Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-11 19:24
dutchgio schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:50:
[...]

En meteen volledige bedrag betaald?!
CC he, dus je hebt ongeveer 40 dagen de tijd....

• theduke1989
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:49:
net op amazon.de besteld, thanks voor de heads up, 2 december in huis!
ik neem aan de normale versie, de bundle versie is namelijk niet te koop meer voorop 29STE...

Verwijderd

Kan amazon.de nog?

• theduke1989
amazone.fr heeft de bundel versie nog in huis liggen.

Console PS4 500 Go Noire + Killzone : Shadow Fall + Caméra PS4 + 2ème Manette PS4 Dual Shock
de Sony
Plate-forme: PlayStation 4
4.4 étoiles sur 5 Voir tous les commentaires (7 commentaires client)
Prix conseillé : EUR 499,99
Prix : EUR 499,00 LIVRAISON GRATUITE Détails
Économisez : EUR 0,99
Précommande garantie au plus bas prix ! En savoir plus.

Cet article paraîtra le 29 novembre 2013.
Commandez-le dès aujourd'hui.
Expédié et vendu par Amazon. Emballage cadeau disponible.
http://www.amazon.fr/gp/p...=433235787&pf_rd_i=405320
en ze leveren hem uiteraard vanaf de 29ste maar er zitten dus geen invoerrechten en al die shitzooi bij ???Qua restricties? hoe zit dat want krijg je dan zo'n aparte account of wat? ik weet wel dat PS4 regiovrij is, dus het zou niet moeten maar alsnog waar je hem koopt?

[ Voor 8% gewijzigd door theduke1989 op 12-11-2013 15:58 ]

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:47
Bij FR staat nformations concernant la date de livraison de votre console
Pour toute commande ayant été effectuée avant le 14 octobre 2013 inclus, la livraison est garantie pour le jour de la sortie. Pour toute commande passée à partir du 15 octobre, la livraison est garantie en janvier 2014. La date de livraison exacte vous sera communiquée par email dès que possible. Pour en savoir plus sur la console PS4, rendez-vous sur notre boutique dédiée PS4.
› Encore plus d'offres spéciales

*vertaling
informatie met betrekking tot de leveringsdatum van je console
Voor bestellingen die zijn gedaan vóór 14 oktober 2013 opgenomen, wordt levering gegarandeerd op de dag van de release. Voor alle orders die vanaf 15 oktober, wordt levering gegarandeerd in januari 2014. De exacte leverdatum zullen per email worden gemeld zo snel mogelijk. Voor meer informatie over de PS4 console te leren, ga dan naar onze winkel is gewijd PS4.
> Bekijk meer aanbiedingen

Echter op .es niet... daar beweren ze nog altijd release datum

[ Voor 30% gewijzigd door Xenophoben op 12-11-2013 15:59 ]

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
theduke1989 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:57:
amazone.fr heeft de bundel versie nog in huis liggen.

Console PS4 500 Go Noire + Killzone : Shadow Fall + Caméra PS4 + 2ème Manette PS4 Dual Shock
de Sony
Plate-forme: PlayStation 4
4.4 étoiles sur 5 Voir tous les commentaires (7 commentaires client)
Prix conseillé : EUR 499,99
Prix : EUR 499,00 LIVRAISON GRATUITE Détails
Économisez : EUR 0,99
Précommande garantie au plus bas prix ! En savoir plus.

Cet article paraîtra le 29 novembre 2013.
Commandez-le dès aujourd'hui.
Expédié et vendu par Amazon. Emballage cadeau disponible.
http://www.amazon.fr/gp/p...=433235787&pf_rd_i=405320
en ze leveren hem uiteraard vanaf de 29ste maar er zitten dus geen invoerrechten en al die shitzooi bij ???Qua restricties? hoe zit dat want krijg je dan zo'n aparte account of wat? ik weet wel dat PS4 regiovrij is, dus het zou niet moeten maar alsnog waar je hem koopt?
Ik spreek geen Frans, maar is dit zoiets van voor 15 Oktober besteld en je hebt hem pas op release in huis?

Informations concernant la date de livraison de votre console
Pour toute commande ayant été effectuée avant le 14 octobre 2013 inclus, la livraison est garantie pour le jour de la sortie. Pour toute commande passée à partir du 15 octobre, la livraison est garantie en janvier 2014. La date de livraison exacte vous sera communiquée par email dès que possible. Pour en savoir plus sur la console PS4, rendez-vous sur notre boutique dédiée PS4.
› Encore plus d'offres spéciales

• Xenophoben
Ik heb gekeken op amazon.co.uk , de , it, fr maar daar zijn ze allemaal uitverkocht... allemaal niet release date.. de enige die ik kon vinden was spanje, vandaar dat ik het hier vermeldde

• theduke1989
contact gehad met amazone.fr en ze zeiden gewoon leverbaar....

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44
emperorfz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:18:
Is iemand nog gebeld door een van de MM filialen voor omzetten naar de bundels? Zoals op een andere forum is gemeld, is MM Enschede bezig mensen op te bellen hierover....
MM Den Haag laat maar niks van zich horen.... Heb al een aantal keren gebeld maar geen success...

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Zijn er meer mensen die via Amazon.com spellen bestellen? Of werkt deze code straks ook op Amazon.de bijvoorbeeld?

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 17:19
Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:49:
net op amazon.de besteld, thanks voor de heads up, 2 december in huis!
Waar zie jij die leverdatum staan als ik vragen mag? Zit te twijfelen of ik ook nog ff zal bestellen...

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Ik twijfel zelf ook.. Punt is: ik heb niet zoveel zin in gedoe en neig er dus naar om niet in Spanje ofzo te bestellen. Mijn spaans is een beetje roestig ;)

• gajus26
kibber schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:18:
Ik twijfel zelf ook.. Punt is: ik heb niet zoveel zin in gedoe en neig er dus naar om niet in Spanje ofzo te bestellen. Mijn spaans is een beetje roestig ;)
Bij Amazon.de kun je in het Engels contact met hun opnemen, deze hebben hier een aparte afdeling voor.
Zo doe ik dit wel vaker :p.

• kibber
gajus26 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:20:
[...]

Bij Amazon.de kun je in het Engels contact met hun opnemen, deze hebben hier een aparte afdeling voor.
Zo doe ik dit wel vaker :p.
True, punt is alleen dat ie daar al uitverkocht is ;).

• gajus26
kibber schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:21:
[...]

True, punt is alleen dat ie daar al uitverkocht is ;).
Niet gezien, sorry.
Maar neem aan dat dit evengoed bij Amazon spanje zo zal zijn, niet iedereen die daar woont spreekt namelijk spaans :p.

• Xenophoben
gajus26 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:22:
[...]

Niet gezien, sorry.
Maar neem aan dat dit evengoed bij Amazon spanje zo zal zijn, niet iedereen die daar woont spreekt namelijk spaans :p.
bij mijn bestelling staat anders echt : levering 4-5 december
Paar uur geleden besteld... of hun voorraad systeem deugd niet

[ Voor 8% gewijzigd door Xenophoben op 12-11-2013 16:32 ]

• Robsta86
Nog ff zitten spieken op amazon.de maar daar lees ik dit:

Wichtiger Hinweis zur PlayStation 4
Aufgrund von technischen Problemen bitten wir Sie aktuell keine Änderungen der Lieferadresse oder Zahlungsdaten in bereits bestehenden Bestellungen vorzunehmen, da dies zu einer Verschiebung des Lieferdatums führen kann.
Alle Vorbestellungen, die nach dem 30. September 2013 erfolgen, werden voraussichtlich erst nach Weihnachten, spätestens aber bis Ende Januar 2014 ausgeliefert. Kunden mit einer Lieferadresse in Deutschland, die bis einschließlich 5. August 2013 vorbestellt haben, erhalten die PS4 am Erscheinungstag. Vorbestellungen, die zwischen dem 6. August 2013 und dem 30. September 2013 erfolgt sind, werden schnellstmöglich je nach Verfügbarkeit noch vor Weihnachten ausgeliefert. Über den genauen Liefertermin (sobald bekannt) informieren wir Sie per E-Mail und in Ihrer Bestellübersicht.

Dat heeft dus ook niet veel zin meer... :D

• kibber
Ik heb net even gebeld met de Makro, zij gaven telefonisch aan geen PS4's te leveren vanaf de launch. Later waarschijnlijk wel

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 20:08
Ik heb hem net ook maar even besteld op amazon.es. Werd 3-4 december aangegeven. Maar wel met express vracht dan.

• Xenophoben
rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:15:
Ik heb hem net ook maar even besteld op amazon.es. Werd 3-4 december aangegeven. Maar wel met express vracht dan.
ben benieuwd... zou wel mooi zijn als we hem toch zo vroeg krijgen ondanks de laten bestelling ;-)

• rdgut
Xenophoben schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 18:17:
[...]

ben benieuwd... zou wel mooi zijn als we hem toch zo vroeg krijgen ondanks de laten bestelling ;-)
Ja inderdaad, ik heb ook nog een bestelling lopen bij bol.com. Die wordt mooi geannuleerd mocht ik een email krijgen dat hij onderweg is.

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 15:14

TRK

Mij is blij, ben rond half 6 gebeld door Nedgame of ik van mijn day one edition een Killzone bundel wilde maken. Natuurlijk gedaan! :D Maar is dit gewoon het spel erbij krijgen of is dit echt een compleet andere PS4 van nieuwe voorraad? Zo ja, is er misschien nog de kans dat iemand nog 1 PS4 kan meepikken bij Nedgame Dordrecht? :X

[ Voor 5% gewijzigd door TRK op 12-11-2013 19:07 ]

• kibber
Voor degenen die hem in Spanje besteld hebben, het begint bij mij ook te kriebelen.. Ik kan alleen nergens aangeven dat ik in NL woon bij Amazon spanje... Mis ik iets?

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-11 15:55

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

TRK schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:04:
Mij is blij, ben rond half 6 gebeld door Nedgame of ik van mijn day one edition een Killzone bundel wilde maken. Natuurlijk gedaan! :D Maar is dit gewoon het spel erbij krijgen of is dit echt een compleet andere PS4 van nieuwe voorraad? Zo ja, is er misschien nog de kans dat iemand nog 1 PS4 kan meepikken bij Nedgame Dordrecht? :X
Ik ben vandaag ook gebeld door Nedgame alleen Almere dan. Blijkbaar wisten ze sinds vandaag vandaag hoeveel bundels ze kregen. .

• rdgut
kibber schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:09:
Voor degenen die hem in Spanje besteld hebben, het begint bij mij ook te kriebelen.. Ik kan alleen nergens aangeven dat ik in NL woon bij Amazon spanje... Mis ik iets?
Je moet gewoon even op amazon.co.uk een adres aanmaken. (Ik heb eerder op amazon.com al adressen aangemaakt) en die kun je daarna gewoon selecteren op amazon.es ;)

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Nederland = paises bajos

Ze hebben trouwens niet de aller grootste bundel met extra camera en controller:(

[ Voor 63% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 12-11-2013 19:23 ]

• kibber
Ahhhh! Daar ging ik de mis in. Like i said, mijn Spaans is roestig ;)

• kibber
Bij het afronden van het bestellen, voordat je gaat betalen, staat er:

Envío 1 de 1

Volgens google translate is dat: Scheepvaart 1 januari... Suggereert verzending in januari.. hadden meer mensen dit?

• rdgut
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet heb gezien. Maar er staat bij de status van mijn order toch echt
HORA PREVISTA DE ENTREGA: Martes 3 dic 2013 - Miércoles 4 dic 2013 antes de las 18:30 horas
of
Geschatte levertijd: dinsdag 3 december 2013 - woensdag, 4 december, 2013 vóór 18:30 uur

• kibber
rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:26:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat helemaal niet heb gezien. Maar er staat bij de status van mijn order toch echt
[...]

of

[...]
Uiteindelijk heb ik mijn bestelling maar afgerond en zie nu hetzelfde staan. Ik stuur er direct wel even een mailtje achteraan om te vragen in hoeverre ze het waar kunnen maken. Iedereen bedankt voor de tips zover :D

• rdgut
kibber schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:31:
[...]

Uiteindelijk heb ik mijn bestelling maar afgerond en zie nu hetzelfde staan. Ik stuur er direct wel even een mailtje achteraan om te vragen in hoeverre ze het waar kunnen maken. Iedereen bedankt voor de tips zover :D
Laat maar even weten wat voor antwoord je hebt gekregen, ben ik ook wel geïnteresseerd in.

• kibber
rdgut schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:57:
[...]

Laat maar even weten wat voor antwoord je hebt gekregen, ben ik ook wel geïnteresseerd in.
Uiteraard! Komt goed.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Van de Bart Smith inschrijvingen via de webstore horen we ook niet veel meer :(
Of heeft iemand al de mogelijkheid gehand om naar aanleiding van zijn 'inschrijving' te bestellen?

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:52
PeterPan schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:32:
Van de Bart Smith inschrijvingen via de webstore horen we ook niet veel meer :(
Of heeft iemand al de mogelijkheid gehand om naar aanleiding van zijn 'inschrijving' te bestellen?
Is toen volgens mij gezegd dat de mensen die voor de 1e levering in aanmerking komen 5 dagen voor de release kunnen bestellen.

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
Ah, dat heb ik gemist. 5 dagen is wel een beetje krap.

• Xenophoben
Ik ben dus niet de enige meer die in spanje besteld heeft:)

• emperorfz
exi22 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:04:
[...]

MM Den Haag laat maar niks van zich horen.... Heb al een aantal keren gebeld maar geen success...
Ja voor zover ik het heb kunnen vernemen is alleen MM Enschede bezig met mensen rond te bellen. Ik ga zelf even weer aanstaande vrijdag langs MM Zoetermeer om even weer die lastige vraag aan hun te stellen. Hopelijk weten ze 2 weken voor de release meer.

Verwijderd

MM Cruqius lijkt er ook niet veel over te weten/willen doen. Terwijl de getallen nu toch wel bekend zouden moeten zijn?

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:44
Ik heb het idee dat ze het bewust niet vertellen maar goed..... Hoe kan een MM Enschede wel zijn zaakjes op orde hebben en de rest niet? Lijkt mij dat vanuit Saturn bekend wordt gemaakt hoeveel bundels er binnen komen en dat verspreid je naar alle locaties en dan weet elke vestiging waar ze aan toe zijn.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 13:45
exi22 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:52:
Ik heb het idee dat ze het bewust niet vertellen maar goed..... Hoe kan een MM Enschede wel zijn zaakjes op orde hebben en de rest niet? Lijkt mij dat vanuit Saturn bekend wordt gemaakt hoeveel bundels er binnen komen en dat verspreid je naar alle locaties en dan weet elke vestiging waar ze aan toe zijn.
Zoals eerder in dit topic werd vermeld, heeft MM Leeuwarden er 68 stuks, dan weet ik niet of dat de aantal pre-orders zijn, of de verwachtte stock, maar toch blijven ze zich voor het domme houden.
Wellicht dat ze er geen cijfers over mogen verstrekken als personeel, die hebben heus wel spelregels gekregen.

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
MM Heerlen is ook bezig met de bundels net gebeld. Morgen moest ik terug bellen dan haddden ze alles geïnventariseerd. Hier in ieder geval geen nacht release, GM Heerlen heeft wel een nacht release.

Verwijderd

Ik ga het gewoon lekker nog een keer vragen.. Haha

• emperorfz
CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:56:
[...]

Zoals eerder in dit topic werd vermeld, heeft MM Leeuwarden er 68 stuks, dan weet ik niet of dat de aantal pre-orders zijn, of de verwachtte stock, maar toch blijven ze zich voor het domme houden.
Wellicht dat ze er geen cijfers over mogen verstrekken als personeel, die hebben heus wel spelregels gekregen.
Ja MM Zoetermeer weet ook hoeveel ze er binnen krijgen, namelijk rond de 60 stuks (terwijl ze rond de 90 pre-orders hebben). Alleen welke bundels en welke aantallen daarvan ze krijgen is bij hun niet bekend (Info van afgelopen vrijdag). Dat horen ze nog van MM hoofdkantoor zeiden ze en zodra ze dat weten, gaan ze mensen rond bellen.

Maar ik begin ook echt ongeduldig te worden, 2 weken voor release mag toch wel elke winkel op de hoogte te zijn van de verwachte leveringen en de bundels.
downing schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:09:
MM Heerlen is ook bezig met de bundels net gebeld. Morgen moest ik terug bellen dan haddden ze alles geïnventariseerd. Hier in ieder geval geen nacht release, GM Heerlen heeft wel een nacht release.
Ok er is dus nog hoop!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

downing schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:09:
Het gaat er dus op lijken dat MM niet met de nachtlaunch meedoet. Hopelijk veranderen ze nog het een en ander. Ik ben trouwens nog niet gebeld door MM Roermond

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• xoniq
Ik denk dat de MM bij de meeste filialen niet aan nacht release doet.
De pre-orders zijn toch al op, en daarnaast is die in Leeuwarden elke dag tot 22:00 open, dus heeft iedereen gewoon de tijd om zijn/haar pre-order op te halen op die vrijdag.
Nacht release doen ze alleen met vrije verkoop games enz zoals CoD Ghosts en GTA V, en dat is iets wat altijd flink wat ellende oplevert, waarom zouden ze dat met de PS4 willen aanwakkeren, kans op beroving aan het einde van de straat, iedereen weet wat je net hebt opgehaald enz.
En er is toch geen vrije verkoop, enkel pre-orders.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:36

Oxigeon

En zo is dat!

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:20:
Ik denk dat de MM bij de meeste filialen niet aan nacht release doet.
De pre-orders zijn toch al op, en daarnaast is die in Leeuwarden elke dag tot 22:00 open, dus heeft iedereen gewoon de tijd om zijn/haar pre-order op te halen op die vrijdag.
Nacht release doen ze alleen met vrije verkoop games enz zoals CoD Ghosts en GTA V, en dat is iets wat altijd flink wat ellende oplevert, waarom zouden ze dat met de PS4 willen aanwakkeren, kans op beroving aan het einde van de straat, iedereen weet wat je net hebt opgehaald enz.
En er is toch geen vrije verkoop, enkel pre-orders.
Waarom zouden ze??? Simpel... Omdat ik en vele met mij willen gamen.

Je hebt zeer zeker een punt. Maar waarom doet de GM dan wel open?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
Sluuz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:23:
[...]

2 voor de prijs van 3 is een fraaie actie waar ik non-stop gebruik van zou maken :+

Amazon.de heeft deze actie voor mensen die een PS4 hebben gepreorderd. De prijzen liggen echter extreem hoog (tot 80 euro per spel) en daardoor is het gelijk wat minder interessant.
Ik zit inderdaad ook nog steeds te twijfelen. Ik heb de persoonlijke link inmiddels binnen van de 2+1 actie.

Maar met prijzen als €69,99 en zelfs €79,99, en een vrij mager aanbod van games (BF4 en CoD heb ik al op Xbox 360 en PC), waardoor er alleen nog Assassin's Creed Black Flag en Fifa 14 (ik houd niet van voetbalgames) voor mij overblijft, is het aanbod eigenlijk niks voor mij.

Je mag één van de drie gratis games kiezen, Killzone, Knack, en DriveClub. De eerstgenoemde zit al in mijn bestelde Bundle bij Amazon.de en Amazon.fr (wie gaat het snelst leveren), DriveClub komt misschien als onderdeel van PS Plus gratis in een afgeslankte vorm, en dan blijft er dus Knack over. Nu vind ik dit typisch zo'n platformer die over twee jaar in de budgetbak ligt voor €20,- of minder.

Ik twijfel dus of ik gebruik zal maken van deze actie, of toch gweoon lekker de Media Markt binnenloop als ik mijn PS in huis heb, op zoek naar een andere game voor €59,-.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Xenophoben schreef op woensdag 13 november 2013 @ 09:17:
Ik ben dus niet de enige meer die in spanje besteld heeft:)
Was je sowieso al niet, ik woon er. Dus ik had er ookal besteld. ;)

Trouwens de complete killzone bundle is er wel, alleen je kan hem nog niet Preorderen:
http://www.amazon.es/gp/product/B00G6JRJ5I

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 13-11-2013 10:29 ]

PSN: Alvanosa

• xoniq
Oxigeon schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:25:
[...]

Waarom zouden ze??? Simpel... Omdat ik en vele met mij willen gamen.

Je hebt zeer zeker een punt. Maar waarom doet de GM dan wel open?
Waarom de GM dat wel doet? Geen idee, gewoon eigen vage reden?
Maar de GTA 5 release liep op sommige plekken ook uit op ellende, dus ja, waarom zouden ze het wel doen als het toch alleen pre-orders zijn.

• Xenophoben
Alvanosa schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:28:
[...]

Was je sowieso al niet, ik woon er. Dus ik had er ookal besteld. ;)

Trouwens de complete killzone bundle is er wel, alleen je kan hem nog niet Preorderen:
http://www.amazon.es/gp/product/B00G6JRJ5I
Jullie hebben daar geen apparte stekkers toch?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
Xenophoben schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:59:
[...]

Jullie hebben daar geen apparte stekkers toch?
Spaanse stekkers zijn het zelfde als de Nederlandse stekkers categorie F.

Verwijderd

CRXDelSol schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:29:
[...]

Waarom de GM dat wel doet? Geen idee, gewoon eigen vage reden?
Maar de GTA 5 release liep op sommige plekken ook uit op ellende, dus ja, waarom zouden ze het wel doen als het toch alleen pre-orders zijn.
Als ik zie wat voor teringzooi het was bij de MM in Zoetermeer...pfft heel de deur eruit gedrukt etc denk ik dat ze niet snel nog zo'n nachtreleasje doen voor de ps4...Ga 'm dan sowieso niet halen bij de nachtrelease...

• emperorfz
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:29:
[...]

Als ik zie wat voor teringzooi het was bij de MM in Zoetermeer...pfft heel de deur eruit gedrukt etc denk ik dat ze niet snel nog zo'n nachtreleasje doen voor de ps4...Ga 'm dan sowieso niet halen bij de nachtrelease...
Haha Ik was ook daar inderdaad. We wachten toen rustig af tot de losgeslagen kudde die spel konden halen en daarna die spel gehaald als de laatste.

Trouwens weer MM Zoetermeer gebeld. Nog steeds geen info over de bundels :(

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
dunn0w schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:21:
[...]

Spaanse stekkers zijn het zelfde als de Nederlandse stekkers categorie F.
Inderdaad de stekkers in Spanje zijn hetzelfde als in Nederland.

PSN: Alvanosa

• makaa
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-11 10:55
Mijn broer gaat van 10 dec tot 16 dec naar amerika, zal de ps4 daar dan los te koop zijn? iemand enig idee?
en klopt het dat het enige verschil is dat ik geen blurays kan afspelen?

• shoombak
  • Niet online
Zou een lokale muziek/film/gamezaak de ps4 geleverd krijgen?

• epamel
  • Laatst online: 05-11 22:09
MM Middelburg doet ook geen Nachtrelease omdat dit beetje overbodig is er komt geen winkelvoorraad.
De voorraad gaan naar alle pre-orders.

Game Mania doet hier ook geen nachtopening precies zelfde reden.

Gelukkig kan ik 's ochtends op mijn gemakje een killzone bundel ps4 ophalen en een normale ps4 pakket :D

• epamel
  • Laatst online: 05-11 22:09
Spellen zijn al wel beschikbaar voor de PS4 bij de MM. Gaat wel om een aantal titels.
Volgens mij sowieso COD Ghosts hebben ze liggen.

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11 16:50
makaa schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:44:
Mijn broer gaat van 10 dec tot 16 dec naar amerika, zal de ps4 daar dan los te koop zijn? iemand enig idee?
en klopt het dat het enige verschil is dat ik geen blurays kan afspelen?
Ze hebben daar andere voltage en stekker aansluiting. Dus daar moet je in ieder geval op letten.

• makaa
kan ik dit oplossen door bijv. een omvormer oid?

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 14:34
makaa schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:04:
kan ik dit oplossen door bijv. een omvormer oid?
Reisstekker Amerka - Europa

• makaa
jah precies,
maar ben nog niet helemaal 100% erover uit of het een verstandige keuze is.
Het scheelt gewoon 100 euro, maar wil wel zekerheid dat ik de games gewoon kan spelen...

• kibber
Ik heb gisteren dus besteld bij Amazon Spanje en direct een mailtje gestuurd, uitgelegd dat ik uit NL kom en dat ik daar bestel omdat alle retailers hier uitverkocht zijn. Ik kreeg deze reactie terug:

"On the other hand, I want to confirm you that you will receive this order between December 3rd and December 4rd of 2013.

I reviewed this product on the website of amazon.es and I see that it is a pre-order sale and will be released on November 29th of 2013. So you should receive it on time. "

We'll see!

• The_Bird
  • Laatst online: 25-11 09:31

The_Bird

Meneer de Raaf

Zit om verscheidene zaken ook te denken aan een US import.

Ik neem aan dat wanneer je een US PS4 koopt de beeldkwaliteit gelijk zal zijn aan die van de PAL PS4?
Vroeger had je nog wel gedoe met PAL/NTSC maar had vernomen dat dit met de komst van HDTV's verleden tijd was.

En kan je daarnaast een PAL 5.1 set er op aansluiten? (Aangenomen dat de audio-uitgang van de PS4 per regio verschilt

Van wat ik begrijp is het enige verschil de reisstekker die je nodig hebt (en uiteraard het OS die standaard op US gericht zal zijn)

[ Voor 29% gewijzigd door The_Bird op 13-11-2013 13:19 ]

"21 jaar DSL!"

• Xenophoben
kibber schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:12:
Ik heb gisteren dus besteld bij Amazon Spanje en direct een mailtje gestuurd, uitgelegd dat ik uit NL kom en dat ik daar bestel omdat alle retailers hier uitverkocht zijn. Ik kreeg deze reactie terug:

"On the other hand, I want to confirm you that you will receive this order between December 3rd and December 4rd of 2013.

I reviewed this product on the website of amazon.es and I see that it is a pre-order sale and will be released on November 29th of 2013. So you should receive it on time. "

We'll see!
goed om te horen :o

• makaa
The_Bird schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:17:
Van wat ik begrijp is het enige verschil de reisstekker die je nodig hebt (en uiteraard het OS die standaard op US gericht zal zijn)
wat bedoel je met het Operating System? deze is toch gewoon te gebruiken in nederland (met nederlandse taal lijkt mij?)

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024

Ik neem aan dat wanneer je een US PS4 koopt de beeldkwaliteit gelijk zal zijn aan die van de PAL PS4?
Vroeger had je nog wel gedoe met PAL/NTSC maar had vernomen dat dit met de komst van HDTV's verleden tijd was.

En kan je daarnaast een PAL 5.1 set er op aansluiten? (Aangenomen dat de audio-uitgang van de PS4 per regio verschilt

Heb je rekening gehouden met import/verzendkosten.

Maar ook het belangrijkste Garantie!

Is dat in usa niet maar 90 dagen oid? Plus dat je hem dan moet retouren naar USA wat ook een dure grap is. Gezien het verleden met YLOD en RROD geen verstandige keuze dunkt mij.

Ps4/switch gamer

• makaa
importeren kost idd geld,
door iemand laten meenemen uit amerika daarin tegen is gratis. (je mag tot €430 belastingvrij meenemen)
dus in dat opzicht zit je goedkoper

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Waar is het nu het verstandigst om er nog een bij de tweede levering te kunnen verwachten? Ik zie zelf de bomen door de bos niet meer :X

• rdgut

HDMI is universeel en volgens mij is de Optical In dat ook.
Enige waar je mee zit is de stekker ja.
sjoerd94 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:12:
Waar is het nu het verstandigst om er nog een bij de tweede levering te kunnen verwachten? Ik zie zelf de bomen door de bos niet meer :X
Amazon Spanje kan hem waarschijnlijk nog wel bij de eerste levering leveren.

[ Voor 18% gewijzigd door rdgut op 13-11-2013 15:15 ]

De bartsmit heeft tot volgende week vrijdag een actie met een kortingscode van 10% die ook geldig is op consoles, dus men zal tot die tijd de pre-orders voor de PS4 nog niet opengooien vermoed ik..

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:32
Kreeg net een SMS van Mediamarkt of ik mijn preorder wou veranderen naar PS4 + Killzone of PS4 + Killzone + Controller + Camera

Even mail gestuurd meteen dat ik PS4 + Killzone wil, moet voor 17 november want op = op.. Hoop dat hij dan ook volgende week komt

• emperorfz
Caneezy schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:29:
Kreeg net een SMS van Mediamarkt of ik mijn preorder wou veranderen naar PS4 + Killzone of PS4 + Killzone + Controller + Camera

Even mail gestuurd meteen dat ik PS4 + Killzone wil, moet voor 17 november want op = op.. Hoop dat hij dan ook volgende week komt
Van de webshop of van een filiaal (zoja welke filiaal?)...

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:32
emperorfz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:35:
[...]

Van de webshop of van een filiaal (zoja welke filiaal?)...
MediaMarkt Arena

• Ithariuz
  • Laatst online: 12-11 12:53
rdgut schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:13:
[...]

HDMI is universeel en volgens mij is de Optical In dat ook.
Enige waar je mee zit is de stekker ja.

[...]

Amazon Spanje kan hem waarschijnlijk nog wel bij de eerste levering leveren.
Bron? :O
Ben wel wat huiverig voor orderen in het buitenland. Dan krijg je m zeker een paar dagen later?

• Xenophoben
Ithariuz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:55:
[...]

Bron? :O
Ben wel wat huiverig voor orderen in het buitenland. Dan krijg je m zeker een paar dagen later?
ja maar hier in nederland heb je 0.1 % kans .. beter 3 dagen later dan 2 maanden niet

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 05:49
Als ik het nu zie op amazon spanje zijn ze de day 1 exemplaren nu ook daar uitverkocht.

Verwijderd

Ik en mijn vriend die na elkaar hadden gepre-orderd zojuist een belletje gekregen van MM Roermond en ja hoor de mega bundel is binnen voor ons allebei!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
dutchgio schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:20:
De bartsmit heeft tot volgende week vrijdag een actie met een kortingscode van 10% die ook geldig is op consoles, dus men zal tot die tijd de pre-orders voor de PS4 nog niet opengooien vermoed ik..
Volgens mij loopt de actie tot en met 17 november (zondag). Wat mij in een eerder stadium is verteld, is dat de pre orders een week van tevoren omgezet kunnen worden in een bestelling. Ik gok zelf op vrijdag 22 november.....

• emperorfz
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:36:
Ik en mijn vriend die na elkaar hadden gepre-orderd zojuist een belletje gekregen van MM Roermond en ja hoor de mega bundel is binnen voor ons allebei!
Hoeveelste stonden jullie daar in de lijst?

• kibber
k1978 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:57:
Als ik het nu zie op amazon spanje zijn ze de day 1 exemplaren nu ook daar uitverkocht.
Waar zie je dat? Ik zie niks.

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
gajus26 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:08:
Zijn er meer mensen die via Amazon.com spellen bestellen? Of werkt deze code straks ook op Amazon.de bijvoorbeeld?
Ik heb gister tijdens de actie via Amazon.com besteld. Killzone, AC4 en BF4 samen voor 92 euro. :9~

[ Voor 4% gewijzigd door ryderb op 13-11-2013 18:10 ]

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 05:49
kibber schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:04:
[...]

Waar zie je dat? Ik zie niks.
Check deze link : http://www.amazon.es/500G...E4HOIM/ref=pd_sim_sbs_v_5

Maar kan gewen spaans dus kan best dat ik verkeerd kijk hoor. Check voor jezelf

edit; volgens mij is dit wat anders weet allen niet wat :)

[ Voor 8% gewijzigd door k1978 op 13-11-2013 18:11 ]

• kibber
k1978 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:10:
[...]

Check deze link : http://www.amazon.es/500G...E4HOIM/ref=pd_sim_sbs_v_5

Maar kan gewen spaans dus kan best dat ik verkeerd kijk hoor. Check voor jezelf

edit; volgens mij is dit wat anders weet allen niet wat :)
ah, dat klopt. Ik heb deze besteld: http://www.amazon.es/Play...&sr=1-2&keywords=killzone

die is zover ik weet nog wel leverbaar

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 17:04
ryderb schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:09:
[...]

Ik heb gister tijdens de actie via Amazon.com besteld. Killzone, AC4 en BF4 samen voor 92 euro. :9~
Nu maar hopen dat de douane je pakketje niet oppikt en er nog even btw afgerekend moet worden, om vervolgens ook nog eens door PostNL inklaringskosten €12,50 in rekening te laten brengen ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

emperorfz schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:45:
[...]

Hoeveelste stonden jullie daar in de lijst?
Helaas vergeten maar was iets van 15-20 geloof ik?

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Royeboi schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:17:
[...]

Nu maar hopen dat de douane je pakketje niet oppikt en er nog even btw afgerekend moet worden, om vervolgens ook nog eens door PostNL inklaringskosten €12,50 in rekening te laten brengen ;)
De kans is vrij klein en ook al mocht dat gebeuren, dan is het het financieel gezien nog steeds meer dan waard geweest.

• Eriko1
  • Laatst online: 15:48
Lees nu dat een aantal zijn gebeld door de MM ivm de killzone bundel, iemand al wat gehoord van MM Leeuwarden??

• rdgut
[...]

Hoe kan dat? Amazon.com weigerde bij mij omdat games niet naar Nederland worden verscheept.

• Robsta86
kibber schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:14:
[...]

ah, dat klopt. Ik heb deze besteld: http://www.amazon.es/Play...&sr=1-2&keywords=killzone

die is zover ik weet nog wel leverbaar
In welke taal krijg je die killzone dan? Ook in het Spaans? ;)

• Tayfunc
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-11 22:10
Wie weet wanneer de leverings data wordt gewijzigd voor de PS4 pre-order op sony.nl ?

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Man, man wat een gekke periode. O+

Heb een waanzinnig preorder-historie achter de rug:
* Order Bol Xbox One ==> Gecanceld na delay
* Direkt PS4 besteld op sony.be ==> Order na 4 weken gecanceld
* Xbox bij amazon.de ==> gecanceld om dag 1 levering te kunnen krijgen
* Xbox bij amazon.fr voor day 1 delivery ==> gecanceld om forza pakket te kunnen kopen
* Xbox + forza bij amazon.de ==> gecanceld na genaai met frameratedrops bij Dead Rising 3
* PS4 bij amazon.es, met dank aan medetweakers hierboven => gecanceld om Killzone bundle te kopen

En dan zwijg ik nog over het gecancel van de games >:)

BTW, losse PS4 nog steeds beschikbaar, de link hierboven verwijst niet naar de "verkocht / geleverd door Amazon"-versie.

• kibber
Robsta86 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:10:
[...]

In welke taal krijg je die killzone dan? Ook in het Spaans? ;)
Hahaha geen idee, lijkt me niet. Ik ga er vanuit dat ie gewoon in het Engels is en dat hooguit het hoesje Spaans is. Daar kan ik niet wakker van liggen. Het lijkt mij stug dat de game niet in het engels is :)
huyanglee schreef op woensdag 13 november 2013 @ 19:16:
Man, man wat een gekke periode. O+

Heb een waanzinnig preorder-historie achter de rug:
* Order Bol Xbox One ==> Gecanceld na delay
* Direkt PS4 besteld op sony.be ==> Order na 4 weken gecanceld
* Xbox bij amazon.de ==> gecanceld om dag 1 levering te kunnen krijgen
* Xbox bij amazon.fr voor day 1 delivery ==> gecanceld om forza pakket te kunnen kopen
* Xbox + forza bij amazon.de ==> gecanceld na genaai met frameratedrops bij Dead Rising 3
* PS4 bij amazon.es, met dank aan medetweakers hierboven => gecanceld om Killzone bundle te kopen

En dan zwijg ik nog over het gecancel van de games >:)

BTW, losse PS4 nog steeds beschikbaar, de link hierboven verwijst niet naar de "verkocht / geleverd door Amazon"-versie.
Welke Killzone bundel heb je dan nu gekocht en waar?

[ Voor 53% gewijzigd door kibber op 13-11-2013 19:25 ]

• huyanglee
Bundle met game (geen nood aan 2de controller/camera) gekocht.

Game zal multilanguage zijn, heb zonet killzone 3 bekeken en op de Spaanse versie staan 5 audiotracks ofzo.
Lijkt me ook onhandig voor sony om zich zo te limiteren qua verkoopbaarheid van bundles. Ze gaan toch geen aparte bundles voor Spanje / Italië / Frankrijk / Benelux etc maken.

• Robsta86
Wanneer besteld en wat staat er als verwachte leverdatum? Twijfel nog beetje, wat als je garantie nodig hebt...?

• huyanglee
half uurtje geleden besteld, leverdata: 3-4 dec (express), 4-5 (standaard, heb deze genomen, was 10 € goedkoper).

Garantie: Sowieso 1 jaar via Sony. Wat jaar 2 betreft moet ik nog eens checken, doch eventueel kijk ik nog wel over via sony nog garantie kan bijgekocht worden? Eens kijken wat er in de box te vinden is...

• theduke1989
er zijn niet zoveel opties he om nog een PS4 ergens aan te schaffen ??? niemand die een tweede exemplaar heeft openstaan..

• kibber
theduke1989 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:21:
er zijn niet zoveel opties he om nog een PS4 ergens aan te schaffen ??? niemand die een tweede exemplaar heeft openstaan..
Mijn enige optie was Spanje en die heb ik gepakt. Ik wil tussen kerst en oud en nieuw lekker aan de slag kunnen. Daarna komt er weer een drukke periode aan qua werk.

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
[...]

Knap, want killzone was niet mogelijk om te versturen naar Nederland. Ik neem aan dat je een USA adres hebt gebruikt?

Want met verzendkosten naar NL + ingehouden import charges door Amazon kwam je eerder op 130 euro uit.

Ps4/switch gamer

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 13 november 2013 @ 20:25:
[...]

Knap, want killzone was niet mogelijk om te versturen naar Nederland. Ik neem aan dat je een USA adres hebt gebruikt?

Want met verzendkosten naar NL + ingehouden import charges door Amazon kwam je eerder op 130 euro uit.
Dat is alsnog goedkoop, want in de pricewatch beginnen next-gen games mpvanaf ongeveer 70 euro... Ik hoop dat dit nog zalt naar 60 euro.
3 x 60 is al 120 dus je bent zelfs dan nog goedkoper uit..
Pagina: 1 ... 22 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot