Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Je kunt hm nog steeds gewoon bestellen bij intertoys. Hebben ze er zoveel binnen gekregen dan? Volgens mij klopy er ook iets niet

• Blazerock
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 22:20
hebben mensen all een bericht gekregen van Sony.

Ik heb vandaag een copy en paste mail gekregen van als je voor de 20ste besteld hebt zit je bij de eerste levering.

maar in de mail staat ook dat de eerste levering is na de release.
dit vind ik belachelijk en zou zeker niet kloppen

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 12:50
Heeft iemand het al via de Intertoys twitter account gevraagd?

PSN/XBL: DarkTaufu

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:25:
Je kunt hm nog steeds gewoon bestellen bij intertoys. Hebben ze er zoveel binnen gekregen dan? Volgens mij klopy er ook iets niet
Die webshop moet inmiddels al een hoop telefoontjes hebben gehad.. als het echt een fout is geweest hadden ze dat al lang doorgehad lijkt me?

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:26:
hebben mensen all een bericht gekregen van Sony.

Ik heb vandaag een copy en paste mail gekregen van als je voor de 20ste besteld hebt zit je bij de eerste levering.

maar in de mail staat ook dat de eerste levering is na de release.
dit vind ik belachelijk en zou zeker niet kloppen
Nope, nog niks gehoord. Heb zelf op 21 augustus besteld en leverdatum staat op 2-3 december.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:02
Nee maar ik heb ze gemaild en aangegeven dat als het niet doorgaat ik het wel eerlijk zou vinden als Intertoys het geld netjes teruggstort op mijn rekening.

Verwijderd

Heb wel een bevestigingsmail gekregen van intertoys maar als ik op mijn reserveringslijst klik staat er; uw reserveringslijst is leeg. İemand hetzelfde probleem?

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:26:
[...]

Die webshop moet inmiddels al een hoop telefoontjes hebben gehad.. als het echt een fout is geweest hadden ze dat al lang doorgehad lijkt me?
Misschien heeft de webbeheerder van intertoys griep.

Niemand van intertoys die er verder verstand van heeft !

Tja, wat doe je dan ?

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:28:
Heb wel een bevestigingsmail gekregen van intertoys maar als ik op mijn reserveringslijst klik staat er; uw reserveringslijst is leeg. İemand hetzelfde probleem?
Reserveren is letterlijk reserveren. Jij hebt een bestelling dus die zie je daar niet :)

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
ja ik heb precies het zelfde.

ik heb via twitter gevraagd hoe het kan dat je nog steeds kan bestellen.!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Je hebt ook niks gereserveerd, maar gekocht. Wordt as vrijdag bij je bezorgd ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Verwijderd

Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:26:
[...]

Heb een half uurtje terug gebeld en hij zei tegen me dat ik hm de 29ste hoor te ontvangen. Dus word gwoon afwachtwen

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-11 08:34
Voor de mensen die via BOL.com besteld hebben
Ik heb gevraagd naar de status van mijn PS4 die ik op 22 juli heb besteld
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 november 2013.

U heeft de PS4 voor 31 juli besteld en hoort daardoor bij de 1ste groep mensen
die de PS4 mogen ontvangen. Dit betekent voor u dat u het artikel mag verwachten
op release datum. U zult donderdag of vrijdag een mail ontvangen waarin gemeld
staat dat wij het artikel verzonden hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wil

bol.com Klantenservice
www.bol.com

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

• AMARONE
robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:29:
[...]

ja ik heb precies het zelfde.

ik heb via twitter gevraagd hoe het kan dat je nog steeds kan bestellen.!
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5sROu.png

Ik heb een week geleden die reservering geplaatst waarbij de levering nog onbekend was en vanochtend die andere besteld ook.

• Sefaex
Dat heb ik dus ook.

Ik vind het maar een vage site.

Bij bol.com heb je bijv een nette besteloverzicht. Waar je via de site ook netjes je bestelling kan annuleren !

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:31:
[...]

Ik hoor 't graag van je, het is mij nog steeds onduidelijk en ben van plan ze toch nog voor de zekerheid te gaan bellen.

Ik hoop hierbij geen hetzelfde antwoord te krijgen.
Heb nog een keer met sony gebeld, omdat ik vrijdag vrij heb genomen, maar krijg nu ook weer een ander verhaal. Ze weten het allemaal nog niet zeker en zouden pas eind van deze week meer weten (de vrouw aan de lijn klonk ook geïrriteerd, waarschijnlijk van al die telefoontjes en mailtjes die ze ontvangen :P )

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:29
Ik heb nog een day one PS4 van de MM in de "aanbieding", PM indien je interesse hebt :P
Waarschijnlijk had men bij de intertoys gewoon heeeel veel mensen die alleen een emailadres hebben ingevuld, en uiteindelijk niet bij de intertoys besteld hebben waardoor ze flink wat exemplaren over hebben.

Men is alleen niet zo netjes omdat men gewoon de verkoop publiekelijk opengooit ipv de reserveerders voor levering 2 te informeren met een prive-linkje zoals de bartsmit dat wel afhandelt...

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 22:23
Net heb ik nog even contact gehad met de Dixons in Haarlem. Zij hebben nog steeds geen info over wat er geleverd gaat worden. Wel wist de medewerker te vertellen dat er slechts 35.000 PS4's beschikbaar zijn voor release in de hele Benelux.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• AMARONE
blu-fox schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:33:
Net heb ik nog even contact gehad met de Dixons in Haarlem. Zij hebben nog steeds geen info over wat er geleverd gaat worden. Wel wist de medewerker te vertellen dat er slechts 35.000 PS4's beschikbaar zijn voor release in de hele Benelux.
Medewerkers van Dixon kan ik niet serieus nemen.

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:31
Op Bol.com geen indicatie wanneer mijn PS4 verzonden wordt.

Ik heb hem 23 Augustus besteld (ruim na de 1e zending einddatum) maar er staat gewoon dat hij verzonden wordt bij release.
Jammer dat ze geen indicatie kunnen geven wanneer de 2e levering komt.
AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:34:
[...]

Medewerkers van Dixon kan ik niet serieus nemen.
Waarom niet?

[ Voor 27% gewijzigd door Goudstalen op 25-11-2013 15:35 ]

Verwijderd

Lees net op een andere forum dat hij gebeld was door wehkamp, en dat hij niet bij de 1 batch zat.

Whekamp heeft aangegeven dat ze zelfs nog geen 1 console in de magazijnen hebben liggen en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier, ze liet doorschemeren dat sony gigantische logestieke problemen heeft.

.

Vindt het zelf een beetje vreemd dat ze nu nog niks in de magazijnen hebben lichen, maar goed ik denk geef het ff door :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:38 ]

• AMARONE
Hm, intertoys lijkt toch minder zeker. Ik vroeg of ik hem vrijdag sowieso kreeg en over die bundels.. Binnen 2 werkdagen krijg ik een bericht terug maar ik weet nu niet of dat over die levering vrijdag gaat of dat er misschien zelfs bundels vrijkomen nog.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:03
iSpaceman schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:32:
[...]

Heb nog een keer met sony gebeld, omdat ik vrijdag vrij heb genomen, maar krijg nu ook weer een ander verhaal. Ze weten het allemaal nog niet zeker en zouden pas eind van deze week meer weten (de vrouw aan de lijn klonk ook geïrriteerd, waarschijnlijk van al die telefoontjes en mailtjes die ze ontvangen :P )
Beetje jammer dat ze zo geirriteerd doet. Als ze nou gewoon iedereen een duidelijke email sturen met wanneer ze hun PS4 kunnen verwachten dan is er geen probleem.
Eerst wordt er stelselmatig beweerd door Sony dat als je voor 20 augustus hebt besteld je OP release date de console zult vervangen. Maar nu sturen ze opeens berichten dat je ze na release date zult ontvangen.
Inmiddels is het al weer 4 dagen voor release en heeft niemand nog officieel bericht gehad. Dat terwijl third party retailers al wel zekerheid hebben kunnen geven aan mensen die besteld hebben.

• Sefaex
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:36:
Lees net op een andere forum dat hij gebeld was door wehkamp, en dat hij niet bij de 1 batch zat.

Whekamp heeft aangegeven dat ze zelfs nog geen 1 console in de magazijnen hebben liggen en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier.

Vindt het zelf een beetje vreemd dat ze nu nog niks in de magazijnen hebben lichen, maar goed ik denk geef het ff door :)
Tja,

Wehkamp heeft de PS4 op 13 juni op de website geplaatst. Ik heb er 1 op 14 juni gepreorderd.

Zou het erg vreemd vinden als ik geen PS4 op de release binnen krijg.

Wehkamp is een grote webwinkel. Dan moeten ze vlak voor de release toch wel weten hoeveel PS4 consoles ze binnen krijgen.

Ik vind het maar een vaag bericht !

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:51
Er is hier maar een slimme jongen en dat is Sony. Dit is verkooptechnisch niet heel ongebruikelijk om "onduidelijkheid" te creeren rondom leveringen. Mensen zijn van nature hebberig en neemt de vraag toe (schaartste wordt namelijk zo wel gecreerd).

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:36:

Whekamp heeft aangegeven dat ze zelfs nog geen 1 console in de magazijnen hebben liggen en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier, ze liet doorschemeren dat sony gigantische logestieke problemen heeft.

.

Vreemd dat Wehkamp hem gebeld heeft, lijkt me raar dat Wehkamp iedereen opbelt. Weet je ook wanneer hij de PS4 besteld heeft?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

Ja ik vind het ook vaag en ken veel mensen die bij wehkamp hebben besteld en daar van is nog niemand gebeld.

Ik heb hem op 17 juni besteld heb zelf vorige week gebeld, deed ze geheimzinnig van dat ze niet konden/mochten vertellen wanneer ze worden verstuurd. Daar na zegt ze tegen mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:47 ]

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:43
Begin van de middag ook gebeld door MM Groningen. Had nog de keuze tussen de drie bundels en ben voor de meest uitgebreide gegaan. Verzoek was wel om uiterlijk zondag de reservering op te halen.

Verwijderd

@ the killingbaen nee heb hem al ff een pm verstuurd.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:30
Lekker online dit soort aankopen doen.. Ga is naar een "ouderwetse" winkel toe.. Je krijgt wat je vraagt. Je krijgt netjes een bon mee. En je hoeft niet in spanning te blijven wachten/bellen/mailen etc. En nu komt het allermooiste je gaat 29/11 vol enthousiasme naar de winkel en loopt met een mooi pakket de deur uit op het tijdstip wat je zelf wilt!

Of toch liever een pakketdienst die zorgt dat jou PlayStation eerst alle hoeken van het magazijn ziet. Erna alle hoeken van de bestelbus. En daarna bij jou deur wanneer het op de route ligt?

Maargoed 400.- online betalen is blijkbaar de toekomst.

Ik houd het liever bij een dvd of nieuwe game :)

• Ithariuz
Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Lekker online dit soort aankopen doen.. Ga is naar een "ouderwetse" winkel toe.. Je krijgt wat je vraagt. Je krijgt netjes een bon mee. En je hoeft niet in spanning te blijven wachten/bellen/mailen etc. En nu komt het allermooiste je gaat 29/11 vol enthousiasme naar de winkel en loopt met een mooi pakket de deur uit op het tijdstip wat je zelf wilt!

Of toch liever een pakketdienst die zorgt dat jou PlayStation eerst alle hoeken van het magazijn ziet. Erna alle hoeken van de bestelbus. En daarna bij jou deur wanneer het op de route ligt?

Lekker kort door de bocht!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-11 20:52

Idd lekkerboeie :+

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
Iemand nog wat gehoord van MM Leeuwarden?
Begint erop te lijken dat ze zijn opgehouden met bellen dat de pre-orders eruit zijn .......

Fysiek kopen is niet meer van deze tijd :+

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 11:07

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Gelukkig worden de consoles naar de "ouderwetse" winkels op magische wijze geteleporteerd zonder tussenkomst van transport tussen magazijnen en productieplek zoals door jou beschreven. ;)

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 17:26
CRXDelSol schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:08:
Iemand nog wat gehoord van MM Leeuwarden?
Begint erop te lijken dat ze zijn opgehouden met bellen dat de pre-orders eruit zijn .......
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld, maar dat was ook laat in de middag

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40

Of toch liever een pakketdienst die zorgt dat jou PlayStation eerst alle hoeken van het magazijn ziet. Erna alle hoeken van de bestelbus.
En dit zou niet het geval zijn bij de PS4 die in de winkel staat? Hoe denk je dat die in de winkel is gekomen?

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Beste Dhr. ******

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: *******

Momenteel is het bij ons de verwachting dat wij deze tweede lading op 29 November bij u thuis kunnen bezorgen! Wat betreft het upgraden naar een megabundel, dit is helaas op dit moment niet meer mogelijk. Hiermee zou uw plaats in de "wachtrij" vervallen, waardoor u niet verzekerd zou zijn van een PS4 uit de tweede lading.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Coolblue.nl
*O* *O* en ik maar denken dat ik hem pas in 2014 zou krijgen *O* *O*

• Lekkerboeie86
dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:08:
[...]

Fysiek kopen is niet meer van deze tijd :+
Dat begrijp ik ook wel. Maar je zou kunnen overwegen om voor electronica een uitzondering te maken :)

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:10:
[...]

Het zal vast ook wel helpen dat Coolblue één van de officiële retailpartners in Nederland is, in tegenstelling tot - bijvoorbeeld - MyCom of Dixons.

[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 25-11-2013 16:11 ]

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-11 16:34
[...]

Welke datum besteld?

• sjoerd94
Uniciteit schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:11:
[...]

Het zal vast ook wel helpen dat Coolblue één van de officiële retailpartners in Nederland is, in tegenstelling tot - bijvoorbeeld - MyCom of Dixons.
Ja, maar had het niet verwacht dat de tweede levering op de 29e naar mij verzonden zou worden :P

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Ik heb vanmiddag ook de PS4 bij intertoys besteld en mijn amazon.es bestelling maar geannuleerd. Ik heb net ook met intertoys gebeld om te bevestigen of ik hem idd met release zou krijgen. De klantenservice bevestigde dit inderdaad (letterlijke quote: "Je krijgt hem op de dag van release").

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11 00:20
Heeft iemand NBA 2K14 al ergens te koop gezien? Dus echt op voorraad.

• sjoerd94
13 november :*)

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Ik sprak net iemand van het magazijn van de Mediamarkt, en het schijnt dat de de Kapiteinpiet de pakjesbood van Sony kwijt is…

• Sefaex
ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:13:
Ik heb vanmiddag ook de PS4 bij intertoys besteld en mijn amazon.es bestelling maar geannuleerd. Ik heb net ook met intertoys gebeld om te bevestigen of ik hem idd met release zou krijgen. De klantenservice bevestigde dit inderdaad (letterlijke quote: "Je krijgt hem op de dag van release").
Gesprek opgenomen neem ik aan ? :P

Anders kunnen we er straks weinig mee...

• Ithariuz
ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:13:
Hoe laat besteld?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Op Redcoon reservering voor 29-11-2013.
http://www.redcoon.nl/B46...tation-4-Console_Consoles

[ Voor 7% gewijzigd door dunn0w op 25-11-2013 16:16 ]

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Iets voor 14.00. Maar ze vroeg niet eens om mijn ordernummer, ik zei gewoon dat ik hem vandaag besteld heb en of ik die inderdaad op de releasedag krijg.

• sjoerd94
Wegens de grote vraag naar de PlayStation 4 moeten wij helaas het volgende informeren aan onze redcoonklanten:
Hebben jullie de PS4 na 10 augustus 2013 besteld? Dan kunnen wij jammer genoeg niet garanderen dat de Sony game console wordt geleverd op de dag van release. Wij proberen jullie bestelling natuurlijk zo snel mogelijk te leveren. Zodra er meer bekend is over de nieuwe leverdatum zullen wij, redcoon, jullie hierover informeren.
Lijkt me dus sterk

• Lekkerboeie86
Bizzarro schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:09:
[...]

Gelukkig worden de consoles naar de "ouderwetse" winkels op magische wijze geteleporteerd zonder tussenkomst van transport tussen magazijnen en productieplek zoals door jou beschreven. ;)
Deze komen pallet gok ik. Ook met een vrachtwagen. Maar de pakketjes van bol.com gaan nog over 3 extra schijven voordat de bestelbus voor je deur staat. Maargoed gezien de reacties zit ik er helemaal naast ;)

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 22:23
Er staat ook:
Wegens de grote vraag naar de PlayStation 4 moeten wij helaas het volgende informeren aan onze redcoonklanten:
Hebben jullie de PS4 na 10 augustus 2013 besteld? Dan kunnen wij jammer genoeg niet garanderen dat de Sony game console wordt geleverd op de dag van release. Wij proberen jullie bestelling natuurlijk zo snel mogelijk te leveren. Zodra er meer bekend is over de nieuwe leverdatum zullen wij, redcoon, jullie hierover informeren.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• Ithariuz
ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
[...]

Iets voor 14.00. Maar ze vroeg niet eens om mijn ordernummer, ik zei gewoon dat ik hem vandaag besteld heb en of ik die inderdaad op de releasedag krijg.
Ik wil wel per mail een bevestiging van ze, dan annuleer ik ook mijn order uit spanje.

• Blazerock
dangerpaki schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:39:
[...]

Beetje jammer dat ze zo geirriteerd doet. Als ze nou gewoon iedereen een duidelijke email sturen met wanneer ze hun PS4 kunnen verwachten dan is er geen probleem.
Eerst wordt er stelselmatig beweerd door Sony dat als je voor 20 augustus hebt besteld je OP release date de console zult vervangen. Maar nu sturen ze opeens berichten dat je ze na release date zult ontvangen.
Inmiddels is het al weer 4 dagen voor release en heeft niemand nog officieel bericht gehad. Dat terwijl third party retailers al wel zekerheid hebben kunnen geven aan mensen die besteld hebben.
daar ben ik hellemaal mee eens.
Ze zijn een beetje onduidelijk ze horen het duidelijk aan te geven, wanneer je 'm ontvangt.
Ze zouden wel meer info sturen deze week.
Ik hoop morgen of woensdag en niet op donderdag of vrijdag want dan zitten op de rand van release.
We zitten all enorm dichtbij

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-11 14:46
Voor de mensen die geen pre-order hebben en hun kans willen wagen op de losse verkoop: MM Mechelen
Zal druk worden daar >:)

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
botech schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:20:
Voor de mensen die geen pre-order hebben en hun kans willen wagen op de losse verkoop: MM Mechelen
Zal druk worden daar >:)
Ik gok dat je ook bij die nieuwe MM in Aken ook wel kans maakt. Die is pas sinds za open.

Verwijderd

Laatste ps plus kaart (365 dagen) voor 37,50 kunnen krijgen bij de Toys XL, chilllll :)

• sjoerd94
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:22:
Laatste ps plus kaart (365 dagen) voor 37,50 kunnen krijgen bij de Toys XL, chilllll :)
Vanmiddag Zo maar even kijken of er nog eentje bij de intertoys te hosselen is :)

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Sorry dat heb ik niet gezien :X

Verwijderd

ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
[...]

İk heb hm ook rond 13:45 besteld en daarna nog even gebeld. Ze zeiden dat ik hm "waarschijnlijk" de 29ste zou ontvangen. Volgens mij weten die medewerkers er ook niks vanaf.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 16:15
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:22:
Toys XL (Groningen) was uitverkocht, naar Intertoys (Groningen) gegaan en de laatste kunnen bemachtigen.
Hij vertelde me dat hij ze ook niet meer kon bijbestellen en hij ze pas over 2 week weer krijgt ofzo.

• AMARONE
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:31:
[...]

İk heb hm ook rond 13:45 besteld en daarna nog even gebeld. Ze zeiden dat ik hm "waarschijnlijk" de 29ste zou ontvangen. Volgens mij weten die medewerkers er ook niks vanaf.
Ik denk dat we de komende dagen nog wel een bericht krijgen.

• Brad Pitt
  • Laatst online: 28-11 08:50
rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:32:
Hij vertelde me dat hij ze ook niet meer kon bijbestellen en hij ze pas over 2 week weer krijgt ofzo.
Hier in het dorp zeiden ze dat er waarschijnlijk donderdag weer een aantal zouden binnenkomen.

Nickname does not reflect reality

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Willen we er op letten dat we niet off-topic gaan? Ik heb al een aantal posts gezien die echt absoluut nergens opslaan (dus: posts die niets te maken hebben met de PS4 levertijd/prijs/retailers).

• Ithariuz
Heeft iemand al wat op de twitter gepost van intertoys?

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
[...]

Had hem dus toch daar moeten bestellen :'( nu bij bol.com maar nog altijd niets gehoord :(

Gear | Last.fm | twitch.tv

• robero50
Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:36:
Heeft iemand al wat op de twitter gepost van intertoys?
ja ik heb gevraagd hoe het kan dat je nog steeds kan bestellen maar nog geen reactie.

Ik zag ook iemand anders is gisteren wat heeft gevraagd maar daar is nog niet eens op geantwoord.

Maar ik hou jullie op de hoogte wat ze me melden!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 15:19
sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:26:
[...]

Vanmiddag Zo maar even kijken of er nog eentje bij de intertoys te hosselen is :)
Nou even bij intertoys in leidschenhage geweest, ik vraag hebben jullie nog ps plus kaarten?
Of ie water zag branden, ps plus kaarten :S . Gelukkig kwam de filiaal manager net aanlopen, dus vraag het aan hem....zijn antwoord: nee volgens mij hebben we die niet, zaterdag vroeg er ook al iemand naar 7(8)7

Volgens mij hebben ze in de winkel werkelijk geen idee dat er ook folders bestaan met aanbiedingen 8)7

PVoutput

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:48:
[...]

Had hem dus toch daar moeten bestellen :'( nu bij bol.com maar nog altijd niets gehoord :(
Ik heb ook niks gehoord van mijn bestelde ps4 bij Bol.com.

Een mail met duidelijkheid had ik wel verwacht.

• robero50
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:50:
[...]

Ik heb ook niks gehoord van mijn bestelde ps4 bij Bol.com.

Een mail met duidelijkheid had ik wel verwacht.
het is nog wel begin van de week he jongens als je morgen of overmorgen nog niks gehad heb dan zou ik hem ook gaan knijpen!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 28-11 08:50
djeck schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:50:
[...]
.zijn antwoord: nee volgens mij hebben we die niet, zaterdag vroeg er ook al iemand naar 7(8)7
Dat was ik ja :) Is achter gaan kijken, in de computer, completely oblivious. Zouden ook niet binnenkomen.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:51:
[...]

het is nog wel begin van de week he jongens als je morgen of overmorgen nog niks gehad heb dan zou ik hem ook gaan knijpen!
De hoop houden op een ps4 vrijdag ja en anders wachten.

:(

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:52
Geen bericht is goed bericht, lijkt mij. Bol.com heeft begin augustus al bekend gemaakt dat iedereen die tot 31 juli heeft besteld op de release datum z'n ps4 heeft. Nog duidelijker zijn kan volgens mij niet..

• DarkElement
Ja maar ik heb hem na die tijd pas besteld, ben benieuwd naar de datum voor 2e batch van bol.com en had daar vandaag eigenlijk al meer duidelijkheid over hopen te hebben.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik neem aan dat Bol niet nog mailt maar pas Donderdag een mail stuurt over de verzending en dan de rest een mail over vertraging.

Ze blijven niet bezig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• AMARONE
Nu komen de twijfels welk spel ik ga kopen. :(

• DarkElement
Killzone :D

• rolandos582
CoD!

Verwijderd

Intertoys mailt donderdag de mensen met een day one pre-order:

Geachte heer/mevrouw,

Een dag voor het artikel geleverd gaat worden, 28 november dus.

Met vriendelijke groet,

Uw Intertoys Servicedesk Webshop

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:42
iemand die cod ghost ps4 wil omruilen tegen een dualshock 4 controller? ik hou niet van shooters, behalve BF4. Ik weet het.. tis geen marktplaats hier :P

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Canerooo schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:08:
iemand die cod ghost ps4 wil omruilen tegen een dualshock 4 controller? ik hou niet van shooters, behalve BF4. Ik weet het.. tis geen marktplaats hier :P
Ik zou dat berichtje ff in de normale thread van de PS4 gooien ;)

[NextGen] PlayStation 4

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00

Welcome to the League of Draven

• DarkElement
Als je blifjt F5-en verschijnt er zo nu en dan een 'bestel'-knop bij de 'levering op releasedatum'-uitvoering, alhoewel het me sterk lijkt dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:18
DarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:15:
[...]

Als je blifjt F5-en verschijnt er zo nu en dan een 'bestel'-knop bij de 'levering op releasedatum'-uitvoering, alhoewel het me sterk lijkt dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.
Thnx! Ik keek net kwam er weer één, toch me broer maar bellen voor zijn account.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• DarkElement
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:17:
[...]

Thnx! Ik keek net kwam er weer één, toch me broer maar bellen voor zijn account.
reserveringsinfo: Bestel nu en u heeft dit artikel op datum van release in huis! Wees er snel bij want de voorraad is beperkt. Ga naar naar Info en Service voor meer informatie.
Hmm

• Blazerock
Ik heb net Sony.NL gebeld.

Ik kreeg hetzelfde antwoord als in mijn mail maar dan wel erbij verteld.
Dat de eerste leveringen woensdag of donderdag verzonden gaan worden.
Ik zou morgen of woensdag meer info krijgen.

Je zou de ps4 op de release of 1 dag na de release.
Als die 2 niet mogelijk waren dan de eerst volgende dag ( Dinsdag )

ik hoop hierbij genoeg informatie te geven.

Ik heb all vandaag veel mensen gehad met dit probleem vertelde ze me.
Ze vertelde dat iedereen die voor 20 augustus hebben besteld niet bang hoeven te zijn hij komt er snel aan.

• rolandos582
Jezus, lijken wel kinderen.

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
DarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:15:
[...]

Is denk nog gewoon een caching iets of dat nog niet alle servers zijn geupdate, ik denk dat hij nu wel echt gesloten is

Welcome to the League of Draven

• AMARONE
Die ps4 die ik om 13:00 bestelde komt sowieso vrijdag aldus intertoys maar de bundels zijn volledig uitverkocht. Ach, nu ook tevreden :)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:52
info van Intertoys :

Goedemiddag Patrick,

Wij zien dat uw order goed is ontvangen en zullen vrijdag aan u uitleveren.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik krijg de MM waar ik mijn PS4 heb gepreorderd niet eens aan de lijn :N
Laat staan dat ik dan te weten krijg of ik nou wel bij de 1e batch zit...

PSN: Von_Smallhausn

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11 19:20
Toch mooi dat er een aantal mensen zonder hoop ineens een PS4 hebben weten te scoren.
Hoe meer ziel hoe meer vreugde.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-11 10:34
Mycom reageerde vandaag op mijn fb vraag:
Goedemiddag theduke1989, vandaag of morgen zullen wij iedereen met een PS4 bestelling een e-mailsturen met meer informatie

• LigeTRy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-11 11:39
Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:32:
Toch mooi dat er een aantal mensen zonder hoop ineens een PS4 hebben weten te scoren.
Hoe meer ziel hoe meer vreugde.
PSN Servers overbelast in 4 dagen. 3 dagen. 2 dagen........ ;w ;w

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Zojuist iemand van Dixons aan de telefoon gekregen die eindelijk meer los liet.
De verwachte data van de bundels bij Dixons is 24 DECEMBER, maar gezien de grote belangstelling konden ze ook dit niet garanderen... Ben je vet mee dus :p.
Dat wordt waarschijnlijk de kerstboom ook na oud en nieuw nog laten staan, mocht je hem voor onder de kerstboom gekocht hebben 8)7

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
gajus26 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:35:
Zojuist iemand van Dixons aan de telefoon gekregen die eindelijk meer los liet.
De verwachte data van de bundels bij Dixons is 24 DECEMBER, maar gezien de grote belangstelling konden ze ook dit niet garanderen... Ben je vet mee dus :p.
Dat wordt waarschijnlijk de kerstboom ook na oud en nieuw nog laten staan, mocht je hem voor onder de kerstboom gekocht hebben 8)7
die laat ik altijd 365 dagen staan! weliswaar een groot deel van het jaar op zolder >:)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:18
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:17:
[...]

Zojuist, afgetikt op zijn account. Misschien geluk, misschien niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

MM Akerpoort heeft vanaf vandaag t/m 1/12 weer de actie op alle games 3 = 2, dus lijkt me ook op alle PS4 games die de 29e uitkomen? :P

Of zie ik iets over t hoofd.
Pagina: 1 ... 40 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot