Ik vind het allemaal zo raar dat mensen bij hun lokale intertoys gewoon kunnen reserveren maar ik ben er al twee keer heen gegaan en mij is twee keer verteld dat ik hem niet kan reserveren!. Woon in een dorp van 20k inwokers

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja bij mij staan er ook een stuk of 20 mensen voor me. Drama man.sjoerd94 schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:38:
Ik vind het allemaal zo raar dat mensen bij hun lokale intertoys gewoon kunnen reserveren maar ik ben er al twee keer heen gegaan en mij is twee keer verteld dat ik hem niet kan reserveren!. Woon in een dorp van 20k inwokers
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Verwijderd
Ik heb zelf ook vooraf betaald, maar ik heb bij Wehkamp al meerdere dingen aangekocht.. we spreken dan over ongeveer meer dan duizend euro...johoo schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:40:
Das mooi, ik heb hem eerder besteld dan LxDx en krijg de mega bundel niet. Hmmmmmm......
Ben ik toch wel benieuwd wat de dan criteriums zijn. ik heb mijn versie vooraf betaald.
Blijft vreemd die leveringen via de Wehkamp. Ik heb de zelfde bundel besteld op 2 december om 11:40 en ontving vandaag deze mail:Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:36:
Ik kreeg dus van Wehkamp dit volgende bericht:
Bestelling geplaats op 2 December, 20:00 +/-
Killzone mega bundel, (dus met camera en extra controller plus de game Killzone)
Beste Meneer ********,
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Nu was je niet bepaald de enige, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week krijgen wij een nieuwe lading binnen en jij behoort tot de gelukkigen die we de PS4 kunnen toesturen.
Eind deze week of uiterlijk volgende week kun je 'm verwachten. Het zullen lange dagen worden, maar het is het wachten waard. We wensen je alvast heel veel game-plezier.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Het lijkt op totale willekeur....?Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld. Vanuit de leverancier krijgen wij door de grote vraag per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden, ook deze keer helaas onvoldoende om alle bestellingen te kunnen verwerken. Helaas zijn we daarom nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren. We doen uiteraard ons best om je bij de volgende levering wel te kunnen voorzien.
We begrijpen dat dit erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip. Zodra bij ons de volgende levering binnenkomt hoor je van ons.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Ik heb er om gevraagd. Als ze antwoord geven dan zal ik het posten.m3power schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:51:
Ik heb ook 2 december besteld en voor 20.00 uur en krijg ook geen ps4. Misschien handig om Wehkamp om een officiele reactie te vragen!
let op!!!!!!!!!!TLer schreef op maandag 09 december 2013 @ 19:57:
[...]
Ik heb er om gevraagd. Als ze antwoord geven dan zal ik het posten.
Verwijderd
Wehkamp heeft ervoor gekozen om de bundels als apart product te verkopen. Dus eigenlijk is het net als met de (kale) pre-orders. Wie het eerst komt die het eerst maalt.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:03:
Same here.....krijg ook niets geleverd vanuit wehkamp, ondanks dat ik begin oktober een pre-order heb gedaan(kale). Ook al krijgen ze meer bundels binnen, dan is het klantenservice om mensen te bellen of ze evt. Een upgrade willen, ipv de mensen die veel later hebben besteld voorrang te geven. Het gaat me dan ook niet om de ps4, maar om de manier van handelen die me frustreert. Ik heb ze dan ook vriendelijk verzocht om uitleg te geven, tevens omdat ik mijn zoon, die 9 is geworden, weer moet teleurstellen; eerste keer ivm de 2-3 werkdagen levering en nu omdat....?
Mocht iemand een dubbele levering krijgen, dm me, zodat ik mn zoontje alsnog blij kan maken
link is al downymmv schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:22:
Amazon.it heeft PS4s op voorraad: http://www.amazon.it/Sony...-1&keywords=playstation+4
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 13% gewijzigd door Amaze86 op 09-12-2013 20:30 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Maar geen verzending naar NL wantymmv schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:22:
Amazon.it heeft PS4s op voorraad: http://www.amazon.it/Sony...-1&keywords=playstation+4
Nu kan ik geen Italiaans lezen, maar ik krijg vaker zulke meldingen @com/co.uk en dat wil dan zoveel zeggen als: uw geselecteerde product valt niet naar het aangegeven adres te versturen. Gelieve het uit uw winkelmandje te halen en/of ander adres kiezen.Messaggio importante
Impossibile spedire PlayStation 4 - Console all'indirizzo selezionato.
Non è possibile spedire l'articolo all'indirizzo selezionato (Ulteriori informazioni). Puoi modificare l'indirizzo di spedizione o rimuovere l'articolo cliccando su Rimuovi.
Zodra wij zelf meer informatie hebben ontvangen van Sony over de levering van de Playstation 4, zullen we jou daar per e-mail van op de hoogte brengen.
Op dit moment is het nog niet bekend wanneer je de levering van jouw bestelling mag verwachten.
Volgende levering is dus nog niet bekend schijnbaar.Graag wil ik je informeren dat het helaas nog niet bekend is wanneer een volgende levering van dit artikel zal plaatsvinden. Op dit moment wordt er overleg gevoerd met Sony om na te gaan wanneer er een levering plaats kan vinden. Zodra hierover meer bekend is, zullen we dit per e-mail aan jou bekend maken.
Kan je wel spammen vinden maar als dit topic weer op slot gaat ben ik benieuwd wat jij spammen vind.. ze waarschuwen alleen wees blij manken schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:51:
Hou eens op met het spammen van 't IRC kanaal....
Eensch. Als dit al niet mag kun je wat mij betreft net zo goed het hele forum dichtgooien.ken schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:51:
Hou eens op met het spammen van 't IRC kanaal....
Mee eens,op die kanaal alleen maar onzin berichten.KlaasjeNL schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:53:
[...]
Eensch. Als dit al niet mag kun je wat mij betreft net zo goed het hele forum dichtgooien.
Mee eens. Maar de grens tussen wat nuttig is en wat niet is nogal grijs in deze situatie.DarkElement schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:59:
Daar is het dus voor bedoeld om dat hier weg te houden en dit topic te gebruiken voor nuttige dingen.
Net bol.com aan de lijn gehad, maar het schijnt dat lang niet iedereen die 'm voor 10 september besteld heeft er eentje krijgt.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 15:30:
(…)Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. (…)
Dat is natuurlijk helemaal krom.. moet er net 1 of andere kerel zijn die 8 december hem besteld en krijgt vandaag een mail dat hij de gelukkige is terwijl jij bijvoorbeeld al zolang wacht... SMHExobrium schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:16:
[...]
Net bol.com aan de lijn gehad, maar het schijnt dat lang niet iedereen die 'm voor 10 september besteld heeft er eentje krijgt.
Ik heb zelf op 3 september besteld en zit dus niet bij de 'happy few'. Dus het lijkt erop dat het geheel willekeurig kan zijn of je nu wel of niet bij de tweede levering van bol.com zit.
Status lijkt niet zo veel te zeggen, vanmiddag stond er weer "Bestelling verzonden naar magazijn" en nu weer "Aangemaakt". Nog een dagje afwachten dusikzagjewel schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:19:
[...]
Bij mij staat het volgende:
Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
in bestelling, levertijd meer dan 4 weken; in behandeling
SONY 1226067 PlayStation 4
SONY
PlayStation 4
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending
Ben ook benieuwd, 1 december besteld
edit: toch apart dat daarboven nog 4 weken staat vermeld
Ik heb hem online besteld (dus volledig betaald) en er voor gekozen om hem in de winkel af te halen. Telt dat ook?Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:23:
Net MediaMarkt Rotterdam aan de lijn gehad en zij vertelde mij dat alle mensen die een preoorder in de winkel zelf hadden gedaan en dus ook 25 eu hebbe aanbetaald, de ps4 sowieso de tweede levering krijgen.
Wanneer die levering binnen zou komen wisten ze niet precies.
Ja idd, bij mij staat er nu 'verzonden naar magazijn' erbij! Apart..Lunaticc schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:34:
[...]
Status lijkt niet zo veel te zeggen, vanmiddag stond er weer "Bestelling verzonden naar magazijn" en nu weer "Aangemaakt". Nog een dagje afwachten dus
[...]
Ik heb hem online besteld (dus volledig betaald) en er voor gekozen om hem in de winkel af te halen. Telt dat ook?
Dit is indd heel krom. Want ik zelf heb em op 5 september besteld. En ik heb vanmiddag een leuke mail gekregen dat ik wel em wel krijg.Exobrium schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:16:
[...]
Net bol.com aan de lijn gehad, maar het schijnt dat lang niet iedereen die 'm voor 10 september besteld heeft er eentje krijgt.
Ik heb zelf op 3 september besteld en zit dus niet bij de 'happy few'. Dus het lijkt erop dat het geheel willekeurig kan zijn of je nu wel of niet bij de tweede levering van bol.com zit.
Verwijderd
Belachelijke website en een pure marketing testimonial voor Bol.com
Echt he, zo vies je moet bij bol.ckm bestellen. In mijn geval gewoon de lokale Intertoys.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:07:
[...]
Volgens die site zat je tot 29 november nog bij de 2e levering bij Bol.
Nou we weten nu allemaal dat Bol.com niet verder komt dan 10 september.
Met dit tempo gaat het dus voor mensen die in November hebben besteld nog minimaal 8 tot 10 weken duren bij Bol.com.
Schandalig dat zo'n grote Nederlandse online retailer geen PS4's kan leveren terwijl de gemiddelde wachttijd bij Amazon een week of 3 is.
Wat wil je ook.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:07:
[...]
Met dit tempo gaat het dus voor mensen die in November hebben besteld nog minimaal 8 tot 10 weken duren bij Bol.com.
Schandalig dat zo'n grote Nederlandse online retailer geen PS4's kan leveren terwijl de gemiddelde wachttijd bij Amazon een week of 3 is.
Verwijderd
Verwijderd
Incorrect. De retailer waarvan de levertijd het kortste is en ook werkelijk te bestellen is wordt boven aan gezet.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:07:
[...]
PSN/XBL: DarkTaufu
€450,- is wel een schappelijk prijs ja. Ben wel geïnteresseerd dan als het niet te ver weg is. DM me maar anders.Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:34:
Ik ben blij, na al dat gewacht eindelijk is ontvangen!
Al heb ik straks wel 2 PS4's waarvan een kale in de verkoop gaat... 450 een gepaste prijs?
Verwijderd
Wel erg ver zie ik al, ik woon zelf in frysland... dus in het noorden van Nederlandpelidee schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:39:
[...]
€450,- is wel een schappelijk prijs ja. Ben wel geïnteresseerd dan als het niet te ver weg is. DM me maar anders.
Dat is inderdaad niet naast de deur ;-) Jammer..Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:40:
[...]
Wel erg ver zie ik al, ik woon zelf in frysland... dus in het noorden van Nederland
Verwijderd
Het spijt me zeerpelidee schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:42:
[...]
Dat is inderdaad niet naast de deur ;-) Jammer..
Daar kiezen ze zelf voor hoorVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:
[...]
Het spijt me zeer
Vindt het tevens ook belachelijk om te zien dat sommige mensen er minimaal 500 voor vragen wat oploopt tot 700!
450-500 doe ik hem gelijk weg als ik hem momenteel had, voelt alleen rottig om iemand 200 euro boven het normale bedrag armer te maken...
Verwijderd
Ja ik krijg er dus 2 binnendutchgio schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:00:
[...]
Daar kiezen ze zelf voor hoor![]()
Zelfs voor 700 doe ik m niet weg
Als ik wist dat de prijzen opliepen naar 700 op marktplaats had ik er ook 2 besteldVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:02:
[...]
Ja ik krijg er dus 2 binnen
Killzone bundel en de losse playstation 4
Dus vandaar dat ik er een weg kan doen
[ Voor 12% gewijzigd door dutchgio op 09-12-2013 23:11 ]
Verwijderd
Welke plaats ben je geweest?Verwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:25:
Vanochtend bij de MM gereserveerd, 25 euro betaald en kan hem woensdagavond ophalen! Wehkamp is niet doorgekomen.. had 26 november besteld (niet gek dus). Wel blij achteraf. Ik denk dat mensen het beste naar de lokale MM/Saturn/IT/BS of wat dan ook kunnen, in plaats van te vertrouwen op de webwinkels.
Ik wist dat jij hier ook zat ZGJIMMIEEE tot morgen in de klas faalhaas. Overigens zwaar lelijk jij met je ps4 bij de mm retail.. hoe dan
Netjes, stond je er om 10 uur? Waren er nog meer mensen?
Verwijderd
Ik heb hem 24 oktober online besteld bij mm volledig betaald.. als ik m niet krijg terwijl jij m wel krijgt pfffVerwijderd schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:25:
Vanochtend bij de MM gereserveerd, 25 euro betaald en kan hem woensdagavond ophalen! Wehkamp is niet doorgekomen.. had 26 november besteld (niet gek dus). Wel blij achteraf. Ik denk dat mensen het beste naar de lokale MM/Saturn/IT/BS of wat dan ook kunnen, in plaats van te vertrouwen op de webwinkels.
Verwijderd
Ja ik heb er 23 in de garage liggen, daarom zit ik hier ook..Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 01:04:
Ik heb 19 november besteld bij wehkamp maar kreeg hem niet dus heeft er iemand 1 toevallig over voor een mooie prijs????
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Wat denk je zelflowie020 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:09:
Iemand hier die weet of deze site betrouwbaar is?
http://www.multigigant.nl/homepage/sony-playstation-4.html
ziet er wel zo uit, en hij zou op voorraad zijn...
[ Voor 5% gewijzigd door Wackmack op 10-12-2013 08:15 ]
[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 10-12-2013 08:59 ]
Sorry to ruin the party, maar dat is alleen maar omdat men die 31/12 uit het systeem wil hebben.Puttermansz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:56:
Ik heb een kale PS4 besteld met extra controller op 9 oktober 2013 bij CoolBlue.
Vandaag is mijn status gewijzigd naar:"Je bestelling staat klaar om ingepakt te worden"
Gefeliciteerd.DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:57:
Zoals bij iedereen. Graag offtopic in IRC
[ Voor 21% gewijzigd door zAo op 10-12-2013 08:58 ]
Ben jij moderator?DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:57:
Zoals bij iedereen, zelf ook Coolblue en heb die status al sinds vorige week. Graag offtopic in IRC
Verwijderd
Moet ik mod zijn dan, als een mod het zegt luister je zeker wel. Topic zit hier binnen no time op slot omdat geen hond de megakoeienletters "Slowchat mag hier (IRC)" leest schijnbaar.sanderander schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:04:
[...]
Ben jij moderator?
Trouwens, Mycom heeft standaard bij onbekende levertijden altijd een datum staan die precies een maand verder ligt, maar bij de kale PS4 staat nu 25 januari, het lijkt erop dat ze nu wel zicht hebben op de voorraad?
dark, ik vindt jouw terugkerende "waarschuwing" storender dan de posts die gedaan worden. laten we gewoon doorgaan zoals de laatste twee dagen, gaat prima, maar dan wel zonder al de verwijzingen naar de irc, die is nu wel duidelijk.DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:07:
[...]
Moet ik mod zijn dan, als een mod het zegt luister je zeker wel. Topic zit hier binnen no time op slot omdat geen hond de megakoeienletters "Slowchat mag hier (IRC)" leest schijnbaar.
Jezus, reageer eens normaal joh, opgefokte sjaak. Het was gewoon een vraag hoor.DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:07:
[...]
Moet ik mod zijn dan, als een mod het zegt luister je zeker wel. Topic zit hier binnen no time op slot omdat geen hond de megakoeienletters "Slowchat mag hier (IRC)" leest schijnbaar.
Gefeliciteerd!DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:07:
[...]
Neem me niet kwalijk het kwam anders over in ieder gevalsanderander schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:15:
[...]
Jezus, reageer eens normaal joh, opgefokte sjaak. Het was gewoon een vraag hoor.
Ok! :-) Het leek even zo en ik vroeg het me af...DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:18:
[...]
Neem me niet kwalijk het kwam anders over in ieder geval
Ik heb ze gisteravond nog gebeld met deze vraag, volgens die beste man zou ik, zelf na vooruitbetalen, pas in januari aan de beurt komen...
Verwijderd
Het aantal exemplaren dat ze in de verkoop konden doen was ERG beperkt. Het lijkt me ook sterk dat de hele dag niemand daar is geweest, aangezien het hier op Tweakers stond.Tovenaar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:42:
[...]
Ik heb ze gisteravond nog gebeld met deze vraag, volgens die beste man zou ik, zelf na vooruitbetalen, pas in januari aan de beurt komen...
Rare lui daar...
3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math
Ik heb 'm 04-12 besteld en niks ontvangen nog.Beefhead schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:02:
Vandaag onderstaande mail ontvangen:
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met nummer 82xxxxxxxx kunnen wij helaas nog niet leveren.
Titel: Sony PlayStation Plus Abonnement Nederland 365 Dagen PS4 + PS3 + PS Vita + PSN - Sony Computer Entertainment Europe
Aantal: 1
Het door u bestelde artikel blijkt moeilijk leverbaar via onze huidige leverancier. Wij doen ons uiterste best om dit artikel elders voor u in te kopen. Zodra wij het artikel kunnen leveren, sturen wij het naar u toe. U wordt dan per e-mail op de hoogte gesteld van de verzending van het artikel.
Als de vertraging van uw bestelling onverhoopt oploopt tot drie maanden na de besteldatum, annuleren wij uw bestelling automatisch. Als u wilt, kunt u de bestelling ook zelf annuleren via uw account op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting of storten wij het betaalde bedrag terug op uw rekening.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Besteld op 29 november. Als ze niet kunnen leveren, waarom staat het dan nog steeds te koop op hun site met een levertijd van 5-7 werkdagen??
Kan je eerst eens vertellen wat je er zelf al voor onderzoek naar hebt gedaan?JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:29:
Ik heb geen pre-order gedaan. Waar kan ik het beste een PS4 pre-orderen op dit moment? Of moet je gewoon geluk hebben?
Ik volg dit topic al weken. Ik heb diverse winkels gebeld/getweet, maar daar word je niet wijzer van. Ze hebben geen idee wanneer er een nieuwe lading PS4's binnen komt. Bij Bol.com staat er een levertijd bij, maar bij de meeste sites niet. Wat kan ik het beste doen? Ik houd de berichten op Twitter en hier goed in de gaten.sanderander schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:34:
[...]
Kan je eerst eens vertellen wat je er zelf al voor onderzoek naar hebt gedaan?
Er komt deze week een lading binnen, oh deze is al binnen zie ik! het is vandaag 10 dec.JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:38:
[...]
Ik volg dit topic al weken. Ik heb diverse winkels gebeld/getweet, maar daar word je niet wijzer van. Ze hebben geen idee wanneer er een nieuwe lading PS4's binnen komt. Bij Bol.com staat er een levertijd bij, maar bij de meeste sites niet. Wat kan ik het beste doen? Ik houd de berichten op Twitter en hier goed in de gaten.
My bad! Ik wachtte op een mail van Bart Smit/Intertoys, dat de PS4 weer te pre-orderen zouden zijn, maar helaas...Jay47 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:42:
[...]
Er komt deze week een lading binnen, oh deze is al binnen zie ik! het is vandaag 10 dec.
Als je geen bestelling hebt geplaats dan krijg je waarschijnlijk geen PS4 of je moet mazzel hebben!
Of je moet bij Coolblue besteld hebben, deze hebben tot nu toe nog geen enkel idee (of toch niet dat ze willen lossen) wanneer er een tweede levering komt ...Jay47 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:42:
[...]
Er komt deze week een lading binnen, oh deze is al binnen zie ik! het is vandaag 10 dec.
Als je geen bestelling hebt geplaats dan krijg je waarschijnlijk geen PS4 of je moet mazzel hebben!
Nice!Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:35:
Dit was de heilige mail van Bol.com die ik binnen kreeg :
[afbeelding]
Het bewijs dus.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb gisteren ook even contact gehad met Coolblue en vooralsnog was het commentaar dat ze deze week nog geen PS4s verwachten. Wel apart dat een grote trusted reseller van Sony blijkbaar als één van de enige geen PS4s krijgt deze week. Dit of het feit dat Coolblue zegt binnen een uur te reageren op alle vragen er voor zorgt dat je een antwoord krijgt waarvan degene die hem beantwoord eigenlijk geen idee heeft.deephallow1 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:47:
[...]
Of je moet bij Coolblue besteld hebben, deze hebben tot nu toe nog geen enkel idee (of toch niet dat ze willen lossen) wanneer er een tweede levering komt ...
Verwijderd
Doe je er ook 1 weg?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:17:
Ziet er naar uit dat de losse verkoop nog even kan duren.
ook de 3rde levering is hoogstwaarschijnlijk op z'n vroegst rond 20 december.
Heb ik even geluk dat ik er 2 deze week binnen krijg!was het wachten meer dan zat!
Vrijdag bestelt bij Amazon.co.uk... wordt vandaag door TNT afgeleverd (killzone bundel)JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:52:
Amazon is betrouwbaar? Ja toch?
heb je er 660 euro voor betaald ongeveer?Chaser2600 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 11:56:
[...]
Vrijdag bestelt bij Amazon.co.uk... wordt vandaag door TNT afgeleverd (killzone bundel)
PSN: sjaak99 //
Verwijderd
Verwijderd
Ja, de kale Playstation 4, dit voor een prijs van 450-500 euro.. licht er natuurlijk ook aan wanneer ik hem geleverd krijg.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq