Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
Zojuist even gezocht naar een Unboxing van een bundel in Amerika. Ik kan er maar één vinden en dat is met een extra controller en 1 jaar PSN Plus. Dat lijkt me geen goed teken. Zouden de bundels iets later als de releasedatum komen?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
In de VS zijn er volgens mij geen officiële bundels. Amazon deed wel bundels, maar dan zit die extra controller of game er gewoon los bij.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
Uniciteit schreef op zondag 17 november 2013 @ 10:34:
In de VS zijn er volgens mij geen officiële bundels. Amazon deed wel bundels, maar dan zit die extra controller of game er gewoon los bij.
De unboxing die ik zag van de bundel met de extra controller en 1 jaar PSN Plus leek het wel op een officiële bundel te gaan (sealing was echt nieuw en niet een keer verbroken geweest), en er zat een sticker op de doos met wat er extra bij zat. Misschien een bundel dat maar aan één bepaalde winkel is geleverd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• VriendomYokid
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-11 15:23
dangerpaki schreef op zondag 17 november 2013 @ 07:28:
Heeft iemand die PS4 direct bij Sony heeft besteld al iets gehoord van Sony over een eventuele levering?
Mijn bestelling bij Sony staat op een levertijd tussen 2 en 3 december

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Hoeveel bespaar je eigenlijk met een megabundel? Ik las ergens meer dan 100 euro, maar dat klopt toch niet?

PSN id: NL_SToRM

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
SToRM666 schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:28:
Hoeveel bespaar je eigenlijk met een megabundel? Ik las ergens meer dan 100 euro, maar dat klopt toch niet?
Reken het uit zou ik zeggen?

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Als we het over de megabundel hebben, hebben we het dan over die bundel met: PS4, Killzone: Shadow Fall, PS Eye-camera én extra controller?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
90 euro, uitgaande van de adviesprijzen

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

VriendomYokid schreef op zondag 17 november 2013 @ 11:18:
[...]

Mijn bestelling bij Sony staat op een levertijd tussen 2 en 3 december
Bij mij staat deze sinds bestelling begin augustus op 30-11.

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:20
dangerpaki schreef op zondag 17 november 2013 @ 07:28:
Heeft iemand die PS4 direct bij Sony heeft besteld al iets gehoord van Sony over een eventuele levering?
Ik heb op 7 augustus besteld en heb als levering 30/12 en 31/12. Mij is wel verteld dat ik gegarandeerd bij de eerste zit die de PS4 zal ontvangen. Vraag me af wanneer ze het op de site gaan aanpassen..

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Dat heb ik gedaan, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dat het voordeel 110 euro was. Dit leek me wat overdreven. Ik denk dat met wat slim winkelen het verschil wel terug te brengen is tot minder dan 60 euro.
Het belangrijkste voor mij is dat ik de PS4 zo snel mogelijk heb :9

PSN id: NL_SToRM

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 19:24
ik wacht toch maar geduldig af met de release. Ik heb te veel kinderziektes gehoord, waardoor ik wel op de 2de serienummer wacht..

• RDMA
theduke1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:34:
ik wacht toch maar geduldig af met de release. Ik heb te veel kinderziektes gehoord, waardoor ik wel op de 2de serienummer wacht..
Alles is relatief natuurlijk he, 4000 defecte units bij een miljoen verkochte PS4's bij launch is vrij normaal. En de tweede batch is allang gereed om verscheept te worden, daar zitten dezelfde bugs in als die nu naar voren komen.

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
theduke1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 12:34:
Maakt me zeer weinig uit die 'kinderziektes'.
Mijn Xbox 360 hield van RROD's, bij me Galaxy S3 vond het moederbord dat het tijd werd om te stoppen, me Sony Vaio Pro 13 vond het nodig om amper werkend Wi-Fi mee te brengen.

Dit soort dingen gebeuren, lullig als je 1 van de ongelukkige bent uiteraard daar niet van.

• theduke1989
Ja maar hoe zit het met garantie?
Ik bedoel ze hebben alles uitverkocht die consoles lijkt me stug dat ze nu opeens wel op voorraad hebben een aantal PS4's die ze kunnen uitleveren als er een paar kapot zijn ??

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
Je maakt je ook wel erg druk ;).
Dit valt gewoon onder de garantie en ja, je zult waarschijnlijk wel even moeten wachten op een nieuwe. Afhankelijk wanneer je retailer nieuwe krijgt..

• RDMA
theduke1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:07:
Ja maar hoe zit het met garantie?
Ik bedoel ze hebben alles uitverkocht die consoles lijkt me stug dat ze nu opeens wel op voorraad hebben een aantal PS4's die ze kunnen uitleveren als er een paar kapot zijn ??
Ze houden echt wel een aantal PS4's achter de hand voor DOA's.

[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 17-11-2013 13:12 ]

• supermario1231
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 20:44
Ik wil de PS4 Pre-Orderen maar wanneer komt de tweede lading aan bij de winkels?

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:36

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

supermario1231 schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:20:
Ik wil de PS4 Pre-Orderen maar wanneer komt de tweede lading aan bij de winkels?
Ik denk als je nu preorderd dat je het dit jaar nog kan vergeten. Vooral in de grotere winkels die compleet uitverkocht zijn.

• supermario1231
DidierB schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:44:
[...]

Ik denk als je nu preorderd dat je het dit jaar nog kan vergeten. Vooral in de grotere winkels die compleet uitverkocht zijn.
Dat is balen...

Komen zo ook niet in de winkel 's nachts?

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
supermario1231 schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:55:
[...]

Dat is balen...

Komen zo ook niet in de winkel 's nachts?
Waarom zouden ze een nacht verkoop doen, als de boel al gepreordered is.
En de winkels die dat wel doen, doen dat puur voor de trouwe klanten die ook hebben gepreordered zodat ze zo snel mogelijk kunnen spelen, en dat geldt dan ook alleen voor de mensen die dan een pre-order hebben.

Zie dat maar als een stukje service naar de mensen die hebben gepreordered.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:39
Ik heb een andere strategie; Op 29 november loop ik gewoon wat winkels af in de ochtend (ben toch vrij). Als ik een PS4 kan vinden, neem ik m direct mee, en anders prop ik dat 500 euro budget bij m'n tv en koop ik de PS4 over een maand. Zit nu namelijk nog met een 26" :X

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Bij Mediamarkt Middelburg hebben ze nog pre-order 'pakketjes' liggen voor de losse console. €25,- aanbetalen en binnen vijf dagen vanaf de launch datum heb je een console (of zo las ik het in ieder geval).

Ik heb niet met een medewerker gesproken daar, dus ik weet niet 100% zeker of het zo werkt en of het überhaupt nog wel mogelijk is, maar voor mensen in de omgeving Zeeland die nog een PS4 zoeken misschien de moeite om er een winkelbezoek of telefoontje aan te wagen.

• supermario1231
Als ik hem in Amerika koop zou ik dan problemen krijgen als ik hem in nederland speel? Zoals met stroom en de Playstation Store

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
supermario1231 schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:02:
Als ik hem in Amerika koop zou ik dan problemen krijgen als ik hem in nederland speel? Zoals met stroom en de Playstation Store
Die antwoorden zijn al goed beantwoord. Ik raad je aan dan ook zelf een beetje moeite te doen om antwoord te krijgen op je vragen. (Google en dit topic..)

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
Playstation store moet geen probleem zijn. Deze is ingesteld op je PSN account.
Je zult alleen niet de juiste stekker hebben. Het is al bevestigd dat de PS4 voor elk werelddeel hetzelfde is gemaakt dus als je een juiste stekker in de PS4 steekt dan werkt hij prima.

Sterker nog, ik heb een foto bekeken, als je een PS3 slim hebt dan kun je de stekker daarvan ook pima gebruiken zoals ik het zie.

[ Voor 20% gewijzigd door rdgut op 17-11-2013 15:19 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
supermario1231 schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:02:
Zit er wereldwijde garantie op? Verschil in prijs is te verwaarlozen op zulke bedragen dus garantie is wel iets om rekening mee te houden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• xoniq
Sony Playstation 4 (PS4) op voorraad, direct af te halen!
€ 925,00
http://link.marktplaats.nl/m741243480
Ik wacht wel 12 tot m'n preorder.

• Donstil
  • Niet online
CRXDelSol schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:17:
[...]

Slim, leuk weekendje NYC plannen rond Console launch, console optijd reserveren.
Mee nemen naar Nederland en verkopen zodat je weekendje weg bijna gratis wordt :D

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:33:
[...]

Slim, leuk weekendje NYC plannen rond Console launch, console optijd reserveren.
Mee nemen naar Nederland en verkopen zodat je weekendje weg bijna gratis wordt :D
En duimen dat de ratten van de douane op Schiphol de andere kant opkijken als je met die doos langsloopt ?

Limiet is dacht ik 430 euro dus zou net kunnen....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:52
Zou er echt iemand zo gek zijn om zoveel extra geld uit te gevem voor die paar extra dagen?

• shoombak
  • Niet online
CRXDelSol schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:17:
[...]

Hij gaat wel extreem hoog zitten met zijn prijs.

• Donstil
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:40:
[...]

En duimen dat de ratten van de douane op Schiphol de andere kant opkijken als je met die doos langsloopt ?

Limiet is dacht ik 430 euro dus zou net kunnen....
Limiet is idd 430,-

Een Playstation uit NYC kost $440,- wat ongeveer 325,- is. Games bij je vriendin in de tas en je zit safe.

Zelf regelmatig naar de VS geweest en nooit gecontroleerd.
kwdtjuh schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:41:
Zou er echt iemand zo gek zijn om zoveel extra geld uit te gevem voor die paar extra dagen?
Tuurlijk, als je een heel fatsoenlijke baan hebt of een goed lopen eigen bedrijf oid maar toch van gamen houd is 500,- extra betalen natuurlijk geen probleem.

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 17-11-2013 16:44 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
DidierB schreef op zondag 17 november 2013 @ 13:44:
[...]

Geef de moed niet op, ik denk dat als je een pre-order plaatst je altijd nog kans kunt hebben. Doe je dit niet, dan denk ik dat de kans groter is dat je pas in 2014 aan de slag kunt gaan ;)

[ Voor 47% gewijzigd door ProfoundValue op 17-11-2013 16:58 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

ProfoundValue schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:56:
[...]

Of dit bij andere retailers ook zo zal zijn, daar kan ik niks over zeggen, maar de laatste informatie is dus wel dat wij hopelijk dit jaar nog (met wat geluk 2 weken na release Batch 2 verwachten ;)
Mij is bevestigt dat de 2e levering pas halve wege december verwacht wordt. En daarna pas in januari met het oog op de feestdagen. Deze 2e batch schijnt volgens de berichten die ik nu heb gekregen overigens kleiner te zijn dan de eerste levering.

Feitelijk is het zo dat zowel Sony als de verschillende distributiekanalen nog niets zeker weten, het is allemaal even afwachten. Overigens is het ook zo dat Sony nu ook prioriteitenlijsten heeft qua landen. Wanneer Nederland en Duitsland bijvoorbeeld beide zijn uitverkocht gaat er eerder een batch naar Duitsland i.v.m. marktgrote en de komst van de Xbox.

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 17-11-2013 18:32 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Origins
  • Niet online
kwdtjuh schreef op zondag 17 november 2013 @ 16:41:
Er zal vast wel een knulletje zijn die de meest krachtige console eerder wilt hebben dan andere, maar als je het voor die prijs verkoopt doe je het gewoon goed.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-11 11:39
Haha wat een achterlijke hoge bedragen daar op MP

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

Ik vind 950 euro voor een ps4 met 5 games erg meevallen. Die games hebben ook een waarde van 300 euro. Eigenlijk betaal je dus 250 euro extra. Als je nog geen pre-order hebt staan en je toch al een aantal games wil gaan aanschaffen kan het een mooie oplossing zijn.

Kijk voor de grap eens op ebay. Die prijzen zijn pas echt bizar.

• Mathijs14
  • Laatst online: 16:37
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 18:23:
Ik vind 950 euro voor een ps4 met 5 games erg meevallen. Die games hebben ook een waarde van 300 euro. Eigenlijk betaal je dus 250 euro extra. Als je nog geen pre-order hebt staan en je toch al een aantal games wil gaan aanschaffen kan het een mooie oplossing zijn.

Kijk voor de grap eens op ebay. Die prijzen zijn pas echt bizar.
Die prijs is ex spellen ;) Wat het dus gewoonweg belachelijk maakt. Maarja, het is maar net wat de gek ervoor geeft he?

• Donstil
  • Niet online
De eerste is al verkocht voor 900,-. Toch slim, jongens zijn op vakantie geweest naar de VS aldus hun advertentie.

Nou met een kostprijs van 325,- en een verkoop prijs van 900,- hebben ze hun vliegticket voor volgend jaar in ieder geval weer veilig gesteld :D

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 21:23
Weet iemand waar je hem nu het beste kunt bestellen zodat je hem t snelst hebt? En hoelang dat ongeveer gaat duren? Of wordt dat dan volgend jaar? :P

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Niekserr schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:52:
Weet iemand waar je hem nu het beste kunt bestellen zodat je hem t snelst hebt? En hoelang dat ongeveer gaat duren? Of wordt dat dan volgend jaar? :P
Ebay of Marktplaats >:)

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-11 21:23
Hehe, eigenlijk doelde ik op de 'normale' prijs..... Arme student he :(

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Niekserr schreef op zondag 17 november 2013 @ 19:52:
Ik heb begin deze week zelf besteld bij Amazon.es.. Spanje dus... Vooralsnog geven zij aan dat ze tussen 3 en 4 december kunnen leveren. Of ze het waar kunnen maken is natuurlijk afwachten.

• ProfoundValue
  • Niet online
kibber schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:12:
[...]

Ik heb begin deze week zelf besteld bij Amazon.es.. Spanje dus... Vooralsnog geven zij aan dat ze tussen 3 en 4 december kunnen leveren. Of ze het waar kunnen maken is natuurlijk afwachten.
Is het zo dan, dat alle Amazon-sites altijd naar Nederland kunnen verschepen?

• theduke1989
ProfoundValue schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:23:
[...]

Het zal niet zoveel moeten uitmaken uit europa.
Enige wat er zou uit kunnen maken is wanneer je vanuit USA naar nederland verscheept je douane kosten moet betalen. Bij europese leveringen niet...

• RDMA
[...]

Soms zijn er items die (met name de Amerikaanse) Amazon niet naar Nederland verstuurd, daar krijg je dan een melding van tijdens het afrekenproces.

• theduke1989
*knip* Iemand is vergeten die waarschuwing in het grote rode blok te lezen.

[ Voor 80% gewijzigd door Uniciteit op 17-11-2013 20:37 ]

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
[...]

Geen idee, deze afdeling in ieder geval wel. Daar heb ik specifiek naar gevraagd :)

• Donstil
  • Niet online
[...]

Nee, afhankelijk van het product.

Er zijn een hoop amerikaanse producten die niet via Amazon.com naar Nederland komen.
De Google Chromestick bv, je ziet die bij het betalen.

• theduke1989
Donstil schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:54:
[...]

Nee, afhankelijk van het product.

Er zijn een hoop amerikaanse producten die niet via Amazon.com naar Nederland komen.
De Google Chromestick bv, je ziet die bij het betalen.
gelukkig heb je van die mensen die wel het verkopen aan het buitenland.
Je moet alleen kijken naar mensen die het nog meer verkopen... Dan zie je international shipping...

• Donstil
  • Niet online
theduke1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 20:56:
[...]

gelukkig heb je van die mensen die wel het verkopen aan het buitenland.
Je moet alleen kijken naar mensen die het nog meer verkopen... Dan zie je international shipping...
Klopt ja maar dat is vaak aanzienlijk duurder.

• theduke1989
Klopt dat maakt het ook een stuk unieker voor in Nederland, al vind ik dat Nederland qua verkoop vanuit het buitenland met producten echt aan de late kant komen :( Als je kijkt naar duitsland die het eerder krijgt enz, en wij weer moeten wachten.

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Ik heb mijn playstation 4 in begin oktober besteld bij de mediamarkt. Toen al kreeg ik een bericht dat er geen levertijd kan worden genoemd omdat de eerst batch al was uitverkocht. Ik hoop op de 2de batch maar ik vrees dat het toch echt de 3de (volgend jaar) gaat worden.
AlphaWierie schreef op zondag 17 november 2013 @ 21:07:
Ik heb mijn playstation 4 in begin oktober besteld bij de mediamarkt. Toen al kreeg ik een bericht dat er geen levertijd kan worden genoemd omdat de eerst batch al was uitverkocht. Ik hoop op de 2de batch maar ik vrees dat het toch echt de 3de (volgend jaar) gaat worden.
De 1e batch was net voor augustus over het algemeen uitverkocht. Sony heeft gezegd dat de 2e batch al binnen 2 weken na de 1e batch zou kunnen komen. Maar deze 2e batch zou volgens geruchten kleiner zijn. In jouw geval is het natte vingerwerk dus aangezien niemand absolute aantallen weet.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:31
MediaMarkt krijgt z'n batches uit DLD dus dat kan verschillen aangezien Sony allicht eerder prioriteit aan DLD geeft t.o.v. NL en je dus als MediaMarkt klant daar weer indirect van kan profiteren.

Verwijderd

De voorraaddatum voor alle PS4 SKUs bij Centralpoint staat inmiddels op 8 december (zondag)...Vraag me af men wel een harde datum heeft. Lijkt me dat er toch een voorspelling over leveringen vanuit Sony of groothandels naar de winkels gaat?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2013 22:32 ]

• theduke1989
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:26:
De voorraaddatum voor alle PS4 SKUs bij Centralpoint staat inmiddels op 8 december (zondag)...Vraag me af men wel een harde datum heeft. Lijkt me dat er toch een voorspelling over leveringen vanuit Sony of groothandels naar de winkels gaat?
Heb zelf een SMS-Alert daar aangevraagd, dus ja ik weet niet.
En stel ze kunnen 8 december leveren zou op zich alsnog tof zijn natuurlijk.
Is niet zo lang na de release... een week verder (zondag)

Verwijderd

theduke1989 schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:45:
[...]

Heb zelf een SMS-Alert daar aangevraagd, dus ja ik weet niet.
En stel ze kunnen 8 december leveren zou op zich alsnog tof zijn natuurlijk.
Is niet zo lang na de release... een week verder (zondag)
Wonderlijke datum IMO. Zondag is natuurlijk geen werkdag, maar wie weet.

Verwijderd

ik heb in september bestelt, volgens sony krijg ik hem 2 3 dec.

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:20
De indicatie op sony.nl klopt voor geen meter. Hopelijk dat ze het deze week aanpassen.

• theduke1989
Ik zit wel zoet met de nieuwe console
1X MEGA BUNDEL
1X VERTICAL STAND
1X NFS: RIVALS
€580,- TOTAAL,

Wanneer het uitkomt dat weet ik niet, maar who cares zolang ik kan gamen dadelijk.

Verwijderd

Voorraaddatum bij CP is nu 9 december.Hmm...

• theduke1989
Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 01:42:
Voorraaddatum bij CP is nu 9 december.Hmm...
klopt zag het ook, ik zat de site van CP te bekijken qua garantie.
Maar ze leveren ook gewoon 1 jaar vanuit CP en dan 1 jaar vanuit Sony?
Is dit btw: een goeie HDD: pricewatch: WD Red SATA 6 Gb/s WD10JFCX, 1TB voor in de PS4???

[ Voor 23% gewijzigd door theduke1989 op 18-11-2013 01:57 ]

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 01:55:
[...]

Is dit btw: een goeie HDD: pricewatch: WD Red SATA 6 Gb/s WD10JFCX, 1TB voor in de PS4???
Is een hdd speciaal voor een nas, weet niet of dit lekker werkt in een ps4.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

Gisterenmiddag ook gebeld door mijn Media-Markt om eventueel te switchen naar een bundel. Ik stond 2e op de lijst en vroeg eigenlijk om een uurtje bedenktijd. Dit gaf de medewerker mij eigenlijk niet. Hij moest NA mij nog 1 iemand bellen. Als die koos voor de bundel met game zou ik de losse krijgen en andersom. Dit betekend dus dat de MM in Roermond maar 3 exemplaren binnenkrijgt. Toen maar gekozen voor de losse versie omdat killzone niet echt mijn game is. Maar ik ben dus wel weer verzekerd van een exemplaat volgende week vrijdag

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:12
Had een reservering lopen bij een lokale verkoper. Maar naar mijn idee krijgt hij niet zoveel exemplaren binnen. Wat is de snelste leverdatum binnen Nederland? Zoals bovengenoemd lijkt CP een goede optie, op hun site staat namelijk nog steeds 9 December vermeld.

• theduke1989
rolandos582 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:37:
Had een reservering lopen bij een lokale verkoper. Maar naar mijn idee krijgt hij niet zoveel exemplaren binnen. Wat is de snelste leverdatum binnen Nederland? Zoals bovengenoemd lijkt CP een goede optie, op hun site staat namelijk nog steeds 9 December vermeld.
Ik heb hier wel besteld, alleen je moet niet al te veel ervan verwachten.
Ik denk dat de datum nog wel een paar keer zal veranderen, al hoop ik natuurlijk van niet.

• rolandos582
theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 09:52:
[...]

Ik heb hier wel besteld, alleen je moet niet al te veel ervan verwachten.
Ik denk dat de datum nog wel een paar keer zal veranderen, al hoop ik natuurlijk van niet.
Dat vermoed ik ook, en aangezien je direct moet betalen wil ik wel zekerheid hebben dan.

• theduke1989
rolandos582 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:20:
[...]

Dat vermoed ik ook, en aangezien je direct moet betalen wil ik wel zekerheid hebben dan.
Zekerheid heb je nergens meer na 14 september de laatste order dag.
Maar ja je kan altijd stop zeggen natuurlijk als het veel te lang duurt, omdat het product toch niet verstuurd is.
Al hoop ik wel dat ze wat beter zijn geworden met hun update status/aftersales, als je gaat lezen hier, is het wel erg slecht...

[ Voor 13% gewijzigd door theduke1989 op 18-11-2013 11:32 ]

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Zojuist sony.nl gebeld over statusupdate.

De 1e batch komt aan in centrale magazijn van de Sony webshop in Belgie op 29 nov. Van daar uit wordt deze doorverzonden. Op zijn vroegst heb je hem de 30e zaterdag, maar kan uiteraard ivm internationele levering later.

Op mijn vraag hoe het kan dat ik direct bij Sony.nl bestelling niet de mogelijkheid krijg tot omzetten Killzone box, gaf de helpdesk aan dat deze niet in het assortiment van de webshop zitten (en eigenlijk ook niet zo moest zeuren, tussen de regels door).

Conclusie is voor bestelling direct bij Sony:
- Volledig vooruit betalen
- Latere levering
- Wanneer je alle accesoires besteld (zoals ik) en Killzone duurder uit.

Aan mij nu het dilemma of ik mijn order annuleer en tot aan januari wacht wanneer batch 3 binnenkomt

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Dat lijkt me echt ontzettend sterk.. Ze supplien andere shops ver van tevoren (of in ieder geval op tijd) maar zelf sturen ze lekker te laat? Denk dat menig man een PS4 haalt bij zijn backup-winkeltje en die van Sony doorverkoopt dan..

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Supportdesk geeft ook aan het "heel vervelend" te vinden, maar dat dit bepaald wordt door hogerhand. Wie hogerhand dan is, gaf mevrouw aan in 1e instantie Sony NL en anders maar beklag te doen bij Sony Japan.

Heb maar een tweet (1e keer in mijn leven Twitter gebruikt) naar Sony. Verwacht er niet te veel van.

Karig!

• Teunke7
  • Laatst online: 30-12-2024
Eduardboon schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:22:
Dat lijkt me echt ontzettend sterk.. Ze supplien andere shops ver van tevoren (of in ieder geval op tijd) maar zelf sturen ze lekker te laat? Denk dat menig man een PS4 haalt bij zijn backup-winkeltje en die van Sony doorverkoopt dan..
Misschien krijg je wel een gecontroleerde PS4 die nagekeken is op fabricagefouten.

• rolandos582
theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:22:
[...]

Zekerheid heb je nergens meer na 14 september de laatste order dag.
Maar ja je kan altijd stop zeggen natuurlijk als het veel te lang duurt, omdat het product toch niet verstuurd is.
Al hoop ik wel dat ze wat beter zijn geworden met hun update status/aftersales, als je gaat lezen hier, is het wel erg slecht...
Bedankt voor de e-mail.

De verwachte levertijd is momenteel nog onbekend. Het is nog onbekend of er vrije voorraad beschikbaar komt na uitlevering van de backorders.

Met vriendelijke groet,

Bas

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:26
theduke1989 schreef op maandag 18 november 2013 @ 01:55:
[...]
Deze HDD zal gewoon perfect werken in je PS4. Deze zijn gemaakt voor NAS'en, wat enkel betekent dat dit de meest betrouwbare HDD's van Western Digital zijn. Ik heb er 3 in mijn PC en er zitten er 4 in de NAS van ons huishouden (de 3,5" 2TB en 3TB varianten). Geen problemen mee.

De WD Red zijn het betrouwbaarst.
De WD Black zijn het snelst en 5 jaar garantie.
De WD Blue zijn mainstream (lees: het goedkoopst).
De WD Green zijn het zuinigst.

Ook interressant is de pricewatch: Hitachi Travelstar 7K1000, 1TB
Die is 2,5", 7200RPM en heeft 32MB cache. Daar zijn er niet veel van. Ik heb 'm in een externe USB 3.0 HDD zitten en haal over USB 3.0 erg hoge snelheden.

Voor 20 euro meer heb je overigens ook al een SHHD (hybride): pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB

Keuzes, keuzes, keuzes... :9

Is het overigens niet onbegrijpelijk dat ik nog steeds niks van bol.com gehoord heb :?
Ik heb twee aparte bestellingen: de PS4 en Fifa 14 (29 augustus besteld).

[ Voor 29% gewijzigd door Fleximex op 18-11-2013 13:02 ]

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-11 09:42
Heb zelf de HGST Travelstar 5K1000 1TB hdd gekocht... Had een artikel gelezen over de 1,5TB versie waarin ze nogal positief waren... Kost om en nabij de 60 euro voor 1TB en 105 voor de 1,5TB...

Dacht dat er in de PS4 ook een HGST hdd zit...

• Sanderman1991
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02-2024
Nog wat informatie over bestellingen bij Sony onlineshop, dit is het antwoord op mijn mail:
Indien u besteld hebt voor 20 augustus, wat bij u het geval is, zit u bij de eerste levering van de PS4. Dit betekent dat wij 29/11/2013 (release datum) de voorraad binnen krijgen en dan meteen leveren.

U mag uw levering dus begin december verwachten.

Diegene die besteld hebben na 20 augustus zullen pas eind december of zelf later hun levering krijgen.
Misschien handig voor anderen die daar bestel hebben. Toch wel vreemd dat Sony zelf de consoles pas op de releasedag zelf opstuurt. De shop zal wel weer een verschillende afdeling zijn, die lijnen bij Sony zijn blijkbaar niet zo kort...

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Iemand al meer info over levertijd van Mycom bestellingen? Staat bij mij nog steeds op 29 nov, maar het zal mij benieuwen..

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Sanderman1991 schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:53:
Nog wat informatie over bestellingen bij Sony onlineshop, dit is het antwoord op mijn mail:

[...]

Misschien handig voor anderen die daar bestel hebben. Toch wel vreemd dat Sony zelf de consoles pas op de releasedag zelf opstuurt. De shop zal wel weer een verschillende afdeling zijn, die lijnen bij Sony zijn blijkbaar niet zo kort...
Ik heb op 20 augustus besteld, wordt spannend dus :P Hopelijk vallen er nog wat pre-orders af zodat iedereen een plaatsje opschuift.

• theduke1989
Fleximex schreef op maandag 18 november 2013 @ 12:37:
[...]

Deze HDD zal gewoon perfect werken in je PS4. Deze zijn gemaakt voor NAS'en, wat enkel betekent dat dit de meest betrouwbare HDD's van Western Digital zijn. Ik heb er 3 in mijn PC en er zitten er 4 in de NAS van ons huishouden (de 3,5" 2TB en 3TB varianten). Geen problemen mee.

De WD Red zijn het betrouwbaarst.
De WD Black zijn het snelst en 5 jaar garantie.
De WD Blue zijn mainstream (lees: het goedkoopst).
De WD Green zijn het zuinigst.

Ook interressant is de pricewatch: Hitachi Travelstar 7K1000, 1TB
Die is 2,5", 7200RPM en heeft 32MB cache. Daar zijn er niet veel van. Ik heb 'm in een externe USB 3.0 HDD zitten en haal over USB 3.0 erg hoge snelheden.

Voor 20 euro meer heb je overigens ook al een SHHD (hybride): pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB

Keuzes, keuzes, keuzes... :9

Is het overigens niet onbegrijpelijk dat ik nog steeds niks van bol.com gehoord heb :?
Ik heb twee aparte bestellingen: de PS4 en Fifa 14 (29 augustus besteld).
Bedankt voor de informatie , zal toch maar zo'n red gaan aanschaffen.
Moet wel even kijken heb toch mijn order bij CP voorlopig stopgezet.
Puur uit de reviews van tweakers/trustpilot die slechte ervaring hebben, dus hopelijk krijg ik me geld snel terug...misschien dat ik wel terug ga naar cp...

• Teunke7
Er loopt een aanbieding bij Saturn voor alle games behalve pre-order games. 3 halen 2 betalen.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Van Dixons.nl word ik ook niet wijzer, iemand die meer weet ondertussen?

• DeBaroN
  • Laatst online: 20:39
Teunke7 schreef op maandag 18 november 2013 @ 14:56:
Er loopt een aanbieding bij Saturn voor alle games behalve pre-order games. 3 halen 2 betalen.
Klopt niet, doe maar is 3 PS4 games in je winkelwagen. Dan is het gewoon 3 halen, 3 betalen!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ps4 zijn pre-orders he. (wel degenen in stock worden ook als pre order beschouwd).

Zelf cod ghost en battlefield gehaald, dan upgrade ik ze voor een 10tje naar ps4 versie, kost het me 45 euro plus mijn broer kan ze dan op zijn ps3 spelen.

Ps4/switch gamer

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:12:
ps4 zijn pre-orders he. (wel degenen in stock worden ook als pre order beschouwd).

Zelf cod ghost en battlefield gehaald, dan upgrade ik ze voor een 10tje naar ps4 versie, kost het me 45 euro plus mijn broer kan ze dan op zijn ps3 spelen.
Maar jij dan niet. Want de bluray van bf4 of cod moet wel in de ps4 zitten om de ps4 versie te spelen

• Teunke7
baronruud schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:08:
[...]

Klopt niet, doe maar is 3 PS4 games in je winkelwagen. Dan is het gewoon 3 halen, 3 betalen!
Ik zei toch ook dat het niet voor pre-order games gold.
:'(

• xoniq
rdgut schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:14:
[...]

Maar jij dan niet. Want de bluray van bf4 of cod moet wel in de ps4 zitten om de ps4 versie te spelen
Maar als hij niet speelt, kan het wel.

• DeBaroN
Teunke7 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:18:
[...]

Ik zei toch ook dat het niet voor pre-order games gold.
:'(
Welke 3 PS4 games wil jij bestellen voor de prijs van 2 dan?!
Alleen Ghosts is te verkrijgen nu :w

• Teunke7
baronruud schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:30:
[...]

Welke 3 PS4 games wil jij bestellen voor de prijs van 2 dan?!
Alleen Ghosts is te verkrijgen nu :w
3 Cod Ghosts en doorverkopen of ps3 upgradeable games kopen. :> En ik heb alleen de aanbieding vermeld meer niet. Ga maar janken bij Saturn.

• DeBaroN
Teunke7 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:34:
[...]

3 Cod Ghosts en doorverkopen of ps3 upgradeable games kopen. :> En ik heb alleen de aanbieding vermeld meer niet. Ga maar janken bij Saturn.
Volwassen reactie, klasse

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:36
Opzich kan je dus wel 3 upgrade games kopen.. Cod/bf4/AC ben je nogsteeds goedkoop uit. Zit je alleen mrt je PS3 doosje. Vind dan eigenlijk wel weer suf. Balen dat PS4 games niet mee doen :(

• Teunke7
Ik pas me aan op het niveau van de reactie van jouw kant. Ik heb al 2x gemeld dat de aanbieding niet geld voor de pre-order games.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:41:
Opzich kan je dus wel 3 upgrade games kopen.. Cod/bf4/AC ben je nogsteeds goedkoop uit. Zit je alleen mrt je PS3 doosje. Vind dan eigenlijk wel weer suf. Balen dat PS4 games niet mee doen :(
Gooi je die weer op marktplaats, ben je helemaal goedkoper uit.

• Teunke7
dutchgio schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:28:
[...]

Gooi je die weer op marktplaats, ben je helemaal goedkoper uit.
Je hebt de ps3 disk nodig om deze te spelen op PS4.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:36
Teunke7 schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:53:
[...]

Je hebt de ps3 disk nodig om deze te spelen op PS4.
Precies. Straks nieuwe console. Wil dan geen Ps3 doosjes in de kast. Hoop dat er bij de ps4 release nog wat acties zijn. Maar of ik dan 44 per game betaal.. Denk het niet

• theduke1989
Wie weet waar je de 2de batch kan bestellen ???
Die zou 2 weken na release uitkomen, opzich ook geen probleem....

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:54
Hoe groot is de kans wanneer ik in december/januari in DE/NL ga shoppen een PS4 kan bemachtigen? Is dat nihil en kan ik beter nog voor een pre-order gaan, of moet met wat geluk ergens een PS4 kunnen scoren?

• theduke1989
volgens Centralpoint zou het 9 december komen de 2de lading, maar heb daar maar gecancelled.
Ivm slechte reviews van tweakers hier, dus nu toch maar ergens anders een console aanschaffen....

• 1nevitable
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:50
Sovereign schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:08:
Van Dixons.nl word ik ook niet wijzer, iemand die meer weet ondertussen?
Vandaag een reactie van een medewerker van Dixons over de levering:

Geachte heer xxxxxx,

Bedankt voor uw e-mail.

Op dit moment is er landelijk een leveringsprobleem bij Sony. Wij wachten op informatie vanuit Sony. Zodra dit bekend is zullen wij deze informatie via de website van Dixons verder communiceren met de klanten. Onze excuses voor het ongemak.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Pagina: 1 ... 26 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot