Toevallig iemand die weet of de Saturn Spijkenisse of Rotterdam Zuidplein ze ook hebben liggen?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:19:
Via Twitter en telefonisch heeft Saturn Nieuwegein bevestigd dat de 3 halen 2 betalen aktie ook geldig is voor PS4 games. Ik ga er straks ff heen om nfs/fifa/battlefield te kopen. De prijzen van de games zouden tussen de 60 en 70 zijn. Daarnaast belde ze mij gisteren om 18.00 dat ik ee. Killzone megabundel kan kiezen!
Uiteraard voor gekozen
Online = versturenRowwan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:52:
Hoe werkt dat daar bij BartSmit met die preorders? Afhalen in een winkel? Of versturen? Of kiezen tussen beide...
Bestellen in winkel = ophalen in winkel
Oh, ik had de hoop dat ik online zou kunnen bestellen en dan ophalen in de lokale Bart Smit winkel (zoals bij bijvoorbeeld Mediamarkt kan.
Ik neem dat dat Bart Smit het dan op donderdag verstuurd? (als je online besteld)Online = versturen
Bestellen in winkel = ophalen in winkel
verschild per winkel dacht ik.! sommige versturen donderdag sommige de dag zelf. maar dit gok ik weet het niet zeker.Zidanexo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:01:
[...]
Ik neem dat dat Bart Smit het dan op donderdag verstuurd? (als je online besteld)
[ Voor 15% gewijzigd door robero50 op 22-11-2013 11:04 ]
Bij launchgames of gewone games waarbij de regeling: 'vandaag besteld, morgen in huis' van toepassing is vaak 's nachts al gereedgemaakt voor verzending, zodat deze 's ochtends overgedragen kan worden aan Postnl.Zidanexo schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:01:
[...]
Ik neem dat dat Bart Smit het dan op donderdag verstuurd? (als je online besteld)
De uiteindelijke verzendingsdatum is dan wel vrijdag, maar dan zou je deze op de dag zelf ook nog in ontvangst moeten kunnen nemen.
Vandaag gebeld naar de Bart Smit in Sliedrecht.
20 augustus besteld, was gewoon nummer 11 daar !!!!
Waarschijnlijk zit ik pas bij de 3e levering vertelde de vrouw. Ze krijgen er 7 binnen. vind ik nog veel voor een kleine plaats.
Waarschijnlijk zit ik pas bij de 3e levering vertelde de vrouw. Ze krijgen er 7 binnen. vind ik nog veel voor een kleine plaats.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft Saturn deze games al in de winkel liggen ?Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:19:
Via Twitter en telefonisch heeft Saturn Nieuwegein bevestigd dat de 3 halen 2 betalen aktie ook geldig is voor PS4 games. Ik ga er straks ff heen om nfs/fifa/battlefield te kopen. De prijzen van de games zouden tussen de 60 en 70 zijn. Daarnaast belde ze mij gisteren om 18.00 dat ik ee. Killzone megabundel kan kiezen!
Uiteraard voor gekozen
Uhhm 3e levering dat is flink bale zou ik zeggen?!Mars18 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:10:
Vandaag gebeld naar de Bart Smit in Sliedrecht.
ik heb hem zelf deze week nog besteld bij mycom de mega bundel ik krijg hem "GROTE" kans maandje later binnen. staat op de site en in mij mail 21-12-13. maar dit is mycom's zijn verwachte datum dat ik hem kan ophalen er is verder nog niks bekend!
[ Voor 7% gewijzigd door robero50 op 22-11-2013 11:17 ]
Ik heb er ook 1 bij bol.com besteld. En weet niet wanneer die geleverd gaat worden. Ik game amper eigenlijk meer. GTA5 de 1e 3 weken veel gespeeld, daarna totaal niet meer.robero50 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:16:
[...]
Uhhm 3e levering dat is flink bale zou ik zeggen?!
ik heb hem zelf deze week nog besteld bij mycom de mega bundel ik krijg hem "GROTE" kans maandje later binnen. staat op de site en in mij mail 21-12-13. maar dit is mycom's zijn verwachte datum dat ik hem kan ophalen er is verder nog niks bekend!
Heb in de toekomst 10 PS4´s nodig voor mijn bedrijf. Dus de haast is er niet echt.
Al wil ik wel graag FIFA 14 op de PS4 spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
10 nodig voor je bedrijfMars18 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:19:
[...]
Ik heb er ook 1 bij bol.com besteld. En weet niet wanneer die geleverd gaat worden. Ik game amper eigenlijk meer. GTA5 de 1e 3 weken veel gespeeld, daarna totaal niet meer.
Heb in de toekomst 10 PS4´s nodig voor mijn bedrijf. Dus de haast is er niet echt.
Al wil ik wel graag FIFA 14 op de PS4 spelen
Net de volgende sms gekregen van BS:
Je reservering van Ps4 Assassins Creed Black Flag is nu beschikbaar! Ga snel naar de Bart Smit winkel waar je hebt gereserveerd om je game op te halen.
Nou dat wordt vast morgen AC ophalen. Kan ik vast genieten van het hoesje.
Je reservering van Ps4 Assassins Creed Black Flag is nu beschikbaar! Ga snel naar de Bart Smit winkel waar je hebt gereserveerd om je game op te halen.
Nou dat wordt vast morgen AC ophalen. Kan ik vast genieten van het hoesje.
PSN: speedrazor3
Bedankt voor de tip!! Ligt wel op ruim een uur rijden, maar rij ik graag voor zo'n aanbieding.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:19:
Uiteraard voor gekozen
Ik heb gevraagd welke ze op voorraad hebben via Twitter.
Twijfel namelijk of ze BF4 en NFS Rivals al binnen hebben. (en als 3e AC4-BF)
Die laatste kwam namelijk pas op 28-11 uit zei EA twitter account
Amersfoort geld deze aanbieding ook he! weet niet of je daar dichterbij woont.Thijs2010 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:24:
[...]
Bedankt voor de tip!! Ligt wel op ruim een uur rijden, maar rij ik graag voor zo'n aanbieding.
Ik heb gevraagd welke ze op voorraad hebben via Twitter.
Twijfel namelijk of ze BF4 en NFS Rivals al binnen hebben. (en als 3e AC4-BF)
Die laatste kwam namelijk pas op 28-11 uit zei EA twitter account
Maar dat was gisteren gemeld in dit topic!
Net bij saturn Nieuwegein geweest. Ze hebben fifa/cod/ac in de vakken liggen. Ik vroeg of hij een bestelling wilde maken van de games van mijn wens, maar dat kon niet. Daarna aangegeven dat ik via twitter en telefonisch andere informatie had. Mijn gegevens zijn op geschreven en wordt vanmiddag terug gebeld. Btje jammer 
Edit: hij suggereerde wel iets over een aktie op de release dag. Maar kon daar niets over zeggen.
Edit: hij suggereerde wel iets over een aktie op de release dag. Maar kon daar niets over zeggen.
[ Voor 13% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 22-11-2013 11:39 ]
Ik organiseer FIFA (en andere games)toernooien voor de jeugd van voetbalclubsrobero50 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:23:
[...]
10 nodig voor je bedrijf![]()
Waarom zoveel en waarvoor ga je ze gebruik als ik zo vrij mag zijn met vragen!:)
Op dit moment op de xbox 360, maar ga ook overstappen naar ps4
Nice! Ps: daar kan je geld mee verdiende? (blijkbaar wel omdat je het doet maar vraag het me toch af!)Mars18 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:38:
[...]
Ik organiseer FIFA (en andere games)toernooien voor de jeugd van voetbalclubs![]()
Op dit moment op de xbox 360, maar ga ook overstappen naar ps4
Is allebei uur en een kwartier rijdenrobero50 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:28:
[...]
Amersfoort geld deze aanbieding ook he! weet niet of je daar dichterbij woont.
Maar dat was gisteren gemeld in dit topic!
Kom uit Venray (Noord Limburg)
Oke maar zoals je hier boven hebt kunnen lezen Nieuwegein heeft alleen fifa/cod/ac in de schappen.Thijs2010 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:40:
[...]
Is allebei uur en een kwartier rijden
Kom uit Venray (Noord Limburg)
weet niet hoe het zit in Amersfoort.
dat ze de games al verkopen voordat de console in de winkel ligt 
straks koop je een game wordt je console niet geleverd mag je 2 maanden naar hoesje kijken
straks koop je een game wordt je console niet geleverd mag je 2 maanden naar hoesje kijken
Zodra ik nieuws heb over mogelijke pre order 3=2 horen jullie het. Gister aan de telefoon zei de verkoper dat het geen probleem was..
Allen COD:Ghost, FIFA 14, AC:BF en Just Dance 2014 liggen in de winkel.
FIFA 14 heb ik al bijna een week thuis liggen voor € 50,00 (15% Bart Smit en € 5,00 korting).
AC:BF en NFS:Rivals verwacht ik heel snel in 2014 voor € 30,00, COD:Ghost is ook niet heel bijzonder (het is wachten op een nieuwe engine).
Ik ga me aan het begin alleen op Battlefield 4, FIFA 14 en PSN Plus concentreren denk ik.
FIFA 14 heb ik al bijna een week thuis liggen voor € 50,00 (15% Bart Smit en € 5,00 korting).
AC:BF en NFS:Rivals verwacht ik heel snel in 2014 voor € 30,00, COD:Ghost is ook niet heel bijzonder (het is wachten op een nieuwe engine).
Ik ga me aan het begin alleen op Battlefield 4, FIFA 14 en PSN Plus concentreren denk ik.
[ Voor 70% gewijzigd door Jumpman op 22-11-2013 12:51 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
MooizoLekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:46:
Zodra ik nieuws heb over mogelijke pre order 3=2 horen jullie het. Gister aan de telefoon zei de verkoper dat het geen probleem was..
Ben zojuist door MM gebeld en kon voor de killzone bundel kiezen, ik heb ook een bart smit order voor volgende week. Ik ga vanmiddag langs bij MM om zeker te zijn van een day 1 als dit zeker is dan mag iemand hier mijn bartsmit (link) order hebben.
Welke Mediamarkt was dat?Menno0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:03:
Ben zojuist door MM gebeld en kon voor de killzone bundel kiezen, ik heb ook een bart smit order voor volgende week. Ik ga vanmiddag langs bij MM om zeker te zijn van een day 1 als dit zeker is dan mag iemand hier mijn bartsmit (link) order hebben.
Volgens mij worden alle PS4 door Sony het liefst omgezet in bundels. Lekker goedkoop in de markt zetten en vervolgens upgraden en meer omzet. Ik vind het wel slim gedaan...
Verklaart ook waarom je niets van de Sony website hoort over bundels!
Verklaart ook waarom je niets van de Sony website hoort over bundels!
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
toch ook maar de saturn actie genomen.
Alleen jammer dat nfs-rivals er nog niet was, nu maar gamen met cod/ac/fifa komt ook wel goed...
Alleen jammer dat nfs-rivals er nog niet was, nu maar gamen met cod/ac/fifa komt ook wel goed...
Verwijderd
Voorraaddatum bij Centralpoint staat nu op 13 december (vrijdag) Heb een tijdje geleden met een schietgebedje maar een reservering geplaats bij de BS, kijken wat daar uit komt.
Alleen 4 games hadden ze in de winkelsTayfunc schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:16:
[...]
Heeft Saturn deze games al in de winkel liggen ?
Echt jammer want op de website stonden er 9 maar de vrouw aan de balie kon alleen de games geven die al uitgebracht zijn. Maar op de site geld de actie niet, erg jammer.
Moest het met ac/cod/fifa doen ipv nfs
Als je gewoon dit topic een beetje in de gaten houdt dan komt het denk ik helemaal goedchimera2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:24:
[...]
Mm lekker dan. Ik bekijk mijn mail eigenlijk nooit in het weekend.
Gewacht met het bestellen van een PS4 omdat ik graag een bundel wou hebben. Nu maar hopen dat ik de KZ XL bundel nog ergens kan bestellen en ooit nog eens binnen komt.
Mycom kan je hem nog halen en grote kans heb je hem dit jaar dan nog!BlackthunderAwf schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:40:
Gewacht met het bestellen van een PS4 omdat ik graag een bundel wou hebben. Nu maar hopen dat ik de KZ XL bundel nog ergens kan bestellen en ooit nog eens binnen komt.
Ik heb van de week hem daar besteld krijg hem "grote kans" 21/12/13 binnen!
[ Voor 9% gewijzigd door robero50 op 22-11-2013 13:14 ]
Snel gekeken, wou er nog een spel bij doen, winkelmandje bekijken. Was de bundel verdwenen! Snel weer op de site gezocht, maar helaas.. niet meer te vinden.robero50 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:14:
[...]
Mycom kan je hem nog halen en grote kans heb je hem dit jaar dan nog!
Ik heb van de week hem daar besteld krijg hem "grote kans" 21/12/13 binnen!
All4games belooft heb voor 31 Januari.. en bij Intertoys kun je niet bestellen. Dat zijn de enige sites die ik kon vinden met de KZ XL bundel.
Ik zie hem op mycom toch echt nog staan?BlackthunderAwf schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:27:
[...]
Snel gekeken, wou er nog een spel bij doen, winkelmandje bekijken. Was de bundel verdwenen! Snel weer op de site gezocht, maar helaas.. niet meer te vinden.
All4games belooft heb voor 31 Januari.. en bij Intertoys kun je niet bestellen. Dat zijn de enige sites die ik kon vinden met de KZ XL bundel.
http://www.mycom.nl/gamin...s4-killzone-shadow-camds4
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Bart smit website laat nu het volgende zien:
Heb dus goede hoop dat ze vandaag de mails om te kunnen bestellen eruit gaan doen.Onze eerste levering is reeds volledig uitverkocht!
De snelste manier om toch een Playstation 4 aan te schaffen is door middel van een reservering.
eb jij als eerste gereserveerd dan kun jij bij de volgende leveringen jouw Playstation 4 als eerste aanschaffen.
Reserveer daarom zo snel mogelijk!
Wat vreemd. Ik zweer dat ik hem eerst in mijn winkelmand had gedaan en daarna weg was ;<Tiwazz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:29:
[...]
Ik zie hem op mycom toch echt nog staan?
http://www.mycom.nl/gamin...s4-killzone-shadow-camds4
Snel bestellen dan maar!
En kan iemand mij dit verschil uitleggen?
http://www.mycom.nl/gamin...m=cpc&utm_source=tweakers
http://www.mycom.nl/gamin...m=cpc&utm_source=tweakers
Dan wil ik je order wel overnemen.Menno0 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:03:
SUZ-SWM40 VA2 + ERST20D-VM2D
zag dit opeens:
PlayStation 4 en PS Vita-bundel verschijnt mogelijk dit jaar
November 22, 2013 door Sander Woestenburg
Toen de PlayStation 4 werd aangekondigd, was Sony al vrij snel duidelijk dat ze grootste plannen hebben om de next-gen console graag hand in hand zien gaan met hun laatste handheld: de PS Vita. Door middel van mogelijkheden als Remote Play en het PS Plus-abonnement die zowel voor de consoles als handheld geldt, willen ze laten zien dat ze graag hebben dat fans beide apparaten in huis hebben. Een PlayStation 4 in huis hebben is tot nog toe onmogelijk, maar mocht je dit van plan zijn en ook in zijn voor een PlayStation-apparaat voor onderweg is er goed nieuws. Een PlayStation 4 en PS Vita-bundel verschijnt mogelijk dit jaar.
De Britse website MCV UK laat dit weten. Volgens hen gaat de combinatie tussen de PlayStation 4 en PS Vita de “Ultimate Bundle” heten. Sony zou bijna drie miljoen euro steken in de marketingcampagne van de PS Vita en het als een groot verkooppunt zien dat PlayStation 4-games vanaf de console naar de handheld te streamen zijn. Geheel onterecht is dat natuurlijk ook niet. Waarschijnlijk zijn er ontzettend veel gamers die veel plezier kunnen beleven aan deze functie. Stel je vriendin wil graag televisie kijken, terwijl jij met een potje Killzone Shadow Fall bezig bent, is het niet geheel onprettig om verder te kunnen spelen op de PS Vita.
Het marketingbudget van bijna drie miljoen euro zou overigens niet slechts gericht zijn in potentiële PlayStation 4-bezitters lekker maken voor de PS Vita, maar zich ook richten op games als bijvoorbeeld het onlangs uitgekomen Tearaway. Ben Law, Sony’s senior product manager zou dit aan de site verteld hebben. “We zijn ontzettend enthousiast over PS Vita, nu kerst eraan komt. We hebben een geweldige campagne die zich richt op nieuwe games als Tearaway, de constant groeiende gamecatalogus en de Remote Play-service”, aldus Law.
Voor nu is het nog onduidelijk of het ook echt waar blijkt te zijn, gezien Sony op hun eigen communicatiekanalen nog niets losgelaten heeft. Laten we hopen er snel meer
klopt dit , iemand nog meer nieuws over dit?
En kreeg vandaag bericht van BS: de eerste en 2de batch zijn uitverkocht, volgens de persoon is de 2de batch pas eind januari?
Toen de PlayStation 4 werd aangekondigd, was Sony al vrij snel duidelijk dat ze grootste plannen hebben om de next-gen console graag hand in hand zien gaan met hun laatste handheld: de PS Vita. Door middel van mogelijkheden als Remote Play en het PS Plus-abonnement die zowel voor de consoles als handheld geldt, willen ze laten zien dat ze graag hebben dat fans beide apparaten in huis hebben. Een PlayStation 4 in huis hebben is tot nog toe onmogelijk, maar mocht je dit van plan zijn en ook in zijn voor een PlayStation-apparaat voor onderweg is er goed nieuws. Een PlayStation 4 en PS Vita-bundel verschijnt mogelijk dit jaar.
De Britse website MCV UK laat dit weten. Volgens hen gaat de combinatie tussen de PlayStation 4 en PS Vita de “Ultimate Bundle” heten. Sony zou bijna drie miljoen euro steken in de marketingcampagne van de PS Vita en het als een groot verkooppunt zien dat PlayStation 4-games vanaf de console naar de handheld te streamen zijn. Geheel onterecht is dat natuurlijk ook niet. Waarschijnlijk zijn er ontzettend veel gamers die veel plezier kunnen beleven aan deze functie. Stel je vriendin wil graag televisie kijken, terwijl jij met een potje Killzone Shadow Fall bezig bent, is het niet geheel onprettig om verder te kunnen spelen op de PS Vita.
Het marketingbudget van bijna drie miljoen euro zou overigens niet slechts gericht zijn in potentiële PlayStation 4-bezitters lekker maken voor de PS Vita, maar zich ook richten op games als bijvoorbeeld het onlangs uitgekomen Tearaway. Ben Law, Sony’s senior product manager zou dit aan de site verteld hebben. “We zijn ontzettend enthousiast over PS Vita, nu kerst eraan komt. We hebben een geweldige campagne die zich richt op nieuwe games als Tearaway, de constant groeiende gamecatalogus en de Remote Play-service”, aldus Law.
Voor nu is het nog onduidelijk of het ook echt waar blijkt te zijn, gezien Sony op hun eigen communicatiekanalen nog niets losgelaten heeft. Laten we hopen er snel meer
klopt dit , iemand nog meer nieuws over dit?
En kreeg vandaag bericht van BS: de eerste en 2de batch zijn uitverkocht, volgens de persoon is de 2de batch pas eind januari?
En nu is de site down.mathijs55 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:31:
Bart smit website laat nu het volgende zien:
[...]
Heb dus goede hoop dat ze vandaag de mails om te kunnen bestellen eruit gaan doen.
Stilte voor de storm?
Verwijderd
Slim hoe alle retailers alle consumenten benaderen om te switchen naar een Killzone bundel. Bij iedere toezegging verdwijnt weer een consument van de oorspronkelijke wachtlijst.
weet iemand iets af van de pre orders van Nedgame?
Haha, wishful thinking hedutchgio schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:37:
[...]
En nu is de site down.
Stilte voor de storm?
Ben gelukkig al verzekerd van 1 PS4 dus de druk is hier wat minder
Iemand al een update van de leveringsdatum bij Sony? Staat nog steeds voor eind december bij mij.
Doet Amazon.com ook mee aan Black Friday? Zo ja, leuke manier om even cheap PS4 spellen te kopen als je er op tijd bij bent volgens mij
Haha ja had ik dat maar..mathijs55 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:42:
[...]
Haha, wishful thinking he
Ben gelukkig al verzekerd van 1 PS4 dus de druk is hier wat minder
Nu doet ie het weer, dus misschien waren ze wel bezig met testen van grote hoeveelheiden bezoeken in een korte tijd..
De site spreekt wel boekdelen:
In grote blokletters:
"Vrijdag 29 november start de ps4 verkoop!"
Onze eerste levering is reeds volledig uitverkocht! De snelste manier om toch een playstation 4 aan te schaffen is d.m.v. Een reservering. Heb jij als eerste gereserveerd dan kun je bij volgende leveringen jou ps4 als eerste aanschaffen.
Reserveer daarom zo snel mogelijk via onze website of winkels!
Dus eerste levering is uitverkocht, dat zijn dus de reserveringen voor 23 augustus vermoed ik dan. Alles daarna is 2e levering of later?!
EDIT: en de site is weer down. Men is duidelijk met 'iets' bezig..
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 22-11-2013 13:53 ]
meer dit mailtje gekregen van bartsmit? iig nog geen vervolg mail gekomen.
Duimen dat ik bij de eersten zitBeste klant,
Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.
Met vriendelijke groet,
Team bartsmit.com
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Winterslaap gehad?Oggy schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:49:
meer dit mailtje gekregen van bartsmit? iig nog geen vervolg mail gekomen.
[...]
Duimen dat ik bij de eersten zit
Dat is oud nieuws.
Ik volg niet elke dag de forums
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
@Oggy
Voortaan even de mededeling lezen boven het reageer gedeelte, hierin staat ook vermeld dat het plaatsen van dezelfde Bart Smit emails niet nodig is.
Maar om terug te komen op je reactie, als het goed is zit je bij de eerste lading, aangezien je de "juiste" mail hebt gehad. Tussen vandaag en maandag zou je een e-mail moeten ontvangen met daarin een bestellink voor jouw PS4. Op Twitter wordt er door Bart Smit aangegeven dat je dan minstens 24 uur hebt om te reserveren.
Vervolgens gaan ze vanaf maandag t/m donderdag bekijken hoeveel bestellingen er NIET zijn geplaatst, waarna er mensen die geen mail hebben ontvangen, en dus op de "misschien-lijst" staan alsnog een PS4 voor Day-one kunnen bestellen.
Voortaan even de mededeling lezen boven het reageer gedeelte, hierin staat ook vermeld dat het plaatsen van dezelfde Bart Smit emails niet nodig is.
Maar om terug te komen op je reactie, als het goed is zit je bij de eerste lading, aangezien je de "juiste" mail hebt gehad. Tussen vandaag en maandag zou je een e-mail moeten ontvangen met daarin een bestellink voor jouw PS4. Op Twitter wordt er door Bart Smit aangegeven dat je dan minstens 24 uur hebt om te reserveren.
Vervolgens gaan ze vanaf maandag t/m donderdag bekijken hoeveel bestellingen er NIET zijn geplaatst, waarna er mensen die geen mail hebben ontvangen, en dus op de "misschien-lijst" staan alsnog een PS4 voor Day-one kunnen bestellen.
Op Twitter zag ik net een reactie van Bartsmit tegen iemand m.b.t. Levering:
"Je staat op de misschienlijst voor een day-one, dat hangt af van aantal dubbele pre-orders en is niet 100% zeker."
Tussen maandag en donderdag zou er meer bekend moeten zijn.
Dus als ze vandaag de pre-orders niet open gooien, wordt het maandag.
EDIT: oeps, tweaker hierboven was me voor..
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 22-11-2013 13:57 ]
Weet iemand of ze bij Saturn Amsterdam al PS4 games verkopen ?
@ mathijs55/dutchgio
aah oke, dus nog altijd gewoon afwachten.
iig bedankt voor de info.
aah oke, dus nog altijd gewoon afwachten.
iig bedankt voor de info.
DAMN! Ik wacht af . Zo een bundel past perfect bij mij.theduke1989 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:36:
zag dit opeens:
Verwijderd
FF heen bellen?Sefaex schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:57:
Weet iemand of ze bij Saturn Amsterdam al PS4 games verkopen ?
haha wat een teasers bij de Bart Smit.
Ik stuurde ze een berichtje op twitter: Hebben de website problemen toevallig te maken met een mail waar iedereen met smart op zit te wachten?
Reactie Bart Smit: Wie weet:) Website werkt weer!
Ik stuurde ze een berichtje op twitter: Hebben de website problemen toevallig te maken met een mail waar iedereen met smart op zit te wachten?
Hmm, ja dus..mathijs55 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:11:
haha wat een teasers bij de Bart Smit.
Reactie van bart smit:
Doordat wij iets te kort Playstations hebben ontvangen van Sony kunnen wij helaas niet aan de verwachting voldoen van voor 23 augustus. Toch staat u bovenaan de misschienlijst aangezien je op de 17e hebt reserveerd en dat nu net de datum is waar de scheiding is van wel/niet.
De situatie is als volgt. Veel mensen hebben dubbel gereserveerd of bij meerdere aanbieders. We verwachten dus dat veel mensen die een e-mail ontvangen over dat ze de PS4 kunnen bestellen niet zullen bestellen. Aan de hand hoe snel onze voorraad gaat sturen we de misschien lijst emails zodat ze nog de PS4 kunnen kopen.
Wanneer na een dag van de bestellijst 35% nog niet is betaald/besteld gaan we de eerste mensen van de misschien lijst mailen. Naar verwachting is dit voor dinsdag, dit zodat je hem alsnog op de dag van de release thuis hebt.
Bij mij had ik een error gekregen bij het bestellen. maar als nog heb ik bevestiging mail gekregen.BlackthunderAwf schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:27:
[...]
Snel gekeken, wou er nog een spel bij doen, winkelmandje bekijken. Was de bundel verdwenen! Snel weer op de site gezocht, maar helaas.. niet meer te vinden.
Saturn Spijkenisse geeft geen PS4 games mee. Saturn Dordrecht wél (telefonisch contact). Dus morgen even langs Saturn Dord, moest dan toch al in Dord zijn.
Het gaat om het bekende lijstje van GOD, AC4, Fifa en een dansgame
Het gaat om het bekende lijstje van GOD, AC4, Fifa en een dansgame
Wat was je vraag? Ging dit om online of in de winkel? En een bundel of standalone PS4?
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Klopt. Net ook besteld, na betaling een error gekregen. Wel orderbevestiging en ik zie hem ook staan bij mijn account van MyCom. Ik ben benieuwd!robero50 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:19:
[...]
Bij mij had ik een error gekregen bij het bestellen. maar als nog heb ik bevestiging mail gekregen.
Uiteraard.Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:31:
Denken jullie dat het mogelijk is om een PS4 te bemachtigen via Amazon.es of Amazon.de?
Ja dat zeker, wat betreft de day one release geef ik je nog weinig kans..Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:31:
Denken jullie dat het mogelijk is om een PS4 te bemachtigen via Amazon.es of Amazon.de?
Awesome, net even de Bart Smit gebeld. Sta als eerste op de lijst voor een reservering en ze krijgen begin komende week de PS4's binnen.
Bij de GameMania heb ik een aanbetaling gedaan en daar zit ik ook bij de eerste batch (moest er ook 1 regelen voor een vriend van me).
Bij de GameMania heb ik een aanbetaling gedaan en daar zit ik ook bij de eerste batch (moest er ook 1 regelen voor een vriend van me).
dat had ik dus ook dus door die error dacht ik He niet besteld dus nog een keer weer die error gekregen dus nu 2 mega bundels in bestelling staanBlackthunderAwf schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:26:
[...]
Klopt. Net ook besteld, na betaling een error gekregen. Wel orderbevestiging en ik zie hem ook staan bij mijn account van MyCom. Ik ben benieuwd!
Nieuwe bundel tijdens kerst PS4+PS Vita geruchten gaan dat die 499 euro zal kosten,check psx-sense.nl
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
super vet pakket vindt ik zelf direct remote play testen!Amaze86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:49:
Nieuwe bundel tijdens kerst PS4+PS Vita geruchten gaan dat die 499 euro zal kosten,check psx-sense.nl
In de fysieke winkels (ook?) begin van de week?sorted.bits schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:34:
Awesome, net even de Bart Smit gebeld. Sta als eerste op de lijst voor een reservering en ze krijgen begin komende week de PS4's binnen.
pic.twitter.com/ZWfzGm2oFP
kan iemand deze foto posten?
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Even kijken:Falastine schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:16:
pic.twitter.com/ZWfzGm2oFP
edit: alsnog een PS4 kunnen regelen via Bart Smit
[ Voor 89% gewijzigd door Resinman op 28-11-2013 11:53 ]
Apart dat ze toelaten dat 1 iemand er meer dan 1 besteldResinman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:27:
In augustus mijn PS4 bij de lokale Bart Smit gereserveerd (voor 23 augustus). Zowel op de website als in de winkel werd mij gegarandeerd dat ik 29 november een PS4 zou krijgen. Krijg ik net te horen, na zelf contact opgenomen te hebben, dat ik hem toch gegarandeerd niet krijg. Ik was de 5e op de lijst en ze krijgen er 9 binnen. Sommige mensen voor mij hebben twee en zelfs drie PS4's in bestelling staan en daarom val ik gegarandeerdbuiten de boot.
Idd, dat is toch best ongehoordPBP schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:28:
[...]
Apart dat ze toelaten dat 1 iemand er meer dan 1 besteld
JIJ moet niet zoveel onzin blaten RRCreations. Van de week nog aan de lijn en daadwerkelijke aantallen zijn bekend en ze weten ook precies of je reserveringspositie genoeg isRRCreations schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:55:
Voor alle mensen die willen weten hoeveel er daadwerkelijk komen per mediamarkt of saturn.
Er is GEEN mogelijk manier om te weten of je het wel krijgt of niet. De playstations worden de dag ervoor geleverd en met een beetje geluk iets eerder. De hoeveelheid ligt aan de leverancier. Zij bepalen hoeveel daadwerkelijk worden geleverd bij Mediamarkt/Saturn per vestiging apart. Heb je een kleine vestiging dan zullen ze uiteraard wat minder leveren dan bij een grote. Je kan erop wedden dat als je boven de nummer 20 bent dat je moet beginnen met bidden dat je daadwerkelijk de 29e kan ophalen. Je hoort het waarschijnlijk 1 dag van te voren of je het kan ophalen dus discussieren is eigenlijk wel zinloos. Dit geldt waarschijnlijk voor elk ander winkel, het is nog niet geleverd en alle informatie is dus puur speculatie die worden aangevoerd omdat JIJ zo ongeduldig bent (ze moeten immers wel communiceren)
Dan was het vast geen tropical blue, want die is freakin lekkerDarkElement schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:31:
Kan ook niet wachten om de remote play te testen maar moet eerst mijn Vita fiksen. Die vond Taksi niet zo lekker
offtopic:was zijn eerste keer en de vita is nog steeds aan het bijkomen van die goddelijk smaak
Ontopic: gelukkig heeft mij broer een vita en die kan ik vast wel een paar keer lenen
[ Voor 3% gewijzigd door robero50 op 22-11-2013 15:38 ]
Assassins Creed IV: Black Flag net mogen ontvangen van Wehkamp.
Nu Battlefield 4, Watch Dogs (volgend jaar) en de Playstation 4 zelf nog!
Nu Battlefield 4, Watch Dogs (volgend jaar) en de Playstation 4 zelf nog!
saturn amersfoort heeft alleen cod en just dance nog. Alles was al weg
nee dansjek1978 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:02:
Just Dance !!!! nee dank je.
Zojuist sony store effe gebeld met betrekking tot mijn ps4 levering.
Hij zei dat je waarschijnlijk de 27e een email zou krijgen en dat je hem dan ook waarschijnlijk op de 29 zou ontvangen (mits je voor 20 augustus hebt besteld)
TOP (als het lukt
)
Hij zei dat je waarschijnlijk de 27e een email zou krijgen en dat je hem dan ook waarschijnlijk op de 29 zou ontvangen (mits je voor 20 augustus hebt besteld)
TOP (als het lukt
Net door MM Leeuwarden gebeld voor de bundel upgrade, heb de grote toch gekozen:)
Battlefield 4 en de Playstation 4 zelf staan nog op 5-10 werkdagen bij Wehkamp trouwens.
Nu maar hopen dat ik niet 1-3 weken op de Playstation 4 moet wachten
Nu maar hopen dat ik niet 1-3 weken op de Playstation 4 moet wachten
Verwijderd
Net deze mail ontvangen, had 'm op 15-10 gepre-orderd dus niet echt verassing voor me 
Heb bij de MM webshop besteld.
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij Media Markt een pre-order geplaatst voor de PlayStation 4. Vanwege beperkte beschikbaarheid kunnen wij dit artikel helaas niet direct op de releasedatum (29 november 2013) aan u uitleveren.
Zodra bekend is wanneer Media Markt een tweede levering PlayStation 4's ontvangt zullen wij u per e-mail informeren over de nieuwe leverdatum. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Heb bij de MM webshop besteld.
Geachte klant,
Onlangs heeft u bij Media Markt een pre-order geplaatst voor de PlayStation 4. Vanwege beperkte beschikbaarheid kunnen wij dit artikel helaas niet direct op de releasedatum (29 november 2013) aan u uitleveren.
Zodra bekend is wanneer Media Markt een tweede levering PlayStation 4's ontvangt zullen wij u per e-mail informeren over de nieuwe leverdatum. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Saturn Groningen zegt dat ze niets hebben maar ze leggen het nog niet in de winkel. tegenvaller!
Nu utrecht nog effe bellen
Nu utrecht nog effe bellen
Net contact gehad met Saturn Nieuwegein.
Te koop voor 3 voor 2 aktie:
FIFA/COD/AC geen andere games voor zover.
Van deze games heb ik zelf interesse in FIFA. BF4 en NFS doen dus NIET mee met de aktie.
Wanneer er 3 mensen FIFA willen kopen voor de PS4 kunnen we dus een leuke deal maken. 46.- per stuk.
Ze zijn vanavond tot 21.00 open. Zelf ben ik ook beschikbaar om daar af te spreken. Mag ook via DM.
Te koop voor 3 voor 2 aktie:
FIFA/COD/AC geen andere games voor zover.
Van deze games heb ik zelf interesse in FIFA. BF4 en NFS doen dus NIET mee met de aktie.
Wanneer er 3 mensen FIFA willen kopen voor de PS4 kunnen we dus een leuke deal maken. 46.- per stuk.
Ze zijn vanavond tot 21.00 open. Zelf ben ik ook beschikbaar om daar af te spreken. Mag ook via DM.
Ik had dit mailtje gehad.iSpaceman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:05:
Zojuist sony store effe gebeld met betrekking tot mijn ps4 levering.
TOP (als het lukt)
Geachte heer XXXX,
Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.
Alle Playstation 4 orders geplaatst voor 20 augustus zullen worden geleverd op release datum.
U zal uw bestelling dus mogen ontvangen op 29 november 2013.
Bevestiging hiervan zal volgend aan het begin van de komende week.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
XXXX
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7 - D1, 1935 Zaventem, Belgium
customer.service.nl@shop.sony-europe.com
customer.service.be.nl@shop.sony-europe.com
sales.nl@shop.sony-europe.com
sales.be.nl@shop.sony-europe.com
Nederland: (020) 346.9524 --- België: (02) 713.1635 --- UK: 0207.365.2413
Sony Europe Limited. A company registered in England and Wales.
Registered office: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey. KT13 0XW. United Kingdom
ref:_00DD0CG3j._500D0Wn5YR:ref
Top!Eriko1 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:07:
Net door MM Leeuwarden gebeld voor de bundel upgrade, heb de grote toch gekozen:)
Betekend dat ik weer 1 plekje ben opgeschoven! Haha.
(Zit in het grijze gebied tussen wel of niet, hoe meer mensen voor een bundel kiezen, hoe meer ik opschuif in de reguliere pre-order lijst neem ik aan
Net sms gehad van Game mania.
"We nodigen je graag uit als VIP voor de officiele Playstation 4 Lancering in Game Mania Almere op 28-11-2013 om 23:30".
Chill!!!!!
"We nodigen je graag uit als VIP voor de officiele Playstation 4 Lancering in Game Mania Almere op 28-11-2013 om 23:30".
Chill!!!!!
Heeft iemand al wat gehoord van bol.com?
Toch even off-topic om de stress bij de meeste tweakers in dit topic weg te nemen 
-edit: Maat van me heeft net zijn vriend bij Saturn Amersfoort gesproken, de 3=2 actie geldt volgende week ook nog. (alleen gevraagd voor 3x BF4 though)
-edit: Maat van me heeft net zijn vriend bij Saturn Amersfoort gesproken, de 3=2 actie geldt volgende week ook nog. (alleen gevraagd voor 3x BF4 though)
[ Voor 34% gewijzigd door Mathijs14 op 22-11-2013 17:52 ]
Verwijderd
Wat wil je horen? Degene die voor 1 augustus hebben besteld hebben hem op 29 nov. in huis. Er valt niks te vragen..stefanfct schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:49:
Heeft iemand al wat gehoord van bol.com?
Heb je hem 1 augustus of daarna besteld is er een kleine kans dat je hem nog krijgt op de dag van de release.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 17:58 ]
Utrecht Saturn doet ook mee. Net FIFA (2x), COD gehaald. Scheelt toch weer een mooi zakcentje
Zkrs Chilllll....Vet kerel!!!bangsat schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:47:
Net sms gehad van Game mania.
Chill!!!!!
Wacht met die games wel even op MM/Saturn/GM release acties. Verwacht pas echt klappers als alles inclusief console in de schappen liggen 
Daarbij moet ik ook toegeven dat 3 games tegelijkertijd hebben niet echt werkt wbt concentratie/focus, ik blijf dan steeds wisselen tussen games en maak weer niks af...
Daarbij moet ik ook toegeven dat 3 games tegelijkertijd hebben niet echt werkt wbt concentratie/focus, ik blijf dan steeds wisselen tussen games en maak weer niks af...
[ Voor 38% gewijzigd door Katseviool op 22-11-2013 18:05 ]
Zullen er op 29 november ook losse exemplaren te koop zijn? Lijkt me sterk dat er alleen maar pre-order consoles verkocht worden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot