Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:07
Beste klant,

Per abuis heeft u eerder een mail van ons ontvangen waarin stond dat de PS4 Killzone bundel niet beschikbaar is. Deze informatie is onjuist. De bundel is wel bij ons verkrijgbaar en uw reservering voor dit artikel blijft gewoon staan. U kunt voorgaande mail dus als niet verzonden beschouwen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Beste klant,

Per abuis heeft u eerder een mail van ons ontvangen waarin stond dat de PS4 Killzone bundel niet beschikbaar is. Deze informatie is onjuist. De bundel is wel bij ons verkrijgbaar en uw reservering voor dit artikel blijft gewoon staan. U kunt voorgaande mail dus als niet verzonden beschouwen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Team bartsmit.com

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Gelukkig heb ik bovenstaande email ook ontvangen! ik = blij :)

• MarcoPolo
Is er iemand die deze mail niet heeft ontvangen, want misschien stuurder ze iedereen de andere mail en nu sturen ze de mensen die wel in de 1e levering zitten een mailtje.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
ownagekiller schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:27:
Is er iemand die deze mail niet heeft ontvangen, want misschien stuurder ze iedereen de andere mail en nu sturen ze de mensen die wel in de 1e levering zitten een mailtje.
Er zit ook een verschil in sommige emails die ik hier zie;
"Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw inschrijving van producten bij Bart Smit.

U heeft 'PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 2' bij ons ingeschreven.

Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.
Uw inschrijving zal daarom uit ons systeem worden gehaald.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager"
De mijne zegt:
Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw inschrijving van producten bij Bart Smit.

U heeft 'PS4 500GB +KILLZONE 1STE LEVER' bij ons ingeschreven.

Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.
Uw inschrijving zal daarom uit ons systeem worden gehaald.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager
Dat zou duiden op een verschil tussen 1e en tweede levering, en dat ik dus bij de eerste levering zit. Ach, ik wacht het wel af. In mijn reservering bij Amazon heb ik meer vertrouwen op dit moment.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Iemand de Brack Friday Bunduru al op een shop zien staan?. Lijkt me goede deal met 4 DS4's,Kaart van Japan,100 euro cashback en Pre-order voor MGS:V :P

http://www.southparkstudi...5rc2/brack-friday-bunduru :+

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 14-11-2013 17:43 ]

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:37
arnoutzw schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:43:
Iemand de Brack Friday Bunduru al op een shop zien staan?. Lijkt me goede deal met 4 DS4's,Kaart van Japan,100 euro cashback en Pre-order voor MGS:V :P

http://www.southparkstudi...5rc2/brack-friday-bunduru :+
Hahaha ja, daar heb ik smakelijk om zit lachen. Ik heb zowel een pre-order online als "offline"(winkel) staan bij Bart Smit. Heb er dus vertrouwen in dat ik bij de eerste dag levering zit :)

• k1978
  • Laatst online: 18:07
mathijs55 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:45:
[...]

Hahaha ja, daar heb ik smakelijk om zit lachen. Ik heb zowel een pre-order online als "offline"(winkel) staan bij Bart Smit. Heb er dus vertrouwen in dat ik bij de eerste dag levering zit :)
Ik hetzelfde en nog 1 bij Haniel zutphen en deze ook al aanbetaald.. Dus hoe dan ook 1 op de 29ste...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
V.w.b. nachtopening: hoe zo bang dat je met zoveel geld over straat moet? Menig GM heeft een pin-mogelijkheid lijkt me? :? En v.w.b. Amazon.com en 3 halen 2 betalen actie.. ik importeer liever games via Zavvi uit UK en/of Playasia uit China meteen voor om en nabij 40 euro de stuk. Al heb je kans dat Amazon.com het eerst naar hun distributiecentrum in Amsterdam verscheept intern, zoals ik zo vaak al meemaakte met spul van Amazon.co.uk en .de :)
Royeboi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:39:
[...]

[...]

De mijne zegt:

[...]

Dat zou duiden op een verschil tussen 1e en tweede levering, en dat ik dus bij de eerste levering zit. Ach, ik wacht het wel af. In mijn reservering bij Amazon heb ik meer vertrouwen op dit moment.
Bij mij ook "1STE LEVER
Heel voorzichtig wil ik dat een goed teken noemen. :9
Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:54:
V.w.b. nachtopening: hoe zo bang dat je met zoveel geld over straat moet? Menig GM heeft een pin-mogelijkheid lijkt me? :? En v.w.b. Amazon.com en 3 halen 2 betalen actie.. ik importeer liever games via Zavvi uit UK en/of Playasia uit China meteen voor om en nabij 40 euro de stuk. Al heb je kans dat Amazon.com het eerst naar hun distributiecentrum in Amsterdam verscheept intern, zoals ik zo vaak al meemaakte met spul van Amazon.co.uk en .de :)
Een distrubutiecentrum in Amsterdam hebben maar geen Amazon.nl 8)7 :(

[ Voor 38% gewijzigd door dutchgio op 14-11-2013 18:03 ]

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02 17:39
Bij mij stond 'LEV 2', terwijl ik de PS4 op 14 juni had gereserveerd.

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:54:
Denk eerder dat het om de PS4 gaat die 400,- kost excl eventuele accessoires als je naar buiten loopt ;)
keanu_ schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:12:
[...]

Denk eerder dat het om de PS4 gaat die 400,- kost excl eventuele accessoires als je naar buiten loopt ;)
Je moet wel heel slim zijn om met meer dan 400,- euro handje contantje omstreeks middennacht je in het centrum van een stad te bevinden.. :9~

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
dutchgio schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:02:
Een distrubutiecentrum in Amsterdam hebben maar geen Amazon.nl 8)7 :(
Gast nederland is een voor internationale bedrijven een hele goede locatie voor hun leveringen in europa.
ik bedoel een groot vliegveld meerdere grote havens veel transport mogelijkheden naar andere landen binnen europa via weg water trein en lucht.

dus zo gek is dat niet ;)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

dutchgio schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:16:
[...]

Je moet wel heel slim zijn om met meer dan 400,- euro handje contantje omstreeks middennacht je in het centrum van een stad te bevinden.. :9~
Inderdaad, je weet het maar nooit. Gekken genoeg op de wereld zo liet GTA V zien... Ik haal mijn PS4 lekker zaterdag op. Omdat ik vrijdag niet kan, aan de ene kant toch weer jammer. :'( Weet iemand trouwens wanneer de 3e batch te verkrijgen is, ik neem aan dat deze nog niet is uitverkocht?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:11
Jerry2215 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:04:
Bij mij ook,al denk ik dat het maar paar dagen tussen zit.Zie het ik als we officieele mail krijgen om te bestellen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Joosie200
  • Niet online
keanu_ schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:12:
[...]

Dan nog? Pinnen mag hoor? :? Kijk dat je er niet om staat te springen om van je gloednieuwe PS4 exemplaar berooft te worden ala. Maar je hoeft echt niet cash af te rekenen bij alle winkels die de PS4 's nachts gaan verkopen. Zelfs die aanbetaling van 50 euro kan je gewoon pinnen. Dus: where's the fuss all about?

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:28:
[...]

Dan nog? Pinnen mag hoor? :? Kijk dat je er niet om staat te springen om van je gloednieuwe PS4 exemplaar berooft te worden ala. Maar je hoeft echt niet cash af te rekenen bij alle winkels die de PS4 's nachts gaan verkopen. Zelfs die aanbetaling van 50 euro kan je gewoon pinnen. Dus: where's the fuss all about?
Volgens mij heeft hij het juist dáár over? Ik vind het ook niet fijn om in m'n eentje met ruim 500 euro aan spullen door het centrum te lopen, daarom probeer ik een maat mee te nemen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-11 10:35
Joosie200 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:28:
[...]

Ze zijn bang om met hun 400 euro kostende ps4 's nachts over straat te gaan. Ik zie zelf het probleem niet zo. Je loopt met je tasje toch gewoon naar de auto of stapt op de fiets met dat ding in een rugzak?

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
boratnl schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:32:
[...]

Ze zijn bang om met hun 400 euro kostende ps4 's nachts over straat te gaan. Ik zie zelf het probleem niet zo. Je loopt met je tasje toch gewoon naar de auto of stapt op de fiets met dat ding in een rugzak?
Idd, ik rijdt met de auto naar de parkeerplaats bij de mediamarkt, pal tegenover de deur, tis niet zo dat je echt een target bent zoals Brinks transport.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:52
Amaze86 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:28:
[...]

Bij mij ook,al denk ik dat het maar paar dagen tussen zit.Zie het ik als we officieele mail krijgen om te bestellen.
Bij mij ook, en ik had op 24 mei al besteld :(

• MarcoPolo
Royeboi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 17:39:
[...]

[...]

De mijne zegt:

[...]

Dat zou duiden op een verschil tussen 1e en tweede levering, en dat ik dus bij de eerste levering zit. Ach,

ik wacht het wel af. In mijn reservering bij Amazon heb ik meer vertrouwen op dit moment.
Ik heb ook eerste levering :)

• Joosie200
  • Niet online
boratnl schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:32:
[...]

Oh zo, nu ja er zit weinig verschil tussen rond 00:00 uur in de rij staan en risico lopen op beroving of overdag tussen het winkelend publiek. Degene die toch azen op andermans spullen proberen het toch wel af te pakken ongeacht het tijdstip lijkt me zo. En anders inderdaad gewoon meteen in de winkel zelf nog in een grote tas stoppen uit het zicht. Als ze niet weten wat er precies in zit heb je al een voordeel ;)

• MarcoPolo
Ik denk dat die bundels er wel komen waarom zouden anders de meeste winkels de klant de optie laten hebben om hun ps4 om te laten zetten in een ps4 bundel (gamemania, bart smit, nedgame, MM etc) en dat ze de bundels gewoon verkopen (dixons, Mycom, bart smit etc),

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

dutchgio schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:16:
[...]

Dat ziet niemand, maar die glimmende Mediamarkttas met je nieuwe console erin op de terugweg om half 1...ziet iedereen! Muhaha! En is ook nog eens veel makkelijker uit je handen te grissen...

Just saying! >:)

• MarcoPolo
sanderander schreef op donderdag 14 november 2013 @ 19:12:
[...]

Dat ziet niemand, maar die glimmende Mediamarkttas met je nieuwe console erin op de terugweg om half 1...ziet iedereen! Muhaha! En is ook nog eens veel makkelijker uit je handen te grissen...

Just saying! >:)
Of je neemt je rugzak mee?

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:40
Ja precies dat verwachten ze nooit dat er een PS4 in zit als ze je uit de winkel zien komen :+ Behoorlijke rugtas ook voor een PS4 in doos :) Mensen die hier geen gevaar in zien hebben tot nu toe geluk gehad. Het donker trekt nou eenmaal sneller mensen met slechte bedoelingen aan dan overdag. Kan alleen maar aanraden hem gelijk af te geven als er om gevraagd wordt...

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 06:41

Nik

Ik begin me steeds meer te ergeren aan de onduidelijkheden van de PS4 bundels. Of überhaupt de arrogante houding van Intertoys en Bart Smit. Het zal allemaal een hele organisatie zijn, maar ze lijken het zichzelf moeilijk te maken. Zelfs Sony maakt er een potje van. Ik krijg steeds minder zin in een nieuwe console. Uitgestelde games, gezeur met afspelen van media. Misschien moet ik gewoon een maandje of meer geduld hebben en dan ergens een leuke bundel kopen. Jammer dat ik nog steeds graag op dag 1 wil spelen.

Ik hoop dat er deze week eens duidelijkheid komt. Ik ben het beu.

• Teunke7
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-12-2024
:O De PS4 stelen ze ook overdag hoor. Ze hoeven je maar te volgen en een kans te hebben.

• MarcoPolo
Nik schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:10:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de onduidelijkheden van de PS4 bundels. Of überhaupt de arrogante houding van Intertoys en Bart Smit. Het zal allemaal een hele organisatie zijn, maar ze lijken het zichzelf moeilijk te maken. Zelfs Sony maakt er een potje van. Ik krijg steeds minder zin in een nieuwe console. Uitgestelde games, gezeur met afspelen van media. Misschien moet ik gewoon een maandje of meer geduld hebben en dan ergens een leuke bundel kopen. Jammer dat ik nog steeds graag op dag 1 wil spelen.

Ik hoop dat er deze week eens duidelijkheid komt. Ik ben het beu.
Als je een maand wacht zit je nog steeds zonder ps4, hij licht pas in 2014 in de winkel op voorraad.

• Nik
  • Laatst online: 26-11 06:41

Nik

ownagekiller schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:35:
[...]

Als je een maand wacht zit je nog steeds zonder ps4, hij licht pas in 2014 in de winkel op voorraad.
Een maandje of meer staat er.

Ik baal er vooral van dat ik vanaf dag 1 dat de bundel bekend was, ik bij Intertoys ben gaan vragen naar deze bundel. Niemand wist wat. Niet in de winkel, niet in de webshop. En nu zie ik dat de bundels op de site staan en gewoon al uitverkocht zijn. Mijn geld gaat dus niet meer naar Intertoys.

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
Net bericht van amazon.es gehad dat ze de PS4 toch niet kunnen leveren.. Anderen ook?

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
rdgut schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:44:
Net bericht van amazon.es gehad dat ze de PS4 toch niet kunnen leveren.. Anderen ook?
niks gehad, verzenddatum ook nog niet gewijzigd... plaats die mail eens?

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 19:24
rdgut schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:44:
Nope 3/4 december gewoon in huis volgens hun.

• rdgut
Estimado cliente:

Nos ponemos en contacto con usted con relación a su pedido nº ---- realizado en preventa de la consola PlayStation 4.

Lamentamos informarle de que no podremos enviarle el producto para la fecha estimada de entrega establecida originalmente. Sin embargo, podemos asegurarle de que recibirá su pedido antes de fin de año.

Le enviaremos un e-mail una vez podamos confirmar la nueva fecha estimada de entrega de su pedido según la opción de envío seleccionada.

Por otro lado, también queremos informarle de que Sony ha lanzado un nuevo pack que también saldrá a la venta en Amazon.es el viernes 29 de noviembre y que recibiría antes que su pedido de PS4 estándar. Este pack incluye la consola PlayStation 4 500 GB y el videojuego "Killzone: Shadow Fall". Si estuviera interesado en el nuevo pack, tiene la opción de cancelar su actual pedido y comprar el pack en preventa: http://www.amazon.es/gp/product/B00FSB5PE2

Le recomendamos que consulte los detalles de este producto ya que el precio es superior y que no cancele su primer pedido hasta haber completado el nuevo.

Si quisiera cancelar su pedido, puede hacerlo a través de "Mi cuenta", situada en la parte superior derecha de cualquiera de nuestras páginas. Para ello, haga clic en el botón "Mis pedidos" y a continuación en "Cancelar productos". Consulte nuestra página de ayuda para más información:

http://www.amazon.es/cancelar_pedido

Le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que esto le pueda causar.

Gracias por su comprensión y por comprar en Amazon.es.

Gracias por comprar en Amazon.es.

Atentamente,

Servicio de Atención al Cliente
Amazon.es
http://www.amazon.es/

Nota: este correo ha sido enviado desde una dirección e-mail que no acepta correos entrantes. Por favor, no responda a este e-mail.
Geachte klant :

We komen in contact met u opnemen over uw ordernummer --- gemaakt in pre PlayStation 4 console .

Wij betreuren het dat we niet kunnen sturen u het product voor de vermoedelijke bevallingsdatum oorspronkelijk vastgesteld . Echter , kunnen wij verzekeren u uw bestelling vóór eind van het jaar ontvangen.

We zullen een e - mail te sturen zodra we de nieuwe geschatte leveringsdatum van uw bestelling kan bevestigen volgens de verzendoptie geselecteerd .

Aan de andere kant willen we ook om u te informeren dat Sony een nieuwe verpakking , die ook zal gaan op de verkoop in Amazon.es op vrijdag 29 november en ontvang uw bestelling voor PS4 norm heeft vrijgegeven . Dit pakket bevat de PlayStation 4 500 GB en het videospel " Killzone : Shadow Fall " . Als u geïnteresseerd bent in de nieuwe verpakking , heeft de mogelijkheid om uw huidige bestelling te annuleren en koop het peloton in voorverkoop : http://www.amazon.es/gp/product/B00FSB5PE2

Wij raden u de details van dit product te controleren, omdat de prijs hoger is en u niet uw eerste bestelling te annuleren tot de voltooiing van het nieuwe .

Als u wilt uw bestelling te annuleren kunt u dit doen door middel van " Mijn account " gelegen in de rechterbovenhoek van een willekeurige pagina . Om dit te doen , klik op de " Mijn bestellingen " en vervolgens " Cancel items " . Zie onze helppagina voor meer informatie :

Onze excuses voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken .

Bedankt voor uw begrip en voor het winkelen bij Amazon.es .

Bedankt voor het winkelen bij Amazon.es .

Met vriendelijke groet ,

Klantenservice
Amazon.es

Opmerking : deze e-mail werd verstuurd vanaf een e-mailadres dat niet accepteert inkomende e-mail . Gelieve niet te antwoorden op deze e - mail .
Bovenstaande is dus al vertaald.
@hierboven:
Laat die spaanse versie dan weg, daar kunnen de meeste tweakers niet zoveel mee vermoed ik :)
Ik weet niet wat voor rugzakken jij hebt, maar zo'n PS4 op je rug is vast niet heel fijn ;)
Al komt een hernia misschien wel goed uit, lekker thuis zitten op de bank :+

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 14-11-2013 21:04 ]

• rdgut
theduke1989 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:01:
[...]

Nope 3/4 december gewoon in huis volgens hun.
Ik heb die email gekregen maar mijn leverdatum is nog niet aangepast op de website. Dus misschien dat jij hem nog krijgt.

• kibber
rdgut schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:02:
[...]

[...]

Bovenstaande is dus al vertaald.
Begrijp ik goed dat je de 'kale' PS4 had besteld zonder Killzone? Ik heb namelijk die bundel besteld waar ze naartoe linken: http://www.amazon.es/gp/product/B00FSB5PE2. Wel opvallend dat ze zeggen voor het einde van het jaar nog aan je te kunnen leveren.

• theduke1989
rdgut schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:03:
[...]

Ik heb die email gekregen maar mijn leverdatum is nog niet aangepast op de website. Dus misschien dat jij hem nog krijgt.
Kreeg nu dus wel een mail met daarin:
Nos ponemos en contacto con usted con relación a su pedido nº realizado en preventa de la consola PlayStation 4.

Lamentamos informarle de que no podremos enviarle el producto para la fecha estimada de entrega establecida originalmente. Sin embargo, podemos asegurarle de que recibirá su pedido antes de fin de año.

Le enviaremos un e-mail una vez podamos confirmar la nueva fecha estimada de entrega de su pedido según la opción de envío seleccionada.

Por otro lado, también queremos informarle de que Sony ha lanzado un nuevo pack que también saldrá a la venta en Amazon.es el viernes 29 de noviembre y que recibiría antes que su pedido de PS4 estándar. Este pack incluye la consola PlayStation 4 500 GB y el videojuego "Killzone: Shadow Fall". Si estuviera interesado en el nuevo pack, tiene la opción de cancelar su actual pedido y comprar el pack en preventa: http://www.amazon.es/gp/product/B00FSB5PE2

Le recomendamos que consulte los detalles de este producto ya que el precio es superior y que no cancele su primer pedido hasta haber completado el nuevo.

Si quisiera cancelar su pedido, puede hacerlo a través de "Mi cuenta", situada en la parte superior derecha de cualquiera de nuestras páginas. Para ello, haga clic en el botón "Mis pedidos" y a continuación en "Cancelar productos". Consulte nuestra página de ayuda para más información:

Le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que esto le pueda causar.

Gracias por su comprensión y por comprar en Amazon.es.

Gracias por comprar en Amazon.es.

Atentamente,

Servicio de Atención al Cliente
Amazon.es

• MarcoPolo
TRLOLOLOLOLOLOLOL

• kibber
Wat hebben jullie precies besteld en wanneer? Ik heb zelf nog geen bericht ontvangen. Ik zag vandaag in dit topic wel dat mensen tussen 4 en 5 december geleverd kregen terwijl ik tussen 3 en 4 december sta.

• rdgut
kibber schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:34:
Wat hebben jullie precies besteld en wanneer? Ik heb zelf nog geen bericht ontvangen. Ik zag vandaag in dit topic wel dat mensen tussen 4 en 5 december geleverd kregen terwijl ik tussen 3 en 4 december sta.
Ik sta ook op 3 en 4 december. Ik zit nog te twijfelen of ik dan maar voor de bundel ga.

• kibber
rdgut schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:44:
[...]

Ik sta ook op 3 en 4 december. Ik zit nog te twijfelen of ik dan maar voor de bundel ga.
Je hebt dus inderdaad de kale ps4 besteld? Ik heb de bundel besteld 2 dagen geleden en heb tot op heden nog geen mail gehad.

• rdgut
kibber schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:46:
[...]

Je hebt dus inderdaad de kale ps4 besteld? Ik heb de bundel besteld 2 dagen geleden en heb tot op heden nog geen mail gehad.
Ja de kale heb ik besteld.

Nou ja, toch maar snel net de bundel besteld. En dan maar hopen dat ik hier niet ook een email over krijg.

[ Voor 16% gewijzigd door rdgut op 14-11-2013 21:53 ]

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-11 13:26
Helaas besteld op 1 augustus bij Gameshop Twente maar ze krijgen daar zo weinig aantallen binnen dus zit niet bij de eerste levering. Blijf wel gewoon op de wachtlijst staan in de hoop dat ik bij de 2e levering zit dan.

Hiernaast ook op 5 nov bij Dixons de bundel besteld. Hoop dat ik hier dan maar op tijd was voor begin dec.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Verwijderd

[...]

Same here

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
Jerry2215 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:04:
Bij mij stond ook " U heeft 'PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 2' bij ons ingeschreven."

Ik heb de PS4 al op 24-2-2013 gereserveerd en de bundel (killzone pakket van 500 euro) binnen 5 minuten gereserveerd na de mail. Lijkt mij toch heel erg sterk dat ik de PS4 niet op 29 november ontvang.......

[ Voor 3% gewijzigd door Erik-1980 op 14-11-2013 22:11 ]

• Crusader1978
  • Laatst online: 09:25
Is het niet zo dat:
PS4 500GB +KILLZONE 1STE LEVER = 1e levering PS4 + Killzone
PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 2 = 1e levering PS4 + Killzone + camera + controller

De 2 staat dan voor bundel 2 en niet levering 2

[ Voor 13% gewijzigd door Crusader1978 op 14-11-2013 22:58 ]

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-11 07:42
Thijs2010 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:57:
Is het niet zo dat:
PS4 500GB +KILLZONE 1STE LEVER = 1e levering PS4 + Killzone
PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 2 = 1e levering PS4 + Killzone + camera + controller

De 2 staat dan voor bundel 2 en niet levering 2
Dat zou best kunnen kloppen. Ik heb alle twee de bundels 'gereserveerd' en ook beide mails gehad.

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
Muffinn schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:00:
[...]

Dat zou best kunnen kloppen. Ik heb alle twee de bundels 'gereserveerd' en ook beide mails gehad.
Ik hoop echt dat dit waar is...nog maar twee weken....en dan weten we het.

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• theduke1989
wordt dus voor mij een gokje wagen bij saturn/bs enz op 29 nov...

Verwijderd

theduke1989 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:08:
wordt dus voor mij een gokje wagen bij saturn/bs enz op 29 nov...
Hoezo? Had jij ook niet de killzone bundle op amazon.es?

• theduke1989
Ja kreeg bericht dat ze niet met de geschatte datum kunnen leveren, en ze me een mailtje zullen sturen wanneer wel. Dus ja dan maar stopgezet :) .. Hoop is klein dat ze hem 3/45/6 december dan zullen versturen.

Verwijderd

theduke1989 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:15:
Ja kreeg bericht dat ze niet met de geschatte datum kunnen leveren, en ze me een mailtje zullen sturen wanneer wel. Dus ja dan maar stopgezet :) .. Hoop is klein dat ze hem 3/45/6 december dan zullen versturen.
Hmm ik heb nog niets gehad en heb hem gisteren besteld

• theduke1989
2 dagen geleden de bundel ja :( echt ik vind het niet leuk,

Verwijderd

http://www.zavvi.com/ps4-...2094650821&affil=thgemail

;)

EDIT: 10 minuten na het posten hiervan uitverkocht

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 01:02 ]

• theduke1989
veel te duur voor maar 2 games die ik ook daad werkelijk uit de hele lijst zal gaan spelen.

Iemand ervaring met : http://www.gameseek.co.uk/Consoles/PS4/

[ Voor 26% gewijzigd door theduke1989 op 15-11-2013 01:20 ]

Verwijderd

Vergeet niet dat je ook nog een UK -> EU stekker gaat nodig hebben

• Crusader1978
  • Laatst online: 09:25
theduke1989 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 01:11:
veel te duur voor maar 2 games die ik ook daad werkelijk uit de hele lijst zal gaan spelen.

Iemand ervaring met : http://www.gameseek.co.uk/Consoles/PS4/
Alleen bundel met Knack & Ghost is nog leverbaar op Day One.

• kibber
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 00:16:
[...]

Hmm ik heb nog niets gehad en heb hem gisteren besteld
Vaag... Twee dagen geleden besteld en nog geen mail...

Verwijderd

Hopelijk krijg ik over 2 weken een E-mail.
Wehkamp ook gewijzigd naar 2 weken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:55
Hmmmmm, verwachten jullie dat de PS4 snel op marktplaats staat? Snelle manier om niet te wachten.

[ Voor 88% gewijzigd door Wackmack op 15-11-2013 09:51 ]

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:31
AtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:35:
Wehkamp ook gewijzigd naar 2 weken.
Hier ook maar ik vraag me wel af hoe realistisch dat is. Kan me goed voorstellen dat het gewoon een vaste datum is en dat ze straks pas iets kunnen roepen als ze een voorraad binnen krijgen.
Maar ja, misschien is dit wel teveel doemdenken :P
Katseviool schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:51:
[...]

Hier ook maar ik vraag me wel af hoe realistisch dat is. Kan me goed voorstellen dat het gewoon een vaste datum is en dat ze straks pas iets kunnen roepen als ze een voorraad binnen krijgen.
Maar ja, misschien is dit wel teveel doemdenken :P
Was het niet zo dat als je bestelnummer op 03 eindigt je bij de 1e batch zit? 04 was dan 2e batch.

• DeBaroN
  • Laatst online: 19:13
AtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:54:
[...]

Was het niet zo dat als je bestelnummer op 03 eindigt je bij de 1e batch zit? 04 was dan 2e batch.
Mijn bestelnummer eindigt op 03 en heb op 18 juni besteld. Levertijd staat nu op 2 weken.
Ik neem aan dat ik bij de 1e batch zit en hem dan ook krijg.

[ Voor 3% gewijzigd door DeBaroN op 15-11-2013 09:56 ]

baronruud schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:56:
[...]

Mijn bestelnummer eindigt op 03 en heb op 18 juni besteld. Levertijd staat nu op 2 weken.
Ik neem aan dat ik bij de 1e batch zit en hem dan ook krijg.
Ik heb ook 03 en op 7 augustus besteld. Dus als het klopt dan had wehkamp een veel later kantelpunt dan vele andere shops.

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
.

[ Voor 105% gewijzigd door Styx_ op 15-11-2013 11:30 ]

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:31
AtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:54:
[...]

Als ik even zoek op Twitter ben ik nog niet helemaal zeker van die theorie:
https://twitter.com/UniQGamerNL/status/398105638028312576

• Ithariuz
  • Laatst online: 12-11 12:53
[...]

Ik heb ook de killzone bundle besteld en nog geen mail gehad.. ik heb zelfs een bevestiging gehad van een amazon medewerker dat hij 3 december komt..
Dear xxx,

I'll be happy to help you today.

I would like to inform you that I just verified your order xxxx and you will received your order on December 3rd.

To see the estimated delivery date of your order, please visit Your Account from our home page:

www.amazon.es/mispedidos

For furthers details you can contact us by using the following link:

www.amazon.es/contactanos

Thanks for trusting in Amazon.es.

Un atento saludo,
xxxx.

• DeBaroN
  • Laatst online: 19:13
Katseviool schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:17:
[...]

Als die kerel gewoon ff op "mijn bestellingen" kijkt in zijn Wehkamp account, ziet hij toch wat de levertijd is?!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Sony.nl mag de leverdatum ook wel eens gaan aanpassen, staat al 4,5 maand op 'levering tussen 30/12 en 31/12'.

• xoniq
Versteegrob schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 09:51:
Hmmmmm, verwachten jullie dat de PS4 snel op marktplaats staat? Snelle manier om niet te wachten.
Staat nu al op Marktplaats.
Als je maar van tevoren weet dat je de eerste maanden na de release op Marktplaats het dubbele ervoor betaald.

• RDMA
CRXDelSol schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:56:
[...]

Als je maar van tevoren weet dat je de eerste maanden na de release op Marktplaats het dubbele ervoor betaald.
Dat lijkt me een tikkeltje overdreven.

• Mbb15
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
CRXDelSol schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:56:
[...]

De eerste maanden is wel heel overdreven, maximaal een maand. Het dubbele is ook heel overdreven, maximaal de helft erbij

• xoniq
RDMA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:57:
[...]

Dat lijkt me een tikkeltje overdreven.
Vind je?
850 euro voor een Killzone pakket van 430 euro.
Reken maar uit.
Wordt straks alleen maar erger wanneer de mensen die 4 PS4's besteld hebben, die binnen krijgen enzo.

• RDMA
CRXDelSol schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:00:
[...]

Vind je?
850 euro voor een Killzone pakket van 430 euro.
Reken maar uit.
Wordt straks alleen maar erger wanneer de mensen die 4 PS4's besteld hebben, die binnen krijgen enzo.
Mensen gaan geen 850€ neerleggen voor een pakket van €430. Zeker niet als Marktplaats zometeen overspoeld gaat worden met PS4's.

Verwacht dat je tussen de €50-€100 winst kunt maken de eerste weken.

• Origins
  • Niet online
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=777

nachtlaunches GM

Helaas zit mijne er niet bij, maar ik schrok in eerste instantie wel van het eerste zinnetje.
Katseviool schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:17:
[...]

Misschien dat 03 wel in de range van door Sony toegezegd is en 04 in de "we zullen kijken wat we kunnen doen" range
?

Het blijft giswerk helaas. Ik vind het ook raar dat er zo vlak voor launch nog zo weinig concreets bekend is over de pre orders.

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:20
RDMA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:40:
Sony.nl mag de leverdatum ook wel eens gaan aanpassen, staat al 4,5 maand op 'levering tussen 30/12 en 31/12'.
Ja, inderdaad!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Origins schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:13:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=777

nachtlaunches GM

Helaas zit mijne er niet bij, maar ik schrok in eerste instantie wel van het eerste zinnetje.
Deelnemende Game Mania Stores :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Origins
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:28:
[...]

Deelnemende Game Mania Stores :?
Sorry 2de, Gezien de beperkte aantallen, kan je jouw pre-order alleen ophalen in de game mania store waar je jouw pre-order heb geplaatst.

Kwam anders op me over dit zinnetje :o

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57
Ben wel benieuwd of ze tijdens de nacht launch al losse PS4's verkopen, de paar die er misschien zijn, of dat die pas in het rek liggen als de winkel 's morgens open gaat.
Frijns.Net schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:32:
Ben wel benieuwd of ze tijdens de nacht launch al losse PS4's verkopen, de paar die er misschien zijn, of dat die pas in het rek liggen als de winkel 's morgens open gaat.
Zoals reeds vele malen besproken zal dit (helaas voor jou?) niet het geval zijn. ;)

• ksborg
  • Laatst online: 04-11 10:47
Krijg net een telefoontje van Gameshop Twente. Die zouden enkele maanden geleden al wat laten horen, maar toen niks vernomen (en dus ergens anders pre-order geplaatst)... Maar goed ook, want ze kregen er blijkbaar maar een handje vol binnen.

Verwijderd

Ik heb gister een killzone bundel besteld op intertoys.nl, hier staat gewoon aangegeven dat hij niet is uitverkocht en de release gewoon op de 29e is. Als ik nu op de site kijk ( http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O ) dan zie ik dat er staat max. Aantal reserveringen bereikt.. Betekent dat dat ik m op tijd heb besteld? Wat denken jullie?
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:39:
Ik heb gister een killzone bundel besteld op intertoys.nl, hier staat gewoon aangegeven dat hij niet is uitverkocht en de release gewoon op de 29e is. Als ik nu op de site kijk ( http://www.intertoys.nl/g...puters?ici=br+gps4_test_O ) dan zie ik dat er staat max. Aantal reserveringen bereikt.. Betekent dat dat ik m op tijd heb besteld? Wat denken jullie?
Ik weet bijna zeker dat je te laat was.

Verwijderd

Ik ben net gebeld door MM Den Haag. En ik omdat ik bij de eerst 15 zat mocht ik het upgraden. Heb uiteraard de grootste bundel genomen.

Ik ben blij!

• kibber
Ithariuz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:19:
[...]

Ik heb ook de killzone bundle besteld en nog geen mail gehad.. ik heb zelfs een bevestiging gehad van een amazon medewerker dat hij 3 december komt..

[...]
Ik denk dat we redelijk safe zitten aangezien de mensen met een kale PS4 verwezen worden naar de bundel. Dat doe je niet (meer) als je geen voorraad hebt.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:26
Is er al iets bekend over wannneer de tweede levering ongeveer komt? Er waren geruchten slecht 1/2 weken, maar ook pas in 2014.
Ik heb op 29 augustus op Bol.com besteld. Is het niet raar dat ze nog niks (laten) weten?

• Ithariuz
  • Laatst online: 12-11 12:53
kibber schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:46:
[...]

Ik denk dat we redelijk safe zitten aangezien de mensen met een kale PS4 verwezen worden naar de bundel. Dat doe je niet (meer) als je geen voorraad hebt.
Tik m aan ouwe! :9~

Verwijderd

Fleximex schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:47:
Is er al iets bekend over wannneer de tweede levering ongeveer komt? Er waren geruchten slecht 1/2 weken, maar ook pas in 2014.
Ik heb op 29 augustus op Bol.com besteld. Is het niet raar dat ze nog niks (laten) weten?
Ik heb op 28 augustus besteld bij bol maar ook niets gehoord.

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-11 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:01:
[...]

Ik begin juni, heb ook niks gehoord. Maar bol heeft op de site gezet dat bestellingen na (weet de datum niet meer) niet meer gegarandeerd zijn voor 29 november. Ff de ps4 opzoeken bij bol, zie je het zo.

• RDMA
Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:01:
[...]

Op de PS4 pagina van Bol staat toch dat nog niet bekend is wanneer de tweede levering volgt? Vrij logisch dat je nog niks hebt gehoord dus.

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:40:
[...]

Ik weet bijna zeker dat je te laat was.
Ik denk het eigenlijk niet want hij was gewoon nog beschikbaar gister en sinds vandaag dus echt niet meer. Ik denk ook dat de bundels een totaal ander leveringssysteem hebben dan de kale ps4. De bundels worden op een hele andere manier verpakt en aangezien die bundels de afgelopen weken pas verschijnen denk ik dat de mensen, die gewoon hebben besteld zonder dat er nog een verlate releasemelding stond, m gewoon zullen hebben op de 29e.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

Iedereen bij de MM wordt zo onderhand al gebeld. Vind het raar dat ik nog niet gebeld ben. Stond nummer 2 op de lijst in Roermond. Nouja, we wachten maar eventjes af

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• xoniq
Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:12:
Iedereen bij de MM wordt zo onderhand al gebeld. Vind het raar dat ik nog niet gebeld ben. Stond nummer 2 op de lijst in Roermond. Nouja, we wachten maar eventjes af
Ik bij MM Leeuwarden ook niet.
Maarja ik sta >30 in de lijst, en las dat alleen de eerste X aantal gebeld worden tot de bundels op zijn.
Ach, het maakt mij niet uit, ik hoef geen camera, en geen tweede controller, dus alleen de game.

[ Voor 10% gewijzigd door xoniq op 15-11-2013 12:30 ]

Verwijderd

Ja de eerste 15 worden gebeld

• Teunke7
  • Laatst online: 30-12-2024
Oxigeon schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:12:
Ik ben ook nog niet gebeld maar ik sta dan ook in de 2de levering. Daarnaast heb ik hem via de webshop besteld met ophalen in Roermond :9
Pagina: 1 ... 24 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot