PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
nvm.. Bart smitStancke schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:41:
Killzone bundel nog 201 stuks
PS4 only nog 698 stuks
Bij BS
[ Voor 10% gewijzigd door sacaji op 26-11-2013 16:43 ]
Nee ze moeten handmatig bestellingen en reserveringen gaan nalopen om te controleren of iedereen wel al dan niet zijn eigen persoonlijke link gebruikt die dus niet persoonlijk is..rolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:41:
[...]
Lijkt me niet dat dit gewoon een algemene link word waar iedereen op kan bestellen.
Immers hebben ze toch niet zoveel voorraad?
De link die ik had gekregen is op een gegeven moment anders. Dus er zit verschil in. Als ze het controleren (wat ze wel zeggen te doen op twitter), dan zouden ze kunnen zijn dat er meer PS4's besteld zijn met dezelfde linkrolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:41:
[...]
Lijkt me niet dat dit gewoon een algemene link word waar iedereen op kan bestellen.
Immers hebben ze toch niet zoveel voorraad?
Opzich best lastig voor een Bart Smit als je bijvoorbeeld 50 PS4's geleverd krijgt, en 150 man bestellen allemaal via "die ene link" omdat daar nog steeds de leverdatum op 29 november staat.
Zijn mensen dan toch echt kuddedieren of sla ik de plank nu volledig mis
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Zou betalingswijze hiermee te maken kunnen hebben?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:45:
Net contact gehad met mijn broer die zelfs afgelopen vrijdag heeft besteld bij bol.com en ook hij heeft een mail ontvangen van bol.com dat ook hij zeker is van een exemplaar op 29 november. Ik bel enorm gelukkig maar vind het wel een vreemde zaak dat mensen die hem al maanden geleden hebben gereserveerd niks te horen krijgen.
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
Dus mensen die nu orders plaatsen... worden die geannuleerd?
Ik heb een maand geleden daar besteld maar nog niks gekregen... Ben benieuwd, vreemde zaak dit.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:45:
Net contact gehad met mijn broer die zelfs afgelopen vrijdag heeft besteld bij bol.com en ook hij heeft een mail ontvangen van bol.com dat ook hij zeker is van een exemplaar op 29 november. Ik bel enorm gelukkig maar vind het wel een vreemde zaak dat mensen die hem al maanden geleden hebben gereserveerd niks te horen krijgen.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Ik heb geen idee maar wij hebben met ideal betaald.XanaduNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:46:
[...]
Zou betalingswijze hiermee te maken kunnen hebben?
Mede tweaker C0nscious heeft daarom als 1e mijn e-mailadres gevraagd. Dus niemand hoeft dat meer te vragen via PM.Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:42:
[...]
De link die ik had gekregen is op een gegeven moment anders. Dus er zit verschil in. Als ze het controleren (wat ze wel zeggen te doen op twitter), dan zouden ze kunnen zijn dat er meer PS4's besteld zijn met dezelfde link
Klinkt eerder alsof bol.com z'n administratie niet op orde heeftXanaduNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:46:
[...]
Zou betalingswijze hiermee te maken kunnen hebben?
En wanneer heb je jou bestelling gemaakt?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:39:
Ik heb ook geen idee maar ik heb zojuist een mail gehad van bol.com dat ik verzekerd ben van een playstation 4 op 29-11-2013. Dus ik denk dat er veel meer Playstations liggen dan iedereen denkt.
Nee, dat heeft BS op twitter al aangegeven.Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:47:
Had het net ook al even gepost, maar toen kwam de link van een medetweaker en is er waarschijnlijk overheen gelezen. Maar heeft iemand dit al gezien? Er staat een pakketcode bij mijn bestelling en naar mijn weten komen die pas als een pakketje bij PostNL is aangemeld. Ik droom even hard op, maar zou het dan misschien kunnen dat BS ze vroeg gaat verzenden![]()
[afbeelding]
ik hoop het! ik heb hetzelfde als wat jij ziet!Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:47:
Had het net ook al even gepost, maar toen kwam de link van een medetweaker en is er waarschijnlijk overheen gelezen. Maar heeft iemand dit al gezien? Er staat een pakketcode bij mijn bestelling en naar mijn weten komen die pas als een pakketje bij PostNL is aangemeld. Ik droom even hard op, maar zou het dan misschien kunnen dat BS ze vroeg gaat verzenden![]()
[afbeelding]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Mijn bestelling werd overigens wel geweigerd via jouw link, dus misschien toch veranderde link of maximum verschillende accounts?G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:47:
[...]
Mede tweaker C0nscious heeft daarom als 1e mijn e-mailadres gevraagd. Dus niemand hoeft dat meer te vragen via PM.
Helaas, wie weet nog een andere link te vinden.
Verwijderd
Nee. Zie de Bart Smit twitter: https://twitter.com/bartsmitcom. De PS4 ontvang je Vrijdag.Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:47:
[afbeelding]
Dit gebeurd vaker bij grote releases, bedrijven bieden het al aan bij PostNL om aan te geven hoeveel ze vrachtwagens ze moeten sturen om alles op te halen. maar het echte versturen gebeurd meestal pas de dag ervoor. dan komt PostNL het paketje pas ophalen, als je op je T&T kan zien dat het opgehaald is door PostNL dan gaat het pas echt gebeuren.Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:47:
[afbeelding]
Hoe geweigerd, waar zag je dat? Ik zit nog steeds in het bestelproces van die link, nu bij betaalmethode.BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:49:
[...]
Mijn bestelling werd overigens wel geweigerd via jouw link, dus misschien toch veranderde link of maximum verschillende accounts?
Helaas, wie weet nog een andere link te vinden.
Nogmaals dank!!G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:47:
[...]
Mede tweaker C0nscious heeft daarom als 1e mijn e-mailadres gevraagd. Dus niemand hoeft dat meer te vragen via PM.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Waarom kunnen ze niet gewoon even naar buiten brengen vanaf wanneer je zeker was van een exemplaar, heb hem zelf 15 juni besteld maar ben alsnog bang dat ik hem vrijdag niet heb..
Steam: matsFR
Verwijderd
Ben nu heel erg benieuwd of mijn bestelling (zonder e-mailadres van G4mer) ook gewoon geaccepteerd wordt haha!
Heb gewoon bevestiging en dergelijke binnen.
Mogelijk alleen via dat achteraf betalen..Conscience NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:50:
[...]
Hoe geweigerd, waar zag je dat? Ik zit nog steeds in het bestelproces van die link, nu bij betaalmethode.
ING overschrijven ligt plat dus ik kan nu geen geld overmaken naar mijn betaalrekening, dus maar via die optie..
Verwijderd
Vorige week dinsdagWinterX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:48:
[...]
En wanneer heb je jou bestelling gemaakt?
Oke, nou er staat dat het traceren vanavond na 20u zou werken. Tenminste, krijg een melding dat ik het na 20u nog eens moet proberen. We shall see.Yerap schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:49:
[...]
Dit gebeurd vaker bij grote releases, bedrijven bieden het al aan bij PostNL om aan te geven hoeveel ze vrachtwagens ze moeten sturen om alles op te halen. maar het echte versturen gebeurd meestal pas de dag ervoor. dan komt PostNL het paketje pas ophalen, als je op je T&T kan zien dat het opgehaald is door PostNL dan gaat het pas echt gebeuren.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:45:
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:52:
Net wehkamp maar weer gebeld maar weer het zelfde verhaaltje. Ben er nu toch wel een beetje zat van.
Verwijderd
Ik kon het ook niet geloven maar het is toch echt zo.WinterX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:52:
Kan niet man. Ik heb op 18 november besteld en geen email.
[...]
Verwijderd
Dat staat er bij iedereen.EValentino schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:53:
Bij Mijn Wehkamp staat gewoon 3-5 dagen, zal dus wel goed komen! Heb hem eind Augustus besteld!
[...]
In je spam folder gekeken ?EddoH schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:40:
In Juni besteld en geen mail van Bol.com gehad.... hmmm.
Of heb je misschien nog openstaande betalingen bij Bol.com ?
Zou het iig erg vreemd vinden.
Zeker nu ik lees dat mensen die na 31 juli hebben besteld toch verzekerd zijn van een PS4.
Is inderdaad een indicatie wanneer de release datum is, op de productpagina zelf staat ook 3-5 dagen.
Steam: matsFR
Verwijderd
Maar dat is standaart als je hem nu zou bestellen staat dat er ook. Ik heb hem op 17 juni besteld , het gaat mij gewoon om de communicatie van hun dat is gewoon slecht.EValentino schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:53:
Bij Mijn Wehkamp staat gewoon 3-5 dagen, zal dus wel goed komen! Heb hem eind Augustus besteld!
[...]
Kan het niet zo zijn dat winkelketens gewoon veel meer consoles hebben (kunnen) ontvangen dan van tevoren is bekend gemaakt of afgesproken met Sony? In Amerika bleken er bij Walmart etc.. toch ook gewoon exemplaren in de losse verkoop op de release-day?
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het lijkt er steeds meer op dat meer mensen gegarandeerd zijn van een console op 29 november dan vooraf gedacht...
Links aangepast. Gebruiken op eigen risico!
[ Voor 20% gewijzigd door PeterPan op 26-11-2013 16:57 ]
Ik hem hem ook in mijn Gmail reclame postvak gekregen. Niet in primair. Dus wellicht moeten sommigen nog eens even beter kijkenSefaex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:54:
[...]
In je spam folder gekeken ?
Zeker nu ik lees dat mensen die na 31 juli hebben besteld toch verzekerd zijn van een PS4.
Klopt zeker. Alleen Dixons/Mycom doet nog voorzichtig. Verder lijkt het er inderdaad op dat er veel meer beschikbaar zijn dan vooraf verwacht.Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:55:
Ik heb gewoon het gevoel dat er veel meer exemplaren beschikbaar zijn dan alvorens gedacht bij alle winkelketens. Intertoys had gisteren nog Playstation's op de website staan, Bart Smit schijnt nog veel exemplaren te hebben als ik het goed begrijp uit comments die ik hier lees, Bol.com heeft ook hun mail gestuurd naar mensen die zelfs pas heel laat pre-ordered hebben...
Kan het niet zo zijn dat winkelketens gewoon veel meer consoles hebben (kunnen) ontvangen dan van tevoren is bekend gemaakt of afgesproken met Sony? In Amerika bleken er bij Walmart etc.. toch ook gewoon exemplaren in de losse verkoop op de release-day?
Ik kan het mis hebben natuurlijk, maar het lijkt er steeds meer op dat meer mensen gegarandeerd zijn van een console op 29 november dan vooraf gedacht...
Ps4 is gewoon te bestellen via de BS website..
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.MiTM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:58:
http://www.bartsmit.com/s...16ce8cb58fb64ab52c8cd7efd
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.MiTM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:58:
Maar er staat:MiTM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:58:
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
Dus wat gaat er dan gebeuren? Straks worden orders van mensen die niet hebben gepre-ordered gecancelled en heb je nog niks.
Als je niet heb gepre-ordered, kan het ook niet gecancelled worden....Conscience NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:59:
[...]
Dus wat gaat er dan gebeuren? Straks worden orders van mensen die niet hebben gepre-ordered gecancelled en heb je nog niks.
Volgens mij is dat de link die ik gegeven heb. Zullen ze echt iedereen gaan controleren? Of is dit gewoon een stiekeme link waarmee je voorrang krijgtConscience NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:59:
[...]
Maar er staat:
Ik heb 13 november besteld en ook nog geen mail.Ik verwacht hem dan ook pas over een week of 3. Als ie dan eerder komt is dat mooi meegenomenSefaex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:54:
[...]
In je spam folder gekeken ?
[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 26-11-2013 17:02 ]
Mijn gedachte dus, is gewoon een hidden link voor alle mensen die gereserveerd hebben.G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:01:
[...]
Volgens mij is dat de link die ik gegeven heb. Zullen ze echt iedereen gaan controleren? Of is dit gewoon een stiekeme link waarmee je voorrang krijgt
Denk dat er geen check op zit.
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
Ik gok niet dat ze alles gaan controleren.G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:01:
[...]
Volgens mij is dat de link die ik gegeven heb. Zullen ze echt iedereen gaan controleren? Of is dit gewoon een stiekeme link waarmee je voorrang krijgt
Je kan namelijk ook een ander bartsmit account gebruikt hebben waar een ander e-mailadres aan gekoppeld staat.
Dus dat zal wel meevallen.
Denk ook niet dat je een mail krijgt eerlijk gezegd.DarkElement schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ik heb 13 november besteld en ook nog geen mail.Ik verwacht hem dan ook pas over een week of 3. Als ie dan eerder komt is dat mooi meegenomen
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
en die komt sowieso niet overeen met de link die ik vorige week in mijn mailbox ontvangen heb; maar die ook naar de PS4 leidt.
Ik geloof wel dat iedereen een andere link heeft gekregen. Maar het lijkt me onbegonnen werk om elke order handmatig te gaan controleren op e-mailadres. Dat gaan ze never nooit doen. OF ze moeten een ideaal systeem hebben die het automatisch detecteert maar daar ga ik niet vanuit.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:03:
Ik denk niet dat het een stiekeme link is waarmee je voorrang krijgt, alsof ze niet zouden kunnen voorspellen dat eenmaal uitgelekt, iedereen via dat link gaat bestellen. Ook is het zo bij die links van Bart Smit anders zijn: de laatste die ik hier zie is deze: http://www.bartsmit.com/s...16ce8cb58fb64ab52c8cd7efd
en die komt sowieso niet overeen met de link die ik vorige week in mijn mailbox ontvangen heb; maar die ook naar de PS4 leidt.
Inderdaad, ik denk dat Dixons/Mycom ook wel van zich laat horen binnen afzienbare tijd.wido91 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:58:
[...]
Klopt zeker. Alleen Dixons/Mycom doet nog voorzichtig. Verder lijkt het er inderdaad op dat er veel meer beschikbaar zijn dan vooraf verwacht.
De ene winkelketen communiceert wat beter dan de andere.
Het kon wel eens een slimme zet zijn geweest van Sony. Je kunt beter aangeven dat er waarschijnlijk niet genoeg exemplaren zullen zijn en ze niet kunnen garanderen dat de meeste mensen hun consoles al op de release-day zullen ontvangen maar het dan vervolgens het toch kunnen waarmaken, dan het omgekeerde, waarbij ze mensen die hun PS4 al besteld/betaald hebben toch te moeten teleurstellen omdat ze het toch niet gehaald hebben..
Ik heb zelfs het gevoel dat er nog wel een (erg) beperkt aantal consoles in de losse verkoop te koop gaan zijn bij bijvoorbeeld Mediamarkt, Bart Smit en Intertoys.
Dit is een gevoel, ik heb echt geen bewijzen of niks. Maar het begint er toch wel steeds meer op te lijken allemaal.
Verwijderd
Als je het over die van BOL.com hebt, valt dat wel mee.DarkElement schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:05:
Volgens mij sturen ze de mail ook in batches
Volgens mij zijn alle "1e batch" orders op de hoogte gesteld, tussen 15:15 en 15:25.
via amazon.co.uk staat er:Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:02:
volgens mij is de ps4 bij amazon.co.uk nog te bestellen voor release day.
Customers who pre-order this console from November 14 will receive their consoles after Christmas
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik vermoed dat ze misschien een stuk of 25 PS4's avaible extra hebben gekregen door omstandigheden (ik zeg maar wat hoor) en als 100 mensen op die link gaan bestellen betekend het niet dat BS ze ineens ook allemaal kan leveren...Er staat ook niet voor niets bij dat hij alleen voor mensen die gereseveerd hebben is.
Ik denk dat die links meer werken op "wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Nou mag ik er vanuit gaan dat als je geluk hebt gehad om die link in je mailbox te vinden er zelf al van hebt gemaald voordat je de links hier in gooit.
[ Voor 23% gewijzigd door Anakin_ op 26-11-2013 17:10 ]
Verwijderd
Klopt helemaal , er zijn niet oneindig veel ps4's.Anakin_ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:08:
Ze moeten die links wel gaan controleren of wat ze ook doen....
Ik vermoed dat ze misschien een stuk of 25 PS4's avaible extra hebben gekregen door omstandigheden (ik zeg maar wat hoor) en als 100 mensen op die link gaan bestellen betekend het niet dat BS ze ineens ook allemaal kan leveren...Er staat ook niet voor niets bij dat hij alleen voor mensen die gereseveerd hebben is.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Denk ik ook. Al die mensen die gepre-ordered hebben en pas vanavond laat dat mailtje zien, die zouden dus buiten de boot kunnen vallen omdat andere mensen al via die links hebben besteld? En misschien nemen ze nu een te groot aantal bestellingen aan door mensen die die link gebruiken, waardoor je hem alsnog niet op 29 nov hebt en hem weer moet annuleren etc. Ik vetrouw het nog niet helemaal.Anakin_ schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:08:
Ze moeten die links wel gaan controleren of wat ze ook doen....
Ik denk dat die links meer komen op "wie het eerst komt wie het eerst maalt"
Nou mag ik er vanuit komen dat als je geluk hebt gehad om die link in je mailbox te vinden er zelf al van hebt gemaald voordat je de links hier in gooit.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
@H Er worden inderdaad geen extra bevestigingen gestuurd. Een dag van tevoren krijg je de leverdatum te zien.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 17:11 ]
Lijkt mij een rare gang van zaken en ook vrij omslachtig.
Direct bevestigings e-mail van de betaling etc.
Hopelijk vrijdag dus binnen?
Amateurs dat het zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:11:
lees net dit op twitter account van wehkamp :
@H Er worden inderdaad geen extra bevestigingen gestuurd. Een dag van tevoren krijg je de leverdatum te zien.
Wehkamp is leuk om een nieuwe bankstel te kopen.
Maar een gamingconsole kan je toch beter ergens anders preorderen !
Voor de rest leveren ze wel netjes en optijd, maar ik zou er niet pre orderen nee.
Het zal daar wel erg druk zijn paar dagen voor release. Kan er wel eens een mail vergeten worden.Tayfunc schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:19:
Best wel een slechte helpdesk bij sony.nl. Nog steeds geen reactie op mijn e-mail van gister..
Wat ik wel apart vind is dat er vanuit Sony zo weinig informatie komt over de releasesata van de batches. Zeker als je bij Sony zelf besteld hebt.
Ghehe, op hun website staat "Kom, indien mogelijk, met 2 personen voor de ophaling van jouw exemplaar. "
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je snapt wel dat dat uit veiligheidsperspectief is gedaan en niet dat je iemand meeneemt om je PS4 doos te dragen?Chester schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:23:
Woop woop, m'n 2 sms'jes van de GM ontvangen voor de nachtopening
Ghehe, op hun website staat "Kom, indien mogelijk, met 2 personen voor de ophaling van jouw exemplaar. "
"Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een automatische e-mail met een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt bijhouden
Wij hopen je binnenkort weer als klant te mogen begroeten! "
Ik heb ze gisteren 10:57 gemailed (via website). Dezelfde dag, 14:25, had ik een uitgebreid antwoord.Tayfunc schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:19:
Best wel een slechte helpdesk bij sony.nl. Nog steeds geen reactie op mijn e-mail van gister..
Zullen deze orders die al besteld en betaald zijn daadwerkelijk op de releasedatum nog binnen komen?
Precies hetzelfde hier, ik heb voor de zekerheid ze nog maar even gemaild.TradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:27:
Iemand al iets gehoord van die dubieuze Bart-Smit bestelling?Ik alleen een bevestigingsmail met dit:
"Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een automatische e-mail met een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt bijhouden
Wij hopen je binnenkort weer als klant te mogen begroeten! "
Morgen misschien maar even bellen..
Maar op 1 manier achter te komen, en dat is even contact opnemen met Bart Smit, dan weet je het zekerBasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:28:
Zijn die orders via de bartsmit dmv de directe links van enkele tweakers nu wel of niet betrouwbaar?
Zullen deze orders die al besteld en betaald zijn daadwerkelijk op de releasedatum nog binnen komen?
Verwijderd
Wat al meerdere malen hier is aangegeven: Er staat in de mail dat de links strikt persoonlijk zijn en alleen werken icm de email waarmee de pre-order is geplaatst. De links werken (blijkbaar) nog wel gewoon; maar bestellen doe je dus op eigen risico. Geen idee hoe Bart Smit hiermee om zal gaan.BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:28:
Zijn die orders via de bartsmit dmv de directe links van enkele tweakers nu wel of niet betrouwbaar?
vandaag om 15:18Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:29:
Iemand nog mail gehad van Bol.com?
Zo ja wanneer besteld?
besteld op 11 juni
Ja, op de eerste e-mail reageren ze wel, maar vaak zijn de antwoorden niet direct. Op reacties reageren ze blijkbaar even niet. Kan inderdaad ook te maken hebben met dat ze het druk hebben.XanaduNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:28:
[...]
Ik heb ze gisteren 10:57 gemailed (via website). Dezelfde dag, 14:25, had ik een uitgebreid antwoord.
Ghehehe. Lekker man. Ik ook me smsje gehad van Gamemania Almere. Die link had ik nog niet gezien. Wilde contant betalen dus good to know.Chester schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:23:
Nouja, anders zie ik deze order wel gewoon als pre-order voor een volgende leveringVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:30:
[...]
Wat al meerdere malen hier is aangegeven: Er staat in de mail dat de links strikt persoonlijk zijn en alleen werken icm de email waarmee de pre-order is geplaatst. De links werken (blijkbaar) nog wel gewoon; maar bestellen doe je dus op eigen risico. Geen idee hoe Bart Smit hiermee om zal gaan.
Verwijderd
Zou inderdaad kunnen. Nogmaals, ik heb geen idee hoe Bart Smit dit dadelijk aanpakt want mensen hebben gewoon al wel betaald enzo. Maar goed, wie weet krijg je toch nog je PS4 op vrijdag?BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:31:
[...]
Nouja, anders zie ik deze order wel gewoon als pre-order voor een volgende levering
Wanner heb je hem ontvangen net? en bij welk filiaal? Frederiklaan of Eindhoven Woensel?Chester schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:23:
Verwijderd
Ja ik en mijn broer hebben gek genoeg een mail gehad van bol.com.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:29:
Iemand nog mail gehad van Bol.com?
Zo ja wanneer besteld?
Vorige week besteld.
Ik zelf heb voor de PS4 release een nieuwe TV gekocht, een 55" Samsung F7000 LED.
Ik zit echt te stuiteren hier, kan niet wachten om het ding aan te sluiten a.s. vrijdag
Verwijderd
Ik voel dat het een leugen is?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:35:
[...]
Ja ik en mijn broer hebben gek genoeg een mail gehad van bol.com.
Vorige week besteld.
Verwijderd
Ik heb hier de laatste dagen ook voor gekeken. En ik ga niet meer spelen op een tv maar heb een monitor aangeschaft vanwege de responstijden (1ms). het is een 23inch geworden waar ik een betere aim op zal hebben dan een joekel van een lcd tvRck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:35:
Gewoon uit interesse en omdat we ons toch allemaal stront zitten te vervelen hier en wachtende zijn op ons nieuw speeltje: Op wat voor een beeldscherm gaan jullie spelen? Monitor of TV, en welke grootte?
Ik zelf heb voor de PS4 release een nieuwe TV gekocht, een 55" Samsung F7000 LED.
Ik zit echt te stuiteren hier, kan niet wachten om het ding aan te sluiten a.s. vrijdag
Verwijderd
Verwijderd
Uiteraard een goed punt, ik ben niet zo'n "competitive FPS gamer" dus voor mij zijn de extreem lage responstijden niet zo van belangVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:37:
[...]
Ik heb hier de laatste dagen ook voor gekeken. En ik ga niet meer spelen op een tv maar heb een monitor aangeschaft vanwege de responstijden (1ms). het is een 23inch geworden waar ik een betere aim op zal hebben dan een joekel van een lcd tv
Verwijderd
gekke shizzle, ik heb nog geen mailtje ontvangen en besteld op 3 september.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:35:
[...]
Ja ik en mijn broer hebben gek genoeg een mail gehad van bol.com.
Vorige week besteld.
Heeft je broer connecties daar ofzo? Wordt balen als ik nog langer moet wachten voor een ps4 maar ja ik ging er al vanuit
Ik had voor de zomer speciaal alvast een 42" LG LED gekocht voor de playstation 4. Kan dus ook niet wachten om deze aan te sluiten en te smullen van de graphics dat mijn beeld laat zien.Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:35:
Gewoon uit interesse en omdat we ons toch allemaal stront zitten te vervelen hier en wachtende zijn op ons nieuw speeltje: Op wat voor een beeldscherm gaan jullie spelen? Monitor of TV, en welke grootte?
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot