Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 18:37
Dutchzilla schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:42:
Saturn heeft nu die 3 =2 betalen actie op multimedia. nu lees ik her en der dat sommige Saturns ook Ps4 games in deze actie hebben. Bv amersfoort doet dit wel. En sommige doen er niet aan mee.
weet iemand of Utrecht the wall ook Ps4 games in deze actie heeft zitten?

dan scoor ik vast wat games, en dan haal ik enkel mijn ps4 en camera op volgende week.
Hebben ze Battlefield, Fifa14 en Need for speed daar bijvoorbeeld al in de winkel? Ik kom morgen in amersfoort en dat zou dan wel heel mooi zijn. Of sturen ze de games achteraf naar je toe? Via de site krijg je niet de 3e game gratis als je er 3 in je wagentje doet

ik heb saturnamersfoort even getweet

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
jakz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:19:
[...]

Hebben ze Battlefield, Fifa14 en Need for speed daar bijvoorbeeld al in de winkel? Ik kom morgen in amersfoort en dat zou dan wel heel mooi zijn. Of sturen ze de games achteraf naar je toe? Via de site krijg je niet de 3e game gratis als je er 3 in je wagentje doet
ben ik inderdaad ook benieuwd naar hoe ze het gaan leveren aan je!

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-11 09:25
Ik zou ook de bundel BF4, AC4 en NFS Rivals willen scoren!
Ritje Amersfoort is geen probleem!
Actie is nog tot zondag geloof ik

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 12:27
[...]

Op de site staat aangegeven:
"alle getoonde online prijzen zijn inclusief voordeel"

<GoT>NightStalker

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
[...]

ja die hebben ze allemaal alles behalve killzone begreep ik

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd

Voorraaddatum bij centralpoint staat inmiddels op 12 december. Ik mag hopen dat ze het een beetje overschatten en toch eerder in huis hebben...

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:11
Aangezien er een nieuwe mediamarkt is geopend in Amsterdam Nieuw-West, vroeg ik me af of het niet nuttig is om daar een pre-order te plaatsen? Ik bedoel, ze zullen op 29 november ook wel pakweg 50 PS4's krijgen...

• JimmyJoness
  • Laatst online: 27-11 21:23
ryderb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:10:
[...]

Als je nu nog bij .de besteld krijg je hem ergens rond/na kerst pas, .es kan wel meteen de 29ste leveren.
klopt! ik zie het nu :)

enig idee hoe het zit met annuleren op amazon.es? ik heb de ps4 ook bij bol en wehkamp besteld, en als er 1 verstuurd is wil ik de rest cancellen

[ Voor 23% gewijzigd door JimmyJoness op 21-11-2013 14:47 ]

• robero50
Dutchzilla schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:41:
[...]

ja die hebben ze allemaal alles behalve killzone begreep ik
ja maar geld de actie nou wel of niet in de winkel van saturn in amersfoort?

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
JimmyJoness schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:43:
[...]

hoe weet je dit? op de site staat gweoon dat hij de 29e geleverd wordt
Link eens, want bij mij staat van niet.

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
robero50 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:44:
[...]

ja maar geld de actie nou wel of niet in de winkel van saturn in amersfoort?
wel in Amersfoort! alleen sommige andere winkels niet!
alleen ik vraag me af of hij geldt in Utrecht the wall.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Chefd
  • Laatst online: 15-06 22:51
Trishul schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:42:
Aangezien er een nieuwe mediamarkt is geopend in Amsterdam Nieuw-West, vroeg ik me af of het niet nuttig is om daar een pre-order te plaatsen? Ik bedoel, ze zullen op 29 november ook wel pakweg 50 PS4's krijgen...
Dat zou je denken, maar die in Leeuwarden weten ze nog niet eens zeker terwijl het de enige filiaal is in Friesland en houden ze 30-40 aan...

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44
Ik ben net terug van de Saturn vestiging in Amersfoort.

De 3 games halen 2 betalen actie geldt ook voor PS4 games. Het probleem is dat er op dit moment maar 4 games zijn waar je uit kan kiezen:

AC4
COD Ghosts
FIFA 14
Just Dance 2014

Daarom heb ik eerste 3 maar gekocht voor 120 totaal :) niet slecht... helaas geen BF4. Maar als je het wilt zou je wel de PS3 versie van BF4 kunnen nemen en die dan later upgraden.

[ Voor 18% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 21-11-2013 14:54 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-11 15:49
Voor alle mensen die willen weten hoeveel er daadwerkelijk komen per mediamarkt of saturn.

Er is GEEN mogelijk manier om te weten of je het wel krijgt of niet. De playstations worden de dag ervoor geleverd en met een beetje geluk iets eerder. De hoeveelheid ligt aan de leverancier. Zij bepalen hoeveel daadwerkelijk worden geleverd bij Mediamarkt/Saturn per vestiging apart. Heb je een kleine vestiging dan zullen ze uiteraard wat minder leveren dan bij een grote. Je kan erop wedden dat als je boven de nummer 20 bent dat je moet beginnen met bidden dat je daadwerkelijk de 29e kan ophalen. Je hoort het waarschijnlijk 1 dag van te voren of je het kan ophalen dus discussieren is eigenlijk wel zinloos. Dit geldt waarschijnlijk voor elk ander winkel, het is nog niet geleverd en alle informatie is dus puur speculatie die worden aangevoerd omdat JIJ zo ongeduldig bent (ze moeten immers wel communiceren)

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-11 10:34
RRCreations schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:55:
Voor alle mensen die willen weten hoeveel er daadwerkelijk komen per mediamarkt of saturn.

Er is GEEN mogelijk manier om te weten of je het wel krijgt of niet. De playstations worden de dag ervoor geleverd en met een beetje geluk iets eerder. De hoeveelheid ligt aan de leverancier. Zij bepalen hoeveel daadwerkelijk worden geleverd bij Mediamarkt/Saturn per vestiging apart. Heb je een kleine vestiging dan zullen ze uiteraard wat minder leveren dan bij een grote. Je kan erop wedden dat als je boven de nummer 20 bent dat je moet beginnen met bidden dat je daadwerkelijk de 29e kan ophalen. Je hoort het waarschijnlijk 1 dag van te voren of je het kan ophalen dus discussieren is eigenlijk wel zinloos. Dit geldt waarschijnlijk voor elk ander winkel, het is nog niet geleverd en alle informatie is dus puur speculatie die worden aangevoerd omdat JIJ zo ongeduldig bent (ze moeten immers wel communiceren)
Dit was al eigenlijk bekend na een stuk of 10 a 15 dezelfde berichten zoald die van BS dat het zeker is hoeveel ze er krijgen etc etc op de release...

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-11 09:44
De Saturn Amersfoort medewerker in de winkel vertelde mij net dat mensen met een day1 pre-order deze week worden gebeld. Of dat valt te geloven is natuurlijk maar de vraag. Maar wellicht dat het ook echt klopt. Dat zullen we komende dagen zien. Het heeft denk ik niet zoveel zin om daar moeilijk over te doen. Als ze me niet bellen sta ik day1 gewoon voor de deur want mij is een day1 PS4 beloofd :) zo simpel is het.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 08:49
Zojuist met de Gamemania hier in Eindhoven gebeld en die hebben mij laten weten dat ik hem volgende week op kan halen. Ik had hem besteld op 28 juli.

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-11 08:36
zit te twijfelen of ik die uit spanje zou bestellen enige game die ik erop wil spelen is BF4 maar die heb ik al op pc wel lekker op de bank weer knallen dan :):)

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:55
Heb zojuist ook maar een (extra) order geplaatst bij Amazon.es, levering 4 December :)

• MrHarry
moet je dan niet vooruit betalen MDevil? Ik zag dat alsik bestelde dat er stond 1-2 dagen (express dan)
en ging je dan voor de bundel of PS4 alleen?

• robero50
Dutchzilla schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:47:
[...]

wel in Amersfoort! alleen sommige andere winkels niet!
alleen ik vraag me af of hij geldt in Utrecht the wall.
Oke duidelijke maar hoe weet je dat het zo is in Amersfoort?

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:02
Wel vreemd dat amazon.es ze dan nog kan leveren. Of niemand daar heeft een ps4 besteld of ze bluffen daar. Van de andere kant is morgen de release. Dus of ze weten niet wat ze binnenkrijgen en nemen gewoon allemaal orders aan of ze hebben gelijk. Ben toch er benieuwd hoeveel mensen hem tussen 3 en 5 dec krijgen vanuit Spanje.

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 18:37
q-enf0rcer.1 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:49:
Ik ben net terug van de Saturn vestiging in Amersfoort.

De 3 games halen 2 betalen actie geldt ook voor PS4 games. Het probleem is dat er op dit moment maar 4 games zijn waar je uit kan kiezen:

AC4
COD Ghosts
FIFA 14
Just Dance 2014

Daarom heb ik eerste 3 maar gekocht voor 120 totaal :) niet slecht... helaas geen BF4. Maar als je het wilt zou je wel de PS3 versie van BF4 kunnen nemen en die dan later upgraden.
dank u! haal ik morgen ook even de eerste 3 op :)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
GranCanaria schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:12:
Wel vreemd dat amazon.es ze dan nog kan leveren. Of niemand daar heeft een ps4 besteld of ze bluffen daar. Van de andere kant is morgen de release. Dus of ze weten niet wat ze binnenkrijgen en nemen gewoon allemaal orders aan of ze hebben gelijk. Ben toch er benieuwd hoeveel mensen hem tussen 3 en 5 dec krijgen vanuit Spanje.
Je bedoeld volgende week?

• Fidelity
MrHarry schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:10:
moet je dan niet vooruit betalen MDevil? Ik zag dat alsik bestelde dat er stond 1-2 dagen (express dan)
en ging je dan voor de bundel of PS4 alleen?
Heb de bundle met Killzone besteld. Mijn creditcard is gekoppeld aan mijn Amazon account. Hier is nog niets vanaf geschreven, maar heb een creditcard van de ING waar ze het bedrag elke maand automatisch incasseren van mijn normale bankrekening. Waarschijnlijk betaal ik dus pas volgende maand "echt" voor deze Playstation 4.

Express heb ik trouwens niet gekozen, was volgens mij duurder en of ik het nu maandag of donderdag krijg maakt me dan niet zo heel veel uit.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11 16:02
ja sorry

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
RRCreations schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:55:

Hoofdverantwoordelijk bij MM Zoetermeer vertelde mij dat MM hoofdkantoor van Sony zelf te horen krijgt, hoeveel PS4 in totaal wordt geleverd worden. Hoofdkantoor zal dit Dan onderverdelen onder de filialen inclusief bundels. Ik heb het al eerder gepost, maar in Zoetermeer weten ze exact hoeveel ze krijgen, namelijk 80 waarvan 20 bundels.
Ik denk dat sommige mensen gewoon de verkeerde persoon te spreken krijgen bij hun filiaal en die weten letterlijk niks. Je moet de supervisor van de afdeling software en games te spreken krijgen. Bijvoorbeeld op de dag dat ik mijn PS4 order om had gezet sprak ik eerst met een kerel die tegen mij zei dat er alleen een GTA V bundel op komst was voor PS4 en geen killzone bundels 8)7 . Pas toen ik echt om de supervisor vroeg en die gast kwam, kon ik eindelijk blij naar huis gaan.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Het lijkt er trouwens ook op dat in ieder geval een gedeelte, zo niet alle, launch PS4s zijn gefabriceerd in Japan en dus niet China.

• RRCreations
  • Laatst online: 28-11 15:49
emperorfz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:15:
[...]

Hoofdverantwoordelijk bij MM Zoetermeer vertelde mij dat MM hoofdkantoor van Sony zelf te horen krijgt, hoeveel PS4 in totaal wordt geleverd worden. Hoofdkantoor zal dit Dan onderverdelen onder de filialen inclusief bundels. Ik heb het al eerder gepost, maar in Zoetermeer weten ze exact hoeveel ze krijgen, namelijk 80 waarvan 20 bundels.
Ik denk dat sommige mensen gewoon de verkeerde persoon te spreken krijgen bij hun filiaal en die weten letterlijk niks. Je moet de supervisor van de afdeling software en games te spreken krijgen. Bijvoorbeeld op de dag dat ik mijn PS4 order om had gezet sprak ik eerst met een kerel die tegen mij zei dat er alleen een GTA V bundel op komst was voor PS4 en geen killzone bundels 8)7 . Pas toen ik echt om de supervisor vroeg en die gast kwam, kon ik eindelijk blij naar huis gaan.
Wat een idioot zeg, die zou daar echt niet meer moeten werken. Ben trouwens 2 minuten geleden gebeld door MM Corner, ze vroeg mij welk bundel ik wilde hebben. Dan maar de duurste :+ . Als iemand zin heeft om Killzone te ruilen voor BF4 :P

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
ryderb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:08:
[...]

Er staat estimated, maar ik heb nog aan de klantenservice gevraagd of ze echt de 29ste worden verzonden en die heeft dit inderdaad bevestigd.
Dit verhaal kan ik dna weer bevestigen, twee weken terug besteld aldaar :)
Uniciteit schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:16:
Het lijkt er trouwens ook op dat in ieder geval een gedeelte, zo niet alle, launch PS4s zijn gefabriceerd in Japan en dus niet China.
Ik dacht dat Foxconn die produceerde? Dat is toch echt China.
Het was juist apart dat de console wel in China werd geproduceerd, maar de verkoop in China zelf ervan tot een aantal maanden terug officieel verboden was.
Slecht voor je enigskind enzo.. :+

• ryderb
  • Laatst online: 08-02 12:47
MDevil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:14:
[...]

Heb de bundle met Killzone besteld. Mijn creditcard is gekoppeld aan mijn Amazon account. Hier is nog niets vanaf geschreven, maar heb een creditcard van de ING waar ze het bedrag elke maand automatisch incasseren van mijn normale bankrekening. Waarschijnlijk betaal ik dus pas volgende maand "echt" voor deze Playstation 4.

Express heb ik trouwens niet gekozen, was volgens mij duurder en of ik het nu maandag of donderdag krijg maakt me dan niet zo heel veel uit.
Als het goed is wordt je creditcard pas gecharged op het moment dat het verstuurd wordt.

• Fidelity
ryderb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:23:
[...]

Als het goed is wordt je creditcard pas gecharged op het moment dat het verstuurd wordt.
In dat geval betaal ik dus sowieso pas eind december officieel voor mijn Playstation :) Dan incasseert ING namelijk pas het bedrag van mijn creditcard. Alleen maar mooi _/-\o_

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

dutchgio schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:22:
[...]

Ik dacht dat Foxconn die produceerde? Dat is toch echt China.
Het was juist apart dat de console wel in China werd geproduceerd, maar de verkoop in China zelf ervan tot een aantal maanden terug officieel verboden was.
Slecht voor je enigskind enzo.. :+
Blijkt dus dat er een hele grote batch ook in Japan is gemaakt. Op sommige PS4's die naar europa geshipped zijn staat "made in Japan".

Er blijken nu 3 batches te zijn. China Augustus, China September en Japan.

• blu-fox
  • Laatst online: 09-11 22:23
Net eventjes een belrondje gedaan bij de bedrijven waar ik heb besteld (allen megabundel).

- De medewerker van Centralpoint ging even bellen met de leverancier en tot zijn verbazing gaf die aan dat er pas in 2014 geleverd zou worden. (6 nov besteld)
- Dixons en Mycom wisten nog niks, ze verwachten in december. (5 nov besteld)
- Mijn Nedgame order van juni die is omgezet in een megabundel is nog op schema voor levering op 29 november :)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Verwijderd

blu-fox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:35:
Net eventjes een belrondje gedaan bij de bedrijven waar ik heb besteld (allen megabundel).

- De medewerker van Centralpoint ging even bellen met de leverancier en tot zijn verbazing gaf die aan dat er pas in 2014 geleverd zou worden. (6 nov besteld)
- Dixons en Mycom wisten nog niks, ze verwachten in december. (5 nov besteld)
- Mijn Nedgame order van juni die is omgezet in een megabundel is nog op schema voor levering op 29 november :)
Wat. Mag toch hopen dat we het op miscommunicatie kunnen gooien...Anders kan je m net zo goed gewoon in de winkel gaan halen, lol.

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:37:
[...]

Wat. Mag toch hopen dat we het op miscommunicatie kunnen gooien...Anders kan je m net zo goed gewoon in de winkel gaan halen, lol.
Ik zou er niet raar van opkijken.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:36
Phew schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:05:
Media Markt klantenservice gaf aan om de website van Sony in de gaten te houden aangezien zij nog geen concrete informatie over de bundels of upgrades naar een bundel hebben. Kortom, ze weten het gewoon nog niet.
Dat was precies mijn gedachte.
Ben vanochtend om 8.30 even langs gegaan maar was mij te druk in de rij voor de deur(zat ook geen beweging in). Te zien aan het aantal mensen met de 46" tv van de aanbieding die naar buiten liepen was het binnen nog veel drukker.

Ik denk dus dat alle ps4's die ze zullen krijgen op dat moment al gereserveerd waren.
Het is dat ik niet voor mijzelf ging, anders had ik natuurlijk wel in de rij blijven staan tot ik binnen was geweest, maargoed ik koop mijn ps4 wel als metal gear solid uitkomt, heb nog genoeg ps3 spellen te spelen :)

Kortom, je zou het nog kunnen wagen, maar wellicht dat even bellen voordat je vertrekt beter is :)

• JimmyJoness
MDevil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:09:
Heb zojuist ook maar een (extra) order geplaatst bij Amazon.es, levering 4 December :)
besloten om toch te wachten op bol of wehkamp.

heb geen zin om dalijk als er iets mee is (bijv. de al reeds genoemde hdmi problemen etc) te moeten gaan bellen/mailen in het spaans/engels en dan mijn ps4 naar spanje te moeten sturen etc. etc.

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Hmm, krijg inmiddels ook bericht van de winkel waar ik de PS4 heb besteld. Sony blijkt de PS4's vooral naar de grote bedrijven te willen gaan sturen en ze weten nog niet of ze überhaupt iets binnenkrijgen de 29e :/

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
ksborg schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:57:
Hmm, krijg inmiddels ook bericht van de winkel waar ik de PS4 heb besteld. Sony blijkt de PS4's vooral naar de grote bedrijven te willen gaan sturen en ze weten nog niet of ze überhaupt iets binnenkrijgen de 29e :/
Welke winkel heb je besteld?

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Zuiderpark Games

Het schijnt zelfs zover te gaan dat zijn leverancier nog niet weet wat ze gaan krijgen, maar dat de aanname is dat bijna alles naar de grote ketens gaat. Gameshop Twente (waar ik me ook nog had ingeschreven) belde laatst ook al dat ze er waarschijnlijk 6 of 7 gingen krijgen...

[ Voor 46% gewijzigd door ksborg op 21-11-2013 16:25 ]

• Fidelity
JimmyJoness schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:43:
[...]

besloten om toch te wachten op bol of wehkamp.

heb geen zin om dalijk als er iets mee is (bijv. de al reeds genoemde hdmi problemen etc) te moeten gaan bellen/mailen in het spaans/engels en dan mijn ps4 naar spanje te moeten sturen etc. etc.
Heb dat verhaal vaker gehoord. Maar daar is helemaal geen sprake van. Wanneer je een defect hebt aan een groot apparaat zoals een TV ed. loopt de afhandeling van garantie altijd via de leverancier. Begrijp ook nooit waarom mensen altijd de moeite nemen om toch een uur in de rij te staan bij de klantenservice balie van MediaMarkt, want hun doen hetzelfde als je zelf ook zou kunnen doen.

Zo is mijn Xbox een keer kapot gegaan binnen de garantie van de winkel waar ik deze heb gekocht, simpele aanmelding op de website van Micosoft middels het serienummer achterop de console en de console werd de volgende dag door PostNL opgehaald voor reparatie. No questions asked. Nooit een bonnetje moeten laten zien. Staat allemaal geregistreerd op serienummer.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Heeft iemand al een mail gehad dat ze de ps4 kunnen bestellen? Van Bart Smit

• JimmyJoness
MDevil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:46:
[...]

Heb dat verhaal vaker gehoord. Maar daar is helemaal geen sprake van. Wanneer je een defect hebt aan een groot apparaat zoals een TV ed. loopt de afhandeling van garantie altijd via de leverancier. Begrijp ook nooit waarom mensen altijd de moeite nemen om toch een uur in de rij te staan bij de klantenservice balie van MediaMarkt, want hun doen hetzelfde als je zelf ook zou kunnen doen.

Zo is mijn Xbox een keer kapot gegaan binnen de garantie van de winkel waar ik deze heb gekocht, simpele aanmelding op de website van Micosoft middels het serienummer achterop de console en de console werd de volgende dag door PostNL opgehaald voor reparatie. No questions asked. Nooit een bonnetje moeten laten zien. Staat allemaal geregistreerd op serienummer.
hoe verloopt het volgens jou als je ps4 van amazon.es kapot gaat?
Voor een xbox ja :(
De vraag is of Sony dit net zo afhandeld, want als je m echt terug moet sturen naar Spanje ben je ****...
Voor een apparaat waarvan bekend is dat er mogelijk problemen mee zijn(hdmi, rrod, blod) en die toch meerdere jaren mee miet gaan, kun je beter op "safe" spelen en m gewoon in Nederland bestellen

Verwijderd

ownagekiller schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:49:
Heeft iemand al een mail gehad dat ze de ps4 kunnen bestellen? Van Bart Smit
Die komen volgens mij maandag.

• robero50
MDevil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:46:
[...]

Weet niet of een home cinema set tot "groot apparaat valt bij jou verwoording".
want ik dacht precies zo over tot dat ik het wou doen met mijn ouders home cinema set.
aangemeld bij LG en hun gaven aan ja die moet u toch via de winkel laten op sturen.
Dus moesten we langs media markt om hem te laten opsturen.

• JimmyJoness
robero50 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:54:
[...]

Weet niet of een home cinema set tot "groot apparaat valt bij jou verwoording".
want ik dacht precies zo over tot dat ik het wou doen met mijn ouders home cinema set.
aangemeld bij LG en hun gaven aan ja die moet u toch via de winkel laten op sturen.
Dus moesten we langs media markt om hem te laten opsturen.
ik werk zelf bij een MM, en wat Mdevil zegt is even kort door de bocht onzin;) dan hebben we het nog niet over de fabrikanten die maar 1 jaar garantie geven waar de winkel waar gekocht is 2 jaar geven.

of als je artikel na 2 jaar kapot gaat (dus de fabrieksgarantie gewoon over is) en de winkel wel nog coulance kan geven en de reparatiekosten een deel of volledig kan vergoeden.

*edit : dat van zijn xbox zal best waar zijn. apple geeft ook aparte garanties en daar kun je voor 29 euro een nieuwe iphone krijgen als hij snel kapot gaat etc etc.

dat zegt natuurlijk niets over een nokia of htc of noem maar op

[ Voor 12% gewijzigd door JimmyJoness op 21-11-2013 16:58 ]

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-11 15:34
Kan je zien op de doos of de PS4 gemaakt is in Japan?

:)

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 14:36
Bart Smit over het bestel mailtje:
Wanneer je gister een berichth hebt ontvangen ben je er zeker van. Mits je snel optijd besteld zodra je je link/code ontvangt. De verwachting is tussen morgen en maandag.

• Fidelity
JimmyJoness schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:56:
[...]

ik werk zelf bij een MM, en wat Mdevil zegt is even kort door de bocht onzin;) dan hebben we het nog niet over de fabrikanten die maar 1 jaar garantie geven waar de winkel waar gekocht is 2 jaar geven.

of als je artikel na 2 jaar kapot gaat (dus de fabrieksgarantie gewoon over is) en de winkel wel nog coulance kan geven en de reparatiekosten een deel of volledig kan vergoeden.
Ik baseer dit op feiten.

Xbox:
Als je Xbox kapot is dien je hem op basis van serienummer hier te registeren en wordt die de volgende dag opgehaald voor reparatie:
https://myservice.xbox.com/en-US/Pages/Welcome.aspx

Zo te zien geldt dit ook voor de nieuwe Xbox One.

PS4:
Sony kiest er voor de afhandeling van garantie te doen via een telefoonnummer. Via dit nummer moet je ook je serienummer doorgeven waarna de console ook de volgende dag opgehaald wordt. Meer info:
http://faq.nl.playstation.com/app/answers/detail/a_id/842

Daarnast woont een vriend van mij in de USA en had een defecte console met HDMI problemen. Na 1 telefoontje (los van de wachttijd van 2 uur) was voldoende om een doos opgestuurd te krijgen waar hij de PS4 in mocht doen. Deze werd een dag later opgehaald en hij ontving zo een nieuwe.

Misschien dat er een paar fabrikanten zijn die kiezen voor de "makkelijke" oplossing door de garantieafhandeling door de winkel te laten doen. Maar tot nu toe elk groot apparaat wat ik heb gekocht (en met groot bedoel ik qua waarde duurder dan een paar tientjes) werd de garantie via de leverancier direct afgehandeld.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 16:52
dennisvdweg schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:04:

[...]
Dus nog maar afwachten en de mail goed in de gaten houden.

• Crusader1978
  • Laatst online: 27-11 09:25
MDevil schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:05:
Daarnast woont een vriend van mij in de USA en had een defecte console met HDMI problemen. Na 1 telefoontje (los van de wachttijd van 2 uur) was voldoende om een doos opgestuurd te krijgen waar hij de PS4 in mocht doen. Deze werd een dag later opgehaald en hij ontving zo een nieuwe.
Hoe lang duurde het voordat hij een nieuwe had?

• Fidelity
Thijs2010 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:09:
[...]

Hoe lang duurde het voordat hij een nieuwe had?
Laatste nieuws was dat hij nog wachtte op zijn nieuwe PS4, dit was enkele dagen terug. Oude PS4 was al wel opgehaald.

Geen idee of hij een track en trace oid. heeft ontvangen maar volgens de medewerker aan de telefoon had Sony PS4's achter de hand om zo de kapotte exemplaren te kunenn vervangen. Maar goed, het kan best zijn dat dit natuurlijk van het totaal te verdelen PS4's over europa wordt ingehouden 8)7

• styxit
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Voor wie vanochtend de mail over de intertoys VIP reservering heeft gehad; dit is wat ik op twitter tegen kwam.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kaS9uYF.png
dennisvdweg schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:04:

[...]
Reken er maar op dat ze dus alles OF morgen, OF maandag opengooien...

BTW: Is die Saturn actie ook online mogelijk?!

[ Voor 9% gewijzigd door dutchgio op 21-11-2013 17:25 ]

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:27
dutchgio schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:20:
[...]

Reken er maar op dat ze dus alles OF morgen, OF maandag opengooien...

BTW: Is die Saturn actie ook online mogelijk?!
Ja dat denk ik ook. Toch ff kijken om die 2e PS4 te scoren voor een vriend.

Die saturn actie vind ik nogal onduidelijk. Ik las dat de prijzen online al verrekend zijn, maar als ik 3 games in m'n winkelmand gooi (AC, BF4 en FIFA) dan betaal ik gewoon de volle mep.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zojuist gebeld geworden door de MediaMarkt uit Eindhoven. Ik kan op de releasedag m'n PS4 ophalen en mocht er zelfs voor kiezen om te upgraden naar het Killzone pakket met of zonder camera. Upgrade gedaan naar het pakket zonder camera voor 439 euro. Ik was overigens nummer 32 op de lijst, ze krijgen er dus een aardig aantal binnen.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 18:25
mathijs55 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:28:
[...]

Ja dat denk ik ook. Toch ff kijken om die 2e PS4 te scoren voor een vriend.

Die saturn actie vind ik nogal onduidelijk. Ik las dat de prijzen online al verrekend zijn, maar als ik 3 games in m'n winkelmand gooi (AC, BF4 en FIFA) dan betaal ik gewoon de volle mep.
Online doen de Playstation 4 games niet mee.

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Net ook even gebeld naar de bartsmit waar ik een SMS van had ontvangen dat ik hem niet krijg. Ze krijgen er 4 binnen en ik was 5e op de lijst -__-. Ze hebben mij gezegt dat als een PS4 de 29e niet opgehaald is dat ze mij als eerste belden, maar dat de 2e levering pas in 2014 is....

Verwijderd

EpicPuma schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:40:
Net ook even gebeld naar de bartsmit waar ik een SMS van had ontvangen dat ik hem niet krijg. Ze krijgen er 4 binnen en ik was 5e op de lijst -__-. Ze hebben mij gezegt dat als een PS4 de 29e niet opgehaald is dat ze mij als eerste belden, maar dat de 2e levering pas in 2014 is....
Tot zover de 'er zijn voldoende ps4's voor de feestdagen' dus...
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:45:
[...]

Tot zover de 'er zijn voldoende ps4's voor de feestdagen' dus...
Tot zover de 'vertrouw op iemand die werkt bij een winkel die maar een handjevol exemplaren binnenkrijgt en dus alles weet over de tweede leveringsplannen van Sony.' 8)7
Muffinn schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:40:
[...]

Online doen de Playstation 4 games niet mee.
Maar ps3 versies wel?
Dus AC, Battlefield etc. Kun je upgraden voor een tientje?!! Dan ben je toch alsnog goedkoper uit?

[ Voor 29% gewijzigd door dutchgio op 21-11-2013 18:05 ]

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 18:25
dutchgio schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:04:
[...]

Maar ps3 versies wel?
Dus AC, Battlefield etc. Kun je upgraden voor een tientje?!! Dan ben je toch alsnog goedkoper uit?
De ps3 games doen wel mee, echter zijn de prijzen van de ps3 games al inclusief korting (33 procent). Je hoeft online geen drie games te kopen om van de actie gebruik te kunnen maken, één of twee game(s) zijn genoeg.

• WhySoSerious?
De vip link van Intertoys gekregen en gelijk besteld.
Je kon maar 1 selecteren, maar als je weer op de VIP link klikt kan je er weer 1 bestellen :+

• Repvak
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-10-2022
Vanochtend bij media markt akerpoort (die vandaag is geopend) gepre-orderd. Ik was de 2e die hier heeft gepre-orderd. Wel werd er mij verteld dat zij een deel van de pre-orders van media markt arena hebben over genomen, dus dat ik de ps4 (Killzone bundel met extra joystick) op 29 sept. kan ophalen wisten ze niet zeker.

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-11 13:32
dennisvdweg schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:20:
De vip link van Intertoys gekregen en gelijk besteld.
Je kon maar 1 selecteren, maar als je weer op de VIP link klikt kan je er weer 1 bestellen :+
mind to share? ;)

• WhySoSerious?
Nee sorry dat ga ik niet doen, straks krijg ik helemaal niks. ;)

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:32
Dit artikel kunt u nu alleen bestellen als u het vooraf heeft gereserveerd. Binnen max. 2 dagen zal het artikel de vrije voorverkoop in gaan en is het ook voor u beschikbaar (indien de voorraad dit toelaat). Wilt u ook weten hoe u vooraf kunt reserveren? Ga dan snel naar Info en Service voor meer informatie..

Volgens intertoys

PSN: TheKrish

• El_V
  • Laatst online: 28-11 19:37
Nice! Vanmiddag mijn ps4 pre-order bij saturn nieuwegein geupgrade naar de killzone bundel met controller b. helaas geen nachtopening :( ze kregen er wel maar heel beperkt binnen dus ik ben blij!

zojuist ook nog jaar playstation plus voor 45 euro gekocht bij dixons online dus ik ben er helemaal klaar voor.

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 21 november 2013 @ 18:04:
[...]

Tot zover de 'vertrouw op iemand die werkt bij een winkel die maar een handjevol exemplaren binnenkrijgt en dus alles weet over de tweede leveringsplannen van Sony.' 8)7
[...]
Ze zijn niet de enige die dit naar klanten communiceren.

• trissiev
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-10 10:17
Ik volg deze threath al een tijdje, maar ik weet nog steeds niet goed waar ik de ps4 moet bestellen.

Ik ga hem morgen bestellen. Waar heb ik de meeste kans zodat ik hem dit jaar nog krijg, of is dit uitgesloten? Kan ik dan beter bij een grote retailer bestellen of bij een kleine webshop? En heb ik er meer kans op bij een bundel of een losse?
Alvast bedank!

Gr. Tristan

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

trissiev schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:23:
Ik volg deze threath al een tijdje, maar ik weet nog steeds niet goed waar ik de ps4 moet bestellen.

Ik ga hem morgen bestellen. Waar heb ik de meeste kans zodat ik hem dit jaar nog krijg, of is dit uitgesloten? Kan ik dan beter bij een grote retailer bestellen of bij een kleine webshop? En heb ik er meer kans op bij een bundel of een losse?
Alvast bedank!

Gr. Tristan
dit is wel uitgesloten, de meeste die het hier hebben over hem op de 29ste ontvangen hebben voor augustus gepreorderd.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 20:18

PBP

trissiev schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:23:

Alvast bedank!

Gr. Tristan
Je kan beter langs de winkels gaan en hopen dat hij nog ergens ligt. Online bestellen is op dit moment waarschijnlijk kansloos.

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
Vorige week gereserveerd bij Intertoys in Groningen, ben er net even weer langs geweest en ben zeker van een ps4 op de release. Zoals ik begreep krijgen ze een stuk of 8 binnen, toen ik vorige week reserveerde was ik nummer 9 en afgelopen week had iemand zijn pre-order geannuleerd.

Aangezien ik vrij laat gereserveerd heb en toch nog op de 9de plek kwam te staan kunnen mensen hier in de buurt van Groningen dus nog een poging wagen bij Intertoys met de hoop dat iemand nog gaat annuleren :)

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:21

BPP

Gisteren een preorder bij MM Deventer gedaan en ik krijg hem volgens de medewerker de eerste week van Dec. Het betreft hier de killzonebundel + extra controller en camera.

[ Voor 23% gewijzigd door BPP op 21-11-2013 21:20 ]

• theduke1989
//Nu ik lees bij Intertoys enz alsnog mensen op de 29ste kunnen krijgen, toch maar even op 29ste volgende week langs alle retailers gaan om te vragen voor dit festijn.. En meteen eentje scoren... als het kan natuurlijk
BPP schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:19:
Gisteren een preorder bij MM Deventer gedaan en ik krijg hem volgens de medewerker de eerste week van Dec.
is dit de 2de batch weet je dat al of niet? Zou tof zijn, dat je al meteen een week erna een 2de batch kan verwachten... Ik vraag me toch echt af hoe het dan zit met de productie? Of wij ook in de BLOD zitten, en of er misschien al een aantal exemplaren veranderd zijn...

[ Voor 53% gewijzigd door theduke1989 op 21-11-2013 21:21 ]

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GameStop: 2.3 Million PlayStation 4 Units on Backorder

http://www.ign.com/articl...tion-4-units-on-backorder

• theduke1989
Is wel veel, aangezien ze zelf een doel hadden van 3 miljoen units te verkopen.
Klopt dit:

Gelukkig zijn de Europese versies in Japan gemaakt, meerdere media zeggen dat er Made in Japan op staat in plaats van Made in China bij de Amerikaanse versies.>?>>>

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-11 19:52
theduke1989 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:43:
[...]

Gelukkig zijn de Europese versies in Japan gemaakt, meerdere media zeggen dat er Made in Japan op staat in plaats van Made in China bij de Amerikaanse versies.>?>>>
Dus die in Europa geeft licht in het donker?

O-)

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
rejer schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:57:
[...]

O-)
Haha, ja beetje groen....

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
rejer schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:57:
[...]

O-)
The new Sony Playstation 4®: bringing radiation straight to your living room, enjoyable for the whole family

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:56
Found myself a PS4 Killzone bundel op een soort van Belgische marktplaats.nl!! Ophalen op 29 november 2013 bij de adverteerster _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Yo_flow op 22-11-2013 06:23 . Reden: Spelfoutje... ]

Verwijderd

Yo_flow schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 04:15:
Found myself a PS4 Killzone bundel op een soort van Belgische marktplaats.nl!! Ophalen op 29 november 2013 bij de adverteerdster _/-\o_
Netjesss!! De 29e samen gamen? ;)

Verwijderd

Nog 1 volle week wachten ...

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
BPP schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:19:
Gisteren een preorder bij MM Deventer gedaan en ik krijg hem volgens de medewerker de eerste week van Dec. Het betreft hier de killzonebundel + extra controller en camera.
Serieus? Dan ga ik dr straks ook nog even langs (na half 7 dan, drukke dag vandaag ;( )

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
Net even op twitter contact gehad met de BS. Je zou 24 uur de tijd hebben om te bestellen zodra je de link krijgt. Dat is wel netjes.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:00
Ik ben al vanaf 7 uur vanmorgen mijn inbox aan het F5-en.

• Mathijs14
PeterPan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:12:
Zodra de mail eruit is zal dit topic vast wel opnieuw volstromen met berichtjes ;)

• MrHarry
waar wachten jullie op? kan het niet zo 1,2,3 terug vinden in het topic :)
nog steeds in twijfel of ik m gewoon uit spanje zou laten komen, of dat ik hem alsnog ergens kan scoren in NL :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:21
Via Twitter en telefonisch heeft Saturn Nieuwegein bevestigd dat de 3 halen 2 betalen aktie ook geldig is voor PS4 games. Ik ga er straks ff heen om nfs/fifa/battlefield te kopen. De prijzen van de games zouden tussen de 60 en 70 zijn. Daarnaast belde ze mij gisteren om 18.00 dat ik ee. Killzone megabundel kan kiezen!

Uiteraard voor gekozen :)

• Mathijs14
MrHarry schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:17:
waar wachten jullie op? kan het niet zo 1,2,3 terug vinden in het topic :)
nog steeds in twijfel of ik m gewoon uit spanje zou laten komen, of dat ik hem alsnog ergens kan scoren in NL :)
De mail van Bart Smit met de bestellink erin. Ze hebben op Twitter aangegeven dat die er tussen vandaag en maandag uitgaat :P

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 16:52

Mon0lith

Yes Herr Flick

Zou er ook bericht uitgaan van de MM uitgaan naar de mensen die gepreorderd hebben?

PSN: Von_Smallhausn

PeterPan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:12:
Ik heb mijn iPad mail app op 'push' gezet in plaats van elk halfuur controleren ;)
Alleen geen random reader bij en college tot 12 uur...
Ik vermoed dat ze m maandag pas open gooien.

Stiekem hoop ik het ook, want op maandag ben ik vrij :9

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 22-11-2013 10:24 ]

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-11 13:07
mathijs55 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:20:
[...]

De mail van Bart Smit met de bestellink erin. Ze hebben op Twitter aangegeven dat die er tussen vandaag en maandag uitgaat :P
Mm lekker dan. Ik bekijk mijn mail eigenlijk nooit in het weekend :S.

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:19:
Via Twitter en telefonisch heeft Saturn Nieuwegein bevestigd dat de 3 halen 2 betalen aktie ook geldig is voor PS4 games. Ik ga er straks ff heen om nfs/fifa/battlefield te kopen. De prijzen van de games zouden tussen de 60 en 70 zijn. Daarnaast belde ze mij gisteren om 18.00 dat ik ee. Killzone megabundel kan kiezen!

Uiteraard voor gekozen :)
Bedankt voor dit bericht. Mijn plan was om The Last of Us en Fifa 14 voor de PS3 bij de Gamemania om te ruilen voor een PS4 versie.
Deze actie kost mij uiteindelijk meer geld, maar levert mij wel 2 extra games op. Dan ruil ik later mijn PS3 games om voor direct geld. Vanavond dus even langs de Saturn Nieuwegein.
The last of us voor ps4?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Inruilen voor korting op een andere ps4 game vermoed ik, want een ps4 versie is er zover ik weet niet.

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:45:
[...]

Inruilen voor korting op een andere ps4 game vermoed ik, want een ps4 versie is er zover ik weet niet.
Sorry, niet helemaal duidelijk geweest. Fifa 14 en The Last of Us samen inruilen voor een Fifa 14 PS4 versie.

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Hoe werkt dat daar bij BartSmit met die preorders? Afhalen in een winkel? Of versturen? Of kiezen tussen beide...
Pagina: 1 ... 31 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot