Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:22:
Mensen die bij wehkamp hebben besteld, zo juist heb ik gebeld naar wehkamp.. en ze zeggen dat de mailtjes die gestuurd waren automatisch is de ene krijgt t en de andere niet, volgende week krijg je te horen of je in de 2 de levering zit geld ook voor de bundels
Hopen dat ze genoeg bundels hebben! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tweet van Bart Smit creeert ook wel meer begrip voor bijvoorbeeld Wehkamp. Je kunt als bedrijf zijnde wel roepen wie er wel of niet bij een tweede levering zitten, maar dat is vrij lastig als nog niet duidelijk is hoeveel er geleverd gaan worden. Dan kan je, zoals Wehkamp doet, beter niks zeggen.

Heb zelf een pre-order van 31-08 bij Wehkamp lopen, heb er wel goede hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Oké, even een gedachtenkronkel.

Feit: Van de Playstation 3 zijn er 80 miljoen exemplaren verkocht in precies 7 jaar. Dat betekent dus per maand (iets afgerond naar boven) 1 miljoen stuks, gemiddeld.

Dan mag je toch er toch vanuit gaan dat bij hoge drukte die productie om hoog kan, met laten we zeggen 50%?

Je mag er ook vanuit gaan dat Sony de maanden voor het release grote productie heeft gedraaid?

Waarom zeg ik dit?

Sony heeft nu 2.1 miljoen consoles verkocht. Dat is een ' gewone' , gemiddelde productie van 2 maandjes.

Mij bekruipt ook het gevoel dat Sony er momenteel makkelijk 1,5 miljoen per maand moet kunnen uitpoepen. Met, laten we zegen 3 maanden productie voor de releasedatum erbij zouden ze er nu toch wel 5 miljoen moeten hebben liggen. uitgepoept.

Mijn (ongefundeerde) conclusie: Bewust traag uitleveren, marketingstrategie.

Dus die levertijd is imho puur een tactiek van Sony om gekte, hype te creëren.

Ik hoor graag tegenargumenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkstyle25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-05-2022
sanderander schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:24:

Feit: Van de Playstation 3 zijn er 80 miljoen exemplaren verkocht in precies 7 jaar. Dat betekent dus per maand (iets afgerond naar boven) 1 miljoen stuks, gemiddeld.

Dan mag je toch er toch vanuit gaan dat bij hoge drukte die productie om hoog kan, met laten we zeggen 50%?

Je mag er ook vanuit gaan dat Sony de maanden voor het release grote productie heeft gedraaid?

Waarom zeg ik dit?

Sony heeft nu 2.1 miljoen consoles verkocht. Dat is een ' gewone' , gemiddelde productie van 2 maandjes.

Mij bekruipt ook het gevoel dat Sony er momenteel makkelijk 1,5 miljoen per maand moet kunnen uitpoepen. Met, laten we zegen 3 maanden productie voor de releasedatum erbij zouden ze er nu toch wel 5 miljoen moeten hebben liggen.

De productie die ze nu draaien is waarschijnlijk al een verdubbeling van de normale productie. Als hier nog een plant (met meerdere productielijnen) voor ingericht moet worden, is dit een investering die maar tijdelijk nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vanochtend gebeld door Gamemania Rotterdam.
Volgende week donderdag of vrijdag hebben ze binnen. Omdat ik een preorder had staan mocht ik kiezen uit een kale versie of een kilzone bundel 2 controllers camera.

ik heb aangegeven dat ik de bundel wil hebben dus nog paar dagen wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-09 07:40
sanderander schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:24[/message]:

Geen tegenargument. Geloof best dat daar een kern van waarheid in zit. Zou ook verklaren waarom op internet rondspookt dat Sony belooft dat iedereen voor de kerst een PS4 thuis kan hebben. De PS4 zsm in de winkel leggen voor de concurrentie met de XBone en een hype creëren om de console vlak voor kerst massaal in de winkels te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:24

Oxigeon

En zo is dat!

Waarom zeg ik dit?

Mij bekruipt ook het gevoel dat Sony er momenteel makkelijk 1,5 miljoen per maand moet kunnen uitpoepen. Met, laten we zegen 3 maanden productie voor de releasedatum erbij zouden ze er nu toch wel 5 miljoen moeten hebben liggen. uitgepoept.

Denk dat het deels klopt wt je zegt. Maar hoe krijg je die dingen hier? Juist, met de boot...En die laat je niet voor 1 console varen maar met volle containers en eigenlijk ook nog met zoveel mogelijk tegelijk zodat het lekker goedkoop wordt. Dit kan niet in 1 week. Dus laten we zeggen om de 2-4 weken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-09 15:41

Waarom zeg ik dit?

Misschien is de productie tijd wel langer en kunnen er minder gemaakt worden daardoor.
ik denk niet dat het zo makkelijk is om de productie op te schroeven dat het lijkt.
logistiek gezien neit zo makkelijk lijkt me.

lijkt me sterk dat sony zo`n grote schaarste gaat creeren zodat ze waarschijnlijk in landen waar de X1 ook al uit is klanten gaan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:00
darkstyle25 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:27:
[...]

De productie die ze nu draaien is waarschijnlijk al een verdubbeling van de normale productie. Als hier nog een plant (met meerdere productielijnen) voor ingericht moet worden, is dit een investering die maar tijdelijk nodig is.
Tegenargument: het momentum in verkoop is er nu. Die kan wegebben als het te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Gaan we nu de PS4 de winkel in argumenteren? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:33:
Gaan we nu de PS4 de winkel in argumenteren? 8)7
Als dat zou werken zouden de winkels exploderen door dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:34:
[...]

Als dat zou werken zouden de winkels exploderen door dit forum
Of krijgen we de PS4 pas in januari. Dus als we er dan tussenin gaan zitten, hebben we met kerst een PS4. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KlaasjeNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:35:
[...]

Of krijgen we de PS4 pas in januari. Dus als we er dan tussenin gaan zitten, hebben we met kerst een PS4. _/-\o_
Als je hem pas in januari krijgt heb je te laat of volledig bij de verkeerd aanbieder besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:36:
[...]

Als je hem pas in januari krijgt heb je te laat of volledig bij de verkeerd aanbieder besteld
Zoals mycom en dixons haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Te laat en verkeerd is bij mij zeker het geval 8)7

26 novemver : bart smit (dit is natuurlijk nog maar een reservering en geen bestelling)

28 november: intertoys (zelfde verhaald)

28 november : Dixons (compleet kansloos)

Dusja voor mij is het ongeveer 99 % kans januari.
en 1 % kans december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand weet hoeveel ze er krijgen bijna, dus het zou best kunnen dat ze er ineens veel meer sturen dan je denkt. Ga niet gelijk haten enzo als je amper weet hoeveel er komt.
No offence, iedereen wil dat ding natuurlijk en wordt helemaal gek, dus snap wel waar het vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:40:
Te laat en verkeerd is bij mij zeker het geval 8)7

26 novemver : bart smit (dit is natuurlijk nog maar een reservering en geen bestelling)

28 november: intertoys (zelfde verhaald)

28 november : Dixons (compleet kansloos)

Dusja voor mij is het ongeveer 99 % kans januari.
en 1 % kans december.
Nee joh Bart Smit en Intertoys heb je hele grote kans dat je hem dit jaar nog ontvang, De 3e levering is waarschijnlijk 20 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:41:
Niemand weet hoeveel ze er krijgen bijna, dus het zou best kunnen dat ze er ineens veel meer sturen dan je denkt. Ga niet gelijk haten enzo als je amper weet hoeveel er komt.
No offence, iedereen wil dat ding natuurlijk en wordt helemaal gek, dus snap wel waar het vandaan komt.
Haten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-07 14:44
Heb gisteren contact gehad met bol.com!

Ze proberen zsm een mail uit de deur te doen of je volgende week dus een ps4 krijgt of niet, uit de 2e levering. Op dit moment konden ze niet zeggen of je bij de 2e levering zat of niet, dit omdat ze teleurstellingen wilde voorkomen.

Sony belooft een aantal ps4 te leveren, wanneer dit bekend is gaan ze nadenken om dit naar buiten te brengen.. Maar... Wanneer ze twijfelen aan het aantal kan het ook zijn dat ze wachten totdat ze de PS4 daadwerkelijk in het magazijn hebben en pas dan naar buiten te brengen wie hem wel en niet ontvangt..

Al met al, bol geeft ons ook zsm duidelijkheid maar alle berichten tot op heden via twitter of ergens anders kunnen als onwaar worden beschouwd als ze je hebben beloofd bij de 2e levering te zitten, want dit is nog helemaal niet bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:42:
[...]

Nee joh Bart Smit en Intertoys heb je hele grote kans dat je hem dit jaar nog ontvang, De 3e levering is waarschijnlijk 20 december
Je maakt me al een beetje vrolijker. :)
Ik wacht het af hoop dat ik zo snel mogelijk een mailtje krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:42:
[...]

Dit is toch nog nergens bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:45:
[...]

Nee, zo ver ik weet is het dat niet, maar geruchten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:45:
[...]

Vandaar de waarschijnlijk... Er zijn een aantal mensen die dit ook zeggen en Sony heeft gezegd dat ze iedereen voor kerst een ps4 willen leveren. Dit zal ze misschien niet lukken maar het laat je wel vermoeden dat ze nog een ps4 levering doen voor kerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zeg ik dit?

De productie is begin september begonnen (zoek maar op Internet) - er zijn niet meer chinezen dan dat Sony aan het werk wil zetten. Een productiecapaciteit van 1,5 miljoen stuks per maand betekent dat er zowat iedere anderhalve seconde een PS4 van de band moet rollen. Het optuigen van een extra productielijn is veel moeilijker dan je denkt, en is geen kwestie van chineesjes bijprikken aan de lopende band. Er zit ook een heel inkooptraject van componenten aan vast.

Niet iedere PS4 die van de band rolt is bestemd voor de Nederlandse markt, maar ze moeten allemaal verdeeld worden over Europa (EMEA), de US én Azie.

Dan moet er een kleine voorraad worden opgebouwd, vervolgens moeten de consoles worden verscheept en weer worden herverdeeld. De US markt is momenteel extra belangrijk ivm de hevigere concurrentie met Microsoft, en dus zal Sony daar meer consoles willen leveren.

Je kunt dus wel zeggen dat het een gecreëerde schaarste is, maar de werkelijkheid is gewoon dat de vraag groter is dan het huidige aanbod.

Sony weet zelf ook wel dat dit de belangrijkste periode van het jaar is voor wat betreft afzet en omzet.
Denk je echt dat zij graag omzet willen verliezen in deze periode van het jaar?

Ik denk dat Sony liever had gezien dat de PS4 gewoon in de schappen lag zodat iedereen er een kon kopen in plaats van dat iedereen nu moet wachten, in de wetenschap dat een klant daarmee mogelijk naar de concurrent toe gaat...

Gewoon een kwestie van geduld. Je console komt heus wel.
Ze houden er echt geen achter om de populariteit op te drijven, hij is gewoon populair _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:46:
[...]

Vandaar de waarschijnlijk... Er zijn een aantal mensen die dit ook zeggen en Sony heeft gezegd dat ze iedereen voor kerst een ps4 willen leveren. Dit zal ze misschien niet lukken maar het laat je wel vermoeden dat ze nog een ps4 levering doen voor kerst
Willen leveren :)
Zelfde principe als waarschijnlijk.

Zie het somber in, als Bart Smit er via de webshop zo'n 75 mag verdelen. En de winkels nog een aantal, ga er van uit dat ze er dan per filiaal 5 krijgen.

Dan lijkt het me een utopie om te denken dat er voor de kerst ineens duizenden extra komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:48:
[...]

Zie het somber in, als Bart Smit er via de webshop zo'n 75 mag verdelen. En de winkels nog een aantal, ga er van uit dat ze er dan per winkel max 5 krijgen.

Dan lijkt het me een utopie om te denken dat er voor de kerst ineens duizenden extra komen.
Bart Smit kan nog helemaal niet weten dat ze er maar 75 zullen ontvangen en de aanbieders brengen nu veel deprimerende berichten de wereld in om de verwachting de grond in te trappen zodat ze volgende week ver boven de verwachtingen zullen presteren met 'eerder levertijden dan verwacht'. Zo binden zij hun klanten terwijl wij hier allemaal elkaar depressief aan het maken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:51:
[...]

Bart Smit kan nog helemaal niet weten dat ze er maar 75 zullen ontvangen en de aanbieders brengen nu veel deprimerende berichten de wereld in om de verwachting de grond in te trappen zodat ze volgende week ver boven de verwachtingen zullen presteren met 'eerder levertijden dan verwacht'. Zo binden zij hun klanten terwijl wij hier allemaal elkaar depressief aan het maken zijn
Daar heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zie het somber in, als Bart Smit er via de webshop zo'n 75 mag verdelen. En de winkels nog een aantal, ga er van uit dat ze er dan per winkel max 5 krijgen.

Ja, ze krijgen in iedergeval niet veel :S
Was ook zo met Toys'rus, die hadden van de 10 tallen mensen die hem ge-preorderd hadden in de winkel in leeuwarden maar 5 kunnen leveren. zelfde liedje geld voor Bartsmit en intertoys...

Wat wel weer stom om te zien is dat Mediamarkt in Duitsland stund met de PS4, op de release stonden ze gewoon in de winkel.... 8)7 en wij nederlanders hier maar forums checken om zosnel mogelijk informatie te kunnen verzamelen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:53:
[...]

Was ook zo met Toys'rus, die hadden van de 10 tallen mensen die hem ge-preorderd hadden in de winkel in leeuwarden maar 5 kunnen leveren. zelfde liedje geld voor Bartsmit en intertoys...

Wat wel weer stom om te zien is dat Mediamarkt in Duitsland stund met de PS4, op de release stonden ze gewoon in de winkel.... 8)7 en wij nederlanders hier maar forums checken om zosnel mogelijk informatie te kunnen verzamelen :O
Wanneer heb je je ps4 besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 16:58

FlyEragon

Alien Monkeys

[...]

Nu je het over Duitslan hebt, misschien ligt er genoeg in Duitsland net over de grens ? Is dat misschien ergens makkelijk te achterhalen ? Mijn Duits is nooit goed geweest. Maar wellicht is het de moeite waarde om voor een x aantal te gaan rijden. Vast genoeg mensen die hem willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlyEragon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:55:
[...]

Nu je het over Duitslan hebt, misschien ligt er genoeg in Duitsland net over de grens ? Is dat misschien ergens makkelijk te achterhalen ? Mijn Duits is nooit goed geweest. Maar wellicht is het de moeite waarde om voor een x aantal te gaan rijden. Vast genoeg mensen die hem willen.
Ook helemaal uitverkocht maar als je niet bij de 2e levering zit is het misschien de moeite waard, ze krijgen ongetwijfeld meer geleverd dan wij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 10:46
[...]

Heb je de filmpjes op het internet niet gezien? Die winkels hadden idd PS4s in de vrije verkoop maar het waren er zo verschrikkelijk weinig dat per winkel een paar honderd Duitsers met zijn allen door de winkel renden om een van de 10 exemplaren te kapen.

PS4s worden nu op ebay.de verkocht met woekerwinsten. Tot 700 euro voor een kale PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:56:
[...]

Heb je de filmpjes op het internet niet gezien? Die winkels hadden idd PS4s in de vrije verkoop maar het ware er zo verschrikkelijk weinig dat per winkel een paar honderd Duitsers met zijn allen door de winkel renden om een van de 10 exemplaren te kapen.

PS4s worden nu op ebay.de verkocht met woekerwinsten. Tot 700 euro voor een kale PS4.
Die 'woekerwinsten' vallen nog erg mee in vergelijking met Nederland waar ze voor 900 doorverkocht werden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:54:
[...]

Wanneer heb je je ps4 besteld dan?
Ik had hem bij meerdere retailers besteld, zowel Mycom als wehkamp...
Ik ging van Mycom uit omdat ik hier stage loop en dus op de hoogte kon zijn van leveringen (ideaal leek me ;) ) uiteindelijk 2 dagen voor de release hoorde ik dat ze niet zouden leveren, tenminste ik viel er buiten, helaas :(
Vervolgens had ik nog bij wehkamp staan van ongeveer een maand geleden.
eenmaal toen ik de bundels zag gelijk wehkamp gemailed met de vraag of ze me huidige konden veranderen voor de bundel. met enige korting heb ik toen de Mega bundel voor een kleine 420 euro kunnen bemachtigen. nu is het alleen afwachten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:58:
[...]

Ik had hem bij meerdere retailers besteld, zowel Mycom als wehkamp...
Ik ging van Mycom uit omdat ik hier stage loop en dus op de hoogte kon zijn van leveringen (ideaal leek me ;) ) uiteindelijk 2 dagen voor de release hoorde ik dat ze niet zouden leveren, tenminste ik viel er buiten, helaas :(
Vervolgens had ik nog bij wehkamp staan van ongeveer een maand geleden.
eenmaal toen ik de bundels zag gelijk wehkamp gemailed met de vraag of ze me huidige konden veranderen voor de bundel. met enige korting heb ik toen de Mega bundel voor een kleine 420 euro kunnen bemachtigen. nu is het alleen afwachten... ;(
En heb je de vertragingsmail van Wehkamp ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.Naar verwachting zal in week 50 de levering van de PS4 plaats vinden. Als u in aanmerking komt voor de levering, ontvangt u de avond voor levering een mail met de track en trace gegevens.Onze welgemeende excuses voor de late reactie.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Uw Media Markt team

ik heb op 24 oktober besteld

Er staat bij bestelstatus bestelsatus aangemakt en eerst stond er onderweg na magazijn

Ik ga ervan uit dat ik m volg week krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:59:
[...]

En heb je de vertragingsmail van Wehkamp ontvangen?
Nee, gelukkig niet! heb momenteel op 2 december de bestelling staan van een Killzone bundel met 2 ds4 controllers en camera..

Hopelijk krijg ik in de loop van volgende week te horen dat ik bij de 2de levering zit.

Natuurlijk ben ik nog achter Wehkamp aangeweest en nagevraagd of ik eerder bevestiging mocht van dat ik in de 2de levering zit. Echter de reactie die ik ontving was (Zo ver ik kan zien wel) momenteel is het echt afwachten voor iedereen die de bundel heeft besteld bij Wehkamp of ze hem volgende week nog geleverd krijgen.

Mycom ben ik min of meer zeker over dat ze dit jaar niet zullen leveren, en krijgen ze wel geleverd dit jaar nog ben ik verzekerd van een Bundel in de 2de levering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:03:
[...]

Nee, gelukkig niet! heb momenteel op 2 december de bestelling staan van een Killzone bundel met 2 ds4 controllers en camera..

Hopelijk krijg ik in de loop van volgende week te horen dat ik bij de 2de levering zit.

Natuurlijk ben ik nog achter Wehkamp aangeweest en nagevraagd of ik eerder bevestiging mocht van dat ik in de 2de levering zit. Echter de reactie die ik ontving was (Zo ver ik kan zien wel) momenteel is het echt afwachten voor iedereen die de bundel heeft besteld bij Wehkamp of ze hem volgende week nog geleverd krijgen.

Mycom ben ik min of meer zeker over dat ze dit jaar niet zullen leveren, en krijgen ze wel geleverd dit jaar nog ben ik verzekerd van een Bundel in de 2de levering ;)
ja over de leverdata van de bundels is minder bekend maar ik denk dat Wehkamp het nog zwaar krijgt met de bundels omdat letterlijk bijna iedereen daar zijn bundels heeft besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amazon Spanje geeft aan 11 december weer te kunnen leveren voor de console only en vanaf 14 december weer killzone bundels te gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Had ik ook maar die bundel bij wehkmap of bol gedaan.
Nu heb ik hem alleen bij dixons maar daar is het is een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:06:
Ja dan ben je een beetje de lul, probeer een andere aanbieder voor de derde levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:06:
Ik verwacht niet dat de BAS groep veel exemplaren geleverd zal krijgen. Ze staan niet in het rijtje van voorkeursleveranciers op de Sony Playstation site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:08:
[...]

Ik verwacht niet dat de BAS groep veel exemplaren geleverd zal krijgen. Ze staan niet in het rijtje van voorkeursleveranciers op de Sony Playstation site.
welke leveranciers wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:07:
[...]

Ja dan ben je een beetje de lul, probeer een andere aanbieder voor de derde levering
Naja weetje ik heb sowieso die reservering bij intertoys en bart lopen.
En als ik die niet voor 2014 heb kan ik net zo goed wachten op me dixons killzone bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
http://nl.playstation.com/ps4/buy/ tevens terug te vinden op pagina 1 ;)

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 06-12-2013 14:09 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 19:13
Zojuist op amazone.de naast mijn wehkamp bestelling ook een bundel besteld met KZ, DC en Knack. Samen EUR 500 en nog te bestellen.
Ik krijg nog een mail over de leverdatum. Zal mij benieuwen.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:05:
[...]

ja over de leverdata van de bundels is minder bekend maar ik denk dat Wehkamp het nog zwaar krijgt met de bundels omdat letterlijk bijna iedereen daar zijn bundels heeft besteld
Ik denk dat wehkamp het voornamelijk zwaar gaat hebben met hun kale versie van de ps4....

Mensen hebben daar massaal besteld omdat er 5-10 werkdagen stond, tjah dat laat je niet schieten een paar dagen voor de release...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat wehkamp het voornamelijk zwaar gaat hebben met hun kale versie van de ps4....

Mensen hebben daar massaal besteld omdat er 5-10 werkdagen stond, tjah dat laat je niet schieten een paar dagen voor de release...
Ja ik heb m 25 augustus besteld dus denk wel dat in de 2e levering zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:03:
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.Naar verwachting zal in week 50 de levering van de PS4 plaats vinden. Als u in aanmerking komt voor de levering, ontvangt u de avond voor levering een mail met de track en trace gegevens.Onze welgemeende excuses voor de late reactie.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Uw Media Markt team

ik heb op 24 oktober besteld

Er staat bij bestelstatus bestelsatus aangemakt en eerst stond er onderweg na magazijn

Ik ga ervan uit dat ik m volg week krijg
Toch?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moment wanneer je je ps4 van de 2de levering krijgt en vervolgens een defecte ps4 aansluit

Tjah dan maar wachten tot de 3rde levering ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:13:
Het moment wanneer je je ps4 van de 2de levering krijgt en vervolgens een defecte ps4 aansluit

Tjah dan maar wachten tot de 3rde levering ;(
maar 0,4% is defect, ik heb een vriend die er zo één had maar ze houden extra ps4's achter bij sony om meteen retour te doen dus niks 3e levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:14:
[...]

maar 0,4% is defect, ik heb een vriend die er zo één had maar ze houden extra ps4's achter bij sony om meteen retour te doen dus niks 3e levering
Weet ik, ik bedoelde het meer als ''het moment als je die pech hebt''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:15:
[...]

Weet ik, ik bedoelde het meer als ''het moment als je die pech hebt''
DAN WORDT IK GEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
En daarom heb ik een 'kale' PS4 en de Killzone bundel besteld.
1 van de 2 (of 2 van de 2..) moet wel werken of me karma moet wel erg slecht zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RemyWD schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:16:
En daarom heb ik een 'kale' PS4 en de Killzone bundel besteld.
1 van de 2 (of 2 van de 2..) moet wel werken of me karma moet wel erg slecht zijn :P
Kost wel een hoop geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk stuurd die er weer eentje terug, slimme jongen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 18-09 15:42
[...]

Zie het somber in, als Bart Smit er via de webshop zo'n 75 mag verdelen. En de winkels nog een aantal, ga er van uit dat ze er dan per filiaal 5 krijgen.

Dit klopt redelijk denk ik. De Intertoys in Apeldoorn krijgt er maar 4 volgende week. 2 keer de kale versie en 2 keer killzone editie. Sta gelukkig 2e op de lijst :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:En het topic gaat weer dicht ivm slowchat & offtopic posts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Modbreak:Dit topic loopt op het moment niet lekker en is inmiddels ook even op slot geweest voor moderaties en afkoeling.

Laat ik meteen maar duidelijk zijn dat dit topic niet bedoeld is voor slowchat en of (teveel) offtopic reacties. Daarvoor kun je altijd uitwijken naar mIRC, http://irc.tweakers.net/ps4levertijden, maar wil ik dus niet hier zien zoals de afgelopen dagen plaats vond.

Daarnaast wil ik meteen even benadrukken dat het tevens niet gewenst is als men tig keer dezelfde vraag stelt of dat er 0,0 inzet wordt getoond. Lees voor je post aub de topicwaarschuwing want die staat daar niet voor niets en ook daar staat dit alles in!

Bij deze gaat het topic dan ook weer open maar laat iedereen gewaarschuwd zijn en zorg voor een plezierig maar vooral ook nuttig topic.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Meteen dan maar even voor iedereen die net als ik een bestelling heeft lopen bij de wehkamp en nog in t duister tast.

Als je bij de kale ps4 kijkt op de wehkamp site, dan staat er rechts bij dat iedereen met een ps4 bestelling komende maandag (9 december) een mail krijgt mbt de levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik iedereen maar even het goede voorbeeld geven dam haha..

Zo juist zag ik op de website van wehkamp aangegeven staan, dat iedereen die een bestelling heeft geplaatst, aankomende maandag een mailtje krijgt of je wel/niet in aanmerking komt voor de 2e levering.. zelf vind ik dit fijn om te weten, hopelijk jullie ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
http://goldenphone.nl/ind...t%2Fproduct&product_id=90

Zag deze website voorbij komen op MP, en dacht laat ik maar sharen.
Blijkbaar hebben hun dus nog een aantal PS4's kale versies op voorraad.
Of het veilig is, weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Laatst online: 10-08 12:12
Op Bol.com vond ik het volgende bij de vragen.
Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Begin volgende week wordt iedereen per email op de hoogte gebracht of ze bij de 2e levering zitten of niet. Er worden dus twee verschillende emails uitgestuurd. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Ik vermoed dat dit maandag al zal zijn en dat we de tweede levering bij Bol rond woensdag kunnen verwachten. Ik hoop wel dat ze het dit keer beter voor elkaar hebben met de e-mails, aangezien ik bij de eerste levering niks heb ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

theduke1989 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:41:

Nee dat is geen veilig site. Praktisch elke (kleine) website die claimt nu nog ps4's op voorraad te hebben is onveilig.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Laatst online: 10-08 12:12
theduke1989 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:41:

Als ze zeggen PS4's op voorraad te hebben, gaat er bij mij meteen al een belletje rinkelen. Ik zou er niet vanuit gaan dat dit klopt. Ik zie bijvoorbeeld ook al dat ze Battlefield en Assassins Creed voor 49 euro aanbieden, wat ook al bijna te mooi om waar te zijn is.

Bovendien linken die twitter en facebook knoppen onderaan naar Envato, volgens mij is dat waar ze de website lay-out van hebben gejat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb veel intertoys winkels afgebeld en haast overal 35/50 reserveringen?! Whut?! Ik denk dat veel mensen gewoon overal een pre-order plaatsen. (Bij intertoys geen voor betaling nodig) Bij een winkel van intertoys waren er "slechts" 17 voor me. Ze verwachten er volgende week 15. Val er dus net buiten. Vind 15 toch wel best veel :p Maar ik ga in de kerstvakantie op Playstation 4 jacht met mijn vader. (20 dec t/m 6 janu) Dan wil ik er echt een bemachtigen. Dan maar 50/75 euro meer via marktplaats. Verwacht trouwens dat na de tweede levering de PS4's wel voor wat minder worden verkocht via mp. Geen 600/700 euro. Dat is gewoon absurd, zoveel. Ik wil er zo graag een!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op: wil je wel off-topic en dingen vragen?
Ze hebben een officiële IRC: http://irc.tweakers.net/ps4levertijden.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag te horen gekregen bij de Saturn dat ik volgende week woensdag mijn PS4 mag ophalen. Mocht zelfs kiezen tussen de normale console of de Killzone bundel van €499.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:41
Werd vanmiddag door Gamemania zuidplein gebeld dat ze woensdag de Killzone bundel binnen krijgen. Niet de normale dus. We vreemd dat ze mij belde , want ik had mijn reservering nooit aanbetaald.

Aangezien ik via Bol en Nedgame wel netjes optijd PS4 's heb gekregen vriendelijk bedankt ,maar woensdag lijkt dus de dag dat weer veel gamers blij worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gesprek met mij en mm

het begint vanaf beneden

Hallobedankt voor het antwoord maar ik vind het nog steeds onduidelijk bij mijn bestelstatus staat het product is onderweg naar de magazijn. Houd dit in dat mijn product in week 51 binnen de magazijn is en klaar voor levering is of niet??Bedanktmvg

Vrijdag 6 december 15:40 door Media Markt Online

Geachte meneer B Hartelijk dank voor uw reactie. De status betekent dat het product nog niet voorradig is. Het product wordt in week 50 of 51 voorradig verwacht. Zodra uw bestelling klaar staat voor transportdienst ontvangt u nader informatie per e-mail over de levering. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,[naam] Media Markt team

Vrijdag 6 december 12:08 door s b

Er staat bij bestelstatus bestelsatus aangemakt en eerst stond er onderweg na magazijn wat houd dit in

Vrijdag 6 december 12:06 door Media Markt Online

Geachte meneer b,Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.Naar verwachting zal in week 50 de levering van de PS4 plaats vinden. Als u in aanmerking komt voor de levering, ontvangt u de avond voor levering een mail met de track en trace gegevens.Onze welgemeende excuses voor de late reactie.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Uw Media Markt team

Donderdag 5 december 20:12 door s b

Waardeloose service

Woensdag 4 december 15:57 door s b

het gaat om een ps4

Woensdag 4 december 14:11 door s b

Hallo,ik had een vraagje ik heb dit product op 24 oktober besteld, zit ik bij de 2e levering en wanneer vind dit plaats?

[ Voor 1% gewijzigd door dusty op 08-12-2013 01:19 . Reden: naam van medewerker verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*waardeloze :+

Tja aan die klantenservice heb je niet zoveel als ze geen concrete data kunnen geven over jou levering zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royke199
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10-2024
Is er bij de mediamarkten in andere landen ook zoveel vraag naar de ps4? En als dat niet het geval is komen die ps4's dan naar Nederland? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Royke199 schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:24:
Is er bij de mediamarkten in andere landen ook zoveel vraag naar de ps4? En als dat niet het geval is komen die ps4's dan naar Nederland? :?
Volgens mij is er in meeste landen in europa wel veel vraag naar de PS4... Aangezien die ook in de omgevende landen is uitverkocht.

Daarnaast denk ik als eenmaal de voorraad wat bedoeld is voor bijv. frankrijk daar is, dat dit dan niet zomaar naar nederland gaat komen. Dan zou je toch echt zelf vanuit frankrijk moeten bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Royke199 schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:24:
Toevallig kon ik er begin van de week gewoon één mee nemen in een kleine Media-Markt in Duitsland. Je moet ook een beetje geluk hebben, ik was daar om mijn Xbox One op te halen, de PS4 kon direct mee ;)

Daarbij ben ik er van overtuigt dat er "jacht" op vrije voorraad wordt gemaakt door opkopers ;)
Maar goed, de verschillende vestigingen kunnen ook niet exact aangeven wanneer een hoeveelheid binnenkomt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maandag gaat Wehkamp vertellen of je in aanmerking komt voor de 2e levering, maar een werknemer van Wehkamp heeft voor mij gekeken en kon mij vertellen dat ik bij de 2e levering zit. Heb de PS4 op 24 november besteld, dus ik verwacht dat iedereen die voor 24 november heeft besteld volgende week zijn PS4 kan verwachten. (Gaat om kale ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Laatst online: 18-09 15:42
Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:46:
Heb veel intertoys winkels afgebeld en haast overal 35/50 reserveringen?! Whut?! Ik denk dat veel mensen gewoon overal een pre-order plaatsen. (Bij intertoys geen voor betaling nodig) Bij een winkel van intertoys waren er "slechts" 17 voor me. Ze verwachten er volgende week 15. Val er dus net buiten. Vind 15 toch wel best veel :p Maar ik ga in de kerstvakantie op Playstation 4 jacht met mijn vader. (20 dec t/m 6 janu) Dan wil ik er echt een bemachtigen. Dan maar 50/75 euro meer via marktplaats. Verwacht trouwens dat na de tweede levering de PS4's wel voor wat minder worden verkocht via mp. Geen 600/700 euro. Dat is gewoon absurd, zoveel. Ik wil er zo graag een!!! :) :)
Weet je dit zeker? In Adam en Apeldoorn moest ik € 15 voor betalen voor de preorder betalen. In Apeldoorn heb ik er twee geserveerd. Als het goed is moment er donderdag of vrijdag twee binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Versteegrob schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:45:
[...]

Weet je dit zeker? In Adam en Apeldoorn moest ik € 15 voor betalen voor de preorder betalen. In Apeldoorn heb ik er twee geserveerd. Als het goed is moment er donderdag of vrijdag twee binnen.
Bij intertoys in rotterdam, hoefde ik ook geen aanbetaling te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:42:
Maandag gaat Wehkamp vertellen of je in aanmerking komt voor de 2e levering, maar een werknemer van Wehkamp heeft voor mij gekeken en kon mij vertellen dat ik bij de 2e levering zit. Heb de PS4 op 24 november besteld, dus ik verwacht dat iedereen die voor 24 november heeft besteld volgende week zijn PS4 kan verwachten. (Gaat om kale ps4)
Ai spannend, heb de mijne op 2 dec besteld bij wehkamp en 24 nov bij bol. Had ik toch voor wehkamp moeten gaan. Bol.com is standaard faal met dit soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 00:42:
Dat hebben zij mij 3x verteld door 3 verschillende medewerkers, dat ik bij de 2e levering zit.. ik wacht netjes toch maandag.. niemand heeft zekerheid zulke dingen kunnen ze tegen iedereen zeggen he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:18:
[...]

Dat hebben zij mij 3x verteld door 3 verschillende medewerkers, dat ik bij de 2e levering zit.. ik wacht netjes toch maandag.. niemand heeft zekerheid zulke dingen kunnen ze tegen iedereen zeggen he
Wanneer had je besteld en waar werd je zon toezegging gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gebeld door de gamemania, zo uit het niets kan ik de PS4 daar komen halen! En eerst had ik geen kans meer, eindelijk de Killzone bundel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis ‏22u

@bol_com Ik heb de Playstation 4 op 28 augustus besteld bij jullie , wanneer krijg ik em eindelijk?

bol.com 22u

@Dennis De levertijd op dit moment is +/- 7 weken. Helaas heb ik nog geen definitieve datum doorgekregen van Sony. ^MW

Edit :

Sorry , ik dacht dat dit laatste nieuws van gisteren van Bol.com wel kon , ik doe dat niet meer.

En voor moderator spelen terwijl je dit niet bent is ook offtopic.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Laatst online: 24-09 16:58

FlyEragon

Alien Monkeys

Beste mensen,

Is het nou zo onduidelijk dat er geen posts geplaatst mogen worden over onduidelijk levertijden en je 80e mail of belletje naar de kerstman. Hou dit topic open voor nuttige dingen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
psychoclown schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:29:
[modbreak]Dit topic loopt op het moment niet lekker en is inmiddels ook even op slot geweest voor moderaties en afkoeling.

Laat ik meteen maar duidelijk zijn dat dit topic niet bedoeld is voor slowchat en of (teveel) offtopic reacties. Daarvoor kun je altijd uitwijken naar mIRC, http://irc.tweakers.net/ps4levertijden, maar wil ik dus niet hier zien zoals de afgelopen dagen plaats vond.

Daarnaast wil ik meteen even benadrukken dat het tevens niet gewenst is als men tig keer dezelfde vraag stelt of dat er 0,0 inzet wordt getoond. Lees voor je post aub de topicwaarschuwing want die staat daar niet voor niets en ook daar staat dit alles in!

Bij deze gaat het topic dan ook weer open maar laat iedereen gewaarschuwd zijn en zorg voor een plezierig maar vooral ook nuttig topic.[/]
Dit, plus er komen geregeld mensen binnen in de chat voor offtopic stuff dus als we dat daar kunnen blijven houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt er een mailing van Wehkamp over de ps4's las ik dus. Staat daar ook iets over de leverdata of alleen dat je wel of niet in de 2e levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:05:
Morgen komt er een mailing van Wehkamp over de ps4's las ik dus. Staat daar ook iets over de leverdata of alleen dat je wel of niet in de 2e levering zit.
zo ver ik weet gaan ze zeggen of je bij de 2de levering zit of niet...

Afhankelijk van de vestiging of webshop ontvang jij je pakketje in de loop van aanstaande week. (mits we Sony mogen geloven)

Waarschijnlijk is de voorraad die de winkels allemaal ontvangen vrij klein, nadelig gezien!
Maar na het horen van mensen die via Gamemania een belletje kregen met de vraag wil je switchen naar een bundel? lijkt het me dat de bundels extra veel zullen binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gebeld met de mediamarkt in Enschede. Gevraagd wanneer de 2e levering gaat komen; zij gaven aan dat de 2e levering in januari zal plaatsvinden. Ik hoop toch echt wat eerder, maar we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 01:18:
[...]

'Je wacht netjes tot maandag', nadat je de klantenservice hebt lastig gevallen door aan drie verschillende mensen exact hetzelfde te vragen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Is dit ook een onbetrouwbare website?
http://www.soundsandvisio...zone-Shadow-Fall-PS4.html

Aangezien het toch €70,- scheelt met de normale prijs.
Waarschijnlijk ook nep dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:34
theduke1989 schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:03:
Is dit ook een onbetrouwbare website?
http://www.soundsandvisio...zone-Shadow-Fall-PS4.html

Aangezien het toch €70,- scheelt met de normale prijs.
Waarschijnlijk ook nep dan?
Volgens mij klopt de prijs wel, Dit is de normale killzone bundel zonder extra controller en camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Limitted schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:05:
[...]

Volgens mij klopt de prijs wel, Dit is de normale killzone bundel zonder extra controller en camera
ja dacht omdat onderin ook weer foto met camera erbij staat vandaar. Maar dat is dan vast een fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
theduke1989 schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:06:
[...]

ja dacht omdat onderin ook weer foto met camera erbij staat vandaar. Maar dat is dan vast een fout.
Dat zal idd gewoon een foutje zijn, voor de rest ziet de site er betrouwbaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Site bestaat ook al sinds 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
Update over de killzone mega bundel bij mycom besteld.
verwachte leverdatum 13-12-2013
begin November besteld, begin nu toch een klein beetje hoop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Hoe kom je aan die info? Heb zelf een bestellimg staan bij dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 21:59
Ik heb mijn bundle pack met killzone paar dagen geleden besteld bij dixons met 20 euro gulle gift korting.
Zal wel even duren voordat hij er is. Maar dixons en mycom komen uit dezelfde voorraad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limitted
djordyy schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:23:
Hoe kom je aan die info? Heb zelf een bestellimg staan bij dixons.
Staat bij de order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
JJelle schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:23:
Ik heb mijn bundle pack met killzone paar dagen geleden besteld bij dixons met 20 euro gulle gift korting.
Zal wel even duren voordat hij er is. Maar dixons en mycom komen uit dezelfde voorraad toch?
Jep zelfde voorraad,bij mij staat noh in behandeling.Ze maile mij als die beschikbaar komt,al heb ik er weinigvertrouwen in.We zien het wel morge of overmorgen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Bij mij staat ook in behandeling. . Verwacht m bij dixons sowieso pas in 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Even een ter infootje over de levertijden bij Mycom, alles waarvan Mycom de levertijd niet weet, zetten ze de levertijd op een maand vanaf de dag van vandaag, dus die schuift elke dag met een dagje op.

Vandaag staat er 8 januari, morgen zal dit 9 januari zijn.

Wassen neus dus.
Pagina: 1 ... 131 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot