Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:00:
Waar kopen jullie eigenlijk je games nu nog? Ergens nog goede aanbiedingen? Saturn had een mooi 3 halen 2 betalen actie, maar die geldde niet in alle winkels en niet alle games waren voorradig.
Wat ik hoorde is dat die volgende week ook nog geldt. Tenminste, een vriend van me had een vriend bij de saturn opgebeld, kunnen volgende week 3x BF4 ophalen voor de prijs van 2 :)

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:50
Vandaag in Someren bij Fun8 gereserveerd voor de tweede levering. Ze kregen 50 PS4s bij de eerste levering, maar allemaal al vergeven. Voor batch 2 hadden ze nu 11 reserveringen en verwachten er ongeveer 20-30 maar dit konden ze nog niet zeker zeggen. Verwachting was ook dat Batch 2 ongeveer 1 a 2 weken na de eerste levering kwam.

Ik baal wel dat het niet de 29e is geworden. Had een pre-order via familie bij een Intertoys, maar nooit goed op de lijst gekomen en de eerste levering is dus vol (kregen er ook maar 5). Als ergens nog een pre-order (omgeving Eindhoven) te regelen is voor de 29e ga ik er zeker voor maar zal moeilijk genoeg worden..

Game aanbiedingen zoals de Saturn heb ik nog nergens gezien. Op internet komen de meeste wel binnen voor € 55, maar 3=2 is natuurlijk wel betert. Stiekem heb ik hoop dat bij de Launch ook Media Markt dit soort acties gaat doen. Fifa/BF4 en ? zou het dan worden. Waarschijnlijk NFS ofzo..

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 10:48
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:00:
Waar kopen jullie eigenlijk je games nu nog? Ergens nog goede aanbiedingen? Saturn had een mooi 3 halen 2 betalen actie, maar die geldde niet in alle winkels en niet alle games waren voorradig.
Mediamarkt zou als reactie op Saturn hetzelfde actie houden 1 week later. Dus vraag je lokale MM maar :)

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
:o Zit na vandaag ineens met 2 megabundels (MM en Bartsmit).
Bartsmit vandaag via de toegestuurde link en net bij mijn lokale MM toch weten om te zetten naar een megabundel op launch.

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Hoofddorp intertoys is weer uitgereserveerd.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
keanu_ schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:08:
Bartsmit vandaag via de toegestuurde link en net bij mijn lokale MM toch weten om te zetten naar een megabundel op launch.
Ik denk dat er genoeg mensen zijn die een reservering van je willen overnemen... O+

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Mr Ton schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:12:
[...]

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die een reservering van je willen overnemen... O+
Dat weet ik wel zeker _/-\o_

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:56
Bol.com heeft gereageerd:
Geachte heer Yonix,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 23 november 2013.

U geeft aan dat u in juni een reservering heeft gemaakt voor de PS 4 gameconsole en u wilt weten of wij ook een PS4 megabundel gaan aanbieden. Wij hebben op dit moment nog geen aanbiedingen van bundels of megabundels met de PS4. Wij kunnen u ook niet vertellen wanneer, en of deze er komen omdat Sony heeft aangegeven dat de vraag naar de PS4 zo groot is dat zij niet aan de vraag kunnen voldoen.
Alle reserveringen die na 31 juli 2013 zijn gedaan kunnen niet gegarandeerd worden op de releasedatum.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bol.com

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 14:36
mathijs55 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:00:
Al vraag ik me af hoe "persoonlijk" deze mail is. Na de bestelling kan ik nog een keer een bestelling uitvoeren. Was er gelukkig wel snel bij maar ben benieuwd hoeveel mensen dit opnieuw gaan misbruiken.
Dit kan ook via de vip mail van Intertoys, maar ga het bij beide niet doen, straks krijg je niks :+ via de link ben je trouwens ook gelijk ingelogd op je account zonder een wachtwoord in te voeren.

[ Voor 10% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-11-2013 13:15 ]

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
dennisvdweg schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:13:
[...]

Dit kan ook via de vip mail van Intertoys, maar ga het bij beide niet doen, straks krijg je niks :+
Zat net op twitter bij het account van Bart Smit te kijken. Zij gaan sowieso nog alle orders langslopen op dubbele orders, die worden verwijderd.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:23
keanu_ schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:08:
:o :+ O+

Hier een geinteresseerd persoon :D

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
AMARONE schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:17:
[...]

:o :+ O+

Hier een geinteresseerd persoon :D
Mocht je interesse hebben, stuur me een DM. Ik wil dit topic niet bevuilen met V&A perikelen.

• AMARONE
De groothandel hier wou trouwens bij de MM inkopen om zelf te verkopen, succes ermee :D

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
godfella schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:02:
[...]

Ik heb 17 augustus gereserveerd en kreeg een bericht dat ik NA 23 augustus had gereserveerd. Spijtig dat ze mensen benadelen die wel optijd waren :(
Jij hebt dus in de winkel zelf gereserveerd?

Ik heb het net nagekeken. Ik heb de PS4 + Killzone bundel op 27 oktober gereserveerd.
Ik heb overigens ook de 'helaas is deze niet beschikbaar' email gehad en niet de daarop volgende 'deze email was een fout, je kunt wel bestellen' mailtjes.
Maar toch kunnen bestellen. Ik ben helemaal in de ban van de hype nu :9

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:28

Melkaz

Melkazar

Zo inmiddels 3 reserveringen voor de second batch, maar zal wel eerder de 3e of 4 batch worden :D
Gelukkig dankzij Mario 3D World en de nieuwe Zelda genoeg te doen, maar stiekem hoop ik toch op een 2e batch levering :( Fifa 14 next gen en Knack zouden voorlopig mijn enige games blijven dus zoveel haast heb ik niet maar begint toch wel te kriebelen.

Ben overigens de 29ste toevallig wel vrij maar denk toch dat ik het 10 voor 10 voor de deuren te gaan staan bij de Mediamarkt ga overslaan :P Weinig heil in.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Ze gaan toch niet fysiek in de winkels liggen?

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
Zo mail van Bart Smit vanmorgen gekregen en meteen besteld. En dat terwijl ik bij de Saturn Dordrecht stond op gebruik te maken van de 3=2 actie. Ze hadden dar Fifa, AC4, Cod en Just Dance liggen. Wilde precies Fifa, COD en AC4 op release, dus nu 1 van die games gratis :D Lekkere ochtend, verzekerd van PS4 en de games al binnen :D

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NRa29Vz.jpg

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
De groothandels/distributie centra krijgen vandaag of maandag/dinsdag de Playstation 4's binnen. Ik ken iemand die kan hem vanavond waarschijnlijk al mee naar huis nemen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Vandaag begonnen met het zoeken naar een PS4.
Zojuist nog 23 filialen van Intertoys en Bart Smit hier in de buurt afgebeld (omgeving Delft). En in een dorpje vlakbij m'n ouders heb ik een PS4 + Killzone voor 449,- kunnen reserveren, op launch day :)

Maar had liever die megabundel met extra controller en camera. Dus heb ik het ff bij mijn ouders in de buurt geprobeerd (Twente). Eerste winkel die ik belde had er meer dan genoeg..haha. Hij kreeg 4 kale, 3 met Kill Zone en 3 Megabundels. Heb daar dus een Mega Bundel gereserveerd :D, 29ste dus ff richitng m'n ouders!

Wat nou stress ;)
Dus mocht iemand een PS4 met alleen KillZone willen de 29ste, stuur mij een berichtje en ik annuleer de mijne en dan kan je daarna zelf bellen om em te reserveren (omgeving Delft)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellowneck op 26-11-2013 04:02 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 21:23
Yellowneck schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:51:
Zojuist nog 23 filialen van Intertoys en Bart Smit hier in de buurt afgebeld (omgeving Delft). En in een dorpje vlakbij heb ik een PS4 + Killzone voor 449,- kunnen reserveren, op launch day :)

Maar had liever die megabundel met extra controller en camera. Dus heb ik het ff bij mijn ouders in de buurt geprobeerd (Twente). Eerste winkel die ik belde had er meer dan genoeg..haha. Hij kreeg 4 kale, 3 met Kill Zone en 3 Megabundels. Heb daar dus een Mega Bundel gereserveerd :D.

Wat nou stress ;)
Dus mocht iemand een PS4 met alleen KillZone willen de 29ste, stuur mij een berichtje en ik annuleer de mijne en dan kan je daarna zelf bellen om em te reserveren.
heb je telefonisch kunnen reserveren? willen ze dan geen aanbetaling ofzo?

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

JimmyJoness schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:53:
[...]

heb je telefonisch kunnen reserveren? willen ze dan geen aanbetaling ofzo?
Nope, aanbetaling is sowieso echt meer voor de grote(re) steden enzo. In kleine steden/dorpjes gaat het allemaal niet zo nauw, zoals het hoort

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Pakhtun schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:34:
Ik krijg de 29ste mijn killzone bundel binnen, alleen heb ik niks met killzone. Iemand interesse in killzone of gehele bundel :P?

pm me maar, btw omgeving amsterdam
Zie PM.

• AMARONE
Yellowneck schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:54:
[...]

Nope, aanbetaling is sowieso echt meer voor de grote(re) steden enzo. In kleine steden/dorpjes gaat het allemaal niet zo nauw, zoals het hoort
Heb jij ook de intertoys in wateringen aan de lijn gehad? Hadden die nog bundels?
Hmm, altijd fijn als men onverwacht de pre-orders open gooit bij bart smit...
Ik was daar dus niet op voorbereid en niet in de gelegenheid om te bestellen, dus nu pas kunnen doen.
Bundel met alleen killzone "1STE LEVER". Nu maar hopen dat het goed komt...

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

AMARONE schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:55:
[...]

Heb jij ook de intertoys in wateringen aan de lijn gehad? Hadden die nog bundels?
Nope. DIe hebben niks meer.

Heb de PS4 + KillZone bij Intertoys Pijnacker gereserveerd. Ze hebben 1 binnengekregen en die staat nu op mijn naam gereserveerd. Maar mocht iemand em dus willen, stuur mij een berichtje en dan annuleer ik em, waarna je em zelf kan reserveren.

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Yellowneck schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:51:
Zojuist nog 23 filialen van Intertoys en Bart Smit hier in de buurt afgebeld (omgeving Delft). En in een dorpje vlakbij heb ik een PS4 + Killzone voor 449,- kunnen reserveren, op launch day :)

Maar had liever die megabundel met extra controller en camera. Dus heb ik het ff bij mijn ouders in de buurt geprobeerd (Twente). Eerste winkel die ik belde had er meer dan genoeg..haha. Hij kreeg 4 kale, 3 met Kill Zone en 3 Megabundels. Heb daar dus een Mega Bundel gereserveerd :D, 29ste dus ff richitng m'n ouders!

Wat nou stress ;)
Dus mocht iemand een PS4 met alleen KillZone willen de 29ste, stuur mij een berichtje en ik annuleer de mijne en dan kan je daarna zelf bellen om em te reserveren (omgeving Delft)
Bij welke winkel in Twente heb je nu gereserveerd dan?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 18:33
rdgut schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:22:
[...]

Jij hebt dus in de winkel zelf gereserveerd?

Ik heb het net nagekeken. Ik heb de PS4 + Killzone bundel op 27 oktober gereserveerd.
Ik heb overigens ook de 'helaas is deze niet beschikbaar' email gehad en niet de daarop volgende 'deze email was een fout, je kunt wel bestellen' mailtjes.
Maar toch kunnen bestellen. Ik ben helemaal in de ban van de hype nu :9
In de webshop. Daarom dat ik het helemaal niet begrijp

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-11 10:34
wat zal de prijs zijn van de PS4-VITA BUNDEL?
Want er staat tussen 13-31 december.
Zou het veel duurder zijn dan normaal?

• AMARONE
theduke1989 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:39:
Waar?

• Jumpman
Ik zet in op: € 549,00. ;)

Verwijderd

Is een aangekondige bundel. Ik zie dat de Vita bij Dixons 170 is? Dan zullen ze hem wel voor 150 in die bundel stoppen ofzo. Veel goedkoper zal het niet zijn lijkt me?

Ben wel blij met mijn Bart Smit order. Ik stond ook op #1 bij de Media Markt en had omgezet naar de mega bundel, maar daadwerkelijke garantie dat ze er ook echt 1 zouden krijgen had ik nog niet. Dus dan is dit beter.

• AMARONE
Goed mogelijk. Twijfel wel, een Vita voor Remote Play of de mega bundel met spel en extra controller + camera..
Als ze het echt goed willen verkopen bieden ze m aan voor 499-549

Wat is het nut van die camera?
Los van het feit dat je er voor kunt gaan dansen en kunt roepen om je ps4 uit te zetten?!

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 23-11-2013 14:45 ]

• Jumpman
AMARONE schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:42:
[...]

Goed mogelijk. Twijfel wel, een Vita voor Remote Play of de mega bundel met spel en extra controller + camera..
Hier genoeg aan een PS4 met twee controllers en twee games (niet Killzone). Camera leuk, voor bijgeleverde features/spelletjes, maar verder niet nodig, Remote play, een leuke functie, maar ga ik niet gebruiken. Ik denk dat je op het kleine schermpje in Multi Player minder kans hebt, dan iemand die op een normaal scherm speelt.

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
ik denk 549, in alle eerlijkheid raken ze volgens mij die vita's aan de straatstenen niet kwijt, dus beter er 150 voor vangen dan géén 190 euro toch?

• theduke1989
dutchgio schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:44:
[...]

Als ze het echt goed willen verkopen bieden ze m aan voor 499-549

Los van het feit dat je er voor kunt gaan dansen en kunt roepen om je ps4 uit te zetten?!
Op zich een mooie prijs €550,- dat zou ik er voor over hebben, is toch weer zoveel meer korting op een VITA, en dat zal ook de VITA misschien nieuwe leven in blazen. Al heb je wel met deze bundel:
Geen Killzone
Geen Camera
Geen joystick extra

dus dan moet je dan zelf afwegen wil je het doen of niet...

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-11 19:52
Wat een gedoe met al die bundels. Ze moeten gewoon 1 ding doen en dat is de normale console. Zonder gedoe. En de rest kun je er mooi naast kopen.

• vaagisdenaam
  • Niet online
Tja, als je én een tweede controller wil, én killzone, én de camera, zoals ik, kun je beter dieb undel kopen met uiteindelijk 80 euro 'korting' en van dat geld een paar tientjes bijleggen bij een vita, dan is het geheel goedkoper dan andersom..

Dat is, áls de vita bundel 550 gaat moeten opbrengen...

@ hierboven: nee hoor, ik bespaar me graag 80 euro voor de megabundel als het even kan...

[ Voor 13% gewijzigd door vaagisdenaam op 23-11-2013 14:51 ]

• theduke1989
rejer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:50:
Wat een gedoe met al die bundels. Ze moeten gewoon 1 ding doen en dat is de normale console. Zonder gedoe. En de rest kun je er mooi naast kopen.
Ik heb liever dat ik ongeveer €100,- bespaar en daarvan een xtra game bijkoop ;)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
dutchgio schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 14:44:
Zoals je zelf al aangeeft voice commands en gestures, maar je kunt het bijvoorbeeld ook gebruiken als je live gameplay streamt (een redelijk grote functionaliteit van de PS4).

Daarnaast kun je het gebruiken voor voice chat, terwijl het achtergrondgeluid (zoals andere personen, maar ook geluid uit games) wordt weggefilterd.

War Thunder maakt bijvoorbeeld ook van de PS4 Camera gebruik voor head tracking.

Voor de personen die Just Dance 2014 willen spelen is het ook wel handig - zeker aangezien het nu zonder Move controllers is (dus á la Kinect, of de originele PS Eye uit het PS2-tijdperk).

Je kunt er bij de launch in principe dus al redelijk veel mee... en dat kan alleen maar meer worden. :)

• vaagisdenaam
  • Niet online
Ik verwacht ook wel dat ze, aangezien ze twee camera's hebben en dus een 3D beeld kunnen maken, je ooit de mogelijkheid geven om je eigen kop op een voetballer/skater/ridder/whatever te plakken.

En headtracking lijkt me ook wel een meerwaarde te kunnen bieden...

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:13
Had ook een mail gekregen van BS met de link Ps4 + killzone + cont 1e levering. Alleen de deeplink ging naar de belbundel en heb deze direct besteld. Hopelijk krijg ik deze ook op de 29ste. Iemand ook dit "probleem" gehad?

• rdgut
ggpelupessy schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:12:
Had ook een mail gekregen van BS met de link Ps4 + killzone + cont 1e levering. Alleen de deeplink ging naar de belbundel en heb deze direct besteld. Hopelijk krijg ik deze ook op de 29ste. Iemand ook dit "probleem" gehad?
belbundel? Ik zou niet weten wat je hier mee bedoelt

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:13
Autocorrectie: belbundel = megabundel

• rdgut
ggpelupessy schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:20:
Autocorrectie: belbundel = megabundel
Mijn link ging alleen naar de normale PS4 + Killzone bundel.
Het viel me wel op dat de belgische link ze wel allebei liet zien. Kan dat het zijn?

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-11 19:52
Mooi net gebeld door mediamarkt Leeuwarden. Of ik andere bundel wou(niet gedaan)

Ik ergens tussen de 30-40 op lijst besteld.
En kon gewoon day 1. yay me. :p

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo ben net naar de Intertoys geweest in Hoofddorp. Moest er een eindje voor rijden (uurtje) maar heb mijn reservering wel bevestigd. 25,- aanbetaald en vrijdag middag ophalen.

Twijfelde heel erg tussen de One en de PS4 maar zo dicht voor release begon het toch wel te kriebelen dus maar voor de pS4 gegaan.

Ik was trouwens ook nog even langs de Saturn gelopen. Battlefield 4 voor de Ps3 kost daar gewoon 59,95 dus upgraden maakt het dan best duur. Nu dus maar bij Saturn online besteld.

Moet je elke keer je Ps3 game in je ps4 hebben als je wilt spelen? Of alleen de eerste keer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Repvak
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Heeft iemand die bij media markt akerpoort heeft gereserveerd al bericht gekregen.

• AMARONE
Donstil schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:07:
Zo ben net naar de Intertoys geweest in Hoofddorp. Moest er een eindje voor rijden (uurtje) maar heb mijn reservering wel bevestigd. 25,- aanbetaald en vrijdag middag ophalen.

Twijfelde heel erg tussen de One en de PS4 maar zo dicht voor release begon het toch wel te kriebelen dus maar voor de pS4 gegaan.

Ik was trouwens ook nog even langs de Saturn gelopen. Battlefield 4 voor de Ps3 kost daar gewoon 59,95 dus upgraden maakt het dan best duur. Nu dus maar bij Saturn online besteld.

Moet je elke keer je Ps3 game in je ps4 hebben als je wilt spelen? Of alleen de eerste keer.
Volgens mij moet je de disc van de PS3 er elke keer in doen.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
PS3 games werken niet vanaf cd op je PS4 alleen via streaming (Gaikai).

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
DarkElement schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:15:
Voor de Ps3>PS4 upgrade games moet de PS3 disk wel in de PS4 zitten, elke keer weer

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 08:50
DarkElement schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:15:
Gaat over de PS3 naar PS4-upgrade versie van het betreffende spel neem ik aan :)

Nickname does not reflect reality

• Donstil
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 95% gewijzigd door Donstil op 23-11-2013 16:27 ]

• Donstil
  • Niet online
AMARONE schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:10:
[...]

Volgens mij moet je de disc van de PS3 er elke keer in doen.
Dat ligt wel het meeste voor de hand ja.

Edit:
Jay_Snake schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:16:
[...]

Voor de Ps3>PS4 upgrade games moet de PS3 disk wel in de PS4 zitten, elke keer weer
Oké duidelijk. Thnx.
Brad Pitt schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:16:
[...]

Gaat over de PS3 naar PS4-upgrade versie van het betreffende spel neem ik aan :)
Dat idd :)

Verwijderd

Iemand die weet waar ik hem nog op de releasedata kan krijgen? Of nog een reservering heeft die diegene niet meer nodig heeft?

Alvast bedankt!

Heb overigens een reservering bij mycom voor die megabundel, maar wordt pas 19 december verwacht ..

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:29:
Iemand die weet waar ik hem nog op de releasedata kan krijgen? Of nog een reservering heeft die diegene niet meer nodig heeft?

Alvast bedankt!

Heb overigens een reservering bij mycom voor die megabundel, maar wordt pas 19 december verwacht ..
Hiervoor kan je terecht bij V&A

Verwijderd

İk heb hm 4 dagen terug besteld bij bol.com maar ga er eigenlijk niet vanuit dat ik hm dit jaar nog krijg. İs het mogelijk om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen?

• rolandos582
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:40:
İk heb hm 4 dagen terug besteld bij bol.com maar ga er eigenlijk niet vanuit dat ik hm dit jaar nog krijg. İs het mogelijk om mijn bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen?
Zolang hij nog is verzonden kan dit altijd.

Verwijderd

rolandos582 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:41:
[...]

Zolang hij nog is verzonden kan dit altijd.
Bij het kopje verzending staat; op verschijningsdatum. Dus volgens mij kan ik tot 29 nov mijn bestelling annuleren.

• rolandos582
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 17:47:
[...]

Bij het kopje verzending staat; op verschijningsdatum. Dus volgens mij kan ik tot 29 nov mijn bestelling annuleren.
Dat lijkt me apart, maar ik bestel nooit bij Bol, dus het zou natuurlijk kunnen.

Verwijderd

Nfs Rivals ps4 versie is al bij de Bart Smit te koop (Utrecht).

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 21:23
je kunt gewoon annuleren bij bol, en als je te laat bent kun je de bezroger het pakket weer mee retour laten nemen, en dan storten ze je geld terug.

kijk even op de FAQ van bol, daar staan alle details heel duidelijk

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:48
Iemand die mij dit verschil kan uitleggen?

https://mycom.nl/gaming-s...rts-need-for-speed-rivals

https://mycom.nl/gaming-s...-need-for-speed-rivals-le

Want dan wordt NFS: RLE wel aantrekkelijk om even te bestellen :)

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-11 13:57
De Limited Edition van Need for Speed: Rivals bevat:
- De game Need for Speed: Rivals
- DLC: Ultimate Cop Pack
- DLC: Exclusieve toegang tot de Nissan GT-R Black Edition.
- DLC: Eerder toegang tot politietechnologie van niveau 2.
- DLC: Exclusieve politiedesigns.

Volgens mij is de LE ook een steel case.

• rolandos582
ymmv schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:04:
[...]

Maar als je ook nog extra dingen krijgt, waarom is hij dan goedkoper...

• BlackthunderAwf
ymmv schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:04:
[...]

Ik doelde meer op het feit dat de "normale" versie 70 euro is en de LE 54 euro :)

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 18:14
Snel bestellen :D

psn: HertogJack

• rdgut
Bij dixons staat hij er ook in. (zelfde moederbedrijf)

http://www.dixons.nl/game...vals-le.html#.UpDhLsS0l6U

Ik denk alleen dat het weinig zin heeft om hem te bestellen. Zal inderdaad een fout zijn en hij zal ook vast geannuleerd worden door hun.

• ymmv
Niet geschoten is altijd mis.

• BlackthunderAwf
Zo is het maar net. Besteld en na betaling een error gekregen. Dezelfde toen ik de PS4 daar ook bestelde. Toch een orderbevestigingsmail gekregen, dus ik ben benieuwd.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Mail van bart smit. In de mail staat dat hij email verbonden is en de link waar ik dan op klik ook alleen voor mijn email geldig is (Geen idee hoe ze dat doen dus het zal wel fake zijn). Maar alsnog de Killzone bundel gekocht! Fingers crossed.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Mega bundel of alleen met het spel?
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:05:
[...]

Ik doelde meer op het feit dat de "normale" versie 70 euro is en de LE 54 euro :)
De special edition van AC staat ook goedkoper in de pricewatch dan de gewone versie.. 8)7

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

• rolandos582
Gesabboteerd, jezus die gingen gaan wel ver hoor. :S

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

rolandos582 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:30:
[...]

Gesabboteerd, jezus die gingen gaan wel ver hoor. :S
Ik denk een kwestie van aandachttrekkerij...

• ymmv
Gerucht op gerucht op gerucht. Wat een onzin bij elkaar.

• HertogJack
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 18:14:
[...]

Zo is het maar net. Besteld en na betaling een error gekregen. Dezelfde toen ik de PS4 daar ook bestelde. Toch een orderbevestigingsmail gekregen, dus ik ben benieuwd.
Hetzelfde hier :) ben benieuwd

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:25
Killzone lag net al in de brievenbus, dus kom maar op met die console :)

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Wehkamp levertijd voor Playstation 4 en Battlefield 4 staat nog steeds op 5-10 werkdagen.
Al wel Assassins Creed IV: Black Flag in ontvangst mogen nemen. Mooi om naar te kijken, nog mooier om er gebruik van te kunnen maken! :P

Nog een lange week te gaan hopende dat de Playstation 4 ook op release-dag wordt geleverd..
Heb er een zwaar hoofd in but we'll see.

*gaat maar weer in een hoekje zitten huilen*

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De Europese PS4's komen uit Japan, dus wij zullen geen gesaboteerde consoles krijgen :p

PSN id: NL_SToRM

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
Playstation 4 Killzone Bundel met 2 controllers en PS EYE besteld via de website. Kreeg vandaag net mijn bestelde Bart Smit cadeaubonnen 10x €50 binnen via de post binnen. Top werkgever heb ik toch :)

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
RemyWD schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:28:
Wehkamp levertijd voor Playstation 4 en Battlefield 4 staat nog steeds op 5-10 werkdagen.
Al wel Assassins Creed IV: Black Flag in ontvangst mogen nemen. Mooi om naar te kijken, nog mooier om er gebruik van te kunnen maken! :P

Nog een lange week te gaan hopende dat de Playstation 4 ook op release-dag wordt geleverd..
Heb er een zwaar hoofd in but we'll see.

*gaat maar weer in een hoekje zitten huilen*
Wanneer heb jij gepreorderd ?

Ik heb op 14 juni een PS4, BF4 en AC4 gepreorderd bij Wehkamp.

Levertijd staat bij mij ook op 5-10 werkdagen.

Dus ga ervanuit dat het gewoon goed gaat komen.

AC4 heb ik ook al ontvangen.

Leuk om naar een hoesje te staren, minder leuk dat je nog een week moet wachten om het spel te spelen :P

Laat het maar snel vrijdag zijn.

• RemyWD
Sefaex schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:39:
[...]

Wanneer heb jij gepreorderd ?
Ik heb op 14 juni een PS4, BF4 en AC4 gepreorderd bij Wehkamp.
Levertijd staat bij mij ook op 5-10 werkdagen.
Dus ga ervanuit dat het gewoon goed gaat komen.

AC4 heb ik ook al ontvangen.
Leuk om naar een hoesje te staren, minder leuk dat je nog een week moet wachten om het spel te spelen :P
Laat het maar snel vrijdag zijn.
Pas op 10 Sept. besteld. Boekjes van AC staat ook geen ruk in, wat wel jammer is.
O well, we blijven hopen op een snelle release O-)

• Sefaex
RemyWD schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:54:
[...]

Pas op 10 Sept. besteld. Boekjes van AC staat ook geen ruk in, wat wel jammer is.
O well, we blijven hopen op een snelle release O-)
Dit staat op budgetgaming (gaat over Wehkamp uiteraard)

Weet niet wat er van waar is, weet ook niet hoe hij aan die info komt !
Door Speedfreak (1077 reacties)
Rol: Team Captain

Hi guys,

even een insiders weetje: er zijn wat probleempjes mbt foutieve mails waarbij een aangepaste levertijd is gemeld van de PS4. Dat gezegd hebbende, zou je aan het productnummer moeten kunnen zien of die van jou inderdaad gepland staat voor levering op de 29ste:

703303 : Levering op 29 november
703304 : Levering na 29 november

Ik heb de vraag vaker gekregen van mensen hier, dus ik dacht ik meld het even.
Mijn productnummer eindigt gelukkig op 303.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 21:17
Zo mijn 7.1 Surround set is aangesloten ! alleen nog even een zekering van de subwoofer vervangen... :(

en dan ben ik er klaar voor :)

• theduke1989

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb net ook een mailtje van bartsmit gekregen maar dacht dat het spam was dus heb hem al gewist.. daar gaat mijn backup dus want kan hem niet terugkrijgen :+

• HertogJack
Sefaex schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:57:
[...]

[...]

Hoop dat t waar is, dan zit ik goed :)

• RemyWD
Sefaex schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:57:
[...]

[...]

Zit zelf op 304. Hoeft ook niet op 29 nov. geleverd te worden hoor.
1-2-3 december is ook prima :+
RemyWD schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:00:
[...]
De kans op 1-2-3 januari is groter :+

• Sefaex
RemyWD schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:00:
[...]
304 kan ook tweede levering betekenen.

Dan heb je de PS4 rond kerst of begin 2014 in huis.

Hoop het niet voor je !

Maar we zien het wel.

Hoop dat we begin volgende week wat meer duidelijkheid krijgen.

• theduke1989
2de levering verwacht ik sowieso voor kerst nog.. i hope soo . En anders volgend jaar voor mij, komt wel goed uit voor mij, want tv van 700,- voor me PS4 gekocht xD dus moet ook dat betalen...

• RemyWD
Kan opzich toch niet klagen, een gratis Playstation 4 van een random bedrijf krijgen.
Als het wat langer duurt, so be it.
Vervelend? Sure, maar de wereld zal niet eindigen :P

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Hoe zit het eigenlijk met de mensen die in de fysieke winkels van intertoys een pre-order hebben staan?
hoe weet je daar of je op de lancering de console krijgt?
hoor je dat van te voren? of op de dag zelf een keer?

Ik heb daar een 2e pre-order uitstaan, ben verzekerd van de gene van gamemania.
maar als ik die van intertoys ook op kan halen, kan ik wellicht iemand blij maken :)
maar nog geen enkel bericht vernomen van de intertoys betreffende de ps4.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Repvak
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Dutchzilla schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:24:
Hoe zit het eigenlijk met de mensen die in de fysieke winkels van intertoys een pre-order hebben staan?
hoe weet je daar of je op de lancering de console krijgt?
hoor je dat van te voren? of op de dag zelf een keer?

Ik heb daar een 2e pre-order uitstaan, ben verzekerd van de gene van gamemania.
maar als ik die van intertoys ook op kan halen, kan ik wellicht iemand blij maken :)
maar nog geen enkel bericht vernomen van de intertoys betreffende de ps4.
Je mag mij wel blij maken :P

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Repvak schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:35:
[...]

Je mag mij wel blij maken :P
Haha moet eerst weten of ik wel in aanmerking kom! anders ga ik straks een dode mus blij maken ;)
ja ik hou van spreekwoorden vervormen!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1 ... 34 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot