Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 08:34
Ik blijf lekker spelen op mijn vertrouwde Panasonic TX-P42VT30

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Verwijderd

Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:39:
[...]

Uiteraard een goed punt, ik ben niet zo'n "competitive FPS gamer" dus voor mij zijn de extreem lage responstijden niet zo van belang :)
Dan zou ik het ook lekker bij een grote tv houden ;)

• BasA1991
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-08 10:14
Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:35:
Gewoon uit interesse en omdat we ons toch allemaal stront zitten te vervelen hier en wachtende zijn op ons nieuw speeltje: Op wat voor een beeldscherm gaan jullie spelen? Monitor of TV, en welke grootte?

Ik zelf heb voor de PS4 release een nieuwe TV gekocht, een 55" Samsung F7000 LED.
Ik zit echt te stuiteren hier, kan niet wachten om het ding aan te sluiten a.s. vrijdag :P
Ik had bij aanschaf van mijn ps3 een LG 42" inch tv gekocht en die gaat ook voor de ps4 het beeld tonen, hopelijk :D

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Ach.. ik heb een 32 inch Sony W6 (ook speciaal gehaald voor de PS4).

Mijn kamer is 3,3 bij 2,7.. prima formaat voor mijn kleine kamer.

Had hiervoor een 26 inch samsung lcd. Dus ik ga er sowieso op vooruit. :)

Verwijderd

Ik heb 2 47 inch en 1 42 inch LG Led tv's.

Verwijderd

BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:42:
[...]

Ik had bij aanschaf van mijn ps3 een LG 42" inch tv gekocht en die gaat ook voor de ps4 het beeld tonen, hopelijk :D
hmmm zolang heeft mijn samsung lcd tv het niet volgehouden :/ . Gekocht tijdens het WK in Afrika dus 2010 en sinds een paar dagen heeft ie rare kuren zoals plots uitvallen en niet meer aan bla bla. Best genaaid eigenlijk nu net een jaar de garantieperiode verstreken is. :|

• XanaduNL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 16:46
Ik speel op een 120" scherm met een Epson TW-3200 (1080p projector).

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Heb bol gebeld over levertijd van mijn ps4. Zekker in December, precise datum onbekend. Leuk...

Verwijderd

WinterX schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:45:
Heb bol gebeld over levertijd van mijn ps4. Zekker in December, precise datum onbekend. Leuk...
Wanneer heb je daar besteld?

Verwijderd

shit man

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
XanaduNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:45:
Ik speel op een 120" scherm met een Epson TW-3200 (1080p projector).
Dat is een behoorlijk formaat, super >:)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Zelf heb ik sinds kort een nieuwe Samsung monitor. Ik game liever ook op een iets kleiner scherm dan een grote tv, voornamelijk met "Shooters" reageer ikzelf sneller op een wat kleiner formaat scherm.

De monitor is net de nieuwste uit de lijn van samsung en heeft enorm goede kleuren / responsietijd.
Samsung S27C750

• BasA1991
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:44:
[...]

hmmm zolang heeft mijn samsung lcd tv het niet volgehouden :/ . Gekocht tijdens het WK in Afrika dus 2010 en sinds een paar dagen heeft ie rare kuren zoals plots uitvallen en niet meer aan bla bla. Best genaaid eigenlijk nu net een jaar de garantieperiode verstreken is. :|
Ik kocht mijne in 2009 als ik het goed heb, echt nog nooit problemen gehad, behalve dat ie niet stofbestendig is :D

Ik ben nog steeds van mening dat er gewoon producten zijn die zo worden gebouwd/ingesteld dat ze na de garantieperiode opeens ermee stoppen. Mijn vorige telefoon LG optimus 2x stopte ermee PRECIES de dag na het opzeggen van mijn abbonement haha.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
18 november. Net de bol website gechecked en zie ik alleen 'wordt verwerkt'.

Verwijderd

De hoop van de mails van vandaag is er een beetje vanaf.

Triest voor de mensen net als ik.

Een extra week of weken wachten dan maar.

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
Hmm...de BS mailt nu dat de PS4 verzonden is, incl de track en trace.

Verwijderd

Dan heb je geluk!!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
:'( ik wil ook

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 21:19
Net een mailtje van Bol.com!

Besteld op 11-05-2013 toen het artikel alleen nog maar een naam had.

[ Voor 41% gewijzigd door Alpha89 op 26-11-2013 17:50 ]

• BasA1991
Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:48:
Nu al verzonden ook echt?
Hebben zij em voor de releasedate?:P

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:48:
Wanneer besteld?

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:21
İk heb benede een 62 inch lcd tv maar ik ga hem niet daar aansluite, gewoon in m'n kamer 22inch lg led tv zoals altijd:) speelt heerlijk!

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

• Jay_Snake
BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:49:
[...]

Nu al verzonden ook echt?
Hebben zij em voor de releasedate?:P
Ja, dat staat in de mail; Bestelling 10882291 is verzonden‏ als titel en in de mail dat ie is overgedragen aan PostNL
Zaterdag, paar min nadat de link werd gemaild

• Blazerock
  • Laatst online: 11-06 22:20
Ik werd net terug gebeld door sony, ik had 't gister gevraagd als ze meer info konden vragen over de release.

morgen gaan de PS4 de deur uit.
Iedereen die voor 20 augustus heeft besteld.

Krijgen de PS4 op de release.
Het kan wel zo zijn dat het 1 dag of de dinsdag kan worden door de post en levering.

Ik ben blij met dit nieuws, ik kreeg te horen dat ik 'm ieder geval op de release krijg en morgen een bericht gaat ontvangen.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Lol, mijne geeft ook aan dat die al verzonden is. Als dat het geval is ga ik morgen sowieso langs de Bart Smit om mijn andere console ook alvast op te halen

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51
Nou, mijn Bart Smit bestelling staat nog steeds op 'Uw bestelling is klaar voor verwerking', 20 augustus gereserveerd en gisteren de link gekregen om te betalen, ben benieuwd ;)

Verwijderd

Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:51:
[...]

Ja, dat staat in de mail; Bestelling 10882291 is verzonden‏ als titel en in de mail dat ie is overgedragen aan PostNL

[...]

Zaterdag, paar min nadat de link werd gemaild
Als ik het goed begrijp het je een Track en Trace nummer van PostNL? Wat geeft die dan aan?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:53:
Nou, mijn Bart Smit bestelling staat nog steeds op 'Uw bestelling is klaar voor verwerking', 20 augustus gereserveerd en gisteren de link gekregen om te betalen, ben benieuwd ;)
En bij mij staat er dat mijn bestelling wordt ingepakt :9

• Mathijs14
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:54:
[...]

Als ik het goed begrijp het je een Track en Trace nummer van PostNL? Wat geeft die dan aan?
Track en Trace nummer werkt nog niet, geeft ook de Melding dat ik het na 20.00 nog eens moet proberen, wat vaak wel klopt bij PostNL.

Ben benieuwd wat het gaat worden 8)7 8)7

• Chefd
Ben benieuwd of ze eerder gaan versturen want ik kan mij voorstellen dat met al die dozen sommige bezorgers grote problemen zouden ondervinden om alles op 1 dag te bezorgen en dat ze liever te vroeg leveren dan te laat (in dit geval)

• Jay_Snake
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:54:
[...]

Als ik daar op druk dan krijg ik te zien; Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens. Dus om 20u eens kijken wat ie dan zegt. Status op BS website is nu ook verzonden
mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:55:
[...]

Track en Trace nummer werkt nog niet, geeft ook de Melding dat ik het na 20.00 nog eens moet proberen, wat vaak wel klopt bij PostNL.

Dan werkt die track and trace vrijdag pas....

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
[...]

Je ontvangt hem gewoon vrijdag.

Heb ik vaker gehad bij BartSmit als ik een spel preorder.

Krijg ik 4 dagen voor de release al een track en trace nummer. Mag ik het spel pas op de release komen ophalen ! :'(

Ben benieuwd wanneer we een mail krijgen van intertoys !

Verwijderd

[...]

Het moet wel een doos zijn met de chocolade letters P, S en 4 zijn. Vrijdag worden de ps4's pas geleverd >:)

• Alpha89
  • Laatst online: 29-11 21:19
[...]

Najah, kan ook alla Apple zijn... Alvast aanmelden maar dan laten vasthouden in de magazijnen.

Mocht het wel zoo zijn! Top have fun :P

Verwijderd

Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:57:
[...]

Als ik daar op druk dan krijg ik te zien; Vandaag besteld? Probeer het na 20.00u nog eens. Dus om 20u eens kijken wat ie dan zegt. Status op BS website is nu ook verzonden
Ok, interessant. Wat mij opvalt is dat ze bij Bart Smit op Twitter (ook voor het eerst dat ik op die site kijk, maar goed) steeds zeggen tegen mensen die vragen hoe of wat ''donderdag worden ze verstuurd, vrijdag heb je hem binnen'' maar ze zeggen daarbij wel dat je een mailtje ontvangt zodra hij verzonden is. Wie weet heb je toch geluk dan?

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:35
PS4 bij bart smit is waarschijnlijk nog niet verzonden. Het geeft alleen aan dat je PS4 ingepakt is en aangemeld bij postnl.

Deze zullen wss donderdag naar het soteercentrum van postnl gaan.

Je zal morgen zien dat je afleverdag met 1 dag verschuift enz.

PSN: TheKrish

• Jay_Snake
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:57:
[...]

Dan werkt die track and trace vrijdag pas....
Nou...via de Bart Smit website zelf werkt ie wel;

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5tWES/3ef1381d25.png

[ Voor 3% gewijzigd door Jay_Snake op 26-11-2013 18:06 ]

• Chefd
Ik wacht de automatische 'morgen wordt ie verstuurd' mailtje om 23:59 af ;)

Verwijderd

Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:00:
[...]

[afbeelding]
Top, dan weten we het over zo'n 20 uur zeker :)

• Mathijs14
Maat van mij heeft echter al dit in z'n T&T staan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/USKcmTH.jpg

Code en adres om overduidelijke redenen uitgewit..
Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:00:
[...]

[afbeelding]
Niet toevallig een game gekocht?? ;)
Kans is aanwezig dat anders de bezorgtijd continu opschuift..

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Blazerock schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:52:
Ik werd net terug gebeld door sony, ik had 't gister gevraagd als ze meer info konden vragen over de release.

morgen gaan de PS4 de deur uit.
Iedereen die voor 20 augustus heeft besteld.

Krijgen de PS4 op de release.
Het kan wel zo zijn dat het 1 dag of de dinsdag kan worden door de post en levering.

Ik ben blij met dit nieuws, ik kreeg te horen dat ik 'm ieder geval op de release krijg en morgen een bericht gaat ontvangen.
Geweldig, ben benieuwd!

• kaanmijo
  • Laatst online: 22:28

kaanmijo

Picobello B.V.

mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:03:

[afbeelding]

Zal me niks verbazen als de leverdatum morgen en donderdag een dag wordt opgeschoven, gebeurd wel vaker namelijk

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 21:52
Chillco schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:56:
Net langs Mediamarkt Leeuwarden gegaan om te vragen waarom ik niet gebeld ben ivm de Killzone bundel terwijl mensen die later als mij besteld hebben wel gebeld zijn. Nou interesseert mij die bundel helemaal niks maar ik heb geen zin om vrijdag ook 'vergeten' te worden.

De verkoper grijnsde alleen maar wat en vertelde dat ik heus niet vergeten zou worden. Op mijn vraag waarom ik voor die bundels dan wel vergeten ben kon hij niet echt antwoorden. Als ik morgen weer in de buurt ben misschien nog even binnenhuppen om te kijken of er een verkoper is die zijn werk wel serieus neemt.
Naar aanleiding van deze zeikpost werd ik vandaag alsnog gebeld door MM Leeuwarden. Mijn PS4 ligt vrijdag voor me klaar :)

Wordt een lange werkdag :P

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Zelf denk ik dat hij inderdaad wordt vast gehouden en dan Donderdag verstuurd wordt zodat je het dan vrijdag krijgt. Of je hebt inderdaad geluk en ze sturen gewoon zoveel PS4 tegelijk op zodat ze bij de PostNL in ieder geval optijd zijn met bezorgen.

Zoals ik je TrackTrace bekijk, ontvang je het gewoon morgen. Als ik jou was zou ik na 24:00 uur vanavond even kijken dan is de status meestal veranderd en kun je bijna zeker zeggen of het morgen geleverd wordt.

Zelf hoop ik stiekem nog op een klein bericht van MM of een GM dat voor de winkels zonder nachtopening dat je je PS4 de dag ervoor al mag ophalen aan het eind vd middag ofzo.

Ik denk dat dit technisch wel kan omdat ze natuurlijk geen winkelvoorraad hebben waarschijnlijk en enkel de preorders op mogen halen..

Maar goed blijven dromen ;) haha

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:46
mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:03:

[afbeelding]

Het bart smit gedeelte even uitklappen dan kun je het gewicht ook zien

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:53:
Ik heb dezelfde melding maar dan afgelopen zaterdag pas de bestelling geplaatst. Volgens mij gaat alles nogal random :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
:9 Lucky bastards

• Chefd
Chillco schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:04:
[...]

Naar aanleiding van deze zeikpost werd ik vandaag alsnog gebeld door MM Leeuwarden. Mijn PS4 ligt vrijdag voor me klaar :)

Wordt een lange werkdag :P
Ja en ik werd naar aanleiding van een belletje van een collega die even naar MM Leeuwarden had gebeld ook even opgebeld door desbetreffende MM.

Enige lullige is dat ik graag een Killzone Megabundel had gewillen, ik had 21 augustus gereserveerd en dan kreeg ik vanmiddag te horen dat ze alleen nog maar de gewone en de KZ bundel hadden maar geen Mega bundels meer. Terwijl ik verderop in dit topic las dat iemand (volgens mij) die deze maand nog reserveerde verdomme ook nog een Killzone Megabundel gewoon kon reserveren en ophalen...

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik heb ook een mail gekregen:

w bestelling met ordernummer 1088XXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, bij de Bart Smit winkel van uw keuze bezorgd op onderstaand adres:

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Jay_Snake
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:04:
[...]

Nee, geen game haha. Het is de Ps4

• laurens700
Zou me niets verbazen dat ze donderdag al een deel leveren, anders krijgt post NL het echt druk. Chauffeur met alleen maar ps4's. Als je een ps4 nog wilt overval je gewoon zo'n busje. Dan niet het busje waar mijn pakketje jn zit dan :p

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Geen mail gehad van Bol.com, ook niet in de spambox.
Maar ik heb hem op 13 juni al besteld, en zie hem nog gewoon in mijn bestelhistorie staan.
Dus ga er vanuit dat ik hem wel gewoon ga krijgen.

• HertogJack
  • Laatst online: 23:12
dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:04:
[...]

Die bezorgtijd schuift morgen gewoon weer een dag op..

psn: HertogJack

• DirtyDutch
Geen zorgen boys,als het echt druk word voor Post NL word er sowieso flink doorgewerkt en flink gegooid met die pakketjes ;) ;) ;)

Verwijderd

M a r c o schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:14:
Geen mail gehad van Bol.com, ook niet in de spambox.
Maar ik heb hem op 13 juni al besteld, en zie hem nog gewoon in mijn bestelhistorie staan.
Dus ga er vanuit dat ik hem wel gewoon ga krijgen.
Ik heb ook geen mail.

Besteld op 28 augustus.

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:28
Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:07:
[...]

Ja en ik werd naar aanleiding van een belletje van een collega die even naar MM Leeuwarden had gebeld ook even opgebeld door desbetreffende MM.

Enige lullige is dat ik graag een Killzone Megabundel had gewillen, ik had 21 augustus gereserveerd en dan kreeg ik vanmiddag te horen dat ze alleen nog maar de gewone en de KZ bundel hadden maar geen Mega bundels meer. Terwijl ik verderop in dit topic las dat iemand (volgens mij) die deze maand nog reserveerde verdomme ook nog een Killzone Megabundel gewoon kon reserveren en ophalen...
Ik kon wel de megabundel maar ik was al begin juli bij de MM om te reserveren

• Jay_Snake
HertogJack schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
[...]

Die bezorgtijd schuift morgen gewoon weer een dag op..
Zou goed kunnen, maar in het verhaal van laurens700 zit wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat het vrijdag echt too much is icm de normale pakketpost die er is. Vrijdag komen er duizenden extra pakjes bij (de PS4) en PostNl heeft echt niet zomaar extra bezorgers voor al die extra pakes. Zou dus ergens wel kunnen dat ze gewoon al beginnen met uitleveren.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Jay_Snake schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:19:
[...]

Zou goed kunnen, maar in het verhaal van laurens700 zit wel een punt. Ik kan me best voorstellen dat het vrijdag echt too much is icm de normale pakketpost die er is. Vrijdag komen er duizenden extra pakjes bij (de PS4) en PostNl heeft echt niet zomaar extra bezorgers voor al die extra pakes. Zou dus ergens wel kunnen dat ze gewoon al beginnen met uitleveren.
nee hoor, de verzending is gewoon voorgemeld bij postnl..

• Chefd
shoombak schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:21:
[...]

nee hoor, de verzending is gewoon voorgemeld bij postnl..
Werk je bij PostNL of zit je net als een paar anderen hier gewoon de boel te doomsdayen? ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:18
BS maakt altijd de pakketten vooraf klaar. Je zult zien dat de datum opschuift. Dit was bij GTA V ook zo.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Mathijs14
Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:22:
[...]

Werk je bij PostNL of zit je net als een paar anderen hier gewoon de boel te doomsdayen? ;)
Is gewoon jelly ;)

Ook al wordt die morgen niet bezorgd, het is in ieder geval fijn om de status te zien veranderen :P

• laurens700
Ik kan wel mijn chauffeur even sms'en van PostNL

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ha dit bijhouden is wel hilarisch. Onder mijn vrienden en kennissen ook al mensen die hem morgen schijnen te krijgen, maar ook nog heel veel waar het nog verwerkt moet worden. Allemaal hebben ze meteen na die mail besteld. Spannend hoor :P. Bartsmit maakt het spannend dus :-).

Ben geloof ik de enige die bij Sony besteld heb onder mijn vrienden :\

[ Voor 18% gewijzigd door Eduardboon op 26-11-2013 18:25 ]

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Ik denk dat er donderdag gewoon al Playstations geleverd word. Wat maakt het ook uit. Ik ga hem donderdag nacht halen. Mensen die hem al eerder ontvangen. Enjoy!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
TNT van BS geeft aan tussen half 2 en 4 uur morgen geleverd

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
Chefd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:07:
[...]

Ik sta vrijdag ochtend om 10 uur voor de MM Leeuwarden te campen xD.
Ik maak wel een foto voor je Jeff als ik m heb, jij hebt nog geen idee wanneer jij en bezorgd krijgt, kan tot 20.00 :-P

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 14:36
Bij mij staat de PS4 van Bart Smit ook in Mijn Pakket voor bezorging morgen tussen 13:00-15:00, maar dat gaat niet gebeuren.

Dit stond ook onder aan het link mailtje:
Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code. De console zal op 29 november bij je bezorgd worden, tot die tijd geeft de Track & Trace code geen aflevermoment aan.
"zending wordt voorbereid door de verzender" dit blijft gewoon staan tot dat Bart Smit het echt overhandigd aan PostNL.

[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 26-11-2013 18:36 ]

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-11 16:23
dennisvdweg schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:29:
Bij mij staat de PS4 van Bart Smit ook in Mijn Pakket voor bezorging morgen, maar dat gaat niet gebeuren.

[...]

[quote]
Wanneer besteld? Met/zonder pre-order?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Oggy schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:27:
TNT van BS geeft aan tussen half 2 en 4 uur morgen geleverd
Stuur je wel ff een foto mocht je hem binnen hebben met een deel van de factuur (zodat hij ook echt van Bart Smit is)? Vraag ik bij deze wel even copyright om wat mensen gek te maken :9

Maar goed. Ik merk wel dat door dit volgen en lezen ik mezelf helemaal gek maak en om de paar tel kijk op mijn outlook of Bart Smit geen mail stuurt voor mij met de track&trace code. Misschien toch maar eens tijd om hersenloos tv te loeren en lekker afwachten }:O

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• LordFather
  • Laatst online: 20:45
Ik heb zojuist ook een mail gekregen van bart smit dat die vandaag verzonden is.
Heb ook een track en trace nummer gekregen dat posnl morgen tussen 11 uur en 3 uur hier aan huis zal leveren.
Moet morgen alleen wel heledag werken ben benieuwd of er een briefje door de brievenbus komt.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 16:15
Hmm, BS die zijn consoles op dinsdag verstuurd? Mag het toch hopen voor hun van niet, dan krijgen ze een behoorlijke claim wegens het schenden van de regels.

Verwijderd

DirtyDutch schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
Geen zorgen boys,als het echt druk word voor Post NL word er sowieso flink doorgewerkt en flink gegooid met die pakketjes ;) ;) ;)
Gooi jij ff lekker olie op het vuur. ;)
Geweldig om te zien al dat gestres, ik hobbel op me gemakkie een winkel binnen komende weken en ik kijk niet gek dat ik in december mooi een PS4 heb. Zo niet dan niet, het is niet dat er van die innovatieve next gen games in het schap liggen de eerste maanden. Nu zal ik of AC4 of BF4 halen, waarbij zeker de laatste toch wel een aantal maanden online plezier zou moeten bezorgen. :) Maar dat het zo enorm boeiend is om de PS4 nu meteen te moeten hebben, realistisch gezien (ook uit game oogpunt)... absoluut niet imo.
Maaaaar, hype lekker verder mensen, ik geniet wel. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 18:33 ]

• DirtyDutch
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:32:
[...]

Geweldig om te zien al dat gestres, ik hobbel op me gemakkie een winkel binnen komende weken en ik kijk niet gek dat ik in december mooi een PS4 heb. Zo niet dan niet, het is niet dat er van die innovatieve next gen games in het schap liggen de eerste maanden. Nu zal ik of AC4 of BF4 halen, waarbij zeker de laatste toch wel een aantal maanden online plezier zou moeten bezorgen. :) Maar dat het zo enorm boeiend is om de PS4 nu meteen te moeten hebben, realistisch gezien (ook uit game oogpunt)... absoluut niet imo.
:P :9 ;) ;)

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:17
Ik krijg 'm tussen 10:00 en 12:00 :-)

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:32:
[...]

Je betaald er over aantal maanden ook nog hetzelfde bedrag voor. Dus om de console dan ook eerder te hebben is wel leuker.

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Ik heb m al!

• TFDev
  • Laatst online: 26-09 22:16
Pics or it didn't happen :p

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:13
Tayfunc schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:36:
[...]

Je betaald er over aantal maanden ook nog hetzelfde bedrag voor. Dus om de console dan ook eerder te hebben is wel leuker.
Precies, het bedrag is zo achterlijk laag dat dit bedrag wel even blijft zo en ook qua bundels zal er niet veel veranderen. Achteraf ook niet erg dat ik bij Intertoys die bundel niet heb want ik koop Killzone wel 2e hands en importeer in 2014 wel ergens cheaper een extra DS4 uit Azie.

• rolandos582

Verwijderd

Wie had het over het bedrag?

btw, ik wil de ps4 ook hoor, het ging over de pre order voorpret/stres dat ik bij iedere launch weer zie. Niks mis mee overigens, wilde gewoon even wat "toevoegen".

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 18:42 ]

• Rck010
  • Laatst online: 01-10 13:16
Iemand die mij hier een antwoord op kan geven?

Ik heb hier een stapeltje oudere spellen liggen voor de PS3 die ik werkelijk nooit meer speel, m'n neefje krijgt m'n PS3 en ook hij zal deze games niet gaan spelen. Ik zou deze bij GameMania willen inruilen en dan een PS4 game of controller ervoor terug willen kopen.

De USED waarde van deze games heb ik via de website uitgerekend en bedragen 75,00 euro. Enig idee welk bedrag ik ervoor terug krijg? Ik neem aan dat dit niet deze 75,00 euro zal zijn....

• rolandos582
En straks krijgen mensen allemaal een PS3 geleverd morgen. Dan ga ik helemaal stuk! _O- *O* *O*

• san.okk
  • Niet online
track en trace code is niet meer te vinden. Blijkbaar toch iets te enthousiast geweest.

Verwijderd

Tayfunc schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:36:
[...]

Klopt helemaal :)
Ik heb overigens € 200 betaald voor iemand zijn pre-order.
Why? Because I can :'(

Zo'n ding wil je gewoon op dag 1 in huis hebben.

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 14:45
Vreemd verhaal van die opmerkelijke verkoop van Intertoys gisteren.
Ik had een bestelling gedaan op 23-10 voor een console na release en had daar ook in eerste instantie vrede mee.
Vervolgens lees ik hier op het forum dat er gisteren "opeens"weer exemplaren op release beschikbaar waren.
Ik dus een mailtje sturen naar intertoys met de vraag hoe dat nu zit,krijg ik vervolgens dit mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,
Op het moment dat niet alle reserveringen zijn omgezet naar bestellingen van mensen komt het product in de vrije verkoop.
Dit is echter maar een heel beperkt aantal geweest en was dan ook zo uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg-Adema
Uw Intertoys Servicedesk Webshop

8)7 8)7

Nogmaals eerst had ik er vrede mee dat ik zou moeten wachten op de tweede levering maar nu baal ik toch wel stiekem een beetje :? :?

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Sefaex schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:54:
[...]

In je spam folder gekeken ?

Of heb je misschien nog openstaande betalingen bij Bol.com ?

Zou het iig erg vreemd vinden.

Zeker nu ik lees dat mensen die na 31 juli hebben besteld toch verzekerd zijn van een PS4.
Nope, nergens een mail te vinden en geen openstaande betalingen bij Bol. Ik vertrouw er op dat de mail in batches verstuurd wordt. Veel eerder dan dat ik besteld heb kan niet...een dag nadat hij online stond.

• Jay_Snake
dennisvdweg schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:29:
Bij mij staat de PS4 van Bart Smit ook in Mijn Pakket voor bezorging morgen tussen 13:00-15:00, maar dat gaat niet gebeuren.

[...]
"zending wordt voorbereid door de verzender" dit blijft gewoon staan tot dat Bart Smit het echt overhandigd aan PostNL.
Klopt dat staat inderdaad in dat mailtje, alleen wordt er nu wel een aflevermoment aangegeven. Ik verwacht het niet, ik ga er van uit dat ie nog even in een magazijn blijft staan bij BS of PostNL, maar ja...het zou ook zomaar eens kunnen dat het niet gebeurd.

• wian
  • Niet online
Denk niet dat PostNL al die meuk gaat ophalen en dan 1 of 2 dagen hun logistiek laat dichtslibben omdat ze overal PS4s hebben staan. Als ie ergens blijft staan is het bij Bart Smit.

• Jay_Snake
wian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:53:
Denk niet dat PostNL al die meuk gaat ophalen en dan 1 of 2 dagen hun logistiek laat dichtslibben omdat ze overal PS4s hebben staan. Als ie ergens blijft staan is het bij Bart Smit.
True in de mail van BS staat; Uw bestelling met ordernummer 1******* is overgedragen aan PostNL
Pakketservice. Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd."

Je zou dan denken dat ze hem echt aan PostNL hebben overgedragen, maar het zou te mooi zijn om waar te zijn.

• Mathijs14
We gaan het zien mensen. Denk dat het slim is om dit even te laten rusten en de updates af te wachten. Deze zijn meestal rond 20.00/24.00 en anders morgenochtend..

• san.okk
  • Niet online
wian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:53:
dat lijkt me ook onwaarschijnlijk. Als ze de mogelijkheid hebben om te spreiden zal dat de voorkeur hebben. Er is in elk geval iemand thuis morgen voor het geval dat. Staat nu nog morgenmiddag gepland tussen 13:30 en 16:00 uur.

• LordFather
  • Laatst online: 20:45
Als ik via mijn iphone kijk werkt het track en trace nummer nog wel en geeft die tussen 11 uur en 3 uu aan.
Maar als ik op de computer kijk zegt die dat het nummer nog niet bestaat.
Wel beetje appart allemaal, maargoed ga gewoon van vrijdag uit dan ben ik toch vrij

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Voor als het iets waard is... ik heb nu ook een Track & Trace code.

Ik verwacht 'm toch nog vrijdag... ik denk dat de rest hier ietsjes te enthousiast is :9

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:04
maswa1414 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:46:
Vreemd verhaal van die opmerkelijke verkoop van Intertoys gisteren.
Ik had een bestelling gedaan op 23-10 voor een console na release en had daar ook in eerste instantie vrede mee.
Vervolgens lees ik hier op het forum dat er gisteren "opeens"weer exemplaren op release beschikbaar waren.
Ik dus een mailtje sturen naar intertoys met de vraag hoe dat nu zit,krijg ik vervolgens dit mailtje terug:

Geachte heer/mevrouw,
Op het moment dat niet alle reserveringen zijn omgezet naar bestellingen van mensen komt het product in de vrije verkoop.
Dit is echter maar een heel beperkt aantal geweest en was dan ook zo uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Anne van den Berg-Adema
Uw Intertoys Servicedesk Webshop

8)7 8)7

Nogmaals eerst had ik er vrede mee dat ik zou moeten wachten op de tweede levering maar nu baal ik toch wel stiekem een beetje :? :?
dan waren het toch gecancelde pre orders

• Avinator
  • Laatst online: 28-11 15:14
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
[...]

Ik heb ook geen mail.

Besteld op 28 augustus.
Krijg je waarschijnlijk ook niet. Hier hetzelfde, 26 juni besteld. Meestal krijg je pas bericht bij de verzending. Was bij mij ook zo bij GTA V :(

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
JimmyJoness schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:01:
[...]

dan waren het toch gecancelde pre orders
Je zou verwachten dat de boel dan opschuift, maar aan de andere kant, een Day one release, en een na release zijn bij hun 2 losse artikelen. Als er day one edities vrij komen, Tsja reken maar uit.

Ben blij dat dat bij de mediamarkt gewoon opschuift, en niet ineens in de losse verkoop gaan. Ik lig vrijdag bij de MM om 10 uur te campen voor mijn Killzone bundel.

Verwijderd

Avinator schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:04:
[...]

Krijg je waarschijnlijk ook niet. Hier hetzelfde, 26 juni besteld. Meestal krijg je pas bericht bij de verzending. Was bij mij ook zo bij GTA V :(
Als jij 26 juni hebt besteld moet jij em zeker krijgen zoals op de bol.com ps4 pagina staat.

Ik heb nog een kleine hoop dat ik em ook krijg vrijdag en anders is er nog weekend , vrouwen en bier.

_/-\o_
Pagina: 1 ... 48 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot