Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Yonix schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:51:
[...]

Ik heb hem op 24 juni besteld, dus ik was nergens bang voor. :P
Excuses, ik heb helemaal verkeerd gekeken :F

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Pakket wordt ingepakt ( BS )
Heb Track n Trace, alleen nog niet geactiveerd.!!!

had 27 okt KZ bundel besteld.

[ Voor 17% gewijzigd door Oggy op 26-11-2013 15:54 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:32
29 augustus besteld en ook geen mail gehad. Ik denk als je vóór de persconferentie van Sony op Gamescom besteld je het bij Bol.com wel krijgt. Daarna niet.
Ik ga hem nu niet cancelen en ergens anders bestellen of het in de winkel halen. Met een 10% kortingscode op de PS4 en Fifa 14 is me dat die week tot 2 weken (gerucht 2de levering) wel waard.

[ Voor 38% gewijzigd door Fleximex op 26-11-2013 15:57 ]

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 18:37

TradeMarkNL

Videoproducer
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:43:
[...]

F12 -> Console tabblad -> plakken!

Dan voert ie de javascript uit en werkt het. :)
Wicked! Net besteld, nu eens mailen wanneer ik 'm krijg ;)

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:03
DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:31:
Ik heb die mail van Bol.com ook gekregen. Maar heb hem pas 23 Augustus besteld...

Vraag me nu dus af of iedereen die mail gekregen heeft of alleen de mensen uit 1e levering?
Ik heb hem (nog) niet gehad, 16 september besteld :-( :-( :-( :-( :-( :-(

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
TradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:
[...]

Bij mij werkt het nog steeds niet? :(
Is het gewoon het formulier bij 'nieuw adres aanmaken' die je gebruikt?

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
TradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:
[...]

Op twitter gevraagd, spreken hun eigen tegen, tegen sommige klanten enkele uren geleden zeggen ze dat er wel geleverd word, en tegen andere zeggen ze dat er geen ps4's meer beschikbaar zijn...

• Fleximex
Zouden mensen die de Bol.com mail ontvangen hebben ook het tijdstip van ontvangst kunnen noemen. Kunnen wij 2de batchers nog een kleine hoop houden dat de mail straks misschien nog komt, als er ten minste (grote) verschillen in tijd zit tussen de verschillende ontvangen mailtjes :+

[ Voor 13% gewijzigd door Fleximex op 26-11-2013 16:00 ]

Verwijderd

IK WIL OOK MAIL VAN BOL.COM.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Oggy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:
Pakket wordt ingepakt ( BS )
Heb Track n Trace, alleen nog niet geactiveerd.!!!

had 27 okt KZ bundel besteld.
Ja ik ook!!!

Ordernummer: 1088XXX
Datum: 23-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SYNHB112633828 Traceer uw pakket

Nerdmodus aan*

Krijg in eens hartklopping!! Zou het dan toch! Is er een engel geland! O-)

Nerdmodus uit*

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 21:27
Net een berichtje gehad van bol.com
Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL. PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
bullit Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.

• Fleximex
Wanneer besteld?
frank131331 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:00:
Net een berichtje gehad van bol.com
Wat je moet weten over jouw PS4:
Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend 07:00 uur een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL. PostNL levert je bestelling vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.
bullit Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk vrijdagmorgen wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.
Je hebt toch wel enkele posts terug gelezen?

[ Voor 66% gewijzigd door Fleximex op 26-11-2013 16:02 ]

• Goudstalen
  • Nu online
Fleximex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:59:
Zouden mensen die de Bol.com mail ontvangen hebben ook het tijdstip van ontvangst kunnen noemen. Kunnen wij 2de batchers nog een kleine hoop houden dat de mail straks misschien nog komt, als er verschil in tijd zit :+
Ik heb hem 23 Augustus besteld: 15:24 de mail ontvangen. Dacht in de 2e batch te zitten, maar misschien ook niet. Ik zie wel of er Vrijdag iets komt. Zo ja: mooi, zo niet: jammer, heb toch weinig tijd, als ie er maar is voor de kerstvakantie.

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Zouden mensen die de Bol.com mail ontvangen hebben ook het tijdstip van ontvangst kunnen noemen. Kunnen wij 2de batchers nog een kleine hoop houden dat de mail straks misschien nog komt, als er ten minste (grote) verschillen in tijd zit tussen de verschillende ontvangen mailtjes :+
Ik kreeg de mail om 15:17. 12 juni besteld

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:43

kaanmijo

Picobello B.V.

BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:57:
[...]

Bij mij werkt het nog steeds niet? :(
Is het gewoon het formulier bij 'nieuw adres aanmaken' die je gebruikt?
Als je hem kopieert laat hij javascript: voor de $ weg, dat moet je er nog even voor typen.

Verwijderd

Het wordt wel tijd dat wehkamp ook eens duidelijkheid gaat geven !!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 18:37

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik kreeg dit trouwens van Mycom:

Op 15 augustus is er door Sony Playstation aangegeven dat alle orders die vanaf 15 aug werden geplaatst door consumenten niet op release datum uitgeleverd kunnen worden vanwege de overweldigende vraag. Tevens hebben wij op de website dit meteen duidelijk vermeld, desalniettemin willen we u door middel van deze mail op de hoogte brengen en houden van de ontwikkelingen.

De situatie is helaas op dit moment onveranderd en het is helaas niet bekend wanneer de backorders vanaf 15 augustus uitgeleverd gaan worden. Sony Playstation heeft te kennen gegeven hard bezig te zijn extra en meer aantallen naar Nederland te krijgen om aan de vraag te kunnen voldoen

We zullen u de komende dagen op de hoogte houden van de ontwikkelingen en hopen dat we meer nieuws en vooral positief nieuws hebben.

Mocht u af willen zien van uw backorder, dan kunt u dit doorgeven op onderstaand adres.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
15:18, begin juni besteld :)

• BasA1991
kaanmijo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:01:
[...]

Als je hem kopieert laat hij javascript: voor de $ weg, dat moet je er nog even voor typen.
Dat kopieert hij wel mee bij mij, de gehele link wordt ook blauw in die consoletab, maar in het formulier veranderd niks.

• Fleximex
G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:01:
[...]

Ik kreeg de mail om 15:17. 12 juni besteld
DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:01:
[...]

Ik heb hem 23 Augustus besteld: 15:24 de mail ontvangen. Dacht in de 2e batch te zitten, maar misschien ook niet. Ik zie wel of er Vrijdag iets komt. Zo ja: mooi, zo niet: jammer, heb toch weinig tijd, als ie er maar is voor de kerstvakantie.
7 minuten verschil! C'mon! Hele kleine kans! ;)

• G4mert
Fleximex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:03:
[...]

[...]

7 minuten verschil! C'mon! Hele kleine kans! ;)
De mails zullen er nu wel allemaal uit zijn hoor :P

Verwijderd

Ik heb 28 augustus bij Bol mijn ps4 besteld.

Mijn Windows 8 mail app is ook trager dan andere trouwens.

Verwijderd

Haha we gaan nu tijden vergelijken? 15:23 mail gehad. 19 juni besteld. Ben tevreden met zo'n mail van Bol. Niet dat ik me zorgen maakte oid maar dit geeft toch wat meer duidelijkheid.

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:21
Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:47:
Hallo Rck010,

Nee deze vraag hebben wij nog niet zo veel gehad ;)
De order is goed doorgekomen en word vrijdag geleverd!
Veel speelplezier!

Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg
Medewerkster Servicedesk Webshop
Intertoys Holland BV
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
+31(0)180-330770
webshop@intertoys.nl

Mijn bestelling was rond 16:00 gedaan, 5 minuten later geld afgeschreven en orderbevestiging gekregen.
Mensen die eerder besteld hebben en alles is goed gegaan kunnen dus naar alle waarschijnlijkheid weer rustig adem halen :D
Wat is de email adres naar wie je dit gestuurd hebt? İk wil ook vragen hoe het zit met mijn bestelling.

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• laurens700
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:01:
Het wordt wel tijd dat wehkamp ook eens duidelijkheid gaat geven !!
ja vrij slecht! Stuur desnoods een mail van beste Gamer,

We kunnen helaas nog niets melden of u een day one ps4 heeft. Echter willen we u op de hoogte stellen dat we u niet zijn vergeten! Dus kom niet in een dual shock :P

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Goudstalen
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:07:
Haha we gaan nu tijden vergelijken? 15:23 mail gehad. 19 juni besteld. Ben tevreden met zo'n mail van Bol. Niet dat ik me zorgen maakte oid maar dit geeft toch wat meer duidelijkheid.
Maar voor mensen zoals ik die net binnen/buiten de 1e batch zaten is het toch wel erg fijn zo'n mail te ontvangen.

Verwijderd

DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:08:
[...]

Maar voor mensen zoals ik die net binnen/buiten de 1e batch zaten is het toch wel erg fijn zo'n mail te ontvangen.
Klopt snap ik best. Maar gewoon sowieso de duidelijkheid dat de pre-order goed doorgekomen is etc, wanneer ik de PS4 kan verwachten. Gewoon één van de betere mails om te krijgen. ;)

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
piqueno11 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:08:
[...]

Wat is de email adres naar wie je dit gestuurd hebt? İk wil ook vragen hoe het zit met mijn bestelling.
webshop@intertoys.nl ;)

• G4mert
Ja ik vind ook dat Bol.com van alle leveranciers het duidelijkst geweest is in hun communicatie. Ze zeiden al snel dat iedereen voor 31 juli de console op release dag in huis had. Helderder kan niet.

En nu blijkt achteraf dat er zelfs mensen zijn die hem op release krijgen die na 31 juli hebben besteld (door cancellen oid), dat is alleen maar mooi meegenomen.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Ben benieuwd of Wehkamp nog een mailtje gaat sturen.

Verwijderd

Ik ook!!

• Goudstalen
  • Nu online
Ja precies. Erg fijn zo'n mail en ook gewoon erg netjes. Zouden ze bij alle webshops moeten doen. Maar het is pas Dinsdag, dus andere webshops kunnen de komende dagen nog volgen.
Misschien zijn de schepen met PS4's pas net in NL aangekomen en kunnen de webshops nu pas tellen wie er allemaal de Day 1 editie mag ontvangen.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:18
Hier twee e-mails van Bol.com, één PS4 11 juni 2013 besteld en de andere 7 augustus 2013. Het lijkt erop dat ze beide geleverd worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:11:
Hier twee e-mails van Bol.com, één PS4 11 juni 2013 besteld en de andere 7 augustus 2013. Het lijkt erop dat ze beide geleverd worden.
Niet toevallig 1 waar je niks mee doet? ;-)

Verwijderd

TradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:02:
Ik kreeg dit trouwens van Mycom:

Op 15 augustus is er door Sony Playstation aangegeven dat alle orders die vanaf 15 aug werden geplaatst door consumenten niet op release datum uitgeleverd kunnen worden vanwege de overweldigende vraag. Tevens hebben wij op de website dit meteen duidelijk vermeld, desalniettemin willen we u door middel van deze mail op de hoogte brengen en houden van de ontwikkelingen.

De situatie is helaas op dit moment onveranderd en het is helaas niet bekend wanneer de backorders vanaf 15 augustus uitgeleverd gaan worden. Sony Playstation heeft te kennen gegeven hard bezig te zijn extra en meer aantallen naar Nederland te krijgen om aan de vraag te kunnen voldoen

We zullen u de komende dagen op de hoogte houden van de ontwikkelingen en hopen dat we meer nieuws en vooral positief nieuws hebben.

Mocht u af willen zien van uw backorder, dan kunt u dit doorgeven op onderstaand adres.
Ook dat mailtje ontvangen, verwachte datum voor mij is 19 december. Ik hoop dat het klopt, kan ik mooi in de kerstvakantie spelen.

• G4mert
Jumpman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:11:
Het zijn denk twee oorzaken:

1. mensen die toch van hun pre-order hebben afgezien.
2. Bol.com heeft 'veilig' gezeten met hun schatting en nu blijkt dat ze er toch meer binnen krijgen.

Ik denk dat het een combinatie van beide is

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-11 08:28
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:12:
[...]

Ook dat mailtje ontvangen, verwachte datum voor mij is 19 december. Ik hoop dat het klopt, kan ik mooi in de kerstvakantie spelen.
Dezelfde mail ontvangen, alleen dan van Dixons.

• Goudstalen
  • Nu online
G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:13:
[...]

Het zijn denk twee oorzaken:

1. mensen die toch van hun pre-order hebben afgezien.
2. Bol.com heeft 'veilig' gezeten met hun schatting en nu blijkt dat ze er toch meer binnen krijgen.

Ik denk dat het een combinatie van beide is
Goede manier van handelen. Beter mensen naderhand verblijden met goed nieuws (klantrelatie verbeteren) dan mensen naderhand teleurstellen (klanten verliezen).

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Benieuwd wat dixons doet als je voor afhalen in de winkel gekozen hebt, want dan heb je geen aanbetaling hoeven doen. Zijn er tweakers die dit gedaan hebben? Benieuwd of ze dan ook opgehaald kunnen worden :-).

• Krishhh
  • Laatst online: 19:48
Had die van mij bij bol.com geannuleerd (11-6-2013 besteld), omdat ik de mini killzonebundel heb kunnen bestellen bij bart smit.

Zo zullen er meerdere zijn die annuleren

PSN: TheKrish

• Goudstalen
  • Nu online
Eduardboon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:14:
Benieuwd wat dixons doet als je voor afhalen in de winkel gekozen hebt, want dan heb je geen aanbetaling hoeven doen. Zijn er tweakers die dit gedaan hebben? Benieuwd of ze dan ook opgehaald kunnen worden :-).
Waarom zou dat niet kunnen? Is toch ook gewoon een pre-order. Ze hebben daar een lijstje met bestellingen die ze dan op de binnengekomen PS4 plakken.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:42
Voor alle mensen die bij Wehkamp hebben besteld:

Allemaal mailen, dan wordt er vanzelf wel een melding daar binnen het bedrijf gemaakt dat er veel interresse in is!

Ik mail ze nu ook ff. :P

[ Voor 7% gewijzigd door DeBaroN op 26-11-2013 16:17 ]

• laurens700
Spannende tijden! Het is net een soap! Mijn bakje popcorn staat klaar voor de dingen die gepost worden hier!

• Eduardboon
DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:16:
[...]

Waarom zou dat niet kunnen? Is toch ook gewoon een pre-order. Ze hebben daar een lijstje met bestellingen die ze dan op de binnengekomen PS4 plakken.
Mijn iPad is een keer gewoon verkocht aan iemand die al betaald had (maar te laat besteld had) en gewoon kwam zeuren in de winkel. Vandaar :)

• wido91
  • Laatst online: 29-11 08:28
Ik heb voor afhalen gekozen! Bij de vestiging in Wageningen. Mega bundel besteld, en verder bij geen andere shop. Kan wel wachten tot een paar weken na de release. Ik hoop alleen dat hij voor 31 december geleverd wordt, want dan krijg ik nog mooi 20 euro korting door middel van de gulle gift actie. Ik wacht het allemaal wel af...

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11 17:59

Oxigeon

En zo is dat!

Zaterdag FIFA14 besteld. En zoals vermeld gisteren verzonden... Dan zou hij dus volgens iedereen vandaag moeten aankomen. Helaas heeft de post dus verzaakt en heb ik helaas nu geen fifa14 in de brievenbus liggen. Ik wil jullie niet bang maken maar dat kan natuurlijk ook met een PS4 gebeuren die je via internet besteld. En dat is dan eigenlijk ook de reden dat ik niets tot bijna niets via internet bestel.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:07
baronruud schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:17:
Voor alle mensen die bij Wehkamp hebben besteld:

Allemaal mailen, dan wordt er vanzelf wel een melding daar binnen het bedrijf gemaakt dat er veel interresse in is!

Ik mail ze nu ook ff. :P
Gedaan vanochtend. Kreeg deze mail terug.

Geachte Tweaker,

Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Wij krijgen de releasedatum door van de leverancier.

Normaal gesproken heeft u het artikel ook echt in huis op de releasedatum (tenzij dit in het weekend of op maandag valt). Vlak voordat we de bestelling gereed maken voor verzending, informeren wij u hierover via e-mail.

Mocht u het artikel niet op release ontvangen vanwege beperkte beschikbaarheid, wordt zo snel mogelijk na release geleverd.

Met vriendelijke groet,

Thierry Verwey
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl

• Goudstalen
  • Nu online
Eduardboon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:17:
[...]

Mijn iPad is een keer gewoon verkocht aan iemand die al betaald had (maar te laat besteld had) en gewoon kwam zeuren in de winkel. Vandaar :)
Zou niet mogen gebeuren, maar inderdaad erg lullig.

Normaal gesproken is dat niet het geval. Je kunt normaal gesproken ook helemaal niet voor een product betalen zonder te bestellen. Maar soms kunnen ze inderdaad ook vergeten om op de doos te plakken of het een pre-order is. Zou niet mogen gebeuren, maar dat zijn nou eenmaal menselijke fouten.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:09
Oxigeon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:19:
Zaterdag FIFA14 besteld. En zoals vermeld gisteren verzonden... Dan zou hij dus volgens iedereen vandaag moeten aankomen. Helaas heeft de post dus verzaakt en heb ik helaas nu geen fifa14 in de brievenbus liggen. Ik wil jullie niet bang maken maar dat kan natuurlijk ook met een PS4 gebeuren die je via internet besteld. En dat is dan eigenlijk ook de reden dat ik niets tot bijna niets via internet bestel.
als je hem fysiek in de winkel haalt kun je aangereden worden. laat de bezorger dat risico maar fijn lopen!

• Mysteriouz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-11 19:41
Werk zelf als part-timer bij de Dixons, dus logischerwijs ook daar besteld, en ben zelf ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Is nog steeds helemaal niets duidelijk over wanneer en hoeveel, dus ik wacht in spanning met je mee af. Wil ook m'n PS4!

In de regel ligt het product 1 week voor je apart na binnenkomst, zal denk ik met de PS4 en de vraag wel korter zijn. Ga er vanuit dat er even gebeld wordt door een medewerker zodra je hem kan halen...
JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:20:
[...]

als je hem fysiek in de winkel haalt kun je aangereden worden. laat de bezorger dat risico maar fijn lopen!
Je bezorger kan ook aangereden worden. :+

• Eduardboon
DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:19:
[...]

Zou niet mogen gebeuren, maar inderdaad erg lullig.

Normaal gesproken is dat niet het geval. Je kunt normaal gesproken ook helemaal niet voor een product betalen zonder te bestellen. Maar soms kunnen ze inderdaad ook vergeten om op de doos te plakken of het een pre-order is. Zou niet mogen gebeuren, maar dat zijn nou eenmaal menselijke fouten.
Was lullig inderdaad, maar gelukkig netjes opgelost.

Morgen schijnt Sony te mailen en de orderstatus te wijzigen, dus ben zeer benieuwd. De grote hype begint dan echt.

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Na Wehkamp mailen zal echt 0% nut hebben.
Standaard mailtje met geen enkele informatie waarmee je verder komt.

Zoals altijd bij Wehkamp :+

• JimmyJoness
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:21:
[...]

Je bezorger kan ook aangereden worden. :+
jawel, maar liever hij dan ik!

Verwijderd

JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:22:
[...]

Of zij! of HET! :)

• JimmyJoness
RemyWD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:21:
Na Wehkamp mailen zal echt 0% nut hebben.
Standaard mailtje met geen enkele informatie waarmee je verder komt.

Zoals altijd bij Wehkamp :+
zoals bij een ipad launch oid begrijp ik dat ze niets mogen zeggen, maar dat is dan ook bij ELKE winkel.

hier kunnen bijna alle winkels wel al wat zeggen maar wehkamp niet. 8)7

• Lrod
  • Laatst online: 18:07
Kan iemand Wehkamp niet gewoon bellen en ze een beetje onder druk zetten? :*)

Kan toch niet dit man.. iedereen geeft duidelijkheid behalve Wehkamp. |:(
JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:22:
[...]

Verplicht thuis op de bank zitten is toch niet zo'n ramp? :+

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-11 21:16
Lrod schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:24:
Kan iemand Wehkamp niet gewoon bellen en ze een beetje onder druk zetten? :*)

Kan toch niet dit man.. iedereen geeft duidelijkheid behalve Wehkamp. |:(
Iedereen? Wat dacht je van SONY.nl, hoor je ook niks van :O

PSN: KeaveXL

Verwijderd

Ik heb vorige week pas een ps4 besteld bij bol.com en ik ben verzekerd van een exemplaar op releasedag :D

• JimmyJoness
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:24:
[...]

Verplicht thuis op de bank zitten is toch niet zo'n ramp? :+
een licht tikje kan nooit kwaad! maar blijvende schade is uit den boze!

• o_obi
  • Laatst online: 07-01-2020
Gaat goed los hier, is niet bij te houden met die posts de afgelopen dag, haha.

• Ithariuz
  • Laatst online: 12-11 12:53
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:26:
Ik heb vorige week pas een ps4 besteld bij bol.com en ik ben verzekerd van een exemplaar op releasedag :D
Huh hoe kan dat dan..
Kennelijk is ie toch echt niet zo schaars.

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 16:46
Zo te zien ligt de bol.com grens tussen 23 en 27 augustus.
Helaas zit ik op 1 september, maar wel met de 10% korting.
Zouden ze daar stiekem naar kijken? Hopende dat mensen annuleren?

• blu-fox
  • Laatst online: 09-11 22:23
Geachte klant,

Heb jij jouw nieuwe PlayStation 4 + Killzone al besteld? Eerder ontving je van ons een mail en graag herinneren we je eraan dat je jouw reservering nog steeds kunt verzilveren op onze website als je dat nog niet hebt gedaan. Maar wees er snel bij, want de voorraad is beperkt! Naast de PS4 kun je op bartsmit.com natuurlijk ook terecht voor games, controllers en andere accessoires voor jouw nieuwe spelcomputer.

Bestel snel via één van de onderstaande links en ontvang hem op de dag van release. Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!

VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:
Ps4 + Killzone 1e Lev

VOOR BELGISCHE KLANTEN:
PS4 + Killzone 1e levering

Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code. De console zal op 29 november bij je bezorgd worden, tot die tijd geeft de Track & Trace code geen aflevermoment aan. Orders die je in een filiaal laat afleveren worden op 29 november in de loop van de dag afgeleverd door PostNL. Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.

Met vriendelijke groeten,

Team bartsmit.com
BS heeft ze nog!

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• EpicPuma
  • Laatst online: 17-01-2022
Geruchten zijn dat de 2e batch een week later al komt :) sommige mensen zeggen dat je zelfs voor kerst nog gewoon ps4's in de winkel kan kopen...

• G4mert
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:26:
Wow, dan zou nagenoeg iedereen hem moeten ontvangen.

Zou natuurlijk niet netjes zijn als ze jou er random hebben uitgepakt.
Krijgen meer mensen een mailtje van de bart smit met een herrinering van de reservering?!
Hebben die ook nog ps4's over ofzo?!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:28:
Krijgen meer mensen een mailtje van de bart smit met een herrinering van de reservering?!
Hebben die ook nog ps4's over ofzo?!
Ja, mail ook gehad

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
Zostraks nog gebeld door de Mediamarkt Leeuwarden, mijn PS4 Killzone bundel ligt vrijdag op mij te wachten.
Heerlijk, vrijdag en zaterdag hele dag vrij :-).

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Kan je de link posten? wil er graag nog 1 bestellen

• hazes1984
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-11 13:43
15min geleden gebeld met het hoofdkantor van bart smit, zij konden mij verzekeren dat ik de ps4 a.s. vrijdag kon ophalen in 1 van hun belgische filialen.

Je moest enkel alleen een belgisch postadres gebruiken en geen nederlandse, ook afleveren was niet mogelijk in Nederland. Er waren mensen die dit geprobeerd hadden zei zij.

Ze benadrukte dat Belgie een andere voorraad kreeg dan Nederland, en dat BS Belgie er nog genoeg had liggen.

• G4mert
Deze thread is niet meer bij te houden.

thanks Bol.com ;)

• BasA1991
Aangezien deze links persoonlijk zijn, kun je er niet één voor mij regelen? haha
Ik kan op de website zelf het niet echt vinden, zeker niet voor een Nederlander en niet via creditcard ofzoiets.
Yerap schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:30:
[...]

Kan je de link posten? wil er graag nog 1 bestellen
Voor 5 euro wil ik mijn link wel doorPM-en :+

Verwijderd

G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:31:
Deze thread is niet meer bij te houden.

thanks Bol.com ;)
Het is wel een beetje aan het exploderen inderdaad. :D Als ik even niet kijk 40 nieuwe berichten. Zegt genoeg hoeveel mensen enthousiast zijn, of vragen hebben. Ben iig blij dat ik 'em bij Bol besteld heb.

• G4mert
Omdat mijn order van bol.com gewoon binnenkomt heb ik nog een Bartsmit link over. Deze heb ik maandag ontvangen. Of je er nu nog mee kunt bestellen weet ik niet. Ook las ik dat ie alleen geldig is met mijn e-mailadres.

(link verwijderd)

Mocht een mede tweaker een poging willen wagen, ga je gang. :)

[ Voor 26% gewijzigd door G4mert op 26-11-2013 17:20 ]

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik krijg net een email van Bart Smit met een persoonlijke link zodat ik een PS4 kan bestellen die 29 november bezorgt gaat worden. Helaas heb ik op het moment het geld er nog niet voor dus kan er iemand anders blij mee maken.

Dus ben je geïnteresseerd, stuur me maar een dm/pb

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
Mensen,

Ik bekijk net even mijn bestelstatus bij de BS en wat schetst mijn verbazing, er staat al een track & trace code! Naar mijn weten komen die pas als ze aangemeld zijn bij PostNL...zou het zo zijn dat BS ze eerder gaat verzenden?

• RemyWD
Het is dat de Playstation 4 die nu bij Wehkamp in bestelling staat gratis is anders had ik hier wat meer zitten stressen :P

Verwijderd

G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:33:
Omdat mijn order van bol.com gewoon binnenkomt heb ik nog een Bartsmit link over. Deze heb ik maandag ontvangen. Of je er nu nog mee kunt bestellen weet ik niet. Ook las ik dat ie alleen geldig is met mijn e-mailadres.

http://www.bartsmit.com/s...16ce8cb58fb64ab52c8cd7efd

Ik heb 'm! Bedankt!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
RemyWD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:34:
Het is dat de Playstation 4 die nu bij Wehkamp in bestelling staat gratis is anders had ik hier wat meer zitten stressen :P
Hoezo gratis ?

• G4mert
Top. Let wel op dat dit in de mail stond:

Bestel snel via één van de onderstaande links en ontvang hem op de dag van release. Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!

Dus mocht je problemen krijgen let me know dan geef ik je mijn emailadres.

• nemesls
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 19:01

Thanks

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023

Heb hem ook besteld, ben benieuwd of ze ook gaan leveren op vrijdag :) in ieder geval bedankt

Verwijderd

G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:37:
[...]

Top. Let wel op dat dit in de mail stond:

Dus mocht je problemen krijgen let me know dan geef ik je mijn emailadres.
Heb de bevestiging al binnen, betaling gedaan etc. :)

• blu-fox
  • Laatst online: 09-11 22:23
G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:28:
[...]

Wow, dan zou nagenoeg iedereen hem moeten ontvangen.

Zou natuurlijk niet netjes zijn als ze jou er random hebben uitgepakt.
Is dit enkel bij Bol.com nu het geval? Of bij andere shops ook?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Verwijderd

Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:14:
[...]

Ik heb gisteren zelf tussen 16:00 en 16:30 een PS4 besteld, 2 min ervoor nog gebeld met de klantenservice of het een fout was of niet. Werd verteld meteen te bestellen als ik er nog een zou willen hebben want het ging snel.

Ik kwam nog gewoon via de normale weg terecht op de pagina waar ik voor de 29ste de PS4 kon bestellen, niks via een linkje ofzo. Wel was het zo dat je via het zoeken naar de Playstation 4 op de website 2 pagina's als resultaat kreeg. 1 voor het reserveren van een exemplaar voor de 2 of 3de batch, de andere voor de release-day.

Meteen gedaan en vervolgens nog geen 5 min erna meteen een orderbevestiging gekregen en het geld was meteen afgehouden van m'n rekening.

Ik heb dus geen linkjes hoeven te gebruiken om op de pagina uit te komen, als ik me juist herinner ben ik er gewoon terecht gekomen via het zoekbalkje.

Als je een orderbevestiging hebt ontvangen, en het geld daadwerkelijk is afgehouden mag je er denk ik wel vanuit gaan dat je vrijdag gewoon je console hebt. Het lijkt mij trouwens dat de webshop gewoon gekoppeld is aan de voorraad, zodra de voorraad er doorheen is wordt de website automatisch gewoon aangepast en is het bestellen niet meer mogelijk. Tenminste, als het een beetje fatsoenlijk ingericht is...
Ik heb ook gewoon via de site besteld op de normale manier.. Met 'linkjes' bedoel ik betaalpagina van dat ogone gedoe ofzo voor iDeal.
Heb zojuist gebeld, mij werd verteld dat er een storing was van hun kant en dat de bestelling wel goed is doorgekomen. Ik zou vandaag of morgen een bevestiging moeten ontvangen.
Ik kan mijn ps4 gewoon op 29 nov. Verwachten..

Ik wacht nog even af op bevestiging en anders morgen weer bellen en weer een grote mond geven:)

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-11 16:23
Huh dus iedereen kan bij die link van Bart Smit bestellen?

[ Voor 13% gewijzigd door Conscience NL op 26-11-2013 16:38 ]

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02:09
PS4 + Killzone:
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718

[ Voor 30% gewijzigd door PeterPan op 26-11-2013 16:56 ]

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24

Verwijderd

Ik heb ook geen idee maar ik heb zojuist een mail gehad van bol.com dat ik verzekerd ben van een playstation 4 op 29-11-2013. Dus ik denk dat er veel meer Playstations liggen dan iedereen denkt.

• nemesls
  • Laatst online: 27-11 19:01
verkoopt bartsmit trouwens Playstation Mega Bundel?

• RemyWD
Tijdens een routine scan kwamen er wat dingen na boven bij Wehkamp (lees: beveiligingslek).
Een nette finders fee stond daar tegenover > gratis Playstation 4 O-)

• G4mert
Conscience NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:38:
Huh dus iedereen kan bij die link van Bart Smit bestellen?
haha dat vraag ik me nu ook af aangezien er meerdere zijn die het in no-time gedaan hebben blijkbaar :P
Leken wel piranhas!

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-oq7xDGU82kc/ULE4zVQY7tI/AAAAAAAAD48/ZGuEGEqxYic/s400/Two+Piranhas.jpg

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

In Juni besteld en geen mail van Bol.com gehad.... hmmm.

• rolandos582
  • Laatst online: 29-11 16:15

Lijkt me niet dat dit gewoon een algemene link word waar iedereen op kan bestellen.
Immers hebben ze toch niet zoveel voorraad?

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:59
Killzone bundel nog 201 stuks
PS4 only nog 698 stuks

Bij BS

• undercover.
  • Laatst online: 09-01-2022
Stancke schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:41:
Killzone bundel nog 201 stuks
PS4 only nog 698 stuks

Bij BS
waar vind je dit?

• BasA1991
rolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:41:
[...]

Lijkt me niet dat dit gewoon een algemene link word waar iedereen op kan bestellen.
Immers hebben ze toch niet zoveel voorraad?
Lijkt mij ook zeer vreemd..
Wel geprobeerd, maar moest nog even wat geld terug overmaken naar mijn betaalrekening en laat nu juist NET het ING systeem op zn gat liggen :)
Pagina: 1 ... 46 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot