Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Nm

[ Voor 100% gewijzigd door AtlAntA op 20-11-2013 19:22 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• paulthe1st
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-08 21:15
Tayfunc schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:12:
[...]

Releasedag in huis of verzending op releasedag? heb namelijk ook een bestelling bij de sony store.
Dat heb ik niet gevraagd, vooral omdat ik hem zelf in ieder geval niet op dat moment krijg. Ik heb hier van anderen gelezen dat het op de releasedag verzonden wordt, daar moet je dan maar vanuit gaan. En misschien wordt je wel positief verrast...

Verwijderd

Zojuist de Bartsmit folder gelezen; er wordt volop geadverteerd voor Ps4 reserveringen. Hoe valt dat nu te rijmen met de verdeling van de consoles? Is het gewoon first come first serve zodra je de link krijgt toegestuurd?

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:22:
Zojuist de Bartsmit folder gelezen; er wordt volop geadverteerd voor Ps4 reserveringen. Hoe valt dat nu te rijmen met de verdeling van de consoles? Is het gewoon first come first serve zodra je de link krijgt toegestuurd?
Ja, en gezien hun 'wees er snel bij' zinnetje zullen ze er niet al te veel hebben.

Verwijderd

RDMA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:36:
[...]

Ja, en gezien hun 'wees er snel bij' zinnetje zullen ze er niet al te veel hebben.
Is het verzenden van link gebaseerd op tijdstip van reservering? Zo nee, dan cancel ik misschien mijn order bij centralpoint en probeer ik het bij bart smit.

• RDMA
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:46:
[...]

Is het verzenden van link gebaseerd op tijdstip van reservering? Zo nee, dan cancel ik misschien mijn order bij centralpoint en probeer ik het bij bart smit.
Het zou me niets verbazen als iedereen die link tegelijk krijgt en het een kwestie is van 'wie het eerst komt..'.

Ik zou in ieder geval zeker geen pre-orders elders gaan annuleren vanwege BS.

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-11 14:07

Saffie_time

Why use this? 42!

Hmpf.
Hier ook bij BS reservering in winkel gedaan begin augustus.
Vandaag een SMS dat ik niet op releasedag langs hoef te komen.

Blijkbaar krijgen ze er bij BS een stuk minder binnen dan verwacht als ze de belofte al niet na kunnen komen.

Eens kijken hoe lang het gaat duren voordat ik daar er 1 kan ophalen, of ergens anders hem eerder kan vinden (lijkt me meer kans te hebben).

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Verwijderd

Volgens Twitter @ Bart Smit is de reservering verbonden aan je e-mailadres en kan je het alleen bestellen met een persoonlijke link. Daarnaast werd er ook vermeld dat je alle tijd hebt om te reserveren i.v.m. werk en school.

• RDMA
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:56:
Volgens Twitter @ Bart Smit is de reservering verbonden aan je e-mailadres en kan je het alleen bestellen met een persoonlijke link. Daarnaast werd er ook vermeld dat je alle tijd hebt om te reserveren i.v.m. werk en school.
En hoe rijm je dat met:

"Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan!"

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
RDMA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:59:
[...]

En hoe rijm je dat met:

"Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan!"
Die laatste zin snap ik ook niet. Volgens mij weten ze inmiddels precies hoeveel er binnen komen. Anders zouden ze nu ook geen schifting kunnen maken.

Ik zit gelukkig bij de eerste ronde en ga ervan uit dat er nu geen kink in de kabel kan komen. Ik ga wel zo snel mogelijk mijn reservering omzetten in een bestelling!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Zijn er ook mensen die helemaal niks ontvangen hebben van Bart Smit? De vorige onterechte mailing heb ik wel gehad maar vandaag heb ik helemaal niks ontvangen.

Verwijderd

RDMA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:59:
[...]

En hoe rijm je dat met:

Tja standaard bericht, meestal wat op Twitter staat klopt ook voor 90%. (Dan heb ik het alleen over BS) Ik maak me verder ook niet druk, want ik ben gelukkig al zeker van een exemplaar. Deze gaat misschien in de verkoop mits mijn familie/vrienden hem al hebben.

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
BS folder van deze week.

http://i.imgur.com/RQgOo3r.jpg

"Reserveer nu: speel gegarandeerd op de dag van release"

Hoe kunnen ze zo iets adverteren wanneer sommige hier zeggen dat BS al niet meer op release day leverd?

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
ryderb schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:19:
BS folder van deze week.

http://i.imgur.com/RQgOo3r.jpg

"Reserveer nu: speel gegarandeerd op de dag van release"

Hoe kunnen ze zo iets adverteren wanneer sommige hier zeggen dat BS al niet meer op release day leverd?
marketing :>

Verwijderd

Het blijft vaag voortaan niet meer reserveren bij BS. Maar wat rood onderstreept is gaat over "games" geen consoles.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 20:24 ]

• snoeznoeki
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
zwembroek schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:29:
[...]

Op 04-11-2013 de mega bundel bsteld bij Dixons en de status is bij mij ook nog "in behandeling". ;)
Aan de Dixons status zou ik sowieso niet te veel waarde hechten. De producten die ik al geruime tijd geleden heb afgehaald staan ook nog steeds "In behandeling" :) Ik heb ook nog een "Geannuleerd" in het rijtje staan . :P Rommelig dus. De kans dat je een SMS krijgt dat je het product af kunt halen is volgens mijn ervaringen groter dan dat de status van "In behandeling" wijzigt in iets anders ;)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 22:09
Als je goed leest gaat het volgens mij over de spellen?
Dat zodra die op release uitkomt dat je gegarandeerd kunt spelen op releasedag.

Excuus mocht ik het zelf nog verkeerd gelezen hebben ;)
Gelukkig heb ik 2 stuks kunnen reserveren, was er tijdig bij (april 2013).

Gr,

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:22:
Het blijft vaag voortaan niet meer reserveren bij BS. Maar wat rood onderstreept is gaat over "games" geen consoles.
Volgens mij kunnen ze inderdaad beter direct reserveringsnummers geven met een kleine aanbetaling. Is voor iedereen duidelijker.

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Volgens mij heb ik geluk gehad met mn bestelling bij de Wehkamp.. 23 oktober pas gedaan, en sinds gisteren staat de verwachte levertijd op 5-10 dagen....

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Murzeltje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:36:
Volgens mij heb ik geluk gehad met mn bestelling bij de Wehkamp.. 23 oktober pas gedaan, en sinds gisteren staat de verwachte levertijd op 5-10 dagen....
Levertijd telt automatisch af naar 29 november. Al plaats je nu nog een bestelling, dan krijg je alsnog de levertijd van 5-10 dagen. ;)

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Tot mijn grote verbazing vanmiddag een mail gehad dat mijn reservering tot eerste levering behoort bij Bart Smit.
Komt wel goed uit want de levering van de superbundel bij Amazon.de lijkt op een blamage uit te lopen.

Nu wachten op de bestel-mail!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 08:49
Zal Gamemania ook nog via de mail of telefoon laten weten of je bij de eerste levering zit?

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:09
destroye schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:06:
Zal Gamemania ook nog via de mail of telefoon laten weten of je bij de eerste levering zit?
Had niet iedereen die bij GM een pre-order heeft een brief gehad in augustus?

Voor 24 juni besteld en voor 14 september 50 euro aanbetaald = Day One

Alle andere combinaties niet, tenzij er toevallig een plek vrijkomt door annulering.

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Weet iemand wanneer de PS4 games te koop zullen zijn?(behalve cod en fifa) in amerika waren de accessoires en games circa 1,5 week voor release al beschikbaar in winkels.

[ Voor 6% gewijzigd door Tayfunc op 20-11-2013 21:29 ]

• paulthe1st
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-08 21:15
Tayfunc schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:28:
Weet iemand wanneer de PS4 games te koop zullen zijn?(behalve cod en fifa) in amerika waren de accessoires en games circa 1,5 week voor release al beschikbaar in winkels.
Gewoon vanaf 29 november.

[ Voor 13% gewijzigd door paulthe1st op 20-11-2013 21:35 ]

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
Een tip voor iedereen die nog geen PS4 op releasedatum heeft. Snel je naar de Facebookpagina van Nedgame ;). Ze verloten er één. Wel zelf de 29e bij een winkel afhalen als je 'm wint. Maar als je écht wil dan kan dat uiteraard!

• RDMA
ksborg schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:36:
Een tip voor iedereen die nog geen PS4 op releasedatum heeft. Snel je naar de Facebookpagina van Nedgame ;). Ze verloten er één. Wel zelf de 29e bij een winkel afhalen als je 'm wint. Maar als je écht wil dan kan dat uiteraard!
Lekker voor degene die net buiten de eerste levering valt. :+
de BS heeft fifa 14 al verzonden en die zijn ook al ontvangen..

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 14:13
Vanmiddag langs GameMania geweest om nog even de PSeye te reserveren. Ze hadden op Battlefield 4 na alle games al in huis. Ik heb Fifa 14 nu alvast thuisliggen.
Kaap schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:46:
Vanmiddag langs GameMania geweest om nog even de PSeye te reserveren. Ze hadden op Battlefield 4 na alle games al in huis. Ik heb Fifa 14 nu alvast thuisliggen.
En nog naar de Dualshock 4 gevraagd ? ;)

• JeroenNietDoen
arnoutzw schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:47:
[...]
En nog naar de Dualshock 4 gevraagd ? ;)
Hardware was er nog niet. Anders had ik dat alvast meegenomen.

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Is er al iets meer bekend over de twede lading? O-)

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:22
sjoerd94 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:41:
Is er al iets meer bekend over de twede lading? O-)
Nee, dit komt vermoedelijk na de eerste lading. (Begin december). Dan zullen ze daarover wel wat bekend maken.
rolandos582 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:00:
[...]

Nee, dit komt vermoedelijk na de eerste lading. (Begin december). Dan zullen ze daarover wel wat bekend maken.
Zou wat zijn dat de 2e lading na de 3e komt.. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• RDMA
AtlAntA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:14:
[...]

Of vóór de eerste. :X

• rolandos582
AtlAntA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:14:
[...]

En wanneer komt volgens jou de 3e lading?

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
rolandos582 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:34:
[...]

En wanneer komt volgens jou de 3e lading?
wat ik begreep voor de 4e lading, maar heb geen betrouwbare bron helaas :-(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• sjoerd94
rolandos582 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:00:
[...]

“That of course means unless we’re pleasantly surprised by a bigger launch day volume than expected then it’s unlikely there will be free stock unless maybe people don’t turn up. So it’ll differ by retailer. But a second batch of stock will be within the week probably, so we’re not talking about droughts for months and months.”

(Feral Gara, Sony UK)
Ik weet echter niet of dit ook geldt voor Nederland maar anders zou dit gunstig nieuws zijn _/-\o_

• rolandos582
Dutchzilla schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:41:
[...]

wat ik begreep voor de 4e lading, maar heb geen betrouwbare bron helaas :-(
Ja en dan komt de 4e lading zeker voor de 5e en 6e lading?

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-11 10:34
sjoerd94 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:42:
[...]

[...]

Ik weet echter niet of dit ook geldt voor Nederland maar anders zou dit gunstig nieuws zijn _/-\o_
Zou echt tof zijn als het een week na de release alsnog kwam :D
Maar ja hopen dat het nderdaad ook in Nederland geld dit....

• Teunke7
  • Laatst online: 30-12-2024
Iemand die weet waar je ps+ goedkoop kan scoren?

Verwijderd

yassiro schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:50:
Over bundels gesproken, Zavvi heeft nu een hardcore gamer bundel Day one edition

http://www.zavvi.com/ps4-...&utm_source=ENZ-_MainSend
Hello ,

Thank you for placing your order with us.

I am sorry to let you know that we are unable to dispatch electrical items outside of the United Kingdom.

We have cancelled your order and any charge taken for this order will be returned to your account within 3-5 working days.

I am very sorry for any inconvenience this might have caused you.

If there is anything else that we can do, then please do not hesitate to get in touch and a member of our team will be happy to help.

Kind regards,

Zavvi.com Customer Service Team

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:56

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

destroye schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:06:
Als je bij de day one levering zou zitten had je weken geleden daar al een brief van gehad met het verzoek een aanbetaling in de winkel te komen doen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• RemyWD
  • Laatst online: 29-11-2023
Zie nu net dat Wehkamp 1/4 van me totale bestelling heeft gewijzigd op verzonden.
Nu de rest nog! :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3vObrDm.png

• JeroenNietDoen
RemyWD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 04:28:
Zie nu net dat Wehkamp 1/4 van me totale bestelling heeft gewijzigd op verzonden.
Nu de rest nog! :D
[afbeelding]
Kijk je wel goed :? 1 game verzonden. De rest staat nog in de wacht...

• RemyWD
Kaap schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:03:
[...]

Kijk je wel goed :? 1 game verzonden. De rest staat nog in de wacht...
Dacht dat de "1/4 van me totale bestelling" opmerking het wel zou doen.
Ik vergeef het je, het is nog vroeg O-)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:31
Zo man 70 euro voor een game...kan toch veel goedkoper,kijk op budgetgaming.nl

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• JeroenNietDoen
RemyWD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:27:
[...]
Ik vergeef het je, het is nog vroeg O-)
Daar hou ik het op :Y
Amaze86 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:50:
Kwam ik ook gister achter toen ik Fifa 14 ging ophalen. Inderdaad in het vervolg online shoppen.

[ Voor 44% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-11-2013 07:53 ]

• RemyWD
Amaze86 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 07:50:
Het kan altijd goedkoper maar zo komen we niet uit die crisis hé.
Strooien die euro's! :o

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:00
kibber schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:06:
Zijn er ook mensen die helemaal niks ontvangen hebben van Bart Smit? De vorige onterechte mailing heb ik wel gehad maar vandaag heb ik helemaal niks ontvangen.
Ik heb 'ingeschreven' via email op de 'mega' bundel, de Killzone bundel met alleen de game en de losse PS4.

De laatste email die ik heb ontvangen was op de 14e:

"U heeft 'PS4 500GB +KILLZONE 1STE LEVER' bij ons ingeschreven.

Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.
Uw inschrijving zal daarom uit ons systeem worden gehaald."

Hier heb ik ook geen rectificatie email meer na ontvangen (zoals velen hier wel) :(

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:10
Mail van Intertoys; het klopt overigens dat het een persoonlijke link is bestaande uit een URL met /Customer/ /EndDate/ en /Key/
Beste Katseviool,
De voorverkoop van PlayStation 4 is begonnen en omdat u dit artikel gereserveerd heeft kunt u nu bestellen.

Wees er snel bij want op = op.

Klik hier om te bestellen

Let op: deze email bevat een link die direct toegang tot uw persoonlijke gegevens geeft. Stuur deze link daarom niet door naar anderen.

Heeft u een vraag dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

8:07 uur bedteld bij Intertoys. Ben benieuwd!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:12
Bij de Bart Smit hier in het winkelcentrum (Stadshagen, Zwolle), was ik de eerste die een reservering deed voor de PS4. Gisteren ontving ik netjes een SMSje dat ik als 1 van de eersten mijn reservering kan verzilveren (woehoe).

Zijn die PS4's al geleverd aan de BS misschien?

Of ja, wanneer worden die winkels voorzien van consoles?

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-11 10:01
Iemand een idee wanneer BS die mail gaat zenden met de aankoop link? Vertrek vanavond voor een weekendje weg, hoop dus op vandaag of maandag:p

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
roda_djavulen schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:15:
Iemand een idee wanneer BS die mail gaat zenden met de aankoop link? Vertrek vanavond voor een weekendje weg, hoop dus op vandaag of maandag:p
Volgens mij werd op Twitter maandag als datum aangegeven en dat je in principe genoeg tijd krijgt om je bestelling te plaatsen.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
Ben benieuwd of Mediamarkt Leeuwarden nog gaat bellen komende week. Niks gehoord nog.

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 17:26
CRXDelSol schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:21:
Ben benieuwd of Mediamarkt Leeuwarden nog gaat bellen komende week. Niks gehoord nog.
Heb ze ff een tweet gestuurd met de vraag hoe het zit met de bundels, nog geen antw helaas

• xoniq
Eriko1 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:34:
[...]

Heb ze ff een tweet gestuurd met de vraag hoe het zit met de bundels, nog geen antw helaas
Had ik enkele dagen geleden ook gedaan, uiteraard ook geen respons.

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
CRXDelSol schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:39:
[...]

Had ik enkele dagen geleden ook gedaan, uiteraard ook geen respons.
Waarom bellen jullie niet gewoon? Deed ik ook met MM Zoetermeer en liet me doorverbinden met afdeling software en games. Ik vroeg naar de supervisor van de afdeling en viola kon gelijk mijn kale ps4 omzetten in de mega bundel.
Als je die bundel graag wilt hebben, Dan zou ik het niet aan hun overlaten om te bellen, want ze kunnen dat net zo goed niet doen...

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Heb nu ook een mailtje van intertoys met een link (had geen idee dat ik daar een bestelling gedaan had). Maar ga er niks mee doen aangezien ik al (goedkoper) bij Sony heb besteld. Beter komen zij dus ook snel met info, want anders ga ik spijt krijgen dat ik niet nu mijn portemonnee pak.

• theduke1989
mocht het zijn dat je alsnog niet bij de eerste batch zit?
MYCOM zegt sowieso 2de batch is rond 21-ste van december voor de kerstdagen.

En bol.com is ook wel erg raar, maat van me had al in juli of begin augustus daar een kale versie PS4 besteld, kreeg via een mailtje te horen dat die niet bij de eerste batch zat, echt raar van bol.com

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Mailtje van Intertoys ontvangen en direct de bestelling van een losse PS4 doorgevoerd.

De bevestiging ook binnen met daarin de opmerking: "uw reservering word uitgeleverd op de dag van de release"

Tevens nog een reservering bij BS (1e levering) uit staan maar nog geen link ontvangen.

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Eduardboon schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:00:
Heb nu ook een mailtje van intertoys met een link (had geen idee dat ik daar een bestelling gedaan had). Maar ga er niks mee doen aangezien ik al (goedkoper) bij Sony heb besteld. Beter komen zij dus ook snel met info, want anders ga ik spijt krijgen dat ik niet nu mijn portemonnee pak.
gewoon bestellen toch? Kan je altijd nog iemand blij mee maken.

• sjoerd94
BF4 voor de PS3 is bij Saturn nu 35 euro. Zou ik deze dan voor een tientje om kunnen wisselen naar de PS4 versie, zodat ik mijzelf 10 eurootjes bespaar? :p

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
sjoerd94 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:53:
BF4 voor de PS3 is bij Saturn nu 35 euro. Zou ik deze dan voor een tientje om kunnen wisselen naar de PS4 versie, zodat ik mijzelf 10 eurootjes bespaar? :p
het is niet dat je hem omwisselt, maar je hem voor 10,- kunt upgraden naar de PS4 BF4 versie en deze digitaal downloadt. Bij het spelen heb je dan nog wel je PS3 BF4 disc nodig.

• sjoerd94
keanu_ schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:54:
[...]

het is niet dat je hem omwisselt, maar je hem voor 10,- kunt upgraden naar de PS4 BF4 versie en deze digitaal downloadt. Bij het spelen heb je dan nog wel je PS3 BF4 disc nodig.
Dit bedoelde ik, maar dat is dus mooi. Ik vraag me dan alleen of ik 10% (45GB) van mijn harde schijf wel wil spenderen aan een spel...

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 16:37
sjoerd94 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:56:
[...]

Dit bedoelde ik, maar dat is dus mooi. Ik vraag me dan alleen of ik 10% (45GB) van mijn harde schijf wel wil spenderen aan een spel...
Waar wil je dan je schijfruimte aan spenderen :P?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51
Tiwazz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:04:
[...]

Waar wil je dan je schijfruimte aan spenderen :P?
Een Killzone: Shadow Fall installatie natuurlijk :X
(39GB las ik ergens)

[ Voor 4% gewijzigd door Chefd op 21-11-2013 11:11 ]

• TrekDude101
  • Laatst online: 25-08-2024
sjoerd94 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:56:
[...]

Die ben je anders ook kwijt, aangezien alle games installeren op de interne schijf en daarna de Blu-ray niet meer gebruiken om dingen te laden. Dus wat dat betreft maakt het niet uit of je 'm download of op Blu-ray koopt.

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Volgens de officiele site geldt een upgrade alleen voor de volgende spellen: battlefield 4, cod ghost em ac black flag

Maar als ik beetje google vind ik op ea site ook fifa 14 tussen staan... Weer iemand hoe dat zit?

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:36
FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:14:
Volgens de officiele site geldt een upgrade alleen voor de volgende spellen: battlefield 4, cod ghost em ac black flag

Maar als ik beetje google vind ik op ea site ook fifa 14 tussen staan... Weer iemand hoe dat zit?
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ze bedoelen dat je progress meegenomen wordt naar de ps4 versie. Geen upgrade voor 10 eutjes helaas...

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51

FIFA gebeurd alleen via externe resellers zoals GameMania die voor 20 euro je game om zet (en tevens ook de games die Sony zelf doet maar dan ook voor 20 euro...)

Volgens mij heeft FIFA nooit bij het officiele upgrade programma gestaan, enkel Watch_Dogs nog die vervallen is. En zoals al gezegd gaat het bij FIFA bv. alleen om je progressie welke dan account gebonden is.

[ Voor 7% gewijzigd door Chefd op 21-11-2013 11:22 ]

Chefd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:21:
[...]

FIFA gebeurd alleen via externe resellers zoals GameMania die voor 20 euro je game om zet (en tevens ook de games die Sony zelf doet maar dan ook voor 20 euro...)

Volgens mij heeft FIFA nooit bij het officiele upgrade programma gestaan, enkel Watch_Dogs nog die vervallen is. En zoals al gezegd gaat het bij FIFA bv. alleen om je progressie welke dan account gebonden is.
Nee daar kwam ik dus ook achter toen ik mijn ps3 had verkocht en fifa 14 ps3 met opzet in de kast heb laten liggen,. :P
Nu dus binnenkort maar even naar de GM.

• Tayfunc
  • Laatst online: 27-11 19:20
Vandaag langs de mediamarkt geweest die sinds vandaag is geopend in de akerpoort. Mochten mensen het proberen om daar een pre-order te doen, kan ik helaas vertellen dat het daar alweer vol zit.

Ik ging daar meer voor de games, omdat ik al een PS4 op releasedag krijg. De mediamarkt verkocht alleen COD en FIFA14 voor de PS4 (59,95 per spel).

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

theduke1989 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 10:12:
mocht het zijn dat je alsnog niet bij de eerste batch zit?
MYCOM zegt sowieso 2de batch is rond 21-ste van december voor de kerstdagen.
Goed nieuws.

Ik heb zelf de 499,- Killzonebundel in bestelling staan. Niet via een filiaal, maar online. Heeft iemand enig idee hoeveel van deze bundels Mycom zou krijgen in totaal?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:31
Reken maar dat er niet veel zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 21-11-2013 12:12 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 00:24
sanderander schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:06:
[...]

Goed nieuws.

Ik heb zelf de 499,- Killzonebundel in bestelling staan. Niet via een filiaal, maar online. Heeft iemand enig idee hoeveel van deze bundels Mycom zou krijgen in totaal?
Ik heb via twitter kunnen achterhalen dat mijn MyCom bestelling binnen het bestelde aantal bundels viel. Wat ze je niet kunnen vertellen is hoeveel ze er binnen krijgen.

• xoniq
Zojuist MediaMarkt Leeuwarden gebeld, die blijven volhouden dat ze maar tussen de 30 en 40 gaan krijgen. (Heb zelf nummer 37)

Qua Killzone bundel hebben ze tevens geen enkel idee hoeveel ze daarvan gaan krijgen, is nog heeeel vaag.

Verwijderd

Bbb

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 12:22 ]

Verwijderd

Hoppaa in november de bundel op intrrtoys gereserveerd en zojuist de link gekregen om te betalen, levering 29 november. Ik ben de ps4 eerder verzekerd dan sommige mensen die hem in juli augustus hebben gereserveerd. Natuurlijk dankzij de info in dit topic en mijn tijd en energie in het lezen van alle posts hhaha. Ik zie jullie online de 29e! ;w

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20
Toch wel gaaf dat je daar speciaal een profiel voor hebt aangemaakt om dit met ons te delen... :|

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

renzo4000 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:28:
Toch wel gaaf dat je daar speciaal een profiel voor hebt aangemaakt om dit met ons te delen... :|
:+ >:)

Verwijderd

renzo4000 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:28:
Hahah jawel he!! Heb hem laatst aangemaakt om heeel soms even te reageren :9

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:24:
Hoppaa in november de bundel op intrrtoys gereserveerd en zojuist de link gekregen om te betalen, levering 29 november. Ik ben de ps4 eerder verzekerd dan sommige mensen die hem in juli augustus hebben gereserveerd. Natuurlijk dankzij de info in dit topic en mijn tijd en energie in het lezen van alle posts hhaha. Ik zie jullie online de 29e! ;w
Haha, slim gedaan. Verbaast me wel dat je met een Novemberreservering dat nog kon doen maar more power to ya!

"21 jaar DSL!"

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 14:36
Wat stond er bij jou op de website bij mijn reserveringen?

PlayStation 4 of PlayStation 4 na release?

• theduke1989
heb je wel geluk mee, misschien dat iemand toch ging afzien van zijn pre-order en zo jij dus geluk heb.
En anders kan je alsnog een mailtje krijgen met daarin dat het later komt, en ze gewoon slecht hebben bijgehouden, maar hopen van niet natuurlijk...

• Eriko1
CRXDelSol schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:16:
Zojuist MediaMarkt Leeuwarden gebeld, die blijven volhouden dat ze maar tussen de 30 en 40 gaan krijgen. (Heb zelf nummer 37)

Qua Killzone bundel hebben ze tevens geen enkel idee hoeveel ze daarvan gaan krijgen, is nog heeeel vaag.
Zou ik mogen weten wanneer jij je pre order heb geplaast bij Mm.. Zo kan ik een inschatting maken of ik ook bij de 1e 40 zit:)

• xoniq
Eriko1 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:12:
[...]

Zou ik mogen weten wanneer jij je pre order heb geplaast bij Mm.. Zo kan ik een inschatting maken of ik ook bij de 1e 40 zit:)
Weet ik niet zeker, ergens in september dacht ik, maar heb mijn bon ook zo niet bij de hand.
Er zijn nu een stuk of 70 á 80 pre-orders.

Maar aangezien er ook nog bundels komen, hoop ik dat ze minimaal 5 bundels krijgen.
Aangezien ik nu op nummer 37 zit, en als ze dan 5 bundels weten te verpatsen, betekend dat dat ik zak naar nummer 32, afhankelijk van de aantal bundels.
Plus de mogelijke afhakers die er achteraf het geld niet voor hebben, of elders een reservering gaan doen qua bundel o.i.d.

Dan denk ik al met al dat ik wel save zit.
MM LWD zei ook dat hun de bundels op chronologische volgorde aanbieden aan de pre-order mensen, dus hoe dan ook maak ik per pre-ordered bundel meer kans op de stock PS4.

Overigens bel ik ze morgen weer, want ik wil weten waarom hun niet concrete aantallen informatie weten, en MM filialen zoals Roermond enz wel, beetje vaag.

[ Voor 7% gewijzigd door xoniq op 21-11-2013 13:20 ]

• Eriko1
CRXDelSol schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:19:
[...]

Weet ik niet zeker, ergens in september dacht ik, maar heb mijn bon ook zo niet bij de hand.
Er zijn nu een stuk of 70 á 80 pre-orders.

Maar aangezien er ook nog bundels komen, hoop ik dat ze minimaal 5 bundels krijgen.
Aangezien ik nu op nummer 37 zit, en als ze dan 5 bundels weten te verpatsen, betekend dat dat ik zak naar nummer 32, afhankelijk van de aantal bundels.
Plus de mogelijke afhakers die er achteraf het geld niet voor hebben, of elders een reservering gaan doen qua bundel o.i.d.

Dan denk ik al met al dat ik wel save zit.
MM LWD zei ook dat hun de bundels op chronologische volgorde aanbieden aan de pre-order mensen, dus hoe dan ook maak ik per pre-ordered bundel meer kans op de stock PS4.

Overigens bel ik ze morgen weer, want ik wil weten waarom hun niet concrete aantallen informatie weten, en MM filialen zoals Roermond enz wel, beetje vaag.
Okee dank, ik zit begin juli, dus dan zit ik goed;)

Verwijderd

theduke1989 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:09:
[...]

heb je wel geluk mee, misschien dat iemand toch ging afzien van zijn pre-order en zo jij dus geluk heb.
En anders kan je alsnog een mailtje krijgen met daarin dat het later komt, en ze gewoon slecht hebben bijgehouden, maar hopen van niet natuurlijk...
theduke1989 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:09:
[...]

Ik heb de ps4+killzone besteld, deze kwam pas later op de site van intertoys en het blijkt dus dat ze voor elk individueel product ze een aparte reserveringslijst hebben. Dus ik kom hem nog gewoon reserveren met de levering op releasedatum. Echter was het na een paar uur al niet meer mogelijk om te reserveren dus was ik net op tijd.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36

Volgens de officiële site worden de volgende ondersteund:
Assassin's Creed IV: Black Flag
Call of Duty: Ghosts
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition
Battlefield 4
NBA 2K14
(bron: http://nl.playstation.com/ps4upgrade/)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Saturn heeft nu die 3 =2 betalen actie op multimedia. nu lees ik her en der dat sommige Saturns ook Ps4 games in deze actie hebben. Bv amersfoort doet dit wel. En sommige doen er niet aan mee.
weet iemand of Utrecht the wall ook Ps4 games in deze actie heeft zitten?

dan scoor ik vast wat games, en dan haal ik enkel mijn ps4 en camera op volgende week.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• ryderb
Voor de mensen die nog geen pre-order hebben. Ik heb zojuist bij amazon.es nog een PS4 KZ bundel kunnen bestellen met als leverdatum 3-4 december!

Alleen de grote bundels en de KZ bundels zijn nog op voorraad. Ik heb zelf KZ al los uit de VS gehaald, dus die heb ik nu dubbel. Als iemand geintresseerd is om KZ voor een zacht prijsje over te nemen kan je mij PMen.

• theduke1989
ryderb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 13:53:
Voor de mensen die nog geen pre-order hebben. Ik heb zojuist bij amazon.es nog een PS4 KZ bundel kunnen bestellen met als leverdatum 3-4 december!

Alleen de grote bundels en de KZ bundels zijn nog op voorraad. Ik heb zelf KZ al los uit de VS gehaald, dus die heb ik nu dubbel. Als iemand geintresseerd is om KZ voor een zacht prijsje over te nemen kan je mij PMen.
Is alleen kut als het gaat om garantie, zit je daar met je translate.google.nl spaans te spreken voor garantieproblemen...

• ryderb
theduke1989 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:00:
[...]

Is alleen kut als het gaat om garantie, zit je daar met je translate.google.nl spaans te spreken voor garantieproblemen...
Amazon.es heeft gewoon Engelse support, zowel telefonisch als via chat.

[ Voor 5% gewijzigd door ryderb op 21-11-2013 14:04 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:23
Is de Killzone bundel + cam + controller nog ergens bestelbaar?

• JimmyJoness
  • Laatst online: 27-11 21:23
ryderb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:04:
[...]

Amazon.es heeft gewoon Engelse support, zowel telefonisch als via chat.
heb je meteen een delivery date gekregen? of is dat de geschatte datum

• ryderb
JimmyJoness schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:06:
[...]

heb je meteen een delivery date gekregen? of is dat de geschatte datum
Er staat estimated, maar ik heb nog aan de klantenservice gevraagd of ze echt de 29ste worden verzonden en die heeft dit inderdaad bevestigd.

• JimmyJoness
  • Laatst online: 27-11 21:23
ryderb schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:08:
[...]

Er staat estimated, maar ik heb nog aan de klantenservice gevraagd of ze echt de 29ste worden verzonden en die heeft dit inderdaad bevestigd.
ze worden dan de 29e uit spanje verstuurd en dan ontvang jij hem de 3e in nl?

waarom heb je amazon.de niet gebruikt bijvoorbeeld?

• ryderb
JimmyJoness schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:09:
[...]

ze worden dan de 29e uit spanje verstuurd en dan ontvang jij hem de 3e in nl?

waarom heb je amazon.de niet gebruikt bijvoorbeeld?
Als je nu nog bij .de besteld krijg je hem ergens rond/na kerst pas, .es kan wel meteen de 29ste leveren.

[ Voor 5% gewijzigd door ryderb op 21-11-2013 14:11 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot