Uniciteit schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:15:
[...]
Bol.com is al een tijdje bekend. Vóór 1 augustus besteld = eerste levering. Daarna = tweede levering. Alleen als je in de eerste week van augustus hebt besteld maak je nog kans op Day One levering, vanwege mogelijke annuleringen.
Ja dat van 31 juli was inderdaad al een tijd bekend maar ze geven verder geen nieuws.
Als je dus inderdaad doorschuift vanwege annuleringen dan mogen ze daar bericht over geven vind ik.
Er is een mooi vakje 'bestelstatus' die al sinds het begin op 'Op verschijningsdatum' heeft.
Zelf had ik op 21 augustus besteld dus het wordt waarschijnlijk geen eerste levering voor mij.
Phusebox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:10:
Sony is uit mijn ervaring niet de makkelijkste met garantie. Ik heb mijn PS3 bij aankoop geregistreerd, dit was te tijde van de launch. Na 3 maanden ging de controller stuk, maar Sony weigerde garantie te geven omdat ik de originele bon niet had. Een pinbewijs, geregistreerde console en het feit dat de garantie domweg niet verlopen kon zijn maakte voor Sony niets uit.
Neef van mij heeft zijn PS3 laatst naar Sony opgestuurd vanwege een probleem zonder ook maar iets erbij. (dus alleen kale console) en kreeg na 2 weken bericht dat zijn PS3 niet te maken was en hij kreeg gewoon een nieuwe PS3. Een gewone verpakking als wat je in de winkel koopt. Dus ook een extra controller, alle kabels weer.
Dit laat mij al zien dat Sony niet de ergste of moeilijkste zijn.
[
Voor 37% gewijzigd door
rdgut op 19-11-2013 22:23
]