Als er meerdere tweakers naar de GM in Helmond gaan dan overweeg ik het eventueel nog, maar ik denk dat ik toch lekker de ochtend na de release ga
Tja, ze draaien hun hand tegenwoordig nergens meer voor om. Vorige jaar bij de nachtrelease van CoD BO 2 werd ook een jongentje beroofd van zijn net aangeschafste spel ... te triest voor woorden.Dutchzilla schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:54:
[...]
verstandig! want geheid dat dit natuurlijk de nacht voor crimineeltjes wordt!
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
GM Arnhem heeft nachtlancering in centrum.Dutchzilla schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:51:
[...]
een x aantal gaat open, echter adviseren ze wel met meer dan 1 persoon te komen.
In risico gebieden als almere en arnhem gaan ze niet open.
en er zullen er vast meer zijn. Utrecht is open, en het advies was om met de auto te komen, en deze in de garage onder de gamemania te parkeren.
GM Arnhem Kronenburg geen nachtopening...
[ Voor 3% gewijzigd door DirtyDutch op 11-11-2013 12:29 ]
Media Markt Arnhem ook niet....DirtyDutch schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:29:
GM Arnhem Kronenburg geen nachtopening...
Bij mij staat hetzelfde. Ik vermoed zomaar dat het iets te maken heeft met de studentenkorting die toch niet zo heel erg de bedoeling wasEduardboon schreef op zondag 10 november 2013 @ 23:53:
[...]
Op die fiets. Ben erg benieuwd. :-). Mijn order is 7 Augustus geplaatst, maar als ik doorklik zie ik dat er 12 augustus staat op de 2e orderpagina. Spannende weken dus!
Verkopen ze met die nachtopeningen ook PS4's zonder pre-order? of is het alleen om je pre-order af te halen?
Welcome to the League of Draven
Ales is uitverkocht en jij denkt als 1 van de eersten een exemplaar te kunnen kopen zondee pre-order?Euphanasia schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:02:
Verkopen ze met die nachtopeningen ook PS4's zonder pre-order? of is het alleen om je pre-order af te halen?
Dat is dus de vraag, wat is "alles". En ik denk dat er genoeg mensen zonder pre-order toch ergens met een PS4 naar buiten zullen lopen. Er zijn uiteindelijke ook zat mensen die verschillende pre-orders hebben, terwijl ze slechts 1 set op gaan halen.dutchgio schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:16:
[...]
Ales is uitverkocht en jij denkt als 1 van de eersten een exemplaar te kunnen kopen zondee pre-order?![]()
![]()
Is niet zo gek hoor, heb de ps3 en ps2 ook gewoon op launch day kunnen kopen. Veel mensen pre-orderen ook maar halen het niet op of cancellen op het laatste moment.
[ Voor 11% gewijzigd door Euphanasia op 11-11-2013 14:23 ]
Mocht iemand zijn reservering niet komen ophalen, hoop ik toch wel dat ze hem nog eventjes reserveren (1-2 dagen, of langer) dat zou wel zo netjes zijn. Voordat hij al meteen op de 29e wordt vergeven...
Ik zou het als winkelier wel weten; op 29 november ophalen, op de 30e gewoon in de losse verkoop. Als de mensen hem niet komen ophalen, zit jij er mee. Afbellen doet bijna ook geen mens, uiteindelijk gaat het er niet veel anders aan toe als op Marktplaats (mensen roepen om het hardste, maar uiteindelijk haken ze af zonder enige melding).keanu_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:34:
Mocht iemand zijn reservering niet komen ophalen, hoop ik toch wel dat ze hem nog eventjes reserveren (1-2 dagen, of langer) dat zou wel zo netjes zijn. Voordat hij al meteen op de 29e wordt vergeven...
Ik heb hem zelf 'gereserveerd' in een fysieke Bart Smit winkel en de verkoper daar zei tegen mij dat er vaak van die pre-orders door jochies worden gedaan die op de dag zelf geen geld hebben en hen daardoor verzoeken de PS4 nog effe vast te houden, en dat BS dat dus niet doet.keanu_ schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:34:
In principe gaat het alleen om pre-orders. Heeft te maken met het feit dat pre-orders weten wat ze moeten hebben. ( dus geen mensen die eerst de halve winkel af gaan ). Tevens weet je op een nachtopening vaak niet of mensen hun producten wel of niet komen ophalen.Euphanasia schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:02:
Als er al losse verkoop is zal dat pas de 29ste beschikbaar zijn. Hell kijk naar GTA V, die game was letterlijk uitverkocht bij een aantal filialen van de GM.
Ja dat is waar, ik ga de 29e en 30e gewoon even een rondje doen, je weet maar nooit.Raxious schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:50:
[...]
In principe gaat het alleen om pre-orders. Heeft te maken met het feit dat pre-orders weten wat ze moeten hebben. ( dus geen mensen die eerst de halve winkel af gaan ). Tevens weet je op een nachtopening vaak niet of mensen hun producten wel of niet komen ophalen.
Als er al losse verkoop is zal dat pas de 29ste beschikbaar zijn. Hell kijk naar GTA V, die game was letterlijk uitverkocht bij een aantal filialen van de GM.
Net even gemaild met Sony.nl. Heb daar 7 augustus besteld voor 320 euro (via de studentenkorting die toen nog kon)
Volgende kreeg ik terug op de vraag wanneer ik hem kan verwachten:
Geachte heer,
Bedankt voor uw email naar Sony Store Online.
Alle bestelling voor de Playstation 4 gedaan voor 20 augustus 2013 zullen verstuurd worden op 29 november.
Dit geldt ook voor uw order.
De levertijden die nu nog staan weergegeven zijn generale data.
Vervolgens gevraagd of ik hem dan de 29ste ook kan verwachten als hij dan verstuurd wordt, kreeg ik terug:
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Normaliter als dat het op 29 november wordt verzonden zal het 2-3 dagen in beslag nemen voor de levering.
Echter raad ik u aan te wachten op confirmatie hiervan per email middels het zo ver is.
We hebben nog geen informatie beschikbaar of er voor de Playstations een andere procedure wordt gehanteerd dan normale leveringen.
Die 320 euro verwacht ik dus geen problemen mee dat we moeten gaan bijbetalen oid. Of die daadwerkelijk de 29ste binnenkomt is nog even afwachten dus.
Geachte heer,
Alle bestelling voor de Playstation 4 gedaan voor 20 augustus 2013 zullen verstuurd worden op 29 november.
Vervolgens gevraagd of ik hem dan de 29ste ook kan verwachten als hij dan verstuurd wordt, kreeg ik terug:
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Normaliter als dat het op 29 november wordt verzonden zal het 2-3 dagen in beslag nemen voor de levering.
Echter raad ik u aan te wachten op confirmatie hiervan per email middels het zo ver is.
We hebben nog geen informatie beschikbaar of er voor de Playstations een andere procedure wordt gehanteerd dan normale leveringen.
Die 320 euro verwacht ik dus geen problemen mee dat we moeten gaan bijbetalen oid. Of die daadwerkelijk de 29ste binnenkomt is nog even afwachten dus.
Verwijderd
Er zijn genoeg adressen waar je aan hebt moeten betalen, zou dus nergens op trekken als de winkelier jouw exemplaar vervolgens in de losse verkoop gooit.fredkroket schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:43:
[...]
Ik zou het als winkelier wel weten; op 29 november ophalen, op de 30e gewoon in de losse verkoop. Als de mensen hem niet komen ophalen, zit jij er mee. Afbellen doet bijna ook geen mens, uiteindelijk gaat het er niet veel anders aan toe als op Marktplaats (mensen roepen om het hardste, maar uiteindelijk haken ze af zonder enige melding).
Verwijderd
Verstuurt Sony vanuit Japan dat ze er zolang over doen? Als ze die dingen op 28 november aan TNT meegeven heb je ze toch op de 29ste bezorgd?Masioni schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:01:
Net even gemaild met Sony.nl. Heb daar 7 augustus besteld voor 320 euro (via de studentenkorting die toen nog kon)
Geachte heer,
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Geen idee. Zou mij niet verbazen als ze een depot in Duitsland hebben voor alle EU Sony stores.
Mijn Vaio Pro die ik een paar maanden geleden via de Sony online store heb besteld kwam inderdaad rechtstreeks vanuit de fabriek in Japan.Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:03:
[...]
Verstuurt Sony vanuit Japan dat ze er zolang over doen? Als ze die dingen op 28 november aan TNT meegeven heb je ze toch op de 29ste bezorgd?
Verwijderd
Meteen de laatste keer dan dat ik rechtstreeks bij Sony besteld heb als het zolang duurt. Dat is iets van vroeger, uit de tijd dat Ter Meulenpost nog bestond als het zolang duurt. Als ze dan maar wel een dag weten te noemen zodat ik vrij kan nemen.
Overigens stond op de website tijdens het bestellen dat als je de PS4 bij Sony besteld je hem als eerste in huis hebt. Lijkt me dus dat ze op 29 november zullen leveren.
Overigens stond op de website tijdens het bestellen dat als je de PS4 bij Sony besteld je hem als eerste in huis hebt. Lijkt me dus dat ze op 29 november zullen leveren.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 15:08 ]
Mooi want ik heb hem ook nog met studentenkortingMasioni schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:01:
Geachte heer,
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
Een foutje van Sony. Als je via surfspot op de sony store komt krijg je op een hoop producten 20% korting. Per ongeluk stond de PS4 daar ook een middagje tussen. Oplettende Tweakers zag dit en toen zijn er een hele hoop gelijk gaan bestellen van Tweakers geloof ik. Paar uur later was die al weg, maar er zijn er aardig wat die hem nu voor 320 euro krijgen op de eerste dag
GM almelo geen nachtopening ivm veiligheid
Ze gaan 29 november 09:30 open tot 20:00 in de avond zodat iedereen zijn of haar pre-order op z'n gemak kan ophalen :-)
Ze gaan 29 november 09:30 open tot 20:00 in de avond zodat iedereen zijn of haar pre-order op z'n gemak kan ophalen :-)
[ Voor 3% gewijzigd door Petaaaaah op 11-11-2013 18:51 ]
PSN-ID: ThaDwizzle
Persoonlijk ga ik het 's morgens proberen bij de Makro. Misschien hebben die een aantal consoles voor de verkoop, en waarschijnlijk doen die niet aan pre-orders etc..
Als het goed is levert DPD tegenwoordig ook op zaterdag en wordt ie dan bezorgd. Staat bij dat ie geleverd gaat worden door TNT, en hopelijk gewoon op zaterdag. Dat zou ik niet zo heel erg vinden. Maandag zou wel weer een beetje zuur zijnMasioni schreef op maandag 11 november 2013 @ 15:01:
Geachte heer,
Geachte heer,
Bedankt voor uw reactie.
[ Voor 4% gewijzigd door hatsa op 11-11-2013 16:40 ]
Niet eens zo heel gek idee!! Misschien heb je gelukRMX schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:27:
Persoonlijk ga ik het 's morgens proberen bij de Makro. Misschien hebben die een aantal consoles voor de verkoop, en waarschijnlijk doen die niet aan pre-orders etc..
Haha, deze topic in 12 seconden perfect samengevat
[ Voor 4% gewijzigd door k-city op 11-11-2013 17:31 ]
Ben net gebeld door Nedgame, of ik mijn losse ps4 en Killzone omwil zetten naar de bundlebox, scheelt 25 euro. Nou graag kan ik voor 40 euro extra nog een game kopen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Helmonder meldt zichNipje schreef op maandag 11 november 2013 @ 11:54:
Als er meerdere tweakers naar de GM in Helmond gaan dan overweeg ik het eventueel nog, maar ik denk dat ik toch lekker de ochtend na de release ga
aangevuld met:Thijs2010 schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:37:
[...]
Schijnt inderdaad dat ze niet allemaal een nachtopening doen.
Had GM gemaild en zeiden dat je de winkel moest bellen.
Bevestigde nachtopeningen:
GameMania Almere
GameMania Eindhoven
GameMania Venlo
GameMania Utrecht (Hoog Catharijne)
GameMania Nijmegen
GameMania Heerenveen
GameMania Arnhem centrum
GameMania Tilburg
Al aardig lijstje zo. denk toch dat de meeste GM wel nachtopening doen, tenzij ze in een achterbuurt zitten ofzo
Tis ook niet dat ik gelijk de hele nacht ga gamen, wel ff aansluiten en proberen. Het gaat vooral om het idee dat je hem als een van de eersten hebt en dat je zo gek bent samen met al die andere liefhebbers om midden in de nacht zo'n apparaat te kopen. Kheb verder niemand om met me mee te gaan dus ik moet wel alleen
er zijn dit jaar iig heel vaal winkels die een aanbetaling vragen, iemand die 50,- aanbetaald zal gek zijn hme niet op te halen. Winkels als GM en Nedgame zullen op deze manier er vrij zeker van zijn dat al hun pre-orders opgehaald worden.fredkroket schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:20:
[...]
Dat is dus de vraag, wat is "alles". En ik denk dat er genoeg mensen zonder pre-order toch ergens met een PS4 naar buiten zullen lopen. Er zijn uiteindelijke ook zat mensen die verschillende pre-orders hebben, terwijl ze slechts 1 set op gaan halen.
[ Voor 52% gewijzigd door Chaoss op 11-11-2013 21:05 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ik denk dat je alleen kans maakt als je een HorecaCard of een GoldCard heb. Met zo'n kaart kan je namelijk twee uur eerder naar binnen. Bij de launch van de Wii las ik ook verschillende berichten van mensen die de Makro hadden geprobeerd maar tegen de tijd dat je met je gewone kaart naar binnen mocht was alles uitverkocht.RMX schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:27:
Verder kan de Game Mania in Alkmaar ook worden toegevoegd aan het lijstje van nachtopeningen.
Of je hebt het geluk er te werkenTerminator.T2 schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:38:
[...]
Ik denk dat je alleen kans maakt als je een HorecaCard of een GoldCard heb. Met zo'n kaart kan je namelijk twee uur eerder naar binnen. Bij de launch van de Wii las ik ook verschillende berichten van mensen die de Makro hadden geprobeerd maar tegen de tijd dat je met je gewone kaart naar binnen mocht was alles uitverkocht.
Verder kan de Game Mania in Alkmaar ook worden toegevoegd aan het lijstje van nachtopeningen.
Gaat Makro ook. Undels verkopen of is dat ook onduidelijk?AMARONE schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:45:
[...]
Of je hebt het geluk er te werkenZe zijn nog niet op voorraad. Wel staan sinds deze week alle spellen in het systeem die er bij de launch ook zullen zijn ( COD stond er al maanden in )
Op de site van Makro zie ik niks staan....kibber schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:32:
[...]
Gaat Makro ook. Undels verkopen of is dat ook onduidelijk?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de makro bundels krijgt. Met releases van games hoef je in elk geval niet bij ons in Duiven te zijn. Die leggen het op dag van release ook rustig pas in de avond in de schappen...
Heeft iemand al meer info over de playstation 4 bundels bij Dixons?
Vandaag kreeg ik weer een e-mail waarin gesteld wordt dat de leverdata van de bundels onzeker zijn indien besteld na medio augustus.
Op mijn opmerking dat de bundels niet eerder dan begin november te koop waren wordt niet ingegaan.
Vandaag kreeg ik weer een e-mail waarin gesteld wordt dat de leverdata van de bundels onzeker zijn indien besteld na medio augustus.
Op mijn opmerking dat de bundels niet eerder dan begin november te koop waren wordt niet ingegaan.
En is het dan mogelijk om spullen op zij te leggen voor het personeel? Lijkt me niet echt klantvriendelijk bij bepaalde spullen.AMARONE schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:45:
[...]
Of je hebt het geluk er te werkenZe zijn nog niet op voorraad. Wel staan sinds deze week alle spellen in het systeem die er bij de launch ook zullen zijn ( COD stond er al maanden in )
Op een ander forum meldt een medewerker van de Makro het volgende:AMARONE schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:45:
[...]
"Gisteren is bekend geworden dat er geen consoles geleverd worden. Wel enkele launchgames."
Voor die 'Buy 2, get 1 free" actie bij Amazon.com: zijn daar extra kosten aan verbonden als je naar België laat leveren? Tax/btw/shipping?
Makro loopt altijd achter op gebied van games :<RDMA schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:41:
[...]
Op een ander forum meldt een medewerker van de Makro het volgende:
"Gisteren is bekend geworden dat er geen consoles geleverd worden. Wel enkele launchgames."
Ben in Best toch een aantal keer geslaagd toen heel NL bij de bekende winkels GTA ging halen, en ik 's morgens met 4 spellen de winkel uitliep..Ithariuz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:12:
[...]
Makro loopt altijd achter op gebied van games :<
Ben een aantal keren naar de Makro geweest een aantal dagen na release van een game, om weer met lege handjes naar huis te vertrekkenRMX schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:14:
[...]
Ben in Best toch een aantal keer geslaagd toen heel NL bij de bekende winkels GTA ging halen, en ik 's morgens met 4 spellen de winkel uitliep..
Werken deze games wel in de EU?TajTaj schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:06:
Voor die 'Buy 2, get 1 free" actie bij Amazon.com: zijn daar extra kosten aan verbonden als je naar België laat leveren? Tax/btw/shipping?
Sowieso douanekosten?Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:29:
Ja, maar met douanekosten twijfel ik of het de moeite waard is
Verwijderd
Ja volgens mij nu zelfs bij afrekenen al. Vroeger had je nog wel eens mazzel om het te mislopen. Hopen dat Amazon uk nog iets doet
Wat bedragen die kosten dan?
Kan me niet voorstellen dat die duurder zijn dan een extra spel
Kan me niet voorstellen dat die duurder zijn dan een extra spel
Amazon UK & DE doen geen douanekosten naar België?Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:34:
[...]
Ja volgens mij nu zelfs bij afrekenen al. Vroeger had je nog wel eens mazzel om het te mislopen. Hopen dat Amazon uk nog iets doet
Ik vraag mij ook of het het waard is, 3 voor 2 is toch wel mooi met de hoge prijzen hier en de euro/dollar.
Mijn broer werkt bij Dixons en hij vertelde mij dat ze sowieso pas 2 weken van te voren weten hoe en wat er geleverd gaat worden. Dat zou as vrijdag dus ongeveer zijn. Ik ben zelf ook wel benieuwd en hij gaat er voor me achter aan. Als ik meer weet laat ik het weten, maar ik denk dat dat begin volgende week is.gajus26 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:22:
Heeft iemand al meer info over de playstation 4 bundels bij Dixons?
Dixons zal aan klanten niks vertellen. Ze zeggen zelfs niet op welke plaats je staat in de winkel. Maar goed, als ik meer weet post ik het hier.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Bij 3 games is het 23$ S&H + 42.70$ Import Fees. Dus zeg maar 50 Euro. Bij 2 games kom ik uit op 35 Euro extra bovenop de prijs van de 2 games (89 Euro).k-city schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:47:
Ik vraag mij ook of het het waard is, 3 voor 2 is toch wel mooi met de hoge prijzen hier en de euro/dollar.
De vraag is dus even of, als je er 1 gratis krijgt, je daar wel nog import kosten op moet betalen. Weet iemand dat? Het zal dus (125 Euro of 140 worden).
Even afwachten tot 18:00 dan maar....Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:07:
[...]
Bij 3 games is het 23$ S&H + 42.70$ Import Fees. Dus zeg maar 50 Euro. Bij 2 games kom ik uit op 35 Euro extra bovenop de prijs van de 2 games (89 Euro).
De vraag is dus even of, als je er 1 gratis krijgt, je daar wel nog import kosten op moet betalen. Weet iemand dat? Het zal dus (125 Euro of 140 worden).
Wel jammer dat je Knack en Killzone niet kunt laten afleveren in NL.
NeeTajTaj schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:41:
[...]
Amazon UK & DE doen geen douanekosten naar België?
Thanks! Dat is dan hoe dan ook toch een stuk goedkoper, bij vee winkels hier kom je al op die prijzen voor twee games...Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:07:
[...]
Bij 3 games is het 23$ S&H + 42.70$ Import Fees. Dus zeg maar 50 Euro. Bij 2 games kom ik uit op 35 Euro extra bovenop de prijs van de 2 games (89 Euro).
Waarom bestellen jullie niet bij amazon europe, scheelt je import kosten..
Het gaat om een actie 2 voor de prijs van 3 3 voor de prijs van 2 die Amazon europe (nog) niet heeft. Of jij moet nieuws hebben 
Edit : onderstaande : zat in mijn edit , maar werd gebeld. Heb de actie gelijk beter gemaakt
Edit : onderstaande : zat in mijn edit , maar werd gebeld. Heb de actie gelijk beter gemaakt
[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 12-11-2013 13:26 ]
2 voor de prijs van 3 is een fraaie actie waar ik non-stop gebruik van zou makenBeakzz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:21:
Het gaat om een actie 2 voor de prijs van 3 die Amazon europe (nog) niet heeft. Of jij moet nieuws hebben
Amazon.de heeft deze actie voor mensen die een PS4 hebben gepreorderd. De prijzen liggen echter extreem hoog (tot 80 euro per spel) en daardoor is het gelijk wat minder interessant.
PSN: Sluuz
Domme vraag, maar werken games uit de USA bij ons? Ivm regio code etc.
Vanochtend werkte de code niet bij Amazon.de en uk, vandaar mijn vraag
.
Vanochtend werkte de code niet bij Amazon.de en uk, vandaar mijn vraag
Verwijderd
Ik heb mijn ps4 op 26 okt gepreorderd bij media markt.
ze zeiden toen ook al dat ik niet meer bij de eerste batch zou zitten.
ik was namelijk nummer 93.
En ze kregen er bij launch dag 76 binnen.
Dus ik hoop bij de 2e batch te zitten.
Maar nou belde ik net om te vragen over evt 2e levering.
daar konden ze niet s op zeggen.
En toen ik vroeg over de bundels:
"Meneer deze komen op zijn vroegst pas in maart"
Welke Mediamarkt is dit?Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:27:
Ik zit bij Mediamarkt Leeuwarden op plekje nummer 37.
(Tenzij er tussendoor pre-orders geannuleerd zijn, dan sta ik hoger op de lijst)
Verwijderd
rotterdam centrum dus dat maakt nogal verschilCRXDelSol schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:30:
[...]
Welke Mediamarkt is dit?
Ik zit bij Mediamarkt Leeuwarden op plekje nummer 37.
(Tenzij er tussendoor pre-orders geannuleerd zijn, dan sta ik hoger op de lijst)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2013 13:34 ]
Niet persé, bij mijn Mediamarkt weten ze niet hoeveel ze krijgen, maar het is wel de enige Mediamarkt in heel Friesland.
Verwijderd
oke, maar dan neem ik aan dat je best vroeg was met je pre orderCRXDelSol schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:34:
Niet persé, bij mijn Mediamarkt weten ze niet hoeveel ze krijgen, maar het is wel de enige Mediamarkt in heel Friesland.
Niet echt, ergens begin september meende ik. Weet ik niet eens zo heel zeker.
Maar met 1 Mediamarkt gaat niet iedereen daar helemaal heen, maar reserveert liever bij de lokalere game toko's. Ik was juist vrij laat, waardoor het bij een lokale zaak geen nut had.
Maar met 1 Mediamarkt gaat niet iedereen daar helemaal heen, maar reserveert liever bij de lokalere game toko's. Ik was juist vrij laat, waardoor het bij een lokale zaak geen nut had.
Verwijderd
maar wat ik nou eigenlijk raar vind wat ik hier dus lees,
meerdere mensen zijn dus al benaderd over eventuele bundels door hun leverancies.
maar een concept als media markt die weten nagenoeg niets.
meerdere mensen zijn dus al benaderd over eventuele bundels door hun leverancies.
maar een concept als media markt die weten nagenoeg niets.
Inderdaad ..
Betwijfel of die winkels wel echt van bundels afweten, of dat ze naar de community kijken wat de mensen willen.
Mensen hebben het een tijd over Killzone bundels, en ineens zijn daar winkels die het aanbieden, je hoort niemand over een BF4 of Knack bundel of whatever, en daar hoor je dan de winkels ook niet over.
Betwijfel of die winkels wel echt van bundels afweten, of dat ze naar de community kijken wat de mensen willen.
Mensen hebben het een tijd over Killzone bundels, en ineens zijn daar winkels die het aanbieden, je hoort niemand over een BF4 of Knack bundel of whatever, en daar hoor je dan de winkels ook niet over.
Verwacht je nou ineens kennis bij de Mediamarkt ? Een beetje gamer weet al 3 x zoveel als de gemiddelde Mediamarkt medewerker die op de game afdeling staat. Laat staan iemand die de telefoon opneemt. Het blijven simpelweg dozenschuivers.Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:27:
Verwijderd
kennis.... neee
maar ik denk dat het een kwestie van luiheid is.
om voor je klant iets uit te zoeken.
ik zal zeker niet de eerste van die 100 zijn die deze vraag aan hun stelt
en ook zeker niet de laatste.
maar ik denk dat het een kwestie van luiheid is.
om voor je klant iets uit te zoeken.
ik zal zeker niet de eerste van die 100 zijn die deze vraag aan hun stelt
en ook zeker niet de laatste.
@crxdelsol ik zit ook bij MM Leeuwarden was er laast ivm met de bundel.. Waar ze niks van wisten, maar zag int systeem staan dat ze er 68 krijgen
Dat klinkt heel positief.Eriko1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:01:
@crxdelsol ik zit ook bij MM Leeuwarden was er laast ivm met de bundel.. Waar ze niks van wisten, maar zag int systeem staan dat ze er 68 krijgen
Hebben ze dat toen ook bevestigd?
Er zijn wel meerdere grote bedrijven die geen bundels gaan leveren op 29/11. Juist de kleine winkels zeggen wel te leveren. Klopt nix van. Hoop voor degene die hebben geswitcht naar bundel dat deze niet met lege handen staan.
Als een winkel met een grote mond mensen benaderd om te switchen, en het is achteraf niet zo dat die bundels er uberhaubt op tijd zijn, is dat ordinaire misleiding, en moet een compensatie eisen als je daardoor je pre-order mis loopt.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:22:
Er zijn wel meerdere grote bedrijven die geen bundels gaan leveren op 29/11. Juist de kleine winkels zeggen wel te leveren. Klopt nix van. Hoop voor degene die hebben geswitcht naar bundel dat deze niet met lege handen staan.
van welke kant?CRXDelSol schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:25:
[...]
Als een winkel met een grote mond mensen benaderd om te switchen, en het is achteraf niet zo dat die bundels er uberhaubt op tijd zijn, is dat ordinaire misleiding, en moet een compensatie eisen als je daardoor je pre-order mis loopt.
De winkelketen kan of Sony kan?
Helemaal mee eens. Maar waarom durft niemand dan aantallen en datums te noemen? Er zijn zelf bedrijven die bundels zeggen te leveren aan klanten die 3 weken terug nog geen pre order hadden. Maar bol.com en mediamarkt hebben/krijgen ze niet en zijn al sinds augustus uitverkocht? Klopt toch niet.CRXDelSol schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:25:
[...]
Als een winkel met een grote mond mensen benaderd om te switchen, en het is achteraf niet zo dat die bundels er uberhaubt op tijd zijn, is dat ordinaire misleiding, en moet een compensatie eisen als je daardoor je pre-order mis loopt.
Gamemania blijkt toch echt precies te weten hoeveel bundels en hoeveel gewone ps4 ze binnen krijgen. Ik vermoed zelf dat GM een belangrijke afnemer is, of goede contacten heeft met de verkoopafdeling van Sony. Of dit daadwerkelijk zo uitpakt, ben ik ook benieuwd na, maar ik neem aan dat GM niet zomaar zulke beloftes doet, omdat ze hiermee trouwe kopers misschien erg kunnen teleurstellen.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:36:
[...]
Helemaal mee eens. Maar waarom durft niemand dan aantallen en datums te noemen? Er zijn zelf bedrijven die bundels zeggen te leveren aan klanten die 3 weken terug nog geen pre order hadden. Maar bol.com en mediamarkt hebben/krijgen ze niet en zijn al sinds augustus uitverkocht? Klopt toch niet.
Ik vermoed dat GM zelfs nog met een marge heeft gewerkt. Dus ze verwachten er 1000 bij wijze van spreken en hebben er 800 laten reserveren oid. Dat bol, mm en wehkamp niet meewerken heeft puur te maken met het type organisatie. Voor hun is een dergelijke lancering minder belangrijk en is het maar één van de 1000den artikelen die ze verkopen.
Uiteraard is het bij pre-orders met aanbetaling anders, maar een aanbetaling is lang niet overal verplicht geweest. Als er aanbetaald is, dan is het uiteraard anders. Mensen zullen dan niet zomaar hun pre-order skippen.Chaoss schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:57:
[...]
er zijn dit jaar iig heel vaal winkels die een aanbetaling vragen, iemand die 50,- aanbetaald zal gek zijn hme niet op te halen. Winkels als GM en Nedgame zullen op deze manier er vrij zeker van zijn dat al hun pre-orders opgehaald worden.
Die winkel keten bellen jouw op om te vragen om te switchen, dan ligt het bij hun dat ze je verleiden om uit je pre-order weg te stappen.theduke1989 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:28:
[...]
van welke kant?
De winkelketen kan of Sony kan?
Zoals ik zei, ben ik juist wat sceptisch over die bundels.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:36:
[...]
Helemaal mee eens. Maar waarom durft niemand dan aantallen en datums te noemen? Er zijn zelf bedrijven die bundels zeggen te leveren aan klanten die 3 weken terug nog geen pre order hadden. Maar bol.com en mediamarkt hebben/krijgen ze niet en zijn al sinds augustus uitverkocht? Klopt toch niet.
Niemand weet hoeveel, of welke bundels, echter hebben ze het enkel specifiek over de Killzone bundel, heel toevallig waar massaal over wordt gepraat.
Was daar en toen zei die kijk ze zijn allemaal uitverkocht, en in d hokje stond het getal 68.. Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag??
Was daar en toen zei die kijk ze zijn allemaal uitverkocht, en in d hokje stond het getal 68.. Wanneer heb je hem besteld als ik vragen mag??
Was daar toen en toen zei hij, kijk ze zijn allemaal uitverkocht.. En in dat hokje stond 68.. Wanneer heb je besteld dan als ik vragen mag??CRXDelSol schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:02:
[...]
Dat klinkt heel positief.
Hebben ze dat toen ook bevestigd?
Ik heb net de ps4 gepreordered in spanje ( amazon ). Deze hebben hem nog niet uitverkocht! Levert dit onverwachtse problemen op ? regio, stekker , invoerkosten?
Invoerkosten gelden volgens mij alleen vanaf 150 euro toch of zo.Xenophoben schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:04:
Ik heb net de ps4 gepreordered in spanje ( amazon ). Deze hebben hem nog niet uitverkocht! Levert dit onverwachtse problemen op ? regio, stekker , invoerkosten?
En regiovrij is PS4 dus zou geen problemen moeten veroorzaken, maar hebben ze nog dan ??
Ik heb een mailtje ontvangen van Nedgame of ik mijn Preorder wil omzetten naar een bundel. Heb dit zelf niet gedaan omdat ik niet zo van het killzone ben.. Heb ze wel opgebeld en gezegd dat ik wel graag Fifa 14 en Battlefield 4 ontvang
Is iemand nog gebeld door een van de MM filialen voor omzetten naar de bundels? Zoals op een andere forum is gemeld, is MM Enschede bezig mensen op te bellen hierover....
Spanje is toch eu ? Betaal ik dan ook import kosten ? Ik zal is even google.theduke1989 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:14:
[...]
Invoerkosten gelden volgens mij alleen vanaf 150 euro toch of zo.
En regiovrij is PS4 dus zou geen problemen moeten veroorzaken, maar hebben ze nog dan ??
Ja er was nog voorraad, verwachte levering 4 december ( vanwege langer transport i guess)
Ik heb 'm ergens in september besteld volgens mij, en toen was ik nummer 37.Eriko1 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 14:55:
[...]
Was daar toen en toen zei hij, kijk ze zijn allemaal uitverkocht.. En in dat hokje stond 68.. Wanneer heb je besteld dan als ik vragen mag??
En toen ik er later was toen waren het al 60 pre-orders ofzo. (Halverwege oktober dacht ik)
bedankt voor de informatie: Inderdaad:Xenophoben schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:19:
[...]
Spanje is toch eu ? Betaal ik dan ook import kosten ? Ik zal is even google.
Ja er was nog voorraad, verwachte levering 4 december ( vanwege langer transport i guess)
Dit item zal worden uitgebracht op 29 november 2013.
Kopen op voorverkoop nu.
Verkocht en verzonden door Amazon. Gift-wrap beschikbaar.
staat er bij de spaanse amazone. Alleen jammer dat ze geen Bundel megapack hebben
Wellicht tip voor de mensen die nog geen ps4 besteld hebben
Is het ook echt zeker dat ze hem daar nog hebben?
Spanje is invoerrechtenvrij, maar als je bundels bestelt, krijg je de meeste games wel met een Spaans hoesje! Of het spel spaans is weet ik niet
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik heb de ps4 los besteld, geen games. Die haal ik hier wel.. Overigens zijn die daar ook goedkoper (55 euro)
Leverdatum 5 december?Xenophoben schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:04:
MM Utrecht wist gisteravond nog van niks.emperorfz schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:18:
Is iemand nog gebeld door een van de MM filialen voor omzetten naar de bundels? Zoals op een andere forum is gemeld, is MM Enschede bezig mensen op te bellen hierover....
En meteen volledige bedrag betaald?!Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:49:
net op amazon.de besteld, thanks voor de heads up, 2 december in huis!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot