Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

MrNickert schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:51:
Contact over gehad met bol. Ze verwachten ze deze week uit te leveren. Mijn datum is aangepast naar 10-12-13. Verwacht hem dus woensdag.
Wanneer had je um bestelt dan?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 16:55
simons schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:03:
[...]

30 november. Levering stond eerst op 6 december. Is dus vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 14:44
[...]

Geachte heer .....,

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer .... helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: Sony PlayStation Plus Abonnement Nederland 365 Dagen PS4 + PS3 + PS Vita + PSN - Sony Computer Entertainment Europe
Aantal: 1

Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 11 december 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

bol.com

(02/02/13 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

24 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Holy shit mensen, hoe fucking moeilijk kan het nou zijn.... in godsnaam...

Alle posts/vragen over wanneer heb je hem besteld dan etc etc doe dat in de CHAT!!!!

Hoe moeilijk kan het echt serieus zijn.... problemen met lezen ofzo? |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

http://irc.tweakers.net/ps4levertijden

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzagjewel schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:06:
[...]

Geachte heer .....,

Hierbij laten we u weten dat we onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer .... helaas niet binnen de aangegeven levertijd kunnen leveren.

Titel: Sony PlayStation Plus Abonnement Nederland 365 Dagen PS4 + PS3 + PS Vita + PSN - Sony Computer Entertainment Europe
Aantal: 1

Wij verwachten dat we bovenstaand(e) artikel(en) uiterlijk 11 december 2013 op het door u opgegeven adres kunnen laten bezorgen.

Onze excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groet,

bol.com

(02/02/13 besteld)
Bol.com heeft t druk ik heb daar ook een bestelling geplaatst en hoorde hrt 6dec te krijgen maar ze hebben t uitgesteld naar 11 dec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De langverwachte mail van Bol.com! Donderdag of vrijdag krijg ik mijn PS4 binnen. Half augustus besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je klaar voor een nieuw level? Je PS4 komt deze week binnen!

Heb je al klamme handen en een overdosis aan adrenaline in je bloed? Onze mensen in het distributiecentrum hebben het zweet inmiddels ook op hun voorhoofd staan want ze zijn druk bezig om de PS4 klaar te maken voor verzending.

Wat je moet weten over jouw PS4:

Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

PostNL levert je bestelling donderdag of vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.

Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.

Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!

Met vriendelijke groet,

bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
:o ik heb geen mail en mensen die hem niet kregen zouden ook mail krijgen.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, nog geen mail van wehkamp helaas :(

Wel heb ik hem nog gepre-ordered bij intertoys, ik ben verzekerd van de 2de levering zei die ;)
Alleen ik denk dat die uiteindelijk maar op markplaats gaat, inverband met aankoop van killzone bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:12:
:o ik heb geen mail en mensen die hem niet kregen zouden ook mail krijgen.
Ik heb ook geen mailtje gehad hoor.. 26-10 besteld.. Zal wel bij de volgende levering zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste klant,

Je PlayStation 4 is een level later

Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.
bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag gebeld door nedgame, kon me ps4 ophalen!!

Had hem geprorderd in begin september, weet niet of het nieuwe lading ps4 waren of dat er iemand was die hem geannuleerd had.

Kan mezelf alleen nog niet aanmelden op het psn netwerk..

Ik dacht daarom dat er wel meerdere mensen hun ps4 vandaag hadden gekregen en dat de servers het niet aan konden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
Beste klant,

Je PlayStation 4 is een level later

Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeëvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.

Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.

Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
Zojuist ook deze mail ontvangen - Eens kijken of er nog een linkje van BS komt deze week en of hij inderdaad in de schappen komt bij de MM. Als dat zo is, dan heeft BOL gewoon te weinig Playstations ingekocht.

Als Bol nu pas op 10 september zit, dan gaat het voor mensen die in (eind) november hebben besteld nog wel wat langer duren dan de 7 weken die nu op de BOL site staat. Heel, heel erg slecht!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een email van bol gekregen. Zit er niet bij, had 4 november besteld. Iedereen die voor 10 september heeft besteld krijgt hem geleverd deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Toevallig keek ik zojuist op consoleshop.nl naar mijn bestelling en zie ik het volgende

"Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"

Besteld op 2 december 2013.

Iemand anders al iets gehoord van CoolBlue?

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
FlameBoy schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:43:
Toevallig keek ik zojuist op consoleshop.nl naar mijn bestelling en zie ik het volgende

Ja, betekent gewoon dat ze hem versturen van het moment dat die binnen is. Dus maw zegt dat nog altijd niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb hem 3 dec besteld en staat ook op ingepakt maar dat staat bij iedereen, zodra je ps4 er is word ie verzonden zeggen ze dan, maar graag offtopic verder op irc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 16:55
FlameBoy schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:43:

Hier is een paar pagina's terug wat over geweest. Dit betekend alleen dat ze hem meteen verzenden zodra jou console binnen is gekomen. Dit betekend nog niet dat je bij de eerst volgende levering zit.

Verder vandaag contact gehad met coolblue, die kunnen nog steeds geen informatie geven over komende levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 20:41
Eindelijk de beloofde mail van Bol.com. Besteld in augustus ;)

Ben je klaar voor een nieuw level? Je PS4 komt deze week binnen!

Heb je al klamme handen en een overdosis aan adrenaline in je bloed? Onze mensen in het distributiecentrum hebben het zweet inmiddels ook op hun voorhoofd staan want ze zijn druk bezig om de PS4 klaar te maken voor verzending.

Wat je moet weten over jouw PS4:

Je ontvangt uiterlijk vrijdagochtend een e-mail als jouw PS4 is overgedragen aan PostNL.

PostNL levert je bestelling donderdag of vrijdag tussen 08:00 en 20:00 uur af.

Het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk wordt afgeleverd maar hou je adrenaline nog even onder controle.

Hartelijk dank voor je aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!

Met vriendelijke groet,

bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:43:
Net een email van bol gekregen. Zit er niet bij, had 4 november besteld. Iedereen die voor 10 september heeft besteld krijgt hem geleverd deze week.
Door dit soort berichten krijg ik vermoedens dat ik niet bij 2e levering zit

24 oktober mediamarkt

er staat wel bijj bestelstatus onderweg na magazijn

aaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:21
Ik heb zojuist bericht van wehkamp gehad dat ik er niet bij zit. Ik had op 2 December een Kilzone €500,- bundel besteld.

Verwacht dat als je nog geen bericht hebt gehad je deze spoedig zal ontvangen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Laatst online: 18:35
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Nu was je niet bepaald de enige, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week krijgen wij een nieuwe lading binnen en jij behoort tot de gelukkigen die we de PS4 kunnen toesturen.

Eind deze week of uiterlijk volgende week kun je 'm verwachten. Het zullen lange dagen worden, maar het is het wachten waard. We wensen je alvast heel veel game-plezier.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

betreft (kleine) KILLZONE bundel besteld op 02/12 om 22.10 uur

[ Voor 8% gewijzigd door supercop7373 op 09-12-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 19:13
Kale ps4 besteld op 08/11 zit bij Wehkamp in derde levering. Helaas...

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste ....,

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Vanuit de leverancier krijgen wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden, ook deze keer helaas onvoldoende om alle bestellingen te kunnen verwerken. Helaas zijn we daarom nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren. We doen uiteraard ons best om je bij de volgende levering wel te kunnen voorzien.

We begrijpen dat dit erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip. Zodra bij ons de volgende levering binnenkomt hoor je van ons.

Met vriendelijke groet,

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! bericht van wehkamp, ik krijg hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 19:15

FlyEragon

Alien Monkeys

Hier verder voor jullie "belangrijke" mailtjes :SLOWCHAT

This topic is doomed |:(

[ Voor 11% gewijzigd door FlyEragon op 09-12-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 09:52
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:07:
Yes! bericht van wehkamp, ik krijg hem!
Wanneer heb jij hem besteld? Ik krijg hem niet. Begin september besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30-8 een kale ps4 besteld bij wehkamp.. net bericht dat ik niet bij de 2e levering zit helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com is een waardeloos bedrijf.
Ik heb mijn ps4 11september besteld en krijg hem gewoon niet..
Gelijk gecancelled en ga hem ergens anders halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-09 14:56
Zeker allemaal besteld via acceptgiro?
Ze bevestigden mij via de telefoon dat ze geen voorrang gaven aan directe betalers maar ik vermoed van wel.
En dat terwijl ik gewoon voldoende tegoed op het account heb staan.

[ Voor 70% gewijzigd door Sinned123 op 09-12-2013 16:11 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Ik vraag me dan toch echt af of het wat uitmaakt als je vaker besteld bij wehkamp.

Ik zoals gezegd 02/12 22.10 uur kleine KZ bundel besteld en levering van de week,.

PS: met AH wehkamp bonnen betaald

[ Voor 10% gewijzigd door supercop7373 op 09-12-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Er ging bij mij tijdens het bestellen iets mis en heb daardoor vervolgens accept giro moeten kiezen.
De bedoeling was te bestellen met AH bonnen, een deel van het tegoed was al geboekt op het account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mail van Wehkamp, waar ik maandagavond 2 december om 18:40 de megabundel bestelde met vooruitbetaling via cadeaukaarten.
Beste BamSlam_,

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Vanuit de leverancier krijgen wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden, ook deze keer helaas onvoldoende om alle bestellingen te kunnen verwerken. Helaas zijn we daarom nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren. We doen uiteraard ons best om je bij de volgende levering wel te kunnen voorzien.

We begrijpen dat dit erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip. Zodra bij ons de volgende levering binnenkomt hoor je van ons.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 december besteld,

Dit kreeg ik... super blij! :)

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Nu was je niet bepaald de enige, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week krijgen wij een nieuwe lading binnen en jij behoort tot de gelukkigen die we de PS4 kunnen toesturen.  Eind deze week of uiterlijk volgende week kun je 'm verwachten. Het zullen lange dagen worden, maar het is het wachten waard. We wensen je alvast heel veel game-plezier.  Met vriendelijke groet,   wehkamp.nl klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 mailtjes gehad van wehkamp..

1e krijg ik, de andere niet...

Welke denken jullie welke ik krijg..

Kale ps4: 28 november besteld
Killzone bundel: 30 november besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:20:
2 mailtjes gehad van wehkamp..

1e krijg ik, de andere niet...

Welke denken jullie welke ik krijg..

Kale ps4: 28 november besteld
Killzone bundel: 30 november besteld?
Staat er geen ordernummer in de mail? Waarschijnlijk de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo079
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 13:05
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:17:
2 december besteld,

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Nu was je niet bepaald de enige, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week krijgen wij een nieuwe lading binnen en jij behoort tot de gelukkigen die we de PS4 kunnen toesturen.  Eind deze week of uiterlijk volgende week kun je 'm verwachten. Het zullen lange dagen worden, maar het is het wachten waard. We wensen je alvast heel veel game-plezier.  Met vriendelijke groet,   wehkamp.nl klantenservice
Nokke met al die onbelangrijke mailtjes...

Ga naar de IRC!!

>>>>> http://irc.tweakers.net/ps4levertijden <<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lokale Intertoys gebeld vandaag, ze krijgen deze week 5 PS4's binnen. Het is dus wellicht de moeite waard om winkels af te gaan die zich gevestigd hebben in kleine dorpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:09:
30-8 een kale ps4 besteld bij wehkamp.. net bericht dat ik niet bij de 2e levering zit helaas..
Waarom hebben mensen van 2 decembeer

hem wel en jjj niet???

Vage wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:21:
[...]

Waarom hebben mensen van 2 decembeer

hem wel en jjj niet???

Vage wehkamp
waarschijnlijk bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer van Wehkamp dat ze iedereen met een bundel voor laten gaan. Mensen die in september/oktober/november een kale bundel hebben besteld kunnen wachten, terwijl de mensen die in december nog een bundel hebben besteld gewoon hun PS4 deze week thuis krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:21:
De lokale Intertoys gebeld vandaag, ze krijgen deze week 5 PS4's binnen. Het is dus wellicht de moeite waard om winkels af te gaan die zich gevestigd hebben in kleine dorpen.
Gaat nergens meer over zulke beperkte leveringen, 5 PS4's maar :')
Grof geschat zouden er maar een paar 1000 uitgeleverd zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:25:
Beetje jammer van Wehkamp dat ze iedereen met een bundel voor laten gaan. Mensen die in september/oktober/november een kale bundel hebben besteld kunnen wachten, terwijl de mensen die in december nog een bundel hebben besteld gewoon hun PS4 deze week thuis krijgen.
Tja, als Wehkamp eerder PS4 bundels binnen krijgt dan de kale versie, dan is het toch logisch dat ze eerst aan de beurt zijn. Wat verwacht je dan? Dat ze de bundels uit elkaar halen en dan doorverkopen?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:25:
Dat ben ik helemaal met jou eens. Ze hadden in ieder geval aan de mensen die eerder besteld hadden kunnen vragen of ze hun bestelling in een bundel wilden omzetten. Dan had iedereen zijn ps4 op volgorde van de datum van bestelling gekregen. Waardeloze service....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:29:
[...]

Dat ben ik helemaal met jou eens. Ze hadden in ieder geval aan de mensen die eerder besteld hadden kunnen vragen of ze hun bestelling in een bundel wilden omzetten. Dan had iedereen zijn ps4 op volgorde van de datum van bestelling gekregen. Waardeloze service....
Soms is het leven hard he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard niet. Oneerlijk wel. Maar ik weet wel dat ik in de toekomst nooit meer wat bij Wehkamp bestel.
Mijn geld zullen ze niet krijgen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:33:
[...]

Hard niet. Oneerlijk wel. Maar ik weet wel dat ik in de toekomst nooit meer wat bij Wehkamp bestel.
Mijn geld zullen ze niet krijgen daar.
Dat is jou keuze toch, zij kunnen er ook niet veel aan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes biertijd : ik heb ook de bevestiging van Bol.com dat ik donderdag of vrijdag de PS4 in huis heb.

Heerlijk , bedankt mensen van Bol.com ...

8)

Edit : Ik heb de mijne 28 augustus besteld.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royke199
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Fijn dat iedereen mailtjes krijgt van de bedrijven (zoals bol en wehkamp) dat ze ps4 wel of niet hebben maar hebben er ook al mensen telefoontjes gehad van bijvoorbeeld de MM???

[ Voor 6% gewijzigd door Royke199 op 09-12-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
Yes eindelijk die grote bundel,dank je wehkamp.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:57:
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Amaze86 schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:57:
Het is leuk als mensen een PS4 deze week binnen krijgen, maar het wordt misschien wat informatiever als je daarbij meldt wanneer het besteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 augustus besteld bij Gamemania. Ik heb nog niks vernomen helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 08:31
2 nov kale ps4 besteld en 2 dec grote bundel beide bij Wehkamp. 1 email gekregen dat ik niet bij de levering zit. Weet echter niet of dit voor beide bestellingen geldt of voor 1 van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze site betrouwbaar denken jullie:
http://www.multigigant.nl...4/sony-playstation-4.html
ze zeggen dat ze de ps4 in 3-5dagen kunnen bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:40
Wellicht handig om een apart topic te starten waarin iedereen die de PS4 vermeldt bij welke winkel hij/zij hem heeft besteld, of dit in de winkel of in de webshop is gebeurd, op welke datum hij is besteld en op welke datum hij is geleverd en welke bundel ze hebben besteld. Dan krijg je enigszins een schematisch overzicht van welke winkel tot welke datum bij is met leveren.

Nu mag je in dit topic niet vragen of iemand al iets weet over de leverdatum, maar is het daarnaast ook een oerwoud aan informatie van iedereen die hem al wel heeft of binnenkort geleverd krijgt. Terwijl iedereen die hem nog niet heeft het liefst enigszins inzichtelijk krijgt welke orders nu al wel geleverd worden om een indicatie te hebben wanneer zij zelf de order kunnen verwachten.

IRC is sowieso geblokkeerd hier op het werk en ik denk dat meer mensen daar last van hebben. Ook twitter is niet te openen, dus ook het verzoek om de inhoud van een tweet van een bedrijf plaatsen ipv alleen een link naar de bewuste tweet.

[ Voor 7% gewijzigd door KlaasjeNL op 09-12-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:31:
is deze site betrouwbaar denken jullie:
http://www.multigigant.nl...4/sony-playstation-4.html
ze zeggen dat ze de ps4 in 3-5dagen kunnen bezorgen.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:17:
2 december besteld,

heb jij een bundel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Zal wel de bundel zijn.

Mocht ik een bestelmail krijgen van intertoys of bartsmit dat geef ik die weg in deze topic.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:45:
[...]

Zal wel de bundel zijn.

Mocht ik een bestelmail krijgen van intertoys of bartsmit dat geef ik die weg in deze topic.
Netjes van je! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darksoul1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-09 17:27
Amaze86 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:45:
[...]

Zal wel de bundel zijn.

zolang je em niet openbaar maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier, als ik een berichtje krijg van intertoys of bartsmit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
darksoul1 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:51:
[...]

zolang je em niet openbaar maakt
Als ze slim zijn hebben ze die mails aangepast naar max 1 per klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 10:12
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:57:
Zelfde hier, als ik een berichtje krijg van intertoys of bartsmit :D
Nice!
Wanneer wordt deze verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trissiev schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:58:
[...]

Nice!
Wanneer wordt deze verwacht?
Als ik een mailtje krijg, met de melding je zit bij de 2e levering xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Bij de wehkamp zijn ze niet heel handig bezig. Het broertje van mijn vriendin was vrij, dus die heeft 1020 euro aan bonnen gehaald bij de AH (besteld rond 11en 's ochtends). 1 bundel voor hem, en 1 voor mij. Hij heeft zelf een account aangemaakt voor de zijne en besteld. Ong 5 min daarna heeft hij er een voor mij besteld onder mijn account. Nu krijg ik een mail dat ik de bundel krijg, en hij moet wachten (??). Natuurlijk heeft hij gebeld, maar ze konden niets betekenen.

Nu heb ik er geen haast mee. Dus krijgt hij mijn bundel, en ik wacht de zijne wel af. Maar t blijft nogal krom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
TFDev schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:00:
Bij de wehkamp zijn ze niet heel handig bezig. Het broertje van mijn vriendin was vrij, dus die heeft 1020 euro aan bonnen gehaald bij de AH (besteld rond 11en 's ochtends). 1 bundel voor hem, en 1 voor mij. Hij heeft zelf een account aangemaakt voor de zijne en besteld. Ong 5 min daarna heeft hij er een voor mij besteld onder mijn account. Nu krijg ik een mail dat ik de bundel krijg, en hij moet wachten (??). Natuurlijk heeft hij gebeld, maar ze konden niets betekenen.

Nu heb ik er geen haast mee. Dus krijgt hij mijn bundel, en ik wacht de zijne wel af. Maar t blijft nogal krom...
Ik heb het idee dat dat niet alleen bij Wehkamp gebeurt, maar dat ook andere shops een potje maken van de verwerking van hun reserveringen. Sommigen bestellen hun PS4 pas deze maand en krijgen al bericht van leveringen terwijl anderen nog steeds op hun bestelling van augustus wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:01:
[...]

Ik heb het idee dat dat niet alleen bij Wehkamp gebeurt, maar dat ook andere shops een potje maken van de verwerking van hun reserveringen. Sommigen bestellen hun PS4 pas deze maand en krijgen al bericht van leveringen terwijl anderen nog steeds op hun bestelling van augustus wachten.
Jup ut is krom, maar je kunt er geen fuck aan doen..
Hun doen het zoals zij ut willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 16:46:
Yes biertijd : ik heb ook de bevestiging van Bol.com dat ik donderdag of vrijdag de PS4 in huis heb.

Heerlijk , bedankt mensen van Bol.com ...

8)

Edit : Ik heb de mijne 28 augustus besteld.
yep, same here bestelling van 5-9
hopelijk komt bf4 van play-asia er ook nog aan en dan eens kijken of de us-psn account gaat werken die ik had aangeschaft met de amazon black friday korting

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Ik denk dat we kunnen concluderen dat onderstaande variabelen van invloed zijn op de leverdatum van de PS4:

-Welke winkel?
-Online of aan de kassa?
-In geval van aan de kassa: in welke woonplaats?
-Kale PS4, Killzone-bundel of Megabundel?
-Vooruit betaald of niet?
-Vooruitbetaald met overboeking, PayPall, CC of iDeal?
-Afhalen of laten bezorgen?

En zelfs dan lijkt er nog enige vorm van willekeur te worden toegepast.

Er is dus geen peil op te trekken wanneer je je PS4 ontvangt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net MediaMarkt Rotterdam aan de lijn gehad en zij vertelde mij dat alle mensen die een preoorder in de winkel zelf hadden gedaan en dus ook 25 eu hebbe aanbetaald, de ps4 sowieso de tweede levering krijgen.

Wanneer die levering binnen zou komen wisten ze niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Heb het idee dat dit meer dan fake is..

Heb hem gemaild maar krijg een prima en wanneer ik hem wil komen bezichtigen.. het rare is hij woont op de waddeneilanden(Hee, Friesland) en ik kom uit Enschede dus zo 1 2 3 daar komen doe ik ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royke199
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:23:
Net MediaMarkt Rotterdam aan de lijn gehad en zij vertelde mij dat alle mensen die een preoorder in de winkel zelf hadden gedaan en dus ook 25 eu hebbe aanbetaald, de ps4 sowieso de tweede levering krijgen.

Wanneer die levering binnen zou komen wisten ze niet precies.
geld dit ook voor ander filialen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik helaas niet gevraagd, sorry. Dat verschilt natuurlijk per filiaal, want de ene heeft meer pre-orders dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Laatst online: 22-09 15:41
Shadow343 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:25:

Heb hem gemaild maar krijg een prima en wanneer ik hem wil komen bezichtigen.. het rare is hij woont op de waddeneilanden(Hee, Friesland) en ik kom uit Enschede dus zo 1 2 3 daar komen doe ik ook niet..
Misschien is dat de reden ook wel waarom hij een stukje goedkoper is!
iemand een idee wanneer bs of intertoys online weer verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19

Zo fake als het maar zijn kan. Je weet wat ze zeggen...... Als het te mooi is................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
angerblub schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:28:
[...]

Misschien is dat de reden ook wel waarom hij een stukje goedkoper is!
iemand een idee wanneer bs of intertoys online weer verkoopt?
Maar voor het killzone pack +NFS 340e?? Vraag me echt dan af waarom zo weinig eronder als hij hem bijv ook kan versturen en toch een fixe prijs ervoor vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook een mail van Wehkamp gekregen dat ik niet bij de tweede levering zit. (2-dec. kale PS4 besteld).
Jammer, maar geen drama. De games waar ik naar uitkijk komen toch pas rond maart/april (Infamous, WatchDogs, Thief) Besteld vanwege de Albert Heijn actie, voor 340, maar geen haast dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je het eerst kunt bezichtigen en mag komen ophalen zou ik gewoon de gok erop wagen. Mocht hij over vooruit betalen beginnen dan weet je dat het nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Laatst online: 22-09 15:41
Shadow343 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:29:
[...]

Maar voor het killzone pack +NFS 340e?? Vraag me echt dan af waarom zo weinig eronder als hij hem bijv ook kan versturen en toch een fixe prijs ervoor vragen...
Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk, gaf alleen een argument waarom het wel zou kunnen kloppen.
hij zal wel denken, daar komen ze toch nooit kijken met beetje geluk sturen ze gewoon geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:30:
Zolang je het eerst kunt bezichtigen en mag komen ophalen zou ik gewoon de gok erop wagen. Mocht hij over vooruit betalen beginnen dan weet je dat het nep is.
Nou het is voor mij 4u reizen dus twijfeltwijfel.. Bol.com schiet iig niet op bestelling van 14 nov en je raadt het al. Saturn kampt overigens ook met problemen in hun systeem de games moet ik nog steeds krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik heb nog steeds helemaal GEEN mail gehad van bol of ik er nou wel of niet bij zit ik heb geen idee, ga er met mijn besteldatum op 13-11 maar vanuit van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vragen voor problemen.
1 dag actief.
En een Playstation 4 cadeau krijgen? En toevallig ook nog eens het zelfde spel erbij (Need for Speed) ?
Lijkt me sterk dat iemand hem voor 340 verkoopt terwijl je hem ook retour kan sturen.
Of het betreft een defect exemplaar...

Edit: Misschien dat er in Brazilië nog wat PS4's liggen...
http://www.buzzfeed.com/j...-1800-for-a-playstation-4
Betaal je dan wel zo een 1800 dollar voor...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:35:
Ik heb nog steeds helemaal GEEN mail gehad van bol of ik er nou wel of niet bij zit ik heb geen idee, ga er met mijn besteldatum op 13-11 maar vanuit van niet.
Uit de mail van Bol.com
Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
TFDev schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:00:

Jou achternaam toevallig eerder in het alfabet dan die van hem?
Ik had zelf half 10 besteld op 2december een collega na mijn tip pas om 9uur 's avonds en toch zit hij er wel bij en ik niet.
Mijn enige logische verklaring is eerst op datum en daarna op alfabet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
2/12 besteld om 22.10 uur (kleine killzone bundel) en wordt geleverd door wehkamp. Mijn achternaam begint met een D _/-\o_

ben overigens al wel jaren klant aldaar. Ik vroeg me al eerder af of dat er ook niet iets mee te maken had. daarnaast volledig betaald met AH bonnen.

[ Voor 38% gewijzigd door supercop7373 op 09-12-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
supercop7373 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:57:
2/12 besteld om 22.10 uur (kleine killzone bundel) en wordt geleverd door wehkamp. Mijn achternaam begint met een D _/-\o_

ben overigens al wel jaren klant aldaar. Ik vroeg me al eerder af of dat er ook niet iets mee te maken had. daarnaast volledig betaald met AH bonnen.
Serieus how the f kan dit.. Bol.com wat gaat er mis met jullie... Ik bedoel ik zit op 14/11 en heb niks maar mensen op 1/10 ook niet hoe is dit mogelijk serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Shadow343 schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:59:
[...]

Serieus how the f kan dit.. Bol.com wat gaat er mis met jullie... Ik bedoel ik zit op 14/11 en heb niks maar mensen op 1/10 ook niet hoe is dit mogelijk serieus.
Het lijkt erop dat je beter zsm alsnog een bestelling bij wehkamp kunt plaatsen, dan wachten tot je je preorder van augustus van een andere winkel ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:21

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
Vanmiddag een mail gekregen van de Wehkamp dat ik eind deze week/begin volgende week de megabundel PS4 (ps4 + killzone + extra controller + camera) binnen krijg, al heb ik geen haast en had ik hem later verwacht

Besteld op 2 december

[ Voor 5% gewijzigd door Jakehh op 09-12-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Jakehh schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:16:
Vanmiddag een mail gekregen van de Wehkamp dat ik eind deze week/begin volgende week de megabundel PS4 (ps4 + killzone + extra controller + camera) binnen krijg, al heb ik geen haast en had ik hem later verwacht
Graag ook even besteldatum vermelden. Anders hebben we niks aan deze info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 19:27
KlaasjeNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:19:
[...]

Graag ook even besteldatum vermelden. Anders hebben we niks aan deze info.
Heb het erbij gezet, via wehkamp vorige week maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
Vibravis schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:28:
[...]

Zo fake als het maar zijn kan. Je weet wat ze zeggen...... Als het te mooi is................
hij mailt mij gewoon terug met de mededeling dat ik hem kan ophalen/bezichtigen. Yeah right 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:52

Saffie_time

Why use this? 42!

Begin augustus besteld bij lokale Bart Smit en net voor 18.00 uur gebeld dat mijn PS4 klaar ligt.
Heb het bekende sms-je gehad dat ik niet bij day-one zat maar ze kunnen nu dus al leveren (tweede levering dus).
Geen idee hoe het bij andere aanbieders is geregeld.

Ben langs winkel geweest en ze kregen er in eerste instantie maar 4. Ik was 7de op de lijst dus ze hebben er nu minimaal weer 3 gekregen.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, het is ook echt vreemd, ik hoor verhalen van mensen die hem al in Augustes besteld hadden op Wehkamp en die ontvangen hem niet? Na het zien en lezen van bepaalde berichten valt het me ook op dat voornamelijk de Bundel aankopers voorrang krijgen. na onderzoek blijkt het ook dat bepaalde winkels meer bundels dan losse Playstation 4's heeft gekregen en andersom....

Ik zelf heb momenteel een bestelling staan bij Wehkamp, Intertoys en Mycom... ja ik weet het 3 winkels? waarom zoveel? omdat de vraag ernaar zo groot is! en een back-up hebben is slim ;)

Ik kreeg dus van Wehkamp dit volgende bericht:

Bestelling geplaats op 2 December, 20:00 +/-
Killzone mega bundel, (dus met camera en extra controller plus de game Killzone)

Beste Meneer ********,

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Nu was je niet bepaald de enige, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week krijgen wij een nieuwe lading binnen en jij behoort tot de gelukkigen die we de PS4 kunnen toesturen.

Eind deze week of uiterlijk volgende week kun je 'm verwachten. Het zullen lange dagen worden, maar het is het wachten waard. We wensen je alvast heel veel game-plezier.

Met vriendelijke groet,

Echter had ik 2 weken geleden nog nagevraagd aan Intertoys hoe en wat het zat met de Pre-orders, ze zeiden dat de 1ste levering vast stond voor alle klanten die voor me waren, Prima dacht ik...
Vandaag weer langs intertoys gegaan... ik vroeg hoe en wat, en de verkoper informeerde me met, jaaah er zijn 4 mensen voor je. maar ik knal je wel bij de lijst erin (leuke verkoper ;P) hij vroeg me ook nog het volgende, wil je de normale of killzone bundel? ik zei natuurlijk killzone bundel, waar hij op reageerde met jah die van 450 krijgen we alleen dus niet die van 499...
ik zei dus daarna doe me maar een kale PS4. naam moeten noteren en mobiel nummer en ik stond erin. (hij gaf aan woensdag of donderdag een voorraad te krijgen)

Vervolgens heb ik nog een order staan van de killzone bundel van Mycom... Mycom garandeert dit jaar helaas geen verkoop van de PS4. heel misschien voor de klanten die hem in de winkel hebben laten bestellen. (datum 20 december) dus eigenlijks spreken we dan van 3rde levering.

Hierbij rond ik me gesprek af, hopelijk heeft iemand hier iets aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
RikN89 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:31:
[...]

hij mailt mij gewoon terug met de mededeling dat ik hem kan ophalen/bezichtigen. Yeah right 8)7
Zou oppassen, zou me niks verbazen als ze je beroven.

Heb de ps4 afgelopen vrijdag besteld bij de lokale Intertoys.
15e betaalt en hij komt woensdag of donderdag binnen. Sta als 2e op de lijst en er komen er 4 binnen.
Heb de killzone editie besteld.
Pagina: 1 ... 133 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot