Je kunt hm nog steeds gewoon bestellen bij intertoys. Hebben ze er zoveel binnen gekregen dan? Volgens mij klopy er ook iets niet
hebben mensen all een bericht gekregen van Sony.
Ik heb vandaag een copy en paste mail gekregen van als je voor de 20ste besteld hebt zit je bij de eerste levering.
maar in de mail staat ook dat de eerste levering is na de release.
dit vind ik belachelijk en zou zeker niet kloppen
Ik heb vandaag een copy en paste mail gekregen van als je voor de 20ste besteld hebt zit je bij de eerste levering.
Heeft iemand het al via de Intertoys twitter account gevraagd?
PSN/XBL: DarkTaufu
Die webshop moet inmiddels al een hoop telefoontjes hebben gehad.. als het echt een fout is geweest hadden ze dat al lang doorgehad lijkt me?Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:25:
Je kunt hm nog steeds gewoon bestellen bij intertoys. Hebben ze er zoveel binnen gekregen dan? Volgens mij klopy er ook iets niet
Nope, nog niks gehoord. Heb zelf op 21 augustus besteld en leverdatum staat op 2-3 december.Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:26:
hebben mensen all een bericht gekregen van Sony.
Nee maar ik heb ze gemaild en aangegeven dat als het niet doorgaat ik het wel eerlijk zou vinden als Intertoys het geld netjes teruggstort op mijn rekening.
Verwijderd
Heb wel een bevestigingsmail gekregen van intertoys maar als ik op mijn reserveringslijst klik staat er; uw reserveringslijst is leeg. İemand hetzelfde probleem?
Misschien heeft de webbeheerder van intertoys griep.Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:26:
[...]
Die webshop moet inmiddels al een hoop telefoontjes hebben gehad.. als het echt een fout is geweest hadden ze dat al lang doorgehad lijkt me?
Niemand van intertoys die er verder verstand van heeft !
Tja, wat doe je dan ?
Reserveren is letterlijk reserveren. Jij hebt een bestelling dus die zie je daar nietVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:28:
Heb wel een bevestigingsmail gekregen van intertoys maar als ik op mijn reserveringslijst klik staat er; uw reserveringslijst is leeg. İemand hetzelfde probleem?
ja ik heb precies het zelfde.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:28:
ik heb via twitter gevraagd hoe het kan dat je nog steeds kan bestellen.!
Je hebt ook niks gereserveerd, maar gekocht. Wordt as vrijdag bij je bezorgdVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:28:
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Heb een half uurtje terug gebeld en hij zei tegen me dat ik hm de 29ste hoor te ontvangen. Dus word gwoon afwachtwenIthariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:26:
[...]
Die webshop moet inmiddels al een hoop telefoontjes hebben gehad.. als het echt een fout is geweest hadden ze dat al lang doorgehad lijkt me?
Voor de mensen die via BOL.com besteld hebben
Ik heb gevraagd naar de status van mijn PS4 die ik op 22 juli heb besteld
Ik heb gevraagd naar de status van mijn PS4 die ik op 22 juli heb besteld
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 november 2013.
U heeft de PS4 voor 31 juli besteld en hoort daardoor bij de 1ste groep mensen
die de PS4 mogen ontvangen. Dit betekent voor u dat u het artikel mag verwachten
op release datum. U zult donderdag of vrijdag een mail ontvangen waarin gemeld
staat dat wij het artikel verzonden hebben.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Wil
bol.com Klantenservice
www.bol.com
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:29:
[...]
ja ik heb precies het zelfde.
ik heb via twitter gevraagd hoe het kan dat je nog steeds kan bestellen.!

Ik heb een week geleden die reservering geplaatst waarbij de levering nog onbekend was en vanochtend die andere besteld ook.
Dat heb ik dus ook.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:28:
Ik vind het maar een vage site.
Bij bol.com heb je bijv een nette besteloverzicht. Waar je via de site ook netjes je bestelling kan annuleren !
Heb nog een keer met sony gebeld, omdat ik vrijdag vrij heb genomen, maar krijg nu ook weer een ander verhaal. Ze weten het allemaal nog niet zeker en zouden pas eind van deze week meer weten (de vrouw aan de lijn klonk ook geïrriteerd, waarschijnlijk van al die telefoontjes en mailtjes die ze ontvangenBlazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:31:
[...]
Ik hoor 't graag van je, het is mij nog steeds onduidelijk en ben van plan ze toch nog voor de zekerheid te gaan bellen.
Ik hoop hierbij geen hetzelfde antwoord te krijgen.
Ik heb nog een day one PS4 van de MM in de "aanbieding", PM indien je interesse hebt
Waarschijnlijk had men bij de intertoys gewoon heeeel veel mensen die alleen een emailadres hebben ingevuld, en uiteindelijk niet bij de intertoys besteld hebben waardoor ze flink wat exemplaren over hebben.
Men is alleen niet zo netjes omdat men gewoon de verkoop publiekelijk opengooit ipv de reserveerders voor levering 2 te informeren met een prive-linkje zoals de bartsmit dat wel afhandelt...
Men is alleen niet zo netjes omdat men gewoon de verkoop publiekelijk opengooit ipv de reserveerders voor levering 2 te informeren met een prive-linkje zoals de bartsmit dat wel afhandelt...
Net heb ik nog even contact gehad met de Dixons in Haarlem. Zij hebben nog steeds geen info over wat er geleverd gaat worden. Wel wist de medewerker te vertellen dat er slechts 35.000 PS4's beschikbaar zijn voor release in de hele Benelux.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Medewerkers van Dixon kan ik niet serieus nemen.blu-fox schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:33:
Net heb ik nog even contact gehad met de Dixons in Haarlem. Zij hebben nog steeds geen info over wat er geleverd gaat worden. Wel wist de medewerker te vertellen dat er slechts 35.000 PS4's beschikbaar zijn voor release in de hele Benelux.
Op Bol.com geen indicatie wanneer mijn PS4 verzonden wordt.
Ik heb hem 23 Augustus besteld (ruim na de 1e zending einddatum) maar er staat gewoon dat hij verzonden wordt bij release.
Jammer dat ze geen indicatie kunnen geven wanneer de 2e levering komt.
Ik heb hem 23 Augustus besteld (ruim na de 1e zending einddatum) maar er staat gewoon dat hij verzonden wordt bij release.
Jammer dat ze geen indicatie kunnen geven wanneer de 2e levering komt.
Waarom niet?AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:34:
[...]
Medewerkers van Dixon kan ik niet serieus nemen.
[ Voor 27% gewijzigd door Goudstalen op 25-11-2013 15:35 ]
Verwijderd
Lees net op een andere forum dat hij gebeld was door wehkamp, en dat hij niet bij de 1 batch zat.
Whekamp heeft aangegeven dat ze zelfs nog geen 1 console in de magazijnen hebben liggen en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier, ze liet doorschemeren dat sony gigantische logestieke problemen heeft.
.
Vindt het zelf een beetje vreemd dat ze nu nog niks in de magazijnen hebben lichen, maar goed ik denk geef het ff door
Whekamp heeft aangegeven dat ze zelfs nog geen 1 console in de magazijnen hebben liggen en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier, ze liet doorschemeren dat sony gigantische logestieke problemen heeft.
.
Vindt het zelf een beetje vreemd dat ze nu nog niks in de magazijnen hebben lichen, maar goed ik denk geef het ff door
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:38 ]
Hm, intertoys lijkt toch minder zeker. Ik vroeg of ik hem vrijdag sowieso kreeg en over die bundels.. Binnen 2 werkdagen krijg ik een bericht terug maar ik weet nu niet of dat over die levering vrijdag gaat of dat er misschien zelfs bundels vrijkomen nog.
Beetje jammer dat ze zo geirriteerd doet. Als ze nou gewoon iedereen een duidelijke email sturen met wanneer ze hun PS4 kunnen verwachten dan is er geen probleem.iSpaceman schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:32:
[...]
Heb nog een keer met sony gebeld, omdat ik vrijdag vrij heb genomen, maar krijg nu ook weer een ander verhaal. Ze weten het allemaal nog niet zeker en zouden pas eind van deze week meer weten (de vrouw aan de lijn klonk ook geïrriteerd, waarschijnlijk van al die telefoontjes en mailtjes die ze ontvangen)
Eerst wordt er stelselmatig beweerd door Sony dat als je voor 20 augustus hebt besteld je OP release date de console zult vervangen. Maar nu sturen ze opeens berichten dat je ze na release date zult ontvangen.
Inmiddels is het al weer 4 dagen voor release en heeft niemand nog officieel bericht gehad. Dat terwijl third party retailers al wel zekerheid hebben kunnen geven aan mensen die besteld hebben.
Tja,Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:36:
Lees net op een andere forum dat hij gebeld was door wehkamp, en dat hij niet bij de 1 batch zat.
Whekamp heeft aangegeven dat ze zelfs nog geen 1 console in de magazijnen hebben liggen en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier.
Wehkamp heeft de PS4 op 13 juni op de website geplaatst. Ik heb er 1 op 14 juni gepreorderd.
Zou het erg vreemd vinden als ik geen PS4 op de release binnen krijg.
Wehkamp is een grote webwinkel. Dan moeten ze vlak voor de release toch wel weten hoeveel PS4 consoles ze binnen krijgen.
Ik vind het maar een vaag bericht !
Er is hier maar een slimme jongen en dat is Sony. Dit is verkooptechnisch niet heel ongebruikelijk om "onduidelijkheid" te creeren rondom leveringen. Mensen zijn van nature hebberig en neemt de vraag toe (schaartste wordt namelijk zo wel gecreerd).
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Vreemd dat Wehkamp hem gebeld heeft, lijkt me raar dat Wehkamp iedereen opbelt. Weet je ook wanneer hij de PS4 besteld heeft?Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:36:
.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
Ja ik vind het ook vaag en ken veel mensen die bij wehkamp hebben besteld en daar van is nog niemand gebeld.
Ik heb hem op 17 juni besteld heb zelf vorige week gebeld, deed ze geheimzinnig van dat ze niet konden/mochten vertellen wanneer ze worden verstuurd. Daar na zegt ze tegen mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
Ik heb hem op 17 juni besteld heb zelf vorige week gebeld, deed ze geheimzinnig van dat ze niet konden/mochten vertellen wanneer ze worden verstuurd. Daar na zegt ze tegen mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 15:47 ]
Begin van de middag ook gebeld door MM Groningen. Had nog de keuze tussen de drie bundels en ben voor de meest uitgebreide gegaan. Verzoek was wel om uiterlijk zondag de reservering op te halen.
Lekker online dit soort aankopen doen.. Ga is naar een "ouderwetse" winkel toe.. Je krijgt wat je vraagt. Je krijgt netjes een bon mee. En je hoeft niet in spanning te blijven wachten/bellen/mailen etc. En nu komt het allermooiste je gaat 29/11 vol enthousiasme naar de winkel en loopt met een mooi pakket de deur uit op het tijdstip wat je zelf wilt!
Of toch liever een pakketdienst die zorgt dat jou PlayStation eerst alle hoeken van het magazijn ziet. Erna alle hoeken van de bestelbus. En daarna bij jou deur wanneer het op de route ligt?
Maargoed 400.- online betalen is blijkbaar de toekomst.
Ik houd het liever bij een dvd of nieuwe game
Of toch liever een pakketdienst die zorgt dat jou PlayStation eerst alle hoeken van het magazijn ziet. Erna alle hoeken van de bestelbus. En daarna bij jou deur wanneer het op de route ligt?
Lekker kort door de bocht!Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Lekker online dit soort aankopen doen.. Ga is naar een "ouderwetse" winkel toe.. Je krijgt wat je vraagt. Je krijgt netjes een bon mee. En je hoeft niet in spanning te blijven wachten/bellen/mailen etc. En nu komt het allermooiste je gaat 29/11 vol enthousiasme naar de winkel en loopt met een mooi pakket de deur uit op het tijdstip wat je zelf wilt!
Idd lekkerboeieLekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Iemand nog wat gehoord van MM Leeuwarden?
Begint erop te lijken dat ze zijn opgehouden met bellen dat de pre-orders eruit zijn .......
Begint erop te lijken dat ze zijn opgehouden met bellen dat de pre-orders eruit zijn .......
Fysiek kopen is niet meer van deze tijdLekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Gelukkig worden de consoles naar de "ouderwetse" winkels op magische wijze geteleporteerd zonder tussenkomst van transport tussen magazijnen en productieplek zoals door jou beschreven.Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld, maar dat was ook laat in de middagCRXDelSol schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:08:
Iemand nog wat gehoord van MM Leeuwarden?
En dit zou niet het geval zijn bij de PS4 die in de winkel staat? Hoe denk je dat die in de winkel is gekomen?Lekkerboeie86 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
Of toch liever een pakketdienst die zorgt dat jou PlayStation eerst alle hoeken van het magazijn ziet. Erna alle hoeken van de bestelbus.
Beste Dhr. ******
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: *******
Momenteel is het bij ons de verwachting dat wij deze tweede lading op 29 November bij u thuis kunnen bezorgen! Wat betreft het upgraden naar een megabundel, dit is helaas op dit moment niet meer mogelijk. Hiermee zou uw plaats in de "wachtrij" vervallen, waardoor u niet verzekerd zou zijn van een PS4 uit de tweede lading.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Coolblue.nl
Dat begrijp ik ook wel. Maar je zou kunnen overwegen om voor electronica een uitzondering te maken
Het zal vast ook wel helpen dat Coolblue één van de officiële retailpartners in Nederland is, in tegenstelling tot - bijvoorbeeld - MyCom of Dixons.sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:10:
[...]
![]()
en ik maar denken dat ik hem pas in 2014 zou krijgen
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Uniciteit op 25-11-2013 16:11 ]
Welke datum besteld?sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:10:
[...]
![]()
![]()
Ja, maar had het niet verwacht dat de tweede levering op de 29e naar mij verzonden zou wordenUniciteit schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:11:
[...]
Het zal vast ook wel helpen dat Coolblue één van de officiële retailpartners in Nederland is, in tegenstelling tot - bijvoorbeeld - MyCom of Dixons.
Ik heb vanmiddag ook de PS4 bij intertoys besteld en mijn amazon.es bestelling maar geannuleerd. Ik heb net ook met intertoys gebeld om te bevestigen of ik hem idd met release zou krijgen. De klantenservice bevestigde dit inderdaad (letterlijke quote: "Je krijgt hem op de dag van release").
Heeft iemand NBA 2K14 al ergens te koop gezien? Dus echt op voorraad.
Ik sprak net iemand van het magazijn van de Mediamarkt, en het schijnt dat de de Kapiteinpiet de pakjesbood van Sony kwijt is…
Gesprek opgenomen neem ik aan ?ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:13:
Ik heb vanmiddag ook de PS4 bij intertoys besteld en mijn amazon.es bestelling maar geannuleerd. Ik heb net ook met intertoys gebeld om te bevestigen of ik hem idd met release zou krijgen. De klantenservice bevestigde dit inderdaad (letterlijke quote: "Je krijgt hem op de dag van release").
Anders kunnen we er straks weinig mee...
Hoe laat besteld?ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:13:
Op Redcoon reservering voor 29-11-2013.
http://www.redcoon.nl/B46...tation-4-Console_Consoles
[ Voor 7% gewijzigd door dunn0w op 25-11-2013 16:16 ]
Iets voor 14.00. Maar ze vroeg niet eens om mijn ordernummer, ik zei gewoon dat ik hem vandaag besteld heb en of ik die inderdaad op de releasedag krijg.
dunn0w schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
Op Redcoon staat ook levering 29-11-2013.
Lijkt me dus sterkWegens de grote vraag naar de PlayStation 4 moeten wij helaas het volgende informeren aan onze redcoonklanten:
Hebben jullie de PS4 na 10 augustus 2013 besteld? Dan kunnen wij jammer genoeg niet garanderen dat de Sony game console wordt geleverd op de dag van release. Wij proberen jullie bestelling natuurlijk zo snel mogelijk te leveren. Zodra er meer bekend is over de nieuwe leverdatum zullen wij, redcoon, jullie hierover informeren.
Deze komen pallet gok ik. Ook met een vrachtwagen. Maar de pakketjes van bol.com gaan nog over 3 extra schijven voordat de bestelbus voor je deur staat. Maargoed gezien de reacties zit ik er helemaal naastBizzarro schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:09:
[...]
Gelukkig worden de consoles naar de "ouderwetse" winkels op magische wijze geteleporteerd zonder tussenkomst van transport tussen magazijnen en productieplek zoals door jou beschreven.
Er staat ook:dunn0w schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
Op Redcoon reservering voor 29-11-2013.
Wegens de grote vraag naar de PlayStation 4 moeten wij helaas het volgende informeren aan onze redcoonklanten:
Hebben jullie de PS4 na 10 augustus 2013 besteld? Dan kunnen wij jammer genoeg niet garanderen dat de Sony game console wordt geleverd op de dag van release. Wij proberen jullie bestelling natuurlijk zo snel mogelijk te leveren. Zodra er meer bekend is over de nieuwe leverdatum zullen wij, redcoon, jullie hierover informeren.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik wil wel per mail een bevestiging van ze, dan annuleer ik ook mijn order uit spanje.ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
[...]
Iets voor 14.00. Maar ze vroeg niet eens om mijn ordernummer, ik zei gewoon dat ik hem vandaag besteld heb en of ik die inderdaad op de releasedag krijg.
daar ben ik hellemaal mee eens.dangerpaki schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:39:
[...]
Beetje jammer dat ze zo geirriteerd doet. Als ze nou gewoon iedereen een duidelijke email sturen met wanneer ze hun PS4 kunnen verwachten dan is er geen probleem.
Eerst wordt er stelselmatig beweerd door Sony dat als je voor 20 augustus hebt besteld je OP release date de console zult vervangen. Maar nu sturen ze opeens berichten dat je ze na release date zult ontvangen.
Inmiddels is het al weer 4 dagen voor release en heeft niemand nog officieel bericht gehad. Dat terwijl third party retailers al wel zekerheid hebben kunnen geven aan mensen die besteld hebben.
Ze zijn een beetje onduidelijk ze horen het duidelijk aan te geven, wanneer je 'm ontvangt.
Ze zouden wel meer info sturen deze week.
Ik hoop morgen of woensdag en niet op donderdag of vrijdag want dan zitten op de rand van release.
We zitten all enorm dichtbij
Voor de mensen die geen pre-order hebben en hun kans willen wagen op de losse verkoop: MM Mechelen
Zal druk worden daar
Zal druk worden daar
Ik gok dat je ook bij die nieuwe MM in Aken ook wel kans maakt. Die is pas sinds za open.botech schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:20:
Voor de mensen die geen pre-order hebben en hun kans willen wagen op de losse verkoop: MM Mechelen
Zal druk worden daar
Vanmiddag Zo maar even kijken of er nog eentje bij de intertoys te hosselen isVerwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:22:
Laatste ps plus kaart (365 dagen) voor 37,50 kunnen krijgen bij de Toys XL, chilllll
Verwijderd
İk heb hm ook rond 13:45 besteld en daarna nog even gebeld. Ze zeiden dat ik hm "waarschijnlijk" de 29ste zou ontvangen. Volgens mij weten die medewerkers er ook niks vanaf.ryderb schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:16:
[...]
Toys XL (Groningen) was uitverkocht, naar Intertoys (Groningen) gegaan en de laatste kunnen bemachtigen.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:22:
Laatste ps plus kaart (365 dagen) voor 37,50 kunnen krijgen bij de Toys XL, chilllll
Hij vertelde me dat hij ze ook niet meer kon bijbestellen en hij ze pas over 2 week weer krijgt ofzo.
Ik denk dat we de komende dagen nog wel een bericht krijgen.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:31:
[...]
İk heb hm ook rond 13:45 besteld en daarna nog even gebeld. Ze zeiden dat ik hm "waarschijnlijk" de 29ste zou ontvangen. Volgens mij weten die medewerkers er ook niks vanaf.
Hier in het dorp zeiden ze dat er waarschijnlijk donderdag weer een aantal zouden binnenkomen.rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:32:
Hij vertelde me dat hij ze ook niet meer kon bijbestellen en hij ze pas over 2 week weer krijgt ofzo.
Nickname does not reflect reality
Heeft iemand al wat op de twitter gepost van intertoys?
Had hem dus toch daar moeten bestellensjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:10:
[...]
![]()
![]()
ja ik heb gevraagd hoe het kan dat je nog steeds kan bestellen maar nog geen reactie.Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:36:
Heeft iemand al wat op de twitter gepost van intertoys?
Ik zag ook iemand anders is gisteren wat heeft gevraagd maar daar is nog niet eens op geantwoord.
Maar ik hou jullie op de hoogte wat ze me melden!
Nou even bij intertoys in leidschenhage geweest, ik vraag hebben jullie nog ps plus kaarten?sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:26:
[...]
Vanmiddag Zo maar even kijken of er nog eentje bij de intertoys te hosselen is
Of ie water zag branden, ps plus kaarten
Volgens mij hebben ze in de winkel werkelijk geen idee dat er ook folders bestaan met aanbiedingen
Verwijderd
Ik heb ook niks gehoord van mijn bestelde ps4 bij Bol.com.DarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:48:
[...]
Had hem dus toch daar moeten bestellennu bij bol.com maar nog altijd niets gehoord
Een mail met duidelijkheid had ik wel verwacht.
het is nog wel begin van de week he jongens als je morgen of overmorgen nog niks gehad heb dan zou ik hem ook gaan knijpen!Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:50:
[...]
Ik heb ook niks gehoord van mijn bestelde ps4 bij Bol.com.
Een mail met duidelijkheid had ik wel verwacht.
Dat was ik jadjeck schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:50:
[...]
.zijn antwoord: nee volgens mij hebben we die niet, zaterdag vroeg er ook al iemand naar
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
De hoop houden op een ps4 vrijdag ja en anders wachten.robero50 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:51:
[...]
het is nog wel begin van de week he jongens als je morgen of overmorgen nog niks gehad heb dan zou ik hem ook gaan knijpen!
Geen bericht is goed bericht, lijkt mij. Bol.com heeft begin augustus al bekend gemaakt dat iedereen die tot 31 juli heeft besteld op de release datum z'n ps4 heeft. Nog duidelijker zijn kan volgens mij niet..
Ik neem aan dat Bol niet nog mailt maar pas Donderdag een mail stuurt over de verzending en dan de rest een mail over vertraging.
Ze blijven niet bezig.
Ze blijven niet bezig.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Intertoys mailt donderdag de mensen met een day one pre-order:
Geachte heer/mevrouw,
Een dag voor het artikel geleverd gaat worden, 28 november dus.
Met vriendelijke groet,
Uw Intertoys Servicedesk Webshop
Geachte heer/mevrouw,
Een dag voor het artikel geleverd gaat worden, 28 november dus.
Met vriendelijke groet,
Uw Intertoys Servicedesk Webshop
iemand die cod ghost ps4 wil omruilen tegen een dualshock 4 controller? ik hou niet van shooters, behalve BF4. Ik weet het.. tis geen marktplaats hier
Ik zou dat berichtje ff in de normale thread van de PS4 gooienCanerooo schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:08:
iemand die cod ghost ps4 wil omruilen tegen een dualshock 4 controller? ik hou niet van shooters, behalve BF4. Ik weet het.. tis geen marktplaats hier
[NextGen] PlayStation 4
Als je blifjt F5-en verschijnt er zo nu en dan een 'bestel'-knop bij de 'levering op releasedatum'-uitvoering, alhoewel het me sterk lijkt dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.
Thnx! Ik keek net kwam er weer één, toch me broer maar bellen voor zijn account.DarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:15:
[...]
Als je blifjt F5-en verschijnt er zo nu en dan een 'bestel'-knop bij de 'levering op releasedatum'-uitvoering, alhoewel het me sterk lijkt dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:17:
[...]
Thnx! Ik keek net kwam er weer één, toch me broer maar bellen voor zijn account.
Hmmreserveringsinfo: Bestel nu en u heeft dit artikel op datum van release in huis! Wees er snel bij want de voorraad is beperkt. Ga naar naar Info en Service voor meer informatie.
Ik heb net Sony.NL gebeld.
Ik kreeg hetzelfde antwoord als in mijn mail maar dan wel erbij verteld.
Dat de eerste leveringen woensdag of donderdag verzonden gaan worden.
Ik zou morgen of woensdag meer info krijgen.
Je zou de ps4 op de release of 1 dag na de release.
Als die 2 niet mogelijk waren dan de eerst volgende dag ( Dinsdag )
ik hoop hierbij genoeg informatie te geven.
Ik heb all vandaag veel mensen gehad met dit probleem vertelde ze me.
Ze vertelde dat iedereen die voor 20 augustus hebben besteld niet bang hoeven te zijn hij komt er snel aan.
Ik kreeg hetzelfde antwoord als in mijn mail maar dan wel erbij verteld.
Dat de eerste leveringen woensdag of donderdag verzonden gaan worden.
Ik zou morgen of woensdag meer info krijgen.
Je zou de ps4 op de release of 1 dag na de release.
Als die 2 niet mogelijk waren dan de eerst volgende dag ( Dinsdag )
ik hoop hierbij genoeg informatie te geven.
Ik heb all vandaag veel mensen gehad met dit probleem vertelde ze me.
Ze vertelde dat iedereen die voor 20 augustus hebben besteld niet bang hoeven te zijn hij komt er snel aan.
Jezus, lijken wel kinderen.Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:18:
hij komt er snel aan.
Is denk nog gewoon een caching iets of dat nog niet alle servers zijn geupdate, ik denk dat hij nu wel echt gesloten isDarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:15:
[...]
Welcome to the League of Draven
Die ps4 die ik om 13:00 bestelde komt sowieso vrijdag aldus intertoys maar de bundels zijn volledig uitverkocht. Ach, nu ook tevreden
info van Intertoys :
Goedemiddag Patrick,
Wij zien dat uw order goed is ontvangen en zullen vrijdag aan u uitleveren.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop
Goedemiddag Patrick,
Wij zien dat uw order goed is ontvangen en zullen vrijdag aan u uitleveren.
Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
INTERTOYS HOLLAND B.V.
Coördinator afdeling verkoop/ servicedesk Webshop
Ik krijg de MM waar ik mijn PS4 heb gepreorderd niet eens aan de lijn
Laat staan dat ik dan te weten krijg of ik nou wel bij de 1e batch zit...
Laat staan dat ik dan te weten krijg of ik nou wel bij de 1e batch zit...
PSN: Von_Smallhausn
Toch mooi dat er een aantal mensen zonder hoop ineens een PS4 hebben weten te scoren.
Hoe meer ziel hoe meer vreugde.
Mycom reageerde vandaag op mijn fb vraag:
Goedemiddag theduke1989, vandaag of morgen zullen wij iedereen met een PS4 bestelling een e-mailsturen met meer informatie
Goedemiddag theduke1989, vandaag of morgen zullen wij iedereen met een PS4 bestelling een e-mailsturen met meer informatie
PSN Servers overbelast in 4 dagen. 3 dagen. 2 dagen........Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:32:
Toch mooi dat er een aantal mensen zonder hoop ineens een PS4 hebben weten te scoren.
Zojuist iemand van Dixons aan de telefoon gekregen die eindelijk meer los liet.
De verwachte data van de bundels bij Dixons is 24 DECEMBER, maar gezien de grote belangstelling konden ze ook dit niet garanderen... Ben je vet mee dus
.
Dat wordt waarschijnlijk de kerstboom ook na oud en nieuw nog laten staan, mocht je hem voor onder de kerstboom gekocht hebben
De verwachte data van de bundels bij Dixons is 24 DECEMBER, maar gezien de grote belangstelling konden ze ook dit niet garanderen... Ben je vet mee dus
Dat wordt waarschijnlijk de kerstboom ook na oud en nieuw nog laten staan, mocht je hem voor onder de kerstboom gekocht hebben
die laat ik altijd 365 dagen staan! weliswaar een groot deel van het jaar op zoldergajus26 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:35:
Zojuist iemand van Dixons aan de telefoon gekregen die eindelijk meer los liet.
De verwachte data van de bundels bij Dixons is 24 DECEMBER, maar gezien de grote belangstelling konden ze ook dit niet garanderen... Ben je vet mee dus.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Zojuist, afgetikt op zijn account. Misschien geluk, misschien niet.Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:17:
[...]
Thnx! Ik keek net kwam er weer één, toch me broer maar bellen voor zijn account.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
MM Akerpoort heeft vanaf vandaag t/m 1/12 weer de actie op alle games 3 = 2, dus lijkt me ook op alle PS4 games die de 29e uitkomen? 
Of zie ik iets over t hoofd.
Of zie ik iets over t hoofd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot