• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:44
theduke1989 schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:51:
[...]
had het meer over de exclusieve launch games....
Exclusives hebben mij nog nooit kunnen boeien. Ryse op X1 lijkt me op zich wel wat, maar niet voldoende om 100,- meer te lappen en nog een half jaar te moeten wachten.

• rjbenning
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-10 16:32
Langzaam aan ook warm gelopen voor de PS4. Gelukkig zojuist nog een pre-order kunnen scoren voor de bundel met killzone voor levering op de release datum :)

http://www.card.mygamercard.net/NL/TOPROB+NL.jpg

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:32

Nitai

Live the life you love.

rjbenning schreef op zondag 03 november 2013 @ 15:53:
Langzaam aan ook warm gelopen voor de PS4. Gelukkig zojuist nog een pre-order kunnen scoren voor de bundel met killzone voor levering op de release datum :)
Waar als ik vragen mag? :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• rjbenning
Nitai schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:00:
[...]

Waar als ik vragen mag? :)
Tip hier op het forum. Bij Haniel online. Ik heb ondertussen begrepen dat deze nu ook uitverkocht zijn.
Wellicht dat je nog op een lijst kan komen als er een wegvalt?

Succes.

Verwijderd

Heb er ook één bij Haniel in Zutphen gereserveerd, PS4 + Killzone + Fifa 14.
Kan hem gewoon de 29e ophalen...

• rjbenning
Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:36:
Heb er ook één bij Haniel in Zutphen gereserveerd, PS4 + Killzone + Fifa 14.
Kan hem gewoon de 29e ophalen...
Ik ga hem ook ophalen. Moet enkel stukje rijden, kom uit Rotterdam, maar goed dan kom je nog eens ergens.

ps: Als er nog mensen uit Rotterdam komen, kunnen eventueel mee rijden, benzine kosten delen.

Verwijderd

Heb ze gebeld waren wel aardige mensen, ze wisten eerst niet zeker of ze nog over hadden... ben later door hun terug gebeld. Moest na de reservering via internet de bestelling gaan plaatsen \ betalen.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:54
Omg .. 649,-
http://link.marktplaats.nl/739811624

Of deze, Killzone bundel, voor 799,-
http://link.marktplaats.nl/737629231

Ook echt die één euro eraf halen alsof het om een retail prijs gaat hé ..
Trieste mensen, gun dan iemand anders gewoon die pre-order.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-11 15:58
Nou als ik mijn preorder ook voor het dubbele kan verkopen, dan doe ik dat ook gewoon hoor, niet normaal wat voor een gekken er leven.

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
Hier een day one release plus extra controller voor 500 euro:

http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Als ik het goed heb de normale prijs?

Verwijderd

Ik wacht gewoon geduldig af tot mijn ps4 er is.

Handelaren ja die zijn er al heel lang , snel geld verdienen is hun motto.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:05
dutchgio schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:02:
[...]

Men beweerd toch echt dat iedereen die dat voor 23 augustus heeft gedaan, verzekerd is van release.
Dus laat ze dat dan maar waar maken :9
Donderdag nog bij een bart Smit geweest, en kreeg het zelfde verhaal te horen.
geloof er niks van

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:31
Volgens mij was de prijs ergens in Juni al bekend. En half augustus was hij uitverkocht. Dus de echte liefhebber heeft 6 weken de tijd gehad om bij de eerste levering te zitten. Tja dat je nu dan wakker wordt en boos bent dat je 600.- moet betalen... (vul zelf maar in. :F )

[ Voor 7% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 04-11-2013 09:50 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:52

Oxigeon

En zo is dat!

Er staat helaas nog niets in de mediamarkt folder over een nachtrelease. Hopelijk volgt dat wel snel. Op de voorpagina staat wel al de nachtrelease van COD van vandaag. Laatst bij BF4 was die er ook. Kan alleen maar hopen bij de PS4 ook.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
CRXDelSol schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:24:
Omg .. 649,-

Altijd hetzelfde gezeur bij dit soort zaken: kwestie van vraag en aanbod.

Als de ander gewoon op tijd had besteld was er niets aan de hand geweest.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik ook hoor... Ik had de preorder bij de MM staan en toen ik hoorde dat dat nog wel eens fout kon gaan heb ik de tweede bij Sony direct betaald. Ik heb er dus twee zo en die tweede gaat gewoon naar de hoogste bieder... Waarom zou ik een ander een plezier doen? Als er een familielid is prima, een goede vriend ook maar als ik niet geknikkerd heb met de kopende persoon heb ik daar echt maling aan....

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik heb ook een preorder staan, maar de spellen die bij de launch beschikbaar zijn het net niet. Ik ging namelijk voor Watch_Dogs.. Maargoed deze is helaas uitgesteld. Dus mijn Day-One gaat Marktplaats.nl op en de hoogste bieder mag heb op komen halen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:19
Ik wacht nog even af hoe lang ik moet wachten op mn console besteld bij Sony. Mocht ik 1 of 2 weken langer moeten wachten gaat mn killzone bundel lekker V&A en marktplaats op.

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Afgelopen Zaterdag langs geweest bij MM Zoetermeer. Nog steeds geen info over de aantallen en de bundels. Blijkbaar gaat MM hoofdkantoor de aantallen pas kort voor release (na bevestiging van Sony) bepalen en dan dit verdelen onder de fillialen (hopelijk kijken ze naar aantal pre-orders). Nogmaals bevestigd gekregen dat zodra ze iets weten van de bundels en aantallen de pre-order klanten worden opgebeld.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:25
Beste,

Bedankt voor je mail.

Allereerst onze excuses voor het late antwoord.

Er wordt inderdaad een nachtopening georganiseerd maar de weinige exemplaren zijn uiteraard alleen voor de klanten die de console reeds voor 24 juni gereserveerd hebben en een aanbetaling hebben gedaan.

Er zijn helaas geen exemplaren beschikbaar voor de losse verkoop.

Met vriendelijke groeten,       

Yves Leysen
T
Game Mania KlantenservOcé

Kreeg dit vandaag, beetje jammer dit..

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-11 23:01
theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:00:
Beste,

Bedankt voor je mail.

Er wordt inderdaad een nachtopening georganiseerd maar de weinige exemplaren zijn uiteraard alleen voor de klanten die de console reeds voor 24 juni gereserveerd hebben en een aanbetaling hebben gedaan.

Yves Leysen
T

Dit was toch al bekend dat de day one uitverkocht is?

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:19
theduke1989 schreef op maandag 04 november 2013 @ 13:00:
Beste,

Bedankt voor je mail.

Yves Leysen
T

Pfoah, verbaasd je dit nou?

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Lekkerboeie86 schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:47:
Volgens mij was de prijs ergens in Juni al bekend. En half augustus was hij uitverkocht. Dus de echte liefhebber heeft 6 weken de tijd gehad om bij de eerste levering te zitten. Tja dat je nu dan wakker wordt en boos bent dat je 600.- moet betalen... (vul zelf maar in. :F )
heb 3 reacties van jou in dit topic gezien, en elke keer moet je vertellen hoe tof je bent me je pre-order en dat iedereen die hem niet heeft pech heeft.. .ga toch eens weg.

De topman van sony EU geeft aan dat hij in de winkel komt te liggen (http://www.rtlnieuws.nl/e...-vraag-naar-playstation-4), ook al is het minimaal, dus dan ligt hij gewoon in de winkel. Daarnaast moet je gamemania niet als 'voorbeeld' nemen, hun hebben een fout gemaakt bij het plaatsen bij de bestelling bij sony waardoor ze nog minder ps4's hebben als normale winkels die hun bestelling goed doorgezet hebben.

• theduke1989
Swaxie schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:17:
[...]

Pfoah, verbaasd je dit nou?
Sinds de grote benelux man zei dat er ook een aantal in de winkel lagen niet van de pre-orders verbaasd dit me echt ja :) .. ;)

• theduke1989
dunn0w schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:14:
[...]

Dit was toch al bekend dat de day one uitverkocht is?
dan lees jij niet veel nieuwtjes he ;)
Of filmpjes van de topmannen in de benelux...

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Denk dat het meer geld voor MediaMarkt ect.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:31
Betthen schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:49:
[...]

heb 3 reacties van jou in dit topic gezien, en elke keer moet je vertellen hoe tof je bent me je pre-order en dat iedereen die hem niet heeft pech heeft.. .ga toch eens weg.

De topman van sony EU geeft aan dat hij in de winkel komt te liggen (http://www.rtlnieuws.nl/e...-vraag-naar-playstation-4), ook al is het minimaal, dus dan ligt hij gewoon in de winkel. Daarnaast moet je gamemania niet als 'voorbeeld' nemen, hun hebben een fout gemaakt bij het plaatsen bij de bestelling bij sony waardoor ze nog minder ps4's hebben als normale winkels die hun bestelling goed doorgezet hebben.
Laat maar weten bij welk filiaal je gaat liggen met je slaapzak dan zal ik even zwaaien ;w

Verwijderd

In Saturn Kortrijk (Belgie) zegt men mij dat ze maar 1-2 megabundels zullen krijgen bij release.. Kan dat?
Ben derde in rij van pre-order.

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 04 november 2013 @ 17:43:
In Saturn Kortrijk (Belgie) zegt men mij dat ze maar 1-2 megabundels zullen krijgen bij release.. Kan dat?
Ben derde in rij van pre-order.
Waarom zou dat niet kunnen? Er zijn overal vrij weinig megabundels beschikbaar.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Betthen schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:49:
[...]

En dan nog zegt de hoeveelheid die ze voor de losse verkoop krijgen niet zo veel. Het punt is, ze kunnen ze wel in de losse verkoop leggen, maar een pre-order geeft ze zekerheid. Als ze weten dat ze 50 stuks voor pre-orders krijgen en nog 10 exemplaren voor de losse verkoop, reken er mar op dat die 10 stuks ook gewoon als pre-order gaan.

Sowieso spreekt die vent over de EU in zijn algemeenheid. Also, dat verhaal over dat Gamemania een fout gemaakt heeft slaat ook nergens op. Weet niet waar je dat gehoord hebt maar het klopt voor geen meter.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Omg .. 649,-

Zoals door meerdere mensen is beargumenteerd, was er ruim voldoende tijd om een pre order exemplaar te bemachtigen.

Daarnaast zijn er ook mensen die het product bewust kopen om een leuk zakcentje over te houden voor bijvoorbeeld de aankomende feestdagen. Historie leert ons dat de PS een zodanig populair product is dat men bijvoorbeeld bij launch van de vorige generatie zelfs $1500 ~ $2000 wilde neerleggen, dus wat mij betreft een goede investering.

Scenario 1: Je hebt een PS4 op launch die je met een leuke meerwaarde kan verkopen.
Scenario 2: Je hebt een PS4 op launch waar men niets extra's voor wilt betalen ( Ongeloofwaardig scenario - maar zelfs in dat geval is het ondenkbaar dat je er niemand anders mee kan blij maken voor koopprijs.

Dit is gewoon reclame voor 2e hands handel. Dat doen we niet hier, maar op de V&A

Its business, nothing personal.

[ Voor 5% gewijzigd door Gropah op 04-11-2013 23:34 ]

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Hebben mensen hier al gekeken naar de volgende combinatie?

Dixons gulle giften (DGG03235B)

combineren met: http://www.dixons.nl/game...ony-ps4.html#.UnftGasyKjs

Zo heb ik 'm besteld voor 379 :)
Edit: je kan hem reserveren zodat je niets hoeft aan te betalen. En eventueel de killzone bundel van 439 kopen. Je krijgt hem natuurlijk niet als eerste, maar wel goedkoop!

[ Voor 26% gewijzigd door Gingerbread op 04-11-2013 19:56 ]

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
Destianto schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:20:
[...]

Zoals door meerdere mensen is beargumenteerd, was er ruim voldoende tijd om een pre order exemplaar te bemachtigen.

Daarnaast zijn er ook mensen die het product bewust kopen om een leuk zakcentje over te houden voor bijvoorbeeld de aankomende feestdagen. Historie leert ons dat de PS een zodanig populair product is dat men bijvoorbeeld bij launch van de vorige generatie zelfs $1500 ~ $2000 wilde neerleggen, dus wat mij betreft een goede investering.

Scenario 1: Je hebt een PS4 op launch die je met een leuke meerwaarde kan verkopen.
Scenario 2: Je hebt een PS4 op launch waar men niets extra's voor wilt betalen ( Ongeloofwaardig scenario - maar zelfs in dat geval is het ondenkbaar dat je er niemand anders mee kan blij maken voor koopprijs.

Dit is gewoon reclame voor 2e hands handel. Dat doen we niet hier, maar op de V&A

Sodeju, mijn pre-order mag ook wel weg voor dat geld, wachten we wel wat langer ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 04-11-2013 23:35 ]

• JeroenNietDoen
Destianto schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:20:
[...]

Om nou 2 pre-orders te bestellen om een extra zakcentje te verdienen op marktplaats :/

Maar goed, je ziet dit ook bij concert/festival/feest tickets, valt vrij weinig tegen te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 04-11-2013 23:36 ]

Gingerbread schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:53:
Hebben mensen hier al gekeken naar de volgende combinatie?

Dixons gulle giften (DGG03235B)

combineren met: http://www.dixons.nl/game...ony-ps4.html#.UnftGasyKjs

Zo heb ik 'm besteld voor 379 :)
Edit: je kan hem reserveren zodat je niets hoeft aan te betalen. En eventueel de killzone bundel van 439 kopen. Je krijgt hem natuurlijk niet als eerste, maar wel goedkoop!
Tja maar de vraag is dan wanneer je m krijgt.
Als ik zou moeten kiezen om 400 te betalen voor een day-one-versie of 379 voor een model eind december/2014 kon ik op 29 november los gaan met mn PS4.

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
dutchgio schreef op maandag 04 november 2013 @ 20:34:
[...]

Tja maar de vraag is dan wanneer je m krijgt.
Als ik zou moeten kiezen om 400 te betalen voor een day-one-versie of 379 voor een model eind december/2014 kon ik op 29 november los gaan met mn PS4.
Precies, maar ik bestel hem gewoon "erbij". Zo een reservering is vrijblijvend, en als ze nou toevallig snel blijken te zijn dan aarzel ik niet om hem daar op te halen ;)

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Zo mijn bestelling is compleet voor 29 november.

ps4
extra blauwe controller,
camera,
killzone,
battelfield 4,
assassins creed 4
en call of duty ( deze gaat naar mijn neefje) die ps4 haal ik s'middags ergens anders op.

laat het snel de 29e worden.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Dutchzilla schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:29:
Zo mijn bestelling is compleet voor 29 november.

ps3
extra blauwe controller,
camera,
killzone,
battelfield 4,
assassins creed 4
en call of duty ( deze gaat naar mijn neefje) die ps4 haal ik s'middags ergens anders op.

laat het snel de 29e worden.
Het lijkt me dat je PS4 bedoeld?

Prima keuze! d:)b bijna hetzelfde als ik heb staan. Alleen Fifa ipv COD en Vertical stand ipv de camera.

• theduke1989
RDMA schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:54:
Omg .. 649,-

Altijd hetzelfde gezeur bij dit soort zaken: kwestie van vraag en aanbod.

Als de ander gewoon op tijd had besteld was er niets aan de hand geweest.
iemand noemde me dom toen ik zei ik geef gewoon €400,- xD terwijl er staat bieden vanaf 0 euro ik bood meteen 400,- aan...

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:52
Jij doet je pre-order ook weg, voor prijzen en handel -> V&A. Nog een tip voor handel, laat niet merken dat je er van af moet, dan sta je zwakker in je onderhandelingen ;)
Heb mijn pre order vanaf 14 juni lopen bij de wehkamp maar weet nu al dat ik hem niet kan houden ivm een financiele tegenvaller. Als er dan iemand is die mij meer biedt dan dat ik ervoor moet betalen is dat natuurlijk lekker meegenomen en zo niet gaat die gewoon retour. heb hem in eerste instantie wel gekoxht om echt zelf te gaan gebruiken en dus niet direct voor de verkoop.

[ Voor 18% gewijzigd door Gropah op 04-11-2013 23:38 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
G4mert schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:37:
[...]

Het lijkt me dat je PS4 bedoeld?

Prima keuze! d:)b bijna hetzelfde als ik heb staan. Alleen Fifa ipv COD en Vertical stand ipv de camera.
Correct, COD is niet voor mij.
en ik hou niet van fifa 8)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Omg .. 649,-

Op de Killzone bundel staat gewoon een bod van € 850,- Kan niet echt zijn, maar goed, gaat om het idden :+
Satom schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:12:
[...]
Op de Killzone bundel staat gewoon een bod van € 850,- Kan niet echt zijn, maar goed, gaat om het idden :+
Ik ga zo 1000,- bieden, dan komt dat vervolgens ook weer hier terecht. 8) :+
Vaak is dat wel zo hoor met biedingen en marktplaats: vriendjespolitiek.
Even iemand mailen om net even iets hoger te bieden dan die ander op advertentie X zodat diegenen weer daarboven gaan bieden.
En stiekem heb ik dat zelf ook wel eens gedaan >:) :o

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Handelen doen we niet op het forum, maar op de V&A!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 12:47
Wanneer word de restock verwacht? Eind december na de feestdagen pas?

Verwijderd

Een week na de release hoop ik.

• xoniq
Ik meende ergens te lezen in de eerste 2 weken van december.
Dat is iets wat me nog bij staat.

Verwijderd

CRXDelSol schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:01:
Ik meende ergens te lezen in de eerste 2 weken van december.
Dat is iets wat me nog bij staat.
Dit staat mij ook bij.

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Heb ook gehoord van GM dat de 2e batch nog voor de kerst zou zijn...

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:14
DirtyDutch schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:42:
Heb ook gehoord van GM dat de 2e batch nog voor de kerst zou zijn...
Dan zou ik het niet erg vinden als de 3e batch ergens in Januari is.

• JeroenNietDoen
GameMania batch 2 is December. Ik zat namelijk in die levering, maar ben afgelopen Woensdag, dankzij afvallers en bundelupgrades, alsnog doorgeschoven naar batch 1.

• xoniq
Of ik zit echt op de valreep op batch 1, óf ik zit net in batch 2. Maar ja die 2 weken verschil boeit me dan niet zo heel veel.
En het kan nog zo zijn dat er al mensen zijn geannuleerd en ik wat meer naar batch 1 geschoven ben, maar dat weet je nooit.

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Kaap schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:51:
GameMania batch 2 is December. Ik zat namelijk in die levering, maar ben afgelopen Woensdag, dankzij afvallers en bundelupgrades, alsnog doorgeschoven naar batch 1.
Hetzelfde hier ook doorgeschoven bij GameMania...

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

Nog 24 dagen!

Sorry, kon het niet laten... :X

[ Voor 30% gewijzigd door Vettigen_Dr33 op 05-11-2013 11:46 ]

• JeroenNietDoen
CRXDelSol schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:04:
Of ik zit echt op de valreep op batch 1, óf ik zit net in batch 2. Maar ja die 2 weken verschil boeit me dan niet zo heel veel.
En het kan nog zo zijn dat er al mensen zijn geannuleerd en ik wat meer naar batch 1 geschoven ben, maar dat weet je nooit.
Dan zit je in batch 2, anders had je nu al gehoord dat je naar batch 1 bent verschoven. En het is niet 2 weken later, kan ook langer zijn. In ieder geval voor de kerst.
Kaap schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:51:
Dat kan gauw natuurlijk als levering 1 op releasedag, 29 november is.... :+
Zolang ze geen details geven over wanneer in december weet je alsnog zo goed als niks..
Ik vermoed 2 a 3 weken later dan de release dag.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:14
Op Playstation4club.nl staat een stukje over pre-orderen:

De tweede levering PS4′s zal naar verluid in december 2013 zijn. Let op: ook voor de tweede levering geldt: OP = OP. De tweede lading PS4′s van Media Markt en Saturn zijn namelijk ook al uitverkocht. Beide winkelketens hebben de PS4 daarom tijdelijk uit het assortiment moeten halen; de PS4 reserveren is op hun website niet meer mogelijk. KLIK HIER om naar Bol.com te gaan, waar je nog wél een pre order kunt plaatsen voor de tweede levering van Sony.

http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

--

Iemand die dit heeft gedaan?

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-11 14:38
Ik zie dat dixons de killzone bundel (met camera en controllers enzo) aanbiedt, er staat verder niks bij. mensen die meer weten over de leverbaarheid van de bundel bij dixons?

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:40
roda_djavulen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:57:
Ik zie dat dixons de killzone bundel (met camera en controllers enzo) aanbiedt, er staat verder niks bij. mensen die meer weten over de leverbaarheid van de bundel bij dixons?
Net een e-mail gestuurd, als ik reactie heb dan post ik 'm hier wel.. :)

<GoT>NightStalker

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-10 11:14
roda_djavulen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:57:
Hm interessant, als ze deze nog voor de kerst leveren dan bestel ik hem hier wel en cancel ik mijn MM preorder.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:13
Zojuist de Playstation 4 met Killzone 4, 2 controllers en camera besteld. Als ze niet leveren op 29 november 2013, dan heb ik altijd mijn oude pre-order nog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 15:04

Nohead

PSN ID: Nohead

Net gebeld met Dixons webshop.

Dixons NL krijgt 1200 PS4 units binnen voor de winkels als de webshop. Alle 1200 units zijn al gereserveerd.

Betreft de KZ4 en KZ4/cam bundel kon hij nog niet zo veel over zeggen. Ze hebben nog geen idee hoeveel ze daarvan binnen krijgen. Maar hij gaat er vanuit dat als je kan bestellen dat ze ook echt gaan leveren.

Heb ze allebei maar gereserveerd :)
Nohead schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:50:

Dixons NL krijgt 1200 PS4 units binnen voor de winkels als de webshop. Alle 1200 units zijn al gereserveerd.

Betreft de KZ4 en KZ4/cam bundel kon hij nog niet zo veel over zeggen. Ze hebben nog geen idee hoeveel ze daarvan binnen krijgen. Maar hij gaat er vanuit dat als je kan bestellen dat ze ook echt gaan leveren.

Ik ook, zometeen die ps4 + killzone + cam even 'reserveren' en dan heb ik er 3 lopen bij de dixons :9
Voor de ps4 alleen zit ik al in levering 2, maar bij die bundels is alles nog mogelijk... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dutchgio op 05-11-2013 13:56 ]

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Jumpman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:32:
Zojuist de Playstation 4 met Killzone 4, 2 controllers en camera besteld. Als ze niet leveren op 29 november 2013, dan heb ik altijd mijn oude pre-order nog.
Same. Mijn andere order loopt ook bij Dixons, hopelijk wordt de KZ bundel gewoon geleverd op 29 november.

• xoniq
Kaap schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:59:
[...]

Dan zit je in batch 2, anders had je nu al gehoord dat je naar batch 1 bent verschoven. En het is niet 2 weken later, kan ook langer zijn. In ieder geval voor de kerst.
Weet je niet, ik weet zelf nog niet eens in welke batch ik zit, of hoeveel ze krijgen.
MediaMarkt LWD belt nog geen mensen, doen ze pas vlak voor de release.
Dixons belde meteen al: of ik werkelijk 3 PS4's nodig had.. Niet dus ;)
Levering op release kunnen ze van alle 3 de bundels niet 100% garanderen, zoals bekend.
De kale ps4 komt zelfs pas ergens in 2014 weer beschikbaar...
Van de bundels kon men niet met volledige zekerheid zeggen dat deze op de releasedag beschikbaar zijn.
Ik heb de killzone + ps4 laten staan, en de andere bestellingen maar weg lagen halen. ;)

• roda_djavulen
Zijn ze wel snel bij dan. Heb zelf nu een preorder van 14 juni bij bol, gewoon kaal dus. En vanmiddag maar de killzone mega bundel van 499 besteld, met 20 euro gulle gift korting dan. Ben benieuwd wanneer hij komt:)

• Martinioz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-11 11:42
dutchgio schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:43:
Dixons belde meteen al: of ik werkelijk 3 PS4's nodig had.. Niet dus ;)
Levering op release kunnen ze van alle 3 de bundels niet 100% garanderen, zoals bekend.
De kale ps4 komt zelfs pas ergens in 2014 weer beschikbaar...
Van de bundels kon men niet met volledige zekerheid zeggen dat deze op de releasedag beschikbaar zijn.
Ik heb de killzone + ps4 laten staan, en de andere bestellingen maar weg lagen halen. ;)
Weet je het zeker? :D

YouTube: Three PS3s
Om hem te overtreffen heb ik er dan wel 4 nodig.
Wel leuk voor iedereen die dan ook 'pech' heeft! ;)
Ivhave 4 PS4's, and you have 0 PS4's. :o :9~
Nu wat nuttigs met 3 PS3's : YouTube: My Gaming Set Up, Gran Turismo 5 Multi Screen :9

Die gast heeft:
3 Monitors
3 PS3's
en 3 exemplaren van Gran Turismo 5
8)7

[ Voor 9% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-11-2013 15:26 ]

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 17:05
Bij Mycom zijn de twee Killzone varianten ook te bestellen en de levertijd staat op 6 december, dus als dat klopt is het maar een weekje langer :)
Ik heb daar alle drie varianten besteld en afhalen gedaan en dan zien we het wel :P
Dit heb ik ook bij Dixons gedaan en ik zie nu dat ze daar niet meer staat.

[ Voor 19% gewijzigd door WhySoSerious? op 05-11-2013 15:36 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:36
Nohead schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 13:50:

Ik ben benieuwd hoelang deze bundels al via de website te bestellen zijn.
Kan me niet voorstellen dat wanneer je nu nog een bestelling plaatst de bundel dit jaar nog geleverd wordt.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• roda_djavulen
Ik zag de bundels toevallig vandaag, vanwege die actie, maar ben in geen maanden op de dixons site geweest. Iemand ze al eerder gezien?

• Jumpman
Een paar dagen geleden stonden ze er nog niet volgens mij.

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:11
Ach ik heb er ook maar 1 besteld, mocht ie er zijn de 29ste haal ik hem graag op. Anders haal ik hem bij GM op :)

PVoutput

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:36
roda_djavulen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:38:
Ik zag de bundels toevallig vandaag, vanwege die actie, maar ben in geen maanden op de dixons site geweest. Iemand ze al eerder gezien?
Okay ik zag ze gister voor het eerst staan, en reactie van jumpman hierboven geeft aan 2 dagen geleden nog niet. Ben benieuwd hoor. Zou wat zijn dat ze uitgeleverd worden rond release. Dan hebben ze het beter voor elkaar dan de mediamarkt die mijn pre order niet om wil zetten. ( nummer 6 op de lijst)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 12:47
Ach ik wacht wel op batch #3. Hoop dan dat er weer genoeg op voorraad is.

Verwijderd

Maar ff,..... de enige bundel die dus gaat komen is die met Killzone?

Dus wanneer je van een voordeel wilt genieten, 2 controllers en een game, camera (?).... daar haal je een kortingsvoordeel uit, dan ben je op een Killzone bundel aangewezen?

Ik wil ook voordeel, ik ben ook bereid ook geld uit te geven, maar ik zit niet op Killzone te wachten.
Wel op 2 controllers, en bijv. FIFA of CoD
Maar ben ik dan (net als een groot deel met mij) niet goed genoeg voor een voordeeltje bij de launch?
Lekker genaaid van Sony dan....... :(

Wat betreft die voorraden, ik ben de 28e en 29e toevallig vrij. Ik heb geen pre order staan maar ga gewoon alle mogelijke winkels af die maar PS4's verkopen in de provincie Utrecht. Zie t vanzelf wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 17:01 ]

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 08:00
Toch maar een Killzone bundel met 2 controllers en camera gereserveerd bij de Dixons voor 479,-

Heb er 1 in bestelling staan bij BOL sinds juni maar vind het prijsverschil wel erg groot. Maar 79 euro voor extra controller, camera en Killzone. Scheelt bijna 110 euro als je alles los zou kopen bij BOL ...

• Jumpman
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:59:
Toch maar een Killzone bundel met 2 controllers en camera gereserveerd bij de Dixons voor 479,-

Heb er 1 in bestelling staan bij BOL sinds juni maar vind het prijsverschil wel erg groot. Maar 79 euro voor extra controller, camera en Killzone. Scheelt bijna 110 euro als je alles los zou kopen bij BOL ...
€ 110,00?

Controller: € 59,99
Camera: € 59,99
Killzone Shadow Fall: € 69,99

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
Jumpman schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:02:
[...]

€ 110?

Controller: € 59,99
Camera: € 59,99
Killzone Shadow Fall: € 69,99
60+60+70 min 79 ;)

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:59:
Kun je bij Dixons van de koop afzien mocht je ergens anders eerder een PS4 op de kop hebben weten te tikken?

• Jumpman
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:07:
[...]

Kun je bij Dixons van de koop afzien mocht je ergens anders eerder een PS4 op de kop hebben weten te tikken?
Ja, alleen verwacht ik niet dat het nog zin heeft nu nog te bestellen, als je hoopt op een bundel in de eerste of de tweede batch.

• Radiance
  • Laatst online: 20-10 13:45
Heb net ook de bundel maar besteld en ga hem afhalen bij een Dixons filiaal.
Maar wat ik nu niet helemaal begrijp, naja het klinkt te goed om waar te zijn, is het stapelen van de vouchers. Als ik dus 5 vouchers mee neem naar de winkel, want in een fysieke winkel kan je ze stapelen volgens de FAQ, krijg ik de bundel met camera, extra controler en Killzone voor 399 euro. Kan me haast niet voorstellen dat dit mogelijk is maar goed, niet geschoten is altijd mis :)

Youtube

Radiance schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:25:
Heb net ook de bundel maar besteld en ga hem afhalen bij een Dixons filiaal.
Maar wat ik nu niet helemaal begrijp, naja het klinkt te goed om waar te zijn, is het stapelen van de vouchers. Als ik dus 5 vouchers mee neem naar de winkel, want in een fysieke winkel kan je ze stapelen volgens de FAQ, krijg ik de bundel met camera, extra controler en Killzone voor 399 euro. Kan me haast niet voorstellen dat dit mogelijk is maar goed, niet geschoten is altijd mis :)
Als je online hebt besteld wordt het als online bestelling gezien volgens mij dus dan gaat dat stapelen niet meer op.

nvm:

7. Kan ik een Gulle gift gebruiken voor een pre-order?
Ja, dit kan zowel in de winkel als online. Houd er ook hier rekening mee dat dit online alleen geldt voor een bezorging in combinatie met een Gulle gift-code. Indien je de bestelling wil afhalen, heb je een uitgeknipte Gulle gift-voucher nodig voor extra voordeel.
Je kan stapelen TOT:

AANKOOPBEDRAG (€) EXTRA VOORDEEL (€)
Minder dan30.- 1.-

Tussen 30.-en 100.-5.-

Tussen 100.-en 300.-10.-

Tussen 300.-en 600.-20.-

Tussen 600.-en 1000.-30.-

Tussen 1000.-en 1500.-40.-

Tussen 1500.-en 2000.-50.-

Meer dan 2000.- 100.-

[ Voor 33% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-11-2013 17:40 ]

• Radiance
Niet als je het in een van hun filialen je bestelling afhaalt als ik het goed begrijp.
7. Kan ik een Gulle gift gebruiken voor een pre-order?
Ja, dit kan zowel in de winkel als online. Houd er ook hier rekening mee dat dit online alleen geldt voor een bezorging in combinatie met een Gulle gift-code. Indien je de bestelling wil afhalen, heb je een uitgeknipte Gulle gift-voucher nodig voor extra voordeel.
edit:
Ja daarom...zie ik wat over het hoofd?! Want dit lijkt me te mooi om waar te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Radiance op 05-11-2013 17:37 ]

Youtube

Ja ,20 euro is de maximale korting voor iets van tussen de 300 tot 600 euro ;-)

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb geen originele dixons folder. Zouden ze een zwart/wit print accepteren? :)

• Radiance
arnoutzw schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:41:
Ja ,20 euro is de maximale korting voor iets van tussen de 300 tot 600 euro ;-)
Mkay zo'n vermoeden had ik al maar er zit in de folder vouchers voor een totaal bedrag van 256 euro.
Wat ik dus begreep uit de FAQ is dat een voucher van 20 + 30 + 40 + 50 + 100 (die zitten er alleen in) dus 5x 20e op zou leveren. Vond het al te mooi om waar te zijn maar ze bedoelen dus waarschijnlijk met stapelen dat je meerdere vouchers in mag leveren als je meerdere producten koopt. Naja wie weet voor een extra game. Zit in totaal voor 256 euro aan vouchers in de folder en iedere euro korting is er toch weer 1. Het is tenslotte nog steeds crisis :P

Youtube

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 17:05
http://www.dogoodshop.nl/sony-playstation-4.html
Er is op het moment veel onduidelijk over de webshop. Het heeft hier gepost, maar het klonk allemaal erg als een scam. Ik zou voorlopig hier dan ook niet bestellen
€ 355.-

Iemand ervaring met deze winkel?

[ Voor 53% gewijzigd door Gropah op 06-11-2013 18:35 ]

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
roda_djavulen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:38:
Nee, vorige week nog gekeken.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 12:35
dennisvdweg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:45:
http://www.dogoodshop.nl/sony-playstation-4.html
Er is op het moment veel onduidelijk over de webshop. Het heeft hier gepost, maar het klonk allemaal erg als een scam. Ik zou voorlopig hier dan ook niet bestellen
€ 355.-

Nou hier zou ik toch niet de gok op willen wagen.
Juist sjoemel sites bieden 'goedkoper' aan bij schaarste.

Kans is groot dat je je playstation niet krijgt en mocht je hem krijgen, dan vast pas in 2014 ;)....

[ Voor 16% gewijzigd door Gropah op 06-11-2013 18:35 ]

• cypress3d
  • Laatst online: 03-11 15:15
Radiance schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:56:
[...]

Mkay zo'n vermoeden had ik al maar er zit in de folder vouchers voor een totaal bedrag van 256 euro.
Wat ik dus begreep uit de FAQ is dat een voucher van 20 + 30 + 40 + 50 + 100 (die zitten er alleen in) dus 5x 20e op zou leveren. Vond het al te mooi om waar te zijn maar ze bedoelen dus waarschijnlijk met stapelen dat je meerdere vouchers in mag leveren als je meerdere producten koopt. Naja wie weet voor een extra game. Zit in totaal voor 256 euro aan vouchers in de folder en iedere euro korting is er toch weer 1. Het is tenslotte nog steeds crisis :P
Toch leuk, net een pre order gedaan online voor de KZ pack, neem de uitgeknipte bon mee naar de winkel als hij binnen is en 20 eur korting :)

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

keanu_ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:54:
[...]

Nou hier zou ik toch niet de gok op willen wagen.
Juist sjoemel sites bieden 'goedkoper' aan bij schaarste.

Kans is groot dat je je playstation niet krijgt en mocht je hem krijgen, dan vast pas in 2014 ;)....
SCAM dat ruik je van een kilometer afstand :P

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Moi

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-11 01:06
dennisvdweg schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:45:
http://www.SCAM-LINK .nl/sony-playstation-4.html
€ 355.-

Overduidelijk een scam. Adres bij de Algemene Voorwaarden komt uit op een ander bedrijf, ze hebben één of ander vaag 0900 nummer wat niet in Google voorkomt, en de hele layout van de website ziet er niet uit. Een dergelijke kleine (legale) webshop zal nooit goedkoper aan kunnen bieden dan de grote jongens. Voor €359,- of iets in die buurt is echt onmogelijk.

Adres is ook een vaag gebied. In de buurt van een of ander vakantiepark. Dit soort advertenties en sites zullen als paddestoelen de grond uit komen, zeker vanwege berichten dat er ''te weinig voorraad'' zou zijn. Oppassen geblazen, en niet zomaar bij de eerste beste bestellen of een pre-order plaatsen.

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 06-11-2013 18:35 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Styx_
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-08-2022
Mijne wordt opgestuurd door familie uit Amerika. Ben benieuwd of ik het voor de 29ste zal ontvangen.

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Styx_ schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:37:
Mijne wordt opgestuurd door familie uit Amerika. Ben benieuwd of ik het voor de 29ste zal ontvangen.
Lucky :X

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:18
Hou wel in de gaten dat je geen Blu-Ray films kunt afspelen vanwege een region lock, welke dus voor de US zal zijn bij jou.
Dan wel verplichte unboxing,ervaringen, en foto's om ons extra jaloers te maken :+
Pagina: 1 ... 17 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot