Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:04
AtlAntA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:24:
[...]

Ja stiekem weet ik dat wel. ;) wat ik wel vreemd vind is dat wehkamp blijkbaar ook (selectief) om een aanbetaling vraagt.
Geldt alleen voor nieuwe klanten, omdat die nog geen krediet hebben opgebouwd. Vandaar dat ze nog geen bestedingslimiet hebben, (wat ze maximaal kunnen besteden zonder vooruit te betalen).

Die gast die dat mailtje kreeg zal vast gekozen hebben voor acceptgiro.

Is gewoon een beheersingsmaatregel van wehkamp.

PSN: TheKrish

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:03
AtlAntA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:24:
[...]

Ja stiekem weet ik dat wel. ;) wat ik wel vreemd vind is dat wehkamp blijkbaar ook (selectief) om een aanbetaling vraagt.
Vind ik ook raar. Bestel je veel bij Wehkamp?
Ik zie zelf dat wij een behoorlijke bestedingsruimte hebben....En wij bestellen best wel vaak bij hun. Dus ook niet de vraag gehad om een aanbetaling te doen.

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Oxigeon schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:26:
[...]

Ik ben dus zondagmiddag gebeld door MM Roermond. Stond hier 2e op de lijst. Toen ze mij belde had ik de keuze om te switchen tussen kale ps4 en Kilzone bundel zonder camera. Ik zeg tegen die gast, mag ik daar over 2 uurtje oer terugbellen. Nee zegt meneer aan de lijn. Als degene na u voor de losse kiest krijgt u de versie met game. Kiest die ander voor de versie met game krijgt u de losse.

Ik sta dus 2e op de lijst. Ze moeten na mij nog 1 iemand bellen. Betekend dus dat er maar 3 exemplaren binnenkomen bij MM Roermond? Lijkt me raar. Of de gozert die me belde heeft de pre-orderlijst niet helemaal netjes volgens de volgorde van binnenkomst afgebeld

EDIT: Heb trouwens voor de kale ps4 gekozen omdat ik voor FIFA ga. Tijdens de kerst komt er een 2e game bij
Ik denk eerlijk gezegd het tweede, want MM Zoetermeer krijgt er 80 binnen, waarvan 10 killzone mega bundels, en 10 killzone bundels. Dus het zou gek zijn als ze een MM vestiging 3 consoles geven en de andere 80 :?

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:10:
Status op wehkamp is gewijzigd naar 5-10 werkdagen. Maar nu lees ik hierboven dat er bij wehkamp om een aanbetaling wordt gevraagd. Mij is echter nog niks gevraagd. Moet ik ik me zorgen maken?
Same here, heb ook nog niets gehoord over een aanbetaling.
@reageerders hierboven. Ja dat zal het zijn. Ik heb via de account van mijn vriendin besteld en die besteld veel (jeumig zo veel.. Ps4 staat inmiddels al op pagina 3 van de bestelhistorie) kleren bij hen.

Bedankt voor de verduidelijking.

[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 19-11-2013 13:33 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:21
Hoelang zal je ¨reservering¨ blijven staan bij bart smit?
Ben het weekend van de 29e naar parijs.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DeBaroN
  • Laatst online: 22:03
AtlAntA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:32:
@reageerders hierboven. Ja dat zal het zijn. Ik heb via de account van mijn vriendin besteld en die besteld veel (jeumig zo veel.. Ps4 staat inmiddels al op pagina 3 van de bestelhistorie) kleren bij hen.

Bedankt voor de verduidelijking.
Je kunt ook alleen openstaande bestellingen tonen aanvinken ;)

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Net gebeld door MM Maastricht. Kon kiezen tussen de 'kale' PS4 en de bundel met Killzone voor €449, heb de gewone PS4 reservering laten staan.

Sta daar 75e op de reserveringslijst, niet verwacht dat ik hem daar volgende week vrijdag op zou kunnen halen. Zou wel goed uitkomen als mijn Sony.nl order inderdaad een paar dagen later komt, dan kan die in de verkoop. :)

[ Voor 17% gewijzigd door RDMA op 19-11-2013 13:47 ]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
RDMA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:47:
Net gebeld door MM Maastricht. Kon kiezen tussen de 'kale' PS4 en de bundel met Killzone voor €449, heb de gewone PS4 reservering laten staan.

Sta daar 75e op de reserveringslijst, niet verwacht dat ik hem daar volgende week vrijdag op zou kunnen halen. Zou wel goed uitkomen als mijn Sony.nl order inderdaad een paar dagen later komt, dan kan die in de verkoop. :)
Het lijkt er zo onderhand op te lijken dat de MediaMarkt er genoeg binnen gaat krijgen.
Ik begin me steeds minder zorgen te maken met mijn 37e plaats op de lijst.

• Krishhh
  • Laatst online: 22:04
Bart Smit twitter

Wanneer kan ik een mailtje verwachten om mijn reservering van de PS4 Killzone bundel XL om te zetten in bestelling?

Bart Smit ‏ Zodra de consoles onze magazijnen bereiken, da's meestal zo'n 5 dagen voor de release.

PSN: TheKrish

• Deantje91
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 20:54
Hoi allemaal,

Heb net even met Game Mania (Maastricht) gebeld en zij gaven aan dat ik bij de 2e levering zit, deze zou rond de Kerst zijn volgens hem.
Was dit niet eerder?
Heb zelf 04-09 besteld trouwens.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:48:
[...]

Het lijkt er zo onderhand op te lijken dat de MediaMarkt er genoeg binnen gaat krijgen.
Ik begin me steeds minder zorgen te maken met mijn 37e plaats op de lijst.
Ik denk dat elke MM er tussen de 60 en 90 gaat krijgen.
bij de MM R'dam centrum sta ik 9e en hij zei er ongeveer 80 te krijgen, dus met een reservering onder de 50 zit je denk ik goed!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:12
Deantje91 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:00:
Hoi allemaal,

Heb net even met Game Mania (Maastricht) gebeld en zij gaven aan dat ik bij de 2e levering zit, deze zou rond de Kerst zijn volgens hem.
Was dit niet eerder?
Heb zelf 04-09 besteld trouwens.
Klopt wel ongeveer.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Nu online
Ik heb mijn PS4 op 28 juli geplaats bij de Gamemania Eindhoven Woensel. Nu hoop ik dat ik aan de goede kant zit en dat ik hem volgende week vrijdag op kan halen. Verwachtten jullie dit en anders gewoon met hun even contact opnemen? Zullen hun al weten hoeveel PS4's hun gaan krijgen?

• rolandos582
destroye schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:16:
Ik heb mijn PS4 op 28 juli geplaats bij de Gamemania Eindhoven Woensel. Nu hoop ik dat ik aan de goede kant zit en dat ik hem volgende week vrijdag op kan halen. Verwachtten jullie dit en anders gewoon met hun even contact opnemen? Zullen hun al weten hoeveel PS4's hun gaan krijgen?
Even contact opnemen is het makkelijkst. Over het algemeen moet je goed zitten als je voor 31 Juli hebt besteld.

• destroye
  • Nu online
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:21:
[...]

Even contact opnemen is het makkelijkst. Over het algemeen moet je goed zitten als je voor 31 Juli hebt besteld.
Ok loop er morgen dan even langs maar verwachtten jullie nog speciale aanbiedingen voor bijvoorbeeld de games voor de PS4? Mediamarkt heeft de afgelopen tijd wel veel aanbiedingen met PS3 games die veel goedkoper verkocht worden dan andere winkels kijk bijvoorbeeld naar GTA V, BF4 en COD. Maar verwachtten jullie dit ook voor de PS4?

• rolandos582
destroye schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:24:
[...]

Ok loop er morgen dan even langs maar verwachtten jullie nog speciale aanbiedingen voor bijvoorbeeld de games voor de PS4? Mediamarkt heeft de afgelopen tijd wel veel aanbiedingen met PS3 games die veel goedkoper verkocht worden dan andere winkels kijk bijvoorbeeld naar GTA V, BF4 en COD. Maar verwachtten jullie dit ook voor de PS4?
Ik zelf verwacht dit niet, daarom heb ik ghosts ook al thuis liggen.

• destroye
  • Nu online
rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:32:
[...]

Ik zelf verwacht dit niet, daarom heb ik ghosts ook al thuis liggen.
Ah ok heb zelf ook al de PS3 versies van BF4 en Ghosts die ik voor een 10 kan upgraden maar wil graag nog FIFA 14 en misschien Knack erbij hebben. Zie wel en anders koop ik eerst wel FIFA 14 en dan rond kerst Knack.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:13
Ik denk dat het met de productie en beschikbaarheid van de PS4 rond de kerstdagen wel goed zit.

http://www.joystiq.com/20...holiday-season-says-sony/?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
destroye schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:16:
Een preorder voor 24 juni, is een day one editie bij GameMania, mits je voor 16 september hebt aanbetaald.

Ik heb daar trouwens een brief voor ontvangen waar dit op stond :)

• destroye
  • Nu online
dunn0w schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:20:
[...]

Een preorder voor 24 juni, is een day one editie bij GameMania, mits je voor 16 september hebt aanbetaald.

Ik heb daar trouwens een brief voor ontvangen waar dit op stond :)
Maar dat is natuurlijk ook al een brief van begin augustus he. in de tussentijd zullen er mensen zijn die hun preorder gecanceld hebben of die naar de killzone bundel overgestapt zijn of die niks aanbetaald hebben. Tevens kan Gamemania in augustus natuurlijk nog niet weten hoeveel ze precies krijgen en nu dichter bij de release is dat natuurlijk wel meer duidelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door destroye op 19-11-2013 16:58 ]

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 23:40
Vandaag gebeld door Mediamarkt Rotterdam Alexander. Ik zou eerst in de 2e levering zitten met de kale ps4, maar ze hadden nu een killzone bundel voor me op releasedag!

• rolandos582
Jay_Snake schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:20:
Vandaag gebeld door Mediamarkt Rotterdam Alexander. Ik zou eerst in de 2e levering zitten met de kale ps4, maar ze hadden nu een killzone bundel voor me op releasedag!
You are lucky man. 8)

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
Jay_Snake schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:20:
damn lucky

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:26
Nog steeds niemand ietst van MM Leeuwarden gehoord??

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Van Leeuwarden niks nee.

Sony ook niet (behalve dan: u heeft hem begin december)

Bartsmit Leeuwarden wel: Vanaf maandag kunt u uw order betalen, vrijdag af te halen. (maar om nu 400 euro uit te geven en ook nog een ps4 te krijgen een week later.. meh)

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
https://www.gameinformer....n-4-through-holiday-.aspx

Best wel interessant, gaat over de voorraad ('sufficient'), DRM (nooit van plan) en bundels.

Interessant is dat ze zeggen dat de Amerikaanse markt veel negatiever reageert op bundels dan de Europese markt en dat dan ook een reden is waarom er geen (officiële!) launch bundels waren in de VS, terwijl wij wel een Killzone bundel krijgen.

Het heeft te maken met dat als Amerikanen, bijvoorbeeld, de 'kale PS4' voor $399 zouden zien en de Killzone bundel voor $499, dat de perceptie dan is dat de prijs $499 is. In Europa is het eigenlijk andersom: de bundel wordt daadwerkelijk als extra waarde gezien, terwijl wij de prijs van de PS4 nog steeds als €399 zien.

• Jaygod
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-12-2021
Tweakers, via Ebay wordt ontzettend veel PS4's aangeboden! Is dit verstandig om te kopen? als je mazzel hebt kun je er 1 voor 500 US dollar kopen. Helaas zit er vaak/altijd? import kosten bij? is hier iets aan de toen of gaat dit altijd via Ebay?

Liever verwend dan verwaarloosd

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Doe het niet, garantie, import kosen etc. Kan je denk ik beter via marktplaats (en niet laten verzenden maar ophalen).

Als het door ebay global shipping gaat heb je sowieso import kosten (wordt vooraf afgerekend).

Anders moet je maar net een seller vinden die hem als low value package wil zenden.

Ps4/switch gamer

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Ik zou eigenlijk sowieso niet meer via Ebay gaan. Daarnaast zou ik even afwachten wat de voorraden in Nederland zullen zijn... misschien vind je ergens nog wel een PS4 die niet verkocht is. Dan bespaar je jezelf een hoop moeite (en mogelijk ook hoge kosten!).

• Jaygod
Oke thanks! scheelt mij veel zoek werk! is er nog een kans dat ik het bij een lokale boeren intertoys/bartsmit kan proberen? of is dit een hopeloze missie?

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

PBP

Kan niemand wat zinnigs over zeggen. Kwestie van proberen en winkels afgaan volgende week

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Jaygod schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:14:
Oke thanks! scheelt mij veel zoek werk! is er nog een kans dat ik het bij een lokale boeren intertoys/bartsmit kan proberen? of is dit een hopeloze missie?
Het is echt absoluut onbekend hoeveel PS4s Sony volgende week levert aan de retailers. Ik denk dat het beste wat je kan doen is om bijvoorbeeld donderdag 28 nov. even op te bellen en te vragen of je de volgende dag een PS4 zonder reservering kan ophalen.
Uniciteit schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:20:
[...]

Het is echt absoluut onbekend hoeveel PS4s Sony volgende week levert aan de retailers. Ik denk dat het beste wat je kan doen is om bijvoorbeeld donderdag 28 nov. even op te bellen en te vragen of je de volgende dag een PS4 zonder reservering kan ophalen.
En of ze m dan even achterhouden.. :9

• Jaygod
Uniciteit schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 19:20:
[...]

Dankje! :) nog even afwachten dan!

Verwijderd

Weet iemand of er al PS4 games bij de MM in de winkel liggen?

Zie net een actie voorbij komen voor games 3 = 2 :P

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:31
Mooi, kan volgende week mijn exemplaar ophalen bij Saturn Amsterdam :) Kon zelfs nog een van de KZ bundels kiezen. Overigens niet gedaan.

Verwijderd

Verwachte voorraaddatum voor de SKUs bij CentralPoint is inmiddels 10 december. Gezien de eerder geposte mailwisseling met CP twijfel ik erover of ik de order moet annuleren en het er gewoon op moet wagen tijdens release.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:17:

Waar zie je die voorbij komen?

EDIT
Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_52896e5ad88f7.jpg :9

[ Voor 14% gewijzigd door Uniciteit op 19-11-2013 20:35 ]

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 20:05
Hmm ik ben heel erg aan het twijfelen welke game ik erbij zal halen.
Ik mag de normale ps4 ophalen op de release.

Maar welke game daar twijfel ik wel over.

BF4? om gewoon lekker te knallen?
NFS? Lekker racen maar eigenlijk te arcade?
AC4? Niet echt een leuke AC als ik zo lees maar wel een vervolg.

Damnn keuzes dat is lastig

PSN: McMillan0984

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Clavat schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:35:
Hmm ik ben heel erg aan het twijfelen welke game ik erbij zal halen.
Ik mag de normale ps4 ophalen op de release.

Maar welke game daar twijfel ik wel over.

BF4? om gewoon lekker te knallen?
NFS? Lekker racen maar eigenlijk te arcade?

Damnn keuzes dat is lastig
Ik heb zelf al FIFA 14 gehaald (maar da's meer omdat ik altijd wel van FIFA kan genieten). Verder inderdaad nog een game erbij, maar ik heb zelf ook nog geen idee.

Vooral Need For Speed is mij erg positief opgevallen in de reviews, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet had zien aankomen. :9

• Teunke7
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:17:

Je bedoelt zeker Saturn. Die aanbieding geldt niet voor pre-order games. Wel is het handig om ps3 upgradeable games te kopen om ze dan up te graden naar PS4 games voor € 10,-.

Ik zie wel een 2 halen 1 betalen actie bij MM voor de bluray versie van BBC Earth.

Verwijderd

Teunke7 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:36:
[...]

Je bedoelt zeker Saturn. Die aanbieding geldt niet voor pre-order games. Wel is het handig om ps3 upgradeable games te kopen om ze dan up te graden naar PS4 games voor € 10,-.

Ik zie wel een 2 halen 1 betalen actie bij MM voor de bluray versie van BBC Earth.
https://view.publitas.com...ing/wk47-akerpoort/page/1

Hier staat het, is alleen voor de vestiging Akersloot geldig. :P

• Teunke7
Uniciteit schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:32:
[...]

Waar zie je die voorbij komen?

EDIT
[afbeelding] :9
:D

Zoals ik al dacht dat is de aanbieding bij Saturn :D

Verwijderd

Maar is zo te zien wel dezelfde actie als bij de Saturn, dus zal ook niet voor pre orders gelden.

• Teunke7
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:41:
Maar is zo te zien wel dezelfde actie als bij de Saturn, dus zal ook niet voor pre orders gelden.
Idd. en de enige beschikbare ps4 game is COD Ghosts. ;)

Verwijderd

Teunke7 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:44:
[...]

Idd. en de enige beschikbare ps4 game is COD Ghosts. ;)
Bestel je die met 3 man, iedereen 20 eurootjes korting...

• Teunke7
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:47:
[...]

Moet je eerst 3 mensen weten te vinden.

Verwijderd

Is toch ook nog niet veel bekend over GTA V voor de PS4? Anders haal ik die wel bij die actie om die om te zetten naar PS4. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2013 20:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:50:
Is toch ook nog niet veel bekend over GTA V voor de PS4? Anders haal ik die wel bij die actie. :P
Ik gok april 2014 of niet. Kan goed zijn dat dat spel gewoon niet op next gen uitkomt..

• rdgut
  • Laatst online: 18-11 20:08
kibber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:
Voor hen die, net als ik, in Spanje hebben besteld: ik heb het nog even uitgezocht en voor garantie ben je afhankelijk van de retailer in het land waar je hem gekocht hebt. In ons geval Amazon in Spanje dus. Zet me wel even aan het twijfelen... Ik heb opzich nog nooit problemen gehad met consoles, maar je weet maar nooit...
Waar heb je dit precies gelezen?
Ik kan het mij niet voorstellen dat je niet gewoon bij Sony Nederland terecht zou kunnen.

Opgezocht bij Sony zelf (gaat over PS3 en zal wel hetzelfde zijn voor PS4)

Zie: http://nl.playstation.com/media/bvWvLOzg/EEA%20Guarantee.pdf

Lees punt 2 maar door.
Je zult ook in de garantie bepaling zien dat voor heel Europa de garantie vanuit 1 plek komt (namelijk SCEE in London)

[ Voor 20% gewijzigd door rdgut op 19-11-2013 21:31 ]

• rolandos582
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:47:
[...]

Tja, maar ken jij 3 man in je omgeving die CoD Ghosts nog niet hebben?

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
rdgut schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:23:
[...]

Waar heb je dit precies gelezen?
Ik kan het mij niet voorstellen dat je niet gewoon bij Sony Nederland terecht zou kunnen.

Opgezocht bij Sony zelf (gaat over PS3 en zal wel hetzelfde zijn voor PS4)

Zie: http://nl.playstation.com/media/bvWvLOzg/EEA%20Guarantee.pdf

Lees punt 2 maar door.
Je zult ook in de garantie bepaling zien dat voor heel Europa de garantie vanuit 1 plek komt (namelijk SCEE in London)
Zoiets had ik inderdaad ook al gevonden, maar ik kwam ook berichten tegen dat je met je Playstation terug moet naar de retailer. Toen ik het vroeg aan het Nederlandse Playstation account, officieel van Sony, kreeg ik terug: "Je bent dan afhankelijk van het land waar je je PS4 hebt besteld.". Op de vraag of het mogelijk is om internationale garantie bij te kopen kreeg ik terug: Mogelijk via sommige retailers, maar helaas niet direct via "ons".

Amazon zelf zegt:
And in the case the product shows any error, damage or it does not work properly, you can send the product back to us, and we will take care of the return costs. In the case that the product does not work we can make a refund or a replacement if the product is available.

Likewise, our Returns and Refunds Policy is set out on the following page:

www.amazon.es/devolucionesyreembolsos

As a final point, should any issue arise after 30 working days of receiving your item, we will ask that you directly get in touch with the manufacturer to resolve it. And if the manufacturer can't assist you with the issue, please let us know and we'll do everything we can.
Ik ga eens kijken wat die Bart Smit reservering gaat doen. Als ik die op launch dag op zou kunnen halen ga ik daar uiteraard voor,

[ Voor 43% gewijzigd door kibber op 19-11-2013 21:58 ]

• rdgut
Met andere woorden, als er iets kapot gaat binnen 30 dagen: Amazon zorgt ervoor dat jij de PS4 gratis kan terug sturen waarna je een nieuwe krijgt of je geld terug.
Als er iets kapot gaat na 30 dagen: Rechtstreeks naar Sony.

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Die garantie zit wel goed.

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
rdgut schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:53:
[...]

Met andere woorden, als er iets kapot gaat binnen 30 dagen: Amazon zorgt ervoor dat jij de PS4 gratis kan terug sturen waarna je een nieuwe krijgt of je geld terug.
Als er iets kapot gaat na 30 dagen: Rechtstreeks naar Sony.

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Die garantie zit wel goed.
True, ik maakte de eerste post ook toen ik alleen antwoord van Sony had, daarna heb ik nog even contact gehad met Amazon omdat ik het toch wel enigzins zorgwekkend vond.
Ik laat deze pre-order nog wel even lopen, de betaling staat nog niet op mijn creditcard afschriften. Als ik via mij Bart Smit reservering een Killzone XL bundel op kan halen in december doe ik dat en anders zie ik wel wat er gebeurd de komende 2 weken :).

Voorlopig staat Amazon.es nog op een levering van 3-4 december :D.

• rdgut
kibber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 21:59:
[...]

True, ik maakte de eerste post ook toen ik alleen antwoord van Sony had, daarna heb ik nog even contact gehad met Amazon omdat ik het toch wel enigzins zorgwekkend vond.
Ik laat deze pre-order nog wel even lopen, de betaling staat nog niet op mijn creditcard afschriften. Als ik via mij Bart Smit reservering een Killzone XL bundel op kan halen in december doe ik dat en anders zie ik wel wat er gebeurd de komende 2 weken :).

Voorlopig staat Amazon.es nog op een levering van 3-4 december :D.
Ja ik heb ook nog bol.com + een reservering bij MM lopen. Alleen die van MM is vrij recent dus daar verwacht ik niks van.

bol.com geeft ook nog steeds te weinig info om een beeld te vormen. Ik mag hopen dat ze volgende week wel al weten wie er een PS4 mag verwachten.

En anders dan neem ik (hopelijk) mijn Amazon PS4 wel in ontvangst! Datum is voor mij overigens ook 3-4 december!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Grmbl...net killzone shadow fall van videogamsplus gekocht, ontvang ik volgende week al de ps4 promo disc.
Dus als ik hem binnenheb gaat ie @cost weg (45 euro incl.) Pm maar mocht je geinteresseerd zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 19-11-2013 22:07 ]

Ps4/switch gamer

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:40
Sony is uit mijn ervaring niet de makkelijkste met garantie. Ik heb mijn PS3 bij aankoop geregistreerd, dit was te tijde van de launch. Na 3 maanden ging de controller stuk, maar Sony weigerde garantie te geven omdat ik de originele bon niet had. Een pinbewijs, geregistreerde console en het feit dat de garantie domweg niet verlopen kon zijn maakte voor Sony niets uit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
rdgut schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:03:
[...]

Ja ik heb ook nog bol.com + een reservering bij MM lopen. Alleen die van MM is vrij recent dus daar verwacht ik niks van.

bol.com geeft ook nog steeds te weinig info om een beeld te vormen. Ik mag hopen dat ze volgende week wel al weten wie er een PS4 mag verwachten.

En anders dan neem ik (hopelijk) mijn Amazon PS4 wel in ontvangst! Datum is voor mij overigens ook 3-4 december!
Bol.com is al een tijdje bekend. Vóór 1 augustus besteld = eerste levering. Daarna = tweede levering. Alleen als je in de eerste week van augustus hebt besteld maak je nog kans op Day One levering, vanwege mogelijke annuleringen.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:31
Misschien dat Dennis585 nog even Bol.com kan mailen...

[ Voor 51% gewijzigd door Katseviool op 19-11-2013 22:21 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Phusebox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:10:
Sony is uit mijn ervaring niet de makkelijkste met garantie. Ik heb mijn PS3 bij aankoop geregistreerd, dit was te tijde van de launch. Na 3 maanden ging de controller stuk, maar Sony weigerde garantie te geven omdat ik de originele bon niet had. Een pinbewijs, geregistreerde console en het feit dat de garantie domweg niet verlopen kon zijn maakte voor Sony niets uit.
Kon je in de winkel waar je hem had gekocht ook geen kopie van de bon krijgen met je pinbewijs? Winkeliers zijn namelijk verplicht om deze een x aantal jaren te bewaren (weet niet precies hoe lang). Niet dat je er nu nog iets aan hebt, maar voor de volgende keer ;)

• rdgut
Uniciteit schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:15:
[...]

Bol.com is al een tijdje bekend. Vóór 1 augustus besteld = eerste levering. Daarna = tweede levering. Alleen als je in de eerste week van augustus hebt besteld maak je nog kans op Day One levering, vanwege mogelijke annuleringen.
Ja dat van 31 juli was inderdaad al een tijd bekend maar ze geven verder geen nieuws.

Als je dus inderdaad doorschuift vanwege annuleringen dan mogen ze daar bericht over geven vind ik.
Er is een mooi vakje 'bestelstatus' die al sinds het begin op 'Op verschijningsdatum' heeft.

Zelf had ik op 21 augustus besteld dus het wordt waarschijnlijk geen eerste levering voor mij.
Phusebox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:10:
Neef van mij heeft zijn PS3 laatst naar Sony opgestuurd vanwege een probleem zonder ook maar iets erbij. (dus alleen kale console) en kreeg na 2 weken bericht dat zijn PS3 niet te maken was en hij kreeg gewoon een nieuwe PS3. Een gewone verpakking als wat je in de winkel koopt. Dus ook een extra controller, alle kabels weer.

Dit laat mij al zien dat Sony niet de ergste of moeilijkste zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door rdgut op 19-11-2013 22:23 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:40
rdgut schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:20:
[...]

Neef van mij heeft zijn PS3 laatst naar Sony opgestuurd vanwege een probleem zonder ook maar iets erbij. (dus alleen kale console) en kreeg na 2 weken bericht dat zijn PS3 niet te maken was en hij kreeg gewoon een nieuwe PS3. Een gewone verpakking als wat je in de winkel koopt. Dus ook een extra controller, alle kabels weer.

Dit laat mij al zien dat Sony niet de ergste of moeilijkste zijn.
Tja misschien is er in die 7 jaar veel veranderd, maar ik kon hoog of laag springen, ik mocht mijn controller niet eens ter reparatie opsturen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:49
TheKillingBean schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:
Bij Wehkamp kun je door het bestelnummer zien of je bij de 1e of 2e batch zit.
867-03-303 - 1e levering
867-03-304 - 2e levering

Maar ja, ik geloof het pas als ik mijn PS4 heb ontvangen.
Hoe kom je aan deze info? Dan zou ik bij de 1e batch zitten, terwijl ik een mail heb gekregen dat ik hem later zou krijgen. Heb besteld op 7 aug.

Ben benieuwd :)

psn: HertogJack

• ndonkersloot
  • Laatst online: 16:37
Is er al ergens de mega bundel te reserveren? Dus met 2 controllers, eye en killzone?
Ik wil deze bundel maar kan niet vinden waar ik dit kan reserveren.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Tiwazz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:52:
Is er al ergens de mega bundel te reserveren? Dus met 2 controllers, eye en killzone?
Ik wil deze bundel maar kan niet vinden waar ik dit kan reserveren.
Deze is te reserveren bij Dixons, alleen laten ze totaal niets los over verwachte leverdata....

• ndonkersloot
  • Laatst online: 16:37
Ik wou net mijn post editen dat ik niet goed kijk:
http://www.mycom.nl/gamin...s4-killzone-shadow-camds4

Bij mycom ook, staat leverbaar december 2013 maar heeft dezelfde leverancier als Dixons. Denk dat ik een reservering plaats :).

Edit:
En gereserveerd voor afhaal zonder aanbetaling. De verwachte datum staat op 21 December.

[ Voor 14% gewijzigd door ndonkersloot op 19-11-2013 23:02 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• theduke1989
  • Laatst online: 25-11 19:24
Ik las vandaag op de SONY PAGES ERGENS OP HET INTERNET.
Dat sony probeert en van plan is om voor kerst ook nog een flinke lading uit te brengen...

• Teunke7
zie ps4.headliner.nl staat vol met nieuwskoppen dat er genoeg voorraad is voor de feestdagen

• Crusader1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:25
De vraag is alleen of dit niet alleen voor UK, Duitsland etc. geldt ivm concurrentie met de XBOne.

Verwijderd

theduke1989 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:08:
Bij centralpoint hebben ze de datum aangepast naar 10 december, volgens mij gaan ze elke dag een datum verder doen...
Heb in een slapeloze bui even de site gecheckt; staat nu up 11 december. Ik denk er serieus aan om het maar te annuleren en het er op te wagen tijdens de launch. Ergens vind ik het wel bizar dat ze pas tegens de kerst heel misschien genoeg voorraad hebben om aan de vraag te voldoen...

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij Amazon.es en heb bij Mycom een reservering gemaakt voor de Killzone megabundel. Leverdatum staat op 24-12.

Voor 50 euro een extra controller en een eye.. zonde om te laten liggen.

• Chefd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-06 22:51
Clavat schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:35:
Waar lees jij in godsnaam dan je reviews? :/

Wat mij betreft de beste keuze, shooters zoals BF4 speel ik liever op PC

• theduke1989
  • Laatst online: 25-11 19:24
Verwijderd schreef op woensdag 20 november 2013 @ 03:21:
[...]

Heb in een slapeloze bui even de site gecheckt; staat nu up 11 december. Ik denk er serieus aan om het maar te annuleren en het er op te wagen tijdens de launch. Ergens vind ik het wel bizar dat ze pas tegens de kerst heel misschien genoeg voorraad hebben om aan de vraag te voldoen...
kans is erg klein dat je nog ergens een PS4 dan gaat vinden.
Zelf wacht ik gewoon even af, ik had al geannuleerd door dit, maar nu weer toch genomen.
Dus anders komt het raar over voor nu dan, als het te gek wordt annuleer ik het zelf ook.

• edebee
  • Laatst online: 20:51
Goed nieuws van bart smit

@bartsmitcom Heb ps4 in pre order en zou volgens mail in de 1ste lever zitten, wanneer kan ik hem bestellen en wat is dan de leverdatum ?

Bart Smit
@bartsmitcom

Maandag kun je bestellen, je krijgt hem dan op de dag van release.

• Kupauw
  • Laatst online: 14-10 16:37
Ik heb van de week mijn mega pack met KZ besteld bij Mycom en ik zie net dat de afhaaldatum staat op 20-12-2013

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 16:34

Pykow

Angelo OTR

verwachte leverdatum is 21-12-2013 bij mij.
Ik heb gekozen voor PS4 killzone megapack.
met kerst even kijken of ik nog wat geld binnen haal of games kado kan krijgen :P

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Teunke7

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-11 07:47
Ik heb nu een megapack gereserveerd bij mycom en dixons Maastricht.
Die van Mycom geeft aan: 14-12-2013, en die van Dixons geeft aan: in behandeling.

• rolandos582
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:16:
verwachte leverdatum is 21-12-2013 bij mij.
Ik heb gekozen voor PS4 killzone megapack.
met kerst even kijken of ik nog wat geld binnen haal of games kado kan krijgen :P
Angelo toch, dat gaat nog wel even duren.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:12
Ik zag ergens in dit topic staan dat er gereageerd was door Sony dat iedereen die voor 20 augustus online bij Sony besteld had op release datum de console opgestuurd krijgt. Is dat aan meerdere mensen bevestigd?

EDIT: lijkt bevestigd gezien meerdere mensen hetzelfde antwoord hebben gehad van SonyKan niet wachten, hoop dat ze het stiekem een dag eerder versturen zodat het op releasedag wordt afgeleverd. Kan ik heel het weekend er tegen aan :-)
Dan natuurlijk ervan uitgaande dat we een normale postbezorger hebben, niet een die alles rondgooit of niet langs loopt en zegt dat er niemand thuis was.

[ Voor 66% gewijzigd door dangerpaki op 20-11-2013 10:42 ]

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb 11 November megapack gepreorderd voor me neefje bij MyCom,verwachtte leverdatum:12/12/2013...

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
dangerpaki schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:34:
Ik zag ergens in dit topic staan dat er gereageerd was door Sony dat iedereen die voor 20 augustus online bij Sony besteld had op release datum de console opgestuurd krijgt. Is dat aan meerdere mensen bevestigd?
Dat is mij iets van vier weken geleden ook verteld, toen ik driveclub wilde annuleren

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:21
Nog geen mail gehad van bart smit..
Besteld in een lokale bart smit ergens begin augustus

Gaat niks worden denk ik.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Zelf ook nog niet iets van een bevestiging gehad van Bol.com. Maar wel besteld op 19 juni dus dat zit vast goed. Ik zit in ieder geval met een stoel voor de deur want die postbode ga ik niet mislopen. :)

• ricardotje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 19:24
Bij bartsmit is er nu ook wat onduidelijkheid van de week stond nog op de site dat je gegarandeerd was van levering als je gepreorderd had voor 23 augustus dat stukje tekst is nu vervangen voor: De Playstation 4 zal vanaf de dag van release beperkt verkrijgbaar zijn. Heb je als eerste gereserveerd dan kan jij als eerste jouw Playstation 4 aanschaffen.

Ik ben benieuwd de man in filiaal woerden kon mij in ieder geval heleemaal niets nuttigs vertellen.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:26
Nog maar 9 dagen en nog steeds geen bevestiging van Bol.com...
Als ik het hier zo lees is dat bij veel winkels zo. Toch vreemd.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 16:34

Pykow

Angelo OTR

rolandos582 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:22:
[...]

Angelo toch, dat gaat nog wel even duren.
Ik heb echt alle tijd en januari komt mij ook wel beter uit.
ik werk heel het jaar voor 60% van me salaris, dus ik krijg de overige 40% x 12 maanden in januari uitbetaald en daar kan ik zeker wel de 500 euro in missen.

Deze maand en volgende maand doe ik het rustig aan. Sinterklaas inkoop heb ik al gedaan.
kerst inkoop moet ik nog doen, maar dat ga ik lekker beperkt houden.

Ja ik ben open in mijn verhaal :P want het boeit me niet zoveel.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-11 11:18
Heeft iemand een idee wanneer de PS4 games vanuit bol.com geleverd worden? En duurt het langer om deze naar België te verzenden?

Groetjes.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:42

Oxigeon

En zo is dat!

Prophasis schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:01:
Heeft iemand een idee wanneer de PS4 games vanuit bol.com geleverd worden? En duurt het langer om deze naar België te verzenden?

Groetjes.
Volgens mij levert bijna elk bedrijf de ps4 games als ze ze binnen hebben. Geloof dat 22 november de meeste games bij de retailers zijn. Naar Belgie weet ik niet exact. Maar denk dat levertijd dan 2 dagen is ipv 1 als het naar Nederland gaat.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Teunke7
DirtyDutch schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:35:
Heb 11 November megapack gepreorderd voor me neefje bij MyCom,verwachtte leverdatum:12/12/2013...
Ik heb gelijk geannuleerd bij MM en nu de Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 besteld bij Mycom. Ik zie nu dat ik net op tijd ben. Deze is niet meer te vinden in de webshop.

Ontvang hem op 21-12-2013.

Lucky haha

[ Voor 5% gewijzigd door Teunke7 op 20-11-2013 11:25 ]

• rolandos582
Pykow schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:55:
[...]

Ik heb echt alle tijd en januari komt mij ook wel beter uit.
ik werk heel het jaar voor 60% van me salaris, dus ik krijg de overige 40% x 12 maanden in januari uitbetaald en daar kan ik zeker wel de 500 euro in missen.

Deze maand en volgende maand doe ik het rustig aan. Sinterklaas inkoop heb ik al gedaan.
kerst inkoop moet ik nog doen, maar dat ga ik lekker beperkt houden.

Ja ik ben open in mijn verhaal :P want het boeit me niet zoveel.
Dus kan ik vanaf januari jou als mede BuG Noob door je kop knallen? oOo

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:24:
[...]

Ik heb gelijk geannuleerd bij MM en nu de Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4 besteld bij Mycom. Ik zie nu dat ik net op tijd ben. Deze is niet meer te vinden in de webshop.

Lucky haha
Ik had ook hetzelfde gedaan ongeveer mijn ps4 geannuleerd bij coolblue en bundel bij mycom besteld!

EDIT: ik kan hem gewoon nog vinden op mycom website de megabundel dan he!

[ Voor 8% gewijzigd door robero50 op 20-11-2013 11:33 ]

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:24:
[...]

Lucky haha
Ik zie hem nog steeds staan anders: http://mycom.nl/gaming-so...s4-killzone-shadow-camds4

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Kupauw
  • Laatst online: 14-10 16:37
Misschien niet meer bij 1 van de filialen waar hij wil bestellen.

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Gisteren even bij de Mycom in Eindhoven binnen gelopen om te vragen hoe het ervoor stond met mijn order. De jongen wist mij te vertellen dat hij weinig erover kan zeggen omdat het vanuit het hoofdkantoor geregeld wordt. Dit is omdat de PS4 geen standaard product is wat in zijn assortiment zit. Wat hij krijgt aangeleverd is wat het hoofdkantoor naar hem stuurt en dit zal waarschijnlijk alleen de aantallen zijn die hem willen afhalen in de winkel.

Ik ga hem afhalen in de winkel en was optijd met bestellen, dus hopelijk gaat alles goed.

Edit: Owja de leverdatums die staan achter de orders bij mycom zijn waarschijnlijk fictief (dat kon hij ook nog zeggen). Dit houdt in dat het nog helemaal niet vast staat of die paketten op 10/11/12 december er zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door WiXX op 20-11-2013 11:38 ]

• rolandos582
robero50 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:29:
[...]

Ik had ook hetzelfde gedaan ongeveer mijn ps4 geannuleerd bij coolblue en bundel bij mycom besteld!

EDIT: ik kan hem gewoon nog vinden op mycom website de megabundel dan he!
Heb ook nog een reservering lopen bij Mycom, af te halen op 20-12

• Teunke7
Ik zweer dat ie net niet zichtbaar was. Misschien zijn er nog maar een paar over en verdwijnt het even bij elke bestelling. :+

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-11 14:30
Teunke7 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:37:
[...]

Ik zweer dat ie net niet zichtbaar was. Misschien zijn er nog maar een paar over en verdwijnt het even bij elke bestelling. :+
Nou dat kan best want ik heb 2keer een Error gehad bij het bestellen.
Dus ik dacht laat dan ook maar zitten krijg ik 2 mails binnen van mycom Bedankt voor u bestelling.
Ik :X :? kijk bij mycom mijn account en inderdaad 2 keer een megabundel besteld.

direct een mailtje opgesteld naar mycom met de mededeling dat ik graag 1 van de 2 annuleer.

• Teunke7
robero50 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:39:
[...]

Nou dat kan best want ik heb 2keer een Error gehad bij het bestellen.
Dus ik dacht laat dan ook maar zitten krijg ik 2 mails binnen van mycom Bedankt voor u bestelling.
Ik :X :? kijk bij mycom mijn account en inderdaad 2 keer een megabundel besteld.

direct een mailtje opgesteld naar mycom met de mededeling dat ik graag 1 van de 2 annuleer.
Had ik ook een site error. Alleen heb ik wel in de mail gekeken of ik een bevestiging had. :D
Pagina: 1 ... 28 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot