Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Ik had gister zelf contact opgenomen met MM Cruqius en stond blijkbaar 1e op de lijst, en kon eindelijk omzetten naar een bundel.

Verwijderd

RDMA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:05:
[...]

Op de PS4 pagina van Bol staat toch dat nog niet bekend is wanneer de tweede levering volgt? Vrij logisch dat je nog niks hebt gehoord dus.
Ik zou het wel netjes van Bol vinden als ze de klanten wat meer duidelijkheid zouden geven.

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
CRXDelSol schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:30:
[...]

Ik bij MM Leeuwarden ook niet.
Maarja ik sta >30 in de lijst, en las dat alleen de eerste X aantal gebeld worden tot de bundels op zijn.
Ach, het maakt mij niet uit, ik hoef geen camera, en geen tweede controller, dus alleen de game.
2de controller was handig geweest, nu moet ik hem los bestellen. Wil hem het liefst in het rood maar je kon hem alleen in het zwart bestellen. Heb nu maar een ticket aangemaakt of ze weten of ze die direct kunnen ruilen ipv het gehannes bij hun servicedesk. Camera boeit mij ook niet zoveel
:)

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:34:
[...]

Ik zou het wel netjes van Bol vinden als ze de klanten wat meer duidelijkheid zouden geven.
Hoe moeten ze dat doen als ze zelf geen duidelijkheid krijgen van Sony? Wil je dat ze je beloven dat ze binnen drie weken gaan leveren en er vervolgens op terug moeten komen?

Het is heel simpel: je had gewoon eerder moeten bestellen, dan was je zeker geweest van levering op de 29e.

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
Hmm wel slecht geregeld zo te lezen qua bundel omzetten ik ben 3 weken geleden al gebeld door GM zuidplein met de vraag of ik hem wou omzetten naar een bundel ;) Ben maar voor de killzone bundel gegaan ^^

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:39:
Ik heb gister een killzone bundel besteld op intertoys.nl, hier staat gewoon aangegeven dat hij niet is uitverkocht en de release gewoon op de 29e is. Als ik nu op de site kijk ( http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O ) dan zie ik dat er staat max. Aantal reserveringen bereikt.. Betekent dat dat ik m op tijd heb besteld? Wat denken jullie?
Sinds wanneer staat die bundel ongeveer op de site? Ik ben 2 weken geleden nog bij de Intertoys geweest en daar wisten ze niets over bundels en als ze die gingen hebben ging dat zeker niet bij de launch zijn... :?
Ik hoop dat ze me nog bellen voor een upgrade naar een bundel en anders ga ik nog maar eens langs moeten gaan om te vragen hoe het nou zit.

PSN id: NL_SToRM

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
De MM leeuwarden krijgt give or take 12 PS4's binnen kreeg ik te horen tijdens de launch van GTA V. Nou kan dat een grove leugen zijn, maar veelbelovend klinkt dat niet. De bartsmit heeft mij nog gemaild met de vraag een andere bundel te kiezen, maar dat vind ik niet nodig. Als Sony wat duidelijkheid geeft over de levertijd cancel ik hem bij de bartsmit en krijgt iemand anders hem.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 06:41

Nik

SToRM666 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:38:
[...]

Sinds wanneer staat die bundel ongeveer op de site? Ik ben 2 weken geleden nog bij de Intertoys geweest en daar wisten ze niets over bundels en als ze die gingen hebben ging dat zeker niet bij de launch zijn... :?
Ik hoop dat ze me nog bellen voor een upgrade naar een bundel en anders ga ik nog maar eens langs moeten gaan om te vragen hoe het nou zit.
Intertoys maakt er een potje van. Ze houden mij al weken aan het lijntje over de bundel, om ze vervolgens uit te verkopen op de website en geen reservering aan te willen nemen in de winkel.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Zijn er ook mensen hier die gebeld zijn door de Mediamarkt in Groningen toevallig? Ik ging er eigenlijk vanuit dat Mediamarkt niet aan de bundels zou doen, maar aangezien hier steeds meer mensen melden dat zij wel die mogelijkheid gekregen hebben zou ik toch wel graag daar gebruik van willen maken.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
Nik schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:02:
[...]

Intertoys maakt er een potje van. Ze houden mij al weken aan het lijntje over de bundel, om ze vervolgens uit te verkopen op de website en geen reservering aan te willen nemen in de winkel.
What's new? Dit was bij de GTA V Collectors Edition ook al. Als je in de winkel vroeg gereserveerd had, greep je mis een relatief kort voor de release zijn ze (misschien wel allemaal) verkocht via de website.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• theduke1989
  • Laatst online: 25-11 19:24
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:39:
Ik heb gister een killzone bundel besteld op intertoys.nl, hier staat gewoon aangegeven dat hij niet is uitverkocht en de release gewoon op de 29e is. Als ik nu op de site kijk ( http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O ) dan zie ik dat er staat max. Aantal reserveringen bereikt.. Betekent dat dat ik m op tijd heb besteld? Wat denken jullie?
Ze hebben me verteld dat wanneer je wel een reservering krijgt, je een mailtje van hun ontvangt met daarin wel of niet op de launchday beschikbaar is, dus het is het proberen waard denk ik ???

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:06
net ook de mail gehad van Bart Smit , dat de reservering voor de PS4 incl Killzone 4 toch goed gegaan is ondanks de eerder verstuurde mail.
Ontvang binnenkort de link voor bestelling :-)

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
edebee schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:16:
net ook de mail gehad van Bart Smit , dat de reservering voor de PS4 incl Killzone 4 toch goed gegaan is ondanks de eerder verstuurde mail.
Ontvang binnenkort de link voor bestelling :-)
Toevallig deze e-mail? :9
Beste klant,

Per abuis heeft u eerder een mail van ons ontvangen waarin stond dat de PS4 Killzone bundel niet beschikbaar is. Deze informatie is onjuist. De bundel is wel bij ons verkrijgbaar en uw reservering voor dit artikel blijft gewoon staan. U kunt voorgaande mail dus als niet verzonden beschouwen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

• edebee
  • Laatst online: 19:06
Uniciteit schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:17:
[...]

Toevallig deze e-mail? :9

[...]
klopt deze mail, 8)

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
Ik kreeg ook een mailtje dat Fifa 14 beschikbaar was op de PS4 bij BartSmit.

Met de 15% korting van deze week is hij 55 euro (net als alle andere games!)
Hopelijk heb ik straks niet een game thuis maar geen console!

Ook nog even op twitter gevraagd of de 23 augustus deadline van BartSmit nog steeds gold en dat is bevestigd.

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
Kan niet wachten op wat meer duidelijkheid van Bart Smit, hoe mooi die deadline ook klinkt..

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-11 18:52
Met de kortingsactie van Dixons ook de Killzone bundel besteld. Verwacht zelf ergens in januari / februari.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:33
Ja ik ben ook netjes 3 weken geleden gebelt door GameMania of ik mijn PS4 reservering wou omzetten in een Killzone bundel. Maar de eigenaar gaf wel aan dat hij het schrikbarend vond hoe weinig ze vanuit Sony geleverd kregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 15-11-2013 14:49 ]

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:47
Nasje12 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:38:

Alle andere games (55,- ???)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Prijs met korting wordt pas getoond zodra je op bestellen klikt.

Zelf in ieder geval FIFA 14 besteld... €55 tot nu toe goedkoopste en via BartSmit weet je tenminste wel dat het op tijd wordt geleverd.

/me hoopt stiekem nog op een Buy 2 Get 1 Free actie, net zoals in de VS.

[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 15-11-2013 14:56 ]

• Nasje12
15% korting op alles dus ook de games (die je kunt kopen en niet alleen reserveren)....fifa kwam met de korting uit op 55,-

[ Voor 9% gewijzigd door Nasje12 op 15-11-2013 15:11 ]

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
De korting kan je alleen toepassen op Ghost en Fifa. http://www.bartsmit.com/playstation-4/nieuw-binnengekomen

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:47
Ik zie alleen dat FIFA en COD:G te bestellen zijn bij BS, klopt dat?
De rest is alleen maar reserveren / info (dus geen bestel-betaalmogelijkheid en dus ook geen 55 euro)

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Ha, ik kwam er net achter dat ik een van de laatste blauwe ps4 controller heb bemachtigd. Deze is nu volledig uitverkocht bij Bol.com.

http://www.bol.com/nl/p/s...auw-ps4/9200000020109712/

edit: of betekend dit dat Bol ze helemaal niet gaat verkopen? :? Staat nog wel tussen mijn orders.

[ Voor 17% gewijzigd door G4mert op 15-11-2013 15:13 ]

• RemyWD
  • Laatst online: 29-11-2023
Mijn Wehkamp levertijd status is vandaag gewijzigd na 2 weken.
Assassin's Creed 4 - Black Flag (Special edition) (Playstation 4)
Battlefield 4 (Playstation 4)
Sony - Playstation 4 console Bestelnr. ***-**-304

Nu heb ik op 15-10-2013 wel een e-mail ontvangen dat de bestelling van de Playstation 4 is vertraagd.
Hoe accuraat is het gebeuren bij Wehkamp nou eigenlijk?
Uit verschillende bronnen begrijp ik dat bestelnr. ***-**-304 in ieder geval duidt op een 2de levering.

• DeBaroN
  • Nu online
RemyWD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:16:

Nu heb ik op 15-10-2013 wel een e-mail ontvangen dat de bestelling van de Playstation 4 is vertraagd.
Uit verschillende bronnen begrijp ik dat bestelnr. ***-**-304 in ieder geval duidt op een 2de levering.
Ja, spreekt wel een beetje tegen? Wanneer heb je de bestelling geplaatst?
Zou iig een mail sturen naar de KS van Wehkamp.

• RemyWD
baronruud schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:32:
[...]

Ja, spreekt wel een beetje tegen? Wanneer heb je de bestelling geplaatst?
Zou iig een mail sturen naar de KS van Wehkamp.
Besteld op 10 sep 2013.
Weet dat het aan de late kant was, moest eerst het geld bij elkaar verdienen :P

*Zojuist een e-mail verstuurd met de vraag of ze enige opheldering kunnen geven over de huidige levertijd.

[ Voor 15% gewijzigd door RemyWD op 15-11-2013 15:43 ]

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
RemyWD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:16:

Gelijk even gekeken bij Wehkamp en mijn levertijd is nu ook 2 weken. Was eerst 5 weken. Dus 3 weken eerder ;)

Sony - Playstation 4 console Bestelnr. ***-**-304 Besteld: 19 sep 2013

• Jumpman
Nasje12 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:38:

Ook nog even op twitter gevraagd of de 23 augustus deadline van BartSmit nog steeds gold en dat is bevestigd.
Bedankt voor de tip! PS4 FIFA 14 besteld voor € 50,24 (15% korting en € 5,00 cadeaucard van GTA V), goedkoper gaat voor de release niet meer lukken, denk ik.

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Zijn er ondertussen mensen die meer weten van Dixons omtrent de Killzone bundels?
Mij vertellen ze namelijk nog steeds dat alle bestellingen na half augustus onzeker zijn, terwijl de bundels pas enkele weken geleden online stonden....

• Jumpman
gajus26 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:01:
Zijn er ondertussen mensen die meer weten van Dixons omtrent de Killzone bundels?
Mij vertellen ze namelijk nog steeds dat alle bestellingen na half augustus onzeker zijn, terwijl de bundels pas enkele weken geleden online stonden....
Misschien zijn ze slimmer geworden, en bekijken ze eerst wat er al in een vroegtijdig stadium in de winkels is gereserveerd, voordat ze de vele Internetbestellingen van twee weken geleden gaan verwerken.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:11
gajus26 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:01:
Die winkelmedewerkers weten niks over de bundels,wacht gewoon tot de volgende week.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Eriko1
  • Laatst online: 17:26
CRXDelSol schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:30:
[...]

Ik bij MM Leeuwarden ook niet.
Maarja ik sta >30 in de lijst, en las dat alleen de eerste X aantal gebeld worden tot de bundels op zijn.
Ach, het maakt mij niet uit, ik hoef geen camera, en geen tweede controller, dus alleen de game.
Welke datum heb jij besteld?, zo heb ik een idee of ik nog kans maak op een bundel:p

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Uurtje terug gebeld door de MediaMarkt, de Killzone megabundel ligt op 29 November op mij te wachten. Schijnbaar weten de MediaMarkten hoeveel ze er binnenkrijgen dus verwacht wel dat meerdere mensen gebeld zullen worden met verlossend antwoord.

• keanu_
BoomTree schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:38:
Uurtje terug gebeld door de MediaMarkt, de Killzone megabundel ligt op 29 september op mij te wachten. Schijnbaar weten de MediaMarkten hoeveel ze er binnenkrijgen dus verwacht wel dat meerdere mensen gebeld zullen worden met verlossend antwoord.
Grappig, zojuist weer langslopen bij mijn MM (centrum Rotterdam) en daar deden ze natuurlijk of hun aan het bloeden was.
Kon wel lospeuteren hoeveelste ik op de pre-order lijst staat en dat is nr9.
Ze verwachten er ongeveer 80, dus dat is sws garantie van een dag 1 model.

Hoop alleen nog wel dat ze gaan rondbellen (vast wel, vraag is wanneer -_-), want lees zo hier en daar dat de MM'en 15 bundels ontvangen en dat is nou net wat ik wil :P

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:05

Nitai

Live the life you love.

BoomTree schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:38:
Uurtje terug gebeld door de MediaMarkt, de Killzone megabundel ligt op 29 september op mij te wachten. Schijnbaar weten de MediaMarkten hoeveel ze er binnenkrijgen dus verwacht wel dat meerdere mensen gebeld zullen worden met verlossend antwoord.
Dat wordt lang wachten tot september 2014! Ik zou het cancelen ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• RemyWD
Zojuist een e-mail ontvangen van Wehkamp.
( Zie post RemyWD in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen" )

Geachte heer <RemyWD>,

Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Ik zie dat het artikel een releasedatum heeft van 29 november.

Wij krijgen de releasedatum door van de leverancier. Normaal gesproken heeft u het artikel ook echt in huis op de releasedatum (tenzij dit in het weekend of op maandag valt). Vlak voordat we de bestelling gereed maken voor verzending, informeren wij u hierover via e-mail.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

<naam medewerker>
Klantenservice wehkamp.nl

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
keanu_ schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 17:46:
[...]

Grappig, zojuist weer langslopen bij mijn MM (centrum Rotterdam) en daar deden ze natuurlijk of hun aan het bloeden was.
Kon wel lospeuteren hoeveelste ik op de pre-order lijst staat en dat is nr9.
Ze verwachten er ongeveer 80, dus dat is sws garantie van een dag 1 model.

Hoop alleen nog wel dat ze gaan rondbellen (vast wel, vraag is wanneer -_-), want lees zo hier en daar dat de MM'en 15 bundels ontvangen en dat is nou net wat ik wil :P
Initiatief nemen wordt ook blijkbaar beloond. Net langs geweest bij MM Zoetermeer en pre-order omgezet naar de Megs bundel. Ze krijgen er 80 binnen, waarvan 10 Megabundels en 10 killzone bundels. Ik was nummer 8 en kon aanspraak maken op de megsbundel.
Nog een tip voor mensen die bellen of langsgaan bij een van de MM filialen, zorg dat je de supervisor van de gamesafdeling te spreken krijgt. De rest van de rondlopende zombies daar weet helemasl niks en zal je gewoon op het verkeerde spoor zetten.

• o_obi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2020
Hmm, ben geneigd er toch ook eentje op amazon.es te bestellen.
Heb geen pre-order ergens anders staan, helaas.. Te laat er aan gedacht om een pre-order te doen.

Zou het geen gekloot zijn met garantie o.i.d.?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Uniciteit schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:53:
[...]

Prijs met korting wordt pas getoond zodra je op bestellen klikt.

Zelf in ieder geval FIFA 14 besteld... €55 tot nu toe goedkoopste en via BartSmit weet je tenminste wel dat het op tijd wordt geleverd.

/me hoopt stiekem nog op een Buy 2 Get 1 Free actie, net zoals in de VS.
Enig idee wanneer hij verstuurd wordt?

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:14
Iemand iets gehoord van de Mediamarkt Leeuwarden m.b.t. de bundels.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Eriko1
  • Laatst online: 17:26
zwembroek schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:22:
idd al iemand iets vernomen?

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
RemyWD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:03:
Zojuist een e-mail ontvangen van Wehkamp.
( Zie post RemyWD in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen" )

Geachte heer <RemyWD>,

Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt over wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Ik zie dat het artikel een releasedatum heeft van 29 november.

Wij krijgen de releasedatum door van de leverancier. Normaal gesproken heeft u het artikel ook echt in huis op de releasedatum (tenzij dit in het weekend of op maandag valt). Vlak voordat we de bestelling gereed maken voor verzending, informeren wij u hierover via e-mail.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

<naam medewerker>
Klantenservice wehkamp.nl
Typisch een standaard antwoord. Er wordt helemaal niet verder gekeken dan de neus. Ik kan zelf ook wel zien dat de releasedatum op de 29e is... ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Chillco
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 20:29
zwembroek schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:22:
Ik heb daar een preorder lopen en ben nog niet gebeld. Van mij hoef je ook geen concurrentie te verwachten ;)

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Fifa 2014 besteld bij Bart Smit voor 55e. Nu hopen dat mijn Spaanse PS4 ook echt komt :p

• keanu_
Bij all4games is hij overigens ook 54.99 ;)

• theduke1989
op marktplaats mensen hebben zo 200 a 250 winst gemaakt met de PS4 verkoop.
Is niet mis natuurlijk, maar of er ook mensen zijn die het echt gaan kopen? Aan de biedingen te zien wel namelijk.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Biedingen en betalen is weer een wereld van verschil op mp.

Ps4/switch gamer

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
tja, als ik zo'n scalper was zou ik zorgen voor wat opbiedende gasten ...

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Als ik een PS4 heb op release en er meer dan meer dan 200 euro winst op zou kunnen maken door deze door te verkopen zou ik dat ook wel overwegen ;)
De winkelprijs zal nooit hoger worden dus kun je daarna inschrijven voor de 2e levering...

• CynicRelief
Dat gezegd hebbende, ik vind met name Sony nogal achterlijk in deze; ik ben een brave game-kopert, brave PSN-klant, waarom, Sony, bied je je trouwe klanten geen opt-in voor een upgrade naar PS4 aan? Stop sending me these nonsensical emails with meaningless benefits, maar bied je vaste klanten een gegarandeerde upgrade. Iets in die lijn moet toch voor de PS5 mogelijk zijn. Een PS4-loze klant met kerstmis -O-

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:37
Ik heb niks gepreorderd maar hoop dit jaar toch nog wel een PS4 te bemachtigen door een winkel binnen te lopen. Hoe schatten jullie mijn kansen in :P?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• theduke1989
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:05:
Biedingen en betalen is weer een wereld van verschil op mp.
ik denk dat de mensen ook daadwerkelijk het gewoon betalen.
Het is tenslotte een bieding dus ik neem aan dat je het zelf overweegt om dan zoveel te betalen.
Plus dat de verkopers het neerzetten vanag €500,- de kale versie...
CynicRelief schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:28:
Dat gezegd hebbende, ik vind met name Sony nogal achterlijk in deze; ik ben een brave game-kopert, brave PSN-klant, waarom, Sony, bied je je trouwe klanten geen opt-in voor een upgrade naar PS4 aan? Stop sending me these nonsensical emails with meaningless benefits, maar bied je vaste klanten een gegarandeerde upgrade. Iets in die lijn moet toch voor de PS5 mogelijk zijn. Een PS4-loze klant met kerstmis -O-
Maar dat is dan zielig voor de mensen die bij de start van de vorige generatie de verkeerde keuze hebben gemaakt.. O-)

• ksborg
  • Laatst online: 04-11 10:47
theduke1989 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 21:48:
op marktplaats mensen hebben zo 200 a 250 winst gemaakt met de PS4 verkoop.
Is niet mis natuurlijk, maar of er ook mensen zijn die het echt gaan kopen? Aan de biedingen te zien wel namelijk.
Er zullen heel wat mensen zijn die hem voor de handel kopen. Persoonlijk wil ik gewoon op de launchdag ervan gaan genieten :). Dat ik er misschien wel 100 Euro mee kan verdienen boeit me eigenlijk niet zoveel.

• CynicRelief
dutchgio schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:42:
[...]

Maar dat is dan zielig voor de mensen die bij de start van de vorige generatie de verkeerde keuze hebben gemaakt.. O-)
Sony gokt nogal op het ADHD/sheepfulness-gehalte onder heur kopers, en succesfully so, zo te zien, maar laat een gegarandeerde afzet in de vorm van bestaande klanten, opt-in, liggen. Ik bedoel, Sony bombardeert mij met nietszeggende aanbiedingen, een to-the-point opt-in for PS4-upgrade levert m.i. veel meer op, nl. een klant voor de toekomst. Moet nog maar zien dat ik de kerst overleef nu })

Dat moet ik wellicht even uitleggen, anders ... naja, m'n PS3 ging een paar maanden geleden daudt, en ik dacht, ok, wachten we ff op de nieuwe toch ... nou ja, dat dus.

[ Voor 11% gewijzigd door CynicRelief op 15-11-2013 23:04 ]

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
Tiwazz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:36:
Ik heb niks gepreorderd maar hoop dit jaar toch nog wel een PS4 te bemachtigen door een winkel binnen te lopen. Hoe schatten jullie mijn kansen in :P?
Nihil

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
Chillco schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:27:
[...]

Ik heb daar een preorder lopen en ben nog niet gebeld. Van mij hoef je ook geen concurrentie te verwachten ;)
Ik heb daar ook een pre order, maar net als alle anderen ook niet gebeld. Het bellen zal wel beginnen rond ergens komende dagen. Ik zou dan de middelste bundel willen, enkel ps4 plus Killzone. Maar dan meld ik er wel bij dat ik pas wil omswitchen wanneer ze mij een 29 nov release kunnen garanderen.

• CynicRelief
De Sony-email machine is er als de kippen bij (i.e. bijna dagelijks) om mij te voorzien van nietszeggende game-proposals/updates; waarom niet met (opt-in) platform-updates?

CynicRelief schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:57:
[...]

Sony gokt nogal op het ADHD/sheepfulness-gehalte onder heur kopers, en succesfully so, zo te zien, maar laat een gegarandeerde afzet in de vorm van bestaande klanten, opt-in, liggen. Ik bedoel, Sony bombardeert mij met nietszeggende aanbiedingen, een to-the-point opt-in for PS4-upgrade levert m.i. veel meer op, nl. een klant voor de toekomst. Moet nog maar zien dat ik de kerst overleef nu })

Dat moet ik wellicht even uitleggen, anders ... naja, m'n PS3 ging een paar maanden geleden daudt, en ik dacht, ok, wachten we ff op de nieuwe toch ... nou ja, dat dus.
Tja , het is voor hun gewoon snel cashen want elke ps4 verkoop is een klant voor de toekomst. Een maand wachten vindt ik ook al vrij veel, ik zit nu ook zonder console en hoop maar dat die shops hun beloftes waarmaken, anders heb ik geen launch-exemplaar en kan ik nog langer gaan wachten. :( >:)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
dunn0w schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:03:
[...]

Ik heb nu al een verzendbevestiging, dus het lijkt erop dat hij dezelfde dag nog wordt verstuurd.

• CynicRelief
dutchgio schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:22:
[...]

Tja , het is voor hun gewoon snel cashen want elke ps4 verkoop is een klant voor de toekomst. Een maand wachten vindt ik ook al vrij veel, ik zit nu ook zonder console en hoop maar dat die shops hun beloftes waarmaken, anders heb ik geen launch-exemplaar en kan ik nog langer gaan wachten. :( >:)
Ik krijg wekelijks emailtjes van Sony over game-purchases/upgrades, die me totaal niet boeien; Sony weet alles over mij, want ik ben een PSN-klant; ze moeten weten dat ik al enige maanden niet online ben omdat m'n PS3 onherstelbaar opgefikt is; nog een goed geluk dat m'n phat het zo lang heeft uitgehouden, maar wat is makkelijker, met majorplatform-upgrade in het vooruitzicht, bestaande klanten aan je te binden door ze een upgrade te garanderen, als ze het daartoe geeigende vinkje aanvinken?

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Uniciteit schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:25:
[...]

Ik heb nu al een verzendbevestiging, dus het lijkt erop dat hij dezelfde dag nog wordt verstuurd.
Same here

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 14:25
CynicRelief schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 23:33:
[...]

Ik krijg wekelijks emailtjes van Sony over game-purchases/upgrades, die me totaal niet boeien; Sony weet alles over mij, want ik ben een PSN-klant; ze moeten weten dat ik al enige maanden niet online ben omdat m'n PS3 onherstelbaar opgefikt is; nog een goed geluk dat m'n phat het zo lang heeft uitgehouden, maar wat is makkelijker, met majorplatform-upgrade in het vooruitzicht, bestaande klanten aan je te binden door ze een upgrade te garanderen, als ze het daartoe geeigende vinkje aanvinken?
Je zegt nu op 1 pagina 4x hetzelfde. Als je een ps4 wilt bij de lancering had je eerder moeten reserveren. Er is geen een grote multinational die trouwe klanten boven nieuwe klanten zet. De trouwe mensen kopen toch wel.

PSN: speedrazor3

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
Tiwazz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:36:
Heel veel winkels binnenlopen dan, vroeg of laat kom je er eentje tegen dan.

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Hier hebben we V&A voor

[ Voor 69% gewijzigd door Gropah op 16-11-2013 13:39 ]

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

boratnl schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:11:
[...]

Heel veel winkels binnenlopen dan, vroeg of laat kom je er eentje tegen dan.
En vooral winkels in dorpen dan, probeer gewoon voor je zelf in te schatten waar bij jouw in de buurt de minste reserveringen zijn geweest. Alle bekende retailers als GM, Nedgame en MM hoef je niet te proberen. Ik geef je de meeste kans bij een lokale speelgoedwinkel.

Bericht van GM over de nachtopening:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamemania.nl/content/dedicated_ps4/winkelsnl/winkelsnl.jpg

Vreemd genoeg staat Heerenveen er niet bij terwijl ik daar van 2 verschillende medewerkers heb gehoord dat ze daar wel een nachtopening zouden doen, volgende week nog maar eens achteraan bellen/mailen dan.

[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 16-11-2013 13:49 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-11 09:42
Nu houd ik alles mbt de release van PlayStation 4 in de gaten en zo ook dit topic. Nu is het volgende voorgevallen; Ik heb zelf mijn PlayStation 4 besteld bij een (kleine) webshop van een clanmember (betrouwbare gast, neem dat maar van me aan). Ook 13 andere clan members hebben hier hun PS4 in de pre-order staan. Weet dat we eind juni / begin juli onze pre-order al hebben vastgelegd! Dat zou dus sowieso een Day One PS4 betekenen leek me...

Nu kregen we gisteren echter het trieste bericht dat de leverancier(s) van de webshop had(den) laten weten dat ze de PS4 niet konden leveren op 29 november!!!?? Het gaat om de leveranciers Gameworld, Video Service Nederland en Gameformule. Bedrijven die volgens hun website ook leveren aan de grotere winkelketens. Het excuus van alle 3 deze leveranciers is dat men geen voorraad krijgt vanuit Sony??? Ik heb echter nergens berichten gelezen dat men tekorten heeft aan pre-order PlayStations 4. Beetje vreemd dus?

Ik wil wel eens weten wat jullie hiervan denken want wij als clan hebben het idee dat de webshop gewoon buitenspel is gezet door de leveranciers zodat de grotere jongens wel voldoende voorraad zouden hebben! Nergens kunnen wij lezen dat andere webshops met deze zelfde leveranciers ook niets geleverd krijgen...

Noot; Naam van de webshop is niet vermeld, is niet van belang in deze.

[ Voor 6% gewijzigd door Yo_flow op 16-11-2013 14:05 ]

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Yo_flow schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:00:
Nu houd ik alles mbt de release van PlayStation 4 in de gaten en zo ook dit topic. Nu is het volgende voorgevallen; Ik heb zelf mijn PlayStation 4 besteld bij de webshop van een clanmember (betrouwbare gast, neem dat maar van me aan). Ook 13 andere clan members hebben hier hun PS4 in de pre-order staan. Weet dat we eind juni / begin juli onze pre-order al hebben vastgelegd! Dat zou dus sowieso een Day One PS4 betekenen leek me...

Nu kregen we gisteren echter het trieste bericht dat de leverancier(s) van de webshop had(den) laten weten dat ze de PS4 niet konden leveren op 29 november!!!?? Het gaat om de leveranciers Gameworld, Video Service Nedeland en Gameformule. Bedrijven die volgens hun website ook leveren aan de grotere winkelketens. Het excuus van alle 3 deze leveranciers is dat men geen voorraad krijgt vanuit Sony??? Ik heb echter nergens berichten gelezen dat men tekorten heeft aan pre-order PlayStations 4. Beetje vreemd dus?

Ik wil wel eens weten wat jullie hiervan denken want wij als clan hebben het idee dat de webshop van dit clanlid gewoon buitenspel is gezet door de leveranciers.... Nergens kunnen wij namelijk lezen dat andere webshops met deze zelfde leverancier ook niets geleverd krijgen...
Ik heb dit ook meegemaakt.
Winkel waar ik al 10+ jaar alles haal , krijgt niks gelevert.
Dat is omdat de omzet te laag is, en ze dus niet gaan leveren aan kleinere winkels.
Media, Gamemania, Bart Smit enzo ,die gaan gewoon voor.

Dus ja, het is crap, maar is dus niet alleen die webshop.
Ben op die manier ook mijn preorder kwijtgeraakt.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Het is allang bekend dat er te weinig units zijn zelfs voor het aantal reserveringen, het is niet voor niets dat er ook al reserveringen zijn voor de 2'de levering en zelfs voor de levering daarna.

Waarom de distributeurs/groothandels dan de keuze maken om bepaalde winkels wel te leveren en kleinere winkeltjes niet... tsja dat zal er wel mee te maken hebben dat ze die grotere winkels koste wat koste als klant willen houden en dus zullen voorzien van zoveel mogelijk PS4's, inderdaad erg lullig voor die kleinere winkel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:31
Zoals de OP ook vermeld zijn er een aantal officiële retailers door Sony aangewezen. Gezien het lage aantal units kan ik me voorstellen dat enkel zij 0-day edities ontvangen en dat distributeurs pas later kunnen bestellen.

Verwijderd

Wel vreemd..bij wehkamp staat het bericht er niet meer (dat je niet verzekerd bent van een exemplaar op dag van release)

• Nasje12
dunn0w schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:03:
[...]

Ik heb hem vandaag tegen 12 uur gekregen via PostNL, gisteren besteld, nu dertien dagen hopen (en kijken naar fifa14) of ik straks een console heb...

Wel supersnel van Bart Smit, hopelijk geldt dat ook voor de bundel!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Nasje12 op 16-11-2013 15:23 ]

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08 16:08
Nasje12 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 15:13:
[...]

Ik heb hem vandaag tegen 12 uur gekregen via PostNL, gisteren besteld, nu dertien dagen hopen (en kijken naar fifa14) of ik straks een console heb...

Wordt de ps4 controller ook al verzonden bij Bart Smit of pas vanaf de 29e?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:37:
Wel vreemd..bij wehkamp staat het bericht er niet meer (dat je niet verzekerd bent van een exemplaar op dag van release)
Besteld! .. Hou jullie nog wel even op de hoogte omtrent de status. ;)

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Vandaag nog even bij Dixons nagevraagd of ze de bundel rond lancering verwachten. Hier kwam ren bijzonder verhaal naar boven dat deze bundels pas vanaf begin 2014 leverbaar worden. En dat het voor iedereen zou gelden. Dus mensen die de preorder hebben omgezet hebben pech en zouden moeten wachten. Het hele verhaal lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Er is in ieder geval nog genoeg onduidelijk voor de retailers. :)

PSN: Shiver23

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Dat is onzin van Dixons, mijn Killzone megabundel is al bevestigd door MediaMarkt. Ze wisten al welke aantallen ze kregen en alles. Misschien kan Dixons gewoon geen bundels leveren of weet betreffende medewerker gewoon niet waar die over praat }:O

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Chaoss schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:45:
[...]

En vooral winkels in dorpen dan, probeer gewoon voor je zelf in te schatten waar bij jouw in de buurt de minste reserveringen zijn geweest. Alle bekende retailers als GM, Nedgame en MM hoef je niet te proberen. Ik geef je de meeste kans bij een lokale speelgoedwinkel.

Bericht van GM over de nachtopening:
[afbeelding]

Vreemd genoeg staat Heerenveen er niet bij terwijl ik daar van 2 verschillende medewerkers heb gehoord dat ze daar wel een nachtopening zouden doen, volgende week nog maar eens achteraan bellen/mailen dan.
Ter verduidelijking. Eindhoven heeft koopavond op vrijdag dus logisch dat ze niet tot 20:00 open zijn. Ze zijn namelijk vanuit zichzelf open tot 21:00. Weet niet of dat ook geld voor Helmond en Breda.

• Amaze86
Shiver23 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:23:
Vandaag nog even bij Dixons nagevraagd of ze de bundel rond lancering verwachten. Hier kwam ren bijzonder verhaal naar boven dat deze bundels pas vanaf begin 2014 leverbaar worden. En dat het voor iedereen zou gelden. Dus mensen die de preorder hebben omgezet hebben pech en zouden moeten wachten. Het hele verhaal lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Grootste onzin,geloof er vrij weinig van.Die bundel komt gewoon op de release en paar dagen later krijgen dewinkels hun voorraad voor de 2e levering.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 21:28
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:37:
Ook eentje besteld daar, ben benieuwd! In het winkelwagentje stond levertijd ook op twee weken, laat wat weten zodra ik meer weet!

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Boris van GameKings EvdWV met PlayStation 4 en Nintendo Direct praat over preorders en aantallen vanaf 11 minuten...

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
[...]

Thnx! Heb hem zojuist ook maar gelijk besteld scheelt 15 euro met Gamemania :)

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
[...]

Yep, ik heb 'm vanochtend ook binnengekregen.

De PS4 case valt me echt super mee qua design. Ik had verwacht dat vooral die balk bovenin 'PS4' veelste groot zou zijn en ik twijfelde of zo'n geheel blauw hoesje wel mooi zijn. Maar, zoals ik zei, het valt erg mee... als ik 'm naast FIFA 13 (PS3) leg, dan vind ik de PS4 case er zelfs mooier uit zien :9

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:40
Er komen nu wel veel verhalen van kleine shops die niks gaan ontvangen en grotere shops die minder gaan ontvangen. Kan natuurlijk de logische onrust zijn zo vlak voor de release, maar ik ga er toch maar een beetje rekening mee houden dat het lang geen zekerheid is dat ik hem de 29e kan ophalen.

Misschien zijn er toch wat meer in de US achter gebleven.

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Beakzz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:21:
maar ik ga er toch maar een beetje rekening mee houden dat het lang geen zekerheid is dat ik hem de 29e kan ophalen.
Daar zou ik sowieso rekening meehouden. Daarnaast heeft Sony al in juni of juli aangegeven wat de 'officiële retailers' zouden zijn bij de lancering. Dat de kleine webshops geen voorraad ontvangen is dus niet geheel verrassend.

• Jumpman
Jumpman schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 16:22:
[...]

Bedankt voor de tip! PS4 FIFA 14 besteld voor € 50,24 (15% korting en € 5,00 cadeaucard van GTA V), goedkoper gaat voor de release niet meer lukken, denk ik.
En vandaag lag FIFA 14 al op de deurmat.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:40
Uniciteit schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:23:
[...]

Daar zou ik sowieso rekening meehouden. Daarnaast heeft Sony al in juni of juli aangegeven wat de 'officiële retailers' zouden zijn bij de lancering. Dat de kleine webshops geen voorraad ontvangen is dus niet geheel verrassend.
Die lijst had ik ff gemist, maar bij Bol.com sinds de 1e dag de kale Ps4 in pre-order gezet en bij Nedgame precies hetzelfde alleen die heb ik naar de bundel omgezet.

Mijn kansen zijn dus goed, maarja je weet het nooit. Aangezien ik nog 100 (ong) spellen heb om uit te spelen op de huidige gen wil ik er graag in geloven dat het me niks uit maakt, maar de hype begint wel te werken bij me eerlijk gezegd :+ Ik wil gewoon eens een keer een console op launchday hebben :)

[ Voor 27% gewijzigd door Beakzz op 16-11-2013 19:57 ]

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 14:21
Yo_flow schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:00:
Nu houd ik alles mbt de release van PlayStation 4 in de gaten en zo ook dit topic. Nu is het volgende voorgevallen; Ik heb zelf mijn PlayStation 4 besteld bij een (kleine) webshop van een clanmember (betrouwbare gast, neem dat maar van me aan). Ook 13 andere clan members hebben hier hun PS4 in de pre-order staan. Weet dat we eind juni / begin juli onze pre-order al hebben vastgelegd! Dat zou dus sowieso een Day One PS4 betekenen leek me...

Nu kregen we gisteren echter het trieste bericht dat de leverancier(s) van de webshop had(den) laten weten dat ze de PS4 niet konden leveren op 29 november!!!?? Het gaat om de leveranciers Gameworld, Video Service Nederland en Gameformule. Bedrijven die volgens hun website ook leveren aan de grotere winkelketens. Het excuus van alle 3 deze leveranciers is dat men geen voorraad krijgt vanuit Sony??? Ik heb echter nergens berichten gelezen dat men tekorten heeft aan pre-order PlayStations 4. Beetje vreemd dus?

Ik wil wel eens weten wat jullie hiervan denken want wij als clan hebben het idee dat de webshop gewoon buitenspel is gezet door de leveranciers zodat de grotere jongens wel voldoende voorraad zouden hebben! Nergens kunnen wij lezen dat andere webshops met deze zelfde leveranciers ook niets geleverd krijgen...

Noot; Naam van de webshop is niet vermeld, is niet van belang in deze.
Heeft er onder meer mee te maken met het feit dat de grotere bedrijven een veel grotere voorraad kunnen opnemen. Tevens word er ook vaak verwacht dat bedrijven al een gedeelte aanbetalen van hun bestelling, en misschien dat de webshop het bedrag niet kon betalen of iets dergelijks.

Zoals verder aangegeven werd is ook de omzet van belang, en zullen leveranciers sowieso voorrang geven aan hun grote klanten.

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 19:21:

Misschien zijn er toch wat meer in de US achter gebleven.
Heeft hier niets mee te maken. Besides, de US versie heeft een andere powercable dan die van UK en de rest van europa :)

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oooohh... ik kan niet wachten tot ik aan mijn PS4 kan likken! :)

• Amaze86
Mooie dames om te unboxe :p

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Shiver23 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 17:23:

Sowieso een raar verhaal. BIj Dixons kan je namelijk alleen je preorder omzetten als in het cancelen van je eerder gepreorderde product, in de meeste gevallen hier dus de kale PS4 en vervolgens een van de packs opnieuw preorderen.
Hopelijk hoor ik in de loop van as week meer over wat Dixons gaat doen qua packs e.d.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• ndonkersloot
Ben benieuwd of er nog een bundel komt met Battlefield 4 ipv Killzone. Is daar al iets over bekend?

• theduke1989
Tiwazz schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:57:
Ben benieuwd of er nog een bundel komt met Battlefield 4 ipv Killzone. Is daar al iets over bekend?
Naaah je koopt een kale versie met BF4 erbij thats it, kom je op het zelfde neer, misschien dat je net 10/20 euro goedkoper bent met de bundel maar thats it...

• ndonkersloot
theduke1989 schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 23:59:
[...]

Naaah je koopt een kale versie met BF4 erbij thats it, kom je op het zelfde neer, misschien dat je net 10/20 euro goedkoper bent met de bundel maar thats it...
Ik was niet duidelijk, bedoelde de mega bundel dus met een extra controller en PS Eye. Die zou ik wel willen met BF4 ipv Killzone. Los kopen is dan toch een stukje duurder :).

• theduke1989
Tiwazz schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:07:
[...]

Ik was niet duidelijk, bedoelde de mega bundel dus met een extra controller en PS Eye. Die zou ik wel willen met BF4 ipv Killzone. Los kopen is dan toch een stukje duurder :).
Denk sowieso dat je 3th party games niet als mega-bundel pakket gaat krijgen.
Ik denk eerder gewoon de 1th party games met een mega-bundel eerder.
Al zie ik bij Second son ook nog geen mega-bundel dus het kan altijd wel dat het niet zo is hoor...

• Simmity
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:22
Ik heb in augustus een pre-order gedaan bij de webshop van de mediamarkt. Nu vraag ik mij af of ook hier de mogelijkheid bestaat de pre-order om te zetten naar een bundel. Is hier iets over bekend?

• dangerpaki
  • Laatst online: 20:12
Heeft iemand die PS4 direct bij Sony heeft besteld al iets gehoord van Sony over een eventuele levering?

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

dangerpaki schreef op zondag 17 november 2013 @ 07:28:
Heeft iemand die PS4 direct bij Sony heeft besteld al iets gehoord van Sony over een eventuele levering?
Nog niets vernomen.

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
dangerpaki schreef op zondag 17 november 2013 @ 07:28:
Verwachte leverdatum staat al sinds 1 juli op 'tussen 30/12 en 31/12'.

Had gehoopt dat het de afgelopen week wel aangepast zou worden, maar dat is dus niet gebeurd. Vind het wel een beetje vreemd dat het na 4,5 maand nog altijd niet zeker is of we hem op release krijgen terwijl dat ding al over anderhalve week uitkomt.
Pagina: 1 ... 25 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot