PSN: Shiver23
Ondanks dat ik nog nooit assassins creed heb gespeeld, spreekt dit me toch meer aan dan Killzone
Als iemand een linkje heeft waar je die (zonder te betalen) kunt bestellen wordt dat wel gewaardeerd
Probeer het anders bij Dixons evendutchgio schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:42:
Als iemand een linkje heeft waar je die (zonder te betalen) kunt bestellen wordt dat wel gewaardeerd
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik ook niet dat veel retailers (behalve misschien de Game Mania en de Media Markt/Saturn) deze snel in hun assortiment zullen opnemen.Shiver23 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:40:
Retailers moeten daar toch ook gek van worden. Ze krijgen er zelf weinig extra voor terug maar moeten wel de pre-orders omgooien of vragen hierover beantwoorden. Ik zou heel blij zijn met de Killzone bundel, maar als die er nu nog niet zou zijn, zou ik de ps4 alsnog kopen.
-
[ Voor 14% gewijzigd door WhySoSerious? op 05-11-2013 22:17 ]
Op oudjaarsdag ja..
Iets verder lezen en dan zie je dit:
Helaas, de eerste lading PlayStation 4's is al op. Wil je jouw console alsnog reserveren? Pre-order dan alvast een exemplaar van de eerstvolgende lading PS4's. Let wel: het is nog onbekend wanneer we deze kunnen uitleveren. Hecht dus niet veel waarde aan de op deze pagina vermelde releasedatum.
Er is zeker ook een nachtopening?
Word gevierd met oliebollen en vuurwerk
(Stiekem zou dat dan die avond ervoor zijn, maar dat terzijde)
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 05-11-2013 22:49 ]
Heb ik ook gehoord ja, schijnt zelfs vuurwerk te zijn!dutchgio schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:45:
[...]
Er is zeker ook een nachtopening?
Word gevierd met oliebollen en vuurwerk
(Stiekem zou dat dan die avond ervoor zijn, maar dat terzijde)
Edit: je was me voor.
[ Voor 4% gewijzigd door RDMA op 05-11-2013 22:55 ]
En een lasershow.RDMA schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:54:
Heb ik ook gehoord ja, schijnt zelfs vuurwerk te zijn!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Ga er maar wel vanuit. Hebben ze bevestigd op twitter.
Tevens weet ik dat de GM ook gewoon de 29ste de bundels heeft.
bron ?Raxious schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:07:
Btw, Volgens Playstation Nederland zijn de bundels gewoon op 29/11 beschikbaar.
PlayStation NL @PlayStationNL
@eGORaxious De bundels zullen er zeker zijn vanaf 29/11, sommige winkels gebruiken ze upgraden van huidige pre-orders, anderen zullen 1/2
Heb je deze helemaal aan moeten betalen?Silversin schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 22:00:
Ik krijg bijna de neiging mijn killzone bundel bij Haniel te annuleren en voor een AC bundel te gaan. Morgen toch maar even bellen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Bij Centralpoint kan je tot €400 achteraf via acceptgiro betalen.dutchgio schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:42:
[...]
![]()
Ondanks dat ik nog nooit assassins creed heb gespeeld, spreekt dit me toch meer aan dan Killzone![]()
Deze code geeft je gratis bezorging
Ook de Killzone versies staan op Centralpoint.
Yes, inclusief extra game. Morgen cancelen.
hoe zit dat met de levering? welke datum wordt het daar denk je geleverd als je nu besteld????dennisvdweg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:31:
[...]
Bij Centralpoint kan je tot €400 achteraf via acceptgiro betalen.
Deze code geeft je gratis bezorgingb6e7l-6bzu-585e-32tm
Ook de Killzone versies staan op Centralpoint.
Dat is helaas nergens bekend, dus dan bestel ik hem wel overal waar ik achteraf kan betalen, zit je nergens aan vasttheduke1989 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:50:
[...]
hoe zit dat met de levering? welke datum wordt het daar denk je geleverd als je nu besteld????
Edit: o ik zit natuurlijk boven de 400 euro met die bundel..
[ Voor 19% gewijzigd door roda_djavulen op 06-11-2013 08:39 ]
Levering zal waarschijnlijk niet op 29 november zijn.. Als je op de productpagina kijkt zie je dat als je hm na 30 september besteld hebt, je de console na kerst maar voor eind januari kan verwachten.steffex schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:16:
Ik zag zojuist dit in de amazon.de store, zou dit een goede optie zijn? is maar 6 euro verzendkosten en levering op 29 november.
[afbeelding]
-
Ga er dan wel vanuit dat je wat vertraging in de verzending hebt. Als in, misschien enkele dagen?steffex schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:16:
Ik zag zojuist dit in de amazon.de store, zou dit een goede optie zijn? is maar 6 euro verzendkosten en levering op 29 november.
[afbeelding]
Via paypal gebeurd.
Vervolgens killzone pack met 2e controller en camera besteld voor 507euro bij amazon.de, dan maar maandje extra wachten.
Het scheeld gewoon teveel geld om hem op de release te moeten hebben.....
Verwijderd
Nu nog woord bij daad voegen en Bassie is gelukkig.
Verschijningsdatum en leverdatum zijn twee totaal verschillende dingen. Bij Amazon kun je rekenen op begin 2014 als je nu pas besteld.steffex schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:16:
[afbeelding]
Sterker nog, €479 met een voucherKupauw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 10:23:
Kan iemand mij vertellen of de combi packs bij de dixons leverbaar zijn op release of moet ik zowiezo wachten tot volgend jaar? Killzone is niet echt de game die ik wil maar als dit de manier is om nog op release een PS4 te bemachtigen.... En de prijs (499) voor console+game+2controllers+cam is aan de voordelige kant.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Ze zei iig wel dat ik als nr. 12 op de lijst sta van de 30 en ze dacht wel dat ik bij de eerste lading zou zitten.
Ik zou het natuurlijk erg leuk vinden maar het zou me niets verbazen als ze er 10 krijgen ofzo
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Kan helaas niet achteraf betalenDit is een Pre-order product, de verwachte releasedatum is: 30-11-2013
Verzeker uzelf van een levering van dit product op de dag dat er 1e voorraad beschikbaar is. Pre-orders zullen altijd voorrang hebben op reguliere orders en worden geleverd volgens oudste order eerst. Bestel dus direct via Pre-order uw gewenste product
[ Voor 4% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-11-2013 11:17 ]
Killzone megabundel bij Mediamarkt sta nummer 3 op de lijst dus hopen dat ze er minimaal 3 krijgen
Game(s)
Killzone, BF4 waarschijnlijk
Accesoires
Alles zit al in het mega pack en de Vita heb ik al
Games waar ik naar uitkijk:
Infamous,The Order,Watchdogs,Destiny,Driveclub,The Division (schaamteloos van arnoutzw overgenomen
onaangekondigde games:
GT7
Standaard pre-order bij Bol.com, begin juni order geplaatst. Moet dus wel goed komen
Game(s)
FIFA14
Accesoires
Nog niets..
Games waar ik naar uitkijk:
Lastig, BF4 zat ik aan te denken..
onaangekondigde games (die ik echt moet hebben
Grand Theft Auto 5!
Gewone Bundel, bij gameshoptwente (1 aug)
Mega bundel KZ etc. bij dixons (5 nov , verwacht deze niet maar goed)
Games
Killzone
evt. Fifa 14 / AC:4 (ben alleen niet zo kapot van het varen in AC...) / NFS Rivals (Heb vorige versie voor PS3 via PS+ vond m zeer leuk spelen.)
Accesoires
Bundel, anders extra controller , PS+
Games waar ik naar uitkijk
Watch Dogs, Driveclub, The division , The evil within , Deep down
Onaangekondigde game:
Uncharted 4, Elder Scrolls 6, GT 7 , The Last Guardian
[ Voor 3% gewijzigd door Xentor op 06-11-2013 16:49 ]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Hoeveel hiervan zijn er al gereserveerd en krijgen mensen die daadwerkelijk aanbetalen voorrang? (Ik heb hier natuurlijk al wat gereserveerd met achteraf betalenk1978 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:53:
Net me bundel aanbetaalt bij Haniel Zutphen... Hij krijgt er 50 binnen.
Edit: net gebeld en zijn allemaal al gereserveerd. Misschien dat ze in december nog wat geleverd krijgen en anders volgend jaar)
[ Voor 15% gewijzigd door Ithariuz op 06-11-2013 17:00 ]
Degene die een day1 pre-order hebben bestelt moeten een aanbetaling doen van 250 euro.. En een extra game erbij bestellen.... Ik zit ieder geval bij de 50.. Mensen hebben tot de 10de om aan te betalen , dus misschien vallen er nog een paar af, maar waarschijnlijk is er ook een tweede lijst.. Hij wist te vertellen dat MM Deventer 100 stuks krijgt dit zijn dus best grote aantallen.Ithariuz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:56:
[...]
Hoeveel hiervan zijn er al gereserveerd en krijgen mensen die daadwerkelijk aanbetalen voorrang? (Ik heb hier natuurlijk al wat gereserveerd met achteraf betalen)
Edit: net gebeld en zijn allemaal al gereserveerd. Misschien dat ze in december nog wat geleverd krijgen en anders volgend jaar)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Komt omdat ik net heb geannuleerd.:pk1978 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:53:
Net me bundel aanbetaalt bij Haniel Zutphen... Hij krijgt er 50 binnen.
Gebeld met Centralpoint. Zij hadden niet bijster veel pre orders voor de PS4 en verwachten op de release, anders een week later te leveren.
[ Voor 24% gewijzigd door Silversin op 06-11-2013 17:33 ]
Bij mij bestaat zo langzamerhand toch ook de indruk dat we het feestje wel errug aan het hypen zijn.Raxious schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:53:
Ik heb van meerdere GM filialen gehoord dat ook zij tot en met februari uitverkocht zijn.
Ik heb gen reden om aan te nemen dat deze launch erg veel verschilt vd PS3 waar de planken in de winkels vol mee stonden indertijd. Die was weliswaar wat meer aan de prijs. Tegelijkertijd was de systeemsprong in vergelijking met de PS2 ook een stukkie groter dan dat nu het geval is.
Sony zorgt er heus voor dat er in de decembermaand een overvloed aan bundels e.d. beschikbaar is.
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Lekker naïef... hoeveel reservering waren er voor de PS3? paar 100.000? voor de PS4 zijn inmiddels meer dan 1,5 miljoen reservering. De productie is ten tijde van de release zo'n 2-3 maand bezig, en ze konden van de PS3 ongeveer 300.000 per maand produceren ik verwacht dat dit bij de PS4 ongeveer vergelijkbaar is.peacelord schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:43:
Ik heb gen reden om aan te nemen dat deze launch erg veel verschilt vd PS3 waar de planken in de winkels vol mee stonden indertijd.
[ Voor 28% gewijzigd door Chaoss op 06-11-2013 17:53 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Waarom dan !! dacht je dat jij de enige was die daar gereserveerd had ...Silversin schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:31:
[...]
Komt omdat ik net heb geannuleerd.:p
Gebeld met Centralpoint. Zij hadden niet bijster veel pre orders voor de PS4 en verwachten op de release, anders een week later te leveren.
De hardware is echter dit keer echt niet bijzonder.Chaoss schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:52:
[...]
Lekker naïef... hoeveel reservering waren er voor de PS3? paar 100.000? voor de PS4 zijn inmiddels meer dan 1,5 miljoen reservering. De productie is ten tijde van de release zo'n 2-3 maand bezig, en ze konden van de PS3 ongeveer 300.000 per maand produceren ik verwacht dat dit bij de PS4 ongeveer vergelijkbaar is.
Bij de ps3 hadden ze problemen met de blu-ray laser meen ik.
De garantie zal gewoon via Sony lopen, net zoals dit met de PS3 het geval is.Silversin schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:14:
Heb het voorgevoel dat ik gezeik kan krijgen met garantiegevallen. Zutphen is best ver en het is geen groot keten. Daarbij heb ik liever een AC bundel.
Daarnaast was het ook geen wereldwijde launch en kwam hij hier veeeel laterChaoss schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:52:
[...]
Lekker naïef... hoeveel reservering waren er voor de PS3? paar 100.000? voor de PS4 zijn inmiddels meer dan 1,5 miljoen reservering. De productie is ten tijde van de release zo'n 2-3 maand bezig, en ze konden van de PS3 ongeveer 300.000 per maand produceren ik verwacht dat dit bij de PS4 ongeveer vergelijkbaar is.
Idd je moet wel op je achterhoofd gevallen zijn, als je daarin gelooft.dennisvdweg schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:19:
Weer een site wat niet te geloven is:
http://witgoed-discounter...egory=6925331&id=29546853
De gewilde PS4 zal omstreeks eind oktober bijna overal uitverkocht zijn voor de releasedatum van 29 november 2013. Wij hebben tijdig een order geplaatst bij Sony voor een aantal van 75 stuks met tevens gelijkend aantal accessoires. Omdat wij de verkoop pas starten in de eerste week van november hopen wij op extra bezoekers.
Nee joh! Iez gewoon betrouwbaar, ze delen zelfs personeelsfoto'sCRXDelSol schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:39:
Die site ziet er ook voor geen meter uit, had nog in Frontpage gemaakt kunnen worden ..
http://witgoed-discounter.nl/over-ons/
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
witgoed-discounter.nl
Status
actief
Houder
X X
Administratieve contactpersoon
x.x@gmail.com
Registrar
Hostnet B.V.
De Ruijterkade 6
1013AA Amsterdam
Nederland
Technische contactpersonen
domeinen@hostnet.nl
DNSSEC
nee
Domeinnaamservers
ns1.cp.hostnet.nl
ns.cp.hostnet.nl
ns3.cp.hostnet.nl
Datum registratie
2013-10-31
Datum laatste wijziging
2013-10-31
Administratie door
NL Domain Registry
De website is nog maar net in de lucht en de houder, daar is niets tot erg weinig van bekend op Internet.
Een 'no go', lijkt me.
Ja en die komt van deze site:Melkaz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:45:
[...]
Nee joh! Iez gewoon betrouwbaar, ze delen zelfs personeelsfoto's
[afbeelding]
http://thewaywomenwork.co...-republic-estefany-marte/
Klopt, zal voor mij niet veel uitmaken omdat ik geen blu-ray films koop.rdgut schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:23:
[...]
Hou wel in de gaten dat je geen Blu-Ray films kunt afspelen vanwege een region lock, welke dus voor de US zal zijn bij jou.
Als ik het voor de 29ste binnenkrijg , maar tot die tijd heb je al genoeg filmpjes uit Amerika.arnoutzw schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 20:27:
[...]
Dan wel verplichte unboxing,ervaringen, en foto's om ons extra jaloers te maken
Scam, dat ruik je van kilometers.Melkaz schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:45:
[...]
Nee joh! Iez gewoon betrouwbaar, ze delen zelfs personeelsfoto's
[afbeelding]
Waarom krijgt America de ps4 uberhaupt eerder?Styx_ schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:22:
[...]
Klopt, zal voor mij niet veel uitmaken omdat ik geen blu-ray films koop.
[...]
Als ik het voor de 29ste binnenkrijg , maar tot die tijd heb je al genoeg filmpjes uit Amerika.
Black friday ofzoietsownagekiller schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:37:
[...]
Waarom krijgt America de ps4 uberhaupt eerder?
Ja is wel mooi spel voor een zaterdag avond met een biertje erbij...........gajus26 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 21:04:
Iemand enig idee of buzzer controllers van de Ps3 op de Ps4 zullen werken en (duuhhh) of er ook een buzzer game komt? Leuk om de familie mee bezig te houden namelijk.
http://www.playstationlif...check-out-the-box-inside/
[ Voor 40% gewijzigd door WhySoSerious? op 06-11-2013 21:40 ]
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Wie weet
[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious? op 07-11-2013 00:54 ]
Helaas is er alleen niet bekend op welke datum de betreffende packs binnen komen. De Standaard Editie zal er natuurlijk met release zijn maar of dat ook met de bundels was wisten ze niet te vertellen...Chaos-Zero schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:31:
Van de week zijn bij Dixons de Killzone packs beschikbaar geworden om te reserveren. Ik sta met alle 3 de packs 1e
Wanneer/hoelaat had je besteld?Chaos-Zero schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:31:
Van de week zijn bij Dixons de Killzone packs beschikbaar geworden om te reserveren. Ik sta met alle 3 de packs 1e
Ben ik ook wel benieuwd naar. Zelf net reactie gehad van dixons dat ze nog niet weten wanneer de bundel beschikbaar is. Ook nagevraagd bij centralpoint, die geven aan dat ze verwachten dat de bundel de 29ste beschikbaar is, garanderen kunnen ze het niet..
De bundels zijn omstreeks 5 november online gekomen, als je ze dan hebt besteld dan maakt je goede kans dat je erbij zit. Mycom en Dixons behoren tot dezelfde groep (BAS Group) en krijgen gelijkmatige levering.
Wel lullig voor diegene die al vroeg een aanbetaling hebben moeten doen, blijkt het toch nog zo te zijn dat je near release een ps4 kan scoren
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Heb 6 november een bundle besteld.. hopelijk klopt het wat je zegt!simons schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:39:
Van wat ik van een goede relatie weet (shopmanager mycom) komen de bundels per 29 nov a.s.
De bundels zijn omstreeks 5 november online gekomen, als je ze dan hebt besteld dan maakt je goede kans dat je erbij zit. Mycom en Dixons behoren tot dezelfde groep (BAS Group) en krijgen gelijkmatige levering.
Wel lullig voor diegene die al vroeg een aanbetaling hebben moeten doen, blijkt het toch nog zo te zijn dat je near release een ps4 kan scoren
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Moet je ff met hun bellen.boratnl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:30:
Zou het nu nog zin hebben om daar te bestellen, of zijn die ook al wel weer op?
Ga ik vanmiddag maar 'es doen dan, thanks!
Wat de bundel?zwembroek schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:30:
maandag 4 november 2013 11:48:15 bestelling bij Dixons
[ Voor 42% gewijzigd door Uniciteit op 07-11-2013 11:40 ]
Chaos-Zero zou het moeten wetenChaos-Zero schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:31:
Bij mij staat er 1 op 7 december en 1 op 12 decemberzwembroek schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:34:
[...]
Staat er bij jou ook afhaal datum 6 december bij de status van de bestelling?
Bij mij staat er geen afhaaldatum
Ik had het over mijn bestelling bij Mycom, Dixons staat er ook niets bij mijrobster19 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:47:
De dixons killzone bundle: Ik heb hem ook op 5 november besteld om 15:06 en ophalen in de winkel.
Bij mij staat er geen afhaaldatum![]()
Edit: https://mobile.twitter.com/MyCom/status/394768524977381376
[ Voor 17% gewijzigd door k-city op 07-11-2013 11:59 ]
Dat staat er bij mij ook.robster19 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:47:
De dixons killzone bundle: Ik heb hem ook op 5 november besteld om 15:06 en ophalen in de winkel.
Bij mij staat er geen afhaaldatum![]()
En 2 bestellingen die zijn geannuleerd
Ze weten alleen niet hoeveel ze er binnenkrijgen.
Maar met 'bestellingen' op 4-5 november zit je nog wel goed denk ik.
Kan me voorstellen indien je werkt met leveringen die verlopen via de website, de optie afleveren adres dan wel winkel, het omzetten een behoorlijke administratieve afhandeling behelst.k-city schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:55:
Toch wel zuur dit, ik dacht een twitter gelezen te hebben van Mycom dat als ze ook bundels binnen kregen dat klanten met een day one pre order voorrang kregen en het om konden zetten.
Denk ook dat indien je zeker van je ps4 had willen zijn je gewoonweg vroeg had moeten reserveren. Diegene die dat gedaan hebben krijgen er dus een. Voordeel, je heb er een, nadeel, er kan altijd een betere deal komen.
Deze zin had er niet hoeven staan. Voor komt weer wat offtopic geblaat
[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 07-11-2013 16:25 ]
Dus voorraad volgens dixons site is niet up to date. Als je vroeg heb gereserveerd en er is nu een nieuwe bundel, komt je idd niet automatisch daarvoor in aanmerking.
Het gaat er mij om dat ze wel van tevoren toezeggen dat het mogelijk is om je pre order om te zetten, zie link in edit.simons schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:01:
[...]
Kan me voorstellen indien je werkt met leveringen die verlopen via de website, de optie afleveren adres dan wel winkel, het omzetten een behoorlijke administratieve afhandeling behelst.
Denk ook dat indien je zeker van je ps4 had willen zijn je gewoonweg vroeg had moeten reserveren. Diegene die dat gedaan hebben krijgen er dus een. Voordeel, je heb er een, nadeel, er kan altijd een betere deal komen.
Deze zin had er niet hoeven staan. Voor komt weer wat offtopic geblaat
[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 07-11-2013 16:26 ]
Sony heeft naar mijn weten wel vaker gezegd dat ze uitgaan van het minimum, en dat het daarom alleen maar positief kan uitvallen.
En als ze hadden gezegd dat ze dit niet deden, had je dan je preorder gecanceld?k-city schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:08:
Het gaat er mij om dat ze wel van tevoren toezeggen dat het mogelijk is om je pre order om te zetten, zie link in edit.
Afgezien van het feit dat twitter nou niet het meest betrouwbare medium is, is het natuurlijk niet slim om mensen bepaalde hoop te geven. Zie wat er gebeurt, ik zie die waterlandjes al ontstaan op het moment dat iemand een KZ bundel heeft en iemand van het eerste uur niet....
Owja laatste zin was ook sarcastisch.
[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 07-11-2013 16:27 ]
Verwijderd
Wat voor bundels zijn er dan?k-city schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:55:
Toch wel zuur dit, ik dacht een twitter gelezen te hebben van Mycom dat als ze ook bundels binnen kregen dat klanten met een day one pre order voorrang kregen en het om konden zetten.
Edit: https://mobile.twitter.com/MyCom/status/394768524977381376
Waarom zou een twitter van een winkel minder betrouwbaar zijn dan het bellen met de desbetreffende klantenservice?simons schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:15:
[...]
En als ze hadden gezegd dat ze dit niet deden, had je dan je preorder gecanceld?
Afgezien van het feit dat twitter nou niet het meest betrouwbare medium is, is het natuurlijk niet slim om mensen bepaalde hoop te geven. Zie wat er gebeurt, ik zie die waterlandjes al ontstaan op het moment dat iemand een KZ bundel heeft en iemand van het eerste uur niet....
Owja laatste zin was ook sarcastisch.
[...]
Zakdoekje?
Het is beiden afhankelijk van diegene die je op dat moment achter de pc of de telefoon treft. Toendertijd was er vrij weinig bekend over die bundels, kan me zomaar voorstellen dat die situatie zich heeft gewijzigd. Sterker, ik weet alleen wat van hear say, dus voor het zelfde geld krijg ik helemaal niks in december. Nou jammer, maar om daar nou een groots grieks tragedie voor op te voeren, nee.Vudwig schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:16:
[...]
Waarom zou een twitter van een winkel minder betrouwbaar zijn dan het bellen met de desbetreffende klantenservice?
Ik had op hun twitter over de mogelijkheid tot omzetten gelezen en er geen aandacht meer aan besteed, pas toen ik het net hier las wist ik dat er nu ook bundels bij Mycomsite wwaren, jammer maar helaas dan.arnoutzw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:26:
@kcity je had toch gelijk zelf kunnen bellen nadat je de bundels zag verschijnen op de site? het is logisch dat niet elke retailer al zijn klanten gaat bellen zoals gamemania of ze willen upgraden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot