Voor zo'n prijs zou ik bf4 ook wel willen hebben, goed gedaan!Kjid schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:18:
[...]
Zo had ik bij bol op dubieuze wijze bf4 voor 32,50 ipv 60! Iets met kortingcodes gaat niet helemaal goed in hun systeem.
Ow ow Mediamarkt! Vorige week een instore bestelling gedaan/op lijst van annuleringen. Daar waar een medewerker mij vervolgens een van zijn bemachtigde PS4's nog in het rood lopend wilde verkopen voor 600euro (ja echt!). Gisteren gebeld en blijkt dat ze nergens meer iets kunnen vinden. Vandaag maar eens langs geweest en inderdaad, ik zat niet meer in de map.
Gelukkig werd er meegewerkt en ben ik nu verzekerd van een PS4 bij de volgende levering. Deze wordt verwacht rond 11december, circa 48 stuks. Natuurlijk kon hij niks met zekerheid zeggen en dat is te begrijpen. Ik ga maar hopen!
Ik heb momenteel ook nog een order lopen bij Wehkamp en Coolblue, mochten deze ook snel binnenkomen, gaat deze uiteraard op Tweakers voor 425euro!
Gelukkig werd er meegewerkt en ben ik nu verzekerd van een PS4 bij de volgende levering. Deze wordt verwacht rond 11december, circa 48 stuks. Natuurlijk kon hij niks met zekerheid zeggen en dat is te begrijpen. Ik ga maar hopen!
Ik heb momenteel ook nog een order lopen bij Wehkamp en Coolblue, mochten deze ook snel binnenkomen, gaat deze uiteraard op Tweakers voor 425euro!
Signature
Verwijderd
Deze avond een sms'je gekregen dat ik mijn PS4 bundel met Killzone kan gaan halen, ligt klaar voor mij in hun winkel!
Nu enkel hopen dat deze geen BLOD heeft! Fingers crossed
Nu enkel hopen dat deze geen BLOD heeft! Fingers crossed
Verwijderd
Game mania België.. kreeg eerst n sms'je, daarna opgebeld, man aan telefoon zei dat ze onverwachts vandaag een levering hebben binnengekregen...
Verwijderd
Gamemania in Hasselt..Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:20:
GM sluit toch altijd om 19u in België? Ik heb in augustus besteld maar nog altijd niks te horen gekregen. Waar heb jij de jouwe besteld? Hopelijk krijg ik morgen ook sms
Verwijderd
Ah ik in Genk. Morgen toch maar eens bellen. Kan toch niet dat mensen die in november bestellen de ps4 vroeger krijgen dan mensen die in augustus bestellen. Niet dat ik het je niet gun hoor. Vind het gewoon vreemd.
Verwijderd
Dag mensen, ik heb een vraag waar wellicht iemand het antwoord op weet. Ik heb een tijd terug gebeld naar de mediamarkt in Enschede om te vragen naar de beschikbaarheid van de ps4 bij de lunch. Hij was destijds al uitverkocht. Hij vroeg toen of ik de ps4 wilde reserveren. Dit heb ik toen via de telefoon gedaan. Hij heeft het genoteerd. Mijn vraag is of dit eigenlijk wel de normale procedure is. Je moet um toch pre-orderen middels een aanbetaling? Indien niemand het weet, bel ik morgen wel eens om het na te vragen.
Verwijderd
dus datVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:12:
[...]
ja haha! nog nooit zo graag een console gehad
Verwijderd
Hoop niet dat de boot met PS4's morgen of overmorgen aan moet komen in rotterdam.
De Measlandkering gaat morgen naar alle waarschijnlijkheid dicht vanwege de storm en de springvloed.
Daarmee wordt de haven van Rotterdam afgesloten en kunnen er geen grote zeevaartschepen in of uit.
De Measlandkering gaat morgen naar alle waarschijnlijkheid dicht vanwege de storm en de springvloed.
Daarmee wordt de haven van Rotterdam afgesloten en kunnen er geen grote zeevaartschepen in of uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 22:34 ]
Begin november ps4 besteld bij mediamarkt deventer in de killzone bundel met cam en 2 controllers.
Paar uur geleden heb ik een telefoontje van ze gekregen dat ik hem de 11e kan ophalen (over precies een week).
Wellicht dan al een 2e lading?
Paar uur geleden heb ik een telefoontje van ze gekregen dat ik hem de 11e kan ophalen (over precies een week).
Wellicht dan al een 2e lading?
Playstation 4, Console + 500 GB + Killzone, Shadow Fall PS4
http://www.bol.com/nl/p/p...all-ps4/9200000021281719/
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is volgende werkdag in huis.
Voor de mensen die echt, echt niet kunnen wachten.
http://www.bol.com/nl/p/p...all-ps4/9200000021281719/
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is volgende werkdag in huis.
Voor de mensen die echt, echt niet kunnen wachten.
[ Voor 12% gewijzigd door RemyWD op 04-12-2013 23:02 ]
Verwijderd
3e levering is +/- 20 december dus niet eens zo erg
[ Voor 66% gewijzigd door Gropah op 06-12-2013 10:43 ]
Tweakers hold your horses. Dat iemand zegt dat een 2de levering op 10dec en een derde op 20dec komt hoeft niet meteen waar te zijn. Als ik nu een paar keer een post plaatst waarin ik zeg zeker te weten dat de 2de op 15 december komt is er een grote kans dat mensen het geloven en dat in komende posts zullen herhalen. Een geruchtenmachine is erg sterk. Van "ik denk dat" gaat een gerucht al heel snel naar "ik weet het zeker", let daar op. Optimisme is goed maar geruchten zonder enige basis of bron zijn niet relevant.
coolblue/consoleshope heeft zijn levertijds text aangepast
+ intertoys heeft voor de 2de keer "max aantal reserveringen bereikt"
Q2 van 2014Levertijd volgende lading onbekend
Helaas, de eerste lading is al op. Wil je jouw exemplaar alsnog reserveren? Pre-order er dan alvast eentje van een eerstvolgende lading. Let wel: het is nog onbekend wanneer we deze kunnen uitleveren. Dat kan net zo goed Q2 van 2014 worden, voordat je aan de beurt bent. Hecht dus niet al te veel waarde aan de op deze pagina vermelde releasedatum.

+ intertoys heeft voor de 2de keer "max aantal reserveringen bereikt"

Jongens we blijven niet doorgaan met die grappen toch?Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:13:
Mijn bestelling bij mm heeft iets nieuws bij bestelstatus gekregen volgens mij
Aantal stuks 1Bestelstatus Bestelling verzonden naar magazijn
Ik heb op 11-11-2013 een PS4 besteld bij BS. Iemand die kort voor die datum heeft gereserveerd en hem al heeft ontvangen? Ben even benieuwd tot welke datum men bij is met leveren.
Als je bij BS reserveert, krijg je bericht zodra je via de website kunt bestellen. Kan iemand bevestigen of je dan de gelegenheid hebt om een Killzone megabundel te bestellen?
Als je bij BS reserveert, krijg je bericht zodra je via de website kunt bestellen. Kan iemand bevestigen of je dan de gelegenheid hebt om een Killzone megabundel te bestellen?
Verwijderd
bah, mijn bij bol.com bestelde ps4 met acceptgiro is geannuleerd:
Uw bestelling is uit voorzorg geannuleerd omdat er bij controle bleek dat er in het verleden een probleem was met de bestelgegevens.
Om de artikelen alsnog te kunnen leveren, vragen we u vriendelijk de bestelling opnieuw te plaatsen en daarbij te kiezen voor de betaalmethode iDEAL.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
http://www.bol.com
Uw bestelling is uit voorzorg geannuleerd omdat er bij controle bleek dat er in het verleden een probleem was met de bestelgegevens.
Om de artikelen alsnog te kunnen leveren, vragen we u vriendelijk de bestelling opnieuw te plaatsen en daarbij te kiezen voor de betaalmethode iDEAL.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
bol.com klantenservice
http://www.bol.com
Verwijderd
Net game mania Genk gebeld. Zij weten nog niks over de 2de levering (zeggen ze). Deze week gaan we niet veel meer weten denk ik.
Ja is gewoon een Marktplaats prijs, maar mocht je echter niet kunnen wachten, dan is dit wel de opertunity voor je :DDD
BTW: billgames heeft weer een voorraad, en direct leverbaar:
https://www.billgames.nl/...console-500-gb-zwart.html
Grijp je kans...
https://www.billgames.nl/...console-500-gb-zwart.html
Grijp je kans...
Geruchtenmachine overzicht: (2de levering)
Bevestigd niets te weten:
bartsmit
bol
coolblue
dixons
frs
intertoys
mycom
toysxl
wehkamp
Voorraad:
billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)
Bevestigd voorraad te krijgen:
MM Alphen a/d Rijn: 11 december 26 stuks (zie twitter)
Data die genoemd zijn (geruchten)
2e levering: 05-17 december
3e levering: 20 dec tot eind januari
Bevestigd niets te weten:
bartsmit
bol
coolblue
dixons
frs
intertoys
mycom
toysxl
wehkamp
Voorraad:
billgames 1 op voorraad, rest niet bekend (649 euro)
gamecardshop 1 op voorraad rest niet bekend (649 euro)
Bevestigd voorraad te krijgen:
MM Alphen a/d Rijn: 11 december 26 stuks (zie twitter)
Data die genoemd zijn (geruchten)
2e levering: 05-17 december
3e levering: 20 dec tot eind januari
[ Voor 40% gewijzigd door DarkElement op 05-12-2013 11:11 . Reden: aangevuld nav post tweaker ]
Verwijderd
mijn dag kan niet meer stuk net ff mn retailer gemaild over de stand van zaken gisteren melde ze al dat de volgende levering bijna zeker volgende week zal zijn en nu krijg ik dit :
Hallo,
Van de 100 a 150 mensen sta je nu bovenaan de lijst.
Dus dat komt zeker goed!
m.v.g.
Foregames Breda
Hallo,
Van de 100 a 150 mensen sta je nu bovenaan de lijst.
Dus dat komt zeker goed!
m.v.g.
Foregames Breda
Net gebeld met de Bart Smit in Apeldoorn.
Totaal staan er 35 mensen op de lijst en bij de eerste levering hadden zijn er TWEE gekregen.
Zo weinig voor een winkel, dat is wel erg slecht. De verwachting is dat ze er enkele binnen krijgen per keer dus het kon nog heel lang gaan duren. Klonk niet echt goed.
Net ook gebeld met de Intertoys in Apeldoorn en zij krijgen in week 50 heel waarschijnlijk 4 stuks binnen.
2 keer de normale versie en 2 keer de killzone editie. Op de lijst staat pas 1 iemand voor de normale versie en ik sta als eerste voor de killzone versie, woot! De vrouw in kwestie had er veel vertrouwen in dat zij de vier stuks binnen krijgen in Apeldoorn. Anders nam ze ook geen reserveringen aan zei ze. Tering, het lijkt te mooi om waar te zijn
De tweede versie van Killzone is gereserveerd voor een vriend. Net twee keer een aanbetaling gedaan. Net de vrouw nog even gesproken en de PS4 komt eind volgende week binnen.
Dit had ik nooit verwacht omdat de andere winkels in Apeldoorn niet eens meer reserveringen meer aannemen, heb nogal geluk gehad
Totaal staan er 35 mensen op de lijst en bij de eerste levering hadden zijn er TWEE gekregen.
Zo weinig voor een winkel, dat is wel erg slecht. De verwachting is dat ze er enkele binnen krijgen per keer dus het kon nog heel lang gaan duren. Klonk niet echt goed.
Net ook gebeld met de Intertoys in Apeldoorn en zij krijgen in week 50 heel waarschijnlijk 4 stuks binnen.
2 keer de normale versie en 2 keer de killzone editie. Op de lijst staat pas 1 iemand voor de normale versie en ik sta als eerste voor de killzone versie, woot! De vrouw in kwestie had er veel vertrouwen in dat zij de vier stuks binnen krijgen in Apeldoorn. Anders nam ze ook geen reserveringen aan zei ze. Tering, het lijkt te mooi om waar te zijn
Dit had ik nooit verwacht omdat de andere winkels in Apeldoorn niet eens meer reserveringen meer aannemen, heb nogal geluk gehad
[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 05-12-2013 11:48 ]
krijg net de volgende bevestiging van werkkamp (bundle besteld op 1 dec):
Geachte heer,
Uit mijn gegevens blijkt dat u bij de 2de levering zit. Ik kan u niet specifiek aangeven wanneer u het artikel zult ontvangen.
Wij vermelden bij al onze artikelen of ze op dat moment voorradig zijn en wat de verwachte levertijd is. Voor specifieke informatie over jouw bestelling, kijk je snel bij Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl.
De leverperiode die daar staat is de meest actuele levertijd. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle artikelen binnen de aangegeven termijn te bezorgen, maar we zijn hierbij mede afhankelijk van onze leveranciers. Onze excuses als het langer duurt dan aangegeven.
Met vriendelijke groet,
Whitney Abrams
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
Geachte heer,
Uit mijn gegevens blijkt dat u bij de 2de levering zit. Ik kan u niet specifiek aangeven wanneer u het artikel zult ontvangen.
Wij vermelden bij al onze artikelen of ze op dat moment voorradig zijn en wat de verwachte levertijd is. Voor specifieke informatie over jouw bestelling, kijk je snel bij Mijn bestellingen op Mijn wehkamp.nl.
De leverperiode die daar staat is de meest actuele levertijd. Wij doen uiteraard ons uiterste best om alle artikelen binnen de aangegeven termijn te bezorgen, maar we zijn hierbij mede afhankelijk van onze leveranciers. Onze excuses als het langer duurt dan aangegeven.
Met vriendelijke groet,
Whitney Abrams
www.wehkamp.nl
Verwijderd
Lokale Intertoys net aan de lijn gehad waar ik ook een pre-order heb staan. Bij de 1e levering hadden ze er maar 7 binnen gekregen, maar verwachten nu wel meer. Ze verwachten zelf (maar wist ze niet zeker) dat week 51 de volgende levering zou plaatsvinden, maar eigenlijk durfde ze er geen uitspraak over te doen.
Lang verhaal kort: Je kan er geen pijl op trekken, aangezien iedereen een verschillende levertijd "gehoord" heeft.
Lang verhaal kort: Je kan er geen pijl op trekken, aangezien iedereen een verschillende levertijd "gehoord" heeft.
Zou het zeker doen. Als hij je persoonlijk toespreekt en je mag hem op komen halen, daar testen en betalen is er niets aan de hand. Topdeal.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:06:
Jongens, ik volg dit forum al een paar dagen om informatie te krijgen over leveringen etc. Verder had ik zelf nog geen account omdat ik nog niet de noodzaak ervan in zag. Maarr nu dus wel..
Ik kijk ook een beetje rond op marktplaats etc. Nou zijn er altijd advertenties die eruit springen goed of slecht. In dit geval leek het me goed, deze jongen verkoopt een PS4 met 2 controllers, Ghosts en NBA 14. Nou stond in zijn advertentie dat hij er ongeveer €550 voor wilde hebben aangezien hij het toch cadeau had gekregen, ik bood €560 en inderdaad kreeg ik een mail dat hij het accepteerde.
Ik heb gewoon een gesprek met hem gehad via whatsapp en hoef zo ver ik weet niet het bekende "van te voren te betalen"
Nou wilde ik jullie advies vragen is dit wel te vertrouwen/moeite waard. Het is namelijk wel een uur rijden voor mij.
Alvast bedankt jongens
Verwijderd
Ja leek mij juist allemaal iets te mooi om waar te zijn haha, dus vandaar dacht ik zal het hier eens in de groep gooien.
Bonnetje zit er inderdaad ook bij, had al gevraagd waar hij gekocht is en hij zei; gamemania.
Ben eigenlijk niet zon fan van NBA 14, en Ghosts zou ik voor 10 euro kunnen upgraden maar zelfs dan lijkt het me nog best cheap.
In ieder geval bedankt voor jullie meningen!
Bonnetje zit er inderdaad ook bij, had al gevraagd waar hij gekocht is en hij zei; gamemania.
Ben eigenlijk niet zon fan van NBA 14, en Ghosts zou ik voor 10 euro kunnen upgraden maar zelfs dan lijkt het me nog best cheap.
In ieder geval bedankt voor jullie meningen!
En niet te vergeten de bon.... Mucho importante
Zonder bon zou ik m sws niet nemen...
Zonder bon zou ik m sws niet nemen...
Verwijderd
Geachte heer xxxxxx,
Verder kan ik u aangeven dat uw bestelling zit bij de 2de de levering.
Met vriendelijke groet,
Whitney Abrams
www.wehkamp.nl
Verder kan ik u aangeven dat uw bestelling zit bij de 2de de levering.
Met vriendelijke groet,
Whitney Abrams
www.wehkamp.nl
Verwijderd
Net nog ff langs mn retailer gegaan om nogmaals bevestiging te krijgen en die zei uiteraard dat ze volgende week woensdag of dond binnekomen en dat ik bovenaan se lijst stond voor die levering
Volgens het officiële Playstation Magazine komt op dit moment de 2de lading binnen in de winkels daar:
http://www.officialplayst...ase-3-shipments-arriving/
Goed nieuws voor ons ook denk ik?
http://www.officialplayst...ase-3-shipments-arriving/
Goed nieuws voor ons ook denk ik?
We zijn al wat pagina's verder maar alsnog vanochtend een reactie van Wehkamp gehad om mijn order (€399) van 10 sept. en Killzone bundel (€499)
.
.
We zien het wel verschijnen I guess.Ik kan helaas nog geen zekerheid geven over de levering omdat wij nog niet bekend hebben hoeveel Playstations wij geleverd gaan krijgen.
Je order is begin september geplaatst, dus ik ga er zelf vanuit dat je wel bij de tweede levering zal zitten.
Deze levering verwachten wij eind december, begin januari. Mochten wij eerder geleverd krijgen dan zullen wij gelijk gaan versturen.
Ik raad je aan om je account in de gaten te houden voor de actuele informatie.
Met vriendelijke groet,
<naam>
Webcareteam wehkamp.nl
Verwijderd
Mailtje van Saturn zojuist gekregen ivm aankoop AC:BF
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier. Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 17 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-SATURNNL.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Vraagje:
Als je zo'n reservering heb geplaatst bij intertoys/bartsmit (op releasedag), dan krijg je een mail toch als je kan bestellen ofzo? Zeker dan nog niet gegarandeerd van een ps4tje voor 2014? Hier in Noord-Holland naar de winkels gaan is ook compleet kansloos geen zin om nummer 40 op de reserveer lijst te staan.
Oja btw Dixons is ook een drama las ik?
Als je zo'n reservering heb geplaatst bij intertoys/bartsmit (op releasedag), dan krijg je een mail toch als je kan bestellen ofzo? Zeker dan nog niet gegarandeerd van een ps4tje voor 2014? Hier in Noord-Holland naar de winkels gaan is ook compleet kansloos geen zin om nummer 40 op de reserveer lijst te staan.
Oja btw Dixons is ook een drama las ik?
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Helaas moeten wij u meedelen dat de leverancier het door u bestelde product nog niet heeft kunnen leveren. Wij hebben inmiddels navraag gedaan bij de leverancier. Hier is uitgekomen dat wij verwachten het product uiterlijk 17 december geleverd te krijgen. Uiteraard zullen wij onmiddellijk overgaan tot uitleveren.
Ook heeft u de mogelijkheid uw bestelling te annuleren. Restitutie zal dan binnen 7 werkdagen plaatsvinden. Mocht u voor deze optie kiezen, dan zouden wij u willen verzoeken dat middels een antwoord op de mail te communiceren of middels onderstaand telefoonnummer.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u vragen hebben dan verzoeken wij u contact op te nemen met ons via 0900-SATURNNL.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Lekker.. dat is de tweede keer.
Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Lekker.. dat is de tweede keer.
Losse verkoop? Nee dat gaat dit jaar echt niet meer lukken. Alle winkels die ik heb gebeld hadden dikke wachtenlijsten waar soms de 3e levering al een enorme wachtlijst heeft.
Als je nog niks hebt gereserveerd zou ik voor de zekerheid een aantal winkels in je dorp/stad bellen. Misschien heb je geluk.
Als je nog niks hebt gereserveerd zou ik voor de zekerheid een aantal winkels in je dorp/stad bellen. Misschien heb je geluk.
Mijn bestelling op Coolblue is aangepast naar : Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
Zou mij vreemd lijken, aangezien ze daarstraks nog zeiden dat ze van niks wisten ... En ik weet dat ik met mijn HTC One ook die status op zeker moment kreeg, terwijl het niet klopte.
Zou mij vreemd lijken, aangezien ze daarstraks nog zeiden dat ze van niks wisten ... En ik weet dat ik met mijn HTC One ook die status op zeker moment kreeg, terwijl het niet klopte.
lol wtf, heb gisteren ook besteld bij coolblue.. check net mijn status online:
'Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden'
'Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden'
Helaasdeephallow1 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:08:
Mijn bestelling op Coolblue is aangepast naar : Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden
https://twitter.com/spobo/status/324186398477402112
JALOUSSSSS.medal schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:24:
ik heb bevestiging van de mycom dat ik me Playstation alsnog ontvang en deze aanstaande woensdag kan ophalen !
Probleem is ook dat de retailers niet exact weet hoeveel exemplaren ze zullen ontvangen de 2e levering. Misschien valt het mee en valt dit mee en kunnen alle backorders uitgeleverd worden.Versteegrob schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:57:
Losse verkoop? Nee dat gaat dit jaar echt niet meer lukken. Alle winkels die ik heb gebeld hadden dikke wachtenlijsten waar soms de 3e levering al een enorme wachtlijst heeft.
Denk wel dat de kans op een exemplaar in de losse verkoop het grootste is bij de kleine retailers in een dorp ofzo.
Verwijderd
Het blijkt dus echt te zijn, de geruchten van 10-17 december mensen!
Officieel van Playstation NL dit bericht:
Nick Gimbergh @NickGimbergh 7u
@SonyNederland is Sinterklaas vandaag??
krijgen we eindelijk met info over de levering voor PS4 @PlayStationNL #pakjesavond
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
PlayStation NL @PlayStationNL 37m
@NickGimbergh We verwachten vanaf midden volgende week onze klanten te beleveren met PS4.
Dus ergens 10-13 hopelijk!
Officieel van Playstation NL dit bericht:
Nick Gimbergh @NickGimbergh 7u
@SonyNederland is Sinterklaas vandaag??
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen
PlayStation NL @PlayStationNL 37m
@NickGimbergh We verwachten vanaf midden volgende week onze klanten te beleveren met PS4.
Dus ergens 10-13 hopelijk!
Verwijderd
Hey Koen,
De status is inderdaad zo aangepast, dit betekend echter nog niet meer als dat hij geleverd kan gaan worden als hij bij ons binnen is. Echter is er nog veel onduidelijkheid over wanneer dit zal zijn.
Groeten,
Bas van Coolblue
Bas van Coolblue
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 6 december 2013.
VERWACHTE LEVERDATUM
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op vrijdag 6 december 2013.
Voor wat betreft mijn bestelling van killzone en AC IV bij Saturn voor 42€. Dit mailtje was voor AC IV. Nog geen bevestiging gehad voor killzone.Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Iemand anders toevallig al bericht van vertraging voor killzone gehad bij bestelling bij Saturn?
Net bij Gamemania Delft geweest. Hij kon me vertellen dat ze op release 82 units hadden gekregen (Bart Smit maar 1 blijkbaar...)
Verwachtte leverdatum had hij niet, raadde aan in het weekend nog eens langs te komen. Positief nieuws was dat als z'n tweede lading ook weer zo groot was ik bij de gelukkige zit.
Verwachtte leverdatum had hij niet, raadde aan in het weekend nog eens langs te komen. Positief nieuws was dat als z'n tweede lading ook weer zo groot was ik bij de gelukkige zit.
Verwijderd
Eerst was het dit dat ze mij stuurde ( Coolblue )
Verwachte leverdatum
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op dinsdag 31 december 2013.
Nu dit
Verwachte leverdatum
Verwachte leverdatum
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is. Zodra het op voorraad is versturen wij uw bestelling in één keer. U ontvangt uw bestelling naar verwachting op dinsdag 31 december 2013.
Nu dit
Verwachte leverdatum
Verwijderd
Wtf… alweer geen mailtje ontvangen? ik heb dat k*t ding 3 september bij ze besteld!RikN89 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:00:
[...]
Is laatst bekend geworden, iedereen heeft schijnbaar een mail gekregen over de tweede levering. Kreeg je die niet, zit je er ook niet bij.
Tweet van bol.com laatst:"
Als je geen e-mail hebt ontvangen, zit je niet bij de 2de levering van de PS4. ^MT
Als je geen e-mail hebt ontvangen, zit je niet bij de 2de levering van de PS4. ^MT
[ Voor 50% gewijzigd door Gropah op 06-12-2013 11:11 ]
Verwijderd
BTW nog meer mensen die mail van Wehkamp gehad gisteren? dat de bestelling van de PS4 vertraagd was.
Ik heb hem namelijk niet gehad en ben benieuwd of er zoals gezegd werd meerdere mails verzonden zijn
Ik heb hem namelijk niet gehad en ben benieuwd of er zoals gezegd werd meerdere mails verzonden zijn
Verwijderd
Dit berichtje zag ik net voorbij komen op psxsense...
http://nl.tinypic.com/vie...=20pc493&s=5#.UqCv8NLuLfI
Hij had de kale ps4 op 24-10-13 besteld...
Dus gaat alsnog heeeeeel spannend worden!
http://nl.tinypic.com/vie...=20pc493&s=5#.UqCv8NLuLfI
Hij had de kale ps4 op 24-10-13 besteld...
Dus gaat alsnog heeeeeel spannend worden!
http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/
Laatste update: 05-12:
Helaas is inmiddels ook de tweede levering (geleverd in december 2013) bij alle Nederlandse aanbieders volledig uitverkocht. De PlayStation 4 kun je momenteel het beste kopen bij Bol.com, waar de levertijd +/- 7 weken is. Klik hier om direct een PS4 te kopen bij Bol.com. Je kunt de console dan in januari verwachten. Des te eerder je een pre order plaatst, des te eerder heb jij een PlayStation 4 in huis. Bij MediaMarkt en Saturn is het sinds kort zelfs niet meer mogelijk om een PS4 te reserveren in hun webshop; de tweede levering is geheel uitverkocht.
LOL
Laatste update: 05-12:
Helaas is inmiddels ook de tweede levering (geleverd in december 2013) bij alle Nederlandse aanbieders volledig uitverkocht. De PlayStation 4 kun je momenteel het beste kopen bij Bol.com, waar de levertijd +/- 7 weken is. Klik hier om direct een PS4 te kopen bij Bol.com. Je kunt de console dan in januari verwachten. Des te eerder je een pre order plaatst, des te eerder heb jij een PlayStation 4 in huis. Bij MediaMarkt en Saturn is het sinds kort zelfs niet meer mogelijk om een PS4 te reserveren in hun webshop; de tweede levering is geheel uitverkocht.
LOL

Verwijderd
Bekijk de tweet van GameKings @GKBoris: https://twitter.com/GKBoris/status/407162146737250305Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:55:
BS komt ook volgende week met 2e lading
https://twitter.com/bartsmitcom/status/408602392632913920
Dit zullen ze ws niet meer waar kunnen maken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 20:29 ]
Sony hier niet de schuldigen. dat zijn de resellers die elkaar en zichzelf tegenspreken waardoor er onduidelijkheid ontstaat. Sony heeft aangegeven dat ze na een 15 augustus niet kunnen garanderen dat er geleverd wordt op de release dag. ook geeft sony duidelijk aan wat hun preffered resellers zijn deze hebben dan ook in 90% van de gevallen de bestellingen van voor 15 augustus netjes geleverd. Sony heeft daarbij ook netjes aangegeven dat er vrij snel ( december ) een 2de levering aan komt dat lijkt op dit moment ook het geval te zijn.
conclusie Sony heeft het niet verpest de gene die het verpest hebben zijn:
1. Mensen die zelf te laat hebben gepreorderd..
2. Resellers die fouten hebben gemaakt bij uitlevering.
3. Mensen die 5 preorders hebben om hier lekker winst op te kunnen maken.
conclusie Sony heeft het niet verpest de gene die het verpest hebben zijn:
1. Mensen die zelf te laat hebben gepreorderd..
2. Resellers die fouten hebben gemaakt bij uitlevering.
3. Mensen die 5 preorders hebben om hier lekker winst op te kunnen maken.
Verwijderd
House geeft ook aan dat Sony er alles aan doet om potentiële klanten tegemoet te komen. Het bedrijf werkt dubbel zo hard om hopelijk tegen kerstmis – “de belangrijkste kerstmis in de geschiedenis van PlayStation” – nieuwe exemplaren in de winkelrekken te kunnen droppen. Logisch, aangezien sommige mensen wel erg hongerig zijn naar next-gen gaming. In de Duitse Mediamarkt filialen weten ze dat inmiddels ook.
“It’s the most important [Christmas] in the history of the PlayStation, which will soon celebrate its twentieth birthday. I’m extremely happy about pre-order figures, which can be explained by the attractive price of the console. Our production chain is the best we’ve ever had. We’re redoubling our efforts to have more PS4s available before Christmas and not to disappoint customers. In the light of people’s reception, I’m very confident in the fact that we will sell more than 5 million PS4 by late March 2014.”
[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 06-12-2013 11:24 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Gropah op 06-12-2013 00:01 ]
Gisteren besteld bij Amazon.co.uk (Killzone bundel) met lever datum eind volgende week.
Vanmorgen deze mail in de mailbox:
We are pleased to report that the following item will dispatch sooner than expected:
"Sony PlayStation 4 and Killzone Shadow Fall (PS4)"
Previous estimated arrival date: December 14 2013 - December 16 2013
New estimated arrival date: December 10 2013 - December 10 2013
Vanmorgen deze mail in de mailbox:
We are pleased to report that the following item will dispatch sooner than expected:
"Sony PlayStation 4 and Killzone Shadow Fall (PS4)"
Previous estimated arrival date: December 14 2013 - December 16 2013
New estimated arrival date: December 10 2013 - December 10 2013
Dit lijkt me handig voor mensen die willen importeren vanuit de UK en niet half Google/Twitter/Facebook af willen speuren op retailers met voorraad:
http://www.stockinformer.co.uk/checker-ps4-playstation-4
Ik zag op site van intertoys dat het maximaal aantal inschrijvingen bereikt was voor de kale ps4
thnx, hij is niet helemaal up to date, bij amazon staat hij daar nog beschikbaar maar kan hem niet meer bestellenDarkElement schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:55:
Dit lijkt me handig voor mensen die willen importeren vanuit de UK en niet half Google/Twitter/Facebook af willen speuren op retailers met voorraad:
Ja tussen al die reserveringen zal wel een gedeelte 3e levering zitten.angerblub schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:57:
Ik zag op site van intertoys dat het maximaal aantal inschrijvingen bereikt was voor de kale ps4
Wou hem ook daar bestellen maar ik zie dat de status nu veranderd isdjwb schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:58:
[...]
thnx, hij is niet helemaal up to date, bij amazon staat hij daar nog beschikbaar maar kan hem niet meer bestellen
Ik denk eerder dat degene die zich in hebben geschreven een mail krijgen op het moment dat je ze kunt bestellen en het "wie het eerst betaalt, wie het eerst maalt" principe weer is, evenals bartsmitdjordyy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:59:
[...]
Ja tussen al die reserveringen zal wel een gedeelte 3e levering zitten.
Goed onze email in de gaten houden en meteen via de smartphone betalen! Hahahangerblub schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:00:
[...]
Ik denk eerder dat degene die zich in hebben geschreven een mail krijgen op het moment dat je ze kunt bestellen en het "wie het eerst betaalt, wie het eerst maalt" principe weer is, evenals bartsmit
Gelul, BOL stuurt volgende week IEDEREEN een email, dan wel of je er bij zit of niet.RikN89 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:06:
Tweet van bol.com laatst:"
Zie website BOL.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Game.co.uk heeft nu net precies ps4's op voorraad, snel zijn:
http://www.game.co.uk/en/...tock+Informer-_-Deep_link
Vandaag bericht van Bart Smit via twitter. Ze verwachten 75 consoles voor de webshop te ontvangen tegenover duizenden reserveringen...
Verwijderd
Bij de Wehkamp mogen ze ook wel een keertje wakker worden. Ik word een beetje depressief van die meer dan 5 weken levertijd.
Bart Smit krijgt Dinsdag 10 december voorraad binnen voor verdeling over de winkels:
https://twitter.com/bartsmitcom/status/408861486279176192
Slim van ze, want anders zeggen mensen gewoon die winkel pre-orders af en gaan ze op zoek op internet. Nu krijgen ze toch verkopen binnen, want die mensen hebben namelijk nog niet echt betaald. Veel mensen op internet hebben inmiddels al via iDeal betaald, dat geld is dus sowieso al binnen en wordt minder snel geannuleerd dan pre-orders in de winkels.DarkElement schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:08:
Bart Smit krijgt Dinsdag 10 december voorraad binnen voor verdeling over de winkels:
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
die bezorgen niet buiten de UKDarkElement schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:05:
Game.co.uk heeft nu net precies ps4's op voorraad, snel zijn:
Dat kunnen we wel vergeten dus.KlaasjeNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:05:
Vandaag bericht van Bart Smit via twitter. Ze verwachten 75 consoles voor de webshop te ontvangen tegenover duizenden reserveringen...
Kan op mijn werk niet op Twitter komen, maar is dat niet die post waarin ze aangeven dat er een beperkte voorraad binnenkomt voor de winkels in België?DarkElement schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:08:
Dit is wat er in de Tweet staat:KlaasjeNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:13:
[...]
Kan op mijn werk niet op Twitter komen, maar is dat niet die post waarin ze aangeven dat er een beperkte voorraad binnenkomt voor de winkels in België?
Maar aangezien hun hoofdkantoor in Nederland zitEr komt dinsdag een beperkt aantal exemplaren binnen die vooral wordt verdeeld onder de winkels.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 06-12-2013 12:17 ]
Die tweet is een reactie op iemand die vraagt naar de 2de levering in België. Al verwacht ik dat de levertijden daar niet heel anders zijn.DarkElement schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:15:
[...]
Dit is wat er in de Tweet staat:
[...]
Maar aangezien hun hoofdkantoor in Nederland zit
Oh in belgië dus ook 1 :-$
De bestelling van Bart Smit's webshop worden verzonden vanuit Volendam en daar zit ook hun distributiecentrum. Zo zullen ze de leveringen in België ook wel vanuit Nederland doen verwacht ik dan.
http://www.bartsmit.info/nl/logistiek-distributie/
http://www.bartsmit.info/nl/logistiek-distributie/
Verwijderd
Pff ik bestel nooit meer iets in de webshop van Saturn. Vorige week een bug in hun voorraadsysteem waardoor mijn bestelstatus van mijn PS4 niet klopte. Nu ligt hun systeem er weer uit waardoor ze niet weten wanneer Battlefield 4 geleverd wordt. Deze had eergisteren al op de mat moeten liggen
De verwachting is trouwens wel dat de tweede levering PS4's voor 15 december geleverd gaan worden.

De verwachting is trouwens wel dat de tweede levering PS4's voor 15 december geleverd gaan worden.
Saturn maakt er een potje van.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:29:
Pff ik bestel nooit meer iets in de webshop van Saturn. Vorige week een bug in hun voorraadsysteem waardoor mijn bestelstatus van mijn PS4 niet klopte. Nu ligt hun systeem er weer uit waardoor ze niet weten wanneer Battlefield 4 geleverd wordt. Deze had eergisteren al op de mat moeten liggen![]()

Verwijderd
Op Amazon.se kan je een playstation 4 bestellen die 11 december weer in voorraad is, voor de mensen die geen geduld meer hebben.
Het is mij nog niet gelukt om daar te bestellen helaas. Krijg een foutmelding dat het niet leverbaar is.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:51:
Op Amazon.se kan je een playstation 4 bestellen die 11 december weer in voorraad is, voor de mensen die geen geduld meer hebben.
Verwijderd
Net telefoon gekregen van Game Mania Genk (België). Ik kon upgraden naar de killzone-bundel en ze konden mij melden dat mijn PS4 volgende week donderdag (12de) OF vrijdag (13de) in de winkel zal liggen.
ter info: ik heb mijn pre-order geplaatst op 7 augustus.
ter info: ik heb mijn pre-order geplaatst op 7 augustus.
Verwijderd
Nog mensen die de mail vandaag hebben ontvangen van Wehkamp met de melding dat de ps4 levering vertraagd is. Ik heb hem nog steeds niet gekregen
Ik ga er maar alvast van uit dat ik hem niet heb voor 2014. Anders blijf ik alleen maar hopen en stressen.
Ja jongens als je geen ps3 meer heb voel je je enorm leeg.
Verwijderd
Bartsmit meld zojuist op twitter dat er slecht 75 stuks binnen komen via de webshop. Er staan echter heel wat met reserveringen open.
https://twitter.com/bartsmitcom/status/408871811221172224
https://twitter.com/bartsmitcom/status/408871811221172224
Dat probeer ik mijzelf ook voor te nemen, maar als je een pre-order bij bijvoorbeeld Bart Smit hebt uitstaan, en je krijgt daar een email van zodra je een bestelling kunt plaatsen en ze hanteren een wie het eerst besteld, wie het eerst maalt-principe...djordyy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:05:
Ik ga er maar alvast van uit dat ik hem niet heb voor 2014. Anders blijf ik alleen maar hopen en stressen.
Ik zit dus constant, weliswaar tegen beter weten in, mijn mailbox te checken.

Zijn er trouwens eigenlijk vergelijkingssites waar je games uit het buitenland kan vinden? Dan bedoel ik dus eigenlijk de goedkoopste die het aanbieden vergelijken.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Jaa ik ook stiekem......KlaasjeNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:15:
[...]
Dat probeer ik mijzelf ook voor te nemen, maar als je een pre-order bij bijvoorbeeld Bart Smit hebt uitstaan, en je krijgt daar een email van zodra je een bestelling kunt plaatsen en ze hanteren een wie het eerst besteld, wie het eerst maalt-principe...
Ik zit dus constant, weliswaar tegen beter weten in, mijn mailbox te checken.
Verwijderd
Mensen die bij wehkamp hebben besteld, zo juist heb ik gebeld naar wehkamp.. en ze zeggen dat de mailtjes die gestuurd waren automatisch zijn de ene krijgt t en de andere niet, volgende week krijg je te horen of je bij de 2 de levering zit geld ook voor de bundels
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot