Dit is wat ik ermee ga doen als ik de ps4 niet vrijdag ontvang
YouTube: People Smashing New PS4 Consoles
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
De hardeschijf jatten als iemand besluit er mee te gaan gooien?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:10:
Ik ook nog niet, heb hem een dag later besteld op 29 augustus.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
[...]
Ik heb ook geen mail.
Besteld op 28 augustus.
*knip* dit kon je ook op een andere manier verwoorden...Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:10:
[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 19:13 ]
psn: HertogJack
Iemand enig idee?Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:42:
Iemand die mij hier een antwoord op kan geven?
Ik heb hier een stapeltje oudere spellen liggen voor de PS3 die ik werkelijk nooit meer speel, m'n neefje krijgt m'n PS3 en ook hij zal deze games niet gaan spelen. Ik zou deze bij GameMania willen inruilen en dan een PS4 game of controller ervoor terug willen kopen.
De USED waarde van deze games heb ik via de website uitgerekend en bedragen 75,00 euro. Enig idee welk bedrag ik ervoor terug krijg? Ik neem aan dat dit niet deze 75,00 euro zal zijn....
Verwijderd
Aan de Gamemania zou ik niet je spellen geven, met het verkopen op marktplaats kun je denk ik meer verdienen. De Gamemania zal je games denk ik voor hele lage prijzen kopen, ga er morgen anders langs en vraag het na.
Gewoon mee heen gaan en kijken wat het oplevert.
[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2013 19:16 ]
Verwijderd
Haha ook nog iemand die zijn ds4 mee wilde nemen, geef hem eens ongelijk....dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:11:
[...]
De hardeschijf jatten als iemand besluit er mee te gaan gooien?
Begrijpelijk, maar bij het stapeltje zitten ook games als: Fifa 09, Fifa10, Fifa11, Fifa12 en Fifa13.dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:16:
[...]
Gewoon mee heen gaan en kijken wat het oplevert.
Over het algemeen leveren oude games vrijwel niks op, en bij nieuwere games krijg je meer waar voor je geld als je ze op marktplaats zet.
Dus wellicht is verkopen op marktplaats ook een optie,
Dikke kans dat ze die ook niet eens innemen. GM gaat volgens mij (of althans, zo deden ze het bij mij), niet verder terug dan 2 jaar bij sportgames. Misschien nemen ze '11 al niet meer in.Rck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:20:
[...]
Begrijpelijk, maar bij het stapeltje zitten ook games als: Fifa 09, Fifa10, Fifa11, Fifa12 en Fifa13.
Die ga ik echt niet kwijtraken op Marktplaats. Met alle respect, maar welke gek koopt nog een jarenoude Fifa game?
Hiero.Heisenbug schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:16:
Zijn er mensen (NL'ers) die een bestelling bij de BS in België hebben gedaan?
ik denk dat bs het vrij weinig boeit wie hun spullen koopt, als ze er maar vanaf komen.dageeknerd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:18:
[...]
Haha ook nog iemand die zijn ds4 mee wilde nemen, geef hem eens ongelijk....
Iedereen die gereserveerd heeft bij de bart smit heeft krijgt een persoonlijke link, maar via de link kan zo vaak als je wilt bestelt worden. Alleen de killzone bundel is 1 per link.
Ik heb ze via Twitter gevraagd om mijn ordernr te checken en te bevestigen dat ik hem vrijdag krijg en dat werd bevestigdTradeMarkNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:27:
Iemand al iets gehoord van die dubieuze Bart-Smit bestelling?Ik alleen een bevestigingsmail met dit:
"Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een automatische e-mail met een track & trace code waarmee je de status van je pakket kunt bijhouden
Wij hopen je binnenkort weer als klant te mogen begroeten! "
het word enorm spannend met sony.Eduardboon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:23:
Ha dit bijhouden is wel hilarisch. Onder mijn vrienden en kennissen ook al mensen die hem morgen schijnen te krijgen, maar ook nog heel veel waar het nog verwerkt moet worden. Allemaal hebben ze meteen na die mail besteld. Spannend hoor. Bartsmit maakt het spannend dus :-).
Ben geloof ik de enige die bij Sony besteld heb onder mijn vrienden :\
ljist ze in (no kidding), ik zou het vetter vinden om (bijna) alle fifa games op rij te hebben dan er 10 euro totaal oid voor te krijgenFrikkepik schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:22:
[...]
Dikke kans dat ze die ook niet eens innemen. GM gaat volgens mij (of althans, zo deden ze het bij mij), niet verder terug dan 2 jaar bij sportgames. Misschien nemen ze '11 al niet meer in.
Nee, die had je al moeten verkopenRck010 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:20:
[...]
Begrijpelijk, maar bij het stapeltje zitten ook games als: Fifa 09, Fifa10, Fifa11, Fifa12 en Fifa13.
Die ga ik echt niet kwijtraken op Marktplaats. Met alle respect, maar welke gek koopt nog een jarenoude Fifa game?
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2013 19:28 ]
Verwijderd
Ja eigenlijk wel idd.dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:26:
[...]
Nee, die had je al moeten verkopen![]()
Koop 10, verkoop 09. Koop 11, verkoop 10. Etc..
Verwijderd
Had jij ook via die link van g4mer besteld?kibber schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:23:
[...]
Ik heb ze via Twitter gevraagd om mijn ordernr te checken en te bevestigen dat ik hem vrijdag krijg en dat werd bevestigd
wat?? Dit kan toch niet waar zijn. ik heb hem 6-11 besteld. welk bundel heb je besteld dan? ik de megabundel..Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:27:
Bericht dat ik vrijdag mijn PS4 bij Dixons af kan halen die ik 7-11 via internet heb besteld. Was er niet vanuit gegaan dat ik deze op launchdag al zou krijgen. Positief verrast dus!
PSN id: NL_SToRM
Er gaat geen bericht naar mensen die hem op vrijdag niet ontvangen, enkel naar klanten die hem op de verschijningsdatum kunnen verwachten.
Voor alle bestellingen die voor 31 juli geplaatst zijn geldt dat we verwachten deze op de verschijningsdatum te leveren. Bestellers na deze datum krijgen apart bericht van ons. Daarnaast ontvangen klanten ten alle tijden een verzendbevestiging. Wanneer je deze ontvangt, ten laatste vrijdagmorgen, mag je de bestelling ook op de verschijningsdatum verwachten.
niet iedereen (waaronder ik) kunnen dit vrijdag omdat ze moeten werken (enige dag op mijn bijbaan:p), dus dan kunnen pap en mam hem in ontvangst nemen;)SToRM666 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:32:
Hmmm.... ik lees hier net dat er vrijdag een staking van de pakketdienst is...
Nee grapje
Maar toch vind ik het leuker om de console zelf op te pikken in de winkel in plaats van te moeten zitten wachten
Ik heb vanmorgen contact opgenomen via FB, email en telefonisch en Twitter (nog geen reactie) en mijn order was iig goed.lo3k schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:24:
[...]
Same. jij al iets gehoord? Behalve het "bedankt voor je bestelling" mailtje.
Verwijderd
De bundel met KZ4 (zonder de camera en extra controller)Canerooo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:32:
[...]
wat?? Dit kan toch niet waar zijn. ik heb hem 6-11 besteld. welk bundel heb je besteld dan? ik de megabundel..
Bij welk filiaal gaan jullie je PS4 ophalen?lo3k schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:24:
[...]
Same. jij al iets gehoord? Behalve het "bedankt voor je bestelling" mailtje.
Via e-mail? Eigen initiatief of naar aanleiding van een vraag van jou?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:27:
Bericht dat ik vrijdag mijn PS4 bij Dixons af kan halen die ik 7-11 via internet heb besteld. Was er niet vanuit gegaan dat ik deze op launchdag al zou krijgen. Positief verrast dus!
In Maaseik, Belgisch Limburg.Heisenbug schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:36:
[...]
[...]
Bij welk filiaal gaan jullie je PS4 ophalen?
[ Voor 88% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 19:41 ]
Ik heb hem ook besteld via de link, gekozen voor het filiaal in Bilzen. Ook een mail gestuurd met de reactie dat ik de 28ste een track&trace mail krijg om het pakket te volgen.Heisenbug schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:36:
[...]
[...]
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
MaasmechelenHeisenbug schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:36:
[...]
Spam/reclame/verkoop is nog altijd niet toegestaan op het forum...
[ Voor 45% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 19:42 ]
Heb hem toch ook besteld via die link, maar wil het ook wel zeker weten. Wat heb je er in gezet hoe je hem besteld hebt?Millert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:38:
[...]
Ik heb hem ook besteld via de link, gekozen voor het filiaal in Bilzen. Ook een mail gestuurd met de reactie dat ik de 28ste een track&trace mail krijg om het pakket te volgen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Somewhere between 192.168.Sevn & Legian
Hier hetzelfde. Had inderdaad iets meer verwacht, maar de mail zegt 29ste.. dus vooralsnog ga ik daar vanuit.AnubisNefer schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:41:
Hebben andere mensen die hem via Intertoys besteld hebben, nog in hun account gekeken?
Ik kan nergens in mijn account MIJN BESTELLINGEN zien? Is dit normaal? Heb alleen een orderbevestiging met als leverdatum ''releasedatum 29 nov''
Iemand enig idee?
Die zie je ook niet bij intertoys, grafsiteAnubisNefer schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:41:
Hebben andere mensen die hem via Intertoys besteld hebben, nog in hun account gekeken?
Ik kan nergens in mijn account MIJN BESTELLINGEN zien? Is dit normaal? Heb alleen een orderbevestiging met als leverdatum ''releasedatum 29 nov''
Iemand enig idee?
Mijn mail:Conscience NL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:40:
[...]
Heb hem toch ook besteld via die link, maar wil het ook wel zeker weten. Wat heb je er in gezet hoe je hem besteld hebt?
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Nee, ik heb een paar weken terug zo'n vage reservering gedaan en kreeg zaterdagmidag een bestellink toegezonden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:29:
[...]
Had jij ook via die link van g4mer besteld?
Verwijderd
Bericht van het Dixons filiaalSovereign schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:37:
[...]
Via e-mail? Eigen initiatief of naar aanleiding van een vraag van jou?
[ Voor 95% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 19:43 ]
BedanktMillert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:42:
[...]
Mijn mail:
Beste,
Ik heb online een bestelling geplaatst voor een PS4 1e levering. En heb hierbij gekozen om deze op te halen in het filiaal in Bilzen. Mag ik ervan uit gaan dat deze de 29ste af te halen is of krijg ik hier nog een bevestiging van.
Antwoord:
Geachte heer, mevrouw
Wij hebben uw bestelling voor de Playstation 4 goed ontvangen en danken u hiervoor.
U kunt de aflevering volgen via de track en trace code die u via de mail van ons zult ontvangen. De track-en-trace code die u via de mail ontvangt, wordt op 28 november vanaf 8 uur 's avonds actief om de aflevering van uw pakket op de dag van release te volgen.
Als bij de internetbestelling is opgegeven deze bij een van onze filialen af te halen dan zal in de loop van de dag bezorgd worden door Postnl bij ons filiaal.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
[ Voor 79% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 19:49 ]
Inderdaad ik zit zelf ook in de verkoop en bij ons zou het gewoonweg opschuiven naar de eerstvolgende.CRXDelSol schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:07:
[...]
Je zou verwachten dat de boel dan opschuift, maar aan de andere kant, een Day one release, en een na release zijn bij hun 2 losse artikelen. Als er day one edities vrij komen, Tsja reken maar uit.
Ben blij dat dat bij de mediamarkt gewoon opschuift, en niet ineens in de losse verkoop gaan. Ik lig vrijdag bij de MM om 10 uur te campen voor mijn Killzone bundel.
[ Voor 3% gewijzigd door maswa1414 op 26-11-2013 19:55 ]
Ja is ook niet meer dan normaal maar hun website is echt slechtAnubisNefer schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:48:
@Fatal Mind @Ithariuz
dank voor het melden ;-)
Ik zou op zijn minst een bestelhistorie verwachten, het is niet de eerste keer dat ik bestel, maar ik kan nergens mijn bestellingen vinden... lol....
Same here maar ga er niet van uit.1980Wouter schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:53:
Bij mij staat bij bol.com nog steeds bij status "Wordt verwerkt" en bij verzending staat "Op verschijningsdatum". Zou ik ook nog een mail kunnen verwachten voor vrijdag?
Klopt. PS4 staat wel in het systeem ( bundels niet ) maar ze krijgen er 0. Makro hier wou ze bij de MM dan maar kopen en zonder marge doorverkopen aan vaste klanten, mja, succes met dat plankaanmijo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:57:
De Makro krijgt geen een console binnen..
Verwijderd
In mijn e-mail heb ik wel gewoon een bevestiging van de bestelling gehad en van de betaling ja.MiTM schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:57:
Iemand al een bevestiging gehad van die link die vandaag is gepost van BS. Ben benieuwd!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:58:
[...]
In mijn e-mail heb ik wel gewoon een bevestiging van de bestelling gehad en van de betaling ja.
Hoe kom je überhaupt op dat ideeAMARONE schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:58:
[...]
Klopt. PS4 staat wel in het systeem ( bundels niet ) maar ze krijgen er 0. Makro hier wou ze bij de MM dan maar kopen en zonder marge doorverkopen aan vaste klanten, mja, succes met dat plan
Ik geloof er ook niets van want ik had op 4 november al in de ochtend besteld en ze kunnen mij niet leveren.Canerooo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:32:
[...]
wat?? Dit kan toch niet waar zijn. ik heb hem 6-11 besteld. welk bundel heb je besteld dan? ik de megabundel..
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Op goed geluk heeft iedereen dan een PS4 ontvangen en wordt er 24/7 gegamed
Had je hem volledig betaald? Heb zelf op 6-11 besteld. (Bundel)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Fijn, dan ben ik niet de enige die daar nog op wacht!Donnie Darko schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:56:
Mail van bol.com gelukkig ook gehad, ik wacht nog op het smsje van de nachtopening van GameMania Den Haag
NFSUniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:17:
Zeg het maar, jongens: Battlefield 4, Need For Speed: Rivals en Assassin's Creed IV: Black Flag - welke valt er af (dus 2 overhouden)?
[ Voor 26% gewijzigd door Chefd op 26-11-2013 20:20 ]
Ik heb nu fifa hier liggen..RemyWD schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:13:
Zit al paar dagen na het Assassins Creed IV: Black Flag doosje te staren naast de tv. Heeft nu wel lang genoeg geduurd allemaal!
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 20:19 ]
[ Voor 96% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2013 20:20 ]
Verwijderd
Ik zou AC in ieder geval houden. Hoor ik goede dingen over. Zelf geen Bf fan, en schijnt nogal wat bugs te hebben. Waar is Killzone?Uniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:17:
Zeg het maar, jongens: Battlefield 4, Need For Speed: Rivals en Assassin's Creed IV: Black Flag - welke valt er af (dus 2 overhouden)?
Need For Speed Rivals zou ik persoonlijk niet halen. Lijkt mij eerlijk gezegd echt zo'n spel waar je na een weekje wel mee klaar bent, alhoewel ik wel een echte race fan ben.Uniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:17:
[ Voor 3% gewijzigd door RemyWD op 26-11-2013 20:20 ]
[ Voor 39% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2013 20:21 ]
PSN id: NL_SToRM
Gelijk heb je..... Underground, Underground 2. Dat waren nog is leuke NFS titels.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:18:
Need For Speed: Rivals. Ook al krijgt hij goede reviews, ik zou lekker even wachten op Driveclub
Agreed.SToRM666 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:21:
Ik zou zeggen AC4 > BF > NFS.
Ik ga zelf voor Killzone en AC4
Daar blijken meer winkels last van te hebbenkaanmijo schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:57:
De Makro krijgt geen een console binnen..
Onmogelijk, Dixons heeft nog niets binnen en weten ook nog niet wanneer.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:27:
Ik hou het bij Battlefield4 en Ac4BF.Uniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:17:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nou op de Mac komt hij niet dus als ik hem wil spelen zal ik wel moetenHertogJack schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:40:
Bf4 speel je niet op een console imo..
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Voor vrijdag weet ik niet zeker, goedkoop wel:AMARONE schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:33:
Iemand nog een cheape winkel die kan leveren voor vrijdag qua spellen?
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld teruggestort krijg (als ze niet leveren)alwinus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:43:
Nog ff over intertoys. Gisteren besteld om 14 uur. Bevestiging in de mail. Betaald met credit card maar is nog niet afgeschreven? Bart Smit van dezelfde dag is wel afgeschreven??? Ben benieuwd of Intertoys wel doorgaat.
besteld met de links uit dit topic?Nik schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:51:
Hier kunt u de status van uw bestelling nakijken, of deze inmiddels is verzonden, wordt gecontroleerd of dat er iets mis is gegaan (onjuiste adresgegevens, geannuleerd door betalingsmaatschappij).
Ordernummer: 108821xxx
Datum: 23-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Betaalmethode: Mastercard
Pakketcode(s): 3SMIT131126xxxx Traceer uw pakket
PS4 500GB + Killzone Shadow Fall en 2 controllers 499,99
Kassakorting: 1,99 -/-
Verzendkosten: 1,99
Totaal: € 499,99
---
Bedankt Bart Smit!
Klopt, wel met +- 5 euro verzendkosten erbij.BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:42:
[...]
Voor vrijdag weet ik niet zeker, goedkoop wel:
http://www.videogamesplus.ca
Normaal gesproken nog snelle levering ook..
Zelfde hier bij intertoys, maar wel bevestiging.alwinus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:43:
Nog ff over intertoys. Gisteren besteld om 14 uur. Bevestiging in de mail. Betaald met credit card maar is nog niet afgeschreven? Bart Smit van dezelfde dag is wel afgeschreven??? Ben benieuwd of Intertoys wel doorgaat.
Killzone zit in mijn bundel. Ik wilde er nog twee games bijnemen en zat te twijfelen tussen die drie games.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:19:
[...]
Ik zou AC in ieder geval houden. Hoor ik goede dingen over. Zelf geen Bf fan, en schijnt nogal wat bugs te hebben. Waar is Killzone?
Prijzen zijn interessant, maar ik neem aan dat je NL tekst/audio in spelletjes dan wel kunt vergeten?BasA1991 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:42:
[...]
Voor vrijdag weet ik niet zeker, goedkoop wel:
http://www.videogamesplus.ca
Normaal gesproken nog snelle levering ook..
Dat commentaar van ten napel en mulder wil je idd echt niet missen..wian schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:58:
[...]
Prijzen zijn interessant, maar ik neem aan dat je NL tekst/audio in spelletjes dan wel kunt vergeten?
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq