Is het alleen voor dixons of voor alle retailers?1nevitable schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:21:
[...]
Vandaag een reactie van een medewerker van Dixons over de levering:
Geachte heer xxxxxx,
Bedankt voor uw e-mail.
Op dit moment is er landelijk een leveringsprobleem bij Sony. Wij wachten op informatie vanuit Sony. Zodra dit bekend is zullen wij deze informatie via de website van Dixons verder communiceren met de klanten. Onze excuses voor het ongemak.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Onzin, zoals het artikel ook al aangeeft. Als er een paar rotte appels tussenzitten gaan ze echt niet de hele productie stopzetten.AtlAntA schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:36:
Leveringsprobleem zijnde gestopte productie?
http://www.psx-sense.nl/1...ol-met-negatieve-reviews/
Verwijderd
Als Amazon er 200.000 heeft verkocht is 600 negatieve reviews een druppel op een gloeiende plaat, die redelijk overeen lijkt te komen met Sony's verwachtte 0,4%. We weten niet of Amazon daadwerkelijk 200.000 consoles heeft verkocht en dat iedereen die een kapotte console heeft een review schrijft, en zonder die gegevens kan je weinig zeggen over het percentage defecten. Lijkt me niet dat het zo ernstig is dat men productie stil legt, zeker niet met de launch in Europa voor de deur.
Wat betreft Centralpoint; ik kijk het voorlopig nog even aan. Dit is mijn eerste bestelling bij ze, dus ik heb nog geen negatieve ervaring gehad. Bovendien, een gemiddelde van 3/5 is toch best redelijk?
Wat betreft Centralpoint; ik kijk het voorlopig nog even aan. Dit is mijn eerste bestelling bij ze, dus ik heb nog geen negatieve ervaring gehad. Bovendien, een gemiddelde van 3/5 is toch best redelijk?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 19:22 ]
Ach ik zie het allemaal wel.
Iedereen zit elkaar zo op te fokken. Ik heb me nog nooit door zulk nieuws laten tegenhouden om iets wat ik graag wil, te kopen.
Dat iets faalt is mogelijk bij alles wat je koopt. Is balen, maar met de garantie loopt
het heus wel los. Jammere is natuurlijk dat je niet van dag 1 hardcore kunt gamen
.
Iedereen zit elkaar zo op te fokken. Ik heb me nog nooit door zulk nieuws laten tegenhouden om iets wat ik graag wil, te kopen.
Dat iets faalt is mogelijk bij alles wat je koopt. Is balen, maar met de garantie loopt
het heus wel los. Jammere is natuurlijk dat je niet van dag 1 hardcore kunt gamen
Geloof je het zelf?AtlAntA schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:36:
Leveringsprobleem zijnde gestopte productie?
http://www.psx-sense.nl/1...ol-met-negatieve-reviews/
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Levering zal heus wel doorgaan. Echter het is gewoon zelf al alles controleren voordat je de PS4 aanzet.
Mwah half. Geloof best dat de productie een dag ofzo heeft stilgestaan om deze te verbeteren ofzo.
Verder wil ik van een mug geen olifant maken ook al kwam dat in mijn initiële post misschien wel zo over.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Een landelijk leveringsprobleem terwijl de console nog niet uit is en daarnaast zelfs nog 11 dagen te gaan. Ik geloof het niet.1nevitable schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:21:
[...]
Geachte heer xxxxxx,
Bedankt voor uw e-mail.
Op dit moment is er landelijk een leveringsprobleem bij Sony. Wij wachten op informatie vanuit Sony. Zodra dit bekend is zullen wij deze informatie via de website van Dixons verder communiceren met de klanten. Onze excuses voor het ongemak.
Dit is al heel vaak besproken in dit topic, maar bij deze:Dix0r schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:12:
Hoe groot is de kans wanneer ik in december/januari in DE/NL ga shoppen een PS4 kan bemachtigen? Is dat nihil en kan ik beter nog voor een pre-order gaan, of moet met wat geluk ergens een PS4 kunnen scoren?
Die kans is zeer klein.
Er zijn vrijwel overal meer pre-orders dan geleverd kunnen worden.
Ik denk dat je zelfs in een 2e batch een vrij kleine kans hebt, dus als ik jou was zou ik zo snel mogelijk ergens pre-orderen zodat je in ieder geval in de rij zit.
Kan altijd zo zijn dat mensen afhaken, net een tegenvaller hebben qua geld e.d.
PlayStation Only | Nieuws | Sony over 'blinking blue light' op PS4 - http://www.psonly.nl/nieu...utm_campaign=Headliner.nl
Het gaat dus om 600 negatieve meldingen op Amazon. Niet zo heel boeiend. Hierboven nog tips als je de ps4 geleverd krijgt. De connecties controleren op gebreken. (zie voorbeeld van de HDMI aansluiting die wat krom gebogen is).
Het gaat dus om 600 negatieve meldingen op Amazon. Niet zo heel boeiend. Hierboven nog tips als je de ps4 geleverd krijgt. De connecties controleren op gebreken. (zie voorbeeld van de HDMI aansluiting die wat krom gebogen is).
OorzakenTeunke7 schreef op maandag 18 november 2013 @ 20:57:
PlayStation Only | Nieuws | Sony over 'blinking blue light' op PS4 - http://www.psonly.nl/nieu...utm_campaign=Headliner.nl
Sony maakt melding van 4 mogelijke oorzaken van het gevreesde 'blinking blue light'.
televisie-compatibiliteit
problemen met de voeding van de PS4
problemen met de harde schijf
problemen met andere PS4-hardware
ik mag hopen voor ze dat de televisie- combiliteit het niet is? Dan kunnen sommige mensen beperkt worden aan hun TV dat wil je toch niet, niet dat iedereen nog een breedbeeldbuis heeft?
Het kan zijn dat door de instabiele firmware bepaalde TV's het software matige signaal niet kunnen verstaan/begrijpen. Ik denk dat het met een update/reparatie opgelost gaat worden.theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:12:
[...]
Oorzaken
Sony maakt melding van 4 mogelijke oorzaken van het gevreesde 'blinking blue light'.
televisie-compatibiliteit
problemen met de voeding van de PS4
problemen met de harde schijf
problemen met andere PS4-hardware
ik mag hopen voor ze dat de televisie- combiliteit het niet is? Dan kunnen sommige mensen beperkt worden aan hun TV dat wil je toch niet, niet dat iedereen nog een breedbeeldbuis heeft?
Of tv's die nog 1 van de 1e cec hdmi versies hebben waarbij veel hdmi handshake problemen zijn.
hoe kan je dat achterhalen:AtlAntA schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:30:
Of tv's die nog 1 van de 1e cec hdmi versies hebben waarbij veel hdmi handshake problemen zijn.
Ik heb de volgende LCD scherm: SAMSUNG LE32A552P3RXXC betekend dat ik moet gaan updaten of een nieuwe TV ???
Verwijderd
Lijkt me niet man 
Mensen die hier ook naar een nachtopening gaan?
Mensen die hier ook naar een nachtopening gaan?
theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:41:
[...]
hoe kan je dat achterhalen:
Ik heb de volgende LCD scherm: SAMSUNG LE32A552P3RXXC betekend dat ik moet gaan updaten of een nieuwe TV ???
Sorry ik heb echt geen idee. Ik heb een Philips hd ready scherm mee gemaakt die je elke keer opnieuw moest laten zoeken naar hdmi apparatuur want na elke keer tv uit/aan blokkeerde die alle hdmi poorten want de verbinding was op de 1 of andere manier niet veilig.theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:41:
[...]
hoe kan je dat achterhalen:
Nou lekker, zo dadelijk krijgt Dixons niets geleverd of dat nu ligt aan leveringsproblemen of niet.1nevitable schreef op maandag 18 november 2013 @ 18:21:
[...]
Geachte heer xxxxxx,
Bedankt voor uw e-mail.
Daarom kun je beter bij grotere winkels bestellen zoals de MM, bart smit en Saturn; waarbij MM en Saturn nog leveringen uit Duitsland kunnen verdelen over Nederland.Sovereign schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:57:
[...]
Nou lekker, zo dadelijk krijgt Dixons niets geleverd of dat nu ligt aan leveringsproblemen of niet.
Dat is een beetje te laat nu. Maar Dixons zie ik absoluut niet als kleine speler, hopelijk is de klantenservice gewoon slecht geïnformeerd.Teunke7 schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:04:
[...]
Daarom kun je beter bij grotere winkels bestellen zoals de MM, bart smit en Saturn; waarbij MM en Saturn nog leveringen uit Duitsland kunnen verdelen over Nederland.
Heb het al eerder gezegd, pre order vooral niet bij het dixons concern, erg onbetrouwbaar bij pre-orders. Maar wie weet heb je gewoon geluk
Ps4/switch gamer
Als ik de tweakers-reviews mag geloven.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:46:
Heb het al eerder gezegd, pre order vooral niet bij het dixons concern, erg onbetrouwbaar bij pre-orders. Maar wie weet heb je gewoon geluk
Centralpoint is ook niet echt de meest veilige/betrouwbare van alle merk ik.
Er staat 9 december, nu denk ik sowieso dat het niet die datum wordt, echter als het om aantal op voorraad en update van wanneer beschikbaar bij Centralpoint wel een drama is. Maar ja proberen waard?
vele sites zitten al bij de 3de batch dat in 2014 is, dus het is proberen waard bij CP om te proberen...
[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 18-11-2013 22:52 ]
HDMI CEC moet je uit kunnen zetten in het menu van je TV (Bij samsung bijv heet dit Anynet(+) en oop mijn Sony Bravia Sync geloof ik).AtlAntA schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:30:
Dixons is toch ook geen partner (deelnemende winkel voor reserveringen, direct genoemd door Sony op de website)? Zie http://nl.playstation.com/ps4/preorder/Sovereign schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:57:
[...]
Nou lekker, zo dadelijk krijgt Dixons niets geleverd of dat nu ligt aan leveringsproblemen of niet.
betekend dat het dan pas 31ste van december komt de nieuwe lading?Nik schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:12:
[...]
Dixons is toch ook geen partner (deelnemende winkel voor reserveringen, direct genoemd door Sony op de website)? Zie http://nl.playstation.com/ps4/preorder/
Want consoleshop geeft dat aan, en volgens de website zijn hun de partner.
Had gevraagd aan GM waarom Haarlem geen nachtopening krijgt, want dit was namelijk wel in de winkel gezegd. Hier de reactie:
Beste Niels,
Bedankt voor je mail.
We kunnen inderdaad niet in elk Game Mania filiaal een nachtopening organiseren. Dit kan te maken hebben met lokale wetgeving of uit veiligheidsoverwegingen. Om de veiligheid van onze klanten te kunnen garanderen die 's nachts met een dure console over de straat moeten, is gebleken dat we dit niet voor elk filiaal kunnen doen, hoe jammer we het ook vinden.
Wat nachtopeningen betreft is het altijd zo dat deze pas bevestigd zijn van zodra het op de website staat.
Met vriendelijke groeten,
Beste Niels,
Bedankt voor je mail.
We kunnen inderdaad niet in elk Game Mania filiaal een nachtopening organiseren. Dit kan te maken hebben met lokale wetgeving of uit veiligheidsoverwegingen. Om de veiligheid van onze klanten te kunnen garanderen die 's nachts met een dure console over de straat moeten, is gebleken dat we dit niet voor elk filiaal kunnen doen, hoe jammer we het ook vinden.
Wat nachtopeningen betreft is het altijd zo dat deze pas bevestigd zijn van zodra het op de website staat.
Met vriendelijke groeten,
Verwijderd
Heeft iemand contact opgenomen met Centralpoint over levertijden? Denk eraan om ze zelf even te mailen, maar het zou een beetje dubbel op zijn als ze al zijn platgemaild/gebeld door anderen.
Nee. ALLE lever datums op ALLE websites waar je nu nog kan bestellen zijn fictief. Placeholders. Uit de duim gezogen. Er is(helaas) niemand die het weet.theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:15:
[...]
betekend dat het dan pas 31ste van december komt de nieuwe lading?
Want consoleshop geeft dat aan, en volgens de website zijn hun de partner.
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:18:
Heeft iemand contact opgenomen met Centralpoint over levertijden? Denk eraan om ze zelf even te mailen, maar het zou een beetje dubbel op zijn als ze al zijn platgemaild/gebeld door anderen.
Beste ,
Bedankt voor uw e-mail.
Helaas is het nog niet bekend of deze daadwerkelijk dan op voorraad zullen komen en uitgeleverd kunnen worden.
Zodra het op voorraad komt en er komen er genoeg op voorraad, dan wordt uw order verzonden.
Als u uiteraard al een order heeft geplaatst bij ons.
Met vriendelijke groet,
JOURI KONINGS
MEDEWERKER AFDELING SALES
C E N T R A L P O I N T . N L
ADRES Biesbosch 225 • 1181 JC Amstelveen, the Netherlands
T +31 (0)20 347 23 23 • F +31 (0)20 347 23 24
E verkoop@centralpoint.nl • W www.centralpoint.nl
@centralpoint_nl is door @Port4Growth genomineerd voor de publieksprijs van de High Growth Awards 2013. Mogen wij op uw stem rekenen? Stemmen kan via http://www.port4growth.nl...tral-point-nederland.html
"Om de veiligheid van onze klanten te kunnen garanderen die 's nachts met een dure console over de straat moeten, is gebleken dat we dit niet voor elk filiaal kunnen doen, hoe jammer we het ook vinden."
Dit dus.
Die berichten hier(onder andere van mij) dat je console 's nachts ophalen in een stadscentrum niet geheel zonder risico is wordt dus ook door GM zelf wel geconstateerd, en hierdoor dus ook niet overal een nachtopening gedaan,,
Dit dus.
Die berichten hier(onder andere van mij) dat je console 's nachts ophalen in een stadscentrum niet geheel zonder risico is wordt dus ook door GM zelf wel geconstateerd, en hierdoor dus ook niet overal een nachtopening gedaan,,
Verwijderd
Hmm.. Ik bestelde bij centralpoint omdat ik het idee had dat het daar misschien minder druk was qua pre-orders, maar ze zullen natuurlijk ook minder voorraad binnen krijgen.
Het gebrek aan duidelijkheid vanuit Sony over beschikbaar na de launch is nogal frustrerend. Ik snap dat je bij sommige producten op tijd moet zijn als je ze op de releasedag in huis will hebben, maar maanden van te voren al de voorraden 'leeg' verklaren komt nogal raar over. Ik hoef de console niet op de release in huis te hebben, maar enige duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Heb je hem ook bij CP lopend of ga je cancellen?Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:50:
[...]
Hmm.. Ik bestelde bij centralpoint omdat ik het idee had dat het daar misschien minder druk was qua pre-orders, maar ze zullen natuurlijk ook minder voorraad binnen krijgen.
Het gebrek aan duidelijkheid vanuit Sony over beschikbaar na de launch is nogal frustrerend. Ik snap dat je bij sommige producten op tijd moet zijn als je ze op de releasedag in huis will hebben, maar maanden van te voren al de voorraden 'leeg' verklaren komt nogal raar over. Ik hoef de console niet op de release in huis te hebben, maar enige duidelijkheid zou wel fijn zijn.
Zelf denk ik dat dit meer ook een premium-strategie is natuurlijk.
Zodat mensen zien het is limited en ze het erg graag willen ook met de 2/3 batch...
Verwijderd
Bij CP, staat nog steeds open. Een deel van de aanpak is zeer waarschijnlijk de schijn vaan (kunstmatige) schaarste wekken, maar als je in de VS een miljoen consoles verkoopt, en daar al enige tijd een beeld van had d.m.v. pre-order metrics etc, dan lijkt mij juist dat je, indien mogelijk, meer gaat produceren. Dit lijkt me sowieso een verstandige aanpak, of je er nou op uit bent om een zekere schaarste in te bouwen of niet; als je de verkrijgbaarheid van een populair product expres verkleint, en mensen reageren nog steeds interessant, dan wil je toch dat er genoeg voorraad is na de launch?theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:51:
[...]
Heb je hem ook bij CP lopend of ga je cancellen?
Zelf denk ik dat dit meer ook een premium-strategie is natuurlijk.
Zodat mensen zien het is limited en ze het erg graag willen ook met de 2/3 batch...
Zoals gezegd, ik kan wel even wachten (niet te lang, natuurlijk
Mediamarkt staat ook niet op die lijst, zoals waarschijnlijk ook andere bedrijven. Dus ik denk niet dat die lijst wat zegt. Lijkt me sterk dat Dixons aan pre-orders doet terwijl ze niets kunnen leveren.Nik schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:12:
[...]
Dixons is toch ook geen partner (deelnemende winkel voor reserveringen, direct genoemd door Sony op de website)? Zie http://nl.playstation.com/ps4/preorder/
Dixons en Mycom zijn dochterbedrijven van een grote distributeur die oa ook Bol.com bevoorraad. Zou gek zijn als ze niet aan zichzelf leveren.
PSN: Shiver23
Ze geven nu bij de wehkamp mensen het antwoord dat ze geen idee hebben wanneer de ps4 geleverd gaat worden, eerst was het nog dat ze hem niet op release kregen haha ...
ik vraag me heel sterk af of ik hem op release krijg ... (13juni besteld) ...
ik vraag me heel sterk af of ik hem op release krijg ... (13juni besteld) ...
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik heb gisteren mijn pre-order bij amazon.de voor de Killzone 'mega bundel' toch maar gecanceled. Nog steeds geen duidelijk over de leverdatum.
Heeft iemand via amazon.de ondertussen wel al duidelijkheid?
Ik rij op vrijdagmorgen gewoon wat kleine speelgoedwinkels af in de hoop nog een los exemplaar te kunnen vinden en anders wacht ik wel tot de PS4 gewoon overal in de schappen staat.
Heeft iemand via amazon.de ondertussen wel al duidelijkheid?
Ik rij op vrijdagmorgen gewoon wat kleine speelgoedwinkels af in de hoop nog een los exemplaar te kunnen vinden en anders wacht ik wel tot de PS4 gewoon overal in de schappen staat.
Ik ben in ieder geval blij dat mijn preorder bij Sony zelf is gedaan. Kan me haast niet voorstellen dat ze hun eigen webshop in de kou zouden laten staan.
Afgaande van de reactie eerder in deze topic zou iedereen die voor 20 augustus besteld heeft bij Sony de console bij release opgestuurd krijgen. Ik hoop dan maar dat dat waar is.
Afgaande van de reactie eerder in deze topic zou iedereen die voor 20 augustus besteld heeft bij Sony de console bij release opgestuurd krijgen. Ik hoop dan maar dat dat waar is.
[ Voor 36% gewijzigd door dangerpaki op 19-11-2013 08:23 ]
Zie net bij me wehkamp order ipv 2 weken nu 5 - 10 werkdagen staan
In de Duitse variant wel:Sovereign schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 01:48:
[...]
Mediamarkt staat ook niet op die lijst, zoals waarschijnlijk ook andere bedrijven. Dus ik denk niet dat die lijst wat zegt. Lijkt me sterk dat Dixons aan pre-orders doet terwijl ze niets kunnen leveren.
http://de.playstation.com/ps4/preorder/
Net als de Saturn, Otto, GameStop en Amazon.de
Ook een grappig feitje die ik niet kende:
Altans niet dat je daarmee door het DPM kan browsen of als toetsenbord kan gebruiken, wat wel een verademing is om dingen mee in te voeren.PS4-bediening
Synchroniseer een smartphone of tablet om als tweede scherm te gebruiken voor je PS4, navigeer door het Dynamische PlayStation Menu en gebruik het toetsenbord op het scherm.
[ Voor 31% gewijzigd door xoniq op 19-11-2013 08:36 ]
Kan het zo zijn dat ze op de duitse saturns/mediamarkts wel gewoon de product op de site laten?CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:33:
[...]
In de Duitse variant wel:
http://de.playstation.com/ps4/preorder/
Net als de Saturn, Otto, GameStop en Amazon.de
Want in nederland halen ze het weg, terwijl het bij bv saturn staat 31-1-2014 gewoon enz....
Geen idee, Duitsland is wel een grotere target voor Sony dan Nederland.theduke1989 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:36:
[...]
Kan het zo zijn dat ze op de duitse saturns/mediamarkts wel gewoon de product op de site laten?
Want in nederland halen ze het weg, terwijl het bij bv saturn staat 31-1-2014 gewoon enz....
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:49:
Is er al wat meer nieuws over de levering van Bol.com?
Verwijderd
Ik volg dit draadje en er is nog weinig zekerheid over de levering van Bol.
Of heb ik wat gemist?
Nee, je hebt gelijk, is niet veel voorbij gekomen over Bol.com.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:56:
[...]
Ik volg dit draadje en er is nog weinig zekerheid over de levering van Bol.
Of heb ik wat gemist?
Verwijderd
Ik ga ff via mail vragen stellen hierover bij Bol.com.CRXDelSol schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:10:
[...]
Nee, je hebt gelijk, is niet veel voorbij gekomen over Bol.com.
Verwijderd
Jup, hier ook !Njay schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:30:
Zie net bij me wehkamp order ipv 2 weken nu 5 - 10 werkdagen staan
Wanneer heb je besteld?
Heb ook net een mail gestuurd naar Bart Smit, wanneer we de reservering nu ook echt in een bestelling kunnen omzetten. Volgens de mail van vorige week zou ik in de 1ste lever zitten voor de PS4 incl killzone.
Afwachten maar :-)
Afwachten maar :-)
Bij mij ook, ik heb het 9 augustus besteld. Met bestelnummer: 867-03-303
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Je kan toch gewoon in je Bol-account kijken wat de levertijd is?!Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:33:
Ik heb een Mail naar Bol.com gestuurd met vragen over de levering / bestelling.
Als ik bij mijn Wehkamp de levertijd bekijk staat hij op 5-10 werkdagen..
Ik krijg er vanavond 1
met COD Ghosts. woop woop.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Bij MM staat nog steeds: "verzenden indien beschikbaar".
Hoe?ScreamGT schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:48:
Ik krijg er vanavond 1met COD Ghosts. woop woop.
Connecties. US version
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik heb letterlijk van het weekend besteld en heb nu ook een status update naar 5-10 dagen.TheKillingBean schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:45:
[...]
Bij mij ook, ik heb het 9 augustus besteld.
How are you doing?
Jongens ik kan snappen dat jullie het spannend vinden dat jullie je ps4 krijgen maar om elke keer te zeggen: ja bij MM staat nog niks over de verzending, bij Bol.com staat al wel wat blabla.
Waar maken jullie je druk om? als je bij de eerste batch zit dan krijgen op Day one (als er natuurlijk niks fout gaat
) Ik snap de ophef niet echt of ophef ik lees meer zenuwen voor de ps4! ( wat begrijpelijke is natuurlijk wie wil hem nou niet) gewoon afwachten en hopen klaar!
Maar ja dit is mijn mening hier over natuurlijk!
Waar maken jullie je druk om? als je bij de eerste batch zit dan krijgen op Day one (als er natuurlijk niks fout gaat
Ik zit bij de 2de batch een dag te laat daarom ben ik benieuwdrobero50 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:52:
Jongens ik kan snappen dat jullie het spannend vinden dat jullie je ps4 krijgen maar om elke keer te zeggen: ja bij MM staat nog niks over de verzending, bij Bol.com staat al wel wat blabla.
Waar maken jullie je druk om? als je bij de eerste batch zit dan krijgen op Day one (als er natuurlijk niks fout gaat) Ik snap de ophef niet echt of ophef ik lees meer zenuwen voor de ps4! ( wat begrijpelijke is natuurlijk wie wil hem nou niet) gewoon afwachten en hopen klaar!
Bij wehkamp staat nu over het algemeen gewoon 5-10 werkdagen! http://www.wehkamp.nl/Zoe...mid=WEH&Ntt=playstation+4
Waar ben je benieuwd naar dan? dat iedereen hier zenuwachtig is voor 29 november?Teunke7 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:54:
[...]
Ik zit bij de 2de batch een dag te laat daarom ben ik benieuwd
Ik zit zelf ook bij de 2de levering maar ja om elke keer te vragen bij welke winkel welke status staat vindt gewoon beetje te veel van het goede !
Lijkt me sterk.robero50 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:54:
Bij wehkamp staat nu over het algemeen gewoon 5-10 werkdagen! http://www.wehkamp.nl/Zoe...mid=WEH&Ntt=playstation+4
Voor dat je reageer kijk dan even bij Wehkamp zelf, bij mij staat het er in ieder geval wel. Als je zoekt naar de playstation 4 staat er gewoon bij 5 tot 10 werkdagen!
Verwijderd
Daar staat gewoon op release datum , maar dat staat er altijd bij gepreorderde artikelen.baronruud schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:45:
[...]
Je kan toch gewoon in je Bol-account kijken wat de levertijd is?!
Als ik bij mijn Wehkamp de levertijd bekijk staat hij op 5-10 werkdagen..
"Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is."Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:00:
[...]
Daar staat gewoon op release datum , maar dat staat er altijd bij gepreorderde artikelen.
Heb je voor 1 augustus besteld? Proficiat! Zo nee, dan is het afwachten omdat er nog geen duidelijkheid is over de tweede levering.
Zo moeilijk is het niet.
Iemand al gehoord of de Dualshock 4 hier al eerder in de winkel komt te liggen? In US waren ze nu al lang te koop....
Bij Wehkamp kun je door het bestelnummer zien of je bij de 1e of 2e batch zit.
867-03-303 - 1e levering
867-03-304 - 2e levering
Maar ja, ik geloof het pas als ik mijn PS4 heb ontvangen.
867-03-303 - 1e levering
867-03-304 - 2e levering
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Op 31-12-2013 heb ik sowieso mijn PS4 in huis.
http://www.consoleshop.nl...n-4-500-gb-2e-lading.html
Coolblue kon mij bijna garanderen dat die datum klopt.
Ook mijn pre order bij mycom staat nog steeds op 20-12-2013.
Hopelijk een werkende ps4,anders ziet je daarScreamGT schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:48:
Ik krijg er vanavond 1met COD Ghosts. woop woop.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Op oudjaarsdag, natuurlijk.rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:21:
Op 31-12-2013 heb ik sowieso mijn PS4 in huis.
31 December is een fictieve datum die je op meerdere plaatsen terug ziet komen.
"Helaas, de eerste lading PlayStation 4's is al op. Wil je jouw console alsnog reserveren? Pre-order dan alvast een exemplaar van de eerstvolgende lading PS4's. Let wel: het is nog onbekend wanneer we deze kunnen uitleveren. Hecht dus niet veel waarde aan de op deze pagina vermelde releasedatum."
Inderdaad en het mooie is hij zegt zelf ook al ze konden me bijna garanderen. is gewoon het zelf als je krijgt hem misschien en we weten het niet.RDMA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:25:
[...]
Op oudjaarsdag, natuurlijk.![]()
31 December is een fictieve datum die je op meerdere plaatsen terug ziet komen.
"Helaas, de eerste lading PlayStation 4's is al op. Wil je jouw console alsnog reserveren? Pre-order dan alvast een exemplaar van de eerstvolgende lading PS4's. Let wel: het is nog onbekend wanneer we deze kunnen uitleveren. Hecht dus niet veel waarde aan de op deze pagina vermelde releasedatum."
Bijna he, maar we gaan het wel zien.robero50 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:26:
[...]
Inderdaad en het mooie is hij zegt zelf ook al ze konden me bijna garanderen. is gewoon het zelf als je krijgt hem misschien en we weten het niet.
Bijna garanderen is natuurlijk niets waard. Al denk ik dat ze wel voor de kerst de nieuwe lading(en) willen leveren. Is nou eenmaal een erg goede tijd om zo'n apparaat te verkopen.
Mijn PS4 bij Bol.com staat op 'op verschijningsdatum'. Maar ja, ik heb hem pas 23 augustus besteld, dus neem aan dat dat niet klopt. Hopelijk komt het apparaatje i.i.g. voor de kerstvakantie.
Mijn PS4 bij Bol.com staat op 'op verschijningsdatum'. Maar ja, ik heb hem pas 23 augustus besteld, dus neem aan dat dat niet klopt. Hopelijk komt het apparaatje i.i.g. voor de kerstvakantie.
Natuurlijk, maar ik vermeld slechts wat ik te horen heb gekregen. Voor de kerstvakantie zou wel ideaal zijn inderdaad, kun je hem direct mooi testen.DGonlag2 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:35:
Bijna garanderen is natuurlijk niets waard. Al denk ik dat ze wel voor de kerst de nieuwe lading(en) willen leveren. Is nou eenmaal een erg goede tijd om zo'n apparaat te verkopen.
Ik heb hem zelf ook bij coolblue besteld en heb ook dus staat 31-12-13 en ook ik hoop heel erg dat hij komt maar we gaan het toch wel zien hoe en wat!rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:39:
[...]
Natuurlijk, maar ik vermeld slechts wat ik te horen heb gekregen. Voor de kerstvakantie zou wel ideaal zijn inderdaad, kun je hem direct mooi testen.
Nog een creatieve unboxing om je lekker te maken
Wel netjes gemaakt hoor.arnoutzw schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:45:
Nog een creatieve unboxing om je lekker te maken![]()
[video]
Ik heb een preorder van 16 november bij Wehkamp staan met dat tweede bestelnummer, dus volgens jou de 2e levering. Toen ik deze preorder plaatste stond er ook geen bericht meer bij dat ze 'geen levering op 29 november kunnen garanderen' en in het winkelmandje stond bij levertijd 2 weken. Gister werd me de acceptgiro toegestuurd en heb ik even gevraagd naar de verwachte levertijd, en ik kreeg dit terug:TheKillingBean schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:16:
Bij Wehkamp kun je door het bestelnummer zien of je bij de 1e of 2e batch zit.
867-03-303 - 1e levering
867-03-304 - 2e levering
Redelijk standaard antwoord al zeg ik het zelf. Nu heb ik ook een preorder bij Bol.com staan waar ik minder vertrouwen in heb dus misschien cancel ik die, en heb ik de Killzone bundel ergens gepreordered die zeggen te leveren op 19 december.quote: Wehkamp klantenserviceGeachte heer x,
De playstation 4 heeft een levertijd van 2 weken.
Uw bestelling staat nog in behandeling, omdat er een vooruitbetaling wordt gevraagd en u deze nog niet heeft voldaan. Wij vragen een vooruitbetaling als de bestelling buiten uw koopruimte valt of als het soort artikel daar aanleiding toe geeft. Heeft u de vooruitbetaling overgemaakt via internetbankieren of via een betaallink in de e-mail die u van ons heeft ontvangen, dan duurt de verwerking 2 á 3 dagen. Zodra wij de gevraagde betaling hebben ontvangen, wordt uw bestelling gereed gemaakt voor verzending. De voortgang van uw bestelling kunt u volgen onder Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
x
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Mediamarkt (Maastricht) belde mij net om te vragen of ik wilde switchen naar Killzone of Killzone+camera bundel, niet gedaan overigens. Maar hij gaf wel aan dat ik zeker bij de eerste levering zat , en wat ik zo proefde was dat ze er ca. 50-80 binnen kregen minimaal.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Voor hen die, net als ik, in Spanje hebben besteld: ik heb het nog even uitgezocht en voor garantie ben je afhankelijk van de retailer in het land waar je hem gekocht hebt. In ons geval Amazon in Spanje dus. Zet me wel even aan het twijfelen... Ik heb opzich nog nooit problemen gehad met consoles, maar je weet maar nooit...
Ik lees verschillende berichten over mensen met problemen. Nu is er wel een oplossing voor een bekend probleem (blijkt een connector niet goed te zitten in de HDMI poort). Maar het is, inderdaad, een afweging die je moet maken.kibber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:
Voor hen die, net als ik, in Spanje hebben besteld: ik heb het nog even uitgezocht en voor garantie ben je afhankelijk van de retailer in het land waar je hem gekocht hebt. In ons geval Amazon in Spanje dus. Zet me wel even aan het twijfelen... Ik heb opzich nog nooit problemen gehad met consoles, maar je weet maar nooit...
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik wist het wel, je zult maar net zien dat jij ook 1 van de ... bent die een probleem hebt. Welke leverdatum is er overigens in Spanje bekend?kibber schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:
Verwijderd
Ik zou gewoon de Bart Smit afwachten, gooien ze die bundels niet voor iedereen beschikbaar zolang de voorraad strekt? Dit zou dan ongeveer vrijdag moeten gebeuren lijkt me?
Maar dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden.
Ik heb een killzone bundel bij Mycom in bestelling staan. 20 december staat de datum voor zover op.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:05:
Ik zou gewoon de Bart Smit afwachten, gooien ze die bundels niet voor iedereen beschikbaar zolang de voorraad strekt? Dit zou dan ongeveer vrijdag moeten gebeuren lijkt me?
Kunnen mensen die gebeld worden door een Mediamarkt of die een Mediamarkt zelf gebeld hebben er ook even bij vermelden over wélke Mediamarkt het gaat? Elke Mediamarkt doet weer iets anders, dus alleen zeggen dat 'Mediamarkt gebeld heeft' zegt helaas niet zoveel.
Ik heb zelf bijvoorbeeld gepre-ordered bij de Mediamarkt in Groningen, maar die deden nogal vaag toen ik ze gister belde. Ik zou dus graag willen weten of anderen al wel gebeld zijn door deze Mediamarkt.
Ik heb zelf bijvoorbeeld gepre-ordered bij de Mediamarkt in Groningen, maar die deden nogal vaag toen ik ze gister belde. Ik zou dus graag willen weten of anderen al wel gebeld zijn door deze Mediamarkt.
Same here, maar navraag leverde mij de volgende reactie op:rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:07:
[...]
Ik heb een killzone bundel bij Mycom in bestelling staan. 20 december staat de datum voor zover op.
"Omtrent leveringen van PS4 die NA 15 augustus gereserveerd/besteld worden,
staat de status op: Levertijd onbekend. Ook ik kan u hierin geen zekerheid geven. (Mijn verontschuldigingen)
Ik kan vooralsnog niet garanderen dat u de PS4 op 20-dec in ontvangst kunt nemen.
Ze gebruiken vaak op de site het woordje 'Mogelijk'. De PS4's worden naar mijn weten geleverd in batches. Ik hoop dat u in de 2e batch terecht bent gekomen. :-)"
Afwachten dus.
Een kameraad van me is wel gebeld door MM Groningen voor eren Killzone bundel.TrekDude101 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:12:
Kunnen mensen die gebeld worden door een Mediamarkt of die een Mediamarkt zelf gebeld hebben er ook even bij vermelden over wélke Mediamarkt het gaat? Elke Mediamarkt doet weer iets anders, dus alleen zeggen dat 'Mediamarkt gebeld heeft' zegt helaas niet zoveel.
Yep, ik heb een normale en killzone bundel in bestelling bij Mycom, toch geen aanbetaling. Kan alleen maar meevallen met de datum.TradeMarkNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:12:
[...]
Same here, maar navraag leverde mij de volgende reactie op:
"Omtrent leveringen van PS4 die NA 15 augustus gereserveerd/besteld worden,
staat de status op: Levertijd onbekend. Ook ik kan u hierin geen zekerheid geven. (Mijn verontschuldigingen)
Ik kan vooralsnog niet garanderen dat u de PS4 op 20-dec in ontvangst kunt nemen.
Ze gebruiken vaak op de site het woordje 'Mogelijk'. De PS4's worden naar mijn weten geleverd in batches. Ik hoop dat u in de 2e batch terecht bent gekomen. :-)"
Afwachten dus.
Hmm, straks maar weer eens bellen dan, aangezien ik destijds de tweede persoon was die daar een pre-order geplaatst had. Ik vraag me dan af waarom ik niet gebeld ben.rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:14:
[...]
Een kameraad van me is wel gebeld door MM Groningen voor eren Killzone bundel.
Nouja dat is dus ook mijn afweging inderdaad. Leverdatum is 3-4 december dus dat is wel weer gunstig.rolandos582 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:04:
[...]
Ik wist het wel, je zult maar net zien dat jij ook 1 van de ... bent die een probleem hebt. Welke leverdatum is er overigens in Spanje bekend?
Ik wordt helemaal gek van dit topic. Ik heb mezelf voorgenomen een bundel te kopen (met camera) als ze wat beter leverbaar zijn, en dan evt graag met 10% korting ergens (het heeft allemaal geen haast namelijk), maar betrap me er dankzij jullie op dat ik via wehkamp.nl al een standaard ps4 in de winkelwagen had liggen en bijna aan t uitchecken was
Ik ben ook (nog) niet gebeld door MM Groningen en ik was destijds vijfde of zesde in het kladblokbestand waarin preorders werden bijgehouden, nog voordat er een aanbetaling gevraagd werd. Voor het doen van een aanbetaling ben ik wel gebeld.TrekDude101 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:04:
[...]
Hmm, straks maar weer eens bellen dan, aangezien ik destijds de tweede persoon was die daar een pre-order geplaatst had. Ik vraag me dan af waarom ik niet gebeld ben.
Verwijderd
Wanneer gaat deze bestelling van mij geleverd worden?
Is daar al wat duidelijkheid over?
Graag wil ik hier wat meer info over.
Bij voorbaat dank.
Groeten Dennis.
Hartelijk dank voor uw e-mail van 19 november 2013.
U wilt graag weten wanneer uw Playstation 4 wordt bezorgd.
Op dit moment is nog niet bekend wanneer de Playstation 4 beschikbaar is voor bestellingen na 31 juli. De levertijd wordt vermeld op onze website zodra het bekend is. Wij adviseren u om hiervoor onze website regelmatig te raadplegen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Bij voorbaat dank.
Groeten Dennis.
Op dit moment is nog niet bekend wanneer de Playstation 4 beschikbaar is voor bestellingen na 31 juli. De levertijd wordt vermeld op onze website zodra het bekend is. Wij adviseren u om hiervoor onze website regelmatig te raadplegen.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Dude, seriously.Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:34:
Wanneer gaat deze bestelling van mij geleverd worden?
Bij voorbaat dank.
Groeten Dennis.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Bij centralpoint hebben ze de datum aangepast naar 10 december, volgens mij gaan ze elke dag een datum verder doen...
Status op wehkamp is gewijzigd naar 5-10 werkdagen. Maar nu lees ik hierboven dat er bij wehkamp om een aanbetaling wordt gevraagd. Mij is echter nog niks gevraagd. Moet ik ik me zorgen maken?
De 'status' van wehkamp waar iedereen het over heeft is niets meer dan een aftelling naar 29 november.AtlAntA schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:10:
Status op wehkamp is gewijzigd naar 5-10 werkdagen. Maar nu lees ik hierboven dat er bij wehkamp om een aanbetaling wordt gevraagd. Mij is echter nog niks gevraagd. Moet ik ik me zorgen maken?
Het heeft niks te maken met hun actuele voorraad of wanneer ze verwachten te leveren.
Dat is inderdaad gewoon een stukje programmeerwerk.
Ja stiekem weet ik dat wel.rdgut schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 13:18:
[...]
De 'status' van wehkamp waar iedereen het over heeft is niets meer dan een aftelling naar 29 november.
Het heeft niks te maken met hun actuele voorraad of wanneer ze verwachten te leveren.
Ik ben dus zondagmiddag gebeld door MM Roermond. Stond hier 2e op de lijst. Toen ze mij belde had ik de keuze om te switchen tussen kale ps4 en Kilzone bundel zonder camera. Ik zeg tegen die gast, mag ik daar over 2 uurtje oer terugbellen. Nee zegt meneer aan de lijn. Als degene na u voor de losse kiest krijgt u de versie met game. Kiest die ander voor de versie met game krijgt u de losse.Phusebox schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:54:
Mediamarkt (Maastricht) belde mij net om te vragen of ik wilde switchen naar Killzone of Killzone+camera bundel, niet gedaan overigens. Maar hij gaf wel aan dat ik zeker bij de eerste levering zat , en wat ik zo proefde was dat ze er ca. 50-80 binnen kregen minimaal.
Ik sta dus 2e op de lijst. Ze moeten na mij nog 1 iemand bellen. Betekend dus dat er maar 3 exemplaren binnenkomen bij MM Roermond? Lijkt me raar. Of de gozert die me belde heeft de pre-orderlijst niet helemaal netjes volgens de volgorde van binnenkomst afgebeld
EDIT: Heb trouwens voor de kale ps4 gekozen omdat ik voor FIFA ga. Tijdens de kerst komt er een 2e game bij
[ Voor 5% gewijzigd door Oxigeon op 19-11-2013 13:26 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot