Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:57
dageeknerd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:31:
Zullen er op 29 november ook losse exemplaren te koop zijn? Lijkt me sterk dat er alleen maar pre-order consoles verkocht worden.
Tuurlijk liggen er zat in de winkel :X

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
dageeknerd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:31:
Zullen er op 29 november ook losse exemplaren te koop zijn? Lijkt me sterk dat er alleen maar pre-order consoles verkocht worden.
Reken er maar niet op. Hooguit een paar hier en daar omdat mensen ivm dubbele reserveringen hebben geannuleerd. Maar zelfs dat zou betekenen dat de volgende wachtenden op de lijst in aanmerking komen voor hun PS4. Dus nee, ik zou niet de gok wagen om een tent op te slaan voor de lokale gamesboer. ;)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Verwijderd

Ik heb mijn Ps4 op 25 augustus besteld bij bol, zou ik nog enige kans hebben om hem op de release te krijgen? :X

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:41:
Ik heb mijn Ps4 op 25 augustus besteld bij bol, zou ik nog enige kans hebben om hem op de release te krijgen? :X
Eerst, welkom op Tweakers.net!

Ik zou zeggen, hou je bestelstatus van Bol.com in de gaten, wij hebben helaas ook geen glazen bol.

Als je op de website van Bol.com kijkt zie je het volgende:
Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is.
Ik zou er dus niet op rekenen.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-11 18:04

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:41:
Die kans is minimaal. Ik zou er geen rekening mee houden.

PSN: Finally_Chris

Verwijderd

mathijs55 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:43:
[...]

Eerst, welkom op Tweakers.net!

Ik zou zeggen, hou je bestelstatus van Bol.com in de gaten, wij hebben helaas ook geen glazen bol.

Als je op de website van Bol.com kijkt zie je het volgende:

[...]

Ik zou er dus niet op rekenen.
Haha dankjewel,
Oke ja ik heb nog niks gekregen van een mail of iets gezien en dat snap ik :P haha.
nah dan maar hopen!

Verwijderd

Ik kreeg net een telefoontje van billgames.
De playstations kunnen ze niet uitleveren terwijl ik optijd had gepre-orderd.
Ze zeide dan amerika 2,1 miljoen te min playstations hadden en europa 4,1 miljoen te min.
Nu kreeg ik 3 optie's.
1. Geld terug
2. Wachten
3. €95 euro extra betalen want dan konden ze hem wel leveren omdat ze lading uit de winkels van schotland hebben gehaald.

Nu vind ik dit een wazig verhaal iemand al iets erover gehoord?

Ik heb ook al wat rond gevraagd en zij vonden dit echt de meest grote onzin verhaal die ze ooit hebben gehoord, en begin dus nu ook eraan te twijfelen!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:11:
Ze zeide dan amerika 2,1 miljoen te min playstations hadden en europa 4,1 miljoen te min.
Nu kreeg ik 3 optie's.
1. Geld terug
2. Wachten
3. €95 euro extra betalen want dan konden ze hem wel leveren omdat ze lading uit de winkels van schotland hebben gehaald.

Ik heb ook al wat rond gevraagd en zij vonden dit echt de meest grote onzin verhaal die ze ooit hebben gehoord, en begin dus nu ook eraan te twijfelen!
klinkt als iemand die een slaatje willen slaan uit de grote vraag, meer betalen voor 1 uit schotland met waarschijnlijk ook nog de verkeerde power aansluiting. :?

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Nu kreeg ik 3 optie's.
1. Geld terug
2. Wachten

Belachelijk 8)7

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:51:
Heb je hem 1 augustus of daarna besteld is er een kleine kans dat je hem nog krijgt op de dag van de release.
Waar haal je die 'einddatum' vandaan? Overal zie ik andere datums. Dixons hanteert weer 15 augustus, bijvoorbeeld.

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 18:25
Sovereign schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:32:
[...]
Waar haal je die 'einddatum' vandaan? Overal zie ik andere datums. Dixons hanteert weer 15 augustus, bijvoorbeeld.
Bij Bol.com staat dit bij de productpagina van de PlayStation 4:
Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen.
De 'einddatum' verschilt inderdaad per winkel, dus bij elke winkel zullen ze een andere datum hanteren.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 20:34

RawChild

PSN: Rawchild

Iemand al wat via coolblue vernomen? Heb hem daar maanden terug al besteld. Als je op de website kijkt zie je dat je niet meer op de release je ps4 krijgt als je nu besteld omdat die voorraad al op is. Maar of ik bij die eerste batch zit is me niet 100% duidelijk.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
eensch, maar klinkt ook als kleinere retailers die het onderspit moeten delven voor de bekende franchises, en sony die voorrang geeft aan die grotere retailers

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• CynicRelief
k1978 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:36:
[...]

Tuurlijk liggen er zat in de winkel :X
gezien het aantal klanten hier dat in alle stress hun single/double/triple pre-orders aan het cancelen zijn maak je een kans :Y

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-11 19:52
Nu kreeg ik 3 optie's.
1. Geld terug
2. Wachten

Moet je even melden aan Sony. Dat vinden ze vast mooi. Dat ze willen dat je meer betaalt dan wat hun zeggen.

• CynicRelief
rejer schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:20:
[...]

Moet je even melden aan Sony. Dat vinden ze vast mooi. Dat ze willen dat je meer betaalt dan wat hun zeggen.
Ja. Denk ik ook. Niet. Denk dat hun tijd aan de telefoon al meer kost dan het 'verlies' dat ze hiermee lijden.

• BrannieJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 18:51
RawChild schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:40:
Iemand al wat via coolblue vernomen? Heb hem daar maanden terug al besteld. Als je op de website kijkt zie je dat je niet meer op de release je ps4 krijgt als je nu besteld omdat die voorraad al op is. Maar of ik bij die eerste batch zit is me niet 100% duidelijk.
Ik heb ook bij Coolblue/Consoleshop besteld. Als ik bij mijn bestellingen kijk zie ik dat ik een Day One editie heb, dus ik zit goed. :)

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Gisteren bij de Media Markt arnhem geweest en ze hadden mijn Killzone mega bundel gewoon al staan en ik mocht hem niet eens meenemen... Heeft iemand iets te doen vannacht? Neem wel je bivakmuts mee....

• CynicRelief
kbloem schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:46:
Gisteren bij de Media Markt arnhem geweest en ze hadden mijn Killzone mega bundel gewoon al staan en ik mocht hem niet eens meenemen... Heeft iemand iets te doen vannacht? Neem wel je bivakmuts mee....
Dang, m'n bivakmuts komt a.s. donderdagmiddag aan per post, net op tijd voor de release, dat dan weer wel! <+:)

[ Voor 4% gewijzigd door CynicRelief op 22-11-2013 21:00 ]

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11 20:34

RawChild

PSN: Rawchild

BrannieJ schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook bij Coolblue/Consoleshop besteld. Als ik bij mijn bestellingen kijk zie ik dat ik een Day One editie heb, dus ik zit goed. :)
Ik heb geen account daar, kan niet inloggen of zo. Maar heb hem daar wel besteld. Achteraf had ik beter een account kunnen aanmaken zodat ik nog ff kan inloggen zoals bij bol.com

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 14:36
Haha net de normale editie via Intertoys besteld met de vip mail en nu krijg ik te horen van Bart Smit dat ik op de lijst sta voor de killzone editie (alleen spel), die heb ik wel liever, want dan kan ik gelijk spelen :+

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
hoe zit het eigenlijk met de Wehkamp, bol.com en Dixons? Wanneer krijg je te horen dat je hem krijgt? Is dat maandag? Bart Smit is er tenminste duidelijk over, maar de rest niet echt.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• rolandos582
laurens700 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:59:
hoe zit het eigenlijk met de Wehkamp, bol.com en Dixons? Wanneer krijg je te horen dat je hem krijgt? Is dat maandag? Bart Smit is er tenminste duidelijk over, maar de rest niet echt.
Als je gewoon voor 31 juli hebt moet je gewoon afwachten en komt het goed. Als je daarna zit, moet je hopen. Maar goed, 1 week voor de release. Wat wou je eraan gaan doen dan?

Verwijderd

Ik hoop gewoon dat ik hem op de dag binnen krijg, dat wordt heel erg hopen! :P

• laurens700
naja het is meer dat ik bij de Wehkamp 18 september hebt besteld. Bij de Dixons heb ik de killzone pack besteld toen het direct kon en bij de Bart Smit kan ik hem wel de 29ste krijgen. Het is meer dat ik de andere twee kan annuleren en me geld terug krijg:P

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• WhySoSerious?
Er is nu ook een PS4+Vita WiFi/3G Bundel

• BrannieJ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 18:51
RawChild schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:55:
[...]

Ik heb geen account daar, kan niet inloggen of zo. Maar heb hem daar wel besteld. Achteraf had ik beter een account kunnen aanmaken zodat ik nog ff kan inloggen zoals bij bol.com
Waarom stuur je anders niet een mailtje met de vraag of je een Day One editie hebt?

• rolandos582
laurens700 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:03:
naja het is meer dat ik bij de Wehkamp 18 september hebt besteld. Bij de Dixons heb ik de killzone pack besteld toen het direct kon en bij de Bart Smit kan ik hem wel de 29ste krijgen. Het is meer dat ik de andere twee kan annuleren en me geld terug krijg:P
Makkelijke keuze dus.

• CynicRelief
laurens700 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 21:03:
De kansen op een walk-in koop stijgen wederom!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 13:32
viavia bij BS online de megabundel besteld, nu hopen dat het ook echt lukt en hij volgende week geleverd gaat worden...

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
rjvisje schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:09:
viavia bij BS online de megabundel besteld, nu hopen dat het ook echt lukt en hij volgende week geleverd gaat worden...
Iemand zijn Bart Smit linkje gebruikt dus. Denk niet dat het gaat werken maar je kan hopen natuurlijk!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
rjvisje schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:09:
Dat is toch knap, gezien de mails met de links nog niet verstuurd zijn door Bart Smit

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-11 13:57
Jay_Snake schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:19:
[...]

Dat is toch knap, gezien de mails met de links nog niet verstuurd zijn door Bart Smit
Ik had contact met de BS klantenservice per email. Die zeiden dat een week van te voren de mails de deur uit zouden gaan. Het valt me tegen dat dit niet gebeurd is tot nu toe.
Een week voor de release ontvangen de reserveringen op volgorde een email met een link om het pakket te bestellen. Wij adviseren u gelijk te reageren op deze mail en uw reservering om te zetten in een bestelling. Wij verwachten het killzone pakket op de dag van release.

[ Voor 27% gewijzigd door ymmv op 22-11-2013 22:30 ]

• rjvisje
  • Laatst online: 28-11 13:32
Jay_Snake schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:19:
[...]

Als html noob maar wat geprobeerd, het resultaat wachten we af...

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-11 11:26
Ik weet van iemand dat 4launch 31 PS4's pre-orders heeft. Ze weten echter nog niet hoeveel ze van hun leverancier krijgen.
Ze worden ook veel gebeld over de PS4 door consumenten.

[ Voor 4% gewijzigd door Fleximex op 22-11-2013 22:52 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:06
Katseviool schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:30:
[...]

JIJ moet niet zoveel onzin blaten RRCreations. Van de week nog aan de lijn en daadwerkelijke aantallen zijn bekend en ze weten ook precies of je reserveringspositie genoeg is :)
Intussen zijn er mensen gebeld/geemaild dat zeniet meer gegarandeerd de PS4 kunnen ophalen. BS verstuurt geen linkjes. Achja, onzin hea :+

Edit: Wat een PS Vita bundel! Die wil ik ook hebben |:(

[ Voor 6% gewijzigd door RRCreations op 22-11-2013 22:59 ]

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Lijkt me niet echt een bundel ps4 en vita, gezien de prijs want omgerekend 590 euro.

• CynicRelief
Fleximex schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:52:
Ik weet van iemand dat 4launch 31 PS4's pre-orders heeft. Ze weten echter nog niet hoeveel ze van hun leverancier krijgen.
Ze worden ook veel gebeld over de PS4 door consumenten.
Ik weet van iemand dat er genoeg voorraad zou zijn met de feestdagen; hij (CIO Sony) weet echter nog niet hoe ze dat over de Europeesche landen gaan verdelen.
Ze worden ook veel gebeld/getwittered/geemailed/gefora-ed door consumenten.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

HaruHaru schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:38:
weet iemand iets af van de pre orders van Nedgame?
Volgens mij als je een aanbetaling van €50,- hebt gedaan en je hebt zo een A4'tje met erop ''Day One levering''. Heb je je PS4 gewoon op 29 november.

Verwijderd

Centralpoint voorraaddatum staat nu op zaterdag 14 december. Weet iemand of er eigenlijk ooit wel sprake was van levering op releasedatum bij ze? Ik was er redelijk laat bij en dacht dan ook niet meer iets op release te mogen verwachten, maar het zou wel erg zuur zijn voor mensen die al maanden geleden bij CP hebben besteld.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-11 10:34
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:14:
Centralpoint voorraaddatum staat nu op zaterdag 14 december. Weet iemand of er eigenlijk ooit wel sprake was van levering op releasedatum bij ze? Ik was er redelijk laat bij en dacht dan ook niet meer iets op release te mogen verwachten, maar het zou wel erg zuur zijn voor mensen die al maanden geleden bij CP hebben besteld.
ik heb daar me order maar stopgezet :) maar ik heb nog geen bevestiging van dat het geannuleerd is man.
maandag maar weer eens contact opzoeken met hun..

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
.

[ Voor 99% gewijzigd door PeterPan op 23-11-2013 05:42 ]

• Tjiwa
  • Laatst online: 28-11 12:50
Ow hahaha ik zag om 8:19 een mailtje van Bart Smit met als onderwerp Playstation 4... Blijkt het een mailtje te zijn voor reserveringen NA de launch.

Was eventjes heel erg blij hahaha

PSN/XBL: DarkTaufu

Verwijderd

Nu is het wachten op uw bestelling is verzonden E-mails.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:33

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik lees op Twitter dat de PS4 in een aantal NL'se winkels al verkocht wordt!
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/714/3079/original.jpg?w=600&h

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Chaoss schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:35:
[afbeelding]
Los of op Pre Order???

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

[afbeelding]
Niet echt duidelijk of dat een NLse winkel is. Lijkt me eerlijk gezegd sterk :P

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
[afbeelding]
Doe dan een link ipv een vage foto.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
He, dit zijn lege dozen en inderdaad weet ik ook niet of het een amerikaanse winkel is o.i.d.
De PS4 dozen zijn gewoon reclame dozen. Een originele doos heeft een klep die naar boven opent dus zou je aan beide randen dan een gleuf zien zitten.

Kijk maar naar diverse unboxingen. Die doos ziet er iets anders uit.
En ze gaan die PS4 echt niet eerder verkopen. Heel misschien nog kans op een Donderdag avond dat wilden ze eerst nog eens doen met Nintendo consoles maar reken er maar niet op ;)

Helaas nog een weekje wachten, het kan niet snel genoeg gaan.. haha..

Verwijderd

Mail van BS, maar niks over bindels. Ik dacht ik meld het maar, check je mail

• kwdtje
  • Laatst online: 27-11 16:52
Ik ook een mail gehad, met bestel link naar een kale PS4, heb echter de bundel gereserveerd....

• WhySoSerious?
Beste gamer,

De PlayStation 4 met Killzone Shadow Fall is vanaf nu te bestellen bij bartsmit.com!
Bestel snel via één van de onderstaande links en ontvang hem op de dag van. Let op: Deze links zijn strikt persoonlijk en werken alleen in combinatie met het e-mailadres waarmee de reservering is geplaatst!

VOOR NEDERLANDSE KLANTEN:

VOOR BELGISCHE KLANTEN:

Zodra je order in het magazijn is ingepakt, ontvang je van ons een e-mail met je Track & Trace code. De console zal op 29 november bij je bezorgd worden, tot die tijd geeft de Track & Trace code geen aflevermoment aan. Orders die je in een filiaal laat afleveren worden op 29 november in de loop van de dag afgeleverd door PostNL. Onze klantenservice kan geen invloed uitoefenen op het aflevermoment van je bestelling.

Let op: deze console is zeer schaars dus wees er snel bij!

Met vriendelijke groeten,

Team bartsmit.com
_/-\o_

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-11 11:52
kale ps4 besteld ...

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Verwijderd

Bundel mail!! Check snel

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Mail binnen en bundle besteld. 449 euro, hebben ze weer 10 euro extra winst

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:22
Ik heb een KZ 4 bundel mail maar helaas geen geld er meer voor :(

Verwijderd

Toen zat ik opeens met 3 PS'4. (1 kale en 2 met killzone erbij)

• kwdtje
  • Laatst online: 27-11 16:52
Megabundel besteld, toch blij dat ik push mail aangezet heb dit weekend :-)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Ook besteld via de persoonlijke email, al dacht ik dat er nog een tweede controller bij zou zitten. Kreeg een email van de eerste levering. Binnen 5 minuten na de email besteld. Meteen met iDeal afgerekend. Nu maar hopen dat ze wel een goede voorraadindicator hebben, en dat ik niet nu besteld heb terwijl er geen voorraad (meer) is. :)

Het lijkt er ineens op alsof Bart Smit misschien toch nog een keer wat goed afhandelt met deze persoonlijke emails!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• k1978
KZ bundel bestelt hoppa!! afleveren in de winkel _/-\o_

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Royeboi schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:56:
Ook besteld via de persoonlijke email, al dacht ik dat er nog een tweede controller bij zou zitten. Kreeg een email van de eerste levering. Binnen 5 minuten na de email besteld. Meteen met iDeal afgerekend. Nu maar hopen dat ze wel een goede voorraadindicator hebben, en dat ik niet nu besteld heb terwijl er geen voorraad (meer) is. :)

Het lijkt er ineens op alsof Bart Smit misschien toch nog een keer wat goed afhandelt met deze persoonlijke emails!
Die zit er ook bij, van de productpagina:
Het PlayStation 4 Killzone pakket bevat:
  • Een PlayStation 4 met een 500GB Hardeschijf.
  • Het spel Killzone: Shadow Fall.
  • Twee DualShock 4 controllers.
  • PlayStation 4 camera.

Verwijderd

Edit: oeps

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 11:58 ]

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Mag ik een pre-orden overnemen van mensen die hem niet meer willen hebben?? :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Mathijs14
Al vraag ik me af hoe "persoonlijk" deze mail is. Na de bestelling kan ik nog een keer een bestelling uitvoeren. Was er gelukkig wel snel bij maar ben benieuwd hoeveel mensen dit opnieuw gaan misbruiken.

• laurens700
BAM! Killzone bundel besteld! 29 November ophalen in Huizen. De rest ga ik annuleren dus wie weet voor iemand anders die ik blij kan maken:)

• PeterPan
  • Laatst online: 10:47
Ik heb ook een email gehad voor PS4+Killzone (alleen het spel) maar wil eigenlijk de Megabundel (ook op ingeschreven).
Wat is wijsheid? Wachten op nog een email (als die als komt, misschien krijgen ze die niet eens meer) of toch maar deze bundel bestellen?

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:58:
[...]

Die zit er ook bij, van de productpagina:

[...]
Dat is dus niet per se zo, want bij mijn email staat er alleen: PS4 + Killzone (Wel 500GB uiteraard en 1 controller). Het ligt er natuurlijk wel aan welke je destijds hebt gereserveerd, en blijkbaar heb ik dan niet voor de Megabundel gekozen (helaas). Ach, dit is ook al korting op de game die ik toch al wilde hebben, dus ben eigenlijk wel tevreden.
mathijs55 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:00:
Al vraag ik me af hoe "persoonlijk" deze mail is. Na de bestelling kan ik nog een keer een bestelling uitvoeren. Was er gelukkig wel snel bij maar ben benieuwd hoeveel mensen dit opnieuw gaan misbruiken.
Dat klopt, ik kan opnieuw bestellen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een poging wagen voor een tweede keer te bestellen, en de werkelijke orderbevestiging. Misschien dat ze je tweede bestelling gewoon annuleren.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Mathijs14
PeterPan schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:01:
Ik heb ook een email gehad voor PS4+Killzone (alleen het spel) maar wil eigenlijk de Megabundel (ook op ingeschreven).
Wat is wijsheid? Wachten op nog een email (als die als komt, misschien krijgen ze die niet eens meer) of toch maar deze bundel bestellen?
Ik zou deze bundel bestellen, Mega bundel was sowieso al vrij exclusief en waarschijnlijk loop je anders Day-One gaming mis.
Royeboi schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:02:
Dat klopt, ik kan opnieuw bestellen. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een poging wagen voor een tweede keer te bestellen, en de werkelijke orderbevestiging. Misschien dat ze je tweede bestelling gewoon annuleren.
Ja inderdaad, dat zou ook nog kunnen.

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 21:23
degenen die mails hebben gekregen , jullie hebben op bartsmit.com enkel de email of telefoon nummer reservering gedaan (email en/of telefoon nummer invullen)? dus niets echt besteld of betaald oid.

• WERIE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor degene die de megabundel hebben besteld en nu een link krijgen van de minibundel (killzone only): je bent net te laat geweest met je megabundel order net als ik.
Om degene tegemoet te komen zodat ze wel een ps4 hebben met de release hebben ze al deze personen op de minibundel lijst gezet.
zie mijn tweets met Bartsmit op twitter...: https://twitter.com/Rewie_Werie/status/403817726298181633

[ Voor 9% gewijzigd door WERIE op 23-11-2013 12:10 ]

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
JimmyJoness schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:04:
degenen die mails hebben gekregen , jullie hebben op bartsmit.com enkel de email of telefoon nummer reservering gedaan (email en/of telefoon nummer invullen)? dus niets echt besteld of betaald oid.
Yep, zo werkt Bart Smit eigenlijk altijd: je plaatste een 'reservering' en vervolgens krijg je ongeveer een week van te voren de mogelijkheid om ook daadwerkelijk te bestellen.

Ik moet zeggen dat Bart Smit de PlayStation 4 launch wel heel erg goed heeft aangepakt (in ieder geval vanuit de webshop). Voor mij (positief) opvallende punten:

- Op tijd aangegeven wanneer je bij de Day One levering zit (vóór 23 augustus reserveren)
- Als één van de weinige retailers zowel de €449 en €499 bundel in het assortiment (Bol.com bijvoorbeeld helemaal niet)
- De mogelijkheid gegeven om je standaard pre-order om te zetten naar een bundel (dit doen ook niet alle retailers die de bundel(s) aanbied(en).

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-11 21:23
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:08:
[...]

Yep, zo werkt Bart Smit eigenlijk altijd: je plaatste een 'reservering' en vervolgens krijg je ongeveer een week van te voren de mogelijkheid om ook daadwerkelijk te bestellen.

Ik moet zeggen dat Bart Smit de PlayStation 4 launch wel heel erg goed heeft aangepakt (in ieder geval vanuit de webshop). Voor mij (positief) opvallende punten:

- Op tijd aangegeven wanneer je bij de Day One levering zit (vóór 23 augustus reserveren)
- Als één van de weinige retailers zowel de €449 en €499 bundel in het assortiment (Bol.com bijvoorbeeld helemaal niet)
- De mogelijkheid gegeven om je standaard pre-order om te zetten naar een bundel (dit doen ook niet alle retailers die de bundel(s) aanbied(en).
thx! weer wat geleerd;)

en dan weet ik over 8 jaar hoe ik het moet aanpakken :*)

• rdgut
[...]

Nou ik heb me ergens in oktober(?) ingeschreven voor de killzone bundel (toen hij net online kwam)
En ik heb ook een email gehad dat ik te laat was maar ik kreeg toch net een email dat ik hem kan bestellen. Dit dan ook snel gedaan, dat wordt volgende week vrijdag middag eventjes naar de bartsmit!

Net maar gelijk ook even mijn amazon.es bestelling geannuleerd. Ik wacht nog even met bol.com annuleren tot ik zeker weet dat bartsmit niet een fout heeft gemaakt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door rdgut op 23-11-2013 12:11 ]

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-11 16:27

FlyEragon

Alien Monkeys

Intertoys hoofddorp heeft ze nog voor de dag van release.
Heb een Killzone bundel gereserveerd :D

De gewone van 399 was er ook nog.

Bedrag van 25 aanbetaald dus komt wel goed denk ik dan

[ Voor 17% gewijzigd door FlyEragon op 23-11-2013 12:16 ]

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-11 16:10
Doet Bart Smit ook mega bundels? Net de killzone bundel besteld bij BS.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Tjiwa
  • Laatst online: 28-11 12:50
Hoppa, kheb de killzone pack en de killzone pack + 2e Controller kunnen bestellen :D

PSN/XBL: DarkTaufu

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:47
Kreeg via sms dat ik bij de eerste groep zat. Nu wacht ik nog op een sms, bij de reservering in de winkel hadden ze mijn e-mail niet nodig...

PS5

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FlyEragon schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:11:

Show super cool. Bedankt man.

Ik heb er een gereserveerd

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mathijs14
Mooi om te zien dat iedereen hier toch een beetje helpt waar mogelijk. :)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:56
In juni heb ik de PS4 gereserveerd bij Bol.com en ik heb ze vanochtend even gemaild m.b.t. de Megabundel. Daar ben ik namelijk best in geïnteresseerd. ;)

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11 10:48
Ik krijg de 29ste mijn killzone bundel binnen, alleen heb ik niks met killzone. Iemand interesse in killzone of gehele bundel :P?

pm me maar, btw omgeving amsterdam

[ Voor 13% gewijzigd door Pakhtun op 23-11-2013 12:36 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:23
FlyEragon schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:11:

Kan zeker alleen als je erheen gaat?

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
AMARONE schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:38:
[...]

Kan zeker alleen als je erheen gaat?
Als je belt weet je het waarschijnlijk meteen ;)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-11 11:52
Wou eerst met accept giro bestellen maar dat pikte hij bij mij niet, dus dan maar ideal :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Dunno zal zo even vragen of je er perse moet zijn.

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-11 12:28
Zijn er mensen die na 23 augustus via de website van Bart Smit een PS4 (met killzone of megabundel) hebben besteld en nu melding krijgen dat ze deze op 29 november krijgen?

• k1978
Resinman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:45:
Zijn er mensen die na 23 augustus via de website van Bart Smit een PS4 (met killzone of megabundel) hebben besteld en nu melding krijgen dat ze deze op 29 november krijgen?
Ja ik heb de bundel pas laat bestelt!! kon ook pas later pas want daarvoor stond erover bundels niks op de site... Wel voor 23ste fysiek in de winkel gereserveerd..

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
k1978 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:47:
[...]

Ja ik heb de bundel pas laat bestelt!! kon ook pas later pas want daarvoor stond erover bundels niks op de site... Wel voor 23ste fysiek in de winkel gereserveerd..
Je zegt het al: fysiek in de winkel gereserveerd.

Webshop levertijd staat los van fysieke winkels. Sommige Bart Smit winkels zouden bijvoorbeeld al begin augustus 'uitverkocht' zijn, terwijl anderen misschien pas eerder deze maand aan hun limiet zaten.

• AMARONE
Vorige week bij beide een reservering voor de normale maar de bundels kan ik niet reserveren online. Pis er sowieso wel naast denk ik.

• k1978
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:48:
[...]

Je zegt het al: fysiek in de winkel gereserveerd.

Webshop levertijd staat los van fysieke winkels. Sommige Bart Smit winkels zouden bijvoorbeeld al begin augustus 'uitverkocht' zijn, terwijl anderen misschien pas eerder deze maand aan hun limiet zaten.
Ja maar deze reservering staat dus los van me reservering in de winkel.. Dus voor de bundel had je niet voor 23 augustus hoeven te reserveren

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 14:25
Net in de Bart Smit winkel kunnen upgraden naar het killzone pakket. Twijfelde of ik het moest doen, maar ja ..je wordt er hebberig van dus toch maar gedaan. Dus nu killzone en ac4 als games erbij.

PSN: speedrazor3

• rdgut
Lees mijn eerdere bericht maar.
Ik heb hem pas gereserveerd op de site van bartsmit toen de bundel daar beschikbaar kwam (en toen misschien ook al een paar dagen te laat) maar ik heb hem toch kunnen bestellen nu :9

• Katseviool
  • Laatst online: 14:25
[...]

Ben ik inderdaad volledig met je eens. Complimenten voor Bart Smit tot nu toe, erg netjes in zowel communicatie als uitvoering.

Ook wel mooi om de zien dat deze pure retailer het beter voor elkaar heeft en/of aandacht geeft, dan de digitale concurrenten als Bol.com en Wehkamp :)

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Hoofddorp reserveringen zijn alweer vol helaas

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
rdgut schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:52:
[...]

Lees mijn eerdere bericht maar.
Ik heb hem pas gereserveerd op de site van bartsmit toen de bundel daar beschikbaar kwam (en toen misschien ook al een paar dagen te laat) maar ik heb hem toch kunnen bestellen nu :9
Same here.. Ergens eind oktober gereserveerd voor een bundel. Kreeg uiteindelijk een mail dat ik vóór 23 augustus had gereserveerd. Klopte niets van, maargoed ik vond het wel prima. Vanochtend inderdaad een unieke url ontvangen en zojuist de PS4 Day-One besteld _/-\o_

• AMARONE
FlyEragon schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:57:
Hoofddorp reserveringen zijn alweer vol helaas
Fuck haha. Ik probeer de lokale zo nog even hier.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Waar kopen jullie eigenlijk je games nu nog? Ergens nog goede aanbiedingen? Saturn had een mooi 3 halen 2 betalen actie, maar die geldde niet in alle winkels en niet alle games waren voorradig.

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 18:33
Rogues schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:57:
[...]

Same here.. Ergens eind oktober gereserveerd voor een bundel. Kreeg uiteindelijk een mail dat ik vóór 23 augustus had gereserveerd. Klopte niets van, maargoed ik vond het wel prima. Vanochtend inderdaad een unieke url ontvangen en zojuist de PS4 Day-One besteld _/-\o_
Ik heb 17 augustus gereserveerd en kreeg een bericht dat ik NA 23 augustus had gereserveerd. Spijtig dat ze mensen benadelen die wel optijd waren :(
Pagina: 1 ... 33 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot