Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Kan je serieus nog bestellen bij intertoys !? of lijkt dat maar zo bij mij staat namelijk gewoon een bestel knop.

• robero50
Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:06:
[...]

Hummmmm...das wel ruk! Dat ze je verzoeken om persoonlijk te reserveren kan ik wel geloven > puur om 'spook'-reserveringen te voorkomen. Ken je iemand hier uit het noorden?
Ik zit er nu druk over na te denken maar kom nog op niks. jammer genoeg :/

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:06:
[...]

Kan je serieus nog bestellen bij intertoys !? of lijkt dat maar zo bij mij staat namelijk gewoon een bestel knop.
Beetje riskant! 400 Euries aftikken en vervolgens horen dat je moet wachten tot 2014 :/

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
idd zit nu op het bestel formulier maar geloof dr weinig van.

• robero50
Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:09:
[...]

Beetje riskant! 400 Euries aftikken en vervolgens horen dat je moet wachten tot 2014 :/
Ja inderdaad ik zou graag bij Emmen ophalen maarja als ze geen Telefonische reserveringen aannemen dan wordt het hem niet voor me.

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:12
robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:06:
[...]

Ik zou het gewoon proberen lees al dat meerdere mensen het doen :)

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:30
Bij webshop mediamarkt is het ook weer te bestellen, met een levertijd van ongeveer 4 weken.

PSN: TheKrish

• MrHarry
levering 26 november staat er ook..da tzou mooi zijn :p

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
je kan ook gewoon met acceptgire bestellen zie ik?

edit
Dat mislukt dus helaas.

[ Voor 24% gewijzigd door shoombak op 25-11-2013 12:15 ]

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Heeft iemand al geprobeert om bij BS te bestellen via die link in de mail met een ander mail adres?

Maat van mij vraagt zich af of dat kan en hoe persoonlijk is die link die wij toegestuurd hebben gekregen? Is die echt voor iedereen uniek of moeten ze handmatig gaan checken of het mail adres die besteld heeft op hun 1st day lijst staat?

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
MrHarry schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:12:
levering 26 november staat er ook..da tzou mooi zijn :p
Nee dat staat bij bestelling als standaard levertijd. Daaronder staat bij artikelen met een verwachte leveringsdatum wordt die datum aangehouden (of iets in die trant).
WiXX schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:14:
Heeft iemand al geprobeert om bij BS te bestellen via die link in de mail met een ander mail adres?

Maat van mij vraagt zich af of dat kan en hoe persoonlijk is die link die wij toegestuurd hebben gekregen? Is die echt voor iedereen uniek of moeten ze handmatig gaan checken of het mail adres die besteld heeft op hun 1st day lijst staat?
je krijgt zelfs de keus om in te loggen of een nieuw account aan te maken, dus ik vraag me af hoe persoonlijk die link werkelijk is..

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
WiXX schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:14:

--------------------------------------------------------------------------------------
de link is meerdere malen te grbruiken voor de bundel, nu gaan handelaren er mee aan de haal.

Bart Smit ‏@bartsmitcom 23 november
Heb het net zelf ook getest, maar dat gaat niet lukken hoor. En we kunnen die orders ook gewoon annuleren. pic.twitter.com/Ay37X9phF4

Als je uitlogt en dan de bestelling doet, lijkt hij wel door te gaan. Maar ik begrijp dat jullie dit controleren.

Bart Smit ‏@bartsmitcom 23 november
Ja dat lopen we allemaal na.
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Gesprek verbergen

bron https://twitter.com/bartsmitcom

PSN: TheKrish

• robero50
shoombak schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:13:
je kan ook gewoon met acceptgire bestellen zie ik?

edit
Dat mislukt dus helaas.
Ja dat zie ik ook hebben mensen verder ook echt besteld al bij intertoys?

• MrHarry
denk dat intertoys ze niet heeft maar gewoon deals wil binnen halen :x

Verwijderd

Ik heb net gebeld met de Intertoys Webshop. Dame vertelde mij dat ze gewoon besteld kunnen worden en dus geleverd worden op de 29ste. Of ze dit ook nakomen? Weet het niet...Ze zei zelfs dat ze beschikbare voorraad hebben. Deze info gebruiken op eigen risico!

• boratnl
robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:19:
[...]

Zit er een in m'n mandje, heb eerst een vraag gesteld via contactformulier. Denk inderdaad dat het een trucje is om deals binnen te halen. Vooral omdat afterpay is uitgeschakeld.

• renzo4000
  • Laatst online: 23:11
Acceptgiro betaling mislukt
Het spijt ons u te moeten mededelen dat uw aanvraag om uw bestelling achteraf te betalen op dit moment niet door AfterPay wordt geaccepteerd. Dit kan om diverse (tijdelijke) redenen zijn. Voor vragen over uw afwijzing kunt u contact opnemen met de Klantenservice van AfterPay. Of kijk op de website van AfterPay bij ?Veelgestelde vragen? via de linkonder het kopje ?Gegevenscontrole?. Wij adviseren u voor een andere betaalmethode te kiezen om alsnog de betaling van uw bestelling af te ronden.

....

Vertrouw het ook niet helemaal, ik heb niet zoveel zin om achter mijn geld aan te moeten gaan straks :|

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08
robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:19:
[...]

Ik heb net intertoys klantenservice gebeld. Deze vertelde mij dat het geen foutje betreft. Ze hebben een aantal ps4's extra. Dus je kunt bestellen via de site.
De mevrouw vertelde wel dat ik moest opschieten.

Ik heb net besteld! :9

• boratnl
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:21:
Ik heb net gebeld met de Intertoys Webshop. Dame vertelde mij dat ze gewoon besteld kunnen worden en dus geleverd worden op de 29ste. Of ze dit ook nakomen? Weet het niet...Ze zei zelfs dat ze beschikbare voorraad hebben. Deze info gebruiken op eigen risico!
Dan bestel ik em op m'n creditcard denk ik. Dan lost mastercard het wel op als er ruzie komt :p

• Razzy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:08
Je kunt trouwens niet met acceptgiro betalen. Gaf bij mij een error.

• JimmyJoness
  • Laatst online: 16:15
even rationeel nagedacht, overal zijn reserveringslijsten van honderden mensen.

en nu zouden ze er " een paar overhebben "

denk dat ze idd gewoon deals willen

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik weet niet hoe het bij Intertoys zit, maar vaak doen - vooral de grotere bekende (web)shops - niet moeilijk om het teruggeven van geld als je een order annuleert. Dixons, Bol.com, etc. storten het altijd binnen een paar dagen terug.
Toch raar dat wehkamp nog steeds niet kan zeggen of ik een ps4 op release heb ja of nee. 7 augustus besteld.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• boratnl
Uniciteit schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:23:
Ik weet niet hoe het bij Intertoys zit, maar vaak doen - vooral de grotere bekende (web)shops - niet moeilijk om het teruggeven van geld als je een order annuleert. Dixons, Bol.com, etc. storten het altijd binnen een paar dagen terug.
Dat zijn ze ook verplicht bij koop-op-afstand.

• michaeltjeh1
Ennn de deal is over Bestel knop weg gehaald door Intertoys.

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Hier niet hoor...,

maar ik wil een megabundel :P

[ Voor 50% gewijzigd door TFDev op 25-11-2013 12:28 ]

• robero50
bij mij ook nog niet

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
AtlAntA schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:24:
Toch raar dat wehkamp nog steeds niet kan zeggen of ik een ps4 op release heb ja of nee. 7 augustus besteld.
Heb op 14 juni een PS4 gepreorderd.

Bij mijn levertijd staat nu 3-5 werkdagen.

Maar ik denk dat dit gewoon een standaard levertijd is.

Ik heb nog nooit een console bij Wehkamp gepreorderd, maar ga ervanuit dat het wel goed gaat komen.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:00

PBP

Van Intertoys lijkt inderdaad te mooi om waar te zijn.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 18:14
AtlAntA schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:24:
Ja zeer frustrerend, echt slechte berichtgeving bij wehkamp.

Heb zelf ook besteld op 7 augustus en mn bestelnr eindigt op 303, dat zou een goed teken moeten zijn maarja niks is zeker.

psn: HertogJack

• Khayma
  • Registratie: December 2010
Sefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:29:
[...]

Heb op 14 juni een PS4 gepreorderd.

Bij mijn levertijd staat nu 3-5 werkdagen.

Maar ik denk dat dit gewoon een standaard levertijd is.

Ik heb nog nooit een console bij Wehkamp gepreorderd, maar ga ervanuit dat het wel goed gaat komen.
En ik op 13 juni. De medewerker wou niet gelijk zeggen dat ik hem kreeg want dan moeten ze hem wel leveren anders komen ze hun woorden niet na. Maar de kans is groot dat we hem op release krijgen.

• robero50
PBP schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:30:
volgens mij hebben meer mensen dat ik heb het zelf ook.
heb hem wel op het betaal scherm staan maar twijfel wel hard.
PBP schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:30:
zeker omdat je ook voor de tweede levering kon reserveren, wat ik uit wanhoop ook had gedaan, en die dus geen voorrang krijgen dan mensen die er nu 1 bestellen,..
gellukig zit wel safe bij de bartsmit.

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 25-11-2013 12:32 ]

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:54
heb ook besteld, net gebeld en de vrouw aan de telefoon zij dat ik zeker was de 29ste hem te krijgen!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-11 05:06
Twijfel nu wel hard...

Verwijderd

Intertoys telefoniste zei idd dat ik er ook snel bij moest zijn. Dus besteld en een bevesting gekregen waar onderaan de factuur het volgende staat: "Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release."

• nickdew
lijkt me sterk dat ze het niet leveringen op de dag van de release. iedereen wil dan zijn geld terug?

• boratnl
nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:35:
lijkt me sterk dat ze het niet leveringen op de dag van de release. iedereen wil dan zijn geld terug?
Ik annuleer m'n order dan gelijk ja.

• nickdew
ik ook :) gaat vast goed, vrouw aan de telefoon zij dat je snel moest zijn dus zullen wel beperkt aantal hebben.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Is het niet zo dat Sony afgelopen vrijdag pas duidelijkheid heeft gegeven aan de retailers over de aantallen die ze gaan leveren? Vandaar misschien dat er ineens nog hier en daar PS4's te bestellen zijn.

• renzo4000
poterverdikkeme ... toch maar besteld ... had liever de bundel gehad maar hopelijk toch vrijdag geleverd door intertoys.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 08:49
Zat bij de PS4 nu al PSN plus? Wel handig om te weten of ik als ik hem heb al meteen online te kunnen.

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Zijn nog genoeg mensen die hem op MP aanbieden (waaronder ik) waarom is dat niet een optie voor sommigen? Puur de hogere prijs?

..::System Specs::..

• PBP

PBP

destroye schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:39:
Zat bij de PS4 nu al PSN plus? Wel handig om te weten of ik als ik hem heb al meteen online te kunnen.
In Amerika wel, 30dagen maar moet je wel je creditcard gegevens achterlaten. Je kunt dus beter gewoon een jaar bijkopen

• me1mark
  • Nu online

me1mark

Shoo-rah!

Ibidem schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:39:
Zijn nog genoeg mensen die hem op MP aanbieden (waaronder ik) waarom is dat niet een optie voor sommigen? Puur de hogere prijs?
Ja. Ik wacht liever een maand dan dat ik 100 euro meer moet betalen. :)

SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D

• Ralluff
Net besteld en meteen erna gebeld en ook te horen gekregen dat ik er 100% zeker van ben dat ik hem vrijdag heb!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
Hier ook nog maar één bij Intertoys besteld. Altijd handig als er een Pre-order niet geleverd wordt van iemand in mijn omgeving. Ik annuleer alle Pre-orders die niet op 29 of 30 november 2013 geleverd kunnen worden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Ralluff
Neem aan dat je toch vrij snel het geld weer terug krijgt mocht je het niet op de dag van release hebben.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Sony.nl mag nu ook langzaam statusupdates gaan geven. Kijk al sinds 1 juli dagelijks tegen dezelfde melding aan. :D

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Wel jammer dat het de kale ps4 is,raar dat al die andere winkels ze niet verkopen.Of heeft intertoys echt veel ps4 over.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• renzo4000
Wel jammer dat je op de kale versie nu +/- €70 verlies maakt :| ... die 2e controller moet er toch komen, evenals KZ en BF4 ... die camera is op zich leuk maar geen must.

Verwijderd

Benieuwd of ik donderdagnacht mail van Bol.com krijg over verzending.

Ik blijf hoop houden.

• michaeltjeh1
Your welcome have fun :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Misschien een rare vraag, maar voor degene met een megabundel.. Wat gaan jullie met die camera doen? Ik ben nog niet echt uit de meerwaarde van dat artikel.

• Brad Pitt
  • Laatst online: 28-11 08:50
Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:47:
Misschien een rare vraag, maar voor degene met een megabundel.. Wat gaan jullie met die camera doen? Ik ben nog niet echt uit de meerwaarde van dat artikel.
Robotjes de huiskamer in zwiepen?

Nickname does not reflect reality

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Twijfels om die maar te bestellen nu :/
volgens mij is alleen kilzone+controller interessant, want dan heb je die 100 euro extra al terugverdiend..
die camera is een leuke gimmick maar voegt niet zo veel to...

maar desondanks vindt ik het wel jammer dat ik de bundel met alleen killzone heb besteld..
een 2e controller was wel een welkome toevoeging geweest

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Besteld bij Intertoys hopen dat dat klopt

Welcome to the League of Draven

Verwijderd

Als de camera voice commands op kan gaan pakken net als bij de Kinect dan kan dat best handig zijn. Ik ga hem in ieder geval aansluiten.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Ik verkoop die camera meteen voor euro of 30.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• robero50
Ik heb nu ook besteld en gebeld erachter aan.
Kreeg een vrouw aan de telefoon en ik vroeg of ik hem echt kreeg.
Haar antwoord ja meneer u krijgt hem gewoon vrijdag in huis.
Waarop ik vroeg hoe het kon dat ze opeens nog over hadden.
Waarop ik twijfel en terughoudenheid hoorde en ze antwoorden.
Nee meneer we hebben niks over maar je kan gewoon nog bestellen.

beetje vaag allemaal maar we gaan het zien vrijdag!!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Hmm naja ik probeer eerst 50.- voor te krijgen. Als dat niet gaat lukken kan ik hem wel houden. Vind het oplaadstation voor 2 controllers misschien leuker om te hebben..

• Jumpman
renzo4000 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:47:
Wel jammer dat je op de kale versie nu +/- €70 verlies maakt :| ... die 2e controller moet er toch komen, evenals KZ en BF4 ... die camera is op zich leuk maar geen must.
Dan bestel je toch twee PS4's? Verkoop je er één op MP voor de prijs van een controller meer (dan ben je mijn inziens niet associaal bezig met je prijs en zit je niet met 'verlies').

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-11 18:52
Amaze86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:50:
Ik verkoop die camera meteen voor euro of 30.
deal!

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:39
De gemoederen lopen bij veel tweakers al hoog op.

Over het terug krijgen van geld bij een online shop. ik heb mijn geld van m'n geannuleerde Cod:Ghosts nog steeds niet. Dit verklaard met de reden: 'u krijgt uw geld binnen 5 dagen na levering van het laatste product in de bestelling'. nu heb ik ghosts opnieuw besteld maar het geld van de vorige krijg ik waarschijnlijk pas na de levering van mijn nieuwe zwarte doos

• JimmyJoness
net ook besteld!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 11:26
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:42:
Hier ook nog maar één bij Intertoys besteld. Altijd handig als er een Pre-order niet geleverd wordt van iemand in mijn omgeving. Ik annuleer alle Pre-orders die niet op 29 of 30 november 2013 geleverd kunnen worden.
Hij pakt acceptgiro niet. kan nu niet anders bestellen :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• AMARONE
  • Nu online
Is er niet ergens die bundel toevallig nog te bestellen? :P

• Sefaex
Hehe

Ik heb toch maar een PS4 bij intertoys besteld en meteen betaald (voor wat meer zekerheid).

Heb al een preorder bij Wehkamp en Bol (beide begin juni besteld). Maar ik vind het toch raar dat Wehkamp niet kan zeggen of ik PS4 op de release krijg (en dat een paar dagen voor de release). En bij bol moet ik het ook maar eens zien.

Zou wat zijn als ik vrijdag gewoon 3 PS4s in huis heb.

En als intertoys op vrijdag niet kan leveren. Vraag ik gewoon mijn geld terug.

Het is intertoys, geen kleine gameshop die pas een maand open is. Dus dat moet wel goedkomen !

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
wessel145 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:53:
De gemoederen lopen bij veel tweakers al hoog op.

Over het terug krijgen van geld bij een online shop. ik heb mijn geld van m'n geannuleerde Cod:Ghosts nog steeds niet. Dit verklaard met de reden: 'u krijgt uw geld binnen 5 dagen na levering van het laatste product in de bestelling'. nu heb ik ghosts opnieuw besteld maar het geld van de vorige krijg ik waarschijnlijk pas na de levering van mijn nieuwe zwarte doos
Ik heb mijn kale ps 4 met extra controller en camera (ik heb kids die just dance leuk vinden oOo) geannuleerd bij sony.nl, vanwege de bestelling bij BS.

Ik heb dezelfde dag nog het geld teruggestort gekregen op mijn paypal account. Driveclub heb ik een tijdje terug geannuleerd en daar duurde het twee dagen. Goede ervaringen dus met annuleren bij Sony.

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• robero50
Sefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:56:
Hehe

Ik heb toch maar een PS4 bij intertoys besteld en meteen betaald (voor wat meer zekerheid).

Heb al een preorder bij Wehkamp en Bol (beide begin juni besteld). Maar ik vind het toch raar dat Wehkamp niet kan zeggen of ik PS4 op de release krijg (en dat een paar dagen voor de release). En bij bol moet ik het ook maar eens zien.

Zou wat zijn als ik vrijdag gewoon 3 PS4s in huis heb.

En als intertoys op vrijdag niet kan leveren. Vraag ik gewoon mijn geld terug.

Het is intertoys, geen kleine gameshop die pas een maand open is. Dus dat moet wel goedkomen !
Met je eens !

• Brad Pitt
AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:55:
Is er niet ergens die bundel toevallig nog te bestellen? :P
Da's de enige echt interessante optie inderdaad ja. Moét extra controller en camera hebben.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Mogen al die marktplaats aanbiedingen wel? Doorverkopen op die vrijdag voor 550/600 euro's?

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Brad Pitt
Oggy schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:57:
Mogen al die marktplaats aanbiedingen wel? Doorverkopen op die vrijdag voor 550/600 euro's?
Al verkoop je er dertig voor 22.500 Euro per stuk. Moet je toch zelf weten?

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:39
Nasje12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:57:
[...]

Ik heb mijn kale ps 4 met extra controller en camera (ik heb kids die just dance leuk vinden oOo) geannuleerd bij sony.nl, vanwege de bestelling bij BS.

Ik heb dezelfde dag nog het geld teruggestort gekregen op mijn paypal account. Driveclub heb ik een tijdje terug geannuleerd en daar duurde het twee dagen. Goede ervaringen dus met annuleren bij Sony.
In mijn geval betreft het dus Bol.com. Lang leve webshop monopoly zullen we maar zeggen... 8)7

• AMARONE
  • Nu online
Brad Pitt schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:57:
[...]

Da's de enige echt interessante optie inderdaad ja. Moét extra controller en camera hebben.
Ik twijfel nu wel echt maar baal dat ik dan geen Killzone erbij heb en Fifa nog moet kopen waardoor ik maar 1 spel heb. :/

• renzo4000
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:52:
[...]

Dan bestel je toch twee PS4's? Verkoop je er één op MP voor de prijs van een controller meer (dan ben je mijn inziens niet associaal bezig met je prijs en zit je niet met 'verlies').
Bedankt voor de tip, maar ik wil eerst eens zien of Intertoys daadwerkelijk levert anders zit ik met twee ps4's waar ik het geld van terug kan halen. Wie weet laat dixons nog wat van zich horen een dezer dagen en heb ik toch nog de grote KZ bundel en annuleer ik bij Intertoys ... Anders is het gewoon pech hebben en moet ik alleen nog losse games + controller zien te scoren voor een mooie prijs :)

• JimmyJoness
wehkamp.nl zegt nu 3-5 werkdagen

• Jumpman
Volgens mij overtreden ze geen wet. Het is wat de gek er voor geeft.

• Sepica
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-07 12:03
Zojuist een reactie gekregen van Bol.com over mijn bestelling van de PS4, mogelijk helpt dit mensen welke hier ook hebben besteld:
Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 november 2013.

U wilt graag weten of uw bestelling XXXXXXXXXX de dag van releasedatum kan otnvangen. Wij begrijpen dat u zekerheid wilt hebben.

Wij kunnen u informeren dat het klanten die voor 30 juli hebben besteld het artikel op de dag van release zal ontvangen.
En de rest van de reactie gaat over de vraag of ik de bestelling om kan zetten naar een bundle.
We kunnen helaas geen wijzigingen doorvoeren in bestellingen die al geplaatst zijn. Uw bestelling wordt verder verwerkt op basis van de gegevens zoals u die heeft vermeld tijdens het plaatsen van de bestelling.

Als u wenst, kunt u via de bestelstatus in uw account een verzoek tot annuleren indienen en een nieuwe bestelling plaatsen. Het is mogelijk dat een bestelling alsnog verzonden wordt als deze te ver gevorderd is in het verzendproces. In dat geval kunt u de bestelling kosteloos retour sturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

XXXXX

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.
:)

<PMNX> Patho#21683

• Sefaex
Ken iemand die zijn Xbox One met 1 spel voor €800 heeft verkocht op marktplaats

Tja, ben er geen fan van.

Maar als ik nu een Xbox One had en iemand wou hem overnemen voor €800. Dan zou ik het natuurlijk ook gewoon doen !

• PBP

PBP

Ja gewoon een automatisch ding die aftelt naar de releasedatum. Het zegt niks bij Wehkamp.

• JimmyJoness
PBP schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:00:
[...]

Ja gewoon een automatisch ding die aftelt naar de releasedatum. Het zegt niks bij Wehkamp.
dan ben ik blij dat ik hem daar net heb geannuleerd en heb besteld bij intertoys;)

Verwijderd

Weet iemand nog een plek waar ik hem kan bestellen voor de release in de buurt van enschede? Maakt niet uit kale of bundel. İk heb hm vorige week pas besteld bij bol.com maar heb er geen vertrouwen in dat ik hm dit jaar nog thuis gestuurd krijg.
AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:59:
[...]

Ik twijfel nu wel echt maar baal dat ik dan geen Killzone erbij heb en Fifa nog moet kopen waardoor ik maar 1 spel heb. :/
ik wil killzone wel ruilen voor een controller :+

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:01:
Weet iemand nog een plek waar ik hem kan bestellen voor de release in de buurt van enschede? Maakt niet uit kale of bundel. İk heb hm vorige week pas besteld bij bol.com maar heb er geen vertrouwen in dat ik hm dit jaar nog thuis gestuurd krijg.
Check een aantal posts boven je :P

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net ook besteld bij intertoys, mannetje aan de lijn zegt vrijdag, we gaan het zien, issie er niet, dan vraag ik me geld wel terug en wacht ik tot ze normaal in winkel liggen ofzo.

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 13:19
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:01:
Intertoys, heel snel!

https://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html

Verwijderd

wessel145 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:58:
[...]

In mijn geval betreft het dus Bol.com. Lang leve webshop monopoly zullen we maar zeggen... 8)7
Mooi, ik heb nog een pre-order bij Bol.com staan voor een Ps4, maar ik heb hem net ook bij intertoys gekocht. Ik was vrij laat bij Bol.com dus ik ga er niet van uit dat ik die bij launch binnen heb. Ik kijk het even aan en als ik hem vrijdag niet binnen krijg via Bol dan cancel ik hem daar.

Tnx voor de Intertoys tip mensen !

• AMARONE
  • Nu online
dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:01:
[...]

ik wil killzone wel ruilen voor een controller :+
Deal. Ik Killzone, jij één Sixaxis controller 8)

• JimmyJoness
Fatal Mind schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:02:
Net ook besteld bij intertoys, mannetje aan de lijn zegt vrijdag, we gaan het zien, issie er niet, dan vraag ik me geld wel terug en wacht ik tot ze normaal in winkel liggen ofzo.
ik ook, en dan geef ik het online bestellen ook meteen op haha

• robero50
Echt heel mooi als intertoys niet levert krijgen ze oppeens allemaal annuleringen binnen en willen mensen allemaal hun geld terug!!

• kaanmijo
  • Laatst online: 23:31

kaanmijo

Picobello B.V.

Net met Intertoys gebeld.

Het klopt dat de PS4 vrijdag nog wordt geleverd. Er zijn extra consoles beschikbaar gekomen. Er werd echter ook gezegd dat je wel heel snel moet zijn, want hij gaat zo weer van de site af.

• boratnl
Toch maar besteld bij Intertoys. (Na 'em lang op de laatste stap te hebben gehad en getwijfeld)
AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:02:
[...]

Deal. Ik Killzone, jij één Sixaxis controller 8)
ik heb geen ps3 meer.. >:)
heb dus wel een dualshock 4 nodig.. :*)

• AMARONE
  • Nu online
Ik bestel hem gewoon en koop Killzone wel 2e hands dan.

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
ik zit nog aardig te twijfelen hoe Sony.NL 't gaat doen.
Ze hebben nog niet ons status veranderd.

Ik heb all proberen te e-mailen maar krijg geen antwoord.
Vandaag heb ik geprobeerd te bellen, ze lieten me 30 minuten aan de lijn hangen en toen werd er opgehangen.

Ik lees veel dat als je voor 20 augustus hebt besteld, dat je 'm dan op release krijgt.
Ik heb 'm op 9 augustus besteld, dus ik ben niet zo bang ervoor.

Maar ik zou het liefst een mail of status verandering zien van sony.
Sony laat op dit moment nog niet zoveel van zich weten.
Pagina: 1 ... 37 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot