Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter verduidelijking over de Wehkamp levering. Wehkamp zegt momenteel dat iedereen die voor 3 december besteld hebt onder de 2e levering valt. Dit betekent alleen niet dat je volgende week al 100% je PS4 in huis hebt. Wehkamp werkt gewoon de bestellijst af op datum van bestelling en wanneer de PS4's op zijn dan valt de rest gewoon onder de 3e/4e/5e etc levering, ook al hebben ze gezegd dat je in de 2e levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net opgebeld door de Saturn Amsterdam. Een Killzone bundel van €499 weten te bemachtigen. Mag het 11 december opkomen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 21:12
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:33:
Net opgebeld door de Saturn Amsterdam. Een Killzone bundel van €499 weten te bemachtigen. Mag het 11 december opkomen halen.
Wanneer had je hem besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien dat dit topic weer open is!
Ik vraag mij af hoeveel PlayStations Sony gaat leveren, heeft überhaupt iemand maar de kleinste info hierover? Of is het gewoon weer hopen dat ze genoeg leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Offtopic graag op IRC, het begint er al druk te worden:
http://irc.tweakers.net/ps4levertijden

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een mailtje gestuurd naar MM:
Hallo, Ik vroeg me af of jullie al informatie hadden over of de playstation 4 die ik besteld heb, bij de volgende levering zit die binnenkort aankomt?
En ontving dit:
Geachte ////

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.

Alle bestelling tot en met 24-11-13 behoren bij de twee levering te zitten. De tweede levering wordt in week 50 of 51 verwacht. Zodra de bestelling gereed is voor transport ontvangt u een bevestiging per mail, alsmede meer informatie over de verzending.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mirjam van der Zee
Uw Media Markt team

heb hem de 30 november besteld dus een 3e levering voor mij denk ik zomaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:26:
Even ter verduidelijking over de Wehkamp levering. Wehkamp zegt momenteel dat iedereen die voor 3 december besteld hebt onder de 2e levering valt. Dit betekent alleen niet dat je volgende week al 100% je PS4 in huis hebt. Wehkamp werkt gewoon de bestellijst af op datum van bestelling en wanneer de PS4's op zijn dan valt de rest gewoon onder de 3e/4e/5e etc levering, ook al hebben ze gezegd dat je in de 2e levering zit.
Ik heb de 28e besteld en 4 december de online acceptgiro betaald. Sta ik dan qua order voor of na 3 dec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjoerd94 schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:06:
[...]

Ik heb de 28e besteld en 4 december de online acceptgiro betaald. Sta ik dan qua order voor of na 3 dec?
het maakt niet uit hoe je betaalt hebt gaat erom wanneer je besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik denk dat je bij de 2e, levering zit, maar dat zegt natuurlijk niks. Het ligt eraan hoeveel PS4's hun binnen gaan krijgen.. Er zijn natuurlijk ook zat mensen die bij Wehkamp hebben besteld en ondertussen al een PS4 thuis hebben staan, als deze mensen hebben geannuleerd dan ben je natuurlijk sneller aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-09 21:27

TDB

Zojuist besteld bij mycom, levering zo op 8 januari moeten zijn. Ben benieuwd!!

PSN: TDBtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen bol.com komt met zeer algemeen informatie, echt hatelijk als je mail krijgt dat het 7+- gaat duren. dank je, dat kon ik ook op de site lezen. Wel goed van mediamarkt zeg, gewoon concreet aangeven hoe het voor staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Limitted schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:11:
Update over de killzone mega bundel bij mycom besteld.
verwachte leverdatum 13-12-2013
begin November besteld, begin nu toch een klein beetje hoop te krijgen.
bij mij
Sony PS4 Killzone Shadow Cam/DS4
1x
499,99
Open
21-12-2013
Mycom :D en besteld op 20-11-2013.
Als dit zo is, ben ik wel happy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TDB schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:13:
Zojuist besteld bij mycom, levering zo op 8 januari moeten zijn. Ben benieuwd!!
De leverdatum is morgen 9 januari voor je :) veranderd elke dag mee en is nietszeggend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 22:31

PBP

Zojuist op de NL-se Facebook pagina van Playstation

''Nog 3 dagen… #4ThePlayers"
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1468508_767191233298158_20963292_n.png

2e lading over 3dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
PBP schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:46:

[afbeelding]

2e lading over 3dagen?
Ja 2de levering is bevestigd aankomende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ryderb schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:56:
[...]

'Je wacht netjes tot maandag', nadat je de klantenservice hebt lastig gevallen door aan drie verschillende mensen exact hetzelfde te vragen. 8)7
Nee dat niet, had een kale ps4 besteld en daar een vraag bij gesteld, en ik had nog een bundel besteld en daar ook een vraag over gesteld, en tijdje later had ik nog gevraagd hoe het zat met de levertijd, en dus vroeg ik meteen hoe het zat met de 2 bestelling... Vrij normaal lijkt mij...

Mijn bestelling had ik gedaan bij wehkamp, 28 en 30 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

Meer mensen dit gedaan/gezien:

https://twitter.com/MediaMarktDev

?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

En wat bedoel je precies... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is gewoon voor de al lopende reserveringen voor de 2e levertijd volgens mij...
Bij mm rdam centrum komen ze vanaf 11 dec binnen zei een verkoper daar.
Ze zetten je dan gewoon op de lijst daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 20:30

spaceboy

Op grote hoogte

PBP schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:01:
[...]

En wat bedoel je precies... :+
Inderdaad, die pre-order actie. Er is mij zonder voorbehoud wel beloofd dat ik 'm woensdag a.s. kan ophalen. Wel beetje "rare" constructie dat je voor 513 euro de Killzone versie krijgt + een game naar keuze. Oftewel: 449 voor de bundel + 64 voor een spel.

Heb de gok maar genomen. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry als dit een verkeerde reactie is, wou n.l.een nieuw topic over dit toestel plaatsen. Samsung SmartTV UE46F8000SL Maar wist niet waar te beginnen!...
Dit toestel is aangesloten met UPC Horizon-box. Vroeger zat op mijn Sony TV een klokje op scherm, had verwacht dat dit ook op dit toestel zou zitten,ben op zoek gegaan naar een los digitaal klein verlicht klokje welke ik onderaan de TV kan plaatsen,helaas. Wilde ook een PIP op het scherm,zodat ik kon zien wanneer de film op een andere zender begint. Jammer toch voor zo'n dure aanschaf, wie weet een oplossing?

Deze vraag is inmiddels verplaatst!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:18:
Sorry als dit een verkeerde reactie is, wou n.l.een nieuw topic over dit toestel plaatsen. Samsung SmartTV UE46F8000SL Maar wist niet waar te beginnen!...
Dit toestel is aangesloten met UPC Horizon-box. Vroeger zat op mijn Sony TV een klokje op scherm, had verwacht dat dit ook op dit toestel zou zitten,ben op zoek gegaan naar een los digitaal klein verlicht klokje welke ik onderaan de TV kan plaatsen,helaas. Wilde ook een PIP op het scherm,zodat ik kon zien wanneer de film op een andere zender begint. Jammer toch voor zo'n dure aanschaf, wie weet een oplossing?
Heeft het iets gerelateerd met de PS4???? Ik zal het hier anders is proberen...... \[3D LED TV] Samsung 2013 Modellen: F6**, F7000 en F8000

[ Voor 7% gewijzigd door falcon123 op 08-12-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:18:
not sure if serious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Voel me een beetje gen****t door mm online shop, op 29 nov een ps4 besteld en kreeg te horen dat volgend jaar pas krijg... Vervolgens geannuleerd maar Volgens mij lees ik nu dat ik bij 2de levering zou zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-09 20:03
Details zijn er nog niet. Zou Bart Smit dan met deze tweet onzin verkondigen of zouden hun er echt zo weinig krijgen? https://twitter.com/bartsmitcom/status/408871811221172224

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-09 13:21
[...]

Moet je de acceptgiro vooraf betalen dan? Betaal je dat niet pas als het geleverd is?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heisenbug schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:05:
[...]

Details zijn er nog niet. Zou Bart Smit dan met deze tweet onzin verkondigen of zouden hun er echt zo weinig krijgen? https://twitter.com/bartsmitcom/status/408871811221172224
Lijkt mij onzin. Geen een retailer kan zeggen hoeveel exemplaren ze krijgen en 'bartsmit' wel. Klinkt niet logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:18:
[...]

Lijkt mij onzin. Geen een retailer kan zeggen hoeveel exemplaren ze krijgen en 'bartsmit' wel. Klinkt niet logisch
De 'twitter service' van Bartsmit is sowiezo niet serieus te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 september bestelt hopelijk krijg hem snel binnen dan bij de 2e levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:46:

[afbeelding]

2e lading over 3dagen?
Denk dat dat meer te maken heeft met de 12 days of christmas actie die momenteel loopt.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
Tiwazz schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:14:
[...]

Moet je de acceptgiro vooraf betalen dan? Betaal je dat niet pas als het geleverd is?
Ik dacht precies hetzelfde, maar ik kreeg van wehkamp dit mailtje dat mij verzocht te betalen
Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bestelling bij wehkamp.nl!

U heeft aangegeven akkoord te gaan met een vooruitbetaling per acceptgiro. Daarom verzoeken wij u om € 408.95 over te maken op rekeningnummer 809 811, t.n.v. Wehkamp Finance B.V. te Zwolle onder vermelding van uw klantnummer.

U kunt dit bedrag direct betalen via iDEAL. Klik op de DigiAccept bovenin deze e-mail en volg de verdere instructies. Hoe eerder uw voorbetaling bij ons binnen is, hoe sneller u de bestelde artikelen ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjoerd94 schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:29:
[...]

Ik dacht precies hetzelfde, maar ik kreeg van wehkamp dit mailtje dat mij verzocht te betalen

[...]
Hahaha wat een onzin, acceptgiro hoef je nooit van te voren te betalen.. sommige mensen betalen niet voor niets met acceptgiro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ASNNetworks schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:22:
[...]

Denk dat dat meer te maken heeft met de 12 days of christmas actie die momenteel loopt.
Nee want die zijn elke 2dagen andere games. Morgen dus weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
Dat heb ik ook, 2 dec besteld. Staat nu :in behandeling. Zou ik morgen een mail krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PBP schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:32:
[...]

Nee want die zijn elke 2dagen andere games. Morgen dus weer een nieuwe.
Dus over 3 dagen ook weer een nieuwe.... :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

ASNNetworks schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:32:
[...]

Dus over 3 dagen ook weer een nieuwe.... :+
Ja je kan goed rekenen ;) . Maar 4theplayers is een PS4 reclame dingetje en aangezien er al geruchten waren dat er deze week een 2e levering is lijkt me dit het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:31:
[...]

Hahaha wat een onzin, acceptgiro hoef je nooit van te voren te betalen.. sommige mensen betalen niet voor niets met acceptgiro..
Met een gewild product als de ps4 kan ik me er wel iets bij indenken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:50
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:32:
[...]

Dat heb ik ook, 2 dec besteld. Staat nu :in behandeling. Zou ik morgen een mail krijgen?
Had je de bundel besteld? denk dat ze nu alleen voor de kale versie mail sturen om te betalen....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
[...]

[...]
Hmm, en wanneer heb je dit bericht gehad? Ik heb de 2de van December besteld op acceptgiro maar niet zo'n bericht gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeb106
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-10-2022
Tweakers, slowchat alleen hier: http://irc.tweakers.net/ps4levertijden. Geen zin in een nieuwe lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
Tiwazz schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:38:
[...]

Hmm, en wanneer heb je dit bericht gehad? Ik heb de 2de van December besteld op acceptgiro maar niet zo'n bericht gehad..
Heb die mail exact een dag erna gehad (29 november).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:36:
[...]

Had je de bundel besteld? denk dat ze nu alleen voor de kale versie mail sturen om te betalen....
Zelf heb ik ook nog geen mail gehad! Hoop wel dat ik me bundel moet betalen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo juist heb ik twitter contact gehad met Wehkamp over, De emails die sommige mensen kregen over de acceptgiro betalingen.

Koen Peters ‏@KoenPeters1993 41m
@wehkamp klopt het als je via acceptgiro een bestelling heb geplaatst voor de ps4, je een mailtje hebt gehad om alsnog te betalen via iDEAL?

wehkamp.nl ‏@wehkamp 38m
@KoenPeters1993 Het kan zijn dat je een vooruitbetaling moet doen. Dit ligt overigens niet aan het artikel maar aan het account. ^AK

Koen Peters ‏@KoenPeters1993 29m
@wehkamp dus laat maar zeggen, als je nog nooit iets besteld hebt, krijg je een mail omdat jullie zekerheid willen dat het betaald word?

wehkamp.nl ‏@wehkamp 23m
@KoenPeters1993 Dat zou inderdaad kunnen. Wil je anders mij je klantnr of postcode en huisnr via een DM sturen? Kijk ik het na! ^AK

Koen Peters ‏@KoenPeters1993 12m
@wehkamp heb een dm gestuurd, ben benieuwd!

De DM van wehkamp:
Deze kun je achteraf betalen. Over de levering krijg je morgen bericht, wil je aanraden je account in de gaten te houden^AK

Ik heb al vaker iets besteld via wehkamp, ook duurdere porducten, vandaar hoef ik niet vooruit te betalend enk ik :D Ze kennen me al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Fijn bedankt voor het navragen :). Kunnen we rustig wachten tot morgen of we bij de tweede levering zitten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Ik heb nog nooit wat besteld hij Wehkamp en ook acceptgiro gekozen, maar geen mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ryderb schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:43:
Ik heb nog nooit wat besteld hij Wehkamp en ook acceptgiro gekozen, maar geen mail gekregen.
Misschien krijg je hem nog, of je zit niet bij de 2e levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 16:46:
[...]

Misschien krijg je hem nog, of je zit niet bij de 2e levering
Heb vorige week de klantenservice gemailed en die zei dat ik 'volgens hun gegevens' bij de 2e levering zat. Ik heb op 1 december een kale PS4 besteld.

[ Voor 6% gewijzigd door ryderb op 08-12-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit draadje gaat zo weer op slot - let maar op!
Voor slowchat moet je hier zijn: http://irc.tweakers.net/ps4levertijden.

Geen zin in een nieuwe lock.

Lees dat rode blok hieronder eens! 8)7
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 19:13
Modbreak:Reageer normaal of reageer niet.

[ Voor 76% gewijzigd door Ultraman op 09-12-2013 17:52 ]

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithariuz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:56
Is er toevallig iemand die zijn COD Ghosts wil ruilen voor mijn Killzone? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Ithariuz schreef op zondag 08 december 2013 @ 20:26:
Is er toevallig iemand die zijn COD Ghosts wil ruilen voor mijn Killzone? :D
Verkeerd Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover alles meezit kan ik dinsdag of woensdag de PS4 KILLZONE MEGA BUNDEL halen! :D want dan levert de Gamemania uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:07:
Zover alles meezit kan ik dinsdag of woensdag de PS4 KILLZONE MEGA BUNDEL halen! :D want dan levert de Gamemania uit.
Dat is fucking tof voor je, hou dat voor je want door mensen zoals jou en ik krijgt dit topic een slotje. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:09:
[...]

Dat is fucking tof voor je, hou dat voor je want door mensen zoals jou en ik krijgt dit topic een slotje. :X
Mensen willen het echt niet begrijpen hé... :X 8)7

Sommige mensen hebben echt moeite met lezen zeg...
Lees het freaking rode blok en als je iets meer (lichtelijke) offtopic berichten wilt melden ga dan naar de IRC ps4 levertijden chat toe!!! Vandaag waren er bijvoorbeeld redelijk wat mensen op en kan je leuk met iedereen daar een gesprek voeren over dit onderwerp....

@Peacelord Gezelligheid kan je vinden op de irc chat aangezien, we dit topic al te veel hebben verpest met irrelevante berichten... Dus dat bericht van p0pster is gewoon terecht....

(Dit is absoluut geen aanval op jou x666 omdat ik jou gequoot hebt :) )

[ Voor 23% gewijzigd door falcon123 op 08-12-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12-2024
Zijn er al vrienden onder ons, die iets van Bol.com vernomen hebben omtrent de 2e levering??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
JWR007 schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:09:
Zijn er al vrienden onder ons, die iets van Bol.com vernomen hebben omtrent de 2e levering??
Nog niet. Iemand heeft net bol op twitter gevraagd over de 2de levering emails maar het is nog niet bekend. Leuk, in Polen 1ste levering was op 6 december en morgen komt nog meer. Ik was in Duitsland en vanaf morgen er wordt veel meer ps4 op voorraad.

Is het door Nederlandse winkels of Sony Nederland dat nix is nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
WinterX schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:17:
[...]

Nog niet. Iemand heeft net bol op twitter gevraagd over de 2de levering emails maar het is nog niet bekend. Leuk, in Polen 1ste levering was op 6 december en morgen komt nog meer. Ik was in Duitsland en vanaf morgen er wordt veel meer ps4 op voorraad.

Is het door Nederlandse winkels of Sony Nederland dat nix is nog niet bekend...
Goed topic doorlezen 2de levering is bevestigd door Sony aankomende week wss woensdag in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Limitted schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:21:
[...]

Goed topic doorlezen 2de levering is bevestigd door Sony aankomende week wss woensdag in de winkel.
ok ok 2 vragen - hoeveel stuks voor elke winkel en waroom tot nu geen email? Jullie akkord met dat? "Pay and get lost?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
WinterX schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:24:
[...]
ok ok 2 vragen - hoeveel stuks voor elke winkel en waroom tot nu geen email? Jullie akkord met dat? "Pay and get lost?"
WinterX kom gewoon ff naar de http://irc.tweakers.net/ps4levertijden chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Limitted schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:21:
[...]

Was mij ook bekend, ik was benieuwd of iemand al een mail heeft gehad van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uniciteit schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:37:
[modbreak]Wat willen we zien:

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot[/modbreak]
doe niet zo zielig en laat ze lekker praten. Je bent toch geen politie agent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:45:
[...]

doe niet zo zielig en laat ze lekker praten. Je bent toch geen politie agent
Je hebt helemaal gelijk (like) 8)7 dit gaat toch ook over levertijden 8)7 Goodnight everyone!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
JWR007 schreef op maandag 09 december 2013 @ 00:59:
[...]

Je hebt helemaal gelijk (like) 8)7 dit gaat toch ook over levertijden 8)7 Goodnight everyone!!
Maar niet de zoveelste vraag over dingen, die we eigenlijk niet kunnen ruiken..... zoals wanneer komt dit en dat zus en zo...

Maar meer als Sony heeft aangekondigd zoveel deze week te leveren etc...
Voor vragen als ik heb ps4 toen daar besteld, wanneer mag ik het verwachten... daarvoor kan je terecht op de IRC chat :)

Oftewel voor de speculatie stuff enzo kom gewoon naar de IRC chat...

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 09-12-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
falcon123 schreef op maandag 09 december 2013 @ 01:03:
[...]

Maar niet de zoveelste vraag over dingen, die we eigenlijk niet kunnen ruiken..... zoals wanneer komt dit en dat zus en zo...

Maar meer als Sony heeft aangekondigd zoveel deze week te leveren etc...
Voor vragen als ik heb toen besteld, wanneer mag ik het verwachten... daarvoor kan je terecht op de IRC chat :)

Oftewel voor de speculatie stuff enzo kom gewoon naar de IRC chat...
Je hebt mijn vraag niet goed genoeg gelezen, ik vroeg of er iemand al een/de mail heeft gehad, niets meer niets minder. En dan kan iedereen ja of nee op reageren. En ik snap ook wel dat ik niet hoef de vragen hoeveel, en waarom wel of waarom niet. Daar heeft niemand iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
JWR007 schreef op maandag 09 december 2013 @ 01:07:
[...]

Je hebt mijn vraag niet goed genoeg gelezen, ik vroeg of er iemand al een/de mail heeft gehad, niets meer niets minder. En dan kan iedereen ja of nee op reageren. En ik snap ook wel dat ik niet hoef de vragen hoeveel, en waarom wel of waarom niet. Daar heeft niemand iets aan.
Ook dat soort vragen horen in principe bij de chat, want dat is ong. het zelfde als ik heb hier besteld, heeft iemand er al iets van gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR007
falcon123 schreef op maandag 09 december 2013 @ 01:09:
[...]

Ook dat soort vragen horen in principe bij de chat, want dat is ong. het zelfde als ik heb hier besteld, heeft iemand er al iets van gehoord...

Doe precies wat hier bovenstaat. Maar ik snap natuurlijk dat het geen spam topic moet worden. En de reden dat ik het vroeg, is dat er eind van de week mails verstuurd zijn naar enkele mensen. Maargoed. ik zal dit topic wel mijden met mijn spam. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
JWR007 schreef op maandag 09 december 2013 @ 01:12:
[...]

Doe precies wat hier bovenstaat. Maar ik snap natuurlijk dat het geen spam topic moet worden. En de reden dat ik het vroeg, is dat er eind van de week mails verstuurd zijn naar enkele mensen. Maargoed. ik zal dit topic wel mijden met mijn spam. :'(
Nee hoor....

Er zou dan moeten staan van Mediamarkt levert woensdag PS4 of heeft dan voorraad.... :P <-- Dit is trouwens ook echt zo.. :P iig einde van de week:

Twitter MM deventer en verkoper van mm rdam centrum zei tegen mij 11 december...

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 09-12-2013 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-12-2013
Willen alle anderen (niet PS4 fans), maar console fans etc, in hun eigen forum gaan spammen ipv hier! :( Ik hoop dat de moderator deze bewust opgezette spamoorlog van de PS4 saboteurs inziet,
en het wijze besluit neemt om dit forum voor de echte liefhebbers open te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Bij Intertoys is weer te reserveren voor de volgende (3de) levering! (stond een tijd op status: Maximaal aantal reserveringen bereikt)

http://www.intertoys.nl/g...-4-na-release-597871.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

:F se
DarkElement schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:36:
Bij Intertoys is weer te reserveren voor de volgende (3de) levering! (stond een tijd op status: Maximaal aantal reserveringen bereikt)

http://www.intertoys.nl/g...-4-na-release-597871.html
Hadden ze beter nog mee kunnen wachten tot ze alle reserveringen hadden afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
djordyy schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:47:
:F se
[...]

Hadden ze beter nog mee kunnen wachten tot ze alle reserveringen hadden afgewerkt.
Ik vermoed dus dat ze dat hebben gedaan en daarom nu begonnen zijn met de reserveringen voor de 3de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gesprek op Twitter met Bol.com

Dennis ‏

@bol_com Wanneer komt de 2de levering van de Playstation 4 bij jullie? En wanneer komt de E-mail met de info hierover?

bol.com ‏

@Dennis585 We hebben helaas nog geen informatie hiervover. Uiteraard hoor je het zodra wij het weten.^LJ

Erg slecht nieuws dit , begin van de week en ze weten nog niks.
Het ligt ook deels aan Sony natuurlijk , ik ben erg ontevreden door al dit wachten.

Hoe ik me voel en vast ook anderen : :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

DarkElement schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:52:
[...]

Ik vermoed dus dat ze dat hebben gedaan en daarom nu begonnen zijn met de reserveringen voor de 3de.
Hoop het want dan zit ik daarbij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 08:52:
Gesprek op Twitter met Bol.com

Dennis ‏

@bol_com Wanneer komt de 2de levering van de Playstation 4 bij jullie? En wanneer komt de E-mail met de info hierover?

bol.com ‏

@Dennis585 We hebben helaas nog geen informatie hiervover. Uiteraard hoor je het zodra wij het weten.^LJ

Erg slecht nieuws dit , begin van de week en ze weten nog niks.
Het ligt ook deels aan Sony natuurlijk , ik ben erg ontevreden door al dit wachten.

Hoe ik me voel en vast ook anderen : :(
Het is bijna 9 uur ochtend. Misschien iets op middag/avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Afgelopen vrijdag naar Intertoys filiaal geweest, ze zeiden me daar dat er wss 2 PS4 binnenkwamen deze week maar ze waren niet zeker , als dat zo is , is dat wel bar weinig maar goed , blijven hopen

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Volgens de vrouw aan de telefoon bij Sony:
Deze week komt de 2de levering bij de distributeurs aan. (Dan moet het nog verdeeld worden.)
En de 3de levering wordt verwacht rond 20 December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:02
Heeft iemand al iets gehoord van de Playstation + kaarten van Bol.com?

Besteld op: Fri, Nov 29, 2013 at 11:28 AM

Laatste status was dat het 6 december geleverd zou worden, maar ik verneem er niets meer van. Op de website staat nog "wordt verwerkt". Al mensen die een status update hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:30
3e levering 20 december. Zou betekenen dat iedereen toch nog voor de kerst de console in huis heeft. Of er zijn mensen die al in de 4e levering zitten, maar daar heb ik nog niks van vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:33
29 November bij MediaMarkt besteld (afhalen in winkel) dit staat er al sinds het begin van de bestelling:
in bestelling, levertijd meer dan 4 weken; in behandeling

Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
Gisteren kwam daar "Verzonden naar magazijn" bij en nu is het veranderd naar "Aangemaakt". Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:54:
3e levering 20 december. Zou betekenen dat iedereen toch nog voor de kerst de console in huis heeft. Of er zijn mensen die al in de 4e levering zitten, maar daar heb ik nog niks van vernomen.
Ik zou zeggen hou er rekening mee dat de derde levering gebruikt kan worden om de mensen die nu, tijdens de tweede levering, geen playstation krijgen, te voorzien van een playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
technoaddict schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:54:
Als het goed is komen ze dan de 20ste in de DC's terecht waar ze weer verdeeld worden over de winkels.
Daar gaat natuurlijk ook tijd overheen, zeker met PostNL. Ook worden er op het moment veel kerstkaarten verstuurd waardoor de vertraging kan uitlopen. Zou leuk zijn maar ga er maar niet vanuit dat ze iedereen optijd kunnen leveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
ksborg schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:42:

Laatste status was dat het 6 december geleverd zou worden, maar ik verneem er niets meer van. Op de website staat nog "wordt verwerkt". Al mensen die een status update hebben?
Volgens mij komt de voorraad binnen. Die van mij is onderweg. Heb ook van andere gehoord dat hij onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze site kwam ik tegen,

http://www.dogoodshop.nl/sony-playstation-4.html

Is deze te vetrouwen ? Het ruikt een beetje naar oplichterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:15:
Deze site kwam ik tegen,

Duidelijk oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Deze site kwam ik tegen,

Dit is al eerder in het topic besproken, moet je even zoeken in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-09 12:31
Deze site kwam ik tegen,

My god, hoe vaak moeten we nog zeggen dat dit soort websites totaal niet te vertrouwen zijn en dat het allemaal oplichterij is. Als je nu geen PlayStation hebt dan moet je gewoon bestellen bij 1 van de grotere webshops of bij de lokale Intertoys en Bart Smit langs gaan, om te kijken of je geluk kunt hebben. Ik wordt een beetje moe van dit soort vragen elke keer terwijl iedereen weet dat het oplichterij is. Daarbij is het de zoveelste vervuiling van dit topic. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Dit soort vragen graag op irc http://irc.tweakers.net/ps4levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Blubkens schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:12:
[...]

Volgens mij komt de voorraad binnen. Die van mij is onderweg. Heb ook van andere gehoord dat hij onderweg is.
Bij mij staat nu het volgende:
Wordt verwerkt
en...
Levering is vertraagd: verwacht op 10-12-2013

Hopelijk morgen verzonden dus. Dit was alleen al de tweede vertraging, dus ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
joffrey19 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:21:
[...]

Dit is al eerder in het topic besproken, moet je even zoeken in het topic.
Topic is door de MODs gesloten waardoor we niet terug kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Blubkens schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:24:
[...]

Topic is door de MODs gesloten waardoor we niet terug kunnen zoeken.
Mensen slowtalk doe dat ff in die chat. Anders krijgen weer een slotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 19:51
ik krijg zojuist een SMS van Bart Smit dat ik de Playstation zou kunnen ophalen. Deze heb ik 2 weken geleden in de winkel gereserveerd.....

Straks maar eens kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 14:44
Lunaticc schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:09:
29 November bij MediaMarkt besteld (afhalen in winkel) dit staat er al sinds het begin van de bestelling:

[...]

Gisteren kwam daar "Verzonden naar magazijn" bij en nu is het veranderd naar "Aangemaakt". Ben benieuwd.
Bij mij staat het volgende:

Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
SONY 1226067 PlayStation 4
SONY
PlayStation 4

Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending

Ben ook benieuwd, 1 december besteld

edit: toch apart dat daarboven nog 4 weken staat vermeld

[ Voor 4% gewijzigd door ikzagjewel op 09-12-2013 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzagjewel schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:19:
[...]

Bij mij staat het volgende:

Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
SONY 1226067 PlayStation 4
SONY
PlayStation 4

Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending

Ben ook benieuwd, 1 december besteld

edit: toch apart dat daarboven nog 4 weken staat vermeld
Mijn bestelling van 24 nov bij mm

ESTELDATUM:24.10.2013 BESTELNUMMER:11445656

PlayStation 4 Pre-order

Ontdek de toekomst van gaming en entertainment met de Sony PlayStation 4.Aantal stuks 1Bestelstatus Bestelling verzonden naar magazijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 14:44
Bij jullie staat dus al echt verzonden naar magazijn, maar hebben jullie op afhalen besteld of bij verzending?
Ik heb hem onder rembours besteld.

Toch vind ik 'verzonden naar' hoopvoller klinken dan 'voorbereiden voor verzending'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 16:55
ksborg schreef op maandag 09 december 2013 @ 10:42:

Contact over gehad met bol. Ze verwachten ze deze week uit te leveren. Mijn datum is aangepast naar 10-12-13. Verwacht hem dus woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzagjewel schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:48:
Bij jullie staat dus al echt verzonden naar magazijn, maar hebben jullie op afhalen besteld of bij verzending?
Ik heb hem onder rembours besteld.

Toch vind ik 'verzonden naar' hoopvoller klinken dan 'voorbereiden voor verzending'
Verzonden man.. maar het wisselt bij af van status.. er komt ook soms bestelstatus aangemaakt. Aaaa onduidelijke mensen
Pagina: 1 ... 132 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot