veel te veel natuurlijk
Normaliter schuiven dan toch de eerst van de volgende reserveringen door? Of krijgt ineens iedereen zijn PS4
Geduld; komt goed. Ze zullen vast vrijdag of zaterdag aankomen. Ik begreep uit dit forum dat we waarschijnlijk woensdag een email of leverdatumwijziging krijgen.Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:08:
ik zit nog aardig te twijfelen hoe Sony.NL 't gaat doen.
Ze hebben nog niet ons status veranderd.
Ik heb all proberen te e-mailen maar krijg geen antwoord.
Vandaag heb ik geprobeerd te bellen, ze lieten me 30 minuten aan de lijn hangen en toen werd er opgehangen.
Ik lees veel dat als je voor 20 augustus hebt besteld, dat je 'm dan op release krijgt.
Ik heb 'm op 9 augustus besteld, dus ik ben niet zo bang ervoor.
Maar ik zou het liefst een mail of status verandering zien van sony.
Sony laat op dit moment nog niet zoveel van zich weten.
Die bundel kan je niet bestellen hoor.Appleman schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:10:
Precies, Intertoys gaat dit niet trekken. Het rare is dat de bundels nu ook op 29 november staat. Geloof er geen ene reet van.
Ik neem aan dat die website zo is afgesteld dat hij de aanbieding onzichtbaar maakt als het laatste exemplaar in iemands mandje zit...dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:09:
ondertussen heeft men nu bij de intertoys een shitload aan bestellingen binnengekregen.
veel te veel natuurlijk
En hebben we allemaal(ik ook) vrolijk meegdaan aan deze hype!
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Allicht, en uiteindelijk maakt et niet uit, ze kunnen beter gewoon zorgen dat ze er teveel hebben, worden toch wel verkocht.Nasje12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:12:
Hebben jullie er weleens over nagedacht dat er gewoon genoeg PS4 zijn?
+1 HahaNasje12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:12:
Hebben jullie er weleens over nagedacht dat er gewoon genoeg PS4 zijn?
Dat denk ik niet. Genoeg mensen zonder PS4. In de VS heeft alleen Gamestop als 2,3 miljoen wachtenden dacht ik.Nasje12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:12:
Hebben jullie er weleens over nagedacht dat er genoeg PS4 zijn?
Kijken wie eerder is, Amazon.de of Intertoys.
PSN: Sluuz
of niet... er waren 1.2 miljoen pre-orders wereldwijd lol, dan is het raar als ze opeens 2,3 miljoen wachtende hebben lolRobvG schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:13:
[...]
Dat denk ik niet. Genoeg mensen zonder PS4. In de VS heeft alleen Gamestop als 2,3 miljoen wachtenden dacht ik.
Je zou denken van wel ja..mja..boratnl schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:11:
[...]
Ik neem aan dat die website zo is afgesteld dat hij de aanbieding onzichtbaar maakt als het laatste exemplaar in iemands mandje zit...
psn: HertogJack
Het was te mooi om waar te zijn
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
http://www.bloomberg.com/...mers-waiting-for-ps4.htmlBetthen schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:14:
[...]
of niet... er waren 1.2 miljoen pre-orders wereldwijd lol, dan is het raar als ze opeens 2,3 miljoen wachtende hebben lol
misschien zijn dat ook wel ''bart smit- en intertoys'-praktijken; alleen je email invullen is al voldoende..
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 25-11-2013 13:15 ]
In de tekst lijkt het te gaan om 2,3 miljoen wachtenden voor Xbox One en PS4 samen. Dat is nog steeds veel natuurlijk...dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:14:
[...]
http://www.bloomberg.com/...mers-waiting-for-ps4.html
misschien zijn dat ook wel ''bart smit- en intertoys'-praktijken; alleen je email invullen is al voldoende..
“We still have over 2.3 million customers on the First to Know List,
Dit is dus geen reservering/pre order. Maar eerder een soort wish list. Dus ja
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ik weet niet of je die bij de Intertoys hebt. In dat geval wacht nog maar even met annuleren totdat je de verzendbevestiging hebt ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:17:
Kale + KZ:SF besteld. Nu maar even annuleren bij centralpoint, anders wordt het wel een duur grapje zo.
Misschien heeft Benelux er dan gewoon genoeg....
Btw: BS en intertoys hebben toch dezelfde moeder? Komen die PS4's niet uit hetzelfde magazijn?
Misschien lag er nog een stapel in dat magazijn dat niet besteld is en proberen ze het op deze manier te slijten. Via de BS link kan je nog steeds bestellen, dus er zijn nog openstaande reserveringen.
Verwijderd
Centralpoint levert m sowieso pas medio december. Ik neem het risico m niet op launch te hebben, als ik tot half december -en dat is nog niet eens zeker- moet wachten dan koop ik m net zo lief in de winkel.HertogJack schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:18:
Zou maar even wachten met annuleren mensen...
Verwijderd
Wanneer je hem wilt afhalen bij een vestiging kan dit pas op zaterdag.
Je krijgt hem wel thuisgestuurd op release.
Dat zou jammer zijn en onbegrijpelijk dat ze die site dan niet even afsluiten. Nja, ik merk het wel. Misschien hoop ik wel om buiten de boot te vallen omdat ik eigenlijk die bundel wil hebben.ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:14:
Ok, heb net even gebeld met Intertoys. Het schijnt dat er vandaag inderdaad de mogelijk is te bestellen, MAAR het ging om een heeeele kleine levering werd mij verteld. Inmiddels is de voorraad dan ook allang op. Helaas is de site alleen nog niet bijgewerkt waardoor bestellingen geplaatst kunnen worden. Dame aan de telefoon vertelde me dat de meeste mensen die vandaag bestellen buiten de boot vallen, alleen de vroege vogels hebben er mogelijk een. Aankomende week zullen mensen dus een mailtje ontvangen dat er helaas een te grote vraag is en de bestelling is omgezet naar een reservering na release. Mensen die hun geld terug willen kunnen dan de bestelling gewoon annuleren.
Het was te mooi om waar te zijn
Zie hem nog steeds hoor..kaanmijo schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:22:
En hij is weer van de site af..
http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O
Als iemand in omgeving Eindhoven een (2e) PS4 bestelling heeft en er vanaf wil, PM away!
@Kaanmijo, het lijkt in etappes te gaan, maar eens zal de laatste keer zijn als hij erop is gekomen..
Inderdaad nergens een bevestiging... maar als ik nu kijk bij de ps4 staat er wel besteld.. geen bevestigingsmail oid.Sefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:20:
Ik kan nergens op de intertoys site zien dat ik de PS4 heb besteld ? Is dit normaal ?
Ik had precies hetzelfde haha. Gelukkig toen de randomreader van m'n huisgenoot gevonden.m4yall schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:23:
Net via Intertoys geprobeerd te bestellen, geen random reader in de buurt.... Dan maar met de credit card... ook random reader nodigWat een gedoe ook allemaal
Ik heb een mail gehad met factuur al.Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:24:
[...]
Inderdaad nergens een bevestiging... maar als ik nu kijk bij de ps4 staat er wel besteld.. geen bevestigingsmail oid.
Ik denk dat ze bij de web afdeling van Intertoys spontaan allemaal koffie zijn gaan halenIthariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:24:
[...]
Inderdaad nergens een bevestiging... maar als ik nu kijk bij de ps4 staat er wel besteld.. geen bevestigingsmail oid.
Er staat besteld als hij in je winkelmandje zit, geen factuur=geen bestelling.Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:24:
[...]
Op de site kan ik ook geen kopje met "mijn bestellingen vinden" maar heb wel een bevestigingsmail gehad. Misschien even in je spam kijken?Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:24:
[...]
Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release.
Welcome to the League of Draven
Ik ben ondertussen ook wel benieuwd ja.Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:08:
ik zit nog aardig te twijfelen hoe Sony.NL 't gaat doen.
Ze hebben nog niet ons status veranderd.
Ik heb all proberen te e-mailen maar krijg geen antwoord.
Vandaag heb ik geprobeerd te bellen, ze lieten me 30 minuten aan de lijn hangen en toen werd er opgehangen.
Ik lees veel dat als je voor 20 augustus hebt besteld, dat je 'm dan op release krijgt.
Ik heb 'm op 9 augustus besteld, dus ik ben niet zo bang ervoor.
Maar ik zou het liefst een mail of status verandering zien van sony.
Sony laat op dit moment nog niet zoveel van zich weten.
Zolang die te bestellen is , is er voorraad.
PlayStation 4 593928 (release: 29-11) € 399.99 1 € 399.99
subtotaal € 399.99
verzendkosten € 0.00
totaal € 399.99
btw € 69.42
betaalwijze: VISA
klantadres:
dhr hertogjack
blablabla
afleveradres:
Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Inderdaad, zolang ik geen duidelijk antwoord krijg ga ik ook niet even 399 overmaken. Ik wacht wel mooi op mn bestelling medio december en betaal dan!RobvG schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:28:
De uitspraken van verschillende Intertoys medewerkers staan een beetje in conflict met elkaar.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
bij de intertoys hebben ze zelf ook geen idee hoe ze dit probleem kunnen managenRobvG schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:28:
De uitspraken van verschillende Intertoys medewerkers staan een beetje in conflict met elkaar.
Heb hem gelukkig al vrij snel (12:40) besteld dus ook al zou het gaan om een kleine levering dan heb ik nog hoop. Pre-order bij Mediamarkt laat ik nog maar even staan voor de zekerheid.
Ik heb het zelf wel gedaan alleen omdat ik gewoon dom weg te laat was met pre-orderen. dan is dit wel een mooie uitweg zou mooi zijn als het echt zo is. en wat al eerder is aangegeven als je hem niet binnen krijgt annuleer je hem gewoon en krijg je geld gewoon terug,ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:30:
[...]
Inderdaad, zolang ik geen duidelijk antwoord krijg ga ik ook niet even 399 overmaken. Ik wacht wel mooi op mn bestelling medio december en betaal dan!
Heb 21 waar jij 19 heb staan....ik heb twaalf minuten na ontvangst mailtje betaald....grootste KZ bundelmathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:32:
Zijn er nog meer mensen die bij de Bart Smit een Ordernummer in de 108819XX serie hebben?
PSN: Sluuz
Sony laat mij ook erg lang wachten en zegt uiteindelijk; Wij hebben geen idee wanneer uw console geleverd wordt. Maar wij verwachten dat u deze in week 1 van december op zijn laatst kunt verwachten.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hartelijk dank voor uw email.
De leveringen van alle gereserveerde PS4 zijn afhankelijk van het moment waarop u besteld hebt bij ons. Alle bestellingen voor 20/08/2013 zitten wij de eerste levering en zullen dus na de release datum van 29/11/2013 geleverd worden.
Latere bestellingen zullen helaas pas afgewerkt kunnen worden tegen eind december.
U hebt bestelling met nummer ............... op 9/8/2013 bij ons ingevoerd en afgerekend.
Dat wil zeggen dat u hiermee bij de eerste levering zit en uw PS4 dus zo snel mogelijk na de release datum zal ontvangen.
Een exacte leverdatum zal u per email ontvangen van TNT, met traceernummer.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mij is laatst verteld dat ik gegarandeerd ben voor de release op 29 november. Ook is mij verteld dat deze op de 29e wordt geleverd.Eduardboon schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:36:
[...]
Sony laat mij ook erg lang wachten en zegt uiteindelijk; Wij hebben geen idee wanneer uw console geleverd wordt. Maar wij verwachten dat u deze in week 1 van december op zijn laatst kunt verwachten.
Verwijderd
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik heb de mail om 11.48 ontvangen en om 11.53 betaald. Zouden er in de tijd tussen die van jou en van mij 200+ bestellingen zitten? Heb de gewone killzone bundel.Nasje12 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:35:
[...]
Heb 21 waar jij 19 heb staan....ik heb twaalf minuten na ontvangst mailtje betaald....grootste KZ bundel
Aardige omzet gaan ze draaien dan
Krijg nog wel een PS4 op releasedag. Wel een kale..
Wanneer had jij besteld?Eduardboon schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:43:
Volgens mij lult Sony echt hard uit zijn nek dan. Iedereen krijgt andere info
Bij MM wel...zag hem vrijdag liggen!AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:45:
Die Killzone bundel bij Intertoys is ook niet de moeite waard eigenlijk omdat ze 450 vragen. Weet iemand of Fifa al bij de Makro te koop was?
Makro duiven niet. Ps4 komt ook niet bij de makro in het assortiment alleen enkele spellen gaan ze verkopenAMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:45:
Die Killzone bundel bij Intertoys is ook niet de moeite waard eigenlijk omdat ze 450 vragen. Weet iemand of Fifa al bij de Makro te koop was?
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Lekker overzichtelijk zo...
Hier was CoD al te koop vorige week. Ze wouden bij deze vestiging PS4 bij de MM gewoon kopen in de winkel om dan te verkopen in de Makro hierRenaldoN schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:46:
[...]
Makro duiven niet. Ps4 komt ook niet bij de makro in het assortiment alleen enkele spellen gaan ze verkopen
8 Augustus (al zegt de status 12, maar mijn bevestigingsmail zegt
703303 : Levering op 29 november
703304 : Levering na 29 november
Dat is ook wat me er een beetje van weerdhoud.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:47:
Het rare van Intertoys is dat als je via de Site gewoon zoekt op Playstation 4 en sorteert op prijs, hebben alle PS4's een reserveer status. Via deze twee links kan je nog wel gewoon bestellen:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Lekker overzichtelijk zo...
Waar komen die links eigenlijk vandaan? Iedereen is wel leuk 400,-- aan het storten, maar via de normale weg is het niet mogelijk om het ding te kopen.
Degene die niet het bedrag kan reserveren, zal je order annuleren (dus waarschijnlijk de laatste bestelling).Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:41:
Heb nu 3 ps4s besteld op creditcard maar door limiet maar mogelijkheid tot bestellen van 2... wat gebeurd er nu de 29ste?intertoys en amazon.es.....
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Die links komen hier van de forum via medetweakers. Inmiddels een paar paginas terug denk ik.zAo schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:48:
[...]
Dat is ook wat me er een beetje van weerdhoud.
Waar komen die links eigenlijk vandaan? Iedereen is wel leuk 400,-- aan het storten, maar via de normale weg is het niet mogelijk om het ding te kopen.
een tweaker kwam hier achter !zAo schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:48:
[...]
Ik zelf heb hem ook besteld en gebeld en mijn order nummer gegeven en de vrouw zei tegen ja ik garandeer u dat dat u de ps4 op vrijdag krijgt!
Haha dan gaan ze er dus niks op verdienen.AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:47:
[...]
Hier was CoD al te koop vorige week. Ze wouden bij deze vestiging PS4 bij de MM gewoon kopen in de winkel om dan te verkopen in de Makro hier
Paar weken geleden contact gehad met de klantenservice kreeg mail dat de ps4 vanaf release tekoop zou zijn. Dag later word ik gebeld door de vrouw die mijn vraag had beantwoord ze had nieuwe info gekregen dat ze geen ps4 gaan leveren. Ze wou het mij persoonlijk zeggen omdat ze de dag ervoor had gemaild dat ze ze wel binnen zouden krijgen :-)
if zijn controller voor 30 eurogajus26 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:48:
Is er nog iemand die ook zijn camera uit de bundel verkoopt voor €30?
Ik kwam er gewoon via de site. Maar ik weet niet hoeveel pallets ze hebben maar zou het niet gierend uit de klauwen lopen nu daar?zAo schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:48:
[...]
Hoop wordt met het uur minder.
Niet verdienen maar meer dat ze denken er ergens 40 te kunnen kopen...RenaldoN schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:50:
[...]
Haha dan gaan ze er dus niks op verdienen.
Paar weken geleden contact gehad met de klantenservice kreeg mail dat de ps4 vanaf release tekoop zou zijn. Dag later word ik gebeld door de vrouw die mijn vraag had beantwoord ze had nieuwe info gekregen dat ze geen ps4 gaan leveren. Ze wou het mij persoonlijk zeggen omdat ze de dag ervoor had gemaild dat ze ze wel binnen zouden krijgen :-)
Die tweakers heeft een omleiding gemaakt en er komen nu wat bedragen op zijn rekening, waarschijnlijk zit hij nu in het vliegtuigrobero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:50:
[...]
een tweaker kwam hier achter !
Ik zelf heb hem ook besteld en gebeld en mijn order nummer gegeven en de vrouw zei tegen ja ik garandeer u dat dat u de ps4 op vrijdag krijgt!
Ik heb dat zelf ook hier eens gepost, maar ik heb dat nooit echt officieel gehoord van Wehkamp. Iemand zei dit een keer of budgetgaming maar dat is natuurlijk niet echt een officiële kanaal. Wehkamp zegt alleen "Helaas is het op dit moment nog niet bekend wanneer de Playstation4 geleverd gaat worden."s.vanrossem schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:48:
Dit is de informatie van Wehkamp;
703303 : Levering op 29 november
703304 : Levering na 29 november
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Klopt inderdaad, maar wel raar dat ie er dan niet tussenstaat als je erop zoekt... Ze hebben dus minimaal 3 verschillende PS4 advertenties voor €399?s.vanrossem schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:50:
Via 'Games', 'Games home' zie je ook nog de banner en dmv die aan te klikken kun je hem ook bestellen. Via de officiele weg dus
1 ding is wel zeker als je 'm voor 20 augustus had besteld zit je bij de eerste levering.Eduardboon schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:43:
Volgens mij lult Sony echt hard uit zijn nek dan. Iedereen krijgt andere info
Dit is all naar meerdere verzonden en ik kreeg vandaag hetzelfde antwoord gekregen.
Het is raar dat bij veel andere verhalen vandaan komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Blazerock op 25-11-2013 13:53 ]
Hartelijk dank voor uw email.
De leveringen van alle gereserveerde PS4 zijn afhankelijk van het moment waarop u besteld hebt bij ons. Alle bestellingen voor 20/08/2013 zitten wij de eerste levering en zullen dus na de release datum van 29/11/2013 geleverd worden.
Latere bestellingen zullen helaas pas afgewerkt kunnen worden tegen eind december.
U hebt bestelling met nummer ............... op 9/8/2013 bij ons ingevoerd en afgerekend.
Dat wil zeggen dat u hiermee bij de eerste levering zit en uw PS4 dus zo snel mogelijk na de release datum zal ontvangen.
Een exacte leverdatum zal u per email ontvangen van TNT, met traceernummer.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
die heb ik wel besteld, maar kost weer 20 euro voor een stuk zwart plastic..
Ik voel me nu wel een klein kind. Beetje zenuwachtigpa4jv schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:55:
Lijkt wel pakjesavond!
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
We zien wel of ik hem vrijdag krijg of over een maand, net zoals de GTA V hype; 'het is maar een spelletje'
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot