Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Johnvh schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:00:
Het was zojuist in het ster-reclameblok. Morgen heeft de Saturn een aanbieding in zijn gekke dinsdag deal. Saturn cadeaubonnen van 50 euro voor 40 euro.

Details kan ik nog niet vinden, maar het lijkt mij 20% korting op alles te zijn :)
https://www.saturn.nl/web...ard?storeId=21001&langId=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Afbeeldingslocatie: http://pics.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-624598588/cms_original_png

Op = op… Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je hiervoor naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Hoeveel zou je er kunnen bestellen?? Zo kan je toch mooi 20% korting bij elkaar sparen op bv een iMac.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 08:46
M@cer schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:33:
Hoeveel zou je er kunnen bestellen?? Zo kan je toch mooi 20% korting bij elkaar sparen op bv een iMac.
De huidige dagdeal heeft een max van 3 per bestelling, dus dat zijn aardig wat bestellingen voor een imac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
ps4 voor 320 euro :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Kan je met een bon van 50 euro ook iets < 50 euro kopen en hoe gaat men om met het restant?

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 21:34
Maar een cadeaukaart mag je dus tot 50 euro opladen en dan betaal je 40 euro?
Wat als ik meer wil opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Waaorm had A&H niet weer die 15% voor mediamarkt inplaats van wehkamp dan had je die kunnen kopen voor 15% korting en dan nog eens deze bonnen + wachten voor btw actie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:50
Alleen jammer dat saturn geen ps4 killzone pakket heeft. Heb je bij de actie van ah een betere deal.

Ps4+killzone+2contr+cam voor €433.50,-
Cyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:48:
Waaorm had A&H niet weer die 15% voor mediamarkt inplaats van wehkamp dan had je die kunnen kopen voor 15% korting en dan nog eens deze bonnen + wachten voor btw actie :D
Dat was zeker een goeie deal:)

[ Voor 68% gewijzigd door rayvonrk op 02-12-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 01-09 23:38
Zijn deze wel stapelbaar en is er geen max. aantal aan kaarten bij het afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Hummed schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:55:
Zijn deze wel stapelbaar en is er geen max. aantal aan kaarten bij het afrekenen?
Veel gestelde vragen

Algemene informatie cadeaukaart

Wat wordt bedoeld met een cadeaukaart?
De cadeaukaart, vervanger van de ouderwetse cadeaubon, is een pas op het formaat van een creditcard waar u elke gewenste waarde tussen de EUR 10,- en EUR 150,- op kunt laten zetten. Deze cadeaukaart kan de ontvanger als betaalmiddel gebruiken in alle Saturn vestigingen en/of online in de Saturn webshop voor elk cadeau naar keuze. De cadeaukaart is tot 5 jaar na het laatste gebruik geldig.

Kan mijn cadeaukaart door iedereen worden gebruikt?
Ja, de kaart is niet persoongebonden. Hierdoor kan de kaart ook door andere mensen dan uzelf gebruikt worden.

Hoe kan ik het saldo van mijn cadeaukaart opvragen?
U kunt het saldo op uw cadeaukaart hier opvragen via onze website. Onderaan de pagina vindt u de knop ‘Saldo Opvragen’. Als u hier op drukt opent er een nieuw scherm. U kunt hier het 13-cijferige nummer dat achterop de cadeaukaart staat invullen. Zo ziet u altijd in één oogopslag wat het actuele saldo op de cadeaukaart is. Tevens kunt u na het afrekenen met de cadeaukaart op de aankoopbon het saldo van uw cadeaukaart zien.

Hoe gebruik ik de cadeaukaart in een Saturn vestiging?
Het gebruik van de kaart is eenvoudig; overhandig de kaart tijdens het betalen aan de kassa en het aankoopbedrag wordt van uw kaart afgeschreven. Indien het saldo niet voldoet voor de aankoop, dan dient u het resterende bedrag bij te betalen.

Hoe gebruik ik de cadeaukaart in de webshop van Saturn?
Wilt u de cadeaukaart in onze Webshop gebruiken, dan kunt u in de betaalmodule aangeven welke betaalwijze u wenst. In onze Webshop is het helaas nog niet mogelijk om meerdere betaalmethoden te selecteren. U kunt dus enkel het bedrag op uw cadeaukaart besteden bij aankoop van een artikel. De cadeaukaart dient dan welk voorzien te zijn van een pincode. Deze pincode staat vermeld onder de kraslaag achterop de kaart.

Ik heb in een Saturn vestiging cadeaukaarten zien hangen van verschillende bedragen. Hebben deze kaarten werkelijk deze waarden?
Nee, ze moeten eerst bij de kassa geactiveerd worden. Elke cadeaukaart kan tot maximaal EUR 150,- worden opgeladen.

Wat gebeurt er als het saldo van de kaart op is, gooi ik deze dan weg?
Wanneer u het saldo van de cadeaukaart besteed heeft, kunt u een nieuw bedrag opladen en deze weer zelf gebruiken of de kaart weggooien.

Wat gebeurt er met het saldo wanneer ik dit niet in één keer gebruik?
Het saldo blijft tot vijf jaar na het laatste gebruik van u cadeaukaart geldig.

Zijn er met de aankoop of het gebruik van de cadeaukaart kortingen of ander voordeel verbonden?
Nee, uiteraard kunt u de cadeaukaart wel inzetten als betaalmiddel bij een van onze vele acties.

Opladen van de cadeaukaart

Wat gebeurt er als de cadeaukaart leeg is? Gooi ik de kaart dan weg?
Wanneer u uw cadeaukaart heeft gebruikt en de totale waarde van de kaart is op, kunt u de cadeaukaart weer opnieuw opwaarderen. Dit kunt u in een van onze vestigingen aan de kassa doen. Elk bedrag tot EUR 150,- is mogelijk.

Wat gebeurd er met het overgebleven saldo, wanneer ik niet de gehele waarde heb gebruikt?
Het saldo op uw cadeaukaart blijft 5 jaar lang na het laatste gebruik geldig.

Gebruik maken van de cadeaukaart

Hoe gebruik ik de cadeaukaart?
Het gebruik van een cadeaukaart is simpel; Wanneer u de cadeaukaart in een vestiging wilt gebruiken, geeft u dit bij betaling aan de kassamedewerker aan. Mocht het saldo niet toereikend zijn, kunt u het resterende bedrag op een andere wijze betalen. Wilt u de cadeaukaart in onze Webshop gebruiken, dan kunt u in de betaalmodule aangeven welke betaalwijze u wenst.

Waar kan ik gebruik maken van de cadeaukaart?
De cadeaukaart kan worden gebruikt in alle Saturn vestigingen binnen Nederland. Tevens kunt u met uw cadeaukaart ook afrekenen in onze Webshop. De cadeaukaart dient dan wel voorzien te zijn, van een pincode. Deze pincode staat vermeld onder de kraslaag achterop de cadeaukaart.

Aanschaffen/betaling van de cadeaukaart

Kan ik maar een beperkt aantal cadeaukaart kopen?
Nee, u kunt in een vestiging zo veel cadeaukaarten kopen als u wilt. Wel kan er op elke cadeaukaart een maximale waarde van EUR 150,- geplaatst worden. Het kan echter zo zijn dat er bij bepaalde acties met cadeaukaarten een maximum aantal cadeaukaarten per klant is opgesteld.

Welke betaalmethoden kan ik kiezen wanneer ik een cadeaukaart Online wil bestellen?
U kunt uw cadeaukaarten op verschillende manieren afrekenen in onze Webshop. U hebt de mogelijkheid te kiezen uit creditcard (Visa of Mastercard) of iDeal.

In aanvulling op creditcards (Visa en Mastercard) kan worden betaald met iDeal. Wat is iDeal?
Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. IDeal is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDeal hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Kan ik een buitenlands adres opgeven bij mijn bestelling?
Op dit moment is het alleen mogelijk om bestellingen binnen Nederland te bezorgen.

Waarom staat er op de factuur geen BTW vermeld?
Over cadeaukaarten wordt geen BTW berekend. Deze is dan ook niet aftrekbaar.
Verzenden en opladen voor de online aankoop van een cadeaukaart

Hoe lang duurt het voordat ik mijn online bestelde cadeaukaart in huis heb?
Wanneer u uw bestelling voor 15:00 uur plaatst, wordt de cadeaukaart nog dezelfde dag geproduceerd en verstuurd. U heeft de cadeaukaart dan 2 werkdagen later in huis. Heeft u de bestelling na 15:00 uur geplaatst, dan wordt de cadeaukaart op de eerstvolgende werkdag geproduceerd.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn Online bestelde cadeaukaart is opgeladen?
Onmiddellijk na ontvangst van de betaling en het verzenden van de cadeaukaart ontvangt u een activatie link via de e-mail. Met deze link activeert u alle kaarten van uw bestelling. Hierna zijn de kaarten direct te gebruiken.

Waar kan ik terecht met vragen over de online aankoop van cadeaukaarten?
Voor vragen over online bestellingen, kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Center via het nummer 0900-saturnnl (0900-72887665).

Moet ik extra betalen voor de "gepersonaliseerde cadeaukaart"?
De prijs bestaat bij een standaard cadeaukaart uit EUR 0,50 verwerkingkosten. Mocht u een gepersonaliseerde cadeaukaart hebben gekozen, dan is de prijs daarvan EUR 2,95 plus de verwerkingskosten van EUR 0,50.

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen nadat ik een online bestelling heb geplaatst?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Doordat het aanmaken van de cadeaukaarten een geautomatiseerd proces is, kunnen de ingevoerde gegevens niet meer gewijzigd worden. Controleer uw gegevens dus altijd erg goed. De cadeaukaarten worden direct na betaling geproduceerd.

Kan ik mijn online bestelde cadeaukaart annuleren?
De cadeaukaarten worden na betaling direct geproduceerd en verzonden. Hierdoor is het helaas niet meer mogelijk om na betaling uw order te annuleren.

Welke bestandsformaten kan ik gebruiken, wanneer ik een “gepersonaliseerde cadeaukaart” wil bestellen?
Het systeem kan .jpg en .pdf bestanden verwerken.

Verloren, gestolen of beschadigde kaarten

Ik ben mijn cadeaukaart verloren, wat nu?
Wanneer u de beschikking heeft over het kaartnummer, kunnen wij de waarde van de cadeaukaart laten vervallen. De kaart wordt onbruikbaar gemaakt.

Mijn kaart werkt niet. Wat moet ik doen?
Controleert u eerst of u een positief saldo op uw kaart heeft. Dit doet hier. Onderaan de pagina vindt u de knop ‘Saldo Opvragen’. Als u hier op drukt opent er een nieuw scherm. U kunt hier het 13-cijferige nummer dat achterop de cadeaukaart staat invullen. Zo ziet u altijd in één oogopslag wat het actuele saldo op de cadeaukaart is. Mocht de cadeaukaart niet werken, dan raden wij u aan naar de informatiebalie van een van onze vestigingen te gaan.

Verzoek om nieuwe activatie link

Ik heb per e-mail een activeringscode ontvangen, maar heb de e-mail verwijderd. Wat nu?
Wanneer u per ongeluk de e-mail met activeringscode heeft verwijderd, kunnen wij u een nieuwe code toezenden. Hiervoor hebben wij een aantal gegevens nodig:

uw bestelnummer
uw emailadres
Met deze gegevens kunt u via ons Customer Care Center op het nummer 0900- saturnnl (0900-72887665) contact opnemen. Wij zullen u dan zo spoedig mogelijk een nieuwe code mailen.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 09-09 23:28
Zijn de Saturn cadeaubonnen ook in te leveren bij de mediamarkt(online)?

Weet dat mediamarktcadeaubonnen ook online in te leveren waren bij de Saturn. Weet niet of dat omgekeerd ook geldt? Anders wordt het heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Laatst online: 01-09 23:38
Ook hier: wat meer eigen inzet tonen ipv korzelige oneliners posten

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 02-12-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Bij het afrekenen zou er vast geen beperking zijn. Ik ken mensen die zulke kadobonnen krijgen als bonus via het werk en die hebben nooit problemen ondervonden.

Maar mogelijk kan je er wel maar een beperkt aantal aanschaffen.

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 02-12-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
BlackMage schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:05:
[...]

Bij het afrekenen zou er vast geen beperking zijn. Ik ken mensen die zulke kadobonnen krijgen als bonus via het werk en die hebben nooit problemen ondervonden.

Maar mogelijk kan je er wel maar een beperkt aantal aanschaffen.
3 per bestelling volgens een tweaker boven je.
150 euro voor 120 euro dus. Toch nog een mooie korting.
En dat stapelen met kerstgeschenk van het werk.

Ja word wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 08:39
Kan ik dan niet meerdere kaarten kopen van 150 euro en die gestapeld gebruiken bij het afrekenen?
(kopen eventueel met verschillende rekeningen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:29
keko12 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:12:
Kan ik dan niet meerdere kaarten kopen van 150 euro en die gestapeld gebruiken bij het afrekenen?
(kopen eventueel met verschillende rekeningen)
Tja zelfde als winkel uitlopen en terug inlopen.
Het ligt vaak aan de persoon :P

Waarschijnlijk bij het verzenden dat ze het zien en dan er wat van zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Hun bestelsite geeft voor elk product maar maximaal 3 aan. Ik verwacht dus dat je gewoon meerdere bestellingen kan plaatsen.

Ik ga morgen wel even langs de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keko12
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 08:39
Xepos schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:13:
[...]

Tja zelfde als winkel uitlopen en terug inlopen.
Het ligt vaak aan de persoon :P

Waarschijnlijk bij het verzenden dat ze het zien en dan er wat van zeggen.
Gaat me eigenlijk om de vraag of ik 1 item van 450 euro kan betalen met 3 kaarten waar 150 euro op staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

ja, je kan met meerdere kaarten betalen, ik denk dat het de uitdaging of je meerdere kadokaarten viade dagdeal van morgen kan bestellen.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Hoe laat gaat de dagdeal eigenlijk in, om 00:00 of 's ochtends pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

hmm dit kan wel eens een mooie deal zijn voor mij. Ik heb nog een set lampen bij de saturn op he oog van 200 euro. Met deze actie toch maar 160... Dan moet ik wel meer dan 3x 50 euro kaarten kunnen kopen. En natuurlijk bij het afrekenen gebruik kunnen maken van meerdere kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Kan je de kaarten ook online gebruiken? ik denk het niet maar iemand daar ervaring mee? eerste Saturn is meer dan 100km....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Waah schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:24:
Kan je de kaarten ook online gebruiken? ik denk het niet maar iemand daar ervaring mee? eerste Saturn is meer dan 100km....
Kan wel, maar volgens mij kan je dan niet het restant via ideal betalen bijv. Dan moet je alles met de bonnen doen.

Zie stukje uit de voorwaarden:

Hoe gebruik ik de cadeaukaart in de webshop van Saturn?
Wilt u de cadeaukaart in onze Webshop gebruiken, dan kunt u in de betaalmodule aangeven welke betaalwijze u wenst. In onze Webshop is het helaas nog niet mogelijk om meerdere betaalmethoden te selecteren. U kunt dus enkel het bedrag op uw cadeaukaart besteden bij aankoop van een artikel. De cadeaukaart dient dan welk voorzien te zijn van een pincode. Deze pincode staat vermeld onder de kraslaag achterop de kaart.

[ Voor 42% gewijzigd door RKD op 02-12-2013 11:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Waar kan ik gebruik maken van de cadeaukaart?
De cadeaukaart kan worden gebruikt in alle Saturn vestigingen binnen Nederland. Tevens kunt u met uw cadeaukaart ook afrekenen in onze Webshop. De cadeaukaart dient dan wel voorzien te zijn, van een pincode. Deze pincode staat vermeld onder de kraslaag achterop de cadeaukaart.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Staat eerder in dit topic een opsomming (van de site) van de belangrijkste weetjes over de kaarten. Daar staat dat online wel kan, maar dat je maar één betaalmethode kan selecteren.

Dat interpreteer ik als "dat wil wel, maar alleen als je de volledige bestelling met je kadokaart kan betalen". Dus niet meerdere kaarten en ook niet aanvullen met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Robbert_jan schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:20:
Hoe laat gaat de dagdeal eigenlijk in, om 00:00 of 's ochtends pas?
+1, iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
Zelf de site al geopend?

Huidige dagdeal loopt tot 00:00 uur. Veilige aanname lijkt me dat hij dan dus ook start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Andere dagdeals wisselen om 0:00 verwacht deze ook :) Maar het gebeurd heel veel dat ze vergeten om de prijzen op de webshop aan te passen en dat dit pas in de loop van de ochtend goed gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Flatlinernl schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:41:
[...]
Zelf de site al geopend?

Huidige dagdeal loopt tot 00:00 uur. Veilige aanname lijkt me dat hij dan dus ook start.
Kijk. In plaats van bijdehand proberen te doen, kun je ook gewoon geen post plaatsen. Ik was namelijk opzoek naar persoonlijke ervaring, zoals Blackmage heeft gepost, dát is namelijk nuttige informatie.

@Blackmage: Bedankt! We houden het in de gaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Robbert_jan op 02-12-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
BlackMage schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:30:
[...]

Staat eerder in dit topic een opsomming (van de site) van de belangrijkste weetjes over de kaarten. Daar staat dat online wel kan, maar dat je maar één betaalmethode kan selecteren.

Dat interpreteer ik als "dat wil wel, maar alleen als je de volledige bestelling met je kadokaart kan betalen". Dus niet meerdere kaarten en ook niet aanvullen met iDeal.
Ik heb eerder wat met kadokaarten betaald bij zowel mediamarkt als saturn (zelfde achterliggende systeem) en je kunt gewoon kadokaarten stapelen en de rest betalen met ideal voor zover mijn ervaring was...lijkt mij niet dat ze dat veranderd hebben.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatlinernl
Robbert_jan schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:50:
[...]
Ik was namelijk opzoek naar persoonlijke ervaring, zoals Blackmage heeft gepost, dát is namelijk nuttige informatie.
Je vraagt wanneer de deal ingaat. Saturn heeft een 24 uur durende aanbieding. De huidige aanbieding stopt om 00:00 uur.

Waarom is een persoonlijke ervaring dan een beter antwoord? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Ik heb zojuist locale Mediamarkt (Assen) gebeld. Zij hebben mij bevestigd dat de kaarten van Saturn wel in Mediamarkt te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gediminas schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:24:
Ik heb zojuist locale Mediamarkt (Assen) gebeld. Zij hebben mij bevestigd dat de kaarten van Saturn wel in Mediamarkt te gebruiken zijn.
_O_

Morgen dan maar voor 1000 euro aan kaarten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
Mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Ik zou mensen aanraden om hun dichtstbijzijnde MM te bellen om te vragen of deze ook zo coulant is, want dit zal wel weer zo`n kwestie worden van die winkel wel en de andere niet. Online verwacht ik dat ze wel bij beide bruikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Sterker nog, je kan ze zelfs bij MM en Saturn in duitsland gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Topic even snel doorgelezen. Als ik het goed begrijp kun je dus bijvoorbeeld 20 kaarten kopen en dan een laptop van 1000 euro voor 800 euro kopen.

Tenzij er een limiet blijkt te zijn van 3 kaarten per klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Kort gezegd komt het daarop neer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
En aangezien er op=op bij staat zullen ze een gelimiteerd aantal cadeaukaarten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ook interessant dat je die 20%korting ook nog eens op een aanbieding zou kunnen gebruiken, als ik het goed begrijp. Dubbel korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Er is een limiet van 2 of 3 kaarten per bestelling en er is inderdaad een maximaal aantal cadeaukaarten online beschikbaar. Hoe de winkels hier mee omgaan verschilt per vestiging maar bij de Dinsdag Deals hebben ze altijd een bepaalde actievoorraad. Dus op = op is wel iets om rekening mee te houden in dit geval

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Laatst online: 09-09 23:28
Lijkt mij dat het voor Saturn niet heel moeilijk is om kaartjes bij te drukken. Ze zullen wel een bepaald bedrag ervoor beschikbaar voor hebben gesteld.

Waarschijnlijk zal de site om 0.00 wel berentraag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Schizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:44:
Er is een limiet van 2 of 3 kaarten per bestelling
Weet je dit zeker? zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Schizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:44:
Er is een limiet van 2 of 3 kaarten per bestelling
Bedoel je per bestelling van cadeaukaarten of per bestelling aantal te besteden cadeaukaarten.

[ Voor 56% gewijzigd door Gediminas op 02-12-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:39
bij een limiet van 3 kaarten met max. 150 euro per kaart. kost je de ps4 killzone bundel 410 euro. (450x80%+50=410) alsnog beter dan 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt toch je familie voor je laten bestellen? dan heb je er meer dan 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:29
asndrag0n schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:53:
bij een limiet van 3 kaarten met max. 150 euro per kaart. kost je de ps4 killzone bundel 410 euro. (450x80%+50=410) alsnog beter dan 500 euro.
Er is geen variabel bedrag mogelijk volgens mij. De kaart die in de aanbieding is, is de 50 euro kaart voor 40 euro. En je mag er max. 3 bestellen (dit is uiteraard wel te omzeilen). Het is alleen de vraag hoeveel ze er hebben en of je dus wel onbeperkt kunt inslaan.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
asndrag0n schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:53:
De 'aanbieding' is 50 euro kaart voor 40 euro. Niet een 150 euro kaart voor 120 euro. De website kan daarop ingeprogrammeerd zijn en je dus geen keuze laten.

Worst case scenario kan je maar 30 (3x50 voor 3x40) euro van je bestelling afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote hamvraag, kun je er meer dan 3 tegelijk inleveren, zijn het fysieke of digitale cadeaubonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:04
Via de webshop kun je per bestelling maximaal 5 cadeaubonnen inleveren. In de winkel geldt geen maximum.

Eigen ervaring met de Mediamarkt cadeaubonnen die begin dit jaar via AH met 15% korting werden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

We zullen zien om 0:00, ik ga klaarzitten :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
BlackMage schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:59:
[...]

De 'aanbieding' is 50 euro kaart voor 40 euro. Niet een 150 euro kaart voor 120 euro. De website kan daarop ingeprogrammeerd zijn en je dus geen keuze laten.

Worst case scenario kan je maar 30 (3x50 voor 3x40) euro van je bestelling afhalen.
LuPo schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:57:
[...]

Er is geen variabel bedrag mogelijk volgens mij. De kaart die in de aanbieding is, is de 50 euro kaart voor 40 euro. En je mag er max. 3 bestellen (dit is uiteraard wel te omzeilen). Het is alleen de vraag hoeveel ze er hebben en of je dus wel onbeperkt kunt inslaan.
Beide antwoorden samen kloppen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Kan je in de winkel voor 40euro per kaart 3 kaarten kopen en daarna weer 3 kaarten kopen, maar dan betalen met de kadokaarten die je net heb gekocht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:36
Kan je de Saturn kaarten ook gebruiken op de Mediamarkt webshop? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
Eek2nd schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:56:
Kan je in de winkel voor 40euro per kaart 3 kaarten kopen en daarna weer 3 kaarten kopen, maar dan betalen met de kadokaarten die je net heb gekocht? :P
Kaartception...

Maar je snapt dat je dan uiteindelijk nog steeds 3 kaarten hebt he. Ook al doe je het 100 keer...

Edit: Fail van mij.... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door pelt op 02-12-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
shinken82 schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:58:
Kan je de Saturn kaarten ook gebruiken op de Mediamarkt webshop? Weet iemand dit?
Gebruik de zoekfunctie eens binnen dit topic en binnen dit subforum.. wat kunnen sommige mensen toch lui zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
pelt schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:58:
[...]

Kaartception...

Maar je snapt dat je dan uiteindelijk nog steeds 3 kaarten hebt he. Ook al doe je het 100 keer...
Nee dan heb je 3 volle kaarten en 1 met 30 euro over.

Maar dat laten ze toch niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
pelt schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:58:
[...]

Kaartception...

1e beurt 150 euro voor 120 euro (30 winst)
2e beurt 150 euro voor 120 betalen met je kaarten van 150 euro (30 euro hou je over dus)

Dan hou je uiteindelijk 3x 50 en 1x30 over (als het goed is) = 180 euro kaarten voor 120 euro
(Toch.. of zit ik weer verkeerd te rekenen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Eek2nd schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:06:
[...]

1e beurt 150 euro voor 120 euro (30 winst)
2e beurt 150 euro voor 120 betalen met je kaarten van 150 euro (30 euro hou je over dus)

Dan hou je uiteindelijk 3x 50 en 1x30 over (als het goed is) = 180 euro kaarten voor 120 euro
(Toch.. of zit ik weer verkeerd te rekenen...)
Het zijn de normale cadeaubonnen en niet de e-vouchers (je krijgt ze dus met vier dagen thuis).
Momenteel kan je er wel gewoon meer bestellen dan drie en denk dat dit morgen ook wel kan.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
Schizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:05:
[...]

Gebruik de zoekfunctie eens binnen dit topic en binnen dit subforum.. wat kunnen sommige mensen toch lui zijn |:(
Ik heb deze topic in zijn geheel gelezen en niemand heeft daar antwoord op. Gewoon de antwoord posten als je die weet of reageer gewoon niet. Wat kunnen sommige mensen toch bijdehand zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door shinken82 op 02-12-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T_Wouters
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 09:09
Wel een aantrekkelijke actie. Las net dat je ze kan inleveren bij de mm webshop, zou het ook kunnen om ze in te leveren bij de fysieke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

shinken82 schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:18:
[...]

Ik heb deze topic in zijn geheel gelezen en niemand heeft daar antwoord op. Gewoon de antwoord posten als je die weet of reageer gewoon niet. Wat kunnen sommige mensen toch bijdehand zijn...
Dan doe je iets verkeerd. En heeft niets met bijdehand zijn te maken want het antwoord is dus gewoon gegeven in dit topic:

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:41
Zou je in de winkel met 8 cadeaukaarten van 50,- (400€) ook weer 10 nieuwe kaarten van 50€ kunnen kopen? Ik zie een winstgevende handel :)

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Ik wil graag een iPad kopen, maar er geldt een maximum aantal bonnen van 3 per bestelling.

Nu moeten we er dus achter komen of je meerdere bestellingen (elke keer 1 bestelling van 3) mag plaatsen onder 1 account op hetzelfde adres. Anders heeft het niet veel nut, ik wil het dan in een fysieke winkel gaan gebruiken, dus het aantal cadeaukaarten is dan geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinken82
Yellowneck schreef op maandag 02 december 2013 @ 16:54:
[...]

Dan doe je iets verkeerd. En heeft niets met bijdehand zijn te maken want het antwoord is dus gewoon gegeven in dit topic:

[...]
Ik doe helemaal niets verkeerd. Ik denk eerder dat jij mijn vraag verkeerd hebt gelezen/begrepen. En het is zeer zeker bijdehand om iemand lui te noemen zonder te weten of die persoon wel of niet de hele topic heeft gelezen. Ik ben niet gediend van zulke snarky comments die helemaal niets toevoegen aan deze discussie.

En wat jij quote is dus niet het antwoord op mijn vraag. Genoeg mensen hebben gemeld dat de Saturn cadeaukaart in fysieke Mediamarkten geldig zijn (iig de filiaal die ze gebeld hebben). Dat is NIET wat ik wilde weten. Want Mediamarkt webshop =/= Mediamarkt fysieke winkel. Dat is wat ik wilde weten.

[ Voor 6% gewijzigd door shinken82 op 02-12-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 20:29
De prijzen van PS4 games zijn aangepast naar de 3=2 actie. Helaas was BF4 binnen een paar minuten al uitverkocht. Voor mensen die de cadeaubonnen voor games willen gebruiken kan het wel eens lastig worden. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Laatst online: 28-08 10:01
Het jammere is dat als je wel genoeg kaarten kunt kopen voor een PS4 je deze nog niet kunt aanschaffen.
Dat wordt dan nog wat weekjes wachten verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
Ach, 19% rendement op 2 maanden, daar doe je het voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Ja daar heb je gelijk in. Nu maar even afwachten tot 24.00 hoeveel van die kaarten je kan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nico111 schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:23:
Ja daar heb je gelijk in. Nu maar even afwachten tot 24.00 hoeveel van die kaarten je kan aanschaffen.
Scheelt dat het ook zo lekker soepel loopt die cadeaubonnen online bestellen :D

Twijfel wel om ze te halen gezien ik twijfel voor een Xbone en €100,- korting scheelt toch wel weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 02-12-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 19:58
Meneer van de Mediamarkt Alkmaar vertelde mij net dat een Saturn cadeaukaart niet in een fysieke Mediamarkt gebruikt kan worden. Wel online omdat de Mediamarkt en Saturn webshops hetzelfde magazijn en systeem hebben.

Lastig die verschillende berichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
vegury schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:37:
Meneer van de Mediamarkt Alkmaar vertelde mij net dat een Saturn cadeaukaart niet in een fysieke Mediamarkt gebruikt kan worden. Wel online omdat de Mediamarkt en Saturn webshops hetzelfde magazijn en systeem hebben.

Lastig die verschillende berichten...
Meneer MM Alkmaar moet geen onzin verkopen en zijn eigen regels van zijn bedrijf eens goed doornemen. MM en Saturn zijn hetzelfde bedrijf, die kaarten werken zelf in MM en Saturn in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:48:
[...]

Meneer MM Alkmaar moet geen onzin verkopen en zijn eigen regels van zijn bedrijf eens goed doornemen. MM en Saturn zijn hetzelfde bedrijf, die kaarten werken zelf in MM en Saturn in Duitsland.
De vraag is werken ze ook bij Redcoon? Dat is namelijk ook een onderdeel van MM... Dan zou het helemaal zot interessant zijn! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei zie net dat je een Nederlands domicilie moet hebben...Spijtig maar helaas... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier net dat bij de vorige soortgelijke (MM) actie er online maar met 5 kadokaarten afgerekend mag worden. Ik kan dit echter op de website nergens terug vinden. Dat zou toch een beetje raar zijn?

Aangezien er blijkbaar naast de kadokaarten geen andere betaalmethode gebruikt mag worden is het dus niet mogelijk om via de webshop iets aan te schaffen wat duurder is dan 250 euro? Dat zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Ik zie overigens bij het online betalen maar de mogelijkheid om 1 cadeaukaart in te voeren. Is maar één regel beschikbaar..

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog hoeveel procent korting de vorige AH actie van de MM kadokaarten was? 15%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:26:
Weet iemand nog hoeveel procent korting de vorige AH actie van de MM kadokaarten was? 15%?
Ja dat was 15% via de AH actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Cyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:48:
[...]

Die beste man van de Mediamarkt heeft juist wel gelijk, online is er geen verschil, maar in de winkel mogen ze jouw Saturn cadeaukaart weigeren. Dat het onder hetzelfde concern valt is iets anders, laat me anders de regels maar zien dat je de cadeaukaart ook in een Mediamarkt winkel mag besteden.
Sebastiaan92 schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:02:
Ik zie overigens bij het online betalen maar de mogelijkheid om 1 cadeaukaart in te voeren. Is maar één regel beschikbaar..
Er verschijnt een nieuwe regel, volgens mij mag je er maximaal vijf gebruiken. Overigens heb ik de vorige keer een cadeaubon gewoon kunnen aanvullen met iDeal. Zou een beetje raar zijn als dat nu niet wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de bevestiging! Even zoeken of er nog cashback van de Saturn webshop mogelijk is, loont wel als je er meerdere mag inslaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Nostordici schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:30:
[...]

Die beste man van de Mediamarkt heeft juist wel gelijk, online is er geen verschil, maar in de winkel mogen ze jouw Saturn cadeaukaart weigeren. Dat het onder hetzelfde concern valt is iets anders, laat me anders de regels maar zien dat je de cadeaukaart ook in een Mediamarkt winkel mag besteden.
[...]

Er verschijnt een nieuwe regel, volgens mij mag je er maximaal vijf gebruiken. Overigens heb ik de vorige keer een cadeaubon gewoon kunnen aanvullen met iDeal. Zou een beetje raar zijn als dat nu niet wil ;)
Ze kunnen zelfs bij een Saturn in de voorraad kijken vanuit een MM alles is gelinked naar 1 system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:44
Dus je mag max 5 bonnen per bestelling besteden? Dus je kan max een product van 250 kopen? (Of aanvullen via iDeal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Laatst online: 08-03 22:34
Mr.Joker schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:43:
Dus je mag max 5 bonnen per bestelling besteden? Dus je kan max een product van 250 kopen? (Of aanvullen via iDeal)
Dat vraag ik mij dus ook af. Is er niemand die wat inside information heeft? Het liefst zou ik voor een groter bedrag aan bonnen kopen dan €250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Cyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:43:
[...]

Ze kunnen zelfs bij een Saturn in de voorraad kijken vanuit een MM alles is gelinked naar 1 system.
Dat is waar, ik kan je zelfs vertellen dat het loonstrookje zelfs hetzelfde is, maar je laat me nog steeds niet zien, waar het staat dat Mediamarkt de cadeaubonnen van Saturn moet ontvangen. Straks krijgen we weer allemaal gezeur in dit topic dat Mediamarkt de Saturn cadeaubon niet accepteert! Ik heb het overigens over fysieke winkels, online zul je geen problemen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn en Media Markt hebben toch vaak beetje dezelfde aanbiedingen? Of zeg ik dan iets heel raars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Nostordici schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:46:
[...]

Dat is waar, ik kan je zelfs vertellen dat het loonstrookje zelfs hetzelfde is, maar je laat me nog steeds niet zien, waar het staat dat Mediamarkt de cadeaubonnen van Saturn moet ontvangen. Straks krijgen we weer allemaal gezeur in dit topic dat Mediamarkt de Saturn cadeaubon niet accepteert! Ik heb het overigens over fysieke winkels, online zul je geen problemen ondervinden.
Zie het helaas nergens staan, echter vind ik het wel tries van sommige vestigen die het niet aannemen of een zich eruit willen praten, aangezien ik zelfs met een MM bon in Saturn duitsland betaald heb. En tevens ook hier een Saturn bon hier bij MM zonder probleem in de winkel. Blijft een raar bedrijft dat MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Cyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:49:
[...]

Zie het helaas nergens staan, echter vind ik het wel tries van sommige vestigen die het niet aannemen of een zich eruit willen praten, aangezien ik zelfs met een MM bon in Saturn duitsland betaald heb. En tevens ook hier een Saturn bon hier bij MM zonder probleem in de winkel. Blijft een raar bedrijft dat MM.
Ze mogen het accepteren, soms heb je geluk, maar ze mogen het dus ook weigeren. Je kunt ze in ieder geval niet dwingen. Blokker accepteert ook geen Bart Smit of Intertoys bonnen en toch hetzelfde bedrijf ;) Wat dat betreft hebben we geluk dat de bonnen online in beide webshops werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Hij is al te koop !

http://www.saturn.nl/mcs/...0,1060536.html?langId=-11

Alleen wel een beetje duur nu :P Maar de link is er al

Ook meer info over voorwaarden:

U kunt maximaal 2 cadeaubonnen per persoon aanschaffen en voor deze actie geldt: op = op! Na aankoop krijgt u een cadeaukaart toezonden, waarop een code staat. U kunt deze code invullen bij een online aankoop of de cadeaukaart inwisselen bij een aankoop in een Saturn-vestiging. U kunt deze cadeaukaart besteden op het hele Saturn-assortiment.

[ Voor 130% gewijzigd door FlyEragon op 02-12-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
FlyEragon schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:35:
Hij is al te koop !

Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

FlyEragon schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:35:
Hij is al te koop !

Ook meer info over voorwaarden:

U kunt maximaal 2 cadeaubonnen per persoon aanschaffen en voor deze actie geldt: op = op! Na aankoop krijgt u een cadeaukaart toezonden, waarop een code staat. U kunt deze code invullen bij een online aankoop of de cadeaukaart inwisselen bij een aankoop in een Saturn-vestiging. U kunt deze cadeaukaart besteden op het hele Saturn-assortiment.
Inderdaad een beetje duur nu zeg :o.

Jammer dat je er maar twee maximaal mag kopen, dan houd 't voor mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
U kunt maximaal 2 cadeaubonnen per persoon aanschaffen en voor deze actie geldt
Per persoon is niet per adres lijkt mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
max 2 per persoon staat in de omschrijving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
500 euro voor een 50 eur kaart en max 2 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Dat is dus ook geen probleem, zat mensen thuis en ouders etc.
Hamvraag is hoeveel je er tegelijk kan gebruiken in de webshop en fysieke winkels ?
Heb ik zo niet 1-2-3 op de site gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
Nou dan houdt het voor mij ook op wou namelijk 10 bonnen. Om nu 5 account te moeten aan maken?
Nee dat wordt hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Blij toe dat ik er niet op gewacht heb, met 2 waardebonnen kom je nergens op zo'n manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Kan je hem nu gebruiken in de Mediamarkt? Is het nu bevestigd dat dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
alwaysleft schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:45:
Kan je hem nu gebruiken in de Mediamarkt? Is het nu bevestigd dat dit kan?
Neem anders het topic even door... Zoveel pagina's zijn het namelijk niet.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste