Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:27:
[...]

Ja, de kale Playstation 4, dit voor een prijs van 450-500 euro.. licht er natuurlijk ook aan wanneer ik hem geleverd krijg.

Maar hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen :)
Benieuwd wanneer wehkamp gaat uitleveren, op de mijn bestellingen site staat nog gewoon 5 weken dus daar wordt je niet wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrNickert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 16:55
DarkElement schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:21:
[...]

Ik heb 'm 04-12 besteld en niks ontvangen nog.
contact gehad met bol, hopelijk deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
MrNickert schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:30:
[...]

contact gehad met bol, hopelijk deze week nog.
Bij mij staat bij de status al sinds ik heb besteld "verwacht 13-12'

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt dus niet, want ik heb ook een bundel besteld en die komt niet deze week.

Ik raad mensen aan die nog op zoek zijn gewoon de winkels in hun buurt even af te bellen. Heb vanmorgen 4 intertoys verstigingen in de buurt gebeld en 1 bart smit. Bij de bart smit konden ze me vertellen dat er 23 mensen op de wachtlijst staan en er hoogstwaarschijnlijk 4 geleverd kregen. Bij 1 van de intertoys vestigingen zeiden ze dat er 7 mensen op de wachtlijst staan, ook zij kregen er 4 geleverd waarschijnlijk. Ze zei dat ik donderdag of vrijdagavond het best even terug kon bellen om te informeren of er mensen zijn die hem niet zijn gaan ophalen, want ze hield ze niet langer dan 1 dag voor hun vast.

Daarnaast heb ik gister met media markt heerlen gebeld, zij zeiden dat het goed zou kunnen nog in de tweede levering te komen als ik vandaag nog zou bestellen. Media markt maastricht was echter volledig uitverkocht. De vrouw bij intertoys zei daarnaast dat er gister een meneer van media markt bij hun was die zei dat ze nog genoeg op voorraad hadden in de tweede levering. Ze wist echter niet of deze van heerlen of maastricht was, maar alles wijst erop dat dit heerlen moet zijn geweest.

Om een lang verhaal kort te maken, bel even naar de winkels bij je in de buurt als je nog kans wil maken op de tweede levering, dat is mijn tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:47:
[...]

Klopt dus niet, want ik heb ook een bundel besteld en die komt niet deze week.

Ik raad mensen aan die nog op zoek zijn gewoon de winkels in hun buurt even af te bellen. Heb vanmorgen 4 intertoys verstigingen in de buurt gebeld en 1 bart smit. Bij de bart smit konden ze me vertellen dat er 23 mensen op de wachtlijst staan en er hoogstwaarschijnlijk 4 geleverd kregen. Bij 1 van de intertoys vestigingen zeiden ze dat er 7 mensen op de wachtlijst staan, ook zij kregen er 4 geleverd waarschijnlijk. Ze zei dat ik donderdag of vrijdagavond het best even terug kon bellen om te informeren of er mensen zijn die hem niet zijn gaan ophalen, want ze hield ze niet langer dan 1 dag voor hun vast.

Daarnaast heb ik gister met media markt heerlen gebeld, zij zeiden dat het goed zou kunnen nog in de tweede levering te komen als ik vandaag nog zou bestellen. Media markt maastricht was echter volledig uitverkocht. De vrouw bij intertoys zei daarnaast dat er gister een meneer van media markt bij hun was die zei dat ze nog genoeg op voorraad hadden in de tweede levering. Ze wist echter niet of deze van heerlen of maastricht was, maar alles wijst erop dat dit heerlen moet zijn geweest.

Om een lang verhaal kort te maken, bel even naar de winkels bij je in de buurt als je nog kans wil maken op de tweede levering, dat is mijn tip.
Dat jij deze week je bundel niet zal ontvangen wilt niet inhouden dat niemand anders hem zal krijgen. Mensen die de bundel bij Wehkamp hebben besteld vanaf 29 november krijgen hem namelijk wel opgestuurd. Alleen hebben ze niet iedereen kunnen voorzien van een exemplaar. Er zijn er tussen 29 november en 3 december natuurlijk veel meer besteld dan er geleverd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanny_83 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:55:
[...]

Dat jij deze week je bundel niet zal ontvangen wilt niet inhouden dat niemand anders hem zal krijgen. Mensen die de bundel bij Wehkamp hebben besteld vanaf 29 november krijgen hem namelijk wel opgestuurd. Alleen hebben ze niet iedereen kunnen voorzien van een exemplaar. Er zijn er tussen 29 november en 3 december natuurlijk veel meer besteld dan er geleverd kunnen worden.
Heb je het nieuwsbericht uberhaupt wel gelezen? Ik citeer:

"Ook Wehkamp heeft haar klanten een e-mail verzonden. Mensen die bij Wehkamp een PS4 bundel hebben besteld, krijgen het deze week opgestuurd. Mensen die alleen een losse PS4 exemplaar hebben gekocht moeten helaas nog wachten."

Dat is waar ik op reageer, en dus heb ik gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Laatst online: 11-08 12:57
Als je de stelling zo zwart-wit bekijkt heb jij inderdaad gelijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
gnauw schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:30:
[...]

Benieuwd wanneer wehkamp gaat uitleveren, op de mijn bestellingen site staat nog gewoon 5 weken dus daar wordt je niet wijzer van.
Eind deze week/begin volgende week,zit wel goed.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu bestelbaar op Amazon.de de PS4 + Knack + Killzone + DriveClub. Is nog niet leverbaar maar wel vandaag erop gezet. Misschien het zelfde verhaal als bij de Wehkamp killzone bundels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassauw22
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 16:27
--excuses--

[ Voor 90% gewijzigd door lassauw22 op 10-12-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 19:51
Zie hem inderdaad nu ook op de website van Bart Smit. Nog geen bundel gezien trouwens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:23
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:46:
Zie hem inderdaad nu ook op de website van Bart Smit. Nog geen bundel gezien trouwens.....
Hij is toch alleen te reserveren via Bart Smit? Dat staat er toch een hele tijd op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
macweeds schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:48:
[...]

Hij is toch alleen te reserveren via Bart Smit? Dat staat er toch een hele tijd op?
Nope, als je er echt op zoekt kun je hem bestellen en direct afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-09 10:12
Raikkonen_WC schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:49:
[...]

Nope, als je er echt op zoekt kun je hem bestellen en direct afrekenen.
http://www.bartsmit.com/playstation-4-2e-levering

credits voor iemand op de slowchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb besteld, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnyR
  • Laatst online: 28-04 09:56
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:38:
Nu bestelbaar op Amazon.de de PS4 + Knack + Killzone + DriveClub. Is nog niet leverbaar maar wel vandaag erop gezet. Misschien het zelfde verhaal als bij de Wehkamp killzone bundels?
Coole bundel inderdaad, alleen driveclub komt pas in maart ofzo uit toch?
Denk niet dat de meeste hier zolang kunnen wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Is het ook echt zeker dat je hem dan krijgt bij de tweede levering? Er staat namelijk nergens een datum o.i.d.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Wow, die was belachelijk snel op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
Nostordici schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:57:
[...]

Wow, die was belachelijk snel op :P
jaa 75 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Sebastiaan92 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:57:
[...]

Is het ook echt zeker dat je hem dan krijgt bij de tweede levering? Er staat namelijk nergens een datum o.i.d.
In de mail levering binnen 2 dagen maar dit is volgens mij standaard. Pagina is nu offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
Sebastiaan92 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 13:57:
[...]

geen idee, maar dit was hetzelfde met de eerste levering. de mensen hadden 2 dagen van te voren besteld en kregen hem op de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Ik heb hem ook meteen besteld en betaald, benieuwd of we hem snel krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er op tijd bij gelukkig. Status is nu al gewijzigd van verwerkt naar wordt ingepakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Ik zit nog in het betaalproces.... Hopen dat het goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Acceptgiro werd geweigerd jammer genoeg, daarna moest ik opnieuw beginnen.
Mijn ordernummer eindigt op 573.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
Woow thanks ik heb m kunnen bestellen en betalen...! Zou het dan toch...? Doei wehkamp hoi bartsmit.

Nu wel 2 ps4s betaald maarja kom er vast wel van een af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Ben het geld kwijt. Nu afwachten of ik hem krijg deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
mijn status is nu van; wordt verwerkt naar> wordt ingepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Mijn bestelling helaas mislukt, ideal betaling ging mis.

Ik zie geen bundel bij ze voorbij komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
OMG, heb dus echt al een T&T van bartsmit, niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:10:
OMG, heb dus echt al een T&T van bartsmit, niet gek.
Zo snel, hoe laat heb je besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, Annuleer dan bij Wehkamp wanneer je hem hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Volgens mij gaan er nog een hoop mensen WEER teleurgesteld worden. Ik weet zeker dat meer dan 75 mensen een PS4 hebben besteld via die link daarnet.
Jammer dat het nooit 'real-time' is, waardoor er achteraf ook geen mensen teleurgesteld moeten worden. Of heb ik ongelijk? ;w

[ Voor 5% gewijzigd door JackL89 op 10-12-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tannay60 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:11:
[...]

Zo snel, hoe laat heb je besteld dan?
10 minuten geleden, echt heel ziek en heel oneerlijk maar morgenochtend wordt de PS4 van BS dus bezorgd, vrij ziek dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:13:
Volgens mij gaan er nog een hoop mensen WEER teleurgesteld worden. Ik weet zeker dat meer dan 75 mensen een PS4 hebben besteld via die link daarnet.
Jammer dat het nooit 'real-time' is, waardoor er achteraf mensen teleurgesteld moeten worden. Of toch niet? ;w
Volgens mij zijn er wel meer mensen teleurgesteld. Ik heb een reservering bij Bart Smit gedaan weken geleden. Mensen konden nu de pagina openen en bestellen. Wat is die reservering waard?
Als de PS4 ooit een keer volop te krijgen is dan krijg ik zeker een berichtje van ze om er eentje te bestellen. :(

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:14:
[...]

10 minuten geleden, echt heel ziek en heel oneerlijk maar morgenochtend wordt de PS4 van BS dus bezorgd, vrij ziek dit.
wat is je bestelnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:13:
Jammer dat het nooit 'real-time' is, waardoor er achteraf ook geen mensen teleurgesteld moeten worden. Of heb ik ongelijk? ;w
Nee hoor.als je bij het zoekveld van de website BS "playstation 4 tweede levering" invoer kon je hem zo bestellen. Inmiddels via twitter al bevestiging dat hij morgen geleverd gaat worden

[ Voor 51% gewijzigd door maswa1414 op 10-12-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Hier ben ik ook benieuwd naar, aangezien mijn status nog niet gewijzigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie.2000
  • Laatst online: 03-02-2021
En bedankt voor de gene die mijn reservering bij bs webshop wegkaapt. Handig van jullie om die link te posten. Vissen diegene die wel rustig staan te wachten achter het net. Zielig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
FireFly3k schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:15:
[...]

Volgens mij zijn er wel meer mensen teleurgesteld. Ik heb een reservering bij Bart Smit gedaan weken geleden. Mensen konden nu de pagina openen en bestellen. Wat is die reservering waard?
Als de PS4 ooit een keer volop te krijgen is dan krijg ik zeker een berichtje van ze om er eentje te bestellen. :(
Dat snap ik ook niet, heel onlogisch. We wachten het maar af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
Richie.2000 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:19:
En bedankt voor de gene die mijn reservering bij bs webshop wegkaapt. Handig van jullie om die link te posten. Vissen diegene die wel rustig staan te wachten achter het net. Zielig hoor.
Welkom in de grote mensen wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Was het grote kz bundel?

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:20:
[...]

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie.2000
  • Laatst online: 03-02-2021
JackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:20:
[...]

Goh wat een kansloze reactie, had niks anders verwacht. Veel plezier met je ps4 baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
houden we het netjes en volwassen mede tweeakters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filosooff
  • Laatst online: 02-04 11:00
Richie.2000 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:24:
[...]

Goh wat een kansloze reactie, had niks anders verwacht. Veel plezier met je ps4 baby
Vond jou reactie anders heel volwassen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
[...]

Het is eigenschuld van bart smit,ze moesten die link veranderen naar max 1 bestelling.Alleen dat is al moeilijk voor hun pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
[...]

Niet kansloos, maar gewoon de realiteit. Ik heb nog geen PS4... eerst zien, dan geloven. Ik gun jou er ook 1! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nee kale versie. Verder is dit heel raar van BS. Heb al lang geleden een reservering geplaatst maar daar heb ik niks van gehoord. Verder net mijn bestelling bij coolblue/wehkamp/bol geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de release dag gebeurde dit ook bij de Intertoys als ik het goed had. Heb hem net ook besteld en ik geloof het pas wanneer de postbezorger aan de deur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:27:
[...]

Nee kale versie. Verder is dit heel raar van BS. Heb al lang geleden een reservering geplaatst maar daar heb ik niks van gehoord. Verder net mijn bestelling bij coolblue/wehkamp/bol geannuleerd.
Kijk, that's the spirit! Gelijk de andere orders annuleren omdat je iemand anders ook iets gunt!
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, maar ik wil even wat duidelijkheid. Heeft er eigenlijk iemand een bevestiging gekregen dat hij zijn kale ps4 krijgt in de 2e levering (Wehkamp). Want tot nu toe zie ik alleen maar mensen die een bundel krijgen? Zou mij dus logisch lijken dat Wehkamp bijvoorbeeld deze week de bundels krijgt en volgende week wat kale ps4's. Ik kan ook helemaal mis zitten en dat mensen wel een kale ps4 uit de 2e levering van Wehkamp krijgen, maar die heb ik hier nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassauw22
  • Laatst online: 26-08 16:27
Track & Trace code is binnen, wordt morgen bezorgd. Bedankt Bart Smit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:28:
Oke, maar ik wil even wat duidelijkheid. Heeft er eigenlijk iemand een bevestiging gekregen dat hij zijn kale ps4 krijgt in de 2e levering (Wehkamp). Want tot nu toe zie ik alleen maar mensen die een bundel krijgen? Zou mij dus logisch lijken dat Wehkamp bijvoorbeeld deze week de bundels krijgt en volgende week wat kale ps4's. Ik kan ook helemaal mis zitten en dat mensen wel een kale ps4 uit de 2e levering van Wehkamp krijgen, maar die heb ik hier nog niet gezien.
Denk dat ze die kale rond 20 december binnenkrijgen 3e levering.

Meestal stuurt bartsmit eerder mails om te bestellen,nog niks voor de grote kz bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lassauw22 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:30:
Per email of via je BS account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trissiev
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:31:
[...]

account, heb hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:03

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, dus ik kan morgen weer een paar mensen in mijn friends list verwachten :p

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
[...]

Zal beide zijn,was laatst ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:27:
[...]

Ook een reservering geplaatst maar niks gehoord. Net te laat voor die link. Better luck next time :) Ik probeer ondertussen wel wat informatie uit MyCom te slaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
BlackthunderAwf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:32:
[...]

Ook een reservering geplaatst maar niks gehoord. Net te laat voor die link. Better luck next time :) Ik probeer ondertussen wel wat informatie uit MyCom te slaan..
Mycom is pas 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Waar vind je die informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhm :

Ritish ‏@Renesism 10m
@bartsmitcom kunnen alle mensen die vandaag de PS4 hebben besteld het morgen wel verwachten? Er is namelijk veel onduidelijkheid..
Beantwoorden Retweeten Favoriet Meer Openen

Bart Smit ‏@bartsmitcom 8m
@Renesism Hi, wat bedoel je met 'veel onduidelijkheid'? Alle bestellingen die vandaag voor 21:00 zijn geplaatst, worden morgen thuisbezorgd.

Jacky Buijnsters ‏@JackL89 38m
@bartsmitcom Ik heb zojuist een ps4 besteld. Maar wanneer weet ik of deze daadwerkelijk deze week geleverd wordt?

Bart Smit ‏@bartsmitcom 36m
@JackL89 Dat kan je met elke bestelling wel afvragen. Je ontvangt hem morgen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
lassauw22 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:30:
Ja ik ook al een T&T die gasten zijn echt snel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Heb een klacht ingediend bij BS, rare gang van zaken. Heb ook al tijd terug een reservering geplaatst en hoor er niks van. En nu gaan er ineens een aantal over de toonbank voor mensen die vandaag besteld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:28:
Op de release dag gebeurde dit ook bij de Intertoys als ik het goed had. Heb hem net ook besteld en ik geloof het pas wanneer de postbezorger aan de deur staat.
Bart Smit deed dit ook op de release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Laatst online: 22-09 22:44
Ik kreeg een mailtje dat ik bij de 1e levering zat, had niet besteld was uitverkocht. Verder ook geen mailtje gehad om bij de 2e levering te bestellen.

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Mensen die besteld hadden,konden jullie de datum zien wanneer die bezordg wordt?
Ik zit nu in bestelproces maar zie geen datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
ehhm :

Ritish ‏@Renesism 10m
@bartsmitcom kunnen alle mensen die vandaag de PS4 hebben besteld het morgen wel verwachten? Er is namelijk veel onduidelijkheid..

Bart Smit ‏@bartsmitcom 8m
@Renesism Hi, wat bedoel je met 'veel onduidelijkheid'? Alle bestellingen die vandaag voor 21:00 zijn geplaatst, worden morgen thuisbezorgd.

Jacky Buijnsters ‏@JackL89 38m
@bartsmitcom Ik heb zojuist een ps4 besteld. Maar wanneer weet ik of deze daadwerkelijk deze week geleverd wordt?

Bart Smit ‏@bartsmitcom 36m
@JackL89 Dat kan je met elke bestelling wel afvragen. Je ontvangt hem morgen.
Ha dat was mijn tweet, helaas echt geannuleerd. Had om 14.00 besteld. Toen ik keek zei men dat er nog 20 stuks over was. Wie als eerste heeft betaald wie als eerste een nummer heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Bij mij staat er nog altijd is klaar voor verwerking. Volgens het mailtje bij de bestelling zou hij morgen moeten komen. Maar dat is maar afwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Die mails zijn al versuurd om te bestellen voor 2e levering,net contact gehad met bs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 21:43
Quido schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:40:
Heb een klacht ingediend bij BS, rare gang van zaken. Heb ook al tijd terug een reservering geplaatst en hoor er niks van. En nu gaan er ineens een aantal over de toonbank voor mensen die vandaag besteld hebben...
Ik heb er ook een klacht over ingediend, maar ik denk dat Bart Smit er niet mee kan zitten. Verkocht is verkocht.
Aan de telefoon zeiden ze ook dat het niet mogelijk was zonder reservering er eentje te bestellen.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
FireFly3k schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:51:
[...]

Ik heb er ook een klacht over ingediend, maar ik denk dat Bart Smit er niet mee kan zitten. Verkocht is verkocht.
Aan de telefoon zeiden ze ook dat het niet mogelijk was zonder reservering er eentje te bestellen.
Zeiden ze tegen mij ook,maar twijfel erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anders klacht indienen bij consumentenbond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BS: Uw bestelling wordt ingepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd boys die een ps4 bij bartsmit hebben weten te bemachtigen! En nog een snelle levering ook! Ik hoop mijn wehkamp bundel deze week te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armin!
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-04 19:31
MediaMarkt: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 21:52
Inderdaad erg vervelend voor de mensen die al geruime tijd een pre order bij de BS hadden staan. Gister zag ik de link voor de 2e levering al voorbij komen, toen stond die nog op reserveren. Vanmiddag om 13:56 besteld met bestelnummer 565 en inmiddels is de status aangepast naar Uw bestelling wordt ingepakt.

De pre order die ik bij de Wehkamp en bol.com had staan heb ik alvast gecanceld. 1 exemplaar lijkt mij voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:52:
Kan me er wel heel erg druk over maken maar wat gaan ze er aan doen? Heb het idee dat het niet de moeite is. Hoe jammer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
[...]

BS account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:52:
Op welke grond? Product is uitverkocht, terwijl ik had gereserveerd? Ik heb het vermoeden dat Bart Smit andere voor laat gaan. Alsjeblieft zeg, consumentenbond zal waarschijnlijk zeggen dat Bart Smit je een PS4 moeten leveren, dat zullen ze ook doen als ze weer nieuwe binnen krijgen.

Waarschijnlijk is iedereen die gereserveerd heeft al op de hoogte gesteld per email, de link die open ging waren waarschijnlijk mensen die niks met hun reservering hadden gedaan. Zo ging het de vorige keer ook, toen hoorde ik niemand klagen dat zijn reserveringslink niet meer werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die net bij BS hebben besteld je bestelling wordt geannuleerd - https://twitter.com/bartsmitcom/status/410406635257868288

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maswa1414
Nostordici schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:55:
[...]

Op welke grond? Product is uitverkocht, terwijl ik had gereserveerd. Ik heb het vermoeden dat Bart Smit andere voor laat gaan. Alsjeblieft zeg, consumentenbond zal waarschijnlijk zeggen dat Bart Smit je een PS4 moeten leveren, dat zullen ze ook doen als ze weer nieuwe binnen krijgen.

Waarschijnlijk is iedereen die gereserveerd heeft al op de hoogte gesteld per email, de link die open ging waren waarschijnlijk mensen die niks met hun reservering hadden gedaan. Zo ging het de vorige keer ook, toen hoorde ik niemand klagen dat zijn reserveringslink niet meer werkte ;)
Je kan op de site vab BS in het zoekveld "playstation 4 tweede levering"invoeren en je had de kans om te bestellen.Dit kon toen ook 27-11 maar dan voor de eerste levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ze maken je alleen maar bang,er zijn al bestellingen ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag om 14:00 u. bestelling gedaan via de link van Bart Smit.

Huidige status: Uw bestelling wordt ingepakt

Zal ik 'm echt morgen al krijgen, ben benieuwd;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Die link voor megabundel werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:58:
Die link voor megabundel werkt ook.
Welke link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Zal ik hem maar plaatsen,eigen schuld van bartsmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:57:
[...]

Ze maken je alleen maar bang,er zijn al bestellingen ingepakt.
dat zeiden ze bij release ook ja, en toen werden ze gewoon uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet wat het verschil is met een annulering in "reservering" en "bestelling" hoop ik?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Kreeg net deze mail van Mycom.
Wij hebben zeer goed nieuws voor u met betrekking tot uw gereserveerde Playstation 4! Volgende week krijgen we een tweede levering binnen van Sony en u bent één van de gelukkigen die daardoor alsnog de Playstation 4 dit jaar nog in bezit krijgt.

Als u gekozen hebt voor afhalen, betekent dit dat u uw Playstation donderdag of vrijdag zult kunnen afhalen. U ontvangt hierover nog nader bericht. Hebt u gekozen om de Playstation thuis te laten bezorgen, dan kunt u die ook donderdag of vrijdag verwachten en zal je nog een verzendbevestiging ontvangen.

Dat wij op dit moment nog niet kunnen zeggen of het donderdag of vrijdag wordt, heeft te maken met de aanlevering van Sony die altijd kans heeft op een dag vertraging. Wij hopen dat dit uw speelplezier niet belemmert.
Heb er echter al 1, dus lijkt erop dat ik er eentje over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Deze link voor Megabundel werkt ook,staat op pagina 185,ik zeg probeer het maar voor degene die het nog niet hebben.

http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
WiXX schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:03:

[...]

Ik ben in Eindhoven ook op zoek naar een PS4. Wellicht, als jij hem niet gebruikt, kan ik de bestelling van je overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiXX schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:03:

[...]

DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 20-09 01:27
Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:04:
Deze link voor Megabundel werkt ook,staat op pagina 185,ik zeg probeer het maar voor degene die het nog niet hebben.

werkt niet vanuit belgie in elk geval

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:06:
[...]

werkt niet vanuit belgie in elk geval
vanuit NL wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:04:

Thanks! Meteen maar besteld, ben benieuwd!
Wat bedoel je trouwens met pagina 185?

[ Voor 5% gewijzigd door BlackthunderAwf op 10-12-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
BlackthunderAwf schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:08:
[...]

Thanks! Meteen maar besteld, ben benieuwd!
Wat bedoel je trouwens met pagina 185?
Nou in deze forum,stonde deze linka al voor de eerste levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Laatst online: 20-09 01:27
Jammer dat de BS winkel mij niet toelaat behalve in de belgische vestiging... ah well

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Pagina: 1 ... 135 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot