Ik betwijfel of je statement klopt dat er in Duitsland en Engeland geen problemen zijn.WinterX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:08:
[...]
Oh kom op. In Duitsland en England geen probleem. Wordt genoeg ps4 op voorraad. Nederlandse markt is niet zo belangrijk voor Sony?
Als er al een belangrijke markt is, dan is het de Verenigde Staten. De PlayStation 3 deed het daar niet zo goed, terwijl de PlayStation 4 daar nu is uitverkocht en meer heeft verkocht dan de Xbox One.
Daarnaast is er in veel Europese landen plots meer vraag geweest naar de PS4, nadat Microsoft aankondigde dat de XBO pas in 2014 zou komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 14:11 ]
Dat dus!Uniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:10:
[...]
Ik betwijfel of je statement klopt dat er in Duitsland en Engeland geen problemen zijn.
Als er al een belangrijke markt is, dan is het de Verenigde Staten. De PlayStation 3 deed het daar niet zo goed, terwijl de PlayStation 4 daar nu is uitverkocht en meer heeft verkocht dan de Xbox One.
Gewoon heel erg veel vraag naar! Ik denk dat alle regio's, landen, staten etc.. problemen hebben met het leveren van de Playstation 4 (en X1)
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
ik denk (aanname) dat het voor een groot deel door de lage prijs komt.Darkstylo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:12:
[...]
Dat dus!
Gewoon heel erg veel vraag naar! Ik denk dat alle regio's, landen, staten etc.. problemen hebben met het leveren van de Playstation 4 (en X1)
399 voor een ps4 met nieuwe controller is imo gewoon echt een zeer goede prijs (voor de komende 8 jaar).
voor 600+ euro had ik fifa 14 voor mijn ps3 gekocht en daar heel lang tevreden op doorgegaan:)
Hoe laat besteld/bevestigingsmail ontvangen?JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:01:
Hoi Twiekert,
Aanstaande vrijdag zal de PS4 bij je worden afgeleverd.
Met vriendelijke groet,
Miranda Helmond-Ruig
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop
mail: m.helmond@intertoys.nl
big YES!
13:36 mn factuur ontvangenboratnl schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:16:
[...]
Hoe laat besteld/bevestigingsmail ontvangen?
13:57 verstuurd en 14:01 mail gekregen.boratnl schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:16:
[...]
Hoe laat besteld/bevestigingsmail ontvangen?
je moet wel naar m.helmond mailen en niet naar webshop ouzo.
edit : gisteren om 12:51 besteld en 12:53 bevestigingsmail gekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door JimmyJoness op 26-11-2013 14:18 ]
M.helmond@intertoys.nl neem ik aan?JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:17:
[...]
13:57 verstuurd en 14:01 mail gekregen.
Haha, mijne bevestigingsmail is ook van 12:53. Nou dan geloof ik het wel. Ik gun de KS van Intertoys een belletje minder ;-)JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:17:
[...]
13:57 verstuurd en 14:01 mail gekregen.
Tweede en derde bestelling leken ook goed te gaan, kreeg rond 14:05 een bevestiging (wel op verschillende accounts).
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Idd ik geloof het ook wel, 13:13 besteld en heb orderbevestiging binnen, dus zal wel goed zittenboratnl schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:21:
[...]
Haha, mijne bevestigingsmail is ook van 12:53. Nou dan geloof ik het wel. Ik gun de KS van Intertoys een belletje minder ;-)
psn: HertogJack
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel je ervoor overhebt, maar je zou misschien ergens de PS3 versie tweedehands kunnen kopen voor €30 en dan inruilen +€20 bij de gamemania? Heb je de PS4 versie uiteindelijk voor €50.JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:20:
wie weet waar fifa 14 voor de ps4 het goedkoopst te bestellen is? (of een kortingscoupon ofzo)
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-leveringMelkaz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:25:
Als er iemand nog een webshop vind die reserveringen negeert en nog voorraad op de site zet voor nieuwe bestellers, dan hoor ik dit graag. Nu uit voorzorg wel mijn IDEAL Internet bankieren pasje bij in tegenstelling tot gisteren
Heb hierboven een post staan waar dat screens instaan dat deze nog daadwerkelijk beschikbaar zijn + geleverd worden.
Verdomme straks zit ik nog met 2 PS4's opgescheept, wat een drama!CRXDelSol schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:03:
Mediamarkt Leeuwarden krijgt er sowieso 40.
Voor of tot 30 augustus besteld is een day-one.
Verwijderd
Nee deze vraag hebben wij nog niet zo veel gehad
De order is goed doorgekomen en word vrijdag geleverd!
Veel speelplezier!
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Medewerkster Servicedesk Webshop
Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
+31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl
Mijn bestelling was rond 16:00 gedaan, 5 minuten later geld afgeschreven en orderbevestiging gekregen.
Mensen die eerder besteld hebben en alles is goed gegaan kunnen dus naar alle waarschijnlijkheid weer rustig adem halen
Hoe kan ik hier bestellen. Heb het geprobeerd en krijg dan de melding dat ik een juiste postcode moet invoeren.. dit waarschijnlijk omdat je land niet kan aanpassen naar Nederland.o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:28:
[...]
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering
Heb hierboven een post staan waar dat screens instaan dat deze nog daadwerkelijk beschikbaar zijn + geleverd worden.
Ik heb gewoon een random adres ingevoerd uit de stad waar ik 'm besteld heb.ozzy070 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:48:
[...]
Hoe kan ik hier bestellen. Heb het geprobeerd en krijg dan de melding dat ik een juiste postcode moet invoeren.. dit waarschijnlijk omdat je land niet kan aanpassen naar Nederland.
Postcode is alleen cijfers(dacht ik), geen letters.
"word geleverd" En die werkt op een klantenservice. Ik huil van binnen.Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:47:
De order is goed doorgekomen en word vrijdag geleverd!
Maar dit houdt dan wel in dat je deze zelf in België op moet gaan halen neem ik aan.. Nu zal dat voor brabanders misschien niet zo'n probleem zijn maar deze noord hollander vind dat toch wel een aardig reisje hahao_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:50:
[...]
Ik heb gewoon een random adres ingevoerd uit de stad waar ik 'm besteld heb.
Juist, ik wilde hem dus laten bezorgen maar dat kan dus niet?BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:53:
[...]
Maar dit houdt dan wel in dat je deze zelf in België op moet gaan halen neem ik aan.. Nu zal dat voor brabanders misschien niet zo'n probleem zijn maar deze noord hollander vind dat toch wel een aardig reisje haha
Wehkamp wil of kan niets vertellen. Heb net weer e-mail gekregen met:Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:35:
Iemand nog wat meer gehoord van Wehkamp? Hebben ze daar al een voorraad ps4's binnen, want ik las hier gisteren dat ze er nog geen één binnen hadden. Ik heb hem er 15 juni besteld en mijn bestel nummer eindigt met 303 dus ik reken er vrijdag toch wel op.
"Helaas kan ik niet specifiek aangeven. Bij de status staat vermeld dat het artikel een levertijd van 3- 5 werkdagen heeft. Vriendelijk vraag ik u nog even af te wachten."
Maar als je hem op 15 juni hebt besteld dan hoef je geen zorgen te maken lijkt me.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Dat klopt inderdaad, wel ophalen inderdaad.BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:53:
[...]
Maar dit houdt dan wel in dat je deze zelf in België op moet gaan halen neem ik aan.. Nu zal dat voor brabanders misschien niet zo'n probleem zijn maar deze noord hollander vind dat toch wel een aardig reisje haha
Ik woon een kleine 30km van een vestiging af, ideaal voor mij
Tjoh, zin om er een tweede bij te halen en opsturen? Hahao_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:58:
[...]
Dat klopt inderdaad, wel ophalen inderdaad.
Ik woon een kleine 30km van een vestiging af, ideaal voor mij
Anders toch maar even een weekendje België misschien
Dat geheimzinnige bij de wehkamp slaat echt nergens opTheKillingBean schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:57:
[...]
Wehkamp wil of kan niets vertellen. Heb net weer e-mail gekregen met:
"Helaas kan ik niet specifiek aangeven. Bij de status staat vermeld dat het artikel een levertijd van 3- 5 werkdagen heeft. Vriendelijk vraag ik u nog even af te wachten."
Maar als je hem op 15 juni hebt besteld dan hoef je geen zorgen te maken lijkt me.
Dat wordt een goed weekend...
Alleen erg zuur voor de mensen die nu op de 2de batch zitten te wachten..
Waarom wil je 2x een bevestiging?Ithariuz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:02:
Zojuist een tweede bevestiging van intertoys gehad dat ik m vrijdag in huis krijg
Dat wordt een goed weekend...
Ik had naar beide mail adressen een mailtje gestuurd, kijken welke sneller was
hier ook;) en miranda heeft ruim gewonnen!Ithariuz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:03:
[...]
Ik had naar beide mail adressen een mailtje gestuurd, kijken welke sneller was
Haha jepJimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:05:
[...]
hier ook;) en miranda heeft ruim gewonnen!
Ithariuz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:02:
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Of is hij een soort van verborgen?
Misschien niet helemaal de bedoeling, maar het werkt wel: Op de pagina waar je je adres moet invullen copy/paste dit in je adresbalk en druk op ENTER:o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:50:
[...]
Ik heb gewoon een random adres ingevoerd uit de stad waar ik 'm besteld heb.
1
| javascript:$('#WC__ShoppingCartAddressEntryForm_billingAddressCreateEditFormDiv_1_country_1').append('<option value="NL">Nederland</option'); |
tada optie nederlands toegevoegd aan formuliertje
Ondanks dat twijfel ik enorm dat deze effectief geleverd word.. Iemand bevestiging ofzo?
Ik heb bij Boris vaak het idee dat hij zelf iets denk, omdat 'ie dat logisch vindt en dat hij dan vervolgens beweert het van een bron te hebben.voxxel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:08:
Uit de verschillende gamekings items van afgelopen dagen begrijp ik dat de 2e batch misschien wel al na een week of 2 weken komt. Tenminste dat zeggen Boris zijn bronnen.
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw,
Deze is goed bij ons binnengekomen en u zal deze vrijdag geleverd
krijgen.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Intertoys Holland BV
Ik zie enkel "Onze eerste levering is reeds volledig uitverkocht!".
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Bijna sadistisch hoeveel mailtjes ze daar moeten beantwoorden! Laat ze lekker koffie drinken.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:16:
Ook maar even om een bevestiging gevraagd:)
Geachte heer/mevrouw,
Deze is goed bij ons binnengekomen en u zal deze vrijdag geleverd
krijgen.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Intertoys Holland BV
Niks d'r van!pa4jv schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:17:
[...]
Bijna sadistisch hoeveel mailtjes ze daar moeten beantwoorden! Laat ze lekker koffie drinken.
Verwijderd
Ze moeten toch wat te doen hebben xdpa4jv schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:17:
[...]
Bijna sadistisch hoeveel mailtjes ze daar moeten beantwoorden! Laat ze lekker koffie drinken.
Copy-paste met elke keer hetzelfde antwoord..pa4jv schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:17:
[...]
Zo zwaar werk is dat toch niet
Ondertussen wel aan het zoeken naar voordelige games dus mocht er iemand nog tips hebben, heel graag!
Voorlopig vind ik:
http://www.videogamesplus.ca
er toch wel erg voordelig uit zien
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe
Je moet ook via die link die ik heb gepost bestellen, al 5x uitgelegd.Tweakarim schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:18:
Als ik op homepage kijk van Bartsmit.be dan staat er duidelijk dat de eerste batch is uitverkocht:
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe
Medewerker van BS had er ook geen verklaring voor, maar hij bevestigde wel dat er nog over zijn.
Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.
PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.
Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!
@ boven me
Bij mij worden pakketjes door PostNL altijd tussen tien en elf in de ochtend bezorgd, nog nooit een ander tijdstip gehad. Standaard ronde door het dorp. Ben benieuwd
[ Voor 14% gewijzigd door Exorcist op 26-11-2013 15:22 ]
Je mag wel flink balen als ze pas om 20.00 uur komen
Ik vermoed bij mij dat postnl tussen 11 en 1 komt , zoals gebruikelijk...
[ Voor 28% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2013 15:23 ]
Zit je net lekker op de pot...dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:22:
Heerlijk mailtje, en lekker informeel![]()
Je mag wel flink balen als ze pas om 20.00 uur komen
Ik vermoed bij ons tussen 11 en 1
Dan trek je toch even je broek omhoog zonder af te vegen
Ik zit een beetje met de btw, koop je bij een nederlands bedrijf? Ondanks dan het .be is.o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:20:
[...]
Je moet ook via die link die ik heb gepost bestellen, al 5x uitgelegd.
Medewerker van BS had er ook geen verklaring voor, maar hij bevestigde wel dat er nog over zijn.
Lijkt mij wel eigenlijk.
Moet die btw terugvorderen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nooit gedacht dit te lezen in een launch topic...dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:24:
[...]
Dan trek je toch even je broek omhoog zonder af te vegen![]()
Begreep dat er sms jes waren verzonden vanuit GameMania's rondom de nachtopening?
Op Import binnen europa/europese unie?! geldt geen btw-heffingMars18 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:26:
[...]
Ik zit een beetje met de btw, koop je bij een nederlands bedrijf? Ondanks dan het .be is.
Lijkt mij wel eigenlijk.
Net omdat je bij een nederlands bedrijf koopt lijk het mij enorm onwaarschijnlijk dat er nog ps4's zijn die geleverd worden.. Zou je toch verwachten als ze er echtttt over hebben dat ze die verdelen aan hun Nederlandse pre orders? Dit + op de homepage staat dat ze uitverkocht zijn.Mars18 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:26:
[...]
Ik zit een beetje met de btw, koop je bij een nederlands bedrijf? Ondanks dan het .be is.
Lijkt mij wel eigenlijk.
Saturn Dordrecht: nu reserveren = december in huis
Intertoys Dordrecht: nu reserveren = maart 2014 in huis
Free Record Shop Dordrecht: geen verkoop van PS4
Dixons Dordrecht: nu reserveren = 2014
Mycom Dordrecht: ???
Gamemania Dordrecht: misschien december, anders januari
Bij Gamemania is mij verteld dat Sony elke maand probeert minstens 1 levering te doen.
Maart 2014? Hahahahakaanmijo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:27:
Intertoys Dordrecht: nu reserveren = maart 2014 in huis
[ Voor 81% gewijzigd door Jay_Snake op 26-11-2013 15:29 ]
De WC zit bij ons bij de voordeur, no problemo ... ik kan gewoon vanaf de pot het pakketje aannemen en tekenen
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
PSN: TheKrish
Vraag me nu dus af of iedereen die mail gekregen heeft of alleen de mensen uit 1e levering?
Bij mij ook, dus ik hoor de deurbel wel en kan vrij snel afronden...renzo4000 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:29:
[...]
De WC zit bij ons bij de voordeur, no problemo ... ik kan gewoon vanaf de pot het pakketje aannemen en tekenen![]()
Ik denk alleen dat iemand anders dat mag gaan doen want ik ben zelf pas aan het begin van de middag thuis en dan hoop ik dat als ik thuis kom de ps4 al binnen is
Wat is de email van mevrouw anne van den berg?pa4jv schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:17:
[...]
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Wil je dr gaan stalken? Vraag meteen even waar ze woont!piqueno11 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:31:
[...]
Wat is de email van mevrouw anne van den berg?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
ik ga ervanuit dat de retailers op een ps4 niet heel veel winst maken, dit valt altijd erg tegen, maar op games wel.
doe dan ps4 + fifa 14 + cod ghost voor 500 ofzo. leveren ze 5 euro per game in maar hebben ze wel 100 euro aan accessoires bij het hoofdproduct.
o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:20:
[...]
Je moet ook via die link die ik heb gepost bestellen, al 5x uitgelegd.
Hier ook het mailtje ontvangen (en 24-06-2013 de pre-order besteld). Super! Ik kan niet wachten en wat duren de dagen lang zo ... Heel de dag alleen maar informatie over de PS4 zoeken/lezen/bekijken om maar mijn kick te kijken.
Op voorhand moeten betalen?suzuki1200 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:33:
Ook maar geprobeerd en besteld via de link. Woon gelukkig bijna om de hoek.
[...]
Verwijderd
Ik heb hem 28 augustus besteld en heb de e-mail niet ontvangen. GefeliciteerdDGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:31:
Ik heb die mail van Bol.com ook gekregen. Maar heb hem pas 23 Augustus besteld...
Vraag me nu dus af of iedereen die mail gekregen heeft of alleen de mensen uit 1e levering?
Net als ik te laat dus.Yonix schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:34:
[...]
Hier ook het mailtje ontvangen (en 24-06-2013 de pre-order besteld). Super! Ik kan niet wachten en wat duren de dagen lang zo ... Heel de dag alleen maar informatie over de PS4 zoeken/lezen/bekijken om maar mijn kick te kijken.
Hopen maar
Houd ons op de hoogte als je een mailtje krijgt en met de status op bestelpagina enzo? Zou hem nog wel willen bestellen, maar alleen als ik zeker ben dat ik dan niet tot 2014 moet wachten ofzo ^^
ik denk dat de meeste toch wel games kopen en dit verwachten de ketens.JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:33:
en toch vraag ik mij af waarom de winkels geen acties doen icm games.
ik ga ervanuit dat de retailers op een ps4 niet heel veel winst maken, dit valt altijd erg tegen, maar op games wel.
doe dan ps4 + fifa 14 + cod ghost voor 500 ofzo. leveren ze 5 euro per game in maar hebben ze wel 100 euro aan accessoires bij het hoofdproduct.
ik zou uitkijken met telang wachten. ik zou even op de site kijken hoe het zit met annuleren etc, dan kun je hem gewoon bestellen zodat je iig niet te laat bent. mocht alles misgaan kun je altijd nog annuleren.undercover. schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:36:
[...]
Houd ons op de hoogte als je een mailtje krijgt en met de status op bestelpagina enzo? Zou hem nog wel willen bestellen, maar alleen als ik zeker ben dat ik dan niet tot 2014 moet wachten ofzo ^^
nee op de releasedatum heb je, ja kun je misschien krijgen;)
Voorlopig enkel bevestiging gekregen van de bestelling PS 4 1ste levering
"Datum: 26-11-2013
Het opgegeven bezorgadres:
Bart Smit Brasschaat
Bredabaan 285
2930 Brasschaat
BE
Productnaam Aantal Prijs Totaal
PS4 1e Levering
Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis 1 399,99 399,99
BTW (6%) 0,00
BTW (21%) 69,42
(*) Gratis verzending vanaf 15 euro! -0,50 "[small][/small]
undercover. schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:36:
[...]
absoluut, alleen dan wel bij andere winkels.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:38:
[...]
ik denk dat de meeste toch wel games kopen en dit verwachten de ketens.
intertoys heeft fifa 14 voor 65, wehkamp voor 60 en webshops voor 55 - 58
voor 55 had ik hem meteen al bij intertoys met mijn ps4 gekocht, met killzone erbij
Verwijderd
In het formulier waar je al je gegevens in moet voeren, daar werkt ie in Chrome sowiesoTradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:39:
Zijn er meer mensen die die Javascript-code niet aan de praat krijgen? In de meeste browsers krijg ik een foutmelding, in Chrome gebeurt er sowieso niks...
Kan gewoon Nederland selecteren en vervolgens doet de postcode check ook netjes z'n werk en pakt ie m'n Nederlandse adres.
+1. Ik koop mijn spellen meestal bij goedkopere internetshops (Yourgamezone vind ik zelf erg fijn). Toch een stuk goedkoper als de gewone winkels, zelfs op release.JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:40:
[...]
absoluut, alleen dan wel bij andere winkels.
intertoys heeft fifa 14 voor 65, wehkamp voor 60 en webshops voor 55 - 58
voor 55 had ik hem meteen al bij intertoys met mijn ps4 gekocht, met killzone erbij
Als ze inderdaad een leuk pakket hadden dan had ik het zeker wel eerder gedaan. (ware het niet dat alle PS4 uitverkocht zijn.)
Maar: plak je die code er gewoon achter, of?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:40:
[...]
In het formulier waar je al je gegevens in moet voeren, daar werkt ie in Chrome sowieso
Kan gewoon Nederland selecteren en vervolgens doet de postcode check ook netjes z'n werk en pakt ie m'n Nederlandse adres.
Verwijderd
F12 -> Console tabblad -> plakken!TradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:42:
[...]
Maar: plak je die code er gewoon achter, of?
Dan voert ie de javascript uit en werkt het.
Haha snap ik. Maar de officiele einddatum voor Day 1 lag op 31 July? Daarom ben ik vrij verbaast dat wij hem (midden-eind augustus besteld) hem toch nog op Day 1 mogen ontvangen (waarschijnlijk)
Zoals ik zeisuzuki1200 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:39:
Doe ik.
Voorlopig enkel bevestiging gekregen van de bestelling PS 4 1ste levering
50 "[small][/small][/small]
[...]
Als je nu contact opneemt met Bart Smit zul je er achter komen dat je een day one hebt
ik denk dat heel veel mensen voor aangename verassingen komen te staanDGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:
[...]
Haha snap ik. Maar de officiele einddatum voor Day 1 lag op 31 July? Daarom ben ik vrij verbaast dat wij hem (midden-eind augustus besteld) hem toch nog op Day 1 mogen ontvangen (waarschijnlijk)
Had toch al voorzien dat het eerder een kerst- of nog later cadeau zou worden, maar als dit lukt zal de sint een paar rakkertjes extra blij maken
o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:44:
[...]
Zoals ik zei.
Als je nu contact opneemt met Bart Smit zul je er achter komen dat je een day one hebt.
How are you doing?
Verwijderd
Ik neem 'm graag van je over!stftweaker schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:48:
ja ik denk dat ik mijn pre order annuleer. Driveclub kan ik toch niet spelen. en dan moet ik het doen met killzone. Dan wacht ik wel paar weken
anders ik welstftweaker schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:48:
ja ik denk dat ik mijn pre order annuleer. Driveclub kan ik toch niet spelen. en dan moet ik het doen met killzone. Dan wacht ik wel paar weken
Ik heb hem op 24 juni besteld, dus ik was nergens bang voor.DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot