Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:41:
[...]

Had ik ook een site error. Alleen heb ik wel in de mail gekeken of ik een bevestiging had. :D
Haha ik dus ook echt super raar maarja 2 mega bundel vindt ik iets te veel van het goeie xD

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
robero50 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:42:
[...]

Haha ik dus ook echt super raar maarja 2 mega bundel vindt ik iets te veel van het goeie xD
Als het nu een launchpakket was kon je het risico nog nemen om hem op MP te zetten haha

• robero50
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:44:
[...]

Als het nu een launchpakket was kon je het risico nog nemen om hem op MP te zetten haha
haha inderdaad maar heb al een andere oplossing vriend van me wil hem ook dus als ik reactie krijg van mycom meld ik gewoon weer dat ik ze wel allebei wil behouden!

• Teunke7
robero50 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:53:
[...]

haha inderdaad maar heb al een andere oplossing vriend van me wil hem ook dus als ik reactie krijg van mycom meld ik gewoon weer dat ik ze wel allebei wil behouden!
Ik zou even bellen. Bij Media Markt annuleerde ze hem ook direct. ;)

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:42
op 6-11 de megabundel besteld bij dixons. nog op heden is de status in behandeling! Trage mensen op het hoofdkantoor zeg. hopelijk krijg ik hem op de release :) wat is de status bij andere tweakers? en 2e vraag.. ik heb geen HDMI poorten meer in me tv. Het zit vol. wat nu? :9

• Teunke7
Canerooo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:08:
op 6-11 de megabundel besteld bij dixons. nog op heden is de status in behandeling! Trage mensen op het hoofdkantoor zeg. hopelijk krijg ik hem op de release :) wat is de status bij andere tweakers? en 2e vraag.. ik heb geen HDMI poorten meer in me tv. Het zit vol. wat nu? :9
HDMI switch / home cinema set met meerdere HDMI inputs en 1 output erbij zetten.

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:55
Is er iemand die al bevestiging heeft gekregen van de MediaMarkt of hij bij de 1e batch zit? Las net ergens anders namelijk dat Bart Smit al mails heeft verzonden aan iedereen die sowieso volgende week een console krijgt :S

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:42
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:09:
[...]

HDMI switch / home cinema set met meerdere HDMI inputs en 1 output erbij zetten.
Ken je een goede hdmi switch dan? beetje goedkoop en goed. ik heb paar weken geleden bij DX besteld maar die werkt niet. blauw scherm op me tv.

• Teunke7
Canerooo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:16:
[...]

Ken je een goede hdmi switch dan? beetje goedkoop en goed. ik heb paar weken geleden bij DX besteld maar die werkt niet. blauw scherm op me tv.
Ik heb er helaas geen ervaring mee. Ik heb zelf een Sony receiver daarvoor.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-11 11:26
Ik heb een 19" tv'tje en een 27" beeldscherm. Ik heb dalijk als de PS4 er is 3 videosignalen. Van mijn PC, Digitale Decoder en de PS4.
Ik wil alle 3 de videosignalen op mijn scherm kunnen hebben en enkel de Digitale Decoder en PS4 ook op het tv'tje. Mijn PC zit aangesloten met een DVI aansluiting, de andere 2 met HDMI.
Om niet steeds kabels te wisselen heb ik dit gekocht. Ideaal.
Jij hebt overigens gewoon een splitter nodig: http://www.allekabels.nl/...r-hdmi-hdmi-splitter.html
Het hoeft niet actief te zijn, maar dan moet je niet beide inputs in de switch tegelijk gebruiken. Ik weet niet wat er dan gebeurt. Waarschijnlijk geeft de splitter dan de voorkeur aan één signaal. De splitter kan niet gebruikt worden om één signaal op twee verschillende scherm te weergeven.

Nevermind, als ik de details van het product lees werkt dat niet.
Die switch die ik heb kan je gebruiken. Alleen dan gebruik je één output niet. Het enige nadeel van die switch is dat het signaal van de afstandsbediening van mijn Digitale Decoder (van Humax) stoort op de switch. Dus druk ik op '6' op de Humax afstandsbediening en dan verandert de instelling van de output of input op de switch :+. Gelukkig heeft de switch knopjes. Ik moet de IR ingang nog even met zwart papier/tape afplakken.

[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 20-11-2013 12:33 ]

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Canerooo schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:16:
[...]

ik heb ooit een goedkope van marmitek gehad voldeed prima, 2 tientjes ofzo

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
Persoonlijk verwacht ik niet dat je hem op de release krijgt als je hem op 6-11 hebt besteld ;), ongeacht het feit dat hij ''in behandeling'' is.

• Teunke7
keanu_ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:28:
[...]

Persoonlijk verwacht ik niet dat je hem op de release krijgt als je hem op 6-11 hebt besteld ;), ongeacht het feit dat hij ''in behandeling'' is.
Sony zegt dat ze voldoende voorraad hebben om de feestdagen op te vangen. Zie alle nieuwskoppen op ps4.headliner.nl.

:+

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:31
Mooi toch,iedereen blij.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:18

PBP

Eerst zien dan geloven :P

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:30:
[...]

Sony zegt dat ze voldoende voorraad hebben om de feestdagen op te vangen. Zie alle nieuwskoppen op ps4.headliner.nl.

:+
Sony is dan ook geheel objectief en heeft er geen enkel belang bij dat mensen pre-orders plaatsen. :+

• Teunke7
Klopt maar ik geloof Sony in deze gezien de zaken in Amerika. }:O

• PBP

PBP

Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:37:
[...]

Klopt maar ik geloof Sony in deze gezien de zaken in Amerika. }:O
Daar is hij nu toch ook slecht verkrijgbaar. Las ik gister op GAF mensen die hem willen omruilen omdat ze een DOA hebben.

• robero50
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:01:
[...]

Ik zou even bellen. Bij Media Markt annuleerde ze hem ook direct. ;)
Bedankt maar ik heb al gemaild met ze waar ze sws niet op geantwoord hadden.
Als ze daar voor de eind van de dag niet op gereageerd hebben bel ik er achter aan.

[ Voor 25% gewijzigd door robero50 op 20-11-2013 12:52 ]

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Net bericht gekregen van GM Rotterdam Zuidplein dat FIFA 14 klaar ligt

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Cai schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:58:
Fifa en Ghost liggen al een tijdje in de winkelschappen :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 08:26
Cai schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:58:
Jumpman schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:55:
[...]

En vandaag lag FIFA 14 al op de deurmat.
Nu pas? ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ricardotje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 19:24
Net toch nog even langs de bartsmit in woerden gelopen. Ze hebben nu een lijst met namen die volgende week de ps4 op kunnen halen. De spellen waren ook al binnen...

• Fleximex
  • Laatst online: 27-11 11:26
Mijn Fifa 14 bestelling bij Bol.com komt pas 29 november. Ten minste dat is de releasedatum volgens Bol.com.

• PBP

PBP

Bij bartsmit stond ook FIFA op 29november maar kreeg hem gister al binnen met de post :). Nu Battlefield nog van BOL

• Jerry2215
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02 17:39
Aw yeah
Beste klant,

Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:51

Edd

Kreeg net een mail van onze vrienden van de Bart Smit:
Beste klant,

Op 29 november komt de langverwachte PlayStation 4 uit. Omdat je ná 23 augustus bij Bart Smit een reservering hebt geplaatst kun je helaas geen exemplaar bestellen van de eerste levering. De spelcomputers van de latere leveringen worden verkocht op volgorde van reserveerdatum vanaf 23 augustus. De precieze data van deze leveringen zijn onbekend. Gelieve hier rekening mee te houden wanneer je de spelcomputer hebt besteld met het oog op Sinterklaas of Kerst. Wij kunnen een tijdige levering voor deze data helaas niet garanderen. Houd je SMS/mailbox goed in de gaten om te weten wanneer je jouw exemplaar kunt bestellen.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

-

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Net dit mailtje ontvangen van Bart Smit
Beste klant,

Binnenkort komt de PlayStation 4 uit en jij kunt deze als één van de eersten bestellen! Omdat je vóór 23 augustus bij Bart Smit een PS4 hebt gereserveerd zit je bij de eerste levering van deze nieuwe spelcomputer. Je ontvangt binnenkort een e-mail met daarin een speciale link waarmee je jouw PS4 kunt bestellen op onze site. Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan! De spelcomputer ontvang je op de dag van release: 29 november.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 16:52
Me 2!! :D

• matery
  • Laatst online: 27-11 15:51
Ik denk dat iedereen bovenstaande mailtje heeft ontvangen. Ze zullen in de loop van de middag wel weer opnieuw een mail sturen waarin ze zeggen dat het een foutje was.

Ik heb het mailtje ook ontvangen maar helemaal niet voor 23 augustus gereserveerd.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Leuk mailtje joh, ik heb 13 augustus besteld en geen mailtje gekregen :(. Wel een offer gehad een bundel te kiezen (niet gedaan)

• Nasje12
  • Laatst online: 23-11 15:43
Hier ook het mailtje binnen....

Pre-order bij Sony voor de kale ps4 cancellen?

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• Edd
  • Laatst online: 00:51

Edd

matery schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:42:
Ik denk dat iedereen bovenstaande mailtje heeft ontvangen. Ze zullen in de loop van de middag wel weer opnieuw een mail sturen waarin ze zeggen dat het een foutje was.

Ik heb het mailtje ook ontvangen maar helemaal niet voor 23 augustus gereserveerd.
Nee hoor, lees maar door.. De mijne is anders :+

-

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 14:25
ricardotje schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:13:
Net toch nog even langs de bartsmit in woerden gelopen. Ze hebben nu een lijst met namen die volgende week de ps4 op kunnen halen. De spellen waren ook al binnen...
Zal ook is langs Bart Smit lopen en vragen of het zeker door gaat.

Edit: krijg tijdens het posten de volgende sms van Bart Smit:

Jij kunt binnenkort als één van de eersten je PS4 reservering verzilveren in jouw Bart Smit winkel! Houd je mail/SMS in de gaten voor het ophaalbericht.

[ Voor 23% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 20-11-2013 13:46 ]

PSN: speedrazor3

• keanu_
Freekers schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:41:
Net dit mailtje ontvangen van Bart Smit

[...]
Deze heb ik 'gelukkig' ook ontvangen.
Echter, ik snap niet zo goed waar ze op doelen met ''wees er snel bij, want het zal hard gaan''.
Alsof er dus een kans bestaat dat je alsnog buiten de boot valt??

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
keanu_ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:46:
[...]

Deze heb ik 'gelukkig' ook ontvangen.
Echter, ik snap niet zo goed waar ze op doelen met ''wees er snel bij, want het zal hard gaan''.
Alsof er dus een kans bestaat dat je alsnog buiten de boot valt??
Natuurlijk, ze zien nu zelf ook (eindelijk) in dat ze nooit aan alle inschrijvingen kunnen gaan voldoen.

• LearnDriver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-11 19:42
Dat is inderdaad een rare zaak. Verder is het nu ook onduidelijk of je nu wel of geen kans maakt op de bundel. Ja ik heb voor de 23e besteld, maar deze heb ik "omgezet" naar de bundle.
RDMA schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:48:
Natuurlijk, ze zien nu zelf ook (eindelijk) in dat ze nooit aan alle inschrijvingen kunnen gaan voldoen.
Dan zouden ze het op een first come first serve basis moeten doen.

[ Voor 43% gewijzigd door LearnDriver op 20-11-2013 13:50 ]

• Nasje12
Nasje12 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:43:
[...]

Hier ook het mailtje binnen....

Pre-order bij Sony voor de kale ps4 cancellen?
En ook nog een sms-je erover....

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Wacht effe, bij de Bart Smit moesten mensen een reserving plaatsen, om een reservering te plaatsen?

Plus "Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan!" vind ik ook wel leuk. Alsof het dus op kan gaan voor de gereserveerde mensen.

Ik hoop het niet, maar het blijft wel hilarische communicatie van ze.

Verwijderd

Sloebie schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:
Wacht effe, bij de Bart Smit moesten mensen een reserving plaatsen, om een reservering te plaatsen?

Plus "Houd je mailbox dus goed in de gaten en wees er snel bij, want het zal hard gaan!" vind ik ook wel leuk. Alsof het dus op kan gaan voor de gereserveerde mensen.

stel je voor dat bart smit een uniek link beschikbaar stelt waarin je kan reserveren maar is niet persoonsgebonden en vaker dan 1x te gebruiken .....dan kan reservering inderdaad hard gaan en mensen naast de pot piesen die ook die link kregen ;) >:)

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Krijg net deze mail van Bart Smit, maar kan me niet heugen dat ik voor 23 augustus een PS4 heb gereserveerd. Maar ik heb rond de 15de augustus wel veel gekeken voor die dingen dus zou kunnen dat ik me ergens op ingeschreven heb. Maar zijn er dus meer mensen die niet voor 23 augustus een PS4 hebben besteld en deze mail hebben gekregen?
Beste klant,

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

• Nasje12
Sloebie schreef op woensdag 20 november 2013 @ 13:51:

Ik ga wel zo snel mogelijk bestellen, want ik wil niet de laatste zijn...ook al zou er genoeg moeten zijn

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Hmm zo te zien gaat er weer wat fout bij Bart Smit.

• k1978
  • Laatst online: 27-11 18:07
Ik heb hem in de winkel gereserveerd bij BS... Ik sta daar tweede op de lijst.. En krijg ook deze mail en dat loopt weer via het hoofdkantoor, dus volgens de medewerker van de winkel hoef ik niet te reageren op een bestel mail maar kan ik hem in de winkel ophalen..

Allemaal beetje vaag

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-11 11:26
Dit dacht ik al!

SMS van Bart Smit
Helaas kun je bij de release nog geen PS4 kopen bij jouw Bart Smit winkel. Jij staat wel bovenaan de wachtlijst! Houd je inbox dus in de gaten voor jouw beurt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 28-11 14:13
Dat dat mailtje dan ook 4 keer gepost moet worden he :/

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 18:33
18 augustus pre order geplaatst en nu krijg ik een mail van bart smit dat ik te laat ben...

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Kaap schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:00:
Het is wachten op de volgende tien mensen die de komende twee dagen weer roepen: ''Hey jongens, ik heb een mailtje van Bart Smit gehad. Jullie ook? Dat klopt toch niet? Of wel?'' ...

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Mars18
godfella schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:01:
18 augustus pre order geplaatst en nu krijg ik een mail van bart smit dat ik te laat ben...
Hier ook 16 augustus geplaatst.
Heb je in de winkel gereserveerd.

Ik ga hoofdkantoor maar eens bellen van de week :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• k1978
  • Laatst online: 27-11 18:07
Zo gaat toch het hele topic al !! elke post is bijna het zelfde!!! speculatie ten top!!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Kaap schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:00:
Check anders ook effe de posttijden, allemaal in dezelfde minuut. :>

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
De datum van 23 augustus is alleen geldig voor de webshop. Bart Smit winkels krijgen elk hun eigen voorraad en per Bart Smit winkel is het verschillend.

• Mars18
Uniciteit schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:05:
De datum van 23 augustus is alleen geldig voor de webshop. Bart Smit winkels krijgen elk hun eigen voorraad en per Bart Smit winkel is het verschillend.
Stond niet op hun website:
Heb je de PlayStation 4 voor 23 augustus gereserveerd, dan ben je verzekerd van levering van jouw PlayStation 4 op de dag van release! Klanten die vanaf 23 augustus reserveren zullen met voorrang en op volgorde van inschrijving hun spelcomputer ontvangen. Dit na ontvangst van extra leveringen van de Playstation 4 die spoedig na de release zullen volgen. Dus reserveer snel bij Bart Smit en speel als eerste de nieuwste games op jouw PlayStation 4!

Weet zeker dat er nog ergens een bericht was van reserveren in de winkel is ook goed :(

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:14
Mars18 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:00:
Dit dacht ik al!

SMS van Bart Smit

[...]
Ook gekregen, naar verwachting :)

Mn preoder bij wehkamp heeft meer kans.

psn: HertogJack

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-11 09:49

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Ik stond 3e op de lijst bij Bart Smit in Tilburg en krijg net een sms dat ik niet bij de eerste levering zit en te laat ben met reserveren.
Dus ik bel Bart Smit en krijg te horen dat ze er maar 2 ! binnen krijgen.
Afwachten dan maar.

• Vudwig
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Ik heb 3 weken geleden gereserveerd, en in de mail wordt beweert dat ik dat voor 23 augustus heb gedaan.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Mars18 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:08:
[...]

Stond niet op hun website:
Heb je de PlayStation 4 voor 23 augustus gereserveerd, dan ben je verzekerd van levering van jouw PlayStation 4 op de dag van release! Klanten die vanaf 23 augustus reserveren zullen met voorrang en op volgorde van inschrijving hun spelcomputer ontvangen. Dit na ontvangst van extra leveringen van de Playstation 4 die spoedig na de release zullen volgen. Dus reserveer snel bij Bart Smit en speel als eerste de nieuwste games op jouw PlayStation 4!

Weet zeker dat er nog ergens een bericht was van reserveren in de winkel is ook goed :(
Ik weet niet hoeveel er Bart Smit winkels zijn, maar elke winkel krijgt zijn eigen voorraad. De webshop werkt ook als een aparte, losse winkel. De website staat in principe dus los van de fysieke Bart Smit vestigingen.

Die tekst, die jij citeert, staat als het goed is ook op de pagina waar je de PS4 kan reserveren. Het lijkt mij dan ook best wel duidelijk dat het om de webshop gaat.

Voorraad per Bart Smit winkel is verschillend: bij de ene winkel heb je misschien dus al vóór, ik zeg maar wat, 15 augustus moeten bestellen terwijl je bij de andere Bart Smit winkel misschien nog wel tot 28 september de tijd had.

Het is, inderdaad, wel balen als je er vanuit ging dat de informatie uit de webshop ook op ging voor de fysieke Bart Smit vestigingen.

• keanu_
Nou dat wordt dus a.s. maandag gekluisterd aan de computer zitten om op tijd te zijn met de reservering van de order van Bart Smit, voordat de link op diverse fora wordt gepost 8)7

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
keanu_ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:26:
Nou dat wordt dus a.s. maandag gekluisterd aan de computer zitten om op tijd te zijn met de reservering van de order van Bart Smit, voordat de link op diverse fora wordt gepost 8)7
Resevering is leidend. In principe kan je nog woensdag bestellen ná anderen en hem toch eerder krijgen.

• Mathijs14
  • Laatst online: 28-11 08:27
Kreeg net deze "vervelende" berichtjes :*)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zSZmaII.png?1?5102

Had voor de zekerheid zowel fysiek als online een pre-order geplaatst. Toch maar eens gaan rondvragen of 1 van mijn vrienden er nog 1 wil hebben ;)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:18
Op 04-11-2013 de mega bundel bsteld bij Dixons en de status is bij mij ook nog "in behandeling". ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• keanu_
Uniciteit schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:27:
[...]

Resevering is leidend. In principe kan je nog woensdag bestellen ná anderen en hem toch eerder krijgen.
Ik ben benieuwd of Bart Smit dit kan waarmaken, hoop en verwacht het wel! Ze hebben uiteindelijk toch wel een reserveringslijst, anders werden ook niet alle mailtjes rondgestuurd.

Verwijderd

Ik kreeg ook een mailtje. Vaag, want er staat omdat ik voor 29 augustus heb gepre-ordert daar. haha dat is niet zo. Heb wel als 1 van de eerste de bundel gepre-ordert. Misschien daarom.

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 17:19
mathijs55 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:28:
Kreeg net deze "vervelende" berichtjes :*)

[afbeelding]

Had voor de zekerheid zowel fysiek als online een pre-order geplaatst. Toch maar eens gaan rondvragen of 1 van mijn vrienden er nog 1 wil hebben ;)
Hey vriend ;) O-)

Verwijderd

Beste klant,

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

Nog eentje over dus. Was de Bart Smit optie helemaal vergeten. Kijken wie ik hiermee blij kan maken. :P

• Amaze86
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:40:
Beste klant,

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

Nog eentje over dus. Was de Bart Smit optie helemaal vergeten. Kijken wie ik hiermee blij kan maken. :P
Stuur jouw reservering mail naar mij :) ben zelf te laat,wil alleen de bundel.

[ Voor 116% gewijzigd door Amaze86 op 20-11-2013 14:44 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 18:37
20-11-2013
Geachte heer/mevrouw,

Deze link is wel persoonlijk. U kunt alleen met het account van dit emailadres een bestelling plaatsen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice

• Amaze86
Hebben jullie allemaal een kz bundel gereserveerd met de camera enz.Mocht dixons ze niet leveren dan maar op ronde 2 wachten.

• keanu_
jakz schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:55:
20-11-2013
Geachte heer/mevrouw,

Deze link is wel persoonlijk. U kunt alleen met het account van dit emailadres een bestelling plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice
Mooi, dat is een onduidelijkheid uit de weg ;)

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:13
20-11-2013
Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice
Dat is vreemd want ik had al een email 'reservering' gedaan voordat ik een Bart Smit account had aangemaakt.

Overigens krijg ik helemaal geen emailtjes meer van Bart Smit :'(

• Krishhh
  • Laatst online: 17:39
Mycom
Artikel Aantal Bedrag Status Afhaaldatum
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 1x 499,99 Open 05-12-2013

PSN: TheKrish

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-11 16:37
Krishhh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:02:
Mycom
Artikel Aantal Bedrag Status Afhaaldatum
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 1x 499,99 Open 05-12-2013
Wanneer heb je die gereserveerd?
Ik heb gisteren een reservering gemaakt voor afhaal filiaal oosterhout voor de mega bundle. Deze is 21-12 verwacht.

Dat valt mij nog mee eerlijk gezegd :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• Krishhh
  • Laatst online: 17:39
Tiwazz schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:05:
[...]

Wanneer heb je die gereserveerd?
Ik heb gisteren een reservering gemaakt voor afhaal filiaal oosterhout voor de mega bundle. Deze is 21-12 verwacht.

Dat valt mij nog mee eerlijk gezegd :).
4 November gereserveerd den haag.

Valt me op dat de afhaaldatum reserveringsdag + 1 maand is.

Dus kan daar geen waarde aan hechten.

PSN: TheKrish

• robero50
Krishhh schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:08:
[...]

4 November gereserveerd den haag.

Valt me op dat de afhaaldatum reserveringsdag + 1 maand is.

Dus kan daar geen waarde aan hechten.
ik heb vandaag hem gereserveerd bij mij staat er ook in de mail 21-12-2013 :)

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Spannend!!

5-10 werkdagen volgen wehkamp.nl :)

[ Voor 108% gewijzigd door Murzeltje op 20-11-2013 15:36 ]

PSN/XBOX : Murzeltje1976

• Mathijs14
Net langs de lokale Bart Smit gefietst. Die krijgen er maar liefst 5 binnen. Stond gelukkig tweede op de lijst en ben dus verzekerd van een PS4 op de release dag. Ook meteen maar even Fifa 14 gekocht. Wat overigens wel vreemd was was dat ze niet wisten hoeveel Killzone bundles (450eu) binnen ging krijgen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:18

Oxigeon

En zo is dat!

mathijs55 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:36:
Net langs de lokale Bart Smit gefietst. Die krijgen er maar liefst 5 binnen. Stond gelukkig tweede op de lijst en ben dus verzekerd van een PS4 op de release dag. Ook meteen maar even Fifa 14 gekocht. Wat overigens wel vreemd was was dat ze niet wisten hoeveel Killzone bundles (450eu) binnen ging krijgen.
En fifa lag daar al in de winkel? Beetje raar dat hij wel bij de bart smit ligt en niet in de online winkels. Ik wil hem eigenlijk ergens gaan scoren voor €55,- of minder. Maar niemand heeft hem op voorraad maar wil hem wel 100% zeker voor vrijdag hebben. En die zekerheid heb ik niet als een webwinkel de game pas op donderdag verstuurd

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:58
Oxigeon schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:44:
[...]

En fifa lag daar al in de winkel? Beetje raar dat hij wel bij de bart smit ligt en niet in de online winkels. Ik wil hem eigenlijk ergens gaan scoren voor €55,- of minder. Maar niemand heeft hem op voorraad maar wil hem wel 100% zeker voor vrijdag hebben. En die zekerheid heb ik niet als een webwinkel de game pas op donderdag verstuurd
Hij ligt wel in de meeste winkels, maar zoals bij de meeste spellen beginnen de prijzen bij €59,95,-

• keanu_
[...]

Bij all4games is hij 54.99 incl verzenden, helaas ook daar pre-order!

• Mathijs14
[...]

Op de website van de Bart Smit is die al wel te bestellen, en wordt ook verstuurd als ik de berichten hier op Tweakers lees.

Hij lag niet in de winkel maar als je navraag deed bij een van de medewerkers was zowel Fifa 14 als COD al te koop.

Vorige week was er een actie online bij Bart Smit waardoor je hem voor 55euro kon kopen, dat gaat hem nu helaas niet meer worden, 65 euro is de prijs daar nu. Denk dat dat voor de meeste games nu nog wel even de standaard prijs zal blijven. Zeker omdat ze toch al weten dat de games toch wel verkocht gaan worden. Misschien dat de MediaMarkt op de release-dag nog wat leuke prijzen heeft qua games, hebben ze ook al verschillende keren met Fifa en COD gedaan (rond de 45/50euro)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:18

Oxigeon

En zo is dat!

mathijs55 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:49:
[...]

Op de website van de Bart Smit is die al wel te bestellen, en wordt ook verstuurd als ik de berichten hier op Tweakers lees.

Hij lag niet in de winkel maar als je navraag deed bij een van de medewerkers was zowel Fifa 14 als COD al te koop.

Vorige week was er een actie online bij Bart Smit waardoor je hem voor 55euro kon kopen, dat gaat hem nu helaas niet meer worden, 65 euro is de prijs daar nu. Denk dat dat voor de meeste games nu nog wel even de standaard prijs zal blijven. Zeker omdat ze toch al weten dat de games toch wel verkocht gaan worden. Misschien dat de MediaMarkt op de release-dag nog wat leuke prijzen heeft qua games, hebben ze ook al verschillende keren met Fifa en COD gedaan (rond de 45/50euro)
Op verschillende nederlandse sites staat hij wel voor 54.50 of 55.00. Maar is hij gewoon niet op voorraad.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Razzy
  • Laatst online: 28-11 11:02
Voor degenen die dit nog niet wisten.
Check de topic van "Saturn 3 halen = 2 betalen"

Als je online bestelt kun je ook 1 spel kopen. Je krijgt namelijk op ieder spel 1/3 korting.
Alleen, zoals al eerder in deze topic bemerkt, is dit blijkbaar niet voor ps4 spellen.
Maar wel voor p3 spellen die weer voor een 10tje extra te upgraden zijn.

Dus:

CoD 34,63 + 10 = 44,63

AC 36,30 + 10 = 46,30

BF4 34 + 10 = 44

Hier komen geen verzendkosten bij.

Mocht dit al eerder aan bod zijn geweest of de spellen zijn elders goedkoper te vinden. Sorry!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Onderstaand bericht van Dixons:
Geachte heer ,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb dit voor u bij de inkoper nagevraagd maar er is helaas nog geen verwachte leverdatum bekend. De inkoper heeft nog geen info van Sony ontvangen en geeft aan dat Sony dit tot op het laatste moment stil houden.

Vertrouwende erop u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nalinie
Dit ging over info omtrent de Killzone mega bundel...

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 17:26
Razzy schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:31:
Voor degenen die dit nog niet wisten.
Check de topic van "Saturn 3 halen = 2 betalen"

Als je online bestelt kun je ook 1 spel kopen. Je krijgt namelijk op ieder spel 1/3 korting.
Alleen, zoals al eerder in deze topic bemerkt, is dit blijkbaar niet voor ps4 spellen.
Maar wel voor p3 spellen die weer voor een 10tje extra te upgraden zijn.

Dus:

CoD 34,63 + 10 = 44,63

AC 36,30 + 10 = 46,30

BF4 34 + 10 = 44

Hier komen geen verzendkosten bij.

Mocht dit al eerder aan bod zijn geweest of de spellen zijn elders goedkoper te vinden. Sorry!
Hoe zit dit mbt schijfruimte op de HDD, Ben ik voor de ps4 versie 2x 40gb kwijt dus downloaden en installeren of alleen de ruimte voor de installatie en gaan de gedowloade bestanden weg nadat ik heb geïnstalleerd??

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:28
Heeft iemand een bron waar je voor een tientje kan upgraden want de sony site geeft geen bedrag aan. Enkel dat je wel kan upgraden.

Verwijderd

20-11-2013
Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice
ik heb nog geen account op bartsmit maar heb wel deze mail :P

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Appleman schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:43:
Heeft iemand een bron waar je voor een tientje kan upgraden want de sony site geeft geen bedrag aan. Enkel dat je wel kan upgraden.
http://blog.us.playstatio...es-to-their-ps4-versions/

• Teunke7
MM klanten worden nu ook gebeld/gemaild.

• keanu_
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:20:
MM klanten worden nu ook gebeld/gemaild.
Ja, maar welk filiaal? ;) Het is al bekend dat sommige MM'en rond hebben gebeld (alexandrium, roermond etc).

• Teunke7
keanu_ schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:23:
[...]

Ja, maar welk filiaal? ;) Het is al bekend dat sommige MM'en rond hebben gebeld (alexandrium, roermond etc).
Naast Bart Smit is de Media Markt ook begonnen met het bellen van de eerste PS4 kopers. Net zoals Bart Smit vraagt de Media Markt of je je standaard order wil omzetten naar een PlayStation 4 + Killzone: Shadow Fall bundel.

Techmania bezoekers: Kone, ROEKOE en DuHastMich bedankt voor de tip

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:15
Ik had de PS4 gepreorderd bij de Intertoys bij mij in de stad en ben er vandaag weer naar toe geweest en ik krijg sowieso op de dag zelf voor 450 euro de PS4 en Killzone SF, maar als de bundel er is kan ik die gewoon kopen voor 500 euro. Made my day happy :)

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Zo frustrerend dat hele filiaal-gedoe van de Mediamarkt :P Toen ik de Mediamarkt in Groningen maandag belde, wisten ze niks van de bundels af en zouden ze me terugbellen. En dan lees ik nu weer dat er Mediamarkten zijn die zijn gaan bellen, maar dan weet ik weer niet welke...

• Teunke7
TrekDude101 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:33:
[...]

Zo frustrerend dat hele filiaal-gedoe van de Mediamarkt :P Toen ik de Mediamarkt in Groningen maandag belde, wisten ze niks van de bundels af en zouden ze me terugbellen. En dan lees ik nu weer dat er Mediamarkten zijn die zijn gaan bellen, maar dan weet ik weer niet welke...
Tja het blijft MM hè >:)

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:14
Mediamarkt deventer heeft ook rondgebeld vorige week. Heb daar ook een bundel voor op de release. Werd gebeld of ik wilde upgraden en dat wilde ik.

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:42
Over bundels gesproken, Zavvi heeft nu een hardcore gamer bundel Day one edition

http://www.zavvi.com/ps4-...&utm_source=ENZ-_MainSend

• keanu_
met 6 games zou je toch wel verwachten er minimaal 1 gratis te krijgen en een controller ofzo..
Voordelig is die "bundel" namelijk niet..

• paulthe1st
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-08 21:15
Ik heb zelf een bestelling staan bij de sony store van 24 september. Vanmiddag de klantenservice gebeld om erachter te komen wanneer ik hem binnen zou krijgen. De man aan de telefoon wist mij niets onbekends te vertellen; Iedereen die nu een pre-order heeft staan krijgt hem voor kerst, voor 20 augustus = releasedag. Het is zelfs voor de sony store onduidelijk wanneer ze de tweede batch geleverd krijgen. De leverdata worden rond de release geupdated, want dan hebben ze meer informatie vanuit het hoofdkantoor.

• EpicPuma
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-01-2022
Zucht.... ruim voor 23 augustus in de winkel een PS4 gereserveerd. De mevrouw in de winkel zei dat ik zeker weten mijn PS4 gewoon 29 november op kon gaan halen. Krijg ik ook vanmiddag zo een SMS dat het hele feest niet doorgaat... Maar ik sta wel boven aan de lijst! maar dat zie ik ook bij andere mensen staan... Wanneer kan ik nu mijn PS4 verwachten? Half december ofzo?

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11 19:20
paulthe1st schreef op woensdag 20 november 2013 @ 19:06:
Ik heb zelf een bestelling staan bij de sony store van 24 september. Vanmiddag de klantenservice gebeld om erachter te komen wanneer ik hem binnen zou krijgen. De man aan de telefoon wist mij niets onbekends te vertellen; Iedereen die nu een pre-order heeft staan krijgt hem voor kerst, voor 20 augustus = releasedag. Het is zelfs voor de sony store onduidelijk wanneer ze de tweede batch geleverd krijgen. De leverdata worden rond de release geupdated, want dan hebben ze meer informatie vanuit het hoofdkantoor.
Releasedag in huis of verzending op releasedag? heb namelijk ook een bestelling bij de sony store.
Pagina: 1 ... 29 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot