Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 21:25
Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:18:
Ik heb net Sony.NL gebeld.

Ik kreeg hetzelfde antwoord als in mijn mail maar dan wel erbij verteld.
Dat de eerste leveringen woensdag of donderdag verzonden gaan worden.
Ik zou morgen of woensdag meer info krijgen.

Je zou de ps4 op de release of 1 dag na de release.
Als die 2 niet mogelijk waren dan de eerst volgende dag ( Dinsdag )

ik hoop hierbij genoeg informatie te geven.

Ik heb all vandaag veel mensen gehad met dit probleem vertelde ze me.
Ze vertelde dat iedereen die voor 20 augustus hebben besteld niet bang hoeven te zijn hij komt er snel aan.
Dus je moet geluk hebben daar komt het een beetje op neer. Let the waiting game begin 8)

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11 19:20
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:41:
MM Akerpoort heeft vanaf vandaag t/m 1/12 weer de actie op alle games 3 = 2, dus lijkt me ook op alle PS4 games die de 29e uitkomen? :P

Of zie ik iets over t hoofd.
Waar zie jij deze actie als ik vragen mag?

• UniQ Gamer NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Zojuist een mailtje van de Dixons ontvangen over de Killzone Mega Bundle die ik heb besteld:
Beste klant,

Op 29 november zal de Playstation 4 gelanceerd worden in Nederland.

Op 15 augustus is er door Sony Playstation aangegeven dat alle orders die vanaf 15 aug werden geplaatst door consumenten niet op release datum uitgeleverd kunnen worden vanwege de overweldigende vraag. Tevens hebben wij op de website dit meteen duidelijk vermeld, desalniettemin willen we u door middel van deze mail op de hoogte brengen en houden van de ontwikkelingen.

De situatie is helaas op dit moment onveranderd en het is helaas niet bekend wanneer de backorders vanaf 15 augustus uitgeleverd gaan worden. Sony Playstation heeft te kennen gegeven hard bezig te zijn extra en meer aantallen naar Nederland te krijgen om aan de vraag te kunnen voldoen

We zullen u de komende dagen op de hoogte houden van de ontwikkelingen en hopen dat we meer nieuws en vooral positief nieuws hebben.

Mocht u af willen zien van uw backorder, dan kunt u dit doorgeven op onderstaand adres

Klantenservice dixons
info@dixons.nl

Verwijderd

Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:44:
[...]

Waar zie jij deze actie als ik vragen mag?
Krijg net de folder in mn brievenbus! :)

Zocht al even naar online versie van die folder, maar kon ik niet vinden.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
UniQ Gamer NL schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:44:
Zojuist een mailtje van de Dixons ontvangen over de Killzone Mega Bundle die ik heb besteld:
[...]
Als je gekozen hebt voor afhalen ipv bezorgen, kun je beter rechtstreeks het Dixons filiaal bellen. Je staat op de wachtlijst van dat specifieke filiaal en zij kunnen je vertellen op welke plaats en hoeveel bundels ze verwachten.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11 23:03
Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:19:
[...]

daar ben ik hellemaal mee eens.
Ze zijn een beetje onduidelijk ze horen het duidelijk aan te geven, wanneer je 'm ontvangt.
Ze zouden wel meer info sturen deze week.
Ik hoop morgen of woensdag en niet op donderdag of vrijdag want dan zitten op de rand van release.
We zitten all enorm dichtbij
Ik ben bang dat we op releasedatum niet iets zullen ontvangen. Het lijkt mij als je honderden/duizenden van die dingen moet versturen dat je dat niet klaar maakt in de laatste 2 dagen. Zeker als dat ver van te voren ziet aankomen.
Dus ze zouden nu allang moeten weten of het op releasedag te verwachten is. Ik denk het feit dat ze het stil houden dus alleen maar kan betekenen dat ze hun zaakjes niet goed op orde hebben. Of het is weer zo'n marketingtruuk om de hype te vergroten.
Blazerock schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:18:
Ik heb net Sony.NL gebeld.

Ik kreeg hetzelfde antwoord als in mijn mail maar dan wel erbij verteld.
Dat de eerste leveringen woensdag of donderdag verzonden gaan worden.
Ik zou morgen of woensdag meer info krijgen.

Je zou de ps4 op de release of 1 dag na de release.
Als die 2 niet mogelijk waren dan de eerst volgende dag ( Dinsdag )

ik hoop hierbij genoeg informatie te geven.

Ik heb all vandaag veel mensen gehad met dit probleem vertelde ze me.
Ze vertelde dat iedereen die voor 20 augustus hebben besteld niet bang hoeven te zijn hij komt er snel aan.
Uhu, dus zaakjes niet goed op orde. Beetje jammer als je dan weer een heel weekend zit te wachten terwijl je op tijd hebt besteld. Maar het wordt dus langzaam allemaal vager bij Sony. Eerst zou je het op releasedag ontvangen als je voor 20 augustus besteld had. Daarna was het even stil. En nu is het 'hij komt er snel aan'.

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-11 21:52
Net langs Mediamarkt Leeuwarden gegaan om te vragen waarom ik niet gebeld ben ivm de Killzone bundel terwijl mensen die later als mij besteld hebben wel gebeld zijn. Nou interesseert mij die bundel helemaal niks maar ik heb geen zin om vrijdag ook 'vergeten' te worden.

De verkoper grijnsde alleen maar wat en vertelde dat ik heus niet vergeten zou worden. Op mijn vraag waarom ik voor die bundels dan wel vergeten ben kon hij niet echt antwoorden. Als ik morgen weer in de buurt ben misschien nog even binnenhuppen om te kijken of er een verkoper is die zijn werk wel serieus neemt.

Verwijderd

https://view.publitas.com...ing/wk48-akerpoort/page/1

Actie van de 3=2 deze week geldig :P

• Tayfunc
Dat was van vorig week. Ik kan alleen niet zien tot wanneer deze actie geldig is. Hoe kwam jij aan 01-12?

EDIT; nvm zie em links klein gedrukt staan. Hopen dat deze ook geldig is voor de PS4 games lol

[ Voor 12% gewijzigd door Tayfunc op 25-11-2013 18:01 ]

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
Op het voorblad, kleine letters, linkerzijde.

PSN: MojoR1

Verwijderd

Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:00:
[...]

Dat was van vorig week. Ik kan alleen niet zien tot wanneer deze actie geldig is. Hoe kwam jij aan 01-12?
Eerste bladzijde, kleine lettertjes links van de iPad staat: Aanbiedingen zijn geldig van 25.11.2013 t/m 01.12.2013 en alleen bij Media Markt Amsterdam Akerpoort-Nieuw West.

Verwijderd

Had vanmiddag nog een ps4 besteld, kreeg ik opeens een foutmelding dat het bedrag niet kon worden afgeschreven... Nu is het geld wel afschreven naar de rekening van Intertoys.. Ik had gelijk gebeld, kreeg ik een vrouw aan de lijn die vertelde me dat ik printscreens moest maken voor bewijs en sturen naar hun per email. Ze kon me alleen niet vertellen of mijn bestelling dus succesvol is geplaatst en of ik er zeker van kan zijn of ik mijn ps4 29 november kan ontvangen.. Kan ik nu nog langer wachten aangezien ze eerst nog gaan onderzoeken wat er fout is gegaan!!
Ze vertelde me ook dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hadden.. En ze weet niet of ik de foutmelding kreeg omdat de ps4 op is of dat het gewoon vanuit de site is..

Beetje stom dit...

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:05:
Had vanmiddag nog een ps4 besteld, kreeg ik opeens een foutmelding dat het bedrag niet kon worden afgeschreven... Nu is het geld wel afschreven naar de rekening van Intertoys.. Ik had gelijk gebeld, kreeg ik een vrouw aan de lijn die vertelde me dat ik printscreens moest maken voor bewijs en sturen naar hun per email. Ze kon me alleen niet vertellen of mijn bestelling dus succesvol is geplaatst en of ik er zeker van kan zijn of ik mijn ps4 29 november kan ontvangen.. Kan ik nu nog langer wachten aangezien ze eerst nog gaan onderzoeken wat er fout is gegaan!!
Ze vertelde me ook dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hadden.. En ze weet niet of ik de foutmelding kreeg omdat de ps4 op is of dat het gewoon vanuit de site is..

Beetje stom dit...
Stomme vraag, ING toevallig ? en zo ja, welke browser ?

Verwijderd

Fatal Mind schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:06:
[...]

Stomme vraag, ING toevallig ? en zo ja, welke browser ?
Safari.. Hoezo stomme vraag? En rekeningnummer is gewoon van ABN AMRO.
Ook van Intertoys.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 18:10 ]

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Chillco schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:56:
Net langs Mediamarkt Leeuwarden gegaan om te vragen waarom ik niet gebeld ben ivm de Killzone bundel terwijl mensen die later als mij besteld hebben wel gebeld zijn. Nou interesseert mij die bundel helemaal niks maar ik heb geen zin om vrijdag ook 'vergeten' te worden.

De verkoper grijnsde alleen maar wat en vertelde dat ik heus niet vergeten zou worden. Op mijn vraag waarom ik voor die bundels dan wel vergeten ben kon hij niet echt antwoorden. Als ik morgen weer in de buurt ben misschien nog even binnenhuppen om te kijken of er een verkoper is die zijn werk wel serieus neemt.
Volgens mij neemt MM niet de moeite om een upgrade aan te bieden.. Das mijn ervaring aangezien ik pas in nov heb besteld en a.s. Vrijdag gewoon me bundel kan ophalen.... :+

Verwijderd

Dat is wel vervelend zeg. Ik heb een tijd terug een soortgelijk iets gehad, foutmelding bestelling maar wel betaald. Heb uiteindelijk netjes mn geld teruggekregen, maar het is inderdaad vervelend dat je nu niet weet of de order wel/niet goed is geplaatst. Vind het wel raar dat de mevrouw dat ook niet zeker kon doorgeven? Wie kan het je dan wel vertellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:13:
[...]

Dat is wel vervelend zeg. Ik heb een tijd terug een soortgelijk iets gehad, foutmelding bestelling maar wel betaald. Heb uiteindelijk netjes mn geld teruggekregen, maar het is inderdaad vervelend dat je nu niet weet of de order wel/niet goed is geplaatst. Vind het wel raar dat de mevrouw dat ook niet zeker kon doorgeven? Wie kan het je dan wel vertellen?
Ik zou het niet weten.. Ik wacht morgen tot 4 af en dan ga ik weer bellen en kijken hoe het zit.. Beetje jammer dit!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Ps4 te bespelen in MM Emmen. Tevens nog 40 consoles te reserveren. Helaas geen megabundels

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11 23:50
Ik zie dat er vandaag heel wat mensen bij Intertoys een bestelling hebben kunnen plaatsen. Een aantal weken geleden heb ik een reservering geplaatst en verder niks gehoord. Wat een kansloze service :')

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:54
Chillco schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:56:

Ik begin de hoop te verliezen bij de Mediamarkt niks gehoord nog, denk dat ik maar ergens anders ga kijken. Kut MM. Schiet niet op zo, gaat helemaal niet via de lijst.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:13
Heisenbug schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:37:
Ik zie dat er vandaag heel wat mensen bij Intertoys een bestelling hebben kunnen plaatsen. Een aantal weken geleden heb ik een reservering geplaatst en verder niks gehoord. Wat een kansloze service :')
Dit is inderdaad behoorlijk kansloos van Intertoys maar ik ben een blij man :P

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Geachte heer twiekert,

Als u deze nog kon bestellen wordt de PS3 vrijdag geleverd.

Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld
Afdeling verkoop/servicekantoor

INTERTOYS HOLLAND B.V.
Verkoopkantoor
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
NEDERLAND

Tweakers bedankt! :P

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-11 22:54
wordt de ps3 geleverd? veel plezier :>

Verwijderd

Ithariuz schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:47:
Geachte heer twiekert,

Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld

INTERTOYS HOLLAND B.V.
Verkoopkantoor
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
NEDERLAND

Hoop voor je dat er PS4 wordt bedoeld?

• Ithariuz
Godver, ff achteraan mailen hehe.. Slimme vent

• Ithariuz
Heb uiteraard een ps4 besteld

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:57
Geachte heer twiekert,

Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld

INTERTOYS HOLLAND B.V.
Verkoopkantoor
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
NEDERLAND

Arme Dirry, dat mens zit al de hele dag vragen van tweakers te beantwoorden en heeft zelf ook geen flauw idee meer wat het is. :P

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:48
Intertoys helemaal blij dat ze nog nooit zoveel ps3 hebben verkocht :D

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
:D
Geachte heer twiekert,

Met vriendelijke groet,
Dirry Leidekker-Endeveld

INTERTOYS HOLLAND B.V.
Verkoopkantoor
Handelsweg 15
2742 RD Waddinxveen
NEDERLAND

Gear | Last.fm | twitch.tv

• AMARONE
Op de mail van Intertoys ben ik nu al 3 verschillende namen tegengekomen :D

• o_obi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2020
Godverdomme zeg, de enige dag deze week dat ik niet op het werk tussendoor dit topic bekijk gebeurd dit..
Mooi klote, had nog graag een PS4 willen bestellen.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Zou wel de grap van het jaar zijn, Intertoys druk met het uitleveren van de PS3... filiaalchef "goh wat hebben we veel PS4 over gooi ze maar in de vrije verkoop" :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 18:33
o_obi schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:00:
Godverdomme zeg, de enige dag deze week dat ik niet op het werk tussendoor dit topic bekijk gebeurd dit..
Mooi klote, had nog graag een PS4 willen bestellen.
Bij bart smit (belgie) kan je blijkbaar nog altijd een day one bestellen:
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-1e-levering

Verwijderd

Krijg je opeens een PS3. :P

Mijn broer had vanmiddag gebeld en kreeg het ook bevestigd, ik denk trouwens dat we de onbekende persoon van psx-sense moeten bedanken.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:02
Ik denk dat we de aankomende dagen gewoon goed moeten opletten. Ik zou namelijk wel graag mijn geld terug willen hebben als de ps4 niet geleverd gaat worden door Intertoys omdat het dan wel een erg slechte actie is geweest voor ons. Voor hun natuurlijk iets wat ze iedere launch gaan uithalen in het vervolg.

• tristan93
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:04:
[...]

Krijg je opeens een PS3. :P

Mijn broer had vanmiddag gebeld en kreeg het ook bevestigd, ik denk trouwens dat we de onbekende persoon van psx-sense moeten bedanken.
Graag gedaan :)

Had vanmiddag Roy van PSX-sense een mail gestuurd met de pagina van Intertoys maar hij durfde hem er niet op te zetten wegens eventuele claims die die zou krijgen als ze niet geleverd zouden worden.

Heb hem btw ook besteld uiteraard. Ben benieuwd.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:08:
[...]

Safari.. Hoezo stomme vraag? En rekeningnummer is gewoon van ABN AMRO.
Ook van Intertoys.
En ING rekening ? Ik had van een soortgelijk iets last met ING en Opera, daarom vraag ik het.

Verwijderd

godfella schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:04:
[...]

Jammer dat je m' niet kan afhalen, of laten bezorgen in Nederland. Helaas woon ik
niet echt dicht bij de grens... :P

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:56
Voor mijn werk heb ik 13 ps4's nodig voor 13 december. Bij welke winkel zouden jullie het bestellen? Twijfel tussen wehkamp of bol.

Verwijderd

Fatal Mind schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:09:
[...]

En ING rekening ? Ik had van een soortgelijk iets last met ING en Opera, daarom vraag ik het.
Oh oke, nee ik heb een ABN AMRO rekening en intertoys ook.. Heb betaald met via safari..
Maar ik zag dat er nog mensen konden betalen rond 16.45 ik zat daar al veel vroeger bij.. Dus ik denk dat ik er nog wel een te pakken heb aangezien je het nu niet meer kan bestellen..
Maargoed, ik hoor morgen wel!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Versteegrob schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:14:
Voor mijn werk heb ik 13 ps4's nodig voor 13 december. Bij welke winkel zouden jullie het bestellen? Twijfel tussen wehkamp of bol.
Ha, ik geef je weinig kans. Ik zou dan nog eerder bij Media Markt/Saturn bestellen, aangezien die misschien nog wat kunnen regelen met voorraad uit Duitsland.. Als er al voorraad is

• o_obi
[...]

Dankje! Heb net besteld.
Woon ook maar +-20 min van de dichtstbijzijnde winkel af. Morgen even nabellen!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-11 22:52
Weer Intertoys mail :

Uw bestelling met bestelnummer **** wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending.

dat zal toch niet....

• Tayfunc
Wordt echt lachen als het echt PS3's zijn...
cardwizard schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:18:
Weer Intertoys mail :

Uw bestelling met bestelnummer **** wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending.

dat zal toch niet....
Ss dat die Intertoys bestelling van vandaag, of je pre-order van eerder?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• tristan93
Weer Intertoys mail :

dat zal toch niet....
Haha dat zou helemaal mooi zijn zeg. Dan hoop ik dat ik die mail ook snel krijg!

• DarkElement
Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:19:
Lijkt er wel op :D :D :D :D 8)7

• Cardwizard
Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:19:
info in de mail inc. productnr, zijn van een PS4

• nickdew
is dat de ps4 die vandaag besteld is?

• Mathijs14
cardwizard schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:21:
[...]

info in de mail inc. productnr, zijn van een PS4
Toevallig een screenshot met persoonlijke data uitgewit om ons jaloers te maken? ;)

• HertogJack
  • Laatst online: 28-11 18:14
Weer Intertoys mail :

dat zal toch niet....
Geloof er geen hol van :p die bestelling van vandaag?

psn: HertogJack

• Cardwizard
ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:19:
[...]

Ss dat die Intertoys bestelling van vandaag, of je pre-order van eerder?
van vandaag...... eigenlijk vandaag ook pas besloten om er 1 te gaan kopen O+ O+

• nickdew
stond wel iets bij van 26 november! Wie weet!!

• Tayfunc
Hoop voor jullie dat de PS4 eerder bezorgd wordt dan het hoort!

• HertogJack
[...]

van vandaag...... eigenlijk vandaag ook pas besloten om er 1 te gaan kopen O+ O+
Van hoe laat was je bestelling? 13:13 hier..

[...]

whuut, hoelaat heb je het besteld vandaag? En wat zijn de 3 laatste nummers van je order? Kan ik kijken of ik misschien ergens in de buurt zit:p

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• tristan93
Ik heb 12:33 besteld en nog niks. Order eindigt op 058.

• nickdew
hier 12:31 en ook niets:)

• Nik
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Mijn Intertoys filiaal blijft volhouden dat ze niet weten hoeveel er geleverd worden. Ik sta op nummer 1 met een bundel. Maar nummer 6 met een kale PS4. Spannende tijden!

[ Voor 10% gewijzigd door Nik op 25-11-2013 19:28 ]

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:00
op gamekings.tv
http://www.gamekings.tv/v...laystation-4-en-xbox-one/

Zei Boris dat BigU zegt dat de 2de batch al 1/ ander halve week na de release is.
Dus als dit zo is, echt snel is het dan...

• Cardwizard
HertogJack schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:24:
[...]

Van hoe laat was je bestelling? 13:13 hier..
net voor 13.10

• Mathijs14
Alleen een PS4 besteld of ook nog ander spul erbij? Soms doen ze aan deelleveringen en worden de beschikbare spullen alvast geleverd.
hmm apart, wij waren dus wel eerder maar niks binnen... weet nu niet of het random is of dat je gewoon beetje iedereen loopt te stangen :9

• Cardwizard
ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:25:
[...]

whuut, hoelaat heb je het besteld vandaag? En wat zijn de 3 laatste nummers van je order? Kan ik kijken of ik misschien ergens in de buurt zit:p
13.10 besteld nummer eindigt op 270

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
[...]

Ben je aan het trollen ofzo ?

Want geloof er geen reet van !!

Screenshot aub ;)

• HertogJack
cardwizard schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:29:
[...]

13.10 besteld nummer eindigt op 270
299 hier..

• Cardwizard
mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:29:
[...]

Alleen een PS4 besteld of ook nog ander spul erbij? Soms doen ze aan deelleveringen en worden de beschikbare spullen alvast geleverd.
er zit wel een game bij , zul je zien dat ik die krijg ( maar een game via pakket post ?)

• Cardwizard
ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:29:
[...]

hmm apart, wij waren dus wel eerder maar niks binnen... weet nu niet of het random is of dat je gewoon beetje iedereen loopt te stangen :9
Nee joh waarom zou ik dat doen

• tristan93
cardwizard schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:31:
[...]

er zit wel een game bij , zul je zien dat ik die krijg ( maar een game via pakket post ?)
Wat staat er in je verzendbevestiging dan? De game alleen of ook de console?

• AMARONE
tristan93 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:25:
Ik heb 12:33 besteld en nog niks. Order eindigt op 058.
13:07 mail en 252 als laatste nummer :)

Geen mail nog nu.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5t29f.png

• Tayfunc
cardwizard schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:31:
[...]

Oh dan is het sowieso de game alleen.

Verwijderd

Weer Intertoys mail :

dat zal toch niet....
Dopeeee, straks ook even mijn inbox checken :D

• AMARONE
Tayfunc schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:32:
[...]

Oh dan is het sowieso de game alleen.
Dit dus.

• o_obi
[...]

Net besteld, maar als je gewoon naar ps4 zoekt op de website staat er dat deze al uitverkocht is.. Vreemd.

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57
Haha er zijn er dan ongelooflijk veel besteld bij Intertoys op hele korte tijd, lijkt me sterk dat ze die allemaal nog kunnen leveren.
Ik heb nl. om 12.17u besteld en mijn bestelnummer eindigt op 968.
En ong. uurtje later dus al een kleine 350 bestellingen erbij..

• Sefaex
AC4, Ghost en Fifa kan je al bestellen bij intertoys.

Ik heb AC4 voor de PS4 sinds zaterdag in huis.

Dus dat zou het dan moeten zijn denk ik !

• nickdew
betekend niet 350 ps4 :) gaat over de hele webshop

• Cardwizard
tristan93 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:32:
[...]

Wat staat er in je verzendbevestiging dan? De game alleen of ook de console?
beide staat in de mail , jammer genoeg kan ik het gewicht van het pakket niet zien

"Zending wordt voorbereid door de verzender"

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-11 16:15
StrayDog schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:34:
Haha er zijn er dan ongelooflijk veel besteld bij Intertoys op hele korte tijd, lijkt me sterk dat ze die allemaal nog kunnen leveren.
het is geen kofferbak handel:p als je een email hebt gekregen met factuur etc krijg je hem gewoon vrijdag

• AMARONE
Ik heb een mail gekregen daarna dat ik sowieso vrijdag die consoe krijg ( 13:07 factuur en rond 17:30 die mail. )

• Partypoeper
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-01-2018
Besteld om 11.34 uur. Nummer eindigt op 752
o_obi schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:33:
[...]

Net besteld, maar als je gewoon naar ps4 zoekt op de website staat er dat deze al uitverkocht is.. Vreemd.
dit is exact hetzelfde als de Intertoys van vandaag. Er zijn 2 verschillende artikelen. De ene PS4 kan je reserveren (en heeft 700+ reviews) en de andere kan je bestellen en moet je direct afrekenen en heeft maar 1 review. Waarschijnlijk heeft de Bart Smit BE ook een extra levering gehad net als Intertoys hier in NL. Of ze lopen te trollen:p

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 25-11-2013 19:38 ]

• Cardwizard
ik zie het wel , had eigenlijk niet meer verwacht er 1 te kunnen kopen en dit Intertoys verhaal lijkt bijna te mooi om waar te zijn

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
Het is een kwestie van afwachten:)

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Àllemaal papa's en mama's die nog snel iets willen voor sinterklaas lijkt me haha

• AMARONE
sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:41:
[...]

Àllemaal papa's en mama's die nog snel iets willen voor sinterklaas lijkt me haha
Denk eerder schuimbekkende tweakers :P

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/5t2zM.png

Nog een bon van 25 euro bij de Makro dus daar maar een spel halen, Fifa of zo( hopelijk liggen ze er al morgen ).

[ Voor 16% gewijzigd door AMARONE op 25-11-2013 19:42 ]

• Sefaex
Denk zelf dat er niet zo heel veel mensen vandaag een PS4 hebben besteld bij intertoys

Anders was de PS4 niet zo lang op de site gebleven.

Als je via acceptgiro kon betalen, oke !!

Denk dat er ook een hoop mensen zijn die dachten dat het om een fout ging.

Ach we zien het wel.

Zou geniaal zijn als de PS4 toch nog worden geleverd. Maar ik heb er geen goed gevoel bij !

Het is eigenlijk ook te mooi om waar te zijn.

• DarkElement
AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:41:
[...]

Denk eerder schuimbekkende tweakers :P

[afbeelding]

Nog een bon van 25 euro bij de Makro dus daar maar een spel halen, Fifa of zo( hopelijk liggen ze er al morgen ).
Was de vraag die je gemailt had of het wel daadwerkelijk om vandaag bestelde ps4's ging?

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:57
Partypoeper schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:36:
Besteld om 11.34 uur. Nummer eindigt op 752
Eerste meldingen van bestellers via Intertoys vandaag waren er rond 10.45u...
Vanaf 12.00u is iedereen hier massaal op Got gaan bestellen en bestellingen waren mogelijk tot ong. 17.30u vanavond.
Niet alle bestellingen zijn natuurlijk PS4's geweest, maar als er op een uur tijd totaal 300 artikelen zijn besteld bij Intertoys denk ik dat er daarvan toch zeker 150 PS4 (denk nog laag geschat) vandaag geweest per uur.
Dus denk dat er minimaal zo'n 1000 stuks besteld zijn vandaag.
Dan moeten ze toch nog een flinke levering gehad hebben.

Ik hoop natuurlijk dat we hem idd as. vrijdag allemaal krijgen..

• AMARONE
DarkElement schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:44:
[...]

Was de vraag die je gemailt had of het wel daadwerkelijk om vandaag bestelde ps4's ging?
Ik vroeg eerst of die vandaag bestelde daadwerkelijk geleverd zouden worden en of er nog kans was dat er bundels zouden vrijkomen waarmee ik kon switchen dan.

Daar kreeg ik een reactie op van dat er binnen 4 werkdagen geantwoord zou worden, daarna een bevestiging gevraagd of ik de PS4 wel sowieso vrijdag zou krijgen waarop ik een antwoord kreeg dat binnen 2 werkdagen een antwoord verwacht moet worden.

Een paar uur later die mail terug met dat ik sowieso dus de PS4 vrijdag krijg en de bundels helemaal uitverkocht zijn. Heb er wel vertrouwen in dus.

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 10:01
Net mail gehad van dixons dat mijn bundel in backorder staat;

Beging November daar de killzone bundel besteld toen hij op de site verscheen:

Beste Klant,

Op 29 november zal de Playstation 4 gelanceerd worden in Nederland.
Op 15 augustus is er door Sony Playstation aangegeven dat alle orders die vanaf 15 aug werden geplaatst door consumenten niet op release datum uitgeleverd kunnen worden vanwege de overweldigende vraag. Tevens hebben wij op de website dit meteen duidelijk vermeld, desalniettemin willen we u door middel van deze mail op de hoogte brengen en houden van de ontwikkelingen.

De situatie is helaas op dit moment onveranderd en het is helaas niet bekend wanneer de backorders vanaf 15 augustus uitgeleverd gaan worden. Sony Playstation heeft te kennen gegeven hard bezig te zijn extra en meer aantallen naar Nederland te krijgen om aan de vraag te kunnen voldoen
We zullen u de komende dagen op de hoogte houden van de ontwikkelingen en hopen dat we meer nieuws en vooral positief nieuws hebben.
Mocht u af willen zien van uw backorder, dan kunt u dit doorgeven op onderstaand adres
Klantenservice dixons
info@dixons.nl

• o_obi
ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:37:
[...]

dit is exact hetzelfde als de Intertoys van vandaag. Er zijn 2 verschillende artikelen. De ene PS4 kan je reserveren (en heeft 700+ reviews) en de andere kan je bestellen en moet je direct afrekenen en heeft maar 1 review. Waarschijnlijk heeft de Bart Smit BE ook een extra levering gehad net als Intertoys hier in NL. Of ze lopen te trollen:p
Het rare is dat als je naar de link van de Bs.be site gaat er gewoon nog gereserveerd kan worden.
Bij het zoeken niet, dan krijg je ook een andere URL bij het product, ipv ps4-1e-levering is het gewoon ps4. Dat is bij Intertoys niet het geval, toch?

• ksborg
  • Laatst online: 04-11 10:47
Hmm bij de winkel waar ik 'm heb besteld is nog geen duidelijkheid of hij er wat gaat krijgen of niet. Ik ga d'r maar eens voorzichting van uit dat ik ondanks m'n tijdige reservering toch geen PS4 heb de 29e :(

• AMARONE
ksborg schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:51:
Hmm bij de winkel waar ik 'm heb besteld is nog geen duidelijkheid of hij er wat gaat krijgen of niet. Ik ga d'r maar eens voorzichting van uit dat ik ondanks m'n tijdige reservering toch geen PS4 heb de 29e :(
Hoe zuur ik het zou vinden voor je vind ik het wel mooi dat ik hem na vandaag bestelt te hebben hem gewoon vrijdag krijg :D

• Sefaex
ksborg schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:51:
welke winkel ?

• ksborg
Zuiderpark

• ksborg
AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:52:
[...]

Hoe zuur ik het zou vinden voor je vind ik het wel mooi dat ik hem na vandaag bestelt te hebben hem gewoon vrijdag krijg :D
Tsja ik ga er niet nog één bestellen. Dan wacht ik toch liever even. Als het maar eenmaal 6 december is dan valt het allemaal wel weer mee (dan wordt Gran Turismo 6 voor de PS3 gereleased) ;)

• themadness
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb net volgende mail terug gekregen van bart smit nadat ik er een mega pack had besteld vandaag.
25-11-2013
Geachte heer/mevrouw,

De bestelingen voor de eerste levering die zijn geplaatst worden geleverd op de dag van de release. Dit is vrijdag 29 november.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice
Pagina: 1 ... 41 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot