Ik had eind september PSNplus 12 maanden voor 50 euro gehaald met 3 maanden extra en 10 euro voucher code. Af en toe geeft psn store ook wel acties voor dit soort dingen.
Jep elk jaar rond september/oktober volgt er zo'n actie in de PSstore. Zo heb ik altijd mijn PS+ abo's aangeschaft/verlengt. Hij was 1jaar geleden met 25% korting, dit jaar kreeg je een maand extra oid.Tayfunc schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:41:
Ik had eind september PSNplus 12 maanden voor 50 euro gehaald met 3 maanden extra en 10 euro voucher code. Af en toe geeft psn store ook wel acties voor dit soort dingen.
Er staat letterlijk €37.50...theduke1989 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:34:
[...]
nog steeds 50,- voor een jaar, is niet wat ik zoek jammer genoeg.
Zal dit in de toekomst veranderen zoals het bij XBL-Gold is?
Adviesprijs van Xbox Live Gold is trouwens $59.99, of, als je maandelijks wilt, $9.99 (europrijs waars. 1:1). Sinds 1 november.
[ Voor 3% gewijzigd door Uniciteit op 24-11-2013 19:44 ]
Gruwelijk, ik heb de bril weer eens scheef opstaanOcNewB schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:39:
[...]
Geldt die actie ook bij de intertoys? Ik zie het alleen bij toys-xl?
Dat zegt helemaal niets, kan ook gewoon een zetfout zijn....Uniciteit schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:42:
[...]
Er staat letterlijk €37.50...
Adviesprijs van Xbox Live Gold is trouwens $59.99, of, als je maandelijks wilt, $9.99 (europrijs waars. 1:1). Sinds 1 november.
Wat is de C1000 kortingsactie?Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:37:
En dan de C1000 kortingsactie eroverheen maakt het geheel € 32,50. Ik zeg 2x halen
Verwijderd
Even een vraagje, ik ben van plan om de Ps4 te halen (natuurlijk
)
Werkt de Turtle Beach p11 ook op de ps4? En is het slimmer om Ghosts nu voor de ps3 te halen op bol.com (heb een kortingsbon voor 10 euro) en het dan te upgraden voor op de ps4 of te wachten?
Werkt de Turtle Beach p11 ook op de ps4? En is het slimmer om Ghosts nu voor de ps3 te halen op bol.com (heb een kortingsbon voor 10 euro) en het dan te upgraden voor op de ps4 of te wachten?
Sorry my bas, zat andere product te kijken.
Maar inderdaad 37.50,- niet verkeerd.
Hoe kan je die C1000 actie toevoegen ? hoe werkt dat...
http://www.turtlebeach.co...headsets/ear-force-p11/46Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:46:
Even een vraagje, ik ben van plan om de Ps4 te halen (natuurlijk)
Kopje Compatible
Bon meenemen naar de winkel en inleveren?theduke1989 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:47:
http://www.c1000.nl/keihardekorting/over-de-actie.aspxtheduke1989 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:47:
Verwijderd
Dankjerolandos582 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:48:
[...]
http://www.turtlebeach.co...headsets/ear-force-p11/46
Kopje Compatible
[...]
Bon meenemen naar de winkel en inleveren?![]()
topic: [NextGen] PlayStation 4:
dennisvdweg schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:44:
Voor de mensen die straks online willen gamen op de PS4:
Sony PlayStation Plus Card 365 dagen voor € 37,50 landelijke bij Toys XL en ik kon ook de € 5 kortingsbon van C1000 gebruiken, dus was ik totaal € 32,50 kwijt![]()
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
http://nl.ign.com/feature...r-de-ps4-playstation-plus
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
C1000 actie geldt dus niet!! voor de Intertoys dames & heren, maar voor toys-xl. En die verkopen dat mooie ps+ abo niet voor 37,50!
Kortom, gewoon naar de itoys voor een ps abo van 37,50. Is altijd beter dan de 50!
Kortom, gewoon naar de itoys voor een ps abo van 37,50. Is altijd beter dan de 50!
Is die aanbieding ook online te scoren?
psn: HertogJack
Kijk eens op de website van intertoys en laat het ons horen?HertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:57:
Zoek en gij zult het antwoord krijgen van nee. Tenzij ik niet goed gezocht heb op de websiteHertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:57:
Had idd al gekeken.. Klote
psn: HertogJack
Dit is het enige online aanbod :HertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:57:
https://www.intertoys.nl/...s?ici=br+gps4_test_D+menu
Afgelopen Zaterdag bij Toys Xl anders voor 32,50 een PS+ abbo meegenomenOcNewB schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:57:
C1000 actie geldt dus niet!! voor de Intertoys dames & heren, maar voor toys-xl. En die verkopen dat mooie ps+ abo niet voor 37,50!
Overigens staat op de voorwaarden dat het de 5 euro korting niet geldig is op pre paid kaarten etc. Maar ik had ook Rayman Legends voor de Wii U gekocht waardoor ik boven de 50,- euro kwam en twee bonnen kon gebruiken. Misschien dat de caissière het wel had opgemerkt als ik alleen de PS+ abbo had genomen, maar denk eerder dat winkel personeel het niet zoveel boeit.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ben benieuwd of Mediamarkt met een actie komt voor de PS4 games. We zullen het vanavond na 00:00 merken zodra ze hun flyer's updaten op de website
Ben nou wel benieuwd wanneer die tweede levering komt. Komende week dus de eerste batch, het moet toch wel bekend zijn inmiddels wanneer er weer nieuwe komen. Slaat nergens op dat dat gewoon nog nergens vermeld staat.
Bedoel je de standaardfolder van de MM? die staat namelijk al lang op folders.nl, zonder PS4 aanbieding overigens.Tayfunc schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:13:
Ben benieuwd of Mediamarkt met een actie komt voor de PS4 games. We zullen het vanavond na 00:00 merken zodra ze hun flyer's updaten op de website
Na 00:00 is het week 48. Nieuwe folder, nieuwe acties.RobvG schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:32:
[...]
Bedoel je de standaardfolder van de MM? die staat namelijk al lang op folders.nl, zonder PS4 aanbieding overigens.
EDIT: kzie idd dat er ook van week 48 een folder is. Deze is niet op de site van mediamarkt zelf, grappig.
[ Voor 15% gewijzigd door Tayfunc op 24-11-2013 20:36 ]
bij staat er toch echt "tot 24 nov"RobvG schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:32:
[...]
Bedoel je de standaardfolder van de MM? die staat namelijk al lang op folders.nl, zonder PS4 aanbieding overigens.
link ?RobvG schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:35:
Die van komende week staat er al op.
das geen folder.nl he
folderS.nl, die stuurt je door naar deze site. Sorry voor de onduidelijkheid.
[ Voor 25% gewijzigd door RobvG op 24-11-2013 20:38 ]
Daarom vermeldde hij ook folders.nl, en deze verwijst automatisch naar spotta.nl.
RobvG schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:38:
folderS.nl, die stuurt je door naar deze site.
Acties zijn wekelijks. Wellicht na komend week dat er een actie komt, maar in iedergeval niet voor/tijdens de releaseRobvG schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:39:
Is er een kans dat MM alsnog met een actie komt?
Wij hadden hier de mediamarkt folder al in de bus hoor, niks geen PS4 games aanbieding
Wat verwacht je, het verkoopt toch wel ook zonder actie!dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:42:
Wij hadden hier de mediamarkt folder al in de bus hoor, niks geen PS4 games aanbieding
En zo is het maar net.harrytasker schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:45:
[...]
Wat verwacht je, het verkoopt toch wel ook zonder actie!
Verwijderd
Door al dat wachten niet te hard drukken he jongens. De kans bestaat dat er dan poep bij zit.
Even een kleine tip het filiaal in Roermond verkoopt nieuwe games meestal goedkoper de eerste paar dagen. Just saying, dit noemen ze stille aanbiedingen.
Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:53:
Door al dat wachten niet te hard drukken he jongens. De kans bestaat dat er dan poep bij zit.
idd. stelletje oplichtersdutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:42:
Net 1 gehaald bij Toys XL Leeuwarden voor € 32,50.OcNewB schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:57:
Was daar ook € 37,50 - die € 5 bon van C1000
In Utrecht was niets meer te vinden.dennisvdweg schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:37:
[...]
Net 1 gehaald bij Toys XL Leeuwarden voor € 32,50.
Was daar ook € 37,50 - die € 5 bon van C1000
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik heb een playstation 4 besteld bij bol.com. Heb ik deze in de zomer van 2016 in huis denken jullie?
denk dat je te laat bent met de batch, helaas is het dus niet bekend wanneer we weer een aantal op voorraad hebben afz: bol.comVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:54:
Ik heb een playstation 4 besteld bij bol.com. Heb ik deze in de zomer van 2016 in huis denken jullie?
Ik gok ergens medio 2944.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:54:
Dank je voor jullie reactie's.iSpaceman schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:30:
[...]
Als goed is krijg je woensdag van Sony een mail met verzend info
Als er meerdere zeggen dat als je voor 20 augustus bij sony hebt besteld.
Dan weet ik zeker dat ik 'm op de release krijg,
Verwijderd
Ben erg benieuwd hoe druk het gaat worden bij de nachtopeningen, aangezien alleen de mensen met een pre-order hun ps4 mogen komen ophalen
Tjah mijn GM doet geen nachtopening jammer genoeg... Hopelijk is het 's ochtends om 9:30 niet al te druk bij de winkel.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nope, ik had het over de Playstation 5.Fatal Mind schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:07:
[...]
Ben je niet in de war met de Playstation 400 ?
Gelukkig maar.
Klopt, maar als je de folder had gelezen zag je daar €65,- voor een game staan. Dus geen acties. Heb daarom mijn game (FIFA14) via internet besteld voor €59,-Teunke7 schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:53:
Even een kleine tip het filiaal in Roermond verkoopt nieuwe games meestal goedkoper de eerste paar dagen. Just saying, dit noemen ze stille aanbiedingen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Misschien dat je vandaag nog wel op het werk wordt gebeld Jeff xD.Chefd schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:57:
[...]
Hij was de ochtend op dezelfde dag dat ik rond 15:00 (21 aug) heb besteld maar ik heb nog niks gehoord van MM Leeuwarden
Ik hoop dat CP me geld snel terugstort, aangezien ik het een week (ander half week) geleden heb geannuleerd. wordt makkelijker aanschaffen dan..
Vrijdag is het zover voor de mensen die op tijd hebben gereserveerd...
Vrijdag is het zover voor de mensen die op tijd hebben gereserveerd...
Gisteravond pas mijn PS4+killzone kunnen bestellen bij Bart Smit, naar aanleiding van hun mail, hopelijk ben ik nog op tijd, je kan er inderdaad meerdere keren bestellen met 1 link, ben benieuwd of het goed komt..
Ik sta daar nr. 26 of 27 op de lijst en ik ben niet gebeld. Niet dat ik die bundel hoef, maar netjes is het niet.rejer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:58:
Mooi net gebeld door mediamarkt Leeuwarden. Of ik andere bundel wou(niet gedaan)
Ik ergens tussen de 30-40 op lijst besteld.
En kon gewoon day 1. yay me.
Net ook een mailtje gekregen van Bart Smit dat ik daar een day 1 kan bestellen. Eerst vandaag de MM maar eens bellen of ze mij en mijn aanbetaling niet vergeten zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Chillco op 25-11-2013 09:34 ]
Spontaan een mailtje van Bart Smit dat ik nog bij de eerste levering zit en of ik direct even af wou rekenen, had me op 20 augustus ingeschreven voor een notificatie per mail wanneer ze konden versturen, had ook al een reservering bij MediaMarkt maar die moesten maar wat eerder bellen, nu mooi verzekerd van de 1e levering van BS.
Verwijderd
Ik heb dit topic de laatste dagen minder goed gevolgd. Klopt het dat de tweede batch gepland staat voor 23 december? Misschien ben ik wel de honderdste die deze vraag stelt, maar op de vorige 3 pagina's kon ik hier niets over vinden.
[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen= en zoVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:47:
Ik heb dit topic de laatste dagen minder goed gevolgd. Klopt het dat de tweede batch gepland staat voor 23 december? Misschien ben ik wel de honderdste die deze vraag stelt, maar op de vorige 3 pagina's kon ik hier niets over vinden.
Nickname does not reflect reality
Zou je de uitkomst hier willen vermelden?Chillco schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:30:
[...]
Ik sta daar nr. 26 of 27 op de lijst en ik ben niet gebeld. Niet dat ik die bundel hoef, maar netjes is het niet.
Net ook een mailtje gekregen van Bart Smit dat ik daar een day 1 kan bestellen. Eerst vandaag de MM maar eens bellen of ze mij en mijn aanbetaling niet vergeten zijn.
Ik heb ook nog geen telefoontje gehad, en twijfel of ze wel volgens de pre-order lijst op volgorde bellen ..
Bart Smit heeft nog voorraad over. Volgens mij komt dat wel goed. Ik heb op een emailadres dat vorige week de melding kreeg dat ik te laat was voor de 1e lichting, vandaag een mail gekregen met een bestellink.roda_djavulen schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
Gisteravond pas mijn PS4+killzone kunnen bestellen bij Bart Smit, naar aanleiding van hun mail, hopelijk ben ik nog op tijd, je kan er inderdaad meerdere keren bestellen met 1 link, ben benieuwd of het goed komt..
[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 25-11-2013 10:46 ]
Heren,
Er zijn bij de MM in Emmen nog wat PS4 beschikbaar. Ik ben daar afg. vrijdag geweest en van de 30 eenheden die zij krijgen zijn er nog maar 17x besproken (waarvan ik en mijn maat 16 + 17 zijn).
Waarom MM Emmen nog eenheden heeft is omdat deze filiaal pas sinds 8-11-13 geopend is en pas vorige week te horen heeft gekregen dat zij de PS4 krijgen....dus mensen > Informeer even!!
Er zijn bij de MM in Emmen nog wat PS4 beschikbaar. Ik ben daar afg. vrijdag geweest en van de 30 eenheden die zij krijgen zijn er nog maar 17x besproken (waarvan ik en mijn maat 16 + 17 zijn).
Waarom MM Emmen nog eenheden heeft is omdat deze filiaal pas sinds 8-11-13 geopend is en pas vorige week te horen heeft gekregen dat zij de PS4 krijgen....dus mensen > Informeer even!!
Kreeg ook een mail van de Bart Smit net dat ik toch bij de 1e levering zit
Meteen maar besteld dus. Dat is mooi want een maat van me zit waarschijnlijk niet bij de 1e levering en ik krijg er ook nog 1 via amazon. Mooi werk weer
Nice Bedankt voor het melden even kijken of mij dat nog gaat lukken! redelijk ver rijden namelijk.Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:36:
Heren,
en heb nu ook al een pre-order open staan voor een mega bundel dus even kijken wat ik ga doen!:)
Maar niet op hetzelfde account. Misschien dat ze de accounts nog na lopen als er teveel besteld worden?roda_djavulen schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:03:
Waar is Fifa nu 59?Oxigeon schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:37:
[...]
Klopt, maar als je de folder had gelezen zag je daar €65,- voor een game staan. Dus geen acties. Heb daarom mijn game (FIFA14) via internet besteld voor €59,-
Bart Smit zal dan inderdaad nog PS4's over hebben. Er zullen er redelijk veel niet meer ingegaan zijn op het aanbod, echt handig is hun reserveringssysteem niet. Veel te vrijblijvend en makkelijk om in eerste instantie te reserveren.
Ik denk dat ze wel op volgorde bellen.CRXDelSol schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:25:
[...]
Zou je de uitkomst hier willen vermelden?
Ik heb ook nog geen telefoontje gehad, en twijfel of ze wel volgens de pre-order lijst op volgorde bellen ..
Afgelopen vrijdag middag ben ik ook keurig gebeld door Mediamarkt Leeuwarden of ik mijn pre order (nummer 6 op de lijst) wilde omzetten naar een bundel. Ik heb de mega bundel genomen. Ben er heel erg blij mee.
De bundel die ik had besteld bij Mycom (op 5 november) gaat nu naar een goede maat van me. Iedereen blij.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heb je ervaring met wowhd.nl? is het een vertrouwelijke website?
Verwijderd
Ja hoor, ik bestel daar al jaren. Maar je zal wel even moeten wachten op je order. Die ga je niet voor 5 December in huis hebben. Verder een prima site, maar lange levertijd.
Wat ik zo op Google tegenkom is inderdaad lange levertijd en soms ook nog onverwacht BTW/douanekosten.
Toevallig iemand die via Wehkamp heeft gepreordered al iets vernomen over bundels?
Ja, dat zag ik inderdaad wel staan..Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:06:
Ja hoor, ik bestel daar al jaren. Maar je zal wel even moeten wachten op je order. Die ga je niet voor 5 December in huis hebben. Verder een prima site, maar lange levertijd.
De levertijd is wat langer, 7-10 werkdagen..
Maar wel AC:black flag, BF4, FIFA 14, Knack, Need for speed rivals voor 50 euro per stuk.
Cod ghosts en killzone zijn 53 euro
zie zo veel scams voorbij komen nu he ongekend hoeveel figuren er zijn die je wat geld afhandig willen maken 200 euro dr bovenop en op marktplaats allemaal van die rare ads met doe een aanbetaling van 25 euro of de helft en krijg gegarandeerd je ps4, bij mij thuis op te halen...yeah right...
hoop dat er niet te veel mensen intrappen
hoop dat er niet te veel mensen intrappen
Verwijderd
Ik wacht al sinds 7 November op een bestelling, maar inderdaad, ze hebben vaak mooie prijzen. Het komt altijd wel aan. Zal met de December maand nog wel erger worden.
Hmm ik heb op 23-8 gereserveerd daar, hoopelijk vallen er nog een paar uit zodat ik hem ook nog op de 29e heb.Chefd schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:41:
Spontaan een mailtje van Bart Smit dat ik nog bij de eerste levering zit en of ik direct even af wou rekenen, had me op 20 augustus ingeschreven voor een notificatie per mail wanneer ze konden versturen, had ook al een reservering bij MediaMarkt maar die moesten maar wat eerder bellen, nu mooi verzekerd van de 1e levering van BS.
edit(verkeerde gequote)
[ Voor 47% gewijzigd door Yerap op 25-11-2013 11:27 ]
Toevallig ook nog KZ bundels? Telefoon nemen ze iig niet op.Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:36:
Heren,
Zijn er mensen die vandaag nog een 'mega' bundel hebben kunnen bestellen bij Bart Smit?
Ik heb de PS4+Killzone bundel kunnen bestellen maar wil eigenlijk de bundel met extra controller en camera. Misschien dat ik 'm nog kan omzetten.
Ik heb de PS4+Killzone bundel kunnen bestellen maar wil eigenlijk de bundel met extra controller en camera. Misschien dat ik 'm nog kan omzetten.
Die worden helemaal gek van alle tweakers die nu aan het bellen zijnrolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:25:
[...]
Toevallig ook nog KZ bundels? Telefoon nemen ze iig niet op.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Bij Amazon.co.uk voor € 56 - 57. Betrouwbaar en waarschijnlijk nog eerder binnen dan je PS4 als je nu besteld. (ook als je gratis verzending kiest)robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:04:
[...]
Heb je ervaring met wowhd.nl? is het een vertrouwelijke website?
Ik had ze aan de lijn, je moet helaas in de winkel een aanbetaling doen om te kunnen reserveren, weet niet of zij ook bundles hebben..rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:25:
[...]
En terecht.renzo4000 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:28:
[...]
Die worden helemaal gek van alle tweakers die nu aan het bellen zijn
He-le-maal niks, haha. Ik weet niet of zij überhaupt bundels krijgen.Sanny_83 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:08:
Toevallig iemand die via Wehkamp heeft gepreordered al iets vernomen over bundels?
Ik zit in hetzelfde scheutje, dat zou ik ook wel willen, maar geen idee of dat nog kan..PeterPan schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:25:
Zijn er mensen die vandaag nog een 'mega' bundel hebben kunnen bestellen bij Bart Smit?
Verwijderd
Vraag dat op Twitter, daar zijn ze actief, en heb je snel antwoord; https://twitter.com/bartsmitcom
Edit: "kan ik nog een killzone megabundel reserveren voor 29 november?" Helaas, voor de eerste levering zijn ze uitverkocht. Je kan ze uiteraard wel reserveren voor de tweede levering.
Edit: "kan ik nog een killzone megabundel reserveren voor 29 november?" Helaas, voor de eerste levering zijn ze uitverkocht. Je kan ze uiteraard wel reserveren voor de tweede levering.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 11:41 ]
Zie hier veel staan over een 2de levering bij mediamarkt op 6 december. Heb gepreorded in Enschede en hier zeiden ze dat het eind december zou zijn!
Ligt eraan wanneer je gepreorderd hebt... Ik wacht ook nog steeds op mailtje/belletje van de MM aangezien ik begin augustus gepreorderd heb.nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:43:
Zie hier veel staan over een 2de levering bij mediamarkt op 6 december. Heb gepreorded in Enschede en hier zeiden ze dat het eind december zou zijn!
PSN: Von_Smallhausn
Ze zijn inderdaad goed bezig op Twitter, ik heb alleen geen Twitter account.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:40:
Vraag dat op Twitter, daar zijn ze actief, en heb je snel antwoord; https://twitter.com/bartsmitcom
Ik zal er eens een emailtje aan wagen.
dit was ik mij gisteren ook aan het afvragen.roda_djavulen schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:59:
Bart Smit zal dan inderdaad nog PS4's over hebben. Er zullen er redelijk veel niet meer ingegaan zijn op het aanbod, echt handig is hun reserveringssysteem niet. Veel te vrijblijvend en makkelijk om in eerste instantie te reserveren.
ik heb wat BS's in de buurt afgebeld, waar de meeste zijden : je kunt reserveren maar voor 2014 heb je hem niet, want de lijst is zo lang. Goh, als je dmv het invullen van alleen je email adres een ps4 kunt reserveren.
dalijk mogen ze lijsten van honderden mensen gaan afbellen die niet opnemen omdat ze al een ps4 hebben of afzeggen, en dan schuiven ze de lijsten weer op.
ik vind het maar dubieus
Jongedame in kwestie had het wel over bundels (noemde de bedragen van 439 + 499 euries > dus KZ) maar wist nog niet 100% in welke hoeveelheden. Maar ok, ik heb ook niet verder geinformeerd.rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:25:
[...]
Voor mij is een standaard kit afdoende omdat ik BF4 ga spelen....maar als ik alleen een bundel kan afnemen, doe ik dat nauurlijk ook!
'mijn' pre-order heeft niets te maken met 'hun' levering?Mon0lith schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:45:
[...]
Ligt eraan wanneer je gepreorderd hebt... Ik wacht ook nog steeds op mailtje/belletje van de MM aangezien ik begin augustus gepreorderd heb.
Vraagje denk je dat je er twee te gelijk kan reserveren dat er een vriend heen gaat en 2 reserveert voor mij en hem zelf?Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:54:
[...]
Jongedame in kwestie had het wel over bundels (noemde de bedragen van 439 + 499 euries > dus KZ) maar wist nog niet 100% in welke hoeveelheden. Maar ok, ik heb ook niet verder geinformeerd.![]()
Voor mij is een standaard kit afdoende omdat ik BF4 ga spelen....maar als ik alleen een bundel kan afnemen, doe ik dat nauurlijk ook!
Jahoor, dat kan. Zo heb ik dat ook gedaan voor mijzelf en mijn maat. 2 aparte reserveringen. 1x op mijn persoonlijke gegevens en 1x op gegevens van mijn maat. Vervolgens de bonnen afgerekend (2x 25 euro aaanbetaling) bij de kassa....geen enkel probleem! Heb je al contact gehad?robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:58:
[...]
Vraagje denk je dat je er twee te gelijk kan reserveren dat er een vriend heen gaat en 2 reserveert voor mij en hem zelf?
Jazeker maar je moet in de winkel langs om te reserveren en ik woon zelf niet echt in de buurt zeg maar kost me 3 uur reistijd heen en terug.Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:02:
[...]
Jahoor, dat kan. Zo heb ik dat ook gedaan voor mijzelf en mijn maat. 2 aparte reserveringen. 1x op mijn persoonlijke gegevens en 1x op gegevens van mijn maat. Vervolgens de bonnen afgerekend (2x 25 euro aaanbetaling) bij de kassa....geen enkel probleem! Heb je al contact gehad?
Voor de mensen die de console hebben besteld op de webshop van bs en hem gaan afhalen. Ik had het volgende gevraagd.
Hey Bart! ik heb aangegeven dat ik mijn ps4 kom ophalen in de winkel. Kan ik hem dan vrijdag om 8.30 ophalen?
Bart Smit @bartsmitcom 6s
@Enoi_co_uk Helaas lukt dat niet. In de e-mail staat ook vermeldt dat het in de loop van de dag is.
Dus hierbij krijg je vanzelf te horen hoe en wat:)
Hey Bart! ik heb aangegeven dat ik mijn ps4 kom ophalen in de winkel. Kan ik hem dan vrijdag om 8.30 ophalen?
Bart Smit @bartsmitcom 6s
@Enoi_co_uk Helaas lukt dat niet. In de e-mail staat ook vermeldt dat het in de loop van de dag is.
Dus hierbij krijg je vanzelf te horen hoe en wat:)
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Zou dat niet gewoon om een fout gaan?michaeltjeh1 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:04:
Tip!:
http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O
Intertoys levert nog op release dag
Ben het nu wel aan het proberen hoor, bedankt voor de tip!
Hummmmm...das wel ruk! Dat ze je verzoeken om persoonlijk te reserveren kan ik wel geloven > puur om 'spook'-reserveringen te voorkomen. Ken je iemand hier uit het noorden?robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:03:
[...]
Jazeker maar je moet in de winkel langs om te reserveren en ik woon zelf niet echt in de buurt zeg maar kost me 3 uur reistijd heen en terug.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot