Wat raar dat er aan jou wordt verteld dat ze deze NA de releasedatum versturen. Dat lijkt me in eerste instantie toch ook belachelijk?Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:55:
Kreeg net een mail binnen van sony
Hartelijk dank voor uw email.
De leveringen van alle gereserveerde PS4 zijn afhankelijk van het moment waarop u besteld hebt bij ons. Alle bestellingen voor 20/08/2013 zitten wij de eerste levering en zullen dus na de release datum van 29/11/2013 geleverd worden.
Latere bestellingen zullen helaas pas afgewerkt kunnen worden tegen eind december.
U hebt bestelling met nummer ............... op 9/8/2013 bij ons ingevoerd en afgerekend.
Dat wil zeggen dat u hiermee bij de eerste levering zit en uw PS4 dus zo snel mogelijk na de release datum zal ontvangen.
Een exacte leverdatum zal u per email ontvangen van TNT, met traceernummer.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Hij is bij Intertoys van de site gehaald
Levertijd staat gewoon bij je bestelling in mijn Wehkamp.s.vanrossem schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:56:
Heb hem besteld en betaald bij Wehkamp, op de 22ste van augustus.
We zien wel of ik hem vrijdag krijg of over een maand, net zoals de GTA V hype; 'het is maar een spelletje'
Ik heb hem 18-06 besteld en levertijd staat nu op 3-5 werkdagen.
Verwijderd
Niet hier: http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Rare site toch dat Intertoys, nogal gebruiksonvriendelijk.
Bij mij staat ie er ook nog op...
Heb maar meteen een mailtje verstuurd met de vraag of mijn bestelling idd vrijdag komt.
Als dit bevestigd word moet ik misschien mijn KZ bundle preorder maar cancellen (die komt 3 december..)
Heb maar meteen een mailtje verstuurd met de vraag of mijn bestelling idd vrijdag komt.
Als dit bevestigd word moet ik misschien mijn KZ bundle preorder maar cancellen (die komt 3 december..)
Haha en een callcentrum snel opgezet die bestaan uit ze zus zijn moeder en oma! die opnemen XDs.vanrossem schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:52:
[...]
Die tweakers heeft een omleiding gemaakt en er komen nu wat bedragen op zijn rekening, waarschijnlijk zit hij nu in het vliegtuig
Staat bij iedere bestellingbaronruud schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:59:
[...]
Levertijd staat gewoon bij je bestelling in mijn Wehkamp.
Ik denk dat je "3-5 werkdagen" bedoelt, maar dat staat bij iedereen ook als je de PS4 vandaag bij Wehkamp besteld.baronruud schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:59:
[...]
Levertijd staat gewoon bij je bestelling in mijn Wehkamp.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
bij mij ook nog steeds te bestellen bij intertoys! heb hem zelf al wel besteld we gaan het zien.
Oh, dat wist ik niet. Excuus.TheKillingBean schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:02:
[...]
Ik denk dat je "3-5 werkdagen" bedoelt, maar dat staat bij iedereen ook als je de PS4 vandaag bij Wehkamp besteld.
Denk dat het gewoon een foutje is/was dat die link te benaderen was @ intertoys.. Heb toch besteld, mocht ik er 2 binnenkrijgen vrijdag dan neemt een maat hem van me over.
psn: HertogJack
Toch de knoop doorgehakt en een bestelling geplaatst. Mocht hij niet te leveren zijn op release dag heb ik nog een preorder staan waar ik op het randje van wel/niet leveren zit. Wat een spanning
43% of all statistics are worthless.
Zojuist gebeld door MM, mijn 2 KZ Mega pakket zijn binnen:) slim want ik heb pas in nov besteld;o
Ik vind het zelf ook enorm raar.Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:56:
[...]
Wat raar dat er aan jou wordt verteld dat ze deze NA de releasedatum versturen. Dat lijkt me in eerste instantie toch ook belachelijk?
Dat er in de mail staat net na de release.
Meestal is de eerste levering gewoon op de release of 1 dag van te voren.
Ik vind het zelf ook nog steed onduidelijk.
Ik denk dat ze bedoelen dat ze woensdag of donderdag verzonden word en dat 't 1 tot 5 dagen kan duren tot je 'm binnen hebt.
Hierbij ligt het als je 'm op de release krijgt ja of nee.
We krijgen deze week meer info
Heb in totaal nu 3 PS4's (voor twee vrienden en 1 voor mij) besteld op de Intertoys site. Bestelproces ging allemaal prima. Ben erg benieuwd. hopelijk voor de webshopbeheerder is het geen fout want dan heeft die een probleem tijdens z'n functioneringsgesprek ben ik bang.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
heb de ps vanmorgen besteld bij intertoys en net even gebeld over hoe en wat. Ze zeiden dat de kans groot was dat je hem nog niet krijgt vrijdag dat er vandaag teveel besteld zijn!
Ik heb net een e-mail gestuurd met de vraag wanneer de levering datum op de website in de account gedeelte wordt aangepast. Ik heb exact dezelfde e-mail als jou ontvangen. Dit is dus heel amateuristisch CTRL +C, V.Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:25:
[...]
Ik vind het zelf ook enorm raar.
Dat er in de mail staat net na de release.
Meestal is de eerste levering gewoon op de release of 1 dag van te voren.
Ik vind het zelf ook nog steed onduidelijk.
Ik denk dat ze bedoelen dat ze woensdag of donderdag verzonden word en dat 't 1 tot 5 dagen kan duren tot je 'm binnen hebt.
Hierbij ligt het als je 'm op de release krijgt ja of nee.
We krijgen deze week meer info
Heb dus een boze e-mail als reactie gestuurd dat mij verteld was dat dit geleverd werd op 29 november. Zal de reactie hier plaatsen zodra ik deze heb.
Ik hoor 't graag van je, het is mij nog steeds onduidelijk en ben van plan ze toch nog voor de zekerheid te gaan bellen.Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:28:
[...]
Ik heb net een e-mail gestuurd met de vraag wanneer de levering datum op de website in de account gedeelte wordt aangepast. Ik heb exact dezelfde e-mail als jou ontvangen. Dit is dus heel amateuristisch CTRL +C, V.
Heb dus een boze e-mail als reactie gestuurd dat mij verteld was dat dit geleverd werd op 29 november. Zal de reactie hier plaatsen zodra ik deze heb.
Ik hoop hierbij geen hetzelfde antwoord te krijgen.
We gaan het meemaken. Hij is nog steeds bestelbaar, dus lijkt me sterk dat als de bestellingen er vanochtend doorheen waren, ze hem op de site laten staan.nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:25:
heb de ps vanmorgen besteld bij intertoys en net even gebeld over hoe en wat. Ze zeiden dat de kans groot was dat je hem nog niet krijgt vrijdag dat er vandaag teveel besteld zijn!
Verwijderd
Voordat ik hm ging bestellen nog even gebeld (rond half 2) en ze zeiden tegen mij dat zolang er reserveren bijstaat dat je hm vrijdag krijgt.jordy5 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:33:
[...]
We gaan het meemaken. Hij is nog steeds bestelbaar, dus lijkt me sterk dat als de bestellingen er vanochtend doorheen waren, ze hem op de site laten staan.
Hopelijk hebben we voor vrijdag wel duidelijkheid over de levering van Intertoys, dan kan ik mn spaanse bestelling cancellen.. ;D
Verwijderd
Kan er miemand bevestigen dat het volkomen mogelijk is een PS4 uit UK in Belgie/Nederland te gebruiken?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 14:45 ]
PS4 in Europa is overal gelijk. De PS4 zelf is ook regiovrij, dus al was het uit US dan nog kan je het in NL gebruiken en PAL (NL) spellen spelen. Alleen is er een kans dat je geen Bluray films kan afspelen. Bij de PS3 zat er namelijk wel een regiolock op de Bluray voor films. Aangezien je het uit UK haalt zou je dus ook daar geen last van hebben aangezien UK en NL beide PAL gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:44:
Kan er miemand bevestigen dat het volkomen mogelijk is een PS4 uit UK in Belgie/Nederland?
Alvast bedankt
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Blijf het raar vinden dat ik op de site van intertoys niet kan terugvinden wat ik besteld heb. Wel bevestigings mail ontvangen.. toch blijft het irritant.
Zelfde geldt voor de BS site.
Als u deze nog kon bestellen krijgt u de PS4 op de releasedatum geleverd.
Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld
Afdeling verkoop/servicekantoor
Deze mail gehad van intertoys, blijkbaar zit ik goed.
Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld
Dit toch:Sefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:46:
Blijf het raar vinden dat ik op de site van intertoys niet kan terugvinden wat ik besteld heb. Wel bevestigings mail ontvangen.. toch blijft het irritant.
Hoe laat heb jij hem besteld?syren schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:47:
Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld
MM Utrecht gaat 's nachts niet open; mag niet ivm Hoog Catharijne.Phusebox schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:37:
Weet iemand of er Mediamarkt filialen zijn die al 's nachts gaan verkopen?
- B.L.A.A.T. -
Dirry is ook een vrouw he. Die zien het verschil niet tussen een PS3 en PS4syren schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:47:
Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld
Ik heb om 13.10 besteld , geen mail oid obtvangen
Ik kreeg net een andere mail die ik vandaag had gestuurd en er is zeker copy en paste gebruikt.
Van sony maar hierbij geven ze wel op de release en dat je woensdag meer info krijgt hierover.
Van sony maar hierbij geven ze wel op de release en dat je woensdag meer info krijgt hierover.
Dat zag ik eerst wel.
Maar ben toen uitgelogd, heb net weer ingelogd en ik zie het "besteld" knopje niet meer staan.
Dit gaat een lange week worden !
Als je nu nog een PS4 bij intertoys besteld krijg je hem dan vrijdag?
Bij Bart Smit kan je het wel zien hoorSefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:46:
Mijn gegevens -> Bestelhistorie
PS4 in Augustus bij Saturn besteld. Zou een day1 zijn maar ben nog steeds niet gebeld. Andere mensen die bij Saturn hebben besteld wel gebeld?
dat weet niemand zekerEpicPuma schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:50:
Als je nu nog een PS4 bij intertoys besteld krijg je hem dan vrijdag?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Heb hem ook 13:10 besteld. Moet er wel bij zeggen dat dit een reactie is op een mail die ik had gestuurd.
Klopt! En ik kwam hier achter via een ander forum die ik in de gaten houd maarrobero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:50:
[...]
een tweaker kwam hier achter !
Ik zelf heb hem ook besteld en gebeld en mijn order nummer gegeven en de vrouw zei tegen ja ik garandeer u dat dat u de ps4 op vrijdag krijgt!
Dit kon tot een paar minuten geleden nog wel, werkt nu niet meer. Zullen ze dan nu echt "op" zijn?s.vanrossem schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:50:
Via 'Games', 'Games home' zie je ook nog de banner en dmv die aan te klikken kun je hem ook bestellen. Via de officiele weg dus
Ik neem aan dat je donderdag oid een mail van intertoys krijgt met je track and trace, mits je bestelling goed is gegaan natuurlijk. Denken jullie niet?
Straks zijn alle pre-orders leverbaar maar kunnen de bezorgers het niet aan
ik kan er nog gewoon heen door op consoles te klikken
en dan bestellen...
Die postbezorgers zullen sowieso wel aan de drugs moeten om alles op tijd af te leverenduckyvite schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:52:
Ik neem aan dat je donderdag oid een mail van intertoys krijgt met je track and trace, mits je bestelling goed is gegaan natuurlijk. Denken jullie niet?
heb ook besteld bij intertoys maar heb er een slecht gevoel over... vooral omdat je nu nog kan bestellen. Lijkt me sterk dat ze zoveel ps4's op voorraad hebben
Die werken vrijdag allemaal voor het laatst en rijden direct naar de Zwarte marktwessel145 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:54:
[...]
Die postbezorgers zullen sowieso wel aan de drugs moeten om alles op tijd af te leveren![]()
Als dat nodig is om mijn ps4 op tijd te bezorgen dan moet ie dat maar doenDie postbezorgers zullen sowieso wel aan de drugs moeten om alles op tijd af te leveren![]()
Link was gister overigens ook gewoon te zien op de intertoys site. Is niet zo dat ze deze pas maandag open hebben gezet.
Laat maar zitten, ik krijg de betaling met acceptgiro er niet doorheen
Merk het wel als ze kunnen leveren en anders verwacht ik minimaal een mailtje.Nowa schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:55:
Link was gister overigens ook gewoon te zien op de intertoys site. Is niet zo dat ze deze pas maandag open hebben gezet.
je krijgt ook geen geld terug, pas als je hem binnen hebt en retour gestuurd hebt
Daarom ben ik heel blij met mijn day1 pre-order bij de lokale Mediamarkt. Lekker om 10:00 gelijk dat ding zelf afhalen, en geen gezeik en gezeur met postbezorgers.wessel145 schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:54:
[...]
Die postbezorgers zullen sowieso wel aan de drugs moeten om alles op tijd af te leveren![]()
Ik zag het al aankomen: "Uw bestelling wordt rond 16:59 geleverd".
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
@MyCom wanneer gaan bij jullie de mailtjes eruit voor de ps4?? Zou wel fijn zijn om...4 dagen van te voren eindelijk wat zekerheid te hebben
MyCom Nederland @MyCom 19m
Dit gaat vandaag of morgen worden :-) ^ Randy
MyCom Nederland @MyCom 19m
Dit gaat vandaag of morgen worden :-) ^ Randy
Mocht dit echt een blunder zijn en ondanks de factuur waarop staat dat je hem vrijdag krijgt verwacht ik wel gewoon mijn geld terug.nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
je krijgt ook geen geld terug, pas als je hem binnen hebt en retour gestuurd hebt
Misschien zijn er wel heel weinig bestellingen geplaatst !nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:54:
heb ook besteld bij intertoys maar heb er een slecht gevoel over... vooral omdat je nu nog kan bestellen. Lijkt me sterk dat ze zoveel ps4's op voorraad hebben
Hoeveel mensen hebben er daadwerkelijk besteld ? Iedereen zit nu wel over intertoys te praten.
Maar ik denk dat er ook een hoop mensen zijn die het risico niet willen nemen. En het liefst met acceptgiro willen betalen (wat in dit geval niet kan).
Misschien is dat wel de reden dat de PS4 nog op de site staat ?
als je met creditcard hebt besteld kan je wel annuleren neem ik aan toch?nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Lijkt me dat wanneer ze niet kunnen leveren op de aangegeven datum je deze gewoon kan annuleren en je je geld terug krijgt. Zou lekker zijn.nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief
ik heb echt betaald en weet dat een vriend van mij hetzelfde heeft gedaan dus dat is sws al 2
Heel dat Intertoys verhaal klopt niet hoor. Ik heb daar nog een reservering open staan van vorige week en nog steeds geen mail gehad of notificatie dat ik hem kan omzetten naar een daadwerkelijke bestelling, maar tegelijkertijd kan iedereen er nu eentje direct bestellen? Moet wel een fout zijn....
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja of jij bent gewoon keihard genaaid! sorry maar dat kan ook gemakkelijk zijn.Melkaz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:00:
Heel dat Intertoys verhaal klopt niet hoor. Ik heb daar nog een reservering open staan van vorige week en nog steeds geen mail gehad of notificatie dat ik hem kan omzetten naar een daadwerkelijke bestelling, maar tegelijkertijd kan iedereen er nu eentje direct bestellen? Moet wel een fout zijn....
Lijkt me bullshit.nickdew schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:57:
Als ik nu intertoys ga bellen moet het gewoon mogelijk zijn om mijn bestelling te annuleren.
Ja het is ook een vuile truuk van de Intertoys, kijk maar eens wat ze in hun voorwaarden hebben staan:
Annuleren
Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een bevestiging van uw bestelling per email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren. U kunt na ontvangst van uw bestelling de gehele (of gedeeltelijke) zending conform de retourprocedure terugsturen.(zie 'Retourprocedure' voor meer informatie) U kunt gebeld worden door onze klantenservice om de gegevens na te lopen. Om deze reden dient u een telefoonnummer in te vullen waarop u overdag bereikbaar bent.
Annuleren
Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een bevestiging van uw bestelling per email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren. U kunt na ontvangst van uw bestelling de gehele (of gedeeltelijke) zending conform de retourprocedure terugsturen.(zie 'Retourprocedure' voor meer informatie) U kunt gebeld worden door onze klantenservice om de gegevens na te lopen. Om deze reden dient u een telefoonnummer in te vullen waarop u overdag bereikbaar bent.
[ Voor 67% gewijzigd door GranCanaria op 25-11-2013 15:02 ]
Volgens vele mede-tweakers niet, die hebben namelijk gebeld met de klantenservice die aangeven dat er extra consoles zijn ...Melkaz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:00:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
EpicPuma schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:56:
Laat maar zitten, ik krijg de betaling met acceptgiro er niet doorheen
AfterPay voert voor Intertoys Holland B.V. het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een acceptgiro van AfterPay ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Intertoys Holland B.V. betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €200,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €400,00.
Je kunt alleen vooruit betalen en kunt na het betalen je bestelling niet annuleren.
Of een TPG PostNL soap; op vrijdag veel te druk met PS4 zaken af te leveren, dus wordt het maandagshoombak schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:04:
Dit wordt natuurlijk weer zo'n neckermann xbox one soap.
Hebben meer mensen naar Sony een e-mail gestuurd en dezelfde antwoord gekregen.
Als je 'm voor 20 augustus had besteld zit je bij de eerste levering maar dat 't na de release geleverd word.
Heel erg raar dat het na de release er staat en niet op de release.
Ik heb toen voor de tweede keer gemailed en toen stond er wel op 29 November.
het is allemaal een beetje raar bij Sony.
ik hoop op woensdag meer info te kunnen krijgen van sony en dat ze de status gaan veranderen.
Als je 'm voor 20 augustus had besteld zit je bij de eerste levering maar dat 't na de release geleverd word.
Heel erg raar dat het na de release er staat en niet op de release.
Ik heb toen voor de tweede keer gemailed en toen stond er wel op 29 November.
het is allemaal een beetje raar bij Sony.
ik hoop op woensdag meer info te kunnen krijgen van sony en dat ze de status gaan veranderen.
Nieuwe show,
Wel of niet op de release dag.
Vanaf 29 november op RTL 4!
In dat geval hoop ik maar dat de limiet van m'n creditcard word verhoogd voordat ze hem versturenGranCanaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:01:
Ja het is ook een vuile truuk van de Intertoys, kijk maar eens wat ze in hun voorwaarden hebben staan:
Annuleren
1 grote chaos bij de intertoys er staan vooral boze tweakers die hun ps4 willen hebben op de release dag wat de meeste is beloofd via de telefoon. wat gaat de politie hier aan doen? we schakelen nu over na onze collega ten plaatsen.....rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:10:
Nieuwe show,
Zoiets xD
Voor hen die net als ik afgelopen zaterdag een mail van BS ontvingen om te bestellen: ik heb BS gevraagd of ze kunnen bevestigen dat mijn bestelling die geplaatst is n.a.v. een reservering van een paar weken terug wordt uigeleverd vrijdag en dit werd bevestigd.
Ik heb mijn pre-order bij amazon.es dus geannuleerd
Ik heb mijn pre-order bij amazon.es dus geannuleerd
Winkels / leveranciers zullen blij zijn wanneer 29-11-13 voorbij is......rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:10:
Nieuwe show,
En genieten van hun weekomzetMaroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:13:
[...]
Winkels / leveranciers zullen blij zijn wanneer 29-11-13 voorbij is......
Zwarte dag in de geschiedenis van de gaming industrie.Maroi schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:13:
[...]
Winkels / leveranciers zullen blij zijn wanneer 29-11-13 voorbij is......
29-11-13 gaat de boeken in als een enorm drama vooral bij veel Tweakers, die in spanning afwachten of ze hun almachtige topmachientje mogen ophalen op 29-11-13.
Ja... krijg je straks je PS4 pas in 2014. Kan je hem dan pas retourneren en je geld terug krijgen...zou wel een kut streek zijn van intertoys.GranCanaria schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:01:
Annuleren
Ik stel voor dat we met zijn alle naar het hoofdkantoor van intertoys gaan als ze vrijdag niet leveren.
ik zal er zijnSefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:15:
[...]
Ja... krijg je straks je PS4 pas in 2014. Kan je hem dan pas retourneren en je geld terug krijgen...zou wel een kut streek zijn van intertoys.
Ik stel voor dat we met zijn alle naar het hoofdkantoor van intertoys gaan als ze vrijdag niet leveren.
*knip* off-topic
[ Voor 89% gewijzigd door Uniciteit op 25-11-2013 16:35 ]
Verwijderd
Vergeet niet de sub-selectie die wel first day zijn/haar PS4 kan halen en dan POEF ....in die 1% marge valt van PS4-ers wiens apparaat kaduk isrolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:15:
[...]
Zwarte dag in de geschiedenis van de gaming industrie.
29-11-13 gaat de boeken in als een enorm drama vooral bij veel Tweakers, die in spanning afwachten of ze hun almachtige topmachientje mogen ophalen op 29-11-13.
zoals ik al zijn 1 grote chaos zoveel tweakers die hun ps4 willen hebben.
Sowieso hebben we een reden om ons geld direct terug te krijgen, zij mailen nl dat we ons schatje de 29e binnenhebben
En ik vergeet natuurlijk de gasten met bivakmutsen en 9mm die op de hoek van de de winkel staan en iedereen rippen van hun PS4.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:16:
[...]
Vergeet niet de sub-selectie die wel first day zijn/haar PS4 kan halen en dan POEF ....in die 1% marge valt van PS4-ers wiens apparaat kaduk is
Haha, en Intertoys pakt er even een lekkere rente vanSefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:15:
[...]
Ja... krijg je straks je PS4 pas in 2014. Kan je hem dan pas retourneren en je geld terug krijgen...zou wel een kut streek zijn van intertoys.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ze chargen mijn CC toch pas als ze hem daadwerkelijk uitleveren mag ik hopen.. Als je met ideal gedokt hebt ben je mogelijk het zaadje jaSefaex schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:15:
[...]
psn: HertogJack
Haha dat gevoel had ik ook toen ik vrijdag een kwartier door stad liep met een Xbox One doos in mijn hand.rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:17:
[...]
En ik vergeet natuurlijk de gasten met bivakmutsen en 9mm die op de hoek van de de winkel staan en iedereen rippen van hun PS4.
(edit: en nu komen de grapjes "ah nee joh, die hoeft toch niemand")
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 25-11-2013 15:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
geld dat ook als je akkoord gaat met hun regels?
Ik weet niet waarom iedereen zo paranoïde aan het doen is. Maar als Intertoys vrijdag 29e niet levert, dan komen zij hun afspraak niet na. De afspraak was 399 voor een PS4 die geleverd wordt op vrijdag 29 november. Als wij niet betalen, komen wij onze afspraak niet na en mag Intertoys de koop ontbinden. Andersom geld dit ook, als Intertoys de afspraak niet nakomt, dan mogen wij de koop gewoon ontbinden en ons geld terug eisen.
Dus of je krijgt de PS4 of je krijgt je geld terug, logisch toch.
Bij GTA V niet, daar hadden ze The Collectors Edition dezelfde dag nog afgeboekt, terwijl ze later deze niet konden leveren. Vervolgens gaan ze zeuren dat ze een rekeningnummer willen om terug te storten, omdat ze niet naar je CC willen terugboeken (kost ze geld).HertogJack schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:18:
[...]
Ze chargen mijn CC toch pas als ze hem daadwerkelijk uitleveren mag ik hopen.. Als je met ideal gedokt hebt ben je mogelijk het zaadje ja
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je gaat een overeenkomst aan voor verzending op uiterlijk 29 november, dus je kunt gewoon annuleren(is ook geen probleem bij Intertoys, wel eerder gedaan).
De kantonrechter in Assen doet geen uitspraak over de vraag of een overeenkomst is gesloten, maar pakt de simpele uitweg: stel dat er een overeenkomst was gesloten, dan mag je die tot zeven dagen na ontvangst van de overeenkomst kosteloos annuleren. En dat geldt ook als je dat vóór ontvangst van de bestelling doet. Dus óf er is geen overeenkomst en dan hoeft de consument natuurlijk niets te betalen, óf er is wel een overeenkomst en die is dan bij deze ontbonden.EpicPuma schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
[...]
geld dat ook als je akkoord gaat met hun regels?
Verwijderd
ik moet wel mijn ps4 in de bijlmer afhalenrolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:17:
[...]
En ik vergeet natuurlijk de gasten met bivakmutsen en 9mm die op de hoek van de de winkel staan en iedereen rippen van hun PS4.
Dat eerste lijkt me sowieso verstandig.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
[...]
ik moet wel mijn ps4 in de bijlmer afhalendan maar sluw plannetje, vriendin draagt de doos onder haar kleding, dan draag ik een grote tas met zelfde afmeting (lege) doos
neuh draag hem gewoon wel, met een smile
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Het lijkt ook wel een fout, ergens tijdens het bestel proces staat verzending op dinsdag 26 novASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:20:
Ik weet niet waarom iedereen zo paranoïde aan het doen is. Maar als Intertoys vrijdag 29e niet levert, dan komen zij hun afspraak niet na. De afspraak was 399 voor een PS4 die geleverd wordt op vrijdag 29 november. Als wij niet betalen, komen wij onze afspraak niet na en mag Intertoys de koop ontbinden. Andersom geld dit ook, als Intertoys de afspraak niet nakomt, dan mogen wij de koop gewoon ontbinden en ons geld terug eisen.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Voor iedereen die bang is zijn geld niet terugkrijgt van Intertoys. In de mail staat duidelijk dat hij op de dag van release afgeleverd wordt. Als dat niet gebeurt dan komen zij hun afspraken niet na en mag je de koop gewoon ontbinden.
Zou helemaal mooi zijn als iedereen hem de 27ste in huis heeftMars18 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:23:
[...]
Het lijkt ook wel een fout, ergens tijdens het bestel proces staat verzending op dinsdag 26 nov
Zoals altijd lezen mensen nietIthariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:24:
[...]
Zou helemaal mooi zijn als iedereen hem de 27ste in huis heeft
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot