Ja dusSureshR schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:46:
[...]
Neem anders het topic even door... Zoveel pagina's zijn het namelijk niet.
Let op, alleen online! Fysieke Mediamarkt winkels mogen de Saturn cadeaukaart weigeren!
Super handig dus, eind januari kan je dus zonder BTW en deze actie het nodige voordeel krijgen bij de Mediamarkt zonder btwNostordici schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:53:
[...]
Let op, alleen online! Fysieke Mediamarkt winkels mogen de Saturn cadeaukaart weigeren!
Zo kan ik straks de Macbook Pro Retina 256GB 13 inch voor slechts 1280 euro bestellen
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 02-12-2013 22:59 ]
Weet iemand hoe deze kaarten normaal verstuurd worden?
Briefpost (PostNL) (nooit aantoonbaar dat ze "verdwenen" zijn door de postbode
of
Pakketpost (PostNL ) met Track&Trace link.
bij briefpost staat: Saturn zal uw product, indien mogelijk, per briefpost versturen.
Hier hoop ik niet op aangezien we afgelopen maand hier in Zaandam al een verzamelende postbode gehad hebben. Uiteindelijk heb ik mijn pakketje gekregen (teruggevonden en bezorgd met excuus brief) maar anders had ik geen poot om op te staan.
Briefpost (PostNL) (nooit aantoonbaar dat ze "verdwenen" zijn door de postbode
of
Pakketpost (PostNL ) met Track&Trace link.
bij briefpost staat: Saturn zal uw product, indien mogelijk, per briefpost versturen.
Hier hoop ik niet op aangezien we afgelopen maand hier in Zaandam al een verzamelende postbode gehad hebben. Uiteindelijk heb ik mijn pakketje gekregen (teruggevonden en bezorgd met excuus brief) maar anders had ik geen poot om op te staan.
[ Voor 15% gewijzigd door W.Wonderland op 02-12-2013 23:02 ]
Neem aan dat je ook het gewoon kan afhalen in de winkel. Zo heb ik ook eerder sd kaartjes afgehaald in de winkel . Heb namelijk bij mijn persoonlijke gegevens het volgende gevinkt "Optie afhalen in de winkel als standaard opslaan". Toevallig ook in Zaandam dus ik heb het ook niet echt met de lokale postbode
Zo heb maar even 10 accounts aangemaakt
Verwijderd
Met afhalen zit je wel aan de voorwaarde "max. 2 p.p.", of je moet een aantal andere mensen optrommelen om ze af te halen.
Laat het uiteraard bezorgen, onze 2 papegaaien hebben ook ieder een account, anders moet ik die maar meenemenVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:15:
Met afhalen zit je wel aan de voorwaarde "max. 2 p.p.", of je moet een aantal andere mensen optrommelen om ze af te halen.
en toen beoordeelden ze het ook op rekeningnummer....
ze lezen mee denk ikRookie01 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:19:
How are you doing?
Maja zien we dan wel weerRookie01 schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:19:
Rekeningnummer?
En met 2 creditcards en een normale bankrekening?
En met 2 creditcards en een normale bankrekening?
Verwijderd
Ik denk niet dat ze zover gaan, in de voorwaarden staat alleen max. 2 per persoon. Zoals hierboven al aangehaald, geen maximum per adres. Dus je mag in principe meerdere per adres (zelfde rekeningnr), of ze passen hun eigen voorwaarden straks aan...
Hoop vanzelfsprekend dat het allemaal wel goed komt!
Zal wel lachen worden als de persoon op de rekening moet ondertekenen, wil het gezicht van de postbode zien als 2 papegaaien gaan ondertekenen
Zal de postbode een worst wezen of een papagaai of aap een handtekening zet. Zolang hij maar van zijn pakjes af is.Cyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:24:
Zal wel lachen worden als de persoon op de rekening moet ondertekenen, wil het gezicht van de postbode zien als 2 papegaaien gaan ondertekenen
Verwijderd
Ja precies, het liefst levert die de pakketjes van de hele straat bij je af, is die snel klaar. Mijn postbode belt 1 keer en is 10 seconden later al bij de buren.
Moet zeggen wij hebben hier wel een aardige postbode, die ook weet als wij niet thuis zijn bij wie die het kan afgeven, aangezien ik het niet bij onze buren wil hebben omdat het raar volk is.
Zegt de persoon die kadobonnen bestelt voor zijn papagaaienCyclonic schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:32:
Moet zeggen wij hebben hier wel een aardige postbode, die ook weet als wij niet thuis zijn bij wie die het kan afgeven, aangezien ik het niet bij onze buren wil hebben omdat het raar volk is.
Pappegaaien hebben ook een TV nodig..m3power schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:33:
[...]
Zegt de persoon die kadobonnen bestelt voor zijn papagaaien
Hoop dat deze actie ook voor e-bonnen werkt, want heb ze meteen nodig.
Op dat gebied heb je gelijkm3power schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:33:
[...]
Zegt de persoon die kadobonnen bestelt voor zijn papagaaien
Echter maak ik niet pakjes open of zeg gewoon dat ik niks heb aangenomen.
JaMeessen schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:36:
[...]
Pappegaaien hebben ook een TV nodig..
Hoop dat deze actie ook voor e-bonnen werkt, want heb ze meteen nodig.
Denk dat het alleen maar gaat om de normale gift cards, had ook graag meteen die e-bonnen. Geen gedoe met bezorgen.
[ Voor 38% gewijzigd door Cyclonic op 02-12-2013 23:40 ]
Ik wil ook niet dat mijn buren iets aannemen (van de meesten weet ik niet een de naam) helaas helpt NIET BIJ DE BUREN BEZORGEN vaak niet ook al staat het zo duidelijk op de leverbon en doos
Ik voorspel dat de aanbieding is uitverkocht voordat het licht is buiten!
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Ik verspel het binnen 30 minSchizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:47:
Hmm ik twijfel! Wil het eigenlijk alleen voor wat PS4 games (uiteraard incl die 3=2). Maar BF en NFS zijn al niet op voorraad!
Signature
die uitdaging ga ik aan heb er 20 nodigSchizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:47:
En ik voorspel een snelle uitverkoop van de PS4 bij de volgende BTW actie van de MMSchizo007nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:47:
Consoles doen nooit mee met btw actie helaas.Humma Kavula schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:50:
[...]
En ik voorspel een snelle uitverkoop van de PS4 bij de volgende BTW actie van de MM
populaire producten als game hardware en ipad zijn toch altijd uitgesloten van deelname aan btw acties?
En ik voorspel dat dat niet gaat gebeuren want game consoles (game hardware) vallen al jaren lang buiten de BTW acties, vakantiegeldverdubbelaars etc etc ;-)Humma Kavula schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:50:
[...]
En ik voorspel een snelle uitverkoop van de PS4 bij de volgende BTW actie van de MM
Vind het jammer dat AH deze keer niet weer de MM bonnen met 15% had dan was het weer super te combineren.
Als je via iDeal doet, krijgen hun geen rekeningnummer van je te zien hoor, gaat via een derde partij.
PSN/XBL: DarkTaufu
Dus een mobieltje kan ik ook vergeten tijdens een BTW actie?
Naja heb nog een printer/koelkast nodig!
Smartphones doen meestal wel mee met de acties echter de Iphones en Sommige Nokia modellen deden de vorige keer niet mee.niwde schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:55:
Dus een mobieltje kan ik ook vergeten tijdens een BTW actie?Naja heb nog een printer/koelkast nodig!
Mijn "doel" voor deze actie is ook bij Wehkamp te krijgen (WiiU combo pack), maar ik twijfel of het de moeite wel waard is, want kan ook Wehkamp bonnen krijgen met 15% korting, zonder beperkingen.
ahahahaVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:59:
iedereen al aan het F-5 en
Hahahaha dit doen ze wel slim.. zo zijn de kaarten nog niet uitverkocht voordat het licht is.. Eerlijke manier om ook de gewone internetter z'n online aankoop te gunnen
Saturn genereerd nu wel veel pageviews.
Is het al dinsdag? JA!! Saturn zegt nog altijd NEE
Was laatst bij de MediaMarkt met die Vueling tickets ook. Toen was pas na een paar uur de prijs aangepast naar de actieprijs...
En als ze er nou automatisch 20% vanaf halen dus 800 betalen word, kijk dan kun je nog eens leuk 2 PS4's bestellenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:02:
wel maximaal 2 stuks per bestelling in ieder geval, maakt 1000 euro
Vervelend dat het niet voor e-kaart geld en dat ik geen vestiging in de buurt heb. Anders had ik dit gecombineerd met de 30 euro korting op de nexus 7 en had ik dus 70 euro korting.
Dit zullen ze vast pas morgenvroeg aanpassen.. kan me niet indenken dat er nu nog mensen aan 't werk zijn daarzo
En je kan het nog gespreid betalen ookVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:02:
wel maximaal 2 stuks per bestelling in ieder geval, maakt 1000 euro
Verwijderd
Misschien heeft iemand lef om gewoon voor 1000 euro te bestellen en dan achteraf terug te declareren, met korting?
Iedereen maar vroeg eruit morgenvroeg
De webshopbeheerder zal wel niet meer uit bed gebeld worden denk ik zo
Ik koop er nu gewoon 2 voor totaal 1000 en dan ga ik voor de laagste prijsgarantie.
Zo moet Techniekobjectief2 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:04:
Iedereen maar vroeg eruit morgenvroegDe webshopbeheerder zal wel niet meer uit bed gebeld worden denk ik zo

e-kaart? 30 euro korting op de Nexus?Meessen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:03:
Vervelend dat het niet voor e-kaart geld en dat ik geen vestiging in de buurt heb. Anders had ik dit gecombineerd met de 30 euro korting op de nexus 7 en had ik dus 70 euro korting.
Laat maar..
Zoals ik al eerder melde, dit gebeurd heel vaak bij de dagaanbiedingen van Mediamarkt/Saturn. Ik heb wel eens gehad dat de prijzen pas om 14:00 waren bijgesteld.
Wat een ongelooflijk amateuristisch website heeft die Saturn en Media Markt.
Het is onbegrijpelijk dat ze zoveel omzet draaien.
Met een simpele zoekopdracht kan je de kaart al niet vinden.
Het is onbegrijpelijk dat ze zoveel omzet draaien.
Met een simpele zoekopdracht kan je de kaart al niet vinden.
Overigens wel een dikke faal natuurlijk. Om een 24-uurs actie op je site te zetten, maar dan niet de prijs aan te passen als de 24 uur begint te lopen...
Verwijderd
Mag je dan al bestellen en dan het verschil terugvragen, in dit geval 200 euro?BlackMage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:06:
Zoals ik al eerder melde, dit gebeurd heel vaak bij de dagaanbiedingen van Mediamarkt/Saturn. Ik heb wel eens gehad dat de prijzen pas om 14:00 waren bijgesteld.
De nexus heeft op het moment 30 euro korting. Als ik je nu deze cadeaukaarten als e-kaart kon combineren kon je nog gebruik maken van de nexus actie.
Op de frontpage staat hij er nu tussen 
''het is vandaag dinsdag''
''het is vandaag dinsdag''
[ Voor 59% gewijzigd door RobertowNL op 03-12-2013 00:08 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Zou het niet aanradenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:06:
[...]
Mag je dan al bestellen en dan het verschil terugvragen, in dit geval 200 euro?
Natuurlijk krijg je uiteindelijk gelijk maar even 1000 euro voorschieten zou ik zeker niet doen
http://www.ibood.com/nl/nl/Meessen schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:03:

Het gaat hier om de oude versie. MM en Saturn hebben de 2013 versie in de aanbieding.
Denk niet dat er idd vannacht nog wat gaat gebeuren! Time to sleep. Succes!
Signature
Verwijderd
Was een tijdje geleden ook met die Vueling vliegtickets bij de MM, de prijzen werden pas 's ochtends bijgewerkt.
Nee, als je ze toevoegd aan je winkelmandje, is de vermelde prijs 500,- ipv 40.hey schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:10:
Je kan de bonnen toch gewoon bestellen voor 40 euro ...
Is dus niet zo maar een comma fout.
Er staat "online en in de winkels te koop". Denk niet dat ze midden in de nacht alles online laten 'opgaan' en dan iedereen die later op de dag in de winkels komt teleurstellen met "ja sorry, de op=op is al online bereikt afgelopen nacht.
Je kan gewoon een voorraad reserveren voor online en voor in de winkel..onafh van elkaar.
Laat maar..
En toch vermoed ik dat ze dit bewust zo doen omdat er een beperkte oplage van deze actie is.. De actie zal wellicht ook in diverse media gecommuniceerd worden dat ze daarom pas morgenochtend op de juiste prijs staan. Zo krijgt iedereen die de actie ziet of hoort min of meer een eerlijke kans..
Verwijderd
Ik laat deze actie maar schieten, geen zin om elk uur de site in de gaten te houden, in de winkel kom je ook niet verder dan 2 tot 6 kaarten, of je moet heel het dorp op laten trommelen. De groeten!
Maar toch is het wel erg lame om het dan zo te communiceren alsof het om 00:00 start
Jup of ze gunnen de webcrew rust tot 10:00 uur, zodat online en offline verkoop tegelijk van start gaan? Enfin, dat zien we dan wel weer
Heb namelijk best interesse in een Nexus 2013 32GB voor 205 euro
Is dan plots toch anders dan even mijn Nexus 2012 variant wegdoen en het dubbele moeten bijleggen

Verwijderd
Eerlijke kans? Doorgaans werken mensen in de ochtend...Schizo007nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:14:
En toch vermoed ik dat ze dit bewust zo doen omdat er een beperkte oplage van deze actie is.. De actie zal wellicht ook in diverse media gecommuniceerd worden dat ze daarom pas morgenochtend op de juiste prijs staan. Zo krijgt iedereen die de actie ziet of hoort min of meer een eerlijke kans..
Dan moeten ze beter de actie in de ochtend starten, bijvoorbeeld om 9:00/12:00.Schizo007nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:14:
Zo krijgt iedereen die de actie ziet of hoort min of meer een eerlijke kans..
Beetje een vreemde beredenering zou dat zijn, aangezien mensen er zelf voor kiezen om op dit tijdstip te slapen. Zie dan ook niet wat er oneerlijk aan zou zijn als de verkoop nu al gestart zou zijn.Schizo007nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:14:
Dit doen ze niet bewust. Like I said, zo gaat het ook met geheugenkaartjes en toetsenbordjes.
Meeste mensen moet werken Saturn....... naja je moet toch een voordeel hebben als je niet werkt.
Voelt een beetje als de hunt, ik zeg we zetten allemaal radio onzin op!
Johnvh die deze actie meldde in het aanbiedingen topic, zei "Het was zojuist in het ster-reclameblok."
Nou, lekkere reclame. Als ze speciaal de moeite doen om het zo onder de aandacht te brengen maar vervolgens slordig hun staaltje 'Zo moet techniek' doen op de website.
Nou, lekkere reclame. Als ze speciaal de moeite doen om het zo onder de aandacht te brengen maar vervolgens slordig hun staaltje 'Zo moet techniek' doen op de website.
Er wordt juist wel heel veel bewust gedaan.BlackMage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:17:
Dit doen ze niet bewust. Like I said, zo gaat het ook met geheugenkaartjes en toetsenbordjes.
Ze doen het ook omdat ze er tot nu toe mee wegkomen.
Ik weet nog dat ze een keer heel Rotterdam volhingen met iPad 2 voor 299 euro en in de winkel was het in 1 uur uitverkocht.
Ja je gaat mij niet vertellen dat ze heel Rotterdam volhangen met reclame en die reclame kunnen betalen met de omzet van die paar iPads.
Ze proberen heel goedkoop een imago van "de goedkoopste" te creëren.
Toen was er ook een aanbieding Sony FullHD TV die HD Ready was, ik vroeg aan de verkoper en die zei doodleuk dat je het verschil toch niet merkt.

5 kaarten besteld. Wel via een hele creatieve omweg! Truste!
In Chrome F12 and be there?Havedebe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:26:
5 kaarten besteld. Wel via een hele creatieve omweg! Truste!