Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:25:
[...]

Knap, want killzone was niet mogelijk om te versturen naar Nederland. Ik neem aan dat je een USA adres hebt gebruikt?

Want met verzendkosten naar NL + ingehouden import charges door Amazon kwam je eerder op 130 euro uit.
Ja ik heb een amerikaans adres gebruikt. Killzone en Knack worden inderdaad niet naar Nederland verzonden. De rest van de PS4 spellen wel trouwens (voor zover ik weet).
dutchgio schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:56:
[...]

Dat is alsnog goedkoop, want in de pricewatch beginnen next-gen games mpvanaf ongeveer 70 euro... Ik hoop dat dit nog zalt naar 60 euro.
3 x 60 is al 120 dus je bent zelfs dan nog goedkoper uit..
Klopt, zelfs wanneer je rechtstreeks naar Nederland zou versturen zou je nog een stuk goedkoper zijn. 43 euro per game ipv de 60-70 die je in Nederland betaald.

[ Voor 31% gewijzigd door ryderb op 13-11-2013 21:00 ]

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ryderb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:57:
[...]

Ja ik heb een amerikaans adres gebruikt. Killzone en Knack worden inderdaad niet naar Nederland verzonden. De rest van de PS4 spellen wel trouwens (voor zover ik weet).

[...]

Klopt, zelfs wanneer je rechtstreeks naar Nederland zou versturen zou je nog een stuk goedkoper zijn. 43 euro per game ipv de 60-70 die je in Nederland betaald.
Dacht al :) ja echt super irritant, had nog contact met customer service, maar ze konden niks aan doen (wel toevallig net sony 1st party games, zou dit mandated door sony zijn?).

Omdat ik killzone sowieso al wil, en black flag ook al besteld heb, bleven er geen games over.

Dan was het misschien cod + bf4 + nfs, maar ja dan heb ik drie shooters, toch geen tijd om te spelen. En qua racegames hou ik het wel bij Gran Turismo 6.

Ps4/switch gamer

ryderb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:57:
[...]
[...]

Bij Gamedumper zit er iets rek in en kost een controller 55 euro, en zijn battlefield en AC:black flag 57 euro.
Killzone alleen weer 67....
Maar dan nog is Amazon goedkoper.
Is Amazon.de of .co.uk ook goedkoper?! Die verzending gaat iets makkelijker..

• NinTeNdO_FrEaK
co.uk goedkoper + engels hoesjes + gratis verzending. 49 pond dus ongeveer 55-60 euro ook voor meeste games.

amazon de is meeste games 69 euro

[ Voor 23% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 13-11-2013 21:19 ]

Ps4/switch gamer

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
Eriko1 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:35:
Lees nu dat een aantal zijn gebeld door de MM ivm de killzone bundel, iemand al wat gehoord van MM Leeuwarden??
Ik niet, zit ook al te wachten tot ik gebeld wordt met een 058 nummer haha, maarja, het zou zuur zijn als je de bundel om zet, en ze vervolgens niet genoeg bundels hebben ofzo tegenover blank pakketten ..

Verwijderd

Kan bevestigen dat Amazon.es nog bundles heeft. Net besteld en een mailtje naar support gestuurd.

" In any case I have checked your account and the order that you have for this product indicates that it will shipped on December 2nd, to be delivered on December 3rd or December 4th.

Now getting to your other question about any other additional taxes or expenses, I would like to inform you that there are no additional taxes that you have to pay. "

Verwijderd

Geen idee tbh, heb gewoon 20 euro verzendkosten moeten betalen voor express (1-2 dagen).
Het enige waar ze blijkbaar geen leverdatum van kunnen geven is een extra controller.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 22:10 ]

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:08:
Geen idee tbh, heb gewoon 20 euro verzendkosten moeten betalen voor express (1-2 dagen).
Het enige waar ze blijkbaar geen leverdatum van kunnen geven is een extra controller.
Ach, die koop je toch gewoon in NL? Ik wel in ieder geval. Ik koop mijn bundel in Spanje en de rest hier.

Verwijderd

Heb ineens m'n games er ook maar bijbesteld, maakt toch niet uit. Voor zover ik weet is elk spel region free en kan de de gesproken taal etc aanpassen naar engels.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Om de next-gen topics meer 'uniforme titels' te geven, is de titel van dit topic veranderd.

Van: "[PlayStation 4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"
Naar: "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 19:24
net bestelling gedaan bij amazone.es

Bestelnummer:
1 product zal worden verzonden door theduke1989 Amazon.es. Geschatte levertijd: 4 december 2013 - 5 december 2013
Dus niet zo lang, ik had geen zin om 30,- te geven, van dat geld doe ik er nog wat bij, en heb de game...
BTW krijg je bij de console een verticale standhouder ??? of moet je die apart kopen....

[ Voor 14% gewijzigd door theduke1989 op 14-11-2013 00:30 ]

Verwijderd

theduke1989 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 23:02:
BTW krijg je bij de console een verticale standhouder ??? of moet je die apart kopen....
Deze moet je nog apart bijkopen

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:51
Ik heb ook via Amazon.es besteld. De bundel komt voor €450 deze kant op. Ik ben benieuwd of ze hem zoals ze aangeven op 4 of 5 december gaan afleveren.

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-11 12:53
Kan iemand bevestigen dat de bundles op amazon.es nog in december worden geleverd? Als ik wil gaan bestellen staat er namelijk Envío 1 de 1, vertaald: Shipping January 1

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-11 10:47
matery schreef op donderdag 14 november 2013 @ 07:28:
Ik heb ook via Amazon.es besteld. De bundel komt voor €450 deze kant op. Ik ben benieuwd of ze hem zoals ze aangeven op 4 of 5 december gaan afleveren.
Het lijkt me toch dat dat vanuit Spanje moet lukken. Heb laatst binnen 5 dagen (met weekend ertussen) ook wel een pakketje uit Japan hier kunnen krijgen, dan moet hun dat ook lukken :).

• Ithariuz
Stond er bij jou ook bij het afrekenen Envío 1 de 1?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ithariuz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:39:
Kan iemand bevestigen dat de bundles op amazon.es nog in december worden geleverd? Als ik wil gaan bestellen staat er namelijk Envío 1 de 1, vertaald: Shipping January 1
Dit gaat over je bestelde producten, dus verzending 1 van 1 besteld product. Anders zou er staan Envio 1 de Enero.

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Ik heb op t moment twee pre-orders staan, één bij bol.com en één inschrijving bij bart smit van 28 juni. Als iemand die van bart smit wil overnemen moet je mij maar even een bericht sturen. Het is trouwens geen bundel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 09:09 ]

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Ithariuz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:39:
Had ik ook. In mijn order staat echter: Hora prevista de entrega: Martes 3 dic 2013 - Miércoles 4 dic 2013 antes de las 18:30 horas. Ofwel: 3 of 4 december.

Voor de zekerheid heb ik nog even gemaild en toen kreeg ik terug:

On the other hand, I want to confirm you that you will receive this order between December 3rd and December 4rd of 2013.

• Ithariuz
Alvanosa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:07:
[...]

Dit gaat over je bestelde producten, dus verzending 1 van 1 besteld product. Anders zou er staan Envio 1 de Enero.
Super thanks voor je snelle reactie! O+
"Gracias, has realizado tu pedido." :o :9~

• shoombak
  • Niet online
bij amazon.es kun je alleen via CC betalen of zie ik iets over het hoofd?

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

shoombak schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:18:
[...]

bij amazon.es kun je alleen via CC betalen of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij is dat zo bij alle Amazon winkels (iig UK, US en CA dus zou me verbazen als ES dat anders heeft.)

"21 jaar DSL!"

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Wat ik me dan weer afvraag is hoe groot de kans nog is dat je op de launch-day gewoon een PS4 in de winkel kan scoren...Zouden die écht allemaal al op zijn?

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-11 22:10
TradeMarkNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:11:
Wat ik me dan weer afvraag is hoe groot de kans nog is dat je op de launch-day gewoon een PS4 in de winkel kan scoren...Zouden die écht allemaal al op zijn?
In amerika hebben ze per winkel ongeveer 20/30 walk in's. Laatst heeft sony in new york 440 exemplaren beschikbaar gesteld voor mensen zonder een pre-order. De vraag is alleen natuurlijk of sony genoeg heeft om hetzelfde in europa te doen. Ik zelf denk wel dat ze non pre-order exemplaren beschikbaar stellen maar dit zullen er maar een paar zijn geloof ik.

Verwijderd

Er zullen er wel enkele zijn maar de kans gaat niet groot zijn dat je een losse PS4 aantreft. Tenzij Sony veel meer geproduceerd heeft dan ze gezegd hebben.

• xoniq
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:17:
Er zullen er wel enkele zijn maar de kans gaat niet groot zijn dat je een losse PS4 aantreft. Tenzij Sony veel meer geproduceerd heeft dan ze gezegd hebben.
Maakt in feite nog niet uit, de winkels hebben een bepaalde order staan met een vaste hoeveelheid, dat krijgen ze de dag voor de launch day binnen, en die zijn al ge pre-ordered.
Dan zou je hooguit bij de 2e levering kansen maken.

• theduke1989
dus het beste is om mijn bundel die ik nu heb te behouden?
Ik ben overgestapt van normale bundel naar shadowfall bundle, wel jammer, want de megapack bundel was toch leuker geweest. Maar goed, dus niet cancellend it?

• TradeMarkNL
  • Laatst online: 23-11 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
Bah ;) Dan moet ik maar hopen...Wellicht dat ergens iemand z'n pre-order opzegt of niet ophaalt. Want ik heb het idee dat als ik nu nog een bestelling plaats, 'm uiteindelijk later heb dan wanneer ik rond de launch langs 800 winkels ga.

• xoniq
theduke1989 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:24:
dus het beste is om mijn bundel die ik nu heb te behouden?
Ik ben overgestapt van normale bundel naar shadowfall bundle, wel jammer, want de megapack bundel was toch leuker geweest. Maar goed, dus niet cancellend it?
Ik zou het niet doen .. De kans dat je een PS4 bemachtigt als je nu cancelled is heel klein.
De orders die winkels hebben gedaan, is al uitverkocht.
Je kan hooguit in één of ander dorpje misschien nog iets vinden, maar niet bij de grotere winkels.

• xoniq
TradeMarkNL schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:26:
Bah ;) Dan moet ik maar hopen...Wellicht dat ergens iemand z'n pre-order opzegt of niet ophaalt. Want ik heb het idee dat als ik nu nog een bestelling plaats, 'm uiteindelijk later heb dan wanneer ik rond de launch langs 800 winkels ga.
Van die 800 winkels zal er vast één zijn die zijn pre-order quota niet heeft gehaald.
En ik weet niet wat winkels neer zetten als deadline voor pre-orders.
Moet je 'm binnen 1 dag ophalen, of krijg je er een week voor? Is heel vaag nog.
Ze kunnen 'm sowieso niet zomaar de volgende dag in de verkoop gooien als je 'm al hebt aanbetaald zoals je bij veel winkels moest doen.

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 22:01
Gister bij toysxl megastores te den haag langs geweest.
Zij nemen geen pre-orders meer aan en weten niets over bundels.

Bcc megastores gaat de ps4 niet verkopen.

PSN: TheKrish

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36
CRXDelSol schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:27:
[...]

Ik zou het niet doen .. De kans dat je een PS4 bemachtigt als je nu cancelled is heel klein.
De orders die winkels hebben gedaan, is al uitverkocht.
Je kan hooguit in één of ander dorpje misschien nog iets vinden, maar niet bij de grotere winkels.
Dorpje? Bij de dorpse Intertoys'en hier in de buurt, zitten ze nu tussen de 15 en de 20 pre-orders, terwijl ze misschien maar 5 consoles krijgen geleverd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:53
CRXDelSol schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:28:
[...]

Van die 800 winkels zal er vast één zijn die zijn pre-order quota niet heeft gehaald.
En ik weet niet wat winkels neer zetten als deadline voor pre-orders.
Moet je 'm binnen 1 dag ophalen, of krijg je er een week voor? Is heel vaag nog.
Ze kunnen 'm sowieso niet zomaar de volgende dag in de verkoop gooien als je 'm al hebt aanbetaald zoals je bij veel winkels moest doen.
Bij Nedgame heb ik een week om hem op te halen. Daar ga ik zeker geen gebruik van maken :p

• theduke1989
ik ga sowieso nog even langs saturn/bart smit/intertoys etc etc, kijken of ze daar de megabundel hebben..

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:04
Beakzz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:41:
[...]

Bij Nedgame heb ik een week om hem op te halen. Daar ga ik zeker geen gebruik van maken :p
Klopt ik heb dat ook op me aanbetalingsbewijs staan binnen 7 dagen ophalen maar is dit ook daadwerkelijk zo want volgens mij is het printje dat wij hebben gehad dat je je ps4 day one kan ophalen niet bindend? Ik heb al gemeld dat ik hem Zaterdag 30 November ophaal omdat ik simpelweg vrijdag geen tijd ervoor heb.

[ Voor 10% gewijzigd door michaeltjeh1 op 14-11-2013 11:08 ]

• xoniq
Jumpman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:34:
[...]

Dorpje? Bij de dorpse Intertoys'en hier in de buurt, zitten ze nu tussen de 15 en de 20 pre-orders, terwijl ze misschien maar 5 consoles krijgen geleverd.
Bedoelde meer van, als je een dorpje hebt met een Intertoys, heb je meer kans dan in een grotere stad waar veel meer games zijn die pre-orderen.
Maar ja als ik jou zo hoor is die kans ook heel klein dus.
Is het iemand al opgevallen dat de bundel ps4 + killzone + 2e controller + camera bij Bartsmit van de site is verdwenen?!
Nergens meer te vinden, alleen de ps4 + killzone bundel nog.

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 10:55
Zoals ik nu lees zal er tijdens de launch dus niet veel Playstations los in de winkel verkrijgbaar zijn (wat opzich logisch is).

Zoals ik al zei gaat me broer midden december naar the USA, wat is de kans dat rond 10 dec (door bijv een tweede/derde levering) er wel playstations in de winkels liggen?

• theduke1989
makaa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:46:
Zoals ik nu lees zal er tijdens de launch dus niet veel Playstations los in de winkel verkrijgbaar zijn (wat opzich logisch is).

Zoals ik al zei gaat me broer midden december naar the USA, wat is de kans dat rond 10 dec (door bijv een tweede/derde levering) er wel playstations in de winkels liggen?
wil je in december begin decembeR? Bestel hem uit Amazone.es, daar kan je hem op 3/4 december verwachten in huis.

Kreeg btw van makro:
Geachte heer theduke1989,

Helaas is vanuit Sony besloten om voor de release geen voorraad aan Makro te leveren. Wij zullen dus niet in staat zijn om op 29 november de Playstation 4 te verkopen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

MAKRO NEDERLAND

Benjamin Broekhuizen
Customer Service Center

Postbus 159
2290 AD Wateringen
E contact@makro.nl
P 0900 2025300 (€ 0,25 per minuut)
F 0174 292 441

• xoniq
makaa schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:46:

- Het is onbekend wanneer de volgende batches komen.
- Het is onbekend hoeveel er überhaubt in Amerika naar de winkels gaan.
- Het is niet bekend hoeveel er los verkocht worden in Amerika.

Als we het toch over 'kansen' hebben, denk ik dat de kans heel groot is, dat het aantal mensen die het antwoord op je vraag weten, vrijwel nihil is.

• xoniq
theduke1989 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:49:
[...]

wil je in december begin decembeR? Bestel hem uit Amazone.es, daar kan je hem op 3/4 december verwachten in huis.

Kreeg btw van makro:
Geachte heer theduke1989,

Helaas is vanuit Sony besloten om voor de release geen voorraad aan Makro te leveren. Wij zullen dus niet in staat zijn om op 29 november de Playstation 4 te verkopen.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

MAKRO NEDERLAND

Benjamin Broekhuizen
Customer Service Center

Postbus 159
2290 AD Wateringen
E contact@makro.nl
P 0900 2025300 (€ 0,25 per minuut)
F 0174 292 441
En toen keek je naar je scherm, het karige mailtje doorgelezen, en dacht je: 'En bedankt ..'

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 10:55
CRXDelSol schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:49:
[...]

- Het is onbekend wanneer de volgende batches komen.
- Het is onbekend hoeveel er überhaubt in Amerika naar de winkels gaan.
- Het is niet bekend hoeveel er los verkocht worden in Amerika.

Als we het toch over 'kansen' hebben, denk ik dat de kans heel groot is, dat het aantal mensen die het antwoord op je vraag weten, vrijwel nihil is.
afwachten dus...xzal tegen me broer zeggen dat ie mag gaan zoeken tijdens zijn zakelijk bezoekje at the states...hopen dat er een aantal los te koop zijn dan...scheelt toch weer 100 euries

• theduke1989
CRXDelSol schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:50:
[...]

En toen keek je naar je scherm, het karige mailtje doorgelezen, en dacht je: 'En bedankt ..'
om eerlijk te zeggen inderdaad ja, want van Makro had ik het wel verwacht...

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:17
dutchgio schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:45:
Is het iemand al opgevallen dat de bundel ps4 + killzone + 2e controller + camera bij Bartsmit van de site is verdwenen?!
Nergens meer te vinden, alleen de ps4 + killzone bundel nog.
Ze zijn door hun beloofde voorraad heen,denk mensen die hem gereserveerd hadden over +- 10 dagen kunnen bestelen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• xoniq
theduke1989 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:53:
[...]

om eerlijk te zeggen inderdaad ja, want van Makro had ik het wel verwacht...
Ik kwam het eerder tegen in dit topic, dat de Makro dat niet ging leveren inderdaad.

• roda_djavulen
  • Laatst online: 26-11 14:06
Nog tweakers die een PS4 besteld hebben via centralpoint?

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11 22:23
Ja ik heb de megabundel daar besteld, eigenlijk meer als backup mocht blijken dat ik die bij Nedgame toch niet krijg. Volgens mij levert Centralpoint gewoon op release.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
GM Arnhem dus nu weer niet... zou als ik GM was maar eens rond gaan bellen naar je klanten in Arnhem, omdat er anders een hoop teleurgestelde puppets om 00.00 uur op 29 nov aan de deur staan...hetgeen je krijgt als je eerst verkondigt wel open te gaan...

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=777

• roda_djavulen
blu-fox schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:22:
Ja ik heb de megabundel daar besteld, eigenlijk meer als backup mocht blijken dat ik die bij Nedgame toch niet krijg. Volgens mij levert Centralpoint gewoon op release.
Ok, dankje. Ik heb ze ook gemaild, 6 november en toen verwachtten ze gewoon te kunnen leveren ja. Als je nu op de site kijkt staat er 5 december maar de eerste levering zal wel op zijn dan.

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
hully schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:44:
GM Arnhem dus nu weer niet... zou als ik GM was maar eens rond gaan bellen naar je klanten in Arnhem, omdat er anders een hoop teleurgestelde puppets om 00.00 uur op 29 nov aan de deur staan...hetgeen je krijgt als je eerst verkondigt wel open te gaan...

http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=777
heb voor de zekerheid gebeld naar GM Arnhem centrum en ze zijn NIET open in de nacht 28/29 nov. in tegenstelling tot eerdere toezegging van wel.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

Heb zoon sterk vermoeden dat alle winkels gaan terugkrabbelen van een eventuele nachtverkoop. Puur voor de veiligheid van de medewerkers en consumenten. Iedereen weet dat iemand die voor de winkel wacht of los 400€ in de zak heeft met een PS4 + games naar buiten komt.

[ Voor 48% gewijzigd door Oxigeon op 14-11-2013 14:19 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:17:
Heb zoon sterk vermoeden dat alle winkels gaan terugkrabbelen van een eventuele nachtverkoop.
Als je geen toestemming krijgt om games en accessoires te verkopen kost het meer dan het oplevert.
Oxigeon schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:17:
Heb zoon sterk vermoeden dat alle winkels gaan terugkrabbelen van een eventuele nachtverkoop. Puur voor de veiligheid van de medewerkers en consumenten. Iedereen weet dat iemand die voor de winkel wacht of los 400€ in de zak heeft met een PS4 + games naar buiten komt.
Voor een enkele game is die dreiging er veel minder, maar bij zulke grote bedragen is dat veel reëler.
Het lijkt me dan ook een verstandige keuze om vooral niet naar een nachtopening te gaan...

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Zo killzone mega bundel in the pocket. Net met MM Heerlen gebeld. Mijn pre oder is omgezet. Nu nog 2 weekjes wachte.

• NinTeNdO_FrEaK
Mijn Black Flag USA collectors edition voor ps4 is net binnen. Now the waiting game really begins.

Ps4/switch gamer

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:07
Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw inschrijving van producten bij Bart Smit.

U heeft 'PS4 500GB +KILLZONE 1STE LEVER' bij ons ingeschreven.

Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.
Uw inschrijving zal daarom uit ons systeem worden gehaald.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:57
Ik kreeg dezelfde mail als k1978... Ook mijn order is verwijderd.

Gaat lekker...

[ Voor 85% gewijzigd door Rowwan op 14-11-2013 15:26 ]

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Mail van de BS:

"Geachte internetklant,

U heeft 'PS4 500GB+KILLZONE 1 LEV 2' bij ons ingeschreven.

Helaas is dit artikel niet meer leverbaar omdat de leverancier geen voorraad meer heeft of omdat het product is verwijderd uit onze collectie.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

De shopmanager"

Viel te verwachten, maar toch. :')

• Nasje12
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-11 15:43
Dit slaat toch nergens op, ik heb voor 24 augustus de PS4 besteld.

EN gewijzigd naar de bundel om zo eruit gekickt te worden?

Robert
RDMA schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:25:
Mail van de BS:

"Geachte internetklant,

De shopmanager"

Viel te verwachten, maar toch. :')

[ Voor 3% gewijzigd door Nasje12 op 14-11-2013 15:29 ]

sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
Nasje12 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:28:

Robert

[...]
Inderdaad ik heb hem ook voor 24 augustus besteld (volgens mij ergens in juni / juli) rare gang van zaken.

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
Nasje12 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:28:

Robert

[...]
Ik ook, eind juli zelfs al meen ik. Achja, gelukkig heb ik mijn order van 1 juli bij Sony nog.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Heb ik ook ontvangen, mycom doet wel killzone bundels.

• NinTeNdO_FrEaK
En jij denkt dat mycom gaat leveren, dat zou wel een absoluut wonder zijn.

Ps4/switch gamer

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:52
Ik heb hem zelfs op 24 mei besteld... jezus wat een eikels. Heb nog een pre order bij MM lopen, maar geen bundel :(

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44
Iemand iets van MM Den Haag gehoord?

• roda_djavulen
Ook net mail gehad van Bart smit, nuja nog 3 kansen:P

• MarcoPolo
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:30:
Ik vind mycom beter dan bartsmit, echt een ...... speelgoedwinkel!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:23
lekker inderdaad, heb mijn bestelling ook nog bij Bol.com maar dat is geen bundel. Overigens zie ik op de site van Bol.com het volgende:

EXTRA INFORMATIE M.B.T. LEVERING EN RELEASEDATUM
Heb je de PS4 na 31 juli besteld, dan kunnen wij een levering op de dag van release niet meer garanderen. Uiteraard doen wij ons best om de console z.s.m. bij jou af te leveren. Tot op heden weten wij nog niet wanneer dit is.

• MarcoPolo
Anders maar hopen dat er een paar in de winkel liggen op 29 als mycom niet leverd.

• MarcoPolo
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:30:
Misschien stelt mycom de bundels zelf samen, maar dat lijkt me sterk.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 06:41

Nik

Geachte internetklant,

De shopmanager
Hier ook dus. :-(

• MarcoPolo
Iemand verder nog iets gehoord of gezien over die assasins creed bundel voor de ps4???

• Jerry2215
  • Laatst online: 01-02 17:39
Wat... zelfde mail van Bart Smit ontvangen... Ik had ze zelfs nog gemailt met de vraag hoe het nou precies zat. Ik had de PS4 op 14 juni bij ze gereserveerd.
25-10-2013
Geachte heer/mevrouw,

Wanneer u een upgrade heeft gedaan ontvangt u een week van te voren een email met een link om het product te bestellen. De reserveringen hebben voorrang. Wanneer u de bestelling heeft geplaatst ontvangt u de ps4 op de dag van release.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-11 20:29
Yep, hier ook helaas de mail. Wat een neppe gang van zaken.
Was te verwachten (tja..), maar dat als ik zo lees bijna iedereen eruit wordt gekicked..

Verwijderd

Dat is slecht nieuws. Ik had echt mijn laatste hoop gevestigd op de Bart Smit wat betreft die bundel. De Media Markt werkt ook erg slecht mee.

Echt jammer, want het scheelt een hoop geld als ik die controller,KZ en camera apart moet gaan halen.

Balen dit zeg.

• MarcoPolo
http://www.psx-sense.nl/1...famous-second-son-online/

Nu ook al een infamous bundel, k heb ook al eens een van assasins creed gespot nou misschien is er nog meer hoop!!!
Zelfde mail van de bartmit..

Als ze nu maar niet nog zo'n mail sturen dat de kale ps4 ook gecancelled wordt....

[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 14-11-2013 15:39 ]

• theduke1989
roda_djavulen schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:08:
Nog tweakers die een PS4 besteld hebben via centralpoint?
ik heb ze gebeld, maar ze wete niet echt precies hoeveel ze er gaan krijge....

• MarcoPolo
http://www.psx-sense.nl/1...famous-second-son-online/

Nu ook al een infamous bundel, k heb ook al eens een van assasins creed gespot nou misschien is er nog meer hoop!!!

• Jerry2215
Het rare is idd dat het 'PS4 500GB+KILLZONE 1' is, terwijl die ik helemaal niet heb gereserveerd, alleen de mega bundel.... Hoop snel antwoord op m'n mailtje te krijgen.

• roda_djavulen
theduke1989 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:38:
[...]

ik heb ze gebeld, maar ze wete niet echt precies hoeveel ze er gaan krijge....
Ok, thanks!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44
Net met MM-Den Haag aan de lijn gehangen en de meneer had het over 80 ps4 in totaal. Hier zaten ook een aantal bundels bij en ze bellen een week van te voren op om te vragen of je wilt upgraden.

• keanu_
Jerry2215 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:39:
Het rare is idd dat het 'PS4 500GB+KILLZONE 1' is, terwijl die ik helemaal niet heb gereserveerd, alleen de mega bundel.... Hoop snel antwoord op m'n mailtje te krijgen.
Het is inderdaad niet echt duidelijk wat ze daarmee bedoelen.
De megabundel? Want die PS4+ KZ had ik niet besteld..
Jerry2215 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:39:
Volgens mij wordt hier de megabundel ook mee bedoeld, niet?

Verwijderd

Na berichten in dit topic over het bestellen van een ps4 op amazon.es ben ik ook eens gaan kijken. Ik heb hem zojuist besteld en heb ook een verwachte leverdatum van 4 a 5 december. Zijn er naast amazon.es nog andere (internationale)sites waar ik een levering binnen week na release kan verwachten?

• roda_djavulen
Zal wel want ik heb ook alleen de mega bundel besteld bij BS en heb ook de mail gehad, net zoals jullie

• theduke1989
Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:44:
Na berichten in dit topic over het bestellen van een ps4 op amazon.es ben ik ook eens gaan kijken. Ik heb hem zojuist besteld en heb ook een verwachte leverdatum van 4 a 5 december. Zijn er naast amazon.es nog andere (internationale)sites waar ik een levering binnen week na release kan verwachten?
zelf zit ik te zoeken naar een leverancier die megabundels verkoopt.
Alleen je hebt niet zoveel zie ik :( ....

• Jerry2215
Heb nog wel een megabundel staan bij amazon.de van voor 30 september, maar nog steeds geen bevestigde datum :(

• PS3-media
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08-2022
http://www.psx-sense.nl/1...lden-meerdere-gebruikers/

Zijn veel mensen met het probleem

• Nasje12
Bart Smit ‏@bartsmitcom 6m
Beschouw hem maar als niet verstuurd. Die mail was een foutje, je reservering geldt nog gewoon!

Twitter naar aanleiding van vragen over de mail...

Gelukkig (denk ik, of voorbode van wat er nog moet komen?)

[ Voor 9% gewijzigd door Nasje12 op 14-11-2013 16:00 ]

Verwijderd

Gelukkig maar. Ik ben wel benieuwd wanneer we de daadwerkelijke bestelling kunnen gaan plaatsen. Zo'n reservering bij Bart Smit is leuk maar je hebt er natuurlijk eigenlijk weinig aan. Ze gaan er nooit genoeg van krijgen.

• Jerry2215
Mooi haha. Schrok toch wel even.
Geachte heer/mevrouw,

De email die u zojuist heeft ontvangen met de melding dat de Playstation 4 niet meer leverbaar zou zijn is onterecht verzonden.

Wij hebben uw reservering correct genoteerd. U ontvangt zo spoedig mogelijk een email met een link waarmee u de bestelling kunt plaatsen.

U kunt deze email als niet verzonden beschouwen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Verwijderd

Ah, d'r hebben er een paar flink lopen zweten dus >:)

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:52
Nog geen mail gehad anders, pff :p

• Nasje12
Ik ook niet, wel een mailtje gestuurd naar de klantenservice: gebounced want hun mailbox is vol....

Jerry2215 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:18:
Mooi haha. Schrok toch wel even.

[...]
Haha, en nu kan men aan iedereen gaan uitleggen dat het niet zo is.. ;)
>:)

• Amaze86
Heb ze ook maar is gemaild,anders op dixons hopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• keanu_
Het voorspelt in ieder geval weinig goeds :P

• Amaze86
Email onterecht verzonden,mijn reservering voor de bundel staat vast :) nu hopen dat het klopt.

Pagina: 1 ... 23 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot