Inderdaad, ik ook, verkoop ik mijn pre order wel, dan is het iig een gratis upgradearnoutzw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:34:
Ik ga sowieso voor bundel als dat betekend dat ik hem dan niet dayone heb, jammer dan.
Even in mijn glazen bol kijken...Xenophoben schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:38:
Ik heb gisteren besteld...dixons killzone bundle. iemand idee of ik dit jaar nog wat kan verwachten?
Ik zeg.. 50% kans, Ja, of nee!
Bij de Intertoys waar ik m gereserveerd heb zeggen ze nog van niets te weten over bundels en deze verwachten ze dan ook niet op 29 november.
Ik wil de PS4 sowieso op dag 1 hebben, maar ik vind het wel spijtig als er dan gelijktijdig een bundel is die gelijk staat aan 100 euro korting.
[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 07-11-2013 12:48 ]
PSN id: NL_SToRM
In dat geval kan ik me dan amper voorstellen dat een shopmanager wel een betrouwbare bron is. Het feit ligt namelijk in dat elke electronicazaak met de PS4 in het assortiment in de hele wereld geen enkele PS4 meer kan garanderen rond release. Waarom zouden dan 2 nederlandse winkels die 3 weken voor release een leuk plaatje op de website neer zetten een uitzondering vormen voor sony?simons schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:20:
[...]
Het is beiden afhankelijk van diegene die je op dat moment achter de pc of de telefoon treft. Toendertijd was er vrij weinig bekend over die bundels, kan me zomaar voorstellen dat die situatie zich heeft gewijzigd. Sterker, ik weet alleen wat van hear say, dus voor het zelfde geld krijg ik helemaal niks in december. Nou jammer, maar om daar nou een groots grieks tragedie voor op te voeren, nee.
Verwijderd
Of ze hadden ze 4 maanden terug al aangekondigd, dan had iedereen meteen kunnen kiezen. Dit is geen handige actie van Sony en het zadelt de detailhandel met een hoop gezeik van klanten op wat helemaal niet nodig was.SToRM666 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:46:
Sony had beter die bundels wat later aangekondigd. Nu is er zoveel onduidelijkheid en ik vind het ook nadelig voor degenen die vroeg een preorder gedaan hebben.
Bij de Intertoys waar ik m gereserveerd heb zeggen ze nog van niets te weten over bundels en deze verwachten ze dan ook niet op 29 november.
Ik wil de PS4 sowieso op dag 1 hebben, maar ik vind het wel spijtig als er dan gelijktijdig een bundel is die gelijk staat aan 100 euro korting.
Heb slechte ervaringen gehad om het nog netjes te verwoorden.
Misschien is prutsers wel op zijn plaats!
[H]Vudwig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:51:
In dat geval kan ik me dan amper voorstellen dat een shopmanager wel een betrouwbare bron is. Het feit ligt namelijk in dat elke electronicazaak met de PS4 in het assortiment in de hele wereld geen enkele PS4 meer kan garanderen rond release. Waarom zouden dan 2 nederlandse winkels die 3 weken voor release een leuk plaatje op de website neer zetten een uitzondering vormen voor sony?
Sterker, ik weet alleen wat van hear say, dus voor het zelfde geld krijg ik helemaal niks in december. Nou jammer, maar om daar nou een groots grieks tragedie voor op te voeren, nee.
[/H]
Met dit verschil, de bundels zijn later gekomen, in mijn optiek maken ze die bundels niet van de eerste batch (ander doosje, controllertje erbij, cameratje... KLAAR). Het zou mij niets verbazen als sony wat ps4 had gereserveerd.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Dit ivm de pre order van de ps4?Mr-Music schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:57:
Peroonlijk zou k niets meer betsellen bij Dixons.
Heb slechte ervaringen gehad om het nog netjes te verwoorden.
Misschien is prutsers wel op zijn plaats!
Nee gelukkig niet!
Maar het aanbieden op de website, wil nog niet zeggen dat je het uiteindelijk ook krijgt!
Gelukkig is 1 ervaring representatief voor alle ervaringen met de Dixons...Mr-Music schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:00:
[...]
Nee gelukkig niet!
Maar het aanbieden op de website, wil nog niet zeggen dat je het uiteindelijk ook krijgt!
Doe je verhaal op Kieskeurig.nl ofzo, want wat moeten wij er hiermee?
Massaal niet bij de Dixons bestellen zodat jij een launchdagbundel hebt?
Wie heeft het over 1 ervaring!dutchgio schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:
[...]
Gelukkig is 1 ervaring representatief voor alle ervaringen met de Dixons...
Het is alleen informatie doe er wel/niet mee wat je wel/niet wil
Hmm mss ben ik dan iets zekerder met alleen de killzone bundel (kleine bundel) ... mochten ze hier dat ook uitstellen.Raxious schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:24:
Mega bundle schijnt 2 weken na release pas beschikbaar te zijn in Duitsland & Finland.
Nee 4 november al. Dit is mijn bevestiging.arnoutzw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:38:
[...]
Wat de bundel?Hij stond er pas 5 november op toch?
maandag 4 november 2013 11:48:15 (bestelling bij Dixons)
Voor de duidelijkheid, hier staat nog geen afhaal datum bij.
Bestelling Mycom op 5 november. Hier staat afhaal datum 6 december.
Ik wil nu ook per se die 500 euro bundel ook al moet ik daarvoor langer wachten. Ik kan het prijsverschil niet aan mezelf verantwoorden aangezien ik het hele pakket inclusief killzone anders toch direct los had gekocht. Van het bespaarde geld haal ik mooi een extra game.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ben benieuwd of de afhaaldatum van mycom ook echt klopt of dat dit nog kan veranderen ivm aantal reserveringenzwembroek schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:32:
[...]
Nee 4 november al. Dit is mijn bevestiging.
maandag 4 november 2013 11:48:15 (bestelling bij Dixons)
Voor de duidelijkheid, hier staat nog geen afhaal datum bij.
Bestelling Mycom op 5 november. Hier staat afhaal datum 6 december.
Ik wil nu ook per se die 500 euro bundel ook al moet ik daarvoor langer wachten. Ik kan het prijsverschil niet aan mezelf verantwoorden aangezien ik het hele pakket inclusief killzone anders toch direct los had gekocht. Van het bespaarde geld haal ik mooi een extra game.
Ik kreeg deze mail, nu wacht ik maar rustig af.gajus26 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:54:
Al iemand meer gehoord van Dixons over de leverdata?
Wij hebben het voor u nagevraagd maar er is nog geen concrete info van sony over de levering naar ons toe dus wij kunnen u nu nog niet informeren wanneer deze geleverd wordt uiteraard blijft u bestelling in backorder staan .
Beste Erwin,
Ik heb het even nagekeken en ik heb gezien dat je de PS4 vandaag hebt besteld.
Nu hebben wij helaas de melding gekregen dat wij niet kunnen garanderen dat bestellingen na 15 Augustus nog op de release binnen komen. Dus als bestellingen na 4 Augustus binnen zijn gekomen zul je hem niet op de release hebben. Wanneer we hem dan weer geleverd krijgen is voor ons helaas onbekend, wij zijn hiervoor afhankelijk van Sony.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Zojuist bevestigd dat de datum voor de Benelux niet veranderd is mbt de bundles.Raxious schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:24:
Mega bundle schijnt 2 weken na release pas beschikbaar te zijn in Duitsland & Finland.
Vandaar dat ook voor de bundels, pas deze week online beschikbaar, dat bestelling na 15 augustus voor een onbekende levering zorgt...
Ik wacht gewoon lekker op de mega bundel, bespaart veel geld en dat voordeel laat ik niet lopen.
Huh? Dat zag niemand aankomen?gajus26 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:12:
Net bericht van Dixons, klanten konden de bundels volgens de medewerker al langer bestellen.
Vandaar dat ook voor de bundels, pas deze week online beschikbaar, dat bestelling na 15 augustus voor een onbekende levering zorgt...
1 ervaring niet nee, maar bij tientallen die in de zeik genomen zijn door Dixons vanwege niet leveren (wel betalen), is al een stuk representatiever. Feit is dat Dixons haar voorraadsysteem niet op orde heeft en dit zelf ook heeft toegegeven.dutchgio schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:
[...]
Gelukkig is 1 ervaring representatief voor alle ervaringen met de Dixons...
Iedereen moet het uiteraard zelf weten, maar als je ergens een onzekere bestelling hebt, dan is dat bij Dixons wel. Zelfs nadat je een bevestiging hebt ontvangen van de betaling is de bestelling nog steeds niet zeker bij ze. Zie ook de lopende topics hierover van Dixons, genoeg 'ervaringen' te vinden. Daarbij is dit het topic van de levertijden en verkooppunten, dus als hier iemand negatief is over Dixons dan is dat toch prima? Of mogen we je alleen maar tips geven over waar je wél moet bestellen?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Zelf heb ik 303 en besteld op 15 juni.Even een insiders weetje: er zijn wat probleempjes mbt foutieve mails waarbij een aangepaste levertijd is gemeld van de PS4. Dat gezegd hebbende, zou je aan het productnummer moeten kunnen zien of die van jou inderdaad gepland staat voor levering op de 29ste:
703303 : Levering op 29 november
703304 : Levering na 29 november
Steam: matsFR
Van die 2e levering is vooralsnog niet officieel bevestigd dat die erg snel na de releasedag is. Reken maar op minstens 2-3 weken. En dat kan voor velen te veel zijn...SJORSGEMERT schreef op donderdag 07 november 2013 @ 16:56:
wat is het probleem als je niet bij de eerste release 29nov de ps4 niet hebt er komt niet zo heel lang daarna al een 2de levering aan ik heb mijn ps4 al heel vroeg gepreorderd had je dat ook maar moeten doen dit was te verwachten sony doet ook hun best
Heb je toevallig ~30 dagen geleden besteld? Dan is het een standaard mailFlasHie_FlaSh schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:09:
Vandaag ongevraagd een update mail van amazon.de ontvangen over mijn Killzone pakket. Helaas nog steeds geen leverdatum:(
Het enige waar je van uit kan gaan is dit:
Dus in jouw geval waarschijnlijk tussen kerst en einde januariBitte beachten Sie, dass dieses Produkt nicht am 29.11.2013 erscheinen wird. Das genaue Veröffentlichungsdatum wurde noch nicht vom Hersteller bestätigt, liegt jedoch vor Weihnachten. Kunden mit einer Lieferadresse in Deutschland, die bis einschließlich 30. September 2013 vorbestellt haben, erhalten den Artikel am Erscheinungstag. Alle Vorbestellungen, die nach dem 30.September 2013 erfolgen, werden voraussichtlich erst nach Weihnachten, spätestens aber bis Ende Januar 2014 ausgeliefert. Über den genauen Liefertermin (sobald bekannt) informieren wir Sie per E-Mail und in Ihrer Bestellübersicht.
[ Voor 54% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 07-11-2013 17:19 ]
Ik heb in ieder geval de bundel besteld voor €479...
Mijn broertje werkt bij Dixons en hij verzekerd mij dat de bundels niet eerder besteld konden worden. Naja misschien wel eerder op de dag maar niet eerder als in vorige week/afgelopen weken/maanden. De bundels stonden simpelweg niet in het systeem van Dixons en dat is ook de reden dat je niet je kale PS4 om kan zetten naar een bundel, omdat de bundels andere productcodes hebben.
Mijn broertje is op het moment niet thuis en ik zie hem op zn vroegst zaterdag of zondag weer, maar mochten jullie nog wat vragen hebben kan ik het altijd even vragen
Edit: Er is helaas nog niks bekend hoeveel en wanneer de exemplaren er uberhaupt naar de winkels gaan. Dit weten ze ongeveer 2 weken van te voren pas.
[ Voor 9% gewijzigd door Chaos-Zero op 07-11-2013 17:40 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Zo staat hij ook vermeld op hun site.
Komt toch op het zelfde neerVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:53:
Bij Hanielonline gaat het mogelijk niet om een bundel maar Playstation 4 500 GB + Killzone, Shadow Fall.
Zo staat hij ook vermeld op hun site.
Verwijderd
Dat klopt, maar dat kan dus verantwoorden waarom zij wel bundels verkopen. Normaal worden de bundels in de fabriek in een bundeldoos verpakt.
Niet om ze te verdedigen maar ze kunnen simpelweg de vraag niet aan en dat blijkt. De uitstel van de One doet hier natuurlijk ook een schepje bovenop. Je kan de productie wel omhoog schroeven maar uiteindelijk loop je tegen beperkingen aan en ben je ook afhankelijk van ketenpartners.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:19:
Aam het eind van het liedie heeft bol.com het meest eerlijk gehandeld denk ik. Ze hebben geen bundels en als ze die wel 100% (!!!) op de release zouden kunnen leveren zouden ze die omzet niet laten liggen. Een Mediamarkt weet ook niet hoeveel bundels er komen. Maar Piet op hoek weet het wel. Hij krijgt 100 bundels op 29 nov. En zelfs als je deze week nog pre-orderd. Ben benieuwd hoe het zal lopen. Maar duidelijk dat er veel teleurstelling zal zijn. Niet handig van Sony.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Nou dat onderste gedeelte met datums erin zat niet bij mij in de mail.. Ik heb 8 okt besteld...arnoutzw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:16:
[...]
Heb je toevallig ~30 dagen geleden besteld? Dan is het een standaard mail
Het enige waar je van uit kan gaan is dit:
[...]
Dus in jouw geval waarschijnlijk tussen kerst en einde januari
Wat ik vreemd vind is dat de grote winkels zoals Mediamarkt en Bol.com zeggen de bundels niet te gaan leveren op 29 november. Anders had Bol.com ze allang op de website staan of klanten geinformeerd voor een upgrade. Die laten echt geen omzet liggen. Dan komen er "ineens" allemaal vage bedrijven uit de grond. En die beweren nu 29-11 bundels te gaan leveren. Zelf samen gesteld zou kunnen, maar dan leggen ze geld toe. Dat lijkt me niet handig als kleine (web)shop. Verder komt Dixons ineens online waar massaal besteld wordt met het idee dat hun bundels gaan leveren op 29 november aan mensen die deze week of vorige week pas een pre order plaatsen. En de grote jongens zijn al uitverkocht sinds augustus?Nitai schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:22:
[...]
Niet om ze te verdedigen maar ze kunnen simpelweg de vraag niet aan en dat blijkt. De uitstel van de One doet hier natuurlijk ook een schepje bovenop. Je kan de productie wel omhoog schroeven maar uiteindelijk loop je tegen beperkingen aan en ben je ook afhankelijk van ketenpartners.
Wat me ook nog te binnen schiet is dat een lijst van retailers was die "official launch partner" was voor de PS4. herinneert zich iemand dit? Hier stond ook bol.com bij. En zei zeggen nu geen bundels te kunnen leveren? Ergens klopt er niets van.
Beetje jammer dat ie nog niet klopt, want ik ben bij de Media Markt in de Cruquius en de Saturn in Hoofddorp geweest vandaag, maar ze stonden er nog nietdunn0w schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:33:
De map is zojuist bijgewerkthttp://www.findyourps4.com
-
Ik zie die bundels ook nog niet verschijnen op 29 november.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:37:
Wat me ook nog te binnen schiet is dat een lijst van retailers was die "official launch partner" was voor de PS4. herinneert zich iemand dit? Hier stond ook bol.com bij. En zei zeggen nu geen bundels te kunnen leveren? Ergens klopt er niets van.
Het zou wel mooi zijn als Sony ook een korting zou geven als je al de spullen uit de bundel los koopt.
[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 07-11-2013 18:47 ]
PSN id: NL_SToRM
Zou mooi zijn, heb zelf ook een 303. Maar ik weet dat iemand hier op de forum ook een 303 heeft en hij heeft een email gekregen van Wehkamp dat hij niet op 29 november een ps4 kan krijgen.Matss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:01:
Weet niet of het hier al geplaatst is maar heb hier info over de levering van de PS4 bij Wehkamp, overgenomen van een ander forum. :
[...]
Zelf heb ik 303 en besteld op 15 juni.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Verwijderd
303 besteld op 14 JuniMatss schreef op donderdag 07 november 2013 @ 17:01:
Weet niet of het hier al geplaatst is maar heb hier info over de levering van de PS4 bij Wehkamp, overgenomen van een ander forum. :
[...]
Zelf heb ik 303 en besteld op 15 juni.
Snap die bundels ook niet. De voorraad die ze hebben verkopen ze toch wel. Met die bundels gooien ze marge weg voor zichzelf en voor de verkoop.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 18:19:
Niet handig van Sony.
En ondanks dat ik prima kan leven met een kale ps4 voor 399, voel ik me toch een beetje genaaid als het niet lukt om een killzone-bundel van 499 te scoren. Heb in mei al een pre-order geplaatst...
PSN: Shiver23
Of die extra controller, camera en game kosten maar - ik zeg maar wat - €60 voor Sony, terwijl jij €100 meer betaalt. Misschien maakt Sony hier dus wel extra winst (of minder verlies) mee.Shiver23 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:09:
[...]
Snap die bundels ook niet. De voorraad die ze hebben verkopen ze toch wel. Met die bundels gooien ze marge weg voor zichzelf
Ga ook pas blij zijn als ik de Ps4 in handen heb , want ok moet het allemaal nog maar zien. Ik voorspel iig een hoop teleurstelling. Vooral bij bedrijven waar je het hele bedrag moest overmaken.
Heb van meerdere mensen die hem eind augustus ongeveer hebben besteld gehoord dat ze 304 hebben, als je op dit moment naar de productpagina van de PS4 gaat eindigt dat productnummer ook op 304.RenaldoN schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:09:
[...]
303 besteld op 14 Junigeen mail ontvangen dat ik niet bij de eerste leveringen zit. wehkamp op facebook kon mij niks zeggen
Dus als het goed is zitten de 303's goed.
Steam: matsFR
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zet hem nu op marktplaats, of cancel hem en maak iemand anders gelukkig.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:46:
Even een kleine vraag, vanwege tijd tekort en omdat vrienden hem ook niet besluiten te halen. Ga ik mijn PS4 niet gebruiken. Ik heb een pre-order bij de intertoys staan die 29 november in de winkel kan worden opgehaald. Wat is verstandig om te doen? Pre-order cancelen als dat kan of de pre-order 29 november gewoon ophalen en op marktplaats zetten?
Ik heb hem een week later besteld (14 augustus) en heb 304 op het eindeAtlAntA schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:55:
Hier ook 303 code bij wehkamp. Besteld op 7 augustus. Wel de mail gehad maar die kan ik dus blijkbaar negeren door een fout in het systeem? (zie originele post over dit onderwerp)
Verwijderd
Ik ga morgen naar de intertoys, wat denk jij, krijg ik mijn 25 euro terug van de pre-order?ownagekiller schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:59:
[...]
Zet hem nu op marktplaats, of cancel hem en maak iemand anders gelukkig.
Alhoewel ik jouw teleurstelling begrijp hoop ik dat je mijn opbloeiende blijdschap ook begrijpt aangezien ik niet van een release exemplaar was uitgegaan.UniQ Gamer NL schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:00:
[...]
Ik heb hem een week later besteld (14 augustus) en heb 304 op het einde
Je zou hem kunnen door verkopen, of je pre-order aan bijvoorbeeld iemand hier op Tweakers kunnen geven. Heb je toevallig een bundle of een kale?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:46:
Even een kleine vraag, vanwege tijd tekort en omdat vrienden hem ook niet besluiten te halen. Ga ik mijn PS4 niet gebruiken. Ik heb een pre-order bij de intertoys staan die 29 november in de winkel kan worden opgehaald. Wat is verstandig om te doen? Pre-order cancelen als dat kan of de pre-order 29 november gewoon ophalen en op marktplaats zetten?
Verwijderd
Een kale van 400 euro. Ergens in augustus bestelt en op mijn bon staat dat ik nummer 1 ben. De medewerker wist mij ook te garanderen dat ik hem op releasedatum zou kunnen ophalen.Raxious schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:10:
[...]
Je zou hem kunnen door verkopen, of je pre-order aan bijvoorbeeld iemand hier op Tweakers kunnen geven. Heb je toevallig een bundle of een kale?
Verwijderd
Mensen vooral de wat oudere mensen die zo'n nieuwe console zien voor hun kind of wat dan ook moeten ook de gelegenheid hebben om zo'n ding aan te schaffen. shops gaan niet een demopod neerzetten met daarbij niet minstens 2/3 consoles...
Niet raar er zullen wel consoles beschikbaar komen alleen wss niet de 29ste en de oudere mensen is wss niet de categorie die een PS4 direct perse op release wil hebbentheduke1989 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:38:
dat geloof ik sowieso nietwaarom niet.
Mensen vooral de wat oudere mensen die zo'n nieuwe console zien voor hun kind of wat dan ook moeten ook de gelegenheid hebben om zo'n ding aan te schaffen. shops gaan niet een demopod neerzetten met daarbij niet minstens 2/3 consoles...lijkt me echt raar.
Bart Smit online wordt gezien als aparte winkel. Elke winkel krijgt dadelijk units binnen en het is dan aan de winkels om te bepalen hoeveel er naar pre-orders gaan en hoeveel er in de schappen te komen liggen.dutchgio schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:32:
De BS heeft nog heel veel internet 'bestellingen' te voldoen dus no-way dat die voorraad in de winkel hebben..
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die zullen er ook staan, echter 2 minuten naar openingstijd zullen deze verkocht zijntheduke1989 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:38:
dat geloof ik sowieso nietwaarom niet.
Mensen vooral de wat oudere mensen die zo'n nieuwe console zien voor hun kind of wat dan ook moeten ook de gelegenheid hebben om zo'n ding aan te schaffen. shops gaan niet een demopod neerzetten met daarbij niet minstens 2/3 consoles...lijkt me echt raar.
Idd nog 3 weken wachten. Hoop dat het bij Game Mania goed gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door Henkje.doc op 08-11-2013 06:08 ]
Die 2 vaste medewerkers van de GM hier zouden zich de volgende dag wel ziek moeten melden als blijkt dat ze mijn pre-order verkocht hebbenChaoss schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 00:18:
In princiepe mag een winkel dat idd zelf bepalen maar in de praktijk zal een BS winkel zoveel mogelijk pre orders uitleveren. Je kunt dat als winkel niet maken tegenover mensen met een reservering want dan neem je het hele nut van reserveren weg... Dat zou alleen maar kwade klanten opleveren.
Verwijderd
Gaan mensen nou elke dag posten hoelang het nog wachten isVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 05:10:
Nog 3 weken wachten...
Sterker nog,.....
ik zie nu dat je het het in het "Het PlayStation 4 Discussie-topic" ook post...
Wordt je niet moe van jezelf ouwe?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 08:31 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Mon0lith op 08-11-2013 08:32 ]
PSN: Von_Smallhausn
Onderaan staat een eu release van 19 november. Lijkt me geen typo. Iemand nog meer bronnen?
Lijkt me uiterst onwaarschijnlijk dat een console een release op dinsdag krijgt. Overigens lijkt het niet zozeer een typo, maar meer het verkeerd lezen van de bron. Ze spreken namelijk ook van '4 dagen later' ten opzichte van de US release op 15 november.AtlAntA schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:36:
PS4 Release Date Nears: First Teardown Reveals PlayStation 4 Specs [VIDEO] http://news.google.com/ne...ion-4-specs-video-1460978
Onderaan staat een eu release van 19 november. Lijkt me geen typo. Iemand nog meer bronnen?
De MM in Groningen niet. Volgens de medeweker omdat alle PS4's die binnenkomen reeds verkocht zijn.Mon0lith schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:32:
Is het eigenlijk al bekend of er verschillende winkels (o.a. mediamarkt enzo) een nachtverkoop houden?
Gister was de levertijd 4 weken, vandaag 3 weken. Dus theoretisch moet dat goed komen.
Hoorde dat bij GM Maastricht dit waarschijnlijk ook zo zou zijn.Linkin-Pin schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:57:
[...]
De MM in Groningen niet. Volgens de medeweker omdat alle PS4's die binnenkomen reeds verkocht zijn.
Lijkt me een beetje vreemd aangezien toch echt officieel op het Sony event tijdens de Gamescom is aangekondigd dat die in EU op 29 november gereleased gaat worden.AtlAntA schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:36:
PS4 Release Date Nears: First Teardown Reveals PlayStation 4 Specs [VIDEO] http://news.google.com/ne...ion-4-specs-video-1460978
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hmmmm... hoe zou dat dan gaan? gewoon op 29 november 's om 10:00 naar de winkel gaan en je bestelbon inleveren?Linkin-Pin schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:57:
[...]
De MM in Groningen niet. Volgens de medeweker omdat alle PS4's die binnenkomen reeds verkocht zijn.
Dat is mij verteld ja bij de MM in Bergen op Zoom. Bon meenemen naar de Mediamarkt, PS4 wordt voor je gehaald, resterende bedrag afrekenen -> be happy.Mon0lith schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:08:
[...]
Hmmmm... hoe zou dat dan gaan? gewoon op 29 november 's om 10:00 naar de winkel gaan en je bestelbon inleveren?
Niet om 0:00? Zou jammer zijn, leek me juist wel leuk om eens een nachtverkoop mee te makenEricNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:17:
[...]
Dat is mij verteld ja bij de MM in Bergen op Zoom. Bon meenemen naar de Mediamarkt, PS4 wordt voor je gehaald, resterende bedrag afrekenen -> be happy.
Ik anders nooit meer, na de chaos tijdens GTA V nachtverkoop. In Zoetermeer sloopten mensen de ingang van MM door als een kudde losgeslagen bizons proberen naar binnen te komen en het duurde een uur voordat ik mijn pre-order kon ophalen.Mon0lith schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:19:
[...]
Niet om 0:00? Zou jammer zijn, leek me juist wel leuk om eens een nachtverkoop mee te maken
Ik vind het wel prima als ze je PS4 gewoon achterhouden en dan kan je lekker op je eigen tijd je console ophalen en je next gen carriere beginnen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Maatje van me werkt bij de Mediamarkt en die gaf aan dat het zo goed als zeker is dat er geen nachtrelease gedaan wordt. Precies wat Jumpman ook al zegt: alle PS4's die op 29 november binnen komen zijn al verkocht middels een pre-order. Er is dus 0,0 winst te behalen om de winkel snachts open te gooien. Als ze nou 500 PS4's binnen zouden krijgen per vestiging was het misschien een ander verhaal.Mon0lith schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:19:
[...]
Niet om 0:00? Zou jammer zijn, leek me juist wel leuk om eens een nachtverkoop mee te maken
Zo dat scheelt wel een hele hoop geld zo. Kan je die gulle gift ook nog toevoegen nadat je de bestelling hebt geplaatst? Of moet je dan gewoon zo'n bon uitknippen en meenemen naar de winkel?Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:29:
PS4 Killzone bundel besteld met de gulle gift-code voor 419,99 bij Dixons. Nu maar afwachten of ik nog voor de kerst kan gamen
Het zit me toch niet helemaal lekker met die bundels. Op 29 november kan ik 100% zeker een PS4 ophalen bij de Mediamarkt, maar waarschijnlijk blijft hij gewoon in de doos zitten. Daar zit je dan thuis op een vrijdag avond, het hele weekend voor je, starend naar je gloednieuwe PS4 in doos te wachten totdat je bericht krijgt dat je eens een bundel op kan halen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heb je even een berichtje gestuurdzwembroek schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:42:
[...]
Zo dat scheelt wel een hele hoop geld zo. Kan je die gulle gift ook nog toevoegen nadat je de bestelling hebt geplaatst? Of moet je dan gewoon zo'n bon uitknippen en meenemen naar de winkel?
Het zit me toch niet helemaal lekker met die bundels. Op 29 november kan ik 100% zeker een PS4 ophalen bij de Mediamarkt, maar waarschijnlijk blijft hij gewoon in de doos zitten. Daar zit je dan thuis op een vrijdag avond, het hele weekend voor je, starend naar je gloednieuwe PS4 in doos te wachten totdat je bericht krijgt dat je eens een bundel op kan halen.
Lijkt me wel ja. Heb de 29e vrij genomen dus lekker beetje uitslapen, bakkie doen en me dan bedenken: "wat was er ook al weer vandaag? O ja, iets met Sony of zo"Mon0lith schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:08:
[...]
Hmmmm... hoe zou dat dan gaan? gewoon op 29 november 's om 10:00 naar de winkel gaan en je bestelbon inleveren?
In die situatie zit ik nou ook.. maar goed, je bent in ieder geval wel zeker van een ps4 op 29novzwembroek schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:42:
[...]
Zo dat scheelt wel een hele hoop geld zo. Kan je die gulle gift ook nog toevoegen nadat je de bestelling hebt geplaatst? Of moet je dan gewoon zo'n bon uitknippen en meenemen naar de winkel?
Verwijderd
http://www.dixons.nl/giftVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:14:
Kan iemand mij vertellen hoe die Gulle Gift vouchers werken bij de Dixons, zoals ik het lees kan je als je in de winkel een pre-order plaatst namelijk een behoorlijk bedrag van adviesprijs afhalen met die kortingsbonnen.
Hier staat toch duidelijk het volgende:
Tussen300.-en 600.- 20.- Korting.
Ik weet niet hoe hij er 80€ van afhaald.
PSN: Alvanosa
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot