no chrome
Hoe dan wel?
[ Voor 20% gewijzigd door Megapaul op 03-12-2013 00:27 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Deel anders even via pm die nog hier online is aubHavedebe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:26:
5 kaarten besteld. Wel via een hele creatieve omweg! Truste!
Nou vertel dan om mede tweakers ook te helpen voorzien
Gewoon trolll
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
vertel het via
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 9% gewijzigd door Robbert_jan op 03-12-2013 00:28 ]
Ik denk dat ze het bij deze actie wel bewust doen, maar ik vind het dan wel weer opvallend dat de prijs van de Panasonic TV die nu als dagaanbieding te koop is bij de Mediamarkt webshop ook nog niet is aangepast van €458,99 naar €299,-Dark_man schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:24:
[...]
Er wordt juist wel heel veel bewust gedaan.
Ze doen het ook omdat ze er tot nu toe mee wegkomen.
Ik weet nog dat ze een keer heel Rotterdam volhingen met iPad 2 voor 299 euro en in de winkel was het in 1 uur uitverkocht.
Ja je gaat mij niet vertellen dat ze heel Rotterdam volhangen met reclame en die reclame kunnen betalen met de omzet van die paar iPads.
Ze proberen heel goedkoop een imago van "de goedkoopste" te creëren.
Toen was er ook een aanbieding Sony FullHD TV die HD Ready was, ik vroeg aan de verkoper en die zei doodleuk dat je het verschil toch niet merkt.
Ben zelf via f12 een manier aan het vinden maar zie het niet.
Anders zou dat altijd kunnen, zou leuk zijnCyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:28:
Ben zelf via f12 een manier aan het vinden maar zie het niet.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Genoeg gewacht, ik ga m'n nest opzoeken. Ik probeer het over 4 uurtjes wel weer, als ik eruit moet. Truste iedereen en succes met wachten!
Nog 30 minuten en dan ga ik morgen wel weer verder met de "hunt". Balen dat ze pas tegen 10en de deuren openen, ben dan al aan t werk.
Jup ben ik bijna meer aan bezine kwijt dan dat ik verdien.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:
Naar de winkel ga ik sowieso niet, "maximaal 2 p.p.", heb ik niks aan
En wat nou als je er 2 online haalt, 2 in vestiging 1, 2 in vestiging 2, 2 in vestiging 3? Heb je er 8 x 50 = 400, kost je 8 x 40 = 320 aka een PS4 in the pocket
Ze checken bij de kassa echt niet of je er al 2 gehaald hebt elders lijkt me
[ Voor 19% gewijzigd door Joosie200 op 03-12-2013 00:36 ]
Uw auto rijdt op water?Joosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:35:
En wat nou als je er 2 online haalt, 2 in vestiging 1, 2 in vestiging 2, 2 in vestiging 3? Heb je er 8 x 50 = 400, kost je 8 x 40 = 320 aka een PS4 in the pocketZe checken bij de kassa echt niet of je er al 2 gehaald hebt elders lijkt me
Dat klopt, er is alleen 1 probleem: PS4 is niet echt op voorraadJoosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:35:
En wat nou als je er 2 online haalt, 2 in vestiging 1, 2 in vestiging 2, 2 in vestiging 3? Heb je er 8 x 50 = 400, kost je 8 x 40 = 320 aka een PS4 in the pocketZe checken bij de kassa echt niet of je er al 2 gehaald hebt elders lijkt me
Bon is 5 jaar geldig. Met een beetje mazzel koop je er een PS5 voor.The_Max schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:37:
[...]
Dat klopt, er is alleen 1 probleem: PS4 is niet echt op voorraad
Voor € 80,- het hele land door kruisen zit ik nou ook weer niet op te wachten eigenlijk.
Ik zou de kaarten graag gebruiken bij het kopen van een MacBook, voor het simpelste 13 inch model zou ik echter al 26 kaarten nodig hebben, ik ben bang dat dat hem niet gaat worden
hehe, die saturn kortingskaart kost nu nog maar 500 euro p/s 
http://www.saturn.nl/mcs/...0,1060536.html?langId=-11
http://www.saturn.nl/mcs/...0,1060536.html?langId=-11
Je zou die 320 euro ook natuurlijk ergens weg kunnen zetten in plaats van bij Saturn te storten in dat gevalBlackMage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:38:
[...]
Bon is 5 jaar geldig. Met een beetje mazzel koop je er een PS5 voor.
[ Voor 9% gewijzigd door The_Max op 03-12-2013 00:40 ]
Klopt, maar dat is overal zoThe_Max schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:37:
[...]
Dat klopt, er is alleen 1 probleem: PS4 is niet echt op voorraad

Haal je de Mac hier toch http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Verwijderd
Ik hoor om mij heen dat studenten tegenwoordig niet al te breed hebben, maar dit gaat wel erg ver
Hier ook een klant die voor de Macbook was gegaan, maar gaat 'm helaas niet worden. Jammer voor de Saturn.

Hier ook een klant die voor de Macbook was gegaan, maar gaat 'm helaas niet worden. Jammer voor de Saturn.
Misschien klapt de hele economie in elkaar en zijn Saturn waardebonnen de geaccepteerde valuta geworden van ons land.The_Max schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:39:
[...]
Je zou die 320 euro ook natuurlijk ergens weg kunnen zetten in plaats van bij Saturn te storten in dat gevalal moet ik toegeven dat 20%+ rente niet slecht is voor 5 jaar
Verwijderd
Is een oud model... prijs is ook nagenoeg gelijk aan het nieuwste model met iets mindere specs.hey schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:41:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:41:
Ik hoor om mij heen dat studenten tegenwoordig niet al te breed hebben, maar dit gaat wel erg ver
offtopic:
Kwestie van prioriteiten... liever zuinig met energie/kleding kopen en goedkoop eten om zo gadgets te kunnen veroorloven dan andersom
Kwestie van prioriteiten... liever zuinig met energie/kleding kopen en goedkoop eten om zo gadgets te kunnen veroorloven dan andersom
Dan zou ik maar een paar rondjes langs alle nederlandse Saturns gaan jaBlackMage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:41:
[...]
Misschien klapt de hele economie in elkaar en zijn Saturn waardebonnen de geaccepteerde valuta geworden van ons land.
Misschien zijn ze wel uitverkocht.
En hebben we wel gelijktijdig met de ogen dicht gehad.
En hebben we wel gelijktijdig met de ogen dicht gehad.
Verwijderd
Respect Joosie, ik had destijds andere prioriteiten, namelijk de studie zelf haha
Maar goed, toen was je al blij met een Nokia 3310. Laat je morgen nog even weten of het gelukt is?
Maar goed, toen was je al blij met een Nokia 3310. Laat je morgen nog even weten of het gelukt is?
Besides.. in de trein is het prima studeren met oordoppen in
Dus al dat gereis benut ik wel goed
Maar genoeg off topic.. ik probeerde nog via de oorspronkelijke link in de TS, maar ook dat helpt me niet verder. Want je kunt dan wel een eigen waarde tot max. 150 euro ingeven, kom je bij je winkelmandje: 0 korting
500 voor een waardebon van 50?
Goeie deal hoor! Slechts 2 per persoon.
[ Voor 19% gewijzigd door sambalbaj op 03-12-2013 00:56 ]
Verwijderd
Klopt, hij is van platina gemaakt met je naam in goud gegraveerd.sambalbaj schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:55:
Succes iedereen met de cadeaukaarten wanneer deze in de "uitverkoop" gaan
en thnx Cyclonic voor t beantwoorden van m'n smartphone vraag tig pagina's terug. Trusten voor nu!
Een oud model MacBook met specificaties die voor mij veel te veel van het goede zijn. Thanks, but no thanks.hey schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:41:
Weet je het zeker, misschien heeft de waardebon wel een waarde van 5 miljoensambalbaj schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:55:
Het is me nu wel gelukt, 2 stuks selecteren in de winkelmand and dan werd het samen 80 euro.
Np, Slaap zeniwde schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:03:
Succes iedereen met de cadeaukaarten wanneer deze in de "uitverkoop" gaanen thnx Cyclonic voor t beantwoorden van m'n smartphone vraag tig pagina's terug. Trusten voor nu!
Kun je nu weer een bestelling plaatsen? ik heb er 12 nodig namelijkSwoosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:04:
Het is me nu wel gelukt, 2 stuks selecteren in de winkelmand and dan werd het samen 80 euro.
Klopt werkt nu in winkel maand, max maar 2.
Ik moest het ook een paar keer proberen... maar het is gelukt.
Voor de zekerheid met paypal betalen, mocht je snel je geld terug willen.
Ik ben ze onder verschillende Saturn accounts aan het bestellen via mijn creditcard. Ben benieuwd.Cyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:09:
Voor de zekerheid met paypal betalen, mocht je snel je geld terug willen.
Werkt prima, met iDeal betaald, 80 euro voor 2 stuks. Net een tweede bestelling gedaan op naam van vriendin (en niet mijzelf) voor de zekerheid dat straks niet een order wordt geannuleerd
Ik krijg de melding: De betaling is niet geaccepteerd door de betalingspartner.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:12:
Hier ook, al 6 besteld...
Ingebouwde beveiliging van mijn CC misschien
Hmmm, je kan wel weer opnieuw een order plaatsen, nadat je besteld hebt. Hmmm of ik moet nog 5 accounts aanmaken, dat laatste zal wel veiliger zijn.
Verwijderd
Ik vul wel elke keer hetzelfde adres in... geen idee of ze ook daadwerkelijk gaan leveren. Anders pech gehad, kan het geld wel even missen.
Bij mij doet de website het niet meer?
De betaling is niet geaccepteerd door de betalingspartner, krijg ik nu
Je kan gewoon afrekenen als eenmalige klant, dan maak je geen account aan, maar vul je slechts gegevens in.Nostordici schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:14:
Hmmm, je kan wel weer opnieuw een order plaatsen, nadat je besteld hebt. Hmmm of ik moet nog 5 accounts aanmaken, dat laatste zal wel veiliger zijn.
Er staat max 2 per persoon, niet per adres. Anders zouden mensen (studentenhuis bijv, of jij en je partner) niet eens ieder zelf kunnen bestellen omdat ze toevallig op hetzelfde adres wonenVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:15:
Ik vul wel elke keer hetzelfde adres in... geen idee of ze ook daadwerkelijk gaan leveren. Anders pech gehad, kan het geld wel even missen.
Hier succes! Betaald met ideal. Mijn dank aan de tipgevers en de volhouders hier.
Kun je dan ook je eigen email adres steeds gebruiken? Alvast bedankt!Swoosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:20:
[...]
Je kan gewoon afrekenen als eenmalige klant, dan maak je geen account aan, maar vul je slechts gegevens in.
Ik heb er 20 besteld denk dat het wel goed gaat anders heb ik pechNostordici schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:21:
[...]
Kun je dan ook je eigen email adres steeds gebruiken? Alvast bedankt!
Blijkbaar blokt mijn CC de betaling bij hetzelfde bedrag binnen een bepaalde tijd.
Je kan ook kiezen voor afhalen bij Saturn. Geen gedoe met verzending. En daarnaast gewoon nieuwe bestelling plaatsen op zelfde account. Gaat prima
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Zo ik heb 2 stuks besteld. Hopelijk voor de mensen die meer bestellen dat ze er wel wat mee kunnen.
Het zou zuur zijn als je straks 2 per aankoop in kunt leveren. Zit je daar met al je cadeaukaarten.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
in de winkel onbeperkt, alleen via de shop maar max 5LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:24:
Zo ik heb 2 stuks besteld. Hopelijk voor de mensen die meer bestellen dat ze er wel wat mee kunnen.Het zou zuur zijn als je straks 2 per aankoop in kunt leveren. Zit je daar met al je cadeaukaarten.
Verwijderd
Waar haal jij dat opeens vandaan? Lees even de voorwaarden van kadobonnen...LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:24:
Zo ik heb 2 stuks besteld. Hopelijk voor de mensen die meer bestellen dat ze er wel wat mee kunnen.Het zou zuur zijn als je straks 2 per aankoop in kunt leveren. Zit je daar met al je cadeaukaarten.
Heb ook 2 besteld. . Was toch al van plan max 2 te halen
Lijkt me wel hehe. Dat kan een e-mail adres voor het hele gezin zijn tochNostordici schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:21:
[...]
Kun je dan ook je eigen email adres steeds gebruiken? Alvast bedankt!
Verwijderd
Ben weer voorzien, heb er maar 12 gehaald, niet de volle mep zoals gepland. Maar voldoende voordeel voor straks
Tipgever nog bedankt! Fingers crossed voor morgen....
Tipgever nog bedankt! Fingers crossed voor morgen....
Hoop dat paypal ook direct wordt verstuurd. Heb mijn Rabo reader niet bij de hand dus kon niet via ideal betalen.
Nou, misschien gewoon uit de voorwaarden bij de aankoop?Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:26:
[...]
Waar haal jij dat opeens vandaan? Lees even de voorwaarden van kadobonnen...
Koop nu een Saturn cadeaukaart t.w.v. €50,- voor maar €40,-! U kunt deze cadeaukaart besteden op het hele Saturn-assortiment. U kunt maximaal 2 cadeaubonnen per persoon aanschaffen en voor deze actie geldt: op = op! Na aankoop krijgt u een cadeaukaart toezonden, waarop een code staat. U kunt deze code invullen bij een online aankoop of de cadeaukaart inwisselen bij een aankoop in een Saturn-vestiging. U kunt deze cadeaukaart besteden op het hele Saturn-assortiment.
Koop voor maar €40,- een Saturn cadeaukaart t.w.v. €50,-
Maximaal 2 cadeaukaarten per persoon
Online en in de winkels te koop
Te besteden op het hele Saturn-assortiment
OP = OP!
Verwijderd
maximaal 2 cadeaukaarten aankopen per bestelling. Inwisselen/verzilveren is een heel ander verhaal.
Eenmaal paypal, eenmaal iDEAL, eenmaal creditcard i.c.m. registratie twee accounts en eentje zonder
Nu nog even in Grunn en Amersfoort er twee halen morgen en die PS4 is rond voor 320 haha
*fingers crossed*
Nee, per persoon. Niet per bestelling.Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:35:
maximaal 2 cadeaukaarten aankopen per bestelling. Inwisselen/verzilveren is een heel ander verhaal.

Nou, nu maar hopen dat 2 per bestelling goed komt 
Dat wordt een mooie iPad Air 32GB
Dat wordt een mooie iPad Air 32GB
Verwijderd
Volgens mij zie jij het verschil niet echt tussen kadokaarten kopen en inwisselen. Gelden andere voorwaarden voor, lees het even na...
Als jullie via shopkorting doen krijg je 1.5% nog terug.
Kan iemand bevestigen of ze je kunt gebruiken bij de webshop van MM ?
Dat kan.atoombom schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:44:
Kan iemand bevestigen of ze je kunt gebruiken bij de webshop van MM ?
Van 80 euro is dat 1,20 euro. Goed, wie het kleine niet eert enzo, maar nee dat zet geen zoden aan de dijkDark_man schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:44:
Als jullie via shopkorting doen krijg je 1.5% nog terug.
5*1,20 = 6 euro
Je wilde wel het land afreizen voor 80 euro maar 5 minuten moeite voor 6 euro is het je niet waard?
Je wilde wel het land afreizen voor 80 euro maar 5 minuten moeite voor 6 euro is het je niet waard?
Ja maar ik lees hier dat mensen 10 bestellingen plaatsen.Joosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:46:
[...]
Van 80 euro is dat 1,20 euro. Goed, wie het kleine niet eert enzo, maar nee dat zet geen zoden aan de dijk
Dat is al 1x de waarde van 1 cadeaukaart waar je het sowieso voor doet.
Verwijderd
Ben die shopkorting helemaal vergeten, stom
Maar goed, heb er uiteindelijk 16 stuks van gemaakt, nu maar hopen dat er geleverd wordt!
Edit: moet er niet nog btw af van die 80 euro wat betreft de shopkorting?

Maar goed, heb er uiteindelijk 16 stuks van gemaakt, nu maar hopen dat er geleverd wordt!
Edit: moet er niet nog btw af van die 80 euro wat betreft de shopkorting?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 01:52 ]
En uitverkocht helaas. Morgen 2 oppikken in de winkel.
Uitverkocht geeft het bij mij aan
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
De kaarten zijn op !
heb er 4 kunnen bestellen
!!
heb er 4 kunnen bestellen
Was verdorie te laat. Kom net terug van werk
[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 03-12-2013 01:58 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Dat is wel heel rap... 
Rond 1:00 uur waren ze te bestellen, binnen 1 uur UITVERKOCHT dus, wow
Rond 1:00 uur waren ze te bestellen, binnen 1 uur UITVERKOCHT dus, wow
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 01:59 ]
Zo dat ging hard, ik vrees dat die extra kaarten van ons morgen of overmorgen worden geannuleerd. Verder vind ik het overigens wel eng met de post, het wordt namelijk in de brievenbus bezorgd, wij hebben niet echt een betrouwbare bezorger eerlijk gezegdatoombom schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:57:
De kaarten zijn op !
heb er 4 kunnen bestellen!!
Vanmiddag zullen er toch nog wel een aantal beschikbaar komen?
[ Voor 21% gewijzigd door Nostordici op 03-12-2013 01:59 ]
Dan zou ik toch wel een leuk gesprek aangaan met meneer!Nostordici schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:58:
[...]
Zo dat ging hard, ik vrees dat die extra kaarten van ons morgen of overmorgen worden geannuleerd. Verder vind ik het overigens wel eng met de post, het wordt namelijk in de brievenbus bezorgd, wij hebben niet echt een betrouwbare bezorger eerlijk gezegd
De kaarten moet je zelf activeren, dat doe je uiteraard pas NA levering.
Ben benieuwd naar de bezorging inderdaad. Heb er net meer kunnen bestellen dan 2. Ietsje meer. Oké, veel meer. Hoop dat ze geleverd worden.
Verwijderd
Hoeveel? Ik heb het ook eerlijk gepostSureshR schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:00:
Ben benieuwd naar de bezorging inderdaad. Heb er net meer kunnen bestellen dan 2. Ietsje meer. Oké, veel meer. Hoop dat ze geleverd worden.
Ik zal het zo zeggen, mijn 2 papegaaien heb beide ook 2 kaarten
Ik heb er 12 gekocht (6 enveloppen), vind het ergens wel eng, 600 euro door de postbezorger laten bezorgen, we zullen zien!
Ze verspreiden het aantal misschien een beetje, anders zijn er wellicht teveel mensen teleurgesteld die wel hun reclame hebben gehoord maar, zich niet realiserend dat de aanbieding om 00:00 ingaat, pas morgenochtend melden.
Verwijderd
Wat betreft de mogelijke fraude door postbezorgers hoef je je geen zorgen te maken!
Zoals hierboven gepost, je krijgt nog een mail om de kadokaart te activeren. Dus een derde heeft er niks aan. Neem aan dat je pas activeert zodra ze ontvangen zijn.
Zoals hierboven gepost, je krijgt nog een mail om de kadokaart te activeren. Dus een derde heeft er niks aan. Neem aan dat je pas activeert zodra ze ontvangen zijn.
Ah ok, dat stelt mij ook weer gerustVerwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:04:
Wat betreft de mogelijke fraude door postbezorgers hoef je je geen zorgen te maken!
Dus in principe als die ze zou stelen, kan ik dan in de winkel een lege kaart halen?