Die had ik ook nog in mijn browser staan, ook gekeken maar toen kreeg ik niks.Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:09:
[...]
Nou in deze forum,stonde deze linka al voor de eerste levering
Ben benieuwd wanneer die binnen komt
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die had ik ook nog in mijn browser staan, ook gekeken maar toen kreeg ik niks.Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:09:
[...]
Nou in deze forum,stonde deze linka al voor de eerste levering
heb je bevestiging via mail gekregen dat je besteld hadVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:10:
ik heb hem ook besteld!
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik had de laatste yes!Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:18:
Inmiddels werkt de link niet meer, dus het heeft er alle schijn van dat...
Ik wacht eerst eens af op die volgende mail, want na dit Mycom debacle weet je het maar nooit met die jongens.Remmetje schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:04:
[...]
Ik ben in Eindhoven ook op zoek naar een PS4. Wellicht, als jij hem niet gebruikt, kan ik de bestelling van je overnemen.
Verwijderd
Dat komt omdat andere winkels de PS4 aan mensen leveren die hebben gepreorderd. Dat doet BS momenteel niet.Versteegrob schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
Damn wat is BS lekker bezig zeg. Alle winkels kunnen pas in januari/februari leveren en BS levert gewoon binnen 24 uur, uit het niets. Heel apart dit
Laat het even weten ik neem hem graag over aangezien ik nog steeds niets van mijn mycom (augustus bestelling) heb gehoord!WiXX schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:
[...]
Ik wacht eerst eens af op die volgende mail, want na dit Mycom debacle weet je het maar nooit met die jongens.
Weet ook niet of dit de kale was die ik had besteld, of degene met het Killzone pakket.
Verwijderd
Verwijderd
29 November?Lunaticc schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:22:
Ik heb er zojuist ook een besteld bij BS, even afwachten!
Heb ook de MediaMarkt in Eindhoven aan de lijn gehad, ze hadden nog geen informatie maar ze wist me te vertellen dat ze er de eerste keer 134 hadden binnengekregen, en dat ze waarschijnlijk ook genoeg krijgen voor de gehele 2e levering (29e besteld).
Die al ook al uitverkocht.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:34:
is er geen link voor de kleine bundel dan?
Die link stond al op tweakers.netVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:35:
Thnx voor het posten van de link kan mijn eigen link niet meer gebruiken nu , handig
Ja meen het,wil je pagina nummer er ook erbij....
Verwijderd
nou vertel sherlockAmaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:40:
[...]
Ja meen het,wil je pagina nummer er ook erbij....
Doe effe moeite en zoek het op
Hou morgenochtend intertoys in de gaten na 6 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:45:
op die link kom ik niet verder dan adresgegegevens,
Kreeg de melding: Minimale besteldbedrag is 0.05. De link is er wel, maar je kant uiteindelijk niks bestellen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:45:
op die link kom ik niet verder dan adresgegegevens,
Verwijderd
Die bestel link heb ik allang gezien , het punt is dat ik zelf de link in me mail heb gehad en hem niet kan gebruiken meer omdat hij gepost is op het forum waardoor ik mis grijp, misschien dat het nu een beetje tot je doordringt .Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:43:
[...]
Doe effe moeite en zoek het op
Hier eentje voor intertoys http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/597871/1
dat zou wat zijn als me dixons reservering wel erdoorheen komt.XDmedal schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:53:
Voor de gene die bij Mycom/Dixons hebben besteld.
De leverancier weet de spanning niet alleen voor jou, maar ook voor mij enorm op te bouwen….
Ik krijg zojuist het bericht dat zij morgen een levering aan ons uit te kunnen leveren.
I’ll keep my fingers crossed en hoop je morgen meer nieuws te brengen.
Mocht je morgen vóór 12:00 uur niets van mij horen, zou je me dan even willen reminden?
dus ze weten nog niet hoeveel maar morgen komt er in ieder geval 1 binnen( ben eerste op de lijst )
Verwijderd
Nee, dit gaat om de levering aan hun centraal magazijn.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:55:
Komt de 2de levering morgen dan in de meeste winkels aan? Ze zeiden tegen mij donderdag of vrijdag.
200 tot 250 euroJackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:59:
Ik weet dat het off-topic is, maar wat is een PS3 nog waard eigenlijk? Ik zit momenteel te vergelijken met andere PS3's op Marktplaats.
Ik heb:
- PS3 (sep 2013), 320GB
- 3 controllers
- 4 games (GTA5, FIFA13, NBA2K13, GT5)
Wat kan ik er nog voor vragen? Scheelt weer in de aanschaf van een PS4.
MM Emmen zei tegen mij 12 december weer bellen, maakte daar zonder pre-order nog een kansje namelijk, maar heb nu al een bestelling bij BS die word ingepaktVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:55:
Komt de 2de levering morgen dan in de meeste winkels aan? Ze zeiden tegen mij donderdag of vrijdag.
Thanks. 2013 moest 2012 zijn by the way.
Verwijderd
Zelfde, maar nog niet te vroeg juichenJackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:59:
Ik weet dat het off-topic is, maar wat is een PS3 nog waard eigenlijk? Ik zit momenteel te vergelijken met andere PS3's op Marktplaats.
Ik heb:
- PS3 (sep 2012), 320GB
- 3 controllers
- 4 games (GTA5, FIFA13, NBA2K13, GT5)
Wat kan ik er nog voor vragen? Scheelt weer in de aanschaf van een PS4.
Kan 'm nog steeds bestellen hoor... Sta al op het ideal scherm...Amaze86 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:19:
De megabundel is uitverkocht.Waren maar 72 stuks op het begin.
Kan zijn dat ze paar geannuleerd hebben.Brutal1ty schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:06:
[...]
Kan 'm nog steeds bestellen hoor... Sta al op het ideal scherm...
Verwijderd
Waarom lukt mij dit nou nooit... Zucht...Brutal1ty schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:06:
[...]
Kan 'm nog steeds bestellen hoor... Sta al op het ideal scherm...
Dit wil nog niks zeggen.Tovenaar schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:09:
[...]
Waarom lukt mij dit nou nooit... Zucht...
Verwijderd
Wat is dit nou weer voor een 'glazen bol" vraag. Vraag het anders aan een medewerker van de webshop ?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:16:
mediamarkt webshop nog steeds meldingen als bestelling verzonden naar magazijn. gaan die nog duidelijkheid geven?
Ik heb zojuist een mail van BS ontvangen dat hij binnen 2 dagen geleverd zou moeten worden... Ik heb hier echter alsnog mijn grootste twijfels bij, dus ik zal laten weten of ze hun woord nakomen
Verwijderd
Wellicht weet iemand het. Maar bedankt dat je als een dropmongool reageert.Beakzz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:19:
[...]
Wat is dit nou weer voor een 'glazen bol" vraag. Vraag het anders aan een medewerker van de webshop ?
Verwijderd
Hoelaat heb jij besteld bij mij staat nog uw bestelling wordtJackL89 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:01:
[...]
Thanks. 2013 moest 2012 zijn by the way.![]()
Meer mensen mee eens?
Mijn PS4 bestelling wordt in ieder geval ingepakt (Bart Smit)!
Verwijderd
Verwijderd
ik heb mijn ps3 phat met gta v en 1 controller weggedaan voor 150euVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:02:
[...]
Zelfde, maar nog niet te vroeg juichen
Verwijderd
Verwijderd
Heb vaker bij BS besteld in de webshop en kreeg toen altijd pas in de avond de Track & Trace code, dus maak je geen zorgen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:36:
Iemand nog nieuws over zijn Bartsmit bestelling ? . om 15:07 besteld, wordt nog ingepakt...
Verwijderd
Tnx, Heb namelijk nooit daar besteld. Dat wordt even verlof opnemen tot 2015 als ie binnen is:PVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:38:
[...]
Heb vaker bij BS besteld in de webshop en kreeg toen altijd pas in de avond de Track & Trace code, dus maak je geen zorgen.
Verwijderd
Maat, je roept al sinds vorige week maandag "deze week komt een nieuwe levering". Dus je had zeker geen gelijk. Als je jezelf blijft herhalen, zal er vanzelf wel een week komen dat je het goed hebt...Jay47 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:26:
Mensen die mij niet geloofden, zie je nu wel dat ik gelijk had qua levering! En 3de levering is voor kerst rond 20 dec! Trouwens Wehkamp levert grote Killzone bundel uit, kale PS4 nog niet.
PSN: sjaak99 //
Verwijderd
Neem aan dat dit voor reserveringen zijn en niet voor degene die al hebben kunnen bestellen vandaag ?m-unit schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:50:
antwoord van BS op mijn klacht dat de mensen die gereserveerd hadden niet benaderd zijn:
Beste klant,
Door een probleem heeft korte tijd de Playstation4 op onze website gestaan.
Bart Smit heeft ook bij de tweede levering minder consoles geleverd heeft gekregen dan verwacht en de belangstelling blijft boven verwachting zeer groot waardoor het niet mogelijk is om alle reserveringen uit te kunnen leveren.
De toezegging wordt gedaan op volgorde van reservering.
Mocht er een afzegging zijn dan wordt de PS4 toegewezen aan de eerstvolgende op de reserveringslijst.
Zodra een volgende zending met PS4 consoles beschikbaar is zullen wij de klanten die gereserveerd hadden ook in volgorde van tijdstip van reservering hierover informeren.
Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor deze situatie en hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Dat is mij dus ook niet helemaal duidelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:53:
[...]
Neem aan dat dit voor reserveringen zijn en niet voor degene die al hebben kunnen bestellen vandaag ?
PSN: sjaak99 //
Verwijderd
Verwijderd
haha, true that. ben benieuwd of ze dan genoeg hebben om al die bestellingen te kunnen verzenden.Nostordici schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:05:
[...]
[afbeelding]
Maar wat in deze email staat is dat ze een fout hebben gemaakt met die link. Daardoor kunnen ze nu niet alle reserveringen uitleveren. Er staat niet dat ze bestelde PS4's gaan annuleren. Kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, omzet is omzet.
Was te verwachten, was ook redelijk laat met het pre-orderen van de XL daar. 22 November.Beste klant,
WU ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.
Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.
Met vriendelijke groet,
info@mycom.nl
Verwijderd
Verwijderd
Ook net ontvangen! 25 augustus besteld!Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:10:
zojuist van my.comfuckers
Beste klant,
WU ontvangt deze e-mail met betrekking tot de door u gereserveerde Playstation 4. Zoals wij op onze website al hadden aangegeven en we u ook hebben laten weten per e-mail, is de levertijd lange tijd onduidelijk geweest. We hebben nu van Sony te horen gekregen dat wij dit jaar geen extra shipment zullen ontvangen. Dit betekent voor u helaas dat u in 2013 geen Playstation 4 zult ontvangen. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van meer consoles, zullen wij u op de hoogte brengen.
Onze excuses voor het ongemak, maar wij hebben alles in het werk gesteld om meer voorraad te krijgen van Sony. Dat is helaas niet gelukt.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Verwijderd
ahahah ik snap je man beterschap nog:PVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:13:
dikke emtionele schadevergoeding vragen, ben door dit bericht niet meer in staat om te werken en zie het leven niet meer zitten ahahaha
Verwijderd
Ik zie je al bij de ARBO zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:13:
dikke emtionele schadevergoeding vragen, ben door dit bericht niet meer in staat om te werken en zie het leven niet meer zitten ahahaha
Verwijderd
Verwijderd
Juist.. Een bestelling is iets anders dan een reservering...Nostordici schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:05:
[...]
[afbeelding]
Maar wat in deze email staat is dat ze een fout hebben gemaakt met die link. Daardoor kunnen ze nu niet alle reserveringen uitleveren. Er staat niet dat ze bestelde PS4's gaan annuleren. Kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen, omzet is omzet.
Nog steeds geen T&T dan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 16:36:
Iemand nog nieuws over zijn Bartsmit bestelling ? . om 15:07 besteld, wordt nog ingepakt...
Verwijderd
wel bericht dat T&T nog moet komen, maar niet gehad per mail. alweer 2 uur verder.maswa1414 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:20:
[...]
Nog steeds geen T&T dan?
Ik had die eigenlijk binnen 1,5 uur al.
Blijft wel op ingepakt staan, maar dat is normaal bij BS![]()
Vanavond tussen 20:00 en 21:00 komt de status op verzonden
Lijkt me juridisch gezien feitelijk juistVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:20:
[...]
Juist.. Een bestelling is iets anders dan een reservering...
Staat die T&T dan niet bij je bestelhistorie in je BS account??Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:21:
[...]
wel bericht dat T&T nog moet komen, maar niet gehad per mail. alweer 2 uur verder.
Verwijderd
Negative....*ggguuuhhggg*maswa1414 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:22:
[...]
Staat die T&T dan niet bij je bestelhistorie in je BS account??
Nee, kan gewoon mijn bestelhistorie bekijken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:23:
bart smit site ligt plat iemand hetzelfde?
Verwijderd
ik had killzone pakket en niet kale pakket. Weet niet of dat uitmaaktmaswa1414 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:22:
[...]
Staat die T&T dan niet bij je bestelhistorie in je BS account??
ik heb kale ps4 en binnen 1,5 uur al T&T,weet niet hoe het me de bundel zitVerwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:25:
[...]
ik had killzone pakket en niet kale pakket. Weet niet of dat uitmaakt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq