Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Repvak
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Dutchzilla schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:45:
[...]

Haha moet eerst weten of ik wel in aanmerking kom! anders ga ik straks een dode mus blij maken ;)
ja ik hou van spreekwoorden vervormen!
Hahahah. Zodra je het weet, laat je me het dan weten.

Ps. Sta ik eerste op jouw reserveringslijst?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Repvak schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:48:
[...]

Hahahah. Zodra je het weet, laat je me het dan weten.

Ps. Sta ik eerste op jouw reserveringslijst?
prima

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Ik kom net pas thuis en zie nu dus de Bart Smit mail nu pas :o.
Ik heb de bundel met Killzone besteld n.a.v. mijn reservering van een paar weken geleden. Krijg ik hem nu ook vrijdag? Ik heb eerder wel de annuleringsmail gehad die later weer ingetrokken werd. Op de link uit de mail staat:
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
Zijn de mails waar ik het over heb ook de mails waar BS het over heeft?
Ik heb nog een pre-order in Spanje lopen maar als deze vrijdag gewoon opgehaald kan worden dan annuleer ik die uiteraard...

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
kibber schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:01:
Ik kom net pas thuis en zie nu dus de Bart Smit mail nu pas :o.
Ik heb de bundel met Killzone besteld n.a.v. mijn reservering van een paar weken geleden. Krijg ik hem nu ook vrijdag? Ik heb eerder wel de annuleringsmail gehad die later weer ingetrokken werd. Op de link uit de mail staat:

[...]

Zijn de mails waar ik het over heb ook de mails waar BS het over heeft?
Ik heb nog een pre-order in Spanje lopen maar als deze vrijdag gewoon opgehaald kan worden dan annuleer ik die uiteraard...
Ik heb hem ook al besteld via bart smit (ook al had ik eerder bericht gehad dat ik pech had) en amazon heb ik al geannuleerd. Ik ga er gewoon van uit dat het wel goed komt. Ik zie de email met track & trace donderdag wel verschijnen hoop ik ;)

• kibber
rdgut schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:06:
[...]

Ik heb hem ook al besteld via bart smit (ook al had ik eerder bericht gehad dat ik pech had) en amazon heb ik al geannuleerd. Ik ga er gewoon van uit dat het wel goed komt. Ik zie de email met track & trace donderdag wel verschijnen hoop ik ;)
Ik had je posts inderdaad al gezien ;). Ik heb BS op Twitter nog even gevraagd hoe en wat en annuleer in de loop van de week wel.

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dutchzilla schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:24:
Hoe zit het eigenlijk met de mensen die in de fysieke winkels van intertoys een pre-order hebben staan?
hoe weet je daar of je op de lancering de console krijgt?
hoor je dat van te voren? of op de dag zelf een keer?
Ik heb toevallig vandaag eens met de Intertoys gebeld, aangezien ze nog niets hadden laten horen. Degene aan de telefoon zei me dat ze pas de dag voor release weten wat ze krijgen en dan gaan ze ook rondbellen in volgorde van de reserveringen en vragen of men wil upgraden en dergelijke.
Ik geloof er weinig van, want iemand die ik ken had wel aantallen te horen gekregen, maar ik denk dat ze pas mensen willen inlichten als ze de PS4's ook fysiek hebben liggen en zeker weten wat ze hebben.

PSN id: NL_SToRM

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 18:37

TradeMarkNL

Videoproducer
Vanmiddag even bij de MediaMarkt in Rijswijk langsgeweest. Het laatste wat de verkoper daar van Sony had gehoord was dat de 2e batch al vrij snel na Sinterklaas komt. Iets van 2wkn na de eerste levering.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

SToRM666 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:32:
[...]

Ik heb toevallig vandaag eens met de Intertoys gebeld, aangezien ze nog niets hadden laten horen. Degene aan de telefoon zei me dat ze pas de dag voor release weten wat ze krijgen en dan gaan ze ook rondbellen in volgorde van de reserveringen en vragen of men wil upgraden en dergelijke.
Ik geloof er weinig van, want iemand die ik ken had wel aantallen te horen gekregen, maar ik denk dat ze pas mensen willen inlichten als ze de PS4's ook fysiek hebben liggen en zeker weten wat ze hebben.
Klopt, heb vandaag naar een Intertoys filiaal gebeld en die had ze al liggen. De medewerker gaf gewoon aan de telefoon door wat die voor zich had staan in het magazijn en heb zodoende een bundle kunnen reserveren die nog niet gereserveerd was :o

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-11 10:34
TradeMarkNL schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:02:
Vanmiddag even bij de MediaMarkt in Rijswijk langsgeweest. Het laatste wat de verkoper daar van Sony had gehoord was dat de 2e batch al vrij snel na Sinterklaas komt. Iets van 2wkn na de eerste levering.
Sony is echt op dreef als het gaat om releasen van hun console.
Ze pushen echt hun consoles naar de consument, en dat is alleen maar goed.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
TradeMarkNL schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:02:
:o :D

Gear | Last.fm | twitch.tv

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
MM Rotterdam centrum zei 6dec voor de 2e batch, aantallen konden ze niet zeggen
keanu_ schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:01:
MM Rotterdam centrum zei 6dec voor de 2e batch, aantallen konden ze niet zeggen
Dat lijkt me wel heel kort op de launch, dan is dat een kleine batch vermoed ik want men zal toch proberen maximaal in te zetten op lauch.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
Dat zou best kunnen ja, 1e batch waren er 80, met voornamelijk killzone bundels, paar megabundels en paar kale.

• Pasw
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03 14:26
Ik kreeg vandaag een mailtje van Bart Smit dat ik de PS4+Killzone mag bestellen en ik bij de eerste levering zit... en dat terwijl ik een maand / een paar weken geleden pas gereserveerd heb. :o

Bij de Media Markt zeiden ze in augustus al tegen me dat ik te laat was met pre-orderen en dat het geen nut meer had, dus ik had de moed allang opgegeven.

Ik heb nog twee reserveringen lopen, eentje bij de Dixons en eentje bij de Mycom, maar dat is afhalen bij de winkel. Daar hoef ik dus niet meer naar toe. :)

Verwijderd

Pasw schreef op zondag 24 november 2013 @ 00:40:
Ik kreeg vandaag een mailtje van Bart Smit dat ik de PS4+Killzone mag bestellen en ik bij de eerste levering zit... en dat terwijl ik een maand / een paar weken geleden pas gereserveerd heb. :o

Bij de Media Markt zeiden ze in augustus al tegen me dat ik te laat was met pre-orderen en dat het geen nut meer had, dus ik had de moed allang opgegeven.

Ik heb nog twee reserveringen lopen, eentje bij de Dixons en eentje bij de Mycom, maar dat is afhalen bij de winkel. Daar hoef ik dus niet meer naar toe. :)
Zelfde hier, maar ik heb de reservering aan een vriend van me gegeven, want ik heb hem ook al tijd bij bol.com staan.

Verwijderd

Ik maak me er niet al teveel druk om wanneer de PS4 geleverd wordt. Heb toch geen haast, daarnaast kost mijn PS4 maar €320,- euro inclusief Fifa 14 vanwege personeelskorting. Dat is dus wel het wachten waard.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 03:31 ]

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Zijn er ondertussen al mensen die meer weten vanuit Dixons over de megabundel? Het blijft verdacht stil bij Dixons, terwijl de release toch komende week al is....

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
gajus26 schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:09:
Zijn er ondertussen al mensen die meer weten vanuit Dixons over de megabundel? Het blijft verdacht stil bij Dixons, terwijl de release toch komende week al is....
via twitter begrepen dat er bij mycom deze week een email er uit gaat over de status.
aangezien mycom/dixons het zelfde bedrijf is....

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• ikbenj
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-04-2023
Heb em vorige maand gereserveerd bij intertoys en ben vandeweek gebeld of ik voor 50 euro meer het killzone pakket wil hebben (dat is nou service!! ) en heb em gewoon de 29 en als hij eerder word verkocht krijg ik em Ook eerder heb em gewoon in een combi intertoys besteld in een klein dorpje..

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

wimstradamus schreef op zondag 24 november 2013 @ 10:21:

via twitter begrepen dat er bij mycom deze week een email er uit gaat over de status.
aangezien mycom/dixons het zelfde bedrijf is....
Ze laten je pas wat weten als ze zeker zijn van de levering, wat dus betekend dat als je nog niet geleverd krijg je dus ook geen status wijziging krijgt. Klinkt arbitrair maar betekend dat als je niets verneemt het zo kan zijn dat je binnen een dag wel een bericht krijgt om de ps4 op te halen. Geduld dus, maar goed dat stond ergens op pagina 1 van dit topic ook ;)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Verwijderd

@TrademarkNL Weet jij van MM Rijswijk hoeveel ze er binnen krijgen? En brengen ze de mensen ook op de hoogte als ze vrijdag pech hebben?

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
rejer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:58:
Mooi net gebeld door mediamarkt Leeuwarden. Of ik andere bundel wou(niet gedaan)

Ik ergens tussen de 30-40 op lijst besteld.
En kon gewoon day 1. yay me. :p
Ik sta op 37e plaats.
Wanneer heb jij gepre-ordered?

• mbe1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-11 21:42
Yellowneck schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:30:
[...]
Klopt, heb vandaag naar een Intertoys filiaal gebeld en die had ze al liggen. De medewerker gaf gewoon aan de telefoon door wat die voor zich had staan in het magazijn en heb zodoende een bundle kunnen reserveren die nog niet gereserveerd was :o
Intertoys Hoofddorp heeft iig geen PS4 bundels meer die gereserveerd kunnen worden, net gebeld.
Ik heb een aantal weken terug bij Mediamarkt gereserveerd tegen aanbetaling. De medewerker kon (wilde?) niks kwijt over het aantal PS4 (bundels) die zij binnenkrijgen en op welke plek ik sta voor de tweede batch. Volgens de medewerker werken ze niet met "rankings". Vervolgens wist hij wel doodleuk te melden dat de Killzone megabundel uitverkocht was, dus heb gisteren mijn preorder om laten zetten naar een Killzone minibundel. Vaag verhaal allemaal. Hoop in elk geval dat ik voor de tweede batch in aanmerking kom.. :?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mbe1 schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:28:
[...]

Intertoys Hoofddorp heeft iig geen PS4 bundels meer die gereserveerd kunnen worden, net gebeld.
Klopt idd. Ik had gister begin van de middag de laatste vrije plek.

Toch wel leuk. Geen moeite gedaan en een weekje voor release door een tip hier als nog een console :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is me niet duidelijk of a.s. vrijdag alleen kale PS4's uitgeleverd worden of dat er dan ook al bundels uitgeleverd worden. Het "bewijs" dat ik tot zover gezien heb betreft alleen kale PS4's. Iemand ergens in een distributiecentrum al bundels gezien?
Bundels ook, maar dat verschilt per winkel/webshop wat ze zelf besteld hebben

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-11 19:37
ik heb ook een bundel die ik vrijdag krijg.

zometeen nog even naar de saturn om gebruik te maken van de 3=2 actie (AC, Fifa en BF4 voor ps3 om up te graden).. BF4 is sowieso een must voor mij.. nu heb ik voor 60 euro extra AC en Fifa erbij. alleen jammer dat ik dan niet de ps4 versie van BF heb.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Iemand al een orderbevestiging binnen van Bart Smit? Als ik in log zie ik:

Ordernummer: 10882xxx
Datum: 23-11-2013
Status: Uw bestelling is klaar voor verwerking
Betaalmethode: Mastercard

Maar verder ook niks per email.

[ Voor 65% gewijzigd door Nik op 24-11-2013 13:46 ]

• Donstil
  • Niet online
wian schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:31:
Het is me niet duidelijk of a.s. vrijdag alleen kale PS4's uitgeleverd worden of dat er dan ook al bundels uitgeleverd worden. Het "bewijs" dat ik tot zover gezien heb betreft alleen kale PS4's. Iemand ergens in een distributiecentrum al bundels gezien?
Gister zag ik op Twitter nog foto's voorbij komen van enorme stapels Kilzone bundels.

• wian
  • Niet online
Klinkt goed. Linkje?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ben echt benieuwd hoeveel PS4's elke MM binnen gaat krijgen aangezien ik op plek 21 sta :)

PSN: Von_Smallhausn

Nik schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:43:

Bij mij hetzelfde, alleen een ander ordernummer en iDeal ipv Mastercard :+
Wel een bevestiging via email gehad.

Op donderdag(avond?!) krijg je een track en trace zodra deze de deur uit is bij de BartSmit, zodat men die vrijdag kan bezorgen.

• kibber

dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:04:
[...]

Bij mij hetzelfde, alleen een ander ordernummer en iDeal ipv Mastercard :+
Wel een bevestiging via email gehad.

Op donderdag(avond?!) krijg je een track en trace zodra deze de deur uit is bij de BartSmit, zodat men die vrijdag kan bezorgen.
Wat hij zegt :)
Ik heb via Twitter nog nagevraagd of mijn bestelling echt rond is. Ik heb besteld n.a.v. een reservering een paar weken terug. Ik heb hier wel een goed gevoel over maar ergens heb ik toch zoiets van: er klopt iets niet. Daarnaast heb ik nog een pre order via Spanje lopen die ik evt moet cancelen.

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Aangezien MM de grootste concern is in Nederland en via meerdere kanalen (om exact te zijn 2) krijgen zij de grootste voorraad aan PS3 consoles. De mensen die daar een pre order hebben lopen hebben de grootste kans.

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:03

kaanmijo

Picobello B.V.

Als je nu bij Dixons Dordrecht reserveerd zit je in de 15e batch.. Ze krijgen er op de launch +- 20 binnen

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47

Ik heb wel een orderbevestiging per email ontvangen maar ik zie geen bestelling staan online bij bartsmit.com, vreemd.
FlasHie_FlaSh schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:09:
Aangezien MM de grootste concern is in Nederland en via meerdere kanalen (om exact te zijn 2) krijgen zij de grootste voorraad aan PS3 consoles. De mensen die daar een pre order hebben lopen hebben de grootste kans.
En wat heb je daar aan als je een PS4 wil? :+
/trollmode off

Kan wel zijn, maar die incasseren dan waarschijnlijk ook de meeste pre-orders.
Bij fysieke mediamarkten als 20e op een reserveringslijst staan en niet zeker zijn van een day-one-ps4 wil toch niet zeggen dat de kans daar het grootst is...
PeterPan schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:14:
[...]

Ik heb wel een orderbevestiging per email ontvangen maar ik zie geen bestelling staan online bij bartsmit.com, vreemd.
Je moet bij mijn gegevens > bestelhistorie kijken, niet onder de bestellijst...

[ Voor 20% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2013 14:18 ]

• Donstil
  • Niet online
Kan het niet zo 1.2.3 vinden.

Verwijderd

Ik krijg wel een kietelend sluitspiertje van al dat wachten!

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
Heeft er iemand all een reactie gehad van Sony over hun leveringen.
Ik heb mijn PS4 op 9 Augustus 2013 besteld.

Ik had ze toen all eerder een mail gestuurd in Augustus.
Toen zijden ze dat ik 'm op release zou kunnen verwachten.

Maar echter staat bij mij Levering: 30/12 -31/12
Dit staat all bij het begin.

Ik heb bijna elke pagina gezien over de PS4 hier van Tweakers en zag zelfs mensen die later dan mij besteld hebben en die hebben 30/11 - 3/12

Het is allemaal random.
Sommige die eerder dan mij besteld hebben staat zelfs pas in 2014.

Ik heb de mail nog steeds, dat ik 'm op de release zou krijgen.

Ik ga ze deze week nog een mail sturen om meer informatie te krijgen.
Ze zouden wel 1 week van te voren een mail sturen met info over de release.

• Chefd
  • Laatst online: 15-06 22:51
CRXDelSol schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:59:
[...]

Ik sta op 37e plaats.
Wanneer heb jij gepre-ordered?
Hij was de ochtend op dezelfde dag dat ik rond 15:00 (21 aug) heb besteld maar ik heb nog niks gehoord van MM Leeuwarden :-(

• wian
  • Niet online
Bedankt voor de link, deze foto lijkt uit de UK te komen. Zie dit forum.

Als ik dit draadje lees, lijkt het erop dat de leveringen van de kale PS4 helemaal los staan van de bundels. Sommige mensen hier hebben begin November een bundel besteld en lijken hem eerder te krijgen (misschien zelfs al a.s. vrijdag!?) dan de mensen die eind Augustus een kale besteld hebben.

• paulthe1st
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-08 21:15
Blazerock schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:48:

Ik heb bijna elke pagina gezien over de PS4 hier van Tweakers en zag zelfs mensen die later dan mij besteld hebben en die hebben 30/11 - 3/12

Het is allemaal random.

Iedereen die hem voor 20 augustus heeft besteld krijgt hem zeker weten op de releasedag, je hoeft je dus geen zorgen te maken. De data die er staan zijn fictief.

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:50
wian schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:15:
[...]

Bedankt voor de link, deze foto lijkt uit de UK te komen. Zie dit forum.

Als ik dit draadje lees, lijkt het erop dat de leveringen van de kale PS4 helemaal los staan van de bundels. Sommige mensen hier hebben begin November een bundel besteld en lijken hem eerder te krijgen (misschien zelfs al a.s. vrijdag!?) dan de mensen die eind Augustus een kale besteld hebben.
Zal ook te maken hebben met wat de winkels binnenkrijgen. De winkel waar ik mijn pre-order heb staan kreeg 50 PS4s. 20 kale en 30 killzone bundels. Als je dan een kale wil, moet je wachten. Vond het zelf een aparte verdeling, had minder bundels verwacht maar waarschijnlijk hebben Sony en Guerilla een goeie deal. :)

Verwijderd

m4yall schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:25:
[...]

Zal ook te maken hebben met wat de winkels binnenkrijgen. De winkel waar ik mijn pre-order heb staan kreeg 50 PS4s. 20 kale en 30 killzone bundels. Als je dan een kale wil, moet je wachten. Vond het zelf een aparte verdeling, had minder bundels verwacht maar waarschijnlijk hebben Sony en Guerilla een goeie deal. :)
Maar bij welke winkels kan je zo'n bundel reserveren/kopen? ik heb op internet gezocht maar kon t niet echt snel vinden

Verwijderd

Weet iemand hoe het bij bol.com zit? Iemand wat gehoord? Ik heb al heel lang een pre-order bij hun.

Verwijderd

Iemand hier die weet of de Moreelsepark parkeergarage (Utrecht) goed te bereiken is op het moment...in verband met de nachtopening aanstaande donderdag.

Zin iiiinnnnnnn!

• Dutchzilla
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:48:
Iemand hier die weet of de Moreelsepark parkeergarage (Utrecht) goed te bereiken is op het moment...in verband met de nachtopening aanstaande donderdag.

Zin iiiinnnnnnn!
Nee niet heel moeilijk! Goed bereikbaar! Zie je donderdag of vrijdag nacht dan!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:37:
[...]

Nee niet heel moeilijk! Goed bereikbaar! Zie je donderdag of vrijdag nacht dan!
Nice, zit ook een lift die vlakbij de GM uitkomt volgens mij?

• Dutchzilla
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:43:
[...]

Nice, zit ook een lift die vlakbij de GM uitkomt volgens mij?
Correct en tevens juist! Naast de alberthein 70 m van de gamemania

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Net even langs een paar winkels hier geweest wat betreft 2de leveringen, de FRS had het over begin 2014 en Intertoys kon nog niets zeggen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

• theduke1989
DarkElement schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:49:
Net even langs een paar winkels hier geweest wat betreft 2de leveringen, de FRS had het over begin 2014 en Intertoys kon nog niets zeggen.
aan frs vragen? Naah hun geloof ik sowieso niet als het om gaming gaat.
Al zijn ze een onderneming van een holding, maar intertoys zegt wel vaker gekkere dingen zie forum.
Maar een 2de batch schijnt alsnog 1/2 weken na de release te komen, en een vita bundel wat ik zelf wel zie zitten...

Verwijderd

Dutchzilla schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:49:
[...]

Correct en tevens juist! Naast de alberthein 70 m van de gamemania
Top!

Moet je er via het Stationsplein ingaan of via de Spoorstraat/Catharijnesingel?
Heel Utrecht ligt open op het moment :/

Ben wel benieuwd wie nou wat heeft gepe-orderd hier :)

Ikzelf:

Playstation 4 Killzone bundel
BF4

De dualshock 4 en NFS/COD/FIFA 14 heb ik al liggen :9

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hebben mensen van de GM nog een belletje gehad dat ze hem volgende week kunnen ophalen of is die brief en aanbetaling voldoende?

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 21:43

SaN

Ik ga in maart naar de VS voor een rondreis van 2,5 week. Nu leek het mij leuk om daar een PS4 vandaan mee te nemen hier naartoe vanwege de prijs. Zijn er meer nadelen dan de eventuele garantie? De stekker is natuurlijk amerikaans, maar dat is met een adaptertje van een euro op te lossen.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024

Ik heb ook even gekeken, maar heb het zelfde als jij.

Ordernummer: 10882XXX
Betaalmethode: iDEAL

Heb gekozen voor afhalen in de winkel, nu hoop ik dat ze hem de 28ste al brengen en dat ik hem dan de 29ste om half 9 kan ophalen:P

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
laurens700 schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:10:
[...]

Ik heb ook even gekeken, maar heb het zelfde als jij.

Ordernummer: 10882XXX
Betaalmethode: iDEAL

Heb gekozen voor afhalen in de winkel, nu hoop ik dat ze hem de 28ste al brengen en dat ik hem dan de 29ste om half 9 kan ophalen:P
Ik heb ook gekozen voor ophalen in de winkel. We krijgen een T&T nummer om te zien of hij er al is ;)

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
paulthe1st schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:17:
[...]

Iedereen die hem voor 20 augustus heeft besteld krijgt hem zeker weten op de releasedag, je hoeft je dus geen zorgen te maken. De data die er staan zijn fictief.
Dan hoef ik niet meer bang te zijn dan krijg ik 'm op de release :D
Als 't klopt.

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Blazerock schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:13:
[...]

Dan hoef ik niet meer bang te zijn dan krijg ik 'm op de release :D
Als 't klopt.
Mij werd ook verteld dat voor 20 augustus gewoon day one is. Deze worden op 29 november geleverd.

• laurens700
heeft wel wat om hem op te halen in de winkel. Stap je de winkel uit, ziet iedereen wooow hij heeft de Playstation 4 mega bundel of wooow Hij heeft gewoon de Playstation 4 mega bundel met Killzone! Je voelt je meteen cool :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 14:24
laurens700 schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:16:
heeft wel wat om hem op te halen in de winkel. Stap je de winkel uit, ziet iedereen wooow hij heeft de Playstation 4 mega bundel of wooow Hij heeft gewoon de Playstation 4 mega bundel met Killzone! Je voelt je meteen cool :D
_O-

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Tayfunc
laurens700 schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:16:
:'(

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:16
Euhm...ja... :/

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Blazerock schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:48:

Het is allemaal random.

Als goed is krijg je woensdag van Sony een mail met verzend info ;)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SaN schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:09:
Ik ga in maart naar de VS voor een rondreis van 2,5 week. Nu leek het mij leuk om daar een PS4 vandaan mee te nemen hier naartoe vanwege de prijs. Zijn er meer nadelen dan de eventuele garantie? De stekker is natuurlijk amerikaans, maar dat is met een adaptertje van een euro op te lossen.
Volgens mij moet je als je hier in NL komt gewoon BTW en invoerrechten betalen, dat is dus 21% erbij optellen, ik weet niet of je inklaringskosten moet schuiven, maar het zou me niet verbazen als je dat ook moet betalen. Je kan natuurlijk het risico nemen dat je niks hebt aan te geven, dan is het in elk geval wel gunstig...

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:50
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:34:
[...]

Maar bij welke winkels kan je zo'n bundel reserveren/kopen? ik heb op internet gezocht maar kon t niet echt snel vinden
Fun8 in Someren heb ik de order staan. Hij stelt een lijst op en belt zodra hij weet hoe of wat (van de 2e levering). Specifiek een bundel reserveren kan maar mensen voor op de lijst hebben wel eerste keuze.
Hoe zit het met bundels bij de intertoys??
Men beweerd de "gewone" killzone bundel voor 449 met 2 controllers te leveren, aldus de folder..

Edit: bij de bundel met camera wordt geen melding gemaakt van extra controllers, dus het zal wel om een nogal domme fout gaan.. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door dutchgio op 24-11-2013 18:41 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
harrytasker schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:36:
[...]
Volgens mij moet je als je hier in NL komt gewoon BTW en invoerrechten betalen, dat is dus 21% erbij optellen, ik weet niet of je inklaringskosten moet schuiven, maar het zou me niet verbazen als je dat ook moet betalen. Je kan natuurlijk het risico nemen dat je niks hebt aan te geven, dan is het in elk geval wel gunstig...
Als je verder geen aankopen doet in de US, is het geen probleem.
Je mag tot 430 euro aan spullen meenemen zonder BTW of invoerrechten te betalen.

• wian
  • Niet online
Met dank aan dennisvdweg in het centraal aanbiedingen topic:
Playstation Plus card 1 jaar voor 37,50 bij Intertoys, zie https://view.publitas.com...-stunt-week-48/page/30-31

Had ik 12,50 kunnen besparen ;(
Werken die codes volgend jaar nog als je ze nu koopt?! Stuk of 2-3 kopen en flink wat besparen ;)

• Tayfunc
dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:55:
Werken die codes volgend jaar nog als je ze nu koopt?! Stuk of 2-3 kopen en flink wat besparen ;)
Je kan ze ook nu allemaal redeemen. Dan is je abonnement bij je PSN account voor 3 jaar geldig.

• wian
  • Niet online
Tayfunc schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:56:
[...]

Je kan ze ook nu allemaal redeemen. Dan is je abonnement bij je PSN account voor 3 jaar geldig.
Weet je dit zeker? Dan koop ik er nog eentje :)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:15
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:04:
[...]

Top!

Moet je er via het Stationsplein ingaan of via de Spoorstraat/Catharijnesingel?
Heel Utrecht ligt open op het moment :/

Ben wel benieuwd wie nou wat heeft gepe-orderd hier :)

Ikzelf:

Playstation 4 Killzone bundel
BF4

De dualshock 4 en NFS/COD/FIFA 14 heb ik al liggen :9
Waar heb je NFS gehaald?

Verwijderd

Bart Smit in Utrecht ;)

• rolandos582
Tayfunc schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:56:
[...]

Klopt volgens mij niet. Die dingen stacken toch niet.

• rolandos582
Verdoeme, waarom zijn die krengen bij mij niet te krijgen.

• HertogJack
  • Laatst online: 28-11 18:14
Heb gehoord dat bart smit iets van 4000 console's binnen krijgt, te verspreiden over alle winkels en webshop dus.

Bron: iemand die op hoofdkantoor van bart smit werkt..

Niet echt veel 4000 imho..

psn: HertogJack

• rolandos582
HertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:01:
Heb gehoord dat bart smit iets van 4000 console's binnen krijgt, te verspreiden over alle winkels en webshop dus.

Bron: iemand die op hoofdkantoor van bart smit werkt..

Niet echt veel 4000 imho..
4000 x €399,- = €1.596.000,-
Het is maar hoe je het bekijkt.

• HertogJack
rolandos582 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:03:
[...]

4000 x €399,- = €1.596.000,-
Het is maar hoe je het bekijkt.
Denk niet dat er veel winstmarge op zit..

Voor bart smit dus..

[ Voor 4% gewijzigd door HertogJack op 24-11-2013 19:04 ]

• Tayfunc
rolandos582 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:00:
[...]

Klopt volgens mij niet. Die dingen stacken toch niet.
Do I have to wait until my current PlayStation Plus subscription expires before I can buy a new one?

No, you can purchase a new subscription at any time. In addition, we recommend you register your credit card details to be able to take advantage of automatic renewal and ensure you don't miss out on any of the great benefits of PlayStation Plus.

Is natuurlijk niet een aanwijzing of stacken lukt of niet. Maar ik neem aan dat als er staat dat je zulke dingen gewoon kan kopen dat je ze ook gewoon kan redeemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Tayfunc op 24-11-2013 19:07 ]

• laurens700
HertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:04:
[...]

Voor bart smit dus..
Dat denk ik ook. Ze moeten het eerder hebben van de games.

• rolandos582
[...]

Voor bart smit dus..
Ik heb het ook niet over de winstmarge. Heb het eerder over de totale verkoopprijs.

• rolandos582
Tayfunc schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:05:
[...]

Do I have to wait until my current PlayStation Plus subscription expires before I can buy a new one?

No, you can purchase a new subscription at any time. In addition, we recommend you register your credit card details to be able to take advantage of automatic renewal and ensure you don't miss out on any of the great benefits of PlayStation Plus.

Is natuurlijk niet een aanwijzing of stacken lukt of niet. Maar ik neem aan dat als er staat dat je zulke dingen gewoon kan kopen dat je ze ook gewoon kan redeemen.
Maar gaat dat ook werken met 2 of 3 jaar. Als je nog 2 weken over hebt, dan snap ik het best.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

Voor bart smit dus..
Nou ja 4000 x 10 euro is toch 40.000 euro en ik denk dat de marge nog wel iets groter is als die 10 euro per console ....

• HertogJack
rolandos582 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:08:
[...]

Ik heb het ook niet over de winstmarge. Heb het eerder over de totale verkoopprijs.
Tja wat heb je daaraan, gaat om de winst.

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02 17:39
rolandos582 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:08:
[...]

Maar gaat dat ook werken met 2 of 3 jaar. Als je nog 2 weken over hebt, dan snap ik het best.
Ja, je kan je PS Plus gewoon stacken. Ik heb bijvoorbeeld PS Plus tot ergens in 2016.

• rolandos582
Jerry2215 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:22:
[...]

Ja, je kan je PS Plus gewoon stacken. Ik heb bijvoorbeeld PS Plus tot ergens in 2016.
2016.... 8)7 8)7

• theduke1989
waar kan je bv psn+ voor een spotprijsje fixen?
Want ik weet dat bijv xbl-gold je voor 35,- per jaar kan aanschaffen, is dat voor de PSN+ ook. zou wel goed zijn..

• rolandos582
theduke1989 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:27:
waar kan je bv psn+ voor een spotprijsje fixen?
Want ik weet dat bijv xbl-gold je voor 35,- per jaar kan aanschaffen, is dat voor de PSN+ ook. zou wel goed zijn..
https://view.publitas.com...-stunt-week-48/page/30-31

• theduke1989
nog steeds 50,- voor een jaar, is niet wat ik zoek jammer genoeg.
Zal dit in de toekomst veranderen zoals het bij XBL-Gold is?
Jerry2215 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:22:
[...]

Hmm, dan is het opsich wel een interessante aanbieding, die van de intertoys..
Want zo vaak zijn de plus cards niet in de aanbieding, en je hebt het toch wel nodig, vooral nu met ps4..

@hierboven
Seriously? |:( 8)7 :+

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:49

PBP

theduke1989 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:34:
[...]

Er staat toch echt 37,50...

• HertogJack
[...]

37,50 hoor..

Is dat wat je nodig hebt om online bijvoorbeeld fifa te kunnen spelen? Op ps4 dus

[ Voor 13% gewijzigd door HertogJack op 24-11-2013 19:37 ]

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
[...]

Le-zen... :O

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

En dan de C1000 kortingsactie eroverheen maakt het geheel € 32,50. Ik zeg 2x halen :+

• rolandos582
[...]

:F :F :F :F

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:37:
En dan de C1000 kortingsactie eroverheen maakt het geheel € 32,50. Ik zeg 2x halen :+
Geldt die actie ook bij de intertoys? Ik zie het alleen bij toys-xl?
Pagina: 1 ... 35 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot