Nice, vraag ik me af hoe ze al zosnel aan een nieuwe bundel komen....jakz schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:33:
Afgelopen vrijdag mijn kapotte ps4 afgeleverd bij bs. Vandaag al een telefoontje dat er een nieuwe bundel ligt te wachten. Is toch snel gegaan! Net vandaag mijn controller op de post gedaan voor een RMA. De trigger zit vast ("veel voorkomend probleem bij veel spelen). Heb er zo'n 15 uur fifa mee gespeeld en toen begon de ellende
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:34:
Ik vroeg die kerel meteen om zijn email adres zodat ik pdfje van mediamarkt kon doorsturen, mijn advertentie was dan ook incl bon van mediamarktDe politie heb ik meerdere malen aangegeven dat ik van alles facturen heb, maar ze zijn er geen enkele keer op in gegaan en hebben ook niet om facturen gevraagd.
Ik denk dat later vandaag toch maar ff blogartikeltje schrijf, daar kunnen we hier verder over lullen
Verwijderd
Ze waren uiterst grof en onbeschoft, misschien dat ik een blog artikel schrijf met details. Ik ben bijvoorbeeld ook gelicencieerd schutter, en mijn luchtdruk wapens lagen in de woonkamer. Schreeuwt er een agent naar boven : WAPENS IN HUIS!! andere komt naar beneden rennen, GEWELDIG haha. 'Waar zijn je papieren!?!?' Uh.. ik heb een KNSA pasje..?
Dat is toch ook mijn vraag - misschien beter lezen de volgende keer?Versteegrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:31:
[...]
Wie zegt dat hij hem niet wil afstaan?
Ik vind de vraag van die koper om de factuur in dit geval heel normaal - niets vreemds aan als je een apparaat nog geen twee dagen in je bezit hebt en de verkoper hem voor woekerprijzen wilt doorverkopen.
Als ik overigens ergens aan de deur kom en ik zie een wapen op de salontafel liggen en je doet moeilijk over de factuur onder het mom van vroeg gepreordered (alsof dat er toe doet), zou ik ook even met de jongens in het blauw bellen.
Kan me voorstellen dat iemand het dan niet vertrouwd.
Vind jij het normaal dan dat er wapens open en bloot op een salontafel in een huis liggen?
Ook al gaat het om een luchtdrukpistool - de meeste mensen hebben zo'n ding nog nooit gezien!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 14:41 ]
ik zou even je rechts bijstand bellen het verhaal uitleggen en dan in overleg met hun melding maken.
Verwijderd
Doet de politie een keer haar werk is het weer niet goed.medal schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:40:
ik zou even je rechts bijstand bellen het verhaal uitleggen en dan in overleg met hun melding maken.
Je hebt toch ook gelezen dat er 'wapens' in huis lagen of niet?
Is het dan raar dat iemand belt met de politie?
Even voor de duidelijkheid.
Koper 1 heeft NIKS gezien van de binnenkant van mijn woning op de entree na, geen wapens, geen dozen, geen playstations.
De playststion 4 is door mijn broertje naar mij toe gebracht in de entree van de woning (het is overigens zijn PS4) en de koper vroeg of hij nog gesealed was.
Mijn antwoord was dat ze niet gesealed geleverd worden maar gewoon stickertje, dat hij gerust de doos open mag makken etc, ga uw gang maar.
Hij vroeg vervolgens om de bon, en ik gaf aan dat ik die enkel digitaal had als pdf, of hij zijn mailadres kon geven zodat hij deze van mij kon ontvangen.
Hierop gaf hij aan dat hij zich er niet goed bij voelde, we hebben elkaar de hand geschud, en hij is vertrokken.
Hij was samen met zijn vriendin, en zijn vriendin verbaasde zich enigzins van zijn uitspraak.
Deze heer heeft hoogstwaarschijnlijk de politie een anonieme tip gegeven dat ik een partij PS4's op niet legitieme wijze verkregen in mijn woning heb liggen. Op deze tip heeft de ovj een handtekening onder een huiszoekingsbevel gezet.
Exacte woorden van de agent: We hebben een anonieme tip ontvangen dat uw woning vol staat met playstations 4 die eigenlijk alleen op bestelling leverbaar zijn.
p0pster, mijn wapens zijn vrij verkrijgbaar, niet vergunningplichtig, niet herkenbaar als wapens omdat ze in koffers zitten, en de koffers zijn niet vanaf de openbare weg te zien. Enkel de agenten die de huiszoeking deden merkten deze op, en bij navraag gaf mijn vader aan dat het luchtgeweren betrof. (en blijkbaar weet meneer de agent niet hoe de wapenwet in elkaar steekt en schreeuwde om vergunningen)
Verder ben je uiteraard vrij idioot als je een dreiging herkent in geweren (en luchtgeweren lijken geenzins op echte geweren) in een woning, lagen er nou handvuurwapens op tafel, dan snap ik dat je gealarmeerd kan raken.
Koper 1 heeft NIKS gezien van de binnenkant van mijn woning op de entree na, geen wapens, geen dozen, geen playstations.
De playststion 4 is door mijn broertje naar mij toe gebracht in de entree van de woning (het is overigens zijn PS4) en de koper vroeg of hij nog gesealed was.
Mijn antwoord was dat ze niet gesealed geleverd worden maar gewoon stickertje, dat hij gerust de doos open mag makken etc, ga uw gang maar.
Hij vroeg vervolgens om de bon, en ik gaf aan dat ik die enkel digitaal had als pdf, of hij zijn mailadres kon geven zodat hij deze van mij kon ontvangen.
Hierop gaf hij aan dat hij zich er niet goed bij voelde, we hebben elkaar de hand geschud, en hij is vertrokken.
Hij was samen met zijn vriendin, en zijn vriendin verbaasde zich enigzins van zijn uitspraak.
Deze heer heeft hoogstwaarschijnlijk de politie een anonieme tip gegeven dat ik een partij PS4's op niet legitieme wijze verkregen in mijn woning heb liggen. Op deze tip heeft de ovj een handtekening onder een huiszoekingsbevel gezet.
Exacte woorden van de agent: We hebben een anonieme tip ontvangen dat uw woning vol staat met playstations 4 die eigenlijk alleen op bestelling leverbaar zijn.
p0pster, mijn wapens zijn vrij verkrijgbaar, niet vergunningplichtig, niet herkenbaar als wapens omdat ze in koffers zitten, en de koffers zijn niet vanaf de openbare weg te zien. Enkel de agenten die de huiszoeking deden merkten deze op, en bij navraag gaf mijn vader aan dat het luchtgeweren betrof. (en blijkbaar weet meneer de agent niet hoe de wapenwet in elkaar steekt en schreeuwde om vergunningen)
Verder ben je uiteraard vrij idioot als je een dreiging herkent in geweren (en luchtgeweren lijken geenzins op echte geweren) in een woning, lagen er nou handvuurwapens op tafel, dan snap ik dat je gealarmeerd kan raken.
[ Voor 26% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-12-2013 14:48 ]
Levertijd, verkooppunten, prijzen & doorverkoopverhalen.
[ Voor 8% gewijzigd door JackL89 op 02-12-2013 14:48 ]
Ik vind het op zich wel logisch hoor dat ze daar achteraan gaan. Wellicht is er bij jou in de buurt een partij PS4 gestolen en als ze dan van iemand horen dat jij er wellicht in handelt, dan ben je terecht verdacht.
En het in huis hebben van wapens en dure spullen waarvan je de herkomst mogelijk niet kan verklaren helpt dan ook niet mee.
En het in huis hebben van wapens en dure spullen waarvan je de herkomst mogelijk niet kan verklaren helpt dan ook niet mee.
Is je PS4 nog te koop? Zo ja dan heb ik interesse.TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:43:
Even voor de duidelijkheid.
Er was geen redelijke verdenking, enkel het woord van iemand die langs kwam OF mijn advertentie. Er is geen woord gerept over dure spullen of wapens bij ovj die de handtekening zette. Die weet NIKS anders dan 'iemand zei dat er misschien gestolen spullen liggen'. Puur alleen op dat is deze actie gebaseerd.
Om op de wapens terug te komen: De politie WEET dat ik een schutter ben, dat is namelijk iets waar je toestemming voor vraagt. Dat staat gewoon geregistreerd, deze mensen doen hun huiswerk niet en weten werkelijk niks. Ze doen maar wat. Dan vind ik het niet gek dat crimimaliteit hoogtij viert.
Dit is mijn laatste reactie in dit topic over de politie raid, ik ga verder op de blog later
Ik nodig een ieder die daar behoefte aan heeft hetzelfde te doen.
Om op de wapens terug te komen: De politie WEET dat ik een schutter ben, dat is namelijk iets waar je toestemming voor vraagt. Dat staat gewoon geregistreerd, deze mensen doen hun huiswerk niet en weten werkelijk niks. Ze doen maar wat. Dan vind ik het niet gek dat crimimaliteit hoogtij viert.
Dit is mijn laatste reactie in dit topic over de politie raid, ik ga verder op de blog later
Iemand meer info over de korting AH / Wehkamp cadeaubonnen?
Maar is je PS4 nog te koop?TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:52:
Er was geen redelijke verdenking, enkel het woord van iemand die langs kwam OF mijn advertentie. Er is geen woord gerept over dure spullen of wapens bij ovj die de handtekening zette. Die weet NIKS anders dan 'iemand zei dat er misschien gestolen spullen liggen'. Puur alleen op dat is deze actie gebaseerd.
Dit is mijn laatste reactie in dit topic over de politie raid, ik ga verder op de blog laterIk nodig een ieder die daar behoefte aan heeft hetzelfde te doen.
Omg, leer lezen.. Staat verderop bericht dat iemand anders er nu blij mee isVersteegrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:51:
[...]
Is je PS4 nog te koop? Zo ja dan heb ik interesse.
AH wehkamp = 15% korting technisch gezien, het is een leuke actie, duurt alleen even voor je je PS4 hebt.
Saturn heeft ook een leuke actie vandaag, met 20% korting, ik zou voor de saturn actie gaan!
Saturn heeft ook een leuke actie vandaag, met 20% korting, ik zou voor de saturn actie gaan!
Wat vind jij dan dat de politie had moeten doen? Niks?TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:52:
En als jijzelf bij iemand komt met een product wat nieuw in doos is maar er wordt geen bon bij geleverd ' want die is er alleen digitaal cq gephotoshopt wellicht' dan zou je toch ook aangifte kunnen doen?
Feit blijft voor een huiszoekingen bevel is ten alle tijden voor onderzoek nodig om voldoende bewijs te verzamelen. Er moet hard bewijs zijn dat iemand iets illegaals doet. als er dan een huiszoeking komt en er wordt niks gevonden moet het volledige dossier hier van ( informatie over telefoon tabs anonieme tips enz opengelegd kunnen worden naar de beschuldigde )
Mocht het hier gaan om een enkel telefoontje van iemand die het niet vertrouwt zou een ovj nooit een huiszoeking mogen geven en zal deze ten alle tijden zeggen ga maar is kijken daar. Maar dan hebben ze dus geen bevel en hoef je ze niet binnen te laten. Bij twijfel zal een ovj wel een bewijs tot toetreding van een pand geven. Dit is echter iets anders dan een huiszoeking je moet hier politie je huis binnen laten maar mag verder alle medewerking weigeren, dit houdt in als een agent vraagt mag ik in die kast kijken mag je weigeren.
Tenminste zo was het toen ze ooit een keer hier aan de deur stonden.
Het is daarbij ten alle tijden verstandig om bij dit soort gevallen gewoon je verzekering in te schakelen.
Mocht het hier gaan om een enkel telefoontje van iemand die het niet vertrouwt zou een ovj nooit een huiszoeking mogen geven en zal deze ten alle tijden zeggen ga maar is kijken daar. Maar dan hebben ze dus geen bevel en hoef je ze niet binnen te laten. Bij twijfel zal een ovj wel een bewijs tot toetreding van een pand geven. Dit is echter iets anders dan een huiszoeking je moet hier politie je huis binnen laten maar mag verder alle medewerking weigeren, dit houdt in als een agent vraagt mag ik in die kast kijken mag je weigeren.
Tenminste zo was het toen ze ooit een keer hier aan de deur stonden.
Het is daarbij ten alle tijden verstandig om bij dit soort gevallen gewoon je verzekering in te schakelen.
We dwalen compleet af maar het is volslagen belachelijk dat ze op basis van 1 telefoontje een complete huiszoeking gaan doen. Als ik de politie bel dat er iemand super asociaal en gevaarlijk aan het autorijden is doen ze er ook niets op uit. Dus in mijn ogen heeft de politie hier ernstig overdreven gereageerd.Bigfoot schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:55:
[...]
Wat vind jij dan dat de politie had moeten doen? Niks?
En als jijzelf bij iemand komt met een product wat nieuw in doos is maar er wordt geen bon bij geleverd ' want die is er alleen digitaal cq gephotoshopt wellicht' dan zou je toch ook aangifte kunnen doen?
Misschien hadden ze wel aanvullend 'bewijs' of iets wat op bewijs leek. Iig voldoende om de ovj te overtuigen.
Wat wil je weten?mannetje19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:52:
Iemand meer info over de korting AH / Wehkamp cadeaubonnen?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Precies en als ik zie wat hij allemaal verhandeld verbaast het me niet dat de dienstdoend officier van justitie zo snel een handtekening plaatst om 'de blauwe jongens' even op pad te sturen.Bigfoot schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:55:
[...]
Wat vind jij dan dat de politie had moeten doen? Niks?
De hoeveelheid spullen die hij verkoopt (hoe goed de beoordelingen ook zijn) het riekt al met al toch wel een beetje naar een 'handelaartje' in spullen die van de vrachtwagen vallen.
Ze hebben hem blijkbaar in het vizier en of dat terecht of onterecht is daar kan ik niet over oordelen.
Belachelijk dat ze bij een Marktplaats verkoper die één PS4 aanbiedt voor ophalen een huiszoekingsbevel gaan uitvoeren, terwijl er tientallen malafide webshops als paddestoelen uit de grond schieten met allerlei vage nepkeurmerken om vervolgens tienduizenden euro's te stelen van mensen via internet. Ik mag toch aannemen dat al deze vage shops ook een keer hard worden aangepakt. Er wordt veel en veel te weinig gedaan aan oplichting op internet.
On topic: Je kunt dus vanaf morgen de dagdeal gebruiken om een PS4 te gaan bestellen. Dan zou ik alsnog een kale PS4 nemen, en niet een bundel die mogelijk zelfs helemaal niet meer komt. Ligt er aan hoe graag en snel je hem wilt hebben
. Voor de AH korting op Wehkamp cadeabuonnen moet je in het kortingsforum kijken. Er is al een paar keer naartoe gelinked
On topic: Je kunt dus vanaf morgen de dagdeal gebruiken om een PS4 te gaan bestellen. Dan zou ik alsnog een kale PS4 nemen, en niet een bundel die mogelijk zelfs helemaal niet meer komt. Ligt er aan hoe graag en snel je hem wilt hebben
[ Voor 8% gewijzigd door Royeboi op 02-12-2013 15:11 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
'Waar doen ze het toch van!?'
Ontopic:
De dagdeal gaat om 00:00 live maar pas enkele uren later werkt het pas correct niet waar?
Let op: Het kan zijn dat saturn het aantal in te wisselen bonnen per bestelling limiteert, hier zijn ze onduidelijk over. Ik heb in het verleden wel een heel macbook betaald met 150 euro bonnen bij mediamarkt dat ging wel, maar wellicht is dat nu anders.
[ Voor 69% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-12-2013 15:19 ]
Een link, ken der niks over vinden. Waar te bestellen enz....
Scroll hier even naar beneden voor AH/Wehkamp bonnen:mannetje19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:18:
[...]
http://www.ah.nl/bonus#
Saturn bonnen info: [Dinsdag dagdeal] Saturn cadeaukaart
[ Voor 13% gewijzigd door falcon123 op 02-12-2013 15:21 ]
Bonusaanbieding AH van deze week: 15% korting op o.a. wehkamp.nl cadeaubonnenmannetje19 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:18:
[...]
Dus koop je zoveel bonnen als je nodig hebt bij de AH en heb je 15% korting op je product.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Bol.com: "nieuwe bestellingen gemaakt na 29 november zijn 3de levering (+/- 7 weken).
Zo... ik ben 2de levering!!!
Hoe weet je dat?WinterX schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:32:
Bol.com: "nieuwe bestellingen gemaakt na 29 november zijn 3de levering (+/- 7 weken).
Verwijderd
Hor kom je aan die informatie dan?.. Dat zou mooi zijn heb m ook bij bol.com besteld half oktober ergens..WinterX schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:32:
Ja idd.. Hoe weet je dit? Op twitter zeiden ze er vandaag nog niks over en volgens mij is er ook nog geen mail verzonden
http://www.wehkamp.nl/Win...mmer=801239&MaatMagazijn= < daar kan je de 100 euro kadobonnen direct in je winkelmandje pleuren
linkje?WinterX schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:42:
Bol twitter volgen
bedoel je dit?
https://twitter.com/bol_com/status/407456070203092992
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 15:45 ]
Bol.com tweet 12:45
@imshiniing Correct! De levertijd van 7 weken is momenteel alleen voor nieuwe bestellingen. ^MT
(https://twitter.com/bol_com/status/407475513469706240)
@imshiniing Correct! De levertijd van 7 weken is momenteel alleen voor nieuwe bestellingen. ^MT
Ja goed, maar ik zie nergens staan dat die nieuwe bestellingen per '29 november' zijn, misschien gold dat ook al per begin november.WinterX schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:47:
Bol.com tweet 12:45
Vraag me af wannneer bart smit mailtjes gaat rondsturen voor de 2e levering,zat namelijk bij de 2e levering voor de bundel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
"In 2013 ontvangen wij nog een tweede levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd"
Dus tja, de nieuwe bestellingen hebben waarschijnlijk gegarandeerd +- 7 weken! Maar ik denk dat deze medewerker op twitter te snel jouw vraag heeft gelezen, en hij ook niks kan zeggen over de huidige wachttijd
Dus tja, de nieuwe bestellingen hebben waarschijnlijk gegarandeerd +- 7 weken! Maar ik denk dat deze medewerker op twitter te snel jouw vraag heeft gelezen, en hij ook niks kan zeggen over de huidige wachttijd
Das leuk en aardig, maar om van de AH 15% actie te profiteren zul je die kaarten toch echt bij een AH in je buurt moeten halen en afrekenenDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:42:
http://www.wehkamp.nl/Win...mmer=801239&MaatMagazijn= < daar kan je de 100 euro kadobonnen direct in je winkelmandje pleuren
Zoals ik al eerder zei deze week komt een lading PS4's binnen maar deze zijn alleen bedoeld voor preorders, de volgende lading komt voor kerst, dus 20 dec zou je het moeten hebben als je deze lading gemist hebt en mist je een preorder hebt en geen preorder van een week terug maar van weken terug.
Intertoys, BS en MM krijgen een lading binnen!
Vind het toch jammer dat je je bronnen niet kan aantonen, ben nog niet overtuigd, want iedereen roept hier maar datums.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:50:
Zoals ik al eerder zei deze week komt een lading PS4's binnen maar deze zijn alleen bedoeld voor preorders, de volgende lading komt voor kerst, dus 20 dec zou je het moeten hebben als je deze lading gemist hebt en mist je een preorder hebt en geen preorder van een week terug maar van weken terug.
Ok als het zover is dan weet je het, en dan zeg ik told you so.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:51:
[...]
Vind het toch jammer dat je je bronnen niet kan aantonen, ben nog niet overtuigd, want iedereen roept hier maar datums.
Waarom zou ik het verzinnen? Bronnen binnen MM en Intertoys
Heb vanochtend nog een quote gedaan van iemand die hier bij intertoys werkt en die wisten van niks.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:53:
[...]
Ok als het zover is dan weet je het, en dan zeg ik told you so.
Waarom zou ik het verzinnen? Bronnen binnen MM en Intertoys
Het is nu het einde van de dag en nog steeds geen statusupdate. Ben benieuwd naar wat jij te horen krijgt...kazuka schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:09:
[...]
Nou, blijkbaar is mijn 'verzonden' PS4 van Sony.nl foetsie![]()
Donderdagnacht een mail gehad van Sony dat ie naar mijn Kiala afhaalpunt verstuurd is maar de track&trace code werkt nu nog steeds niet. Vanochtend antwoord van Kiala dat die hele order bij hun onbekend is...
Dadelijk maar weer eens bellen met Sony.
EDIT: Nog even Kiala erbij toevoegen. Maakt het zoeken in de topic wat makkelijker.
[ Voor 7% gewijzigd door Robkazoe op 02-12-2013 15:59 ]
Ik was net bij de intertoys hier en die zeiden dat ze er morgen weer een aantal kregen maar die waren bedoeld voor preorders waar ze er nog zo`n +-15 van hadden..
Bij de dixons verwachten ze weer pas wat volgend jaar
Bij de dixons verwachten ze weer pas wat volgend jaar
Verwijderd
Dit soort dingen kun je beter niet hier posten, het zorgt alleen maar voor onrust
[ Voor 78% gewijzigd door Gropah op 02-12-2013 22:50 ]
Klopt, ik zei toen ook dat het vestigings afhankelijk is.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:53:
[...]
Heb vanochtend nog een quote gedaan van iemand die hier bij intertoys werkt en die wisten van niks.
Dit soort reactie's zijn niet nodig
[ Voor 89% gewijzigd door Gropah op 02-12-2013 22:52 ]
Vanochtend eerst 60 min. en verschillende disconnects in de wacht gestaan bij Sony.nl. Daarna m'n verhaal gedaan. Zegt ze "Ja meneer uw PS4 is terug naar ons distributiecentrum in Tilburg omdat uw Kiala afhaalpunt niet meer bestaat"Robkazoe schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:54:
[...]
Het is nu het einde van de dag en nog steeds geen statusupdate. Ben benieuwd naar wat jij te horen krijgt...
Daar heb ik ze vorige week woensdag notabene nog voor gewaarschuwd en toen zeiden ze "Ja meneer we laten Kiala hem naar een ander afhaalpunt in de buurt brengen". Is niet gebeurd dus.
Zodra de PS4 terug is in het distributiecentrum nemen ze contact met mij op (hoewel ik daar na deze ervaring m'n twijfels bij heb) en dan laat ik hem gewoon via TNT afleveren.
Minpunten voor zowel Sony.nl als Kiala dus
Ik was vanmiddag in de MM, bart smit, intertoys en de game mania in rotterdam.
Bij MM zit ik nu dan bij de 3e levering en indicatie daarvan was nog volledig onduidelijk omdat Sony daarin ook erg onduidelijk in was. Alleen voor de 2e levering was er wel enigszins wat duidelijk zei die MM medewerker waarbij ik m'n reservering plaatste.
MM Rdam centrum had tijdens de launch zo'n 80 PS4's binnengekregen zei die MM medewerker.
De 499 bundel komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Alleen kale variant en de killzone(439 euro) pack.
Hij zei dat de 2e levering vanaf 11 december was.
Ik stond nu iets van 11e op de 3e leveringslijst.
Bij Bart smit, kon ik niet meer reserveren ofzo, ze zei dat ze er al veel op de lijst hadden staan ofzo....
Bij Intertoys rdam lijnbaan, Heb ik de 499 variant gereserveerd en daar hadden nog iets van 20 andere mensen daar ook gereserveerd voor de volgende lichting.
Bij launch hebben zij er maar 7 gekregen.
Bij game mania heb ik ook nog kunnen reserveren, maar daar deden ze een beetje geheimzinnig over hoeveel stuks ze er hadden gekregen tijdens launch... in ieder geval ze zij een "aantal"......
Daar zeiden ze dat ik dan pas ong. in januari/februari ééntje zou kunnen krijgen.
Bij MM zit ik nu dan bij de 3e levering en indicatie daarvan was nog volledig onduidelijk omdat Sony daarin ook erg onduidelijk in was. Alleen voor de 2e levering was er wel enigszins wat duidelijk zei die MM medewerker waarbij ik m'n reservering plaatste.
MM Rdam centrum had tijdens de launch zo'n 80 PS4's binnengekregen zei die MM medewerker.
De 499 bundel komt waarschijnlijk ook niet meer binnen. Alleen kale variant en de killzone(439 euro) pack.
Hij zei dat de 2e levering vanaf 11 december was.
Ik stond nu iets van 11e op de 3e leveringslijst.
Bij Bart smit, kon ik niet meer reserveren ofzo, ze zei dat ze er al veel op de lijst hadden staan ofzo....
Bij Intertoys rdam lijnbaan, Heb ik de 499 variant gereserveerd en daar hadden nog iets van 20 andere mensen daar ook gereserveerd voor de volgende lichting.
Bij launch hebben zij er maar 7 gekregen.
Bij game mania heb ik ook nog kunnen reserveren, maar daar deden ze een beetje geheimzinnig over hoeveel stuks ze er hadden gekregen tijdens launch... in ieder geval ze zij een "aantal"......
Daar zeiden ze dat ik dan pas ong. in januari/februari ééntje zou kunnen krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 02-12-2013 16:03 ]
Dat je het niet met iemand eens ben, ala, maar dat kan ook op een andere manier worden overgebrachtVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:56:
ik heb er vrijdag 2 verkocht 1100 euro totaal KACHING!!
Feestdagen komen eraan kan het geld hard gebruiken...ik leg nog 100 euro bij voor een eigen PS4 had geen haast.
Gewoon goed zaken gedaan niks mis mee.
[ Voor 17% gewijzigd door Gropah op 02-12-2013 22:44 ]
Jij had die situatie met dat opgeheven punt ja. Mmm, dan ga ik toch ook maar eens bellen waar mijn pakketje blijft aangezien mijn ophaalpunt nog wel bestaat volgens mijkazuka schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:58:
[...]
Vanochtend eerst 60 min. en verschillende disconnects in de wacht gestaan bij Sony.nl. Daarna m'n verhaal gedaan. Zegt ze "Ja meneer uw PS4 is terug naar ons distributiecentrum in Tilburg omdat uw Kiala afhaalpunt niet meer bestaat"![]()
Daar heb ik ze vorige week woensdag notabene nog voor gewaarschuwd en toen zeiden ze "Ja meneer we laten Kiala hem naar een ander afhaalpunt in de buurt brengen". Is niet gebeurd dus.
Zodra de PS4 terug is in het distributiecentrum nemen ze contact met mij op (hoewel ik daar na deze ervaring m'n twijfels bij heb) en dan laat ik hem gewoon via TNT afleveren.
Minpunten voor zowel Sony.nl als Kiala dus
Verwijderd
Wanneer besteld?DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:09:
Ik kan wel huilen heb net van bol.com gehoord dat ik niet in de 2de levering zit
Hmm ik heb gisteravond bij Wehkamp besteld met als eindcijfers 403, wat volgens @wehkamp betekent dat je in de 2e levering zit.
CoolblueDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:11:
Oké waar kan ik nog bestellen voor een gegarandeerde 2de levering nog dit jaar?
http://www.consoleshop.nl...24542.1.1.utmcsr=(direct)|utmccn=(direct)|utmcmd=(none)&__utmv=-&__utmk=189609131
[ Voor 39% gewijzigd door rolandos582 op 02-12-2013 16:12 ]
Verwijderd
NergensDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:11:
Oké waar kan ik nog bestellen voor een gegarandeerde 2de levering nog dit jaar?
Verwijderd
Hoi DarkElement, hoe weet jij dat? Contact opgenomen? Zelf 3 september besteld.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:09:
Ik kan wel huilen heb net van bol.com gehoord dat ik niet in de 2de levering zit
Alvast bedankt!
https://twitter.com/bol_com/status/407526610737577985 las ook ergens iemand die in oktober had besteld en wel in de 2de levering zat dus jij hebt geluk.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:12:
[...]
Hoi DarkElement, hoe weet jij dat? Contact opgenomen? Zelf 3 september besteld.
Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 16:13 ]
Verwijderd
Das K. met peren! Als ik hetzelfde mailtje krijg ga ik denk ik annuleren.WinterX schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:10:
In zit niet in de 2de levering ;-(((((((((
18 nov besteld.
Niet meer kut playstation4club!!!!!
Wordt dan toch niets meer voor de kerstvakantie.
Dan koop ik er liever een met korting en sluit ik wel weer achteraan in de rij.
Geen zin om dan voor de volle mep zo lang te moeten wachten.
Coolblue laat heel weinig los over de leveringsdata en positie op wachtlijst om teleurstelling te voorkomen..
Net bij de MM in Eindhoven geweest, deze zei dat het ongeveer twee weken duurde voordat ze de PS4 hebben.
Net bij de MM in Eindhoven geweest, deze zei dat het ongeveer twee weken duurde voordat ze de PS4 hebben.
Bol.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:16:
Shit ik kan niet met acceptgiro betalen bij Wehkamp, daar wilde ik een gokje wagen, bij coolblue moet ik aanbetalen, waar kan dit verder nog wel?
Wachten op BS link en dan vooraan in de rij staan met al de maanden oude wachtende achter jeDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:16:
Shit ik kan niet met acceptgiro betalen bij Wehkamp, daar wilde ik een gokje wagen, bij coolblue moet ik aanbetalen, waar kan dit verder nog wel?
Hmm raar heb gister nog besteld en heb acceptgiro gekozen, en laatste order nr's zijn 304.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:16:
Maar je kan volgens mij alleen acceptgiro kiezen als je daar wat eerder besteld hebt
Kan het altijd op het mailadres van mijn vader proberen, die heeft daar talloze keren dingen besteld.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:19:
[...]
Hmm raar heb gister nog besteld en heb acceptgiro gekozen, en laatste order nr's zijn 304.
Maar je kan volgens mij alleen acceptgiro kiezen als je daar wat eerder besteld hebt
Zou ik zker doenDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:20:
[...]
Kan het altijd op het mailadres van mijn vader proberen, die heeft daar talloze keren dingen besteld.
Het zal wel aan mij liggen maar waarom zou je perse NU meteen direct een PS4 willen hebben? (gewoon een vraag uit interesse)
Het spellen aanbod is dermate klein en de spellen die er zijn kunnen ook nog op de oudere platforms gespeeld worden (Killzone uitgezonderd). De spellen die er toe doen (mijn mening) komen toch pas volgend jaar uit.
Het spellen aanbod is dermate klein en de spellen die er zijn kunnen ook nog op de oudere platforms gespeeld worden (Killzone uitgezonderd). De spellen die er toe doen (mijn mening) komen toch pas volgend jaar uit.
Ligt aan je geschiedenis met betalen. Heb net ook besteld met acceptgiro.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:19:
[...]
Hmm raar heb gister nog besteld en heb acceptgiro gekozen, en laatste order nr's zijn 304.
Over die cadeaubonnenactie bij de Albert Heijn. Elke Appie verkoopt cadeaubonnen?
Dus als ik morgen/overmorgen langs de Appie ga, vraag ik voor 400 euro aan waardebonnen bij de Wehkamp, en dan hoef ik daar ter plaatse maar 340 af te tikken? En als ik dan die waardebonnen invoer op de Wehkamp site, dat ik dus een PS4 voor 400 euro kan kopen?
Even voor alle duidelijkheid
Dus als ik morgen/overmorgen langs de Appie ga, vraag ik voor 400 euro aan waardebonnen bij de Wehkamp, en dan hoef ik daar ter plaatse maar 340 af te tikken? En als ik dan die waardebonnen invoer op de Wehkamp site, dat ik dus een PS4 voor 400 euro kan kopen?
en.. besteld:d thx!DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:05:
Killzone Shadow Fall 42,67 EURO!!!
http://www.saturn.nl/mcs/...100600&et_cid=5&et_lid=21
Maar wie zegt dat je meerdere waardebonnen mag gebruiken voor één product?BlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:23:
Over die cadeaubonnenactie bij de Albert Heijn. Elke Appie verkoopt cadeaubonnen?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Kan gewoon. Vanmorgen hetzelfde trucje uitgehaald.MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:24:
[...]
Maar wie zegt dat je meerdere waardebonnen mag gebruiken voor één product?
Dit is echt al heel vaak voorbij gekomen vandaag. Lees het topic eerst even door voordat je zo gemakzuchtig reageert. De bonnen zijn stapelbaar. Als je het niet gelooft, kijk je gewoon even op de site van Wehkamp zelf. We hoeven jou daar echt niet voor de zoveelste keer een link voor te geven mag ik hopen?MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:24:
[...]
bol.com zegt dat als je geen e-mail hebt je dus ook niet bij 2e levering zit!
Maar het klopt dus dat ik voor 400 euro aan waardebonnen haal, ik maar 340 hoef te betalen aan de kassa? Want dat was mijn vraag.Gielusz schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
[...]
Kan gewoon. Vanmorgen hetzelfde trucje uitgehaald.
Verwijderd
Bron?ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:39:
Had een zooitje retailers gevraagd om meer info wat betreft 2de leveringen en alle berichten zijn zo'n beetje hetzelfde:
[afbeelding]
Jup, lees Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% korting topic door.BlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:23:
Iedereen die in dit topic er gebruik van heeft gemaakt (incluis mezelf)MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:24:
[...]
Even voor alle duidelijkheid: is dit het enige deel van GoT wat je dagelijks bezoekt? Er is nog meer aan subfora dan enkel gaming
Já, je krijgt 15% korting aan de Albert Heijn kassa. Meer info over de actie bij de Albert Heijn kun je beter in dit topic lezen en vragen stellen: Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% kortingBlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:26:
[...]
Maar het klopt dus dat ik voor 400 euro aan waardebonnen haal, ik maar 340 hoef te betalen aan de kassa? Want dat was mijn vraag.
472 pagina's doorlezen?Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
[...]
Dit is echt al heel vaak voorbij gekomen vandaag. Lees het topic eerst even door voordat je zo gemakzuchtig reageert.
Ik gok op het laatste, om er niet veel woorden aan vuil te maken, je linkt ethisch aan jouw normen en waarden.sanderander schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:22:
[...]
Nee, JIJ maakt een fout, door te vermelden dat het MIJN normen en waarden zijn, geef ik juist aan dat het NIET een standaard is. Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Verwijderd
Bron….? ik heb 3 september besteld en het zou raar zijn dat ik nu buiten de 2e levering val… Namelijk geen mailtje ontvangen! Weet iemand hier wanneer mycom gaat leveren? daar heb ik de console 28 augustus besteld.ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
Twitter, weet niet hoe ik dat moet linken.. Heb ze net zelf gevraagd
bol.com @bol_com 4m
@maikelberends Als je geen e-mail hebt ontvangen, zit je niet bij de 2de levering van de PS4. ^MT
[ Voor 24% gewijzigd door ikzagjewel op 02-12-2013 16:27 ]
Verwijderd
Probeer je de boel op te naaien?ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
''Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd.''
Vroeg ook niet om een link, een simpele ja of nee was voldoende geweest.Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:25:
[...]
Dit is echt al heel vaak voorbij gekomen vandaag. Lees het topic eerst even door voordat je zo gemakzuchtig reageert. De bonnen zijn stapelbaar. Als je het niet gelooft, kijk je gewoon even op de site van Wehkamp zelf. We hoeven jou daar echt niet voor de zoveelste keer een link voor te geven mag ik hopen?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Nee, drie is voldoende hoor wijsneus. En anders gebruikt men de zoekfunctie maar even. Zo moeilijk is dat niet.
Zoek: ''15% AH'', ''Wehkamp waardebon / bon'' en voila. Beetje meer inzet hè.
Ach, natuurlijk. Excuses. Ik vergat even dat je natuurlijk niet zelf wilt zoeken, maar je verwacht wel dat mensen hier antwoord blijven geven (zonder te overdrijven al vijf keer gevraagd vandaag). All hail the king!MonkeySleeve schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:27:
[...]
Vroeg ook niet om een link, een simpele ja of nee was voldoende geweest.
[ Voor 37% gewijzigd door Royeboi op 02-12-2013 16:28 ]
Nee, koop 1 bon je krijgt 15% korting bij wehkamp dus dan word het 340 euroBlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:26:
[...]
Maar het klopt dus dat ik voor 400 euro aan waardebonnen haal, ik maar 340 hoef te betalen aan de kassa? Want dat was mijn vraag.
Ik volg dit topic nu al een tijdje, en ik verwonder me om het feit dat iedereen elkaar al helemaal gek loopt te maken. Ten eerste is het nog onduidelijk hoeveel ps4's beschikbaar zijn bij de 2e levering, dus hoe weet je dan of je bij de 2e levering zit, misschien is er wel een 3e levering, of een 4e in december. Ten tweede heeft Sony er op gehamerd dat IEDEREEN met kerst een ps4 kan kopen.
De winkels zelf weten niet hoeveel ze binnenkrijgen en wanneer, dus ze zeggen tegen iedereen dat het wel even kan duren. Dat is toch logisch.
Wacht deze week gewoon af, en ga niet als een zotte winkeliers stalken.
De winkels zelf weten niet hoeveel ze binnenkrijgen en wanneer, dus ze zeggen tegen iedereen dat het wel even kan duren. Dat is toch logisch.
Wacht deze week gewoon af, en ga niet als een zotte winkeliers stalken.
Jan 2014Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:27:
[...]
Bron….? ik heb 3 september besteld en het zou raar zijn dat ik nu buiten de 2e levering val… Namelijk geen mailtje ontvangen! Weet iemand hier wanneer mycom gaat leveren? daar heb ik de console 28 augustus besteld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot