Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:49
Dan maar morgen naar de AH. Bij mij zit alleen een mediamarkt en geen saturn. :( Kan wel (waarschijnlijk) korting krijgen van mediamarkt cadeaukaarten >:)

[ Voor 31% gewijzigd door pinokkia op 03-12-2013 02:07 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt bij je bestelling een 1 of andere unieke code die gekoppeld is aan de kadokaart. Daarmee kunnen ze achterhalen of het tegoed gebruikt is of niet. Bij diefstal wordt het gewoon gedeactiveerd en krijg je een nieuwe code die ze dan koppelen aan een "lege" nieuwe kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Veel gestelde vragen

Algemene informatie cadeaukaart

Wat wordt bedoeld met een cadeaukaart?
De cadeaukaart, vervanger van de ouderwetse cadeaubon, is een pas op het formaat van een creditcard waar u elke gewenste waarde tussen de EUR 10,- en EUR 150,- op kunt laten zetten. Deze cadeaukaart kan de ontvanger als betaalmiddel gebruiken in alle Saturn vestigingen en/of online in de Saturn webshop voor elk cadeau naar keuze. De cadeaukaart is tot 5 jaar na het laatste gebruik geldig.

Kan mijn cadeaukaart door iedereen worden gebruikt?
Ja, de kaart is niet persoongebonden. Hierdoor kan de kaart ook door andere mensen dan uzelf gebruikt worden. Dus ook door uw postbode.
>:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is na activatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hetzelfde principe als de kadokaarten (itunes, fonq etc.) die in de supermarktrekjes liggen, die worden ook pas aan de kassa geactiveerd om diefstal te voorkomen.
Het enige bedrijf dat nog met de kant-en-klare krascodes werkt is bol.com uit mijn hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb deze actie gemist. Maar de iPad Air 64GB gray heb ik mooi voor €469 :P voor paar dagen terug kunnen bestellen. Helaas is die "fout" binnen een paar uur hersteld. Krijg het toch geleverd, omdat niemand anders het in de gaten had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinokkia schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:16:
Ik heb deze actie gemist. Maar de iPad Air 64GB gray heb ik mooi voor €469 :P voor paar dagen terug kunnen bestellen. Helaas is die "fout" binnen een paar uur hersteld. Krijg het toch geleverd, omdat niemand anders het in de gaten had. :)
Welk bedrijf was de gelukkige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Het is toch raar dat een kaart die ongelimiteerd bijgedrukt kan worden "uitverkocht" kan raken?

Ze maken natuurlijk verlies met deze actie en die verlies wille ze beperkt houden.

Ik vraag me af of er niet een normale consument is die hun hier om gaat aanklagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:18:
[...]

Welk bedrijf was de gelukkige?
Wehkamp :) Alleen de witte versie is er nog. Normaal is wehkamp niet zo snel met herstellen van prijzen. Blijkbaar toen wel.

[ Voor 25% gewijzigd door pinokkia op 03-12-2013 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
pinokkia schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:22:
[...]

Wehkamp :) Alleen de witte versie is er nog.
Lol was leuk geweest als je dan nog met die 15% kortingsbonnen gaat betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Cyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:23:
[...]

Lol was leuk geweest als je dan nog met die 15% kortingsbonnen gaat betalen :D
Heb nog niet helemaal betaald. :) Ik heb via acceptgiro betalen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je had in die paar uur een hoop tweakers heel gelukkig kunnen maken! Maar je moet inderdaad goed afwegen wanneer te posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Hmm ik kan geen Air vinden bij wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Cyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:25:
Hmm ik kan geen Air vinden bij wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/ele...x=65000&F=7,8,2,6,17&SM=5

Niet in de aanbieding en is de witte.

[ Voor 5% gewijzigd door pinokkia op 03-12-2013 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Volgens die link vind die de air nu weer 648, echter als je terug na overzicht gaat staat er geen air tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Cyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:26:
Volgens die link vind die de air nu weer 648, echter als je terug na overzicht gaat staat er geen air tussen.
Juist en daar was vorige week de fout dus. :) Ik wilde er vorige week meer bestellen en de voorraad was maar 1 :(

[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 03-12-2013 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartje is blijkbaar nog niet gevallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 02:28:
Kwartje is blijkbaar nog niet gevallen ;)
Nee nog niet, want ik ben moe en ga naar bedje, want 12 uur werken op een dag ben je kapot. Daarom heb ik de actie van saturn gemist.

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 03-12-2013 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het tegen je voorganger ;)
Maar laat maar, truste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rare is dat de levertijd bij afhalen nu op 3-5 dagen staat.
Stond uur geleden nog op 1-2 dagen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Ik heb van één van de kaarten geen bevestiging ontvangen, maar deze wel betaald. Een ticket ingediend dus om alsnog een bevestiging te ontvangen. Voor de mensen die ook meerdere kaarten hebben besteld: Misschien loont hem om te kijken of alles in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier de definitieve orderbevestigingen binnen (dat ze goedgekeurd zijn; de eerste bevestiging was er nog eentje 'onder voorbehoud')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Alweer uitverkocht :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Poep Saturn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Of gewoon poep van iedereen die hier 6 of meer bestellingen doet. Hoop dat Saturn daar wat aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Yay! Heb ik toch gelijk gehad.. Aanbieding is op voordat het licht is.. Nu maar kijken of de winkels ook een limiet hebben

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:54
Lekker dan. Gaan ze je eerst een hele dag doodgooien met radio spotjes, en dan is het midden in de nacht al uitverkocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

in de winkel zelf zullen ze toch nog niet uitverkocht zijn?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
mrc4nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:48:
Dat zou knap zijn...gaan zo pas open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:49:
Ben die shopkorting helemaal vergeten, stom 8)7
Maar goed, heb er uiteindelijk 16 stuks van gemaakt, nu maar hopen dat er geleverd wordt!

Edit: moet er niet nog btw af van die 80 euro wat betreft de shopkorting?
2 per persoon, lekker figuur ben jij. Dankzij jou persoonlijk, grijpen 7 mensen dus mis. Ik vind het asociaal van je.

[ Voor 9% gewijzigd door sanderander op 03-12-2013 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Niet online
Hoorde vanmorgen op de radio nog het spotje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
mrc4nl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:48:
Er zijn ook mensen die gewoon moeten werken overdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
jongetje schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 07:59:
[...]

Er zijn ook mensen die gewoon moeten werken overdag....
Daarom zijn de Saturn's iedere werkdag tot 21.00u open! :)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:48
De aanbieding was max. 2 per persoon. Dus ook al betaal je met ideal, creditcard en paypal, als de bestelling 3 keer naar precies hetzelfde naam en adres gaat kunnen ze er gewoon 2 annuleren. Ik zeg niet dát het gaat gebeuren maar het zou kunnen.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel van die cadeaubonnen ze in iedere winkel hebben liggen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Onbeperkt mag ik hopen! Snotsamme, tot half 1 wakker gebleven en zo snel vervologens uitverkocht!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
Het zo eerlijker zijn als ze op de hele uren er bv 150 kaarten in de verkoop gooien. Heb je 24x een kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazytaxi819 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:21:
Het zo eerlijker zijn als ze op de hele uren er bv 150 kaarten in de verkoop gooien. Heb je 24x een kans!
Het zou eerlijker zijn als de ongekende hebberigheid van sommige mensen hier ingetoomd zou worden.

Echt, ik moet gewoon overgeven van sommigen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik heb geen twitter account. Maar zijn er mensen die dit "probleempje" op de twitterpagina/support van saturn hebben geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 01:58:
Dat is wel heel rap... :?
Rond 1:00 uur waren ze te bestellen, binnen 1 uur UITVERKOCHT dus, wow
Wat wil je als bepaalde mensen *kuchkuch* er 16-20 bestellen. Zou leuk zijn als ze op twee bonnen na allemaal geannuleerd worden. En dat die bonnen weer online komen voor andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Ik heb zelfs niks gekocht en ook geen behoefte, maar had laatst in een ander topic een zelfde discussie over aanbiedingen en het hele schap leegtrekken. Kreeg toen geen gelijk en mensen schreeuwden dat een winkel geen liefdadigheidsinstelling is en je voor je eigen bestwil dus zoveel mogelijk moet graaien want anderen laten het ook niet liggen voor de goedwetende persoon... Tja, zo werkt het helaas in de maatschappij tegenwoordig. Zelfde als bij de Lidl/Aldi dat alles meteen op is om 5 minuten na opening of soms zelfs eerder door eigen werknemers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

Saturn doet daar niets aan! Interesseert hun niet of je 1 of 30 hebt. Het 'verlies' is al lang 'genomen' en de actie was een succes! Volgende keer is het niet om 01:00uur uitverkocht, maar om 00:30uur...

Op een blauwe maandag heb ik eens bij de concurrent gewerkt, daar hadden ze wel eens een actie met DVD's, heb daar menig mensen voorbij zien lopen met veeeeeeel meer dan 'officieel' aangegeven is en niemand die daar wat van zei. Toen ik de directeur hierom vroeg, zei hij: "Zie ik eruit alsof ik mij daar druk om maak, moeten de andere klanten maar harder rennen" :?

[ Voor 47% gewijzigd door Hokkie op 03-12-2013 08:39 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Hokkie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:36:
Saturn doet daar niets aan! Interesseert hun niet of je 1 of 30 hebt. Het 'verlies' is al lang 'genomen' en de actie was een succes! Volgende keer is het niet om 01:00uur uitverkocht, maar om 00:30uur...

Op een blauwe maandag heb ik eens bij de concurrent gewerkt, daar hadden ze wel eens een actie met DVD's, heb daar menig mensen voorbij zien lopen met veeeeeeel meer dan 'officieel' aangegeven is en niemand die daar wat van zei. Toen ik de directeur hierom vroeg, zei hij: "Zie ik eruit alsof ik mij daar druk om maak, moeten de andere klanten maar harder rennen" :?
Als iemand 2 bonnen in levert op een tv van 600 euro dan is het 'verlies' maar 20 euro. Als je 12 bonnen op deze tv inlevert is het verlies 120 euro. 20 euro op een product kan misschien nog net van de marge af, 120 euro niet. Het is dus wel degelijk belangrijk voor ze dat je niet meer dan 2 van deze bonnen kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:35
Hokkie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:36:

Inderdaad, ze stellen juist meer mensen teleur dan nu de actie online te heropenen. Nu is het signaal gewoon: op = op probeer in de winkel nog eens. En daar durven mensen er inderdaad minder snel 16 te pakken omdat daar ook 2 p.p is en je mensen hebt die dat controleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Heb om 01:43 5 keer 2 cadeaukaarten besteld met paypal, opdrachtbevestigingen om 4:05 binnengehad.
Kan best zijn dat er 8 geannuleerd worden maar dat hoort erbij :+

En voor die pipos die lopen te klagen dat het zo asociaal is, hoort bij dit soort acties, niet zeuren en gewoon bij de winkel gaan staan!! :O

PS ik haal ze af in de winkel, geen risico van de postbezorger, en als ik er dan maar 2 meekrijg heb ik simpelweg dikke pech :>

[ Voor 17% gewijzigd door NightHawk4 op 03-12-2013 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Wat een aanstellerij. Ik heb ook geen kaarten kunnen krijgen, maar heb er liever 0 dan 2. Anders is het simpelweg de moeite niet voor die twee tientjes, of je moet toevallig iets willen kopen van 100 euro.

Dus doe niet zo moeilijk, je hebt achter het net gevist. Wij Nederlanders knijpen elke cent uit elke aanbieding die op ons pad komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Deezers schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:32:
Ik heb zelfs niks gekocht en ook geen behoefte, maar had laatst in een ander topic een zelfde discussie over aanbiedingen en het hele schap leegtrekken. Kreeg toen geen gelijk en mensen schreeuwden dat een winkel geen liefdadigheidsinstelling is en je voor je eigen bestwil dus zoveel mogelijk moet graaien want anderen laten het ook niet liggen voor de goedwetende persoon... Tja, zo werkt het helaas in de maatschappij tegenwoordig. Zelfde als bij de Lidl/Aldi dat alles meteen op is om 5 minuten na opening of soms zelfs eerder door eigen werknemers...
Ik ga ook niet meer reageren. Heerlijk individualistische wereld. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.. d:)b
BlackMage schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:49:
Wat een aanstellerij. Ik heb ook geen kaarten kunnen krijgen, maar heb er liever 0 dan 2. Anders is het simpelweg de moeite niet voor die twee tientjes, of je moet toevallig iets willen kopen van 100 euro.

Dus doe niet zo moeilijk, je hebt achter het net gevist. Wij Nederlanders knijpen elke cent uit elke aanbieding die op ons pad komt.
Ik heb twee stuks.

[ Voor 23% gewijzigd door LuPo op 03-12-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:33
Ik snap de discussie wel, al heb ik zelf ook geen kaarten en hoef ik ze ook niet. Het gaat om het idee. Er staat duidelijk maximaal 2 per persoon. Dat is dus de bedoeling van Saturn. Dat een bepaalde persoon dan denkt, dat is niet per adres, ik koop er meer en uiteindelijk 1 artikel afrekent voor die ene persoon, dat boeit hem niet.

Als de AH zou zeggen, kom gratis een chocoladeletter halen, 1 per persoon, dan zullen sommige mensen ook meerdere keren die dag/week boodschappen doen (of bij meerdere AH's) en een 2e, 3e of 4e chocoladeletter meenemen, want tja, het kan toch? Maar zo is de actie niet bedoelt. Dat ze daarmee een andere tekort doen, speelt op dat moment geen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:47:
[...]

Als iemand 2 bonnen in levert op een tv van 600 euro dan is het 'verlies' maar 20 euro. Als je 12 bonnen op deze tv inlevert is het verlies 120 euro. 20 euro op een product kan misschien nog net van de marge af, 120 euro niet. Het is dus wel degelijk belangrijk voor ze dat je niet meer dan 2 van deze bonnen kunt gebruiken.
Ik meen te hebben opgemerkt dat ik zelf bij de concurrent (mediamarkt) heb gewerkt. 2,5 jaar om precies te zijn. Ik denk dat ik wel weet hoe ze daar denken en geloof mij nu maar, dat ze dat verlies gewoon nemen. Op een gemiddelde dagomzet van meer dan de minister president zijn jaarsalaris, klagen ze niet over die 120 euro! Al die klanten die komen, de auto in de (te dure) parkeergarages zetten en de moeite nemen om binnen te komen en een verkoper te pakken krijgen, nemen wel de tv, computer of whatever mee!

Die ene klant die zich 'benadeeld' voelt en weg gaan, ach... jammer, maar voor hen (letterlijk) tien anderen!

Edit:

In die tijd dat ik daar gewerkt heb, heb ik bijzondere ervaringen, op commercieel vlak, opgedaan. Dit is slechts een puntje van de ijsberg. Maar of mediamarkt zo blij is dat ik dit hier een boekje open doe met voorbeelden, weet ik niet...

[ Voor 11% gewijzigd door Hokkie op 03-12-2013 09:04 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
JantjeBr schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:04:
[...]

Uhm, als er 1 iemand is die 1000 bonnen koopt en deze besteed aan 1 product, komt dat neer op 1000*10=10000 minder omzet op dit specifieke product en draaien ze in totaal 1*10000=10000 minder omzet. Als er 1000 mensen 1 bon kopen en allemaal op 1 product gebruiken, draaien ze per persoon 1*10=10 minder omzet, maar in totaal 1000*10=10000 minder.

Kortom, ik kan me goed indenken dat het Saturn/MM aan hun achtereind zal oxideren wie nou hoeveel bonnen heeft gekocht. Zoals eerder genoemd is dit "verlies" al lang ingecalculeerd.

Echter ben ik het eens met de meesten, een systeem om misbruiken als hierboven te voorkomen zou fijn zijn. Uiteraard wil iedereen graag wat korting op zijn/haar producten. Wanneer er echter expliciet wordt genoemd dat iedere klant slechts een x-aantal bonnen mag kopen, heb je (wat mij betreft) je fatsoen te houden en mag je blij zijn met de korting die je hebt!
Waar jij geen rekening mee houdt is dat het bedrag wel hetzelfde is maar over minder producten verdeeld. Dan is je verlies als bedrijf veel groter. Als je een product met alleen maar bonnetjes koopt dan moeten ze het product onder inkoop verkopen. Waarom zou anders de limiet van 2 per persoon gelden? Dan konden ze dat ook wel achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Mooie reken sommen, maar als je bonnen aan minder mensen geeft heb je kans dat je ook minder omzet hebt omdat de mensen die geen bonnen hebben bemachtigd hun aankoop misschien dan wel in een andere winkel doen, juist omdat ze niet gebonden zijn aan een bon die ze gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JantjeBr schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:04:
[...]

Kortom, ik kan me goed indenken dat het Saturn/MM aan hun achtereind zal oxideren wie nou hoeveel bonnen heeft gekocht. Zoals eerder genoemd is dit "verlies" al lang ingecalculeerd.
Sterker nog, ze lachen zich kapot. Ze lijden helemaal geen verlies; het is een manier om klanten binnen te harken die vervolgens hun zuurverdiende centjes in een van hun filialen gaan verpatsen met impulsaankopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Laatst online: 13-09 08:38
En vergeet niet de personen die perongeluk de kaart laten verlopen/vergeten.... Dat is pure winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Het enige wat een minpunt voor Saturn is is dat er nu 's ochtends vroeg al uitverkocht staat, wat een negatieve klantbelevenis is voor bezoekers de rest van de dag. Hadden ze nu beter een of ander kulproduct/ actie neer kunnen zetten als vervangende actie.

Maar voor de rest zal het ze verder inderdaad een rotzorg zijn: potje marketing -> actie succes en de marketeer heeft een +1 te pakken voor z'n beoordeling. En die paar tientjes in de omzet is toch wel bij de algehele marge ingecalculeerd.

Heb er zelf 2 besteld en daarna direct 2 voor m'n moeder gedaan. Die krijg ik donderdag dan weer als het goed is voor Sinterklaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Nu weer ontopic jongens.

Wie ligt er al voor de Saturn te wachten tot hij open gaat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

sambalbaj schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:30:
Het enige wat een minpunt voor Saturn is is dat er nu 's ochtends vroeg al uitverkocht staat, wat een negatieve klantbelevenis is voor bezoekers de rest van de dag. Hadden ze nu beter een of ander kulproduct/ actie neer kunnen zetten als vervangende actie.
En dat doen ze! Als je maar vraagt ;)

Een negatieve klantbelevenis is de klant zelf. De klant kan ook denken shit, was ik maar sneller! Laat ik nu die aanbieding maar meenemen, want anders vis ik weer achter het net!

De klant heeft immers thuis al besloten om geld uit te geven en gaat, in de meeste gevallen, niet zonder iets naar huis.

Psychologie = heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 22:56
Hoeveel bonnen kan je nu tegelijk invullen met het afrekenen?. onbeperkt of staat daar een limiet op?
als je de bonnen binnen hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door nico445 op 03-12-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie

Hokkie

Hello

En als je een beetje kunt babbelen en de verkoper een aai over de bol geeft, krijg je die 10 euro ook wel ;) Heb ik geen bonnetje voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
Blijft het raar vinden dat de actie niet om 00.00 uur begon, maar pas om 1.10 uur (ofzo). Je start een actie om 00.00 uur of pas om 08.00/09.00 niet om 01.10 uur....en dan dat de bonnen voor 02.00 uur al op zijn is ook erg triest, hoeveel bonnen waren er dan te koop online? De rekken in de winkels hangen altijd bomvol. zullen ze die dan ook voor een groot deel weggehaald zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Nog geen bericht over iemand die in de winkel is geweest. Blijkbaar niemand die voor de deur van de Saturn heeft gelegen met z'n slaapzak? :P Ben wel benieuwd hoe het in de winkels er aan toe ging/gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Swoosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:48:
Nog geen bericht over iemand die in de winkel is geweest. Blijkbaar niemand die voor de deur van de Saturn heeft gelegen met z'n slaapzak? :P Ben wel benieuwd hoe het in de winkels er aan toe ging/gaat :)
Zou mij niks verbazen als het zogenaamd "op" is in de winkel. Hoe moeten ze nou regelen dat 50 euro met 20% korting is en geen 150 euro met 20%. Want in de winkel kan je zelf aangeven hoeveel er op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:35
Ik ga zo even naar Saturn Zuidplein, maar zal maar eentje nemen denk ik en dat als er leuke games nog over zijn daar met die actie.

Zouden ze met deze actie geen bepaalde kaarten hebben met een vastgesteld waarde van 50 die zij er al op hebben gezet en dan op=op?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-eviin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 14:22
Ik kom zojuist van de Saturn Zuidplein.
Had in eerste instantie netjes twee cadeaukaarten gepakt, waarna ik bij de kassa vroeg hoeveel er per persoon gekocht mochten worden. Haar antwoord luidde zoveel als je wilt.
Je snapt dus wel dat ik hierna er nog acht heb gepakt en een mooie spiegelreflex camera heb aangeschaft met 20% korting.
Ik kan dus aanraden om zo snel mogelijk nog naar de dichtstbijzijnde Saturn te gaan mocht je er gebruik van willen maken.

p.s. tijdens het afrekenen werd er gebeld met de vraag of iemand 50 kaarten kon kopen, hier ging ze echter toch niet mee akkoord. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Zou je met die cadeaukaart ook een cadeaukaart kunnen kopen?
Dan wordt het wel heel goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
k-eviin schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 10:59:
Ik kom zojuist van de Saturn Zuidplein.
Had in eerste instantie netjes twee cadeaukaarten gepakt, waarna ik bij de kassa vroeg hoeveel er per persoon gekocht mochten worden. Haar antwoord luidde zoveel als je wilt.
Je snapt dus wel dat ik hierna er nog acht heb gepakt en een mooie spiegelreflex camera heb aangeschaft met 20% korting.
Ik kan dus aanraden om zo snel mogelijk nog naar de dichtstbijzijnde Saturn te gaan mocht je er gebruik van willen maken.

p.s. tijdens het afrekenen werd er gebeld met de vraag of iemand 50 kaarten kon kopen, hier ging ze echter toch niet mee akkoord. ;)
Kon je maar max 50 erop zetten of gewoon een zo hoog bedrag als jezelf wou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slickvinny
  • Laatst online: 06-09 13:10
De Saturn in Amsterdam wel maar 2 per klant, wel off topic Nexus 7 voor de BCC prijs van 219,- en cadeuakaarten zijn stapelbaar. Nu even wachten op mijn vriendin. Succes Tweakers. Van acht misgelopen... Hopelijk zo toch blijer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-eviin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 14:22
Musta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:02:
[...]

Kon je maar max 50 erop zetten of gewoon een zo hoog bedrag als jezelf wou?
Het maximale was idd €50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

slickvinny schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:05:
De Saturn in Amsterdam wel maar 2 per klant, wel off topic Nexus 7 voor de BCC prijs van 219,- en cadeuakaarten zijn stapelbaar.
Die is 225 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:47

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ach leuke actie maar mijn banksaldo is een getal met 2 cijfers.

Ik ben aan het sparen voor een camera van 500 euro, 400 euro zou een leuke prijs zijn geweest maar ach, komt wel een andere keer

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

slickvinny schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:05:
De Saturn in Amsterdam wel maar 2 per klant, wel off topic Nexus 7 voor de BCC prijs van 219,- en cadeuakaarten zijn stapelbaar. Nu even wachten op mijn vriendin. Succes Tweakers. Van acht misgelopen... Hopelijk zo toch blijer...
anders doe je ff een rondje utrecht amsterdam hoofdorp :)

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Groningen sontplein had per kassa een bak met kaarten liggen.Ik heb daar twee gekocht.Ze checken wel of je aan de limiet houd, maar dan pak je de kassa er naast als het moet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Joosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:26:
Groningen sontplein had per kassa een bak met kaarten liggen.Ik heb daar twee gekocht.Ze checken wel of je aan de limiet houd, maar dan pak je de kassa er naast als het moet toch?
Ja, of een keer met pet, dan met hoed, dan met jas binnenstebuiten, dan binnenstebuiten pet en broek, etc. etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Mijn orderbevestiging is binnen, nu moet ik nog een verzendbevestiging krijgen, helemaal happy! Nu moet Saturn wel weer de iPad Air op voorraad krijgen. Of lagen ze toevallig nog in Groningen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Ok, on-topic. Ik heb de heldesk gebeld, vanmorgen, om te vragen hoe en wat.

Ten eerste wist die gast niet eens dat die bonnen 5 meier kostten vannacht, ten tweede zegt ie doodleuk: U moet gewoon een paar keer kijken, om de twee uur, want ze komen vast wel weer in de verkoop. Met andere woorden, ze roepen maar wat, zeg dan niks. Gewoon uitverkocht dus, naar de winkel is de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
sanderander schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:52:
Ten eerste wist die gast niet eens dat die bonnen 5 meier kostten vannacht
Dus je kreeg voor 500 een tegoedbon ter waarde van 50 Euro? Vind ik niet echt de deal ooit, maar goed.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Zojuist een hele sloot aan reacties verwijderd en er staan nog een hoop offtopic reacties. Indien het topic wederom ontspoort gaat hier een slotje op en krijgen de verantwoordelijke een waarschuwing dan wel ban.

Nu weer verder ontopic discussiëren over de aanbieding.

[ Voor 101% gewijzigd door Perkouw op 03-12-2013 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Even de balans opmaken na al het offtopic gezeik:

Vannacht kon je dus onbeperkt bestellen maar wel 2 per geplaatste bestelling (tot ze uitverkocht waren).

Bij Saturn Rotterdam Zuidplein kun je onbeperkt inslaan in de winkel.

Bij Saturn Amsterdam max 2 per klant

Bij Saturn Groningen max. 2 per klant.

[ Voor 33% gewijzigd door LuPo op 03-12-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
sanderander schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:52:
Ok, on-topic. Ik heb de heldesk gebeld, vanmorgen, om te vragen hoe en wat.

Ten eerste wist die gast niet eens dat die bonnen 5 meier kostten vannacht, ten tweede zegt ie doodleuk: U moet gewoon een paar keer kijken, om de twee uur, want ze komen vast wel weer in de verkoop. Met andere woorden, ze roepen maar wat, zeg dan niks. Gewoon uitverkocht dus, naar de winkel is de enige optie.
Ga gewoon naar de winkel inderdaad. Daar heb je misschien nog kans. En als ze een beetje coulant zijn, dan kun je er meer dan twee meenemen. Als dat niet tegen je moraal en principes in gaat natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:33:

Vannacht kon je dus onbeperkt bestellen maar wel 2 per geplaatste bestelt ze uitverkocht waren).

Vergeet zuidplein maar, mag niet meer. Kom er net vandaan. Je kan wel 2 bij servicebalie afrekenen en dan bij kassa nog 2. Ze zei dat t in se ochtend nog kon maar dat ze t nu niet meer mag doen. Heb well 6 kunnen kopen, 2 door een aardige mevrouw en 4 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

SureshR schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:48:
[...]

Ga gewoon naar de winkel inderdaad. Daar heb je misschien nog kans. En als ze een beetje coulant zijn, dan kun je er meer dan twee meenemen. Als dat niet tegen je moraal en principes in gaat natuurlijk.
Ik woon in Mediamarktland, dus ga voor een paar tientjes niet 2 uur reizen. En als een winkel zegt, je mag er gerust meer kopen, dan is het een heel ander verhaal. Hopelijk heeft de Mediamarkt eens deze actie. Die actie van de AH/Wehkamp vind in niet zo boeiend, het is 17,5%, maar meestal is Wehkamp ook 17,5% te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Musta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:54:
[...]

Vergeet zuidplein maar, mag niet meer. Kom er net vandaan. Je kan wel 2 bij servicebalie afrekenen en dan bij kassa nog 2. Ze zei dat t in se ochtend nog kon maar dat ze t nu niet meer mag doen. Heb well 6 kunnen kopen, 2 door een aardige mevrouw en 4 zelf
Aardige vrouw idd! Mocht er iemand in Groningen meer dan 2 willen kopen. Ik ben straks in de buurt, ik kan de aardige meneer dan wel spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Saturn Nieuwegein max 2 per klant.

Echter heb ik nog wel een soort van money glitch kunnen uitvoeren.
1. Voor 40 euro 50 euro kaart gekocht.
2. Met de kaart een andere kaart gekocht. ( hier heb ik 50+10)
3. Iemand anders voor mij naar binnen gegaan om met de kaart een nieuwe kaart te kopen.

Hierna wilden ze het niet meer doen.
Eindstand: 40 euro betaald, 70 euro tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Gommpie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:45:

3. Iemand anders voor mij naar binnen gegaan om met de kaart een nieuwe kaart te kopen.

Hehe nice man 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-11-2020
Gommpie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:45:

Hoe kunnen ze dat niet doen?

Het is jouw kaart toch ?

En het is een geldig betaalmiddel notabene van hun zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 20:02
Zo zou je alleen oneindig tegoed kunnen opbouwen natuurlijk, het is misschien niet tegen de regels maar of het nou ethisch correct is. Niet dat ik het zelf ook niet zou proberen hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijzonder, bij de kassa gaat een belletje rinkelen als je meer dan 2 kadokaarten meeneemt, maar als je afrekent met dezelfde kadokaarten, dan rinkelt er blijkbaar geen belletje bij hun :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Nexus 7 32gb + wd passport 2.5" 1TB + Samsung e1200 met 15 eur bel tegoed (sim lock vrij).

6 kaarten + 1,75. M.a.w. 241,75,- Leuke deal dacht ik zo.

Ps. A'dam. Eerst 4 gekocht bij ene kassa, later 2 bij andere.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 03-12-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:35:
Bijzonder, bij de kassa gaat een belletje rinkelen als je meer dan 2 kadokaarten meeneemt, maar als je afrekent met dezelfde kadokaarten, dan rinkelt er blijkbaar geen belletje bij hun :?
Natuurlijk maakt het hen bij het afrekenen niks uit, al leverde je 100 cadeaubonnen in, voor hen staat die bon gewoon gelijk aan geld. Er geldt alleen een maximum van 2 per klant bij de aankoop van een bon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
LuPo schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 12:33:

Vannacht kon je dus onbeperkt bestellen maar wel 2 per geplaatste bestelling (tot ze uitverkocht waren).

Nee hoor, ook bij Saturn is er maximaal 2 per klant.

Ik kan het weten, want ik ben er geweest.

Meerdere keren naar binnen gaan is gewoon kansloos gedrag. :/

[ Voor 4% gewijzigd door atoombom op 03-12-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
*knip*, dit is niet de bedoeling

[ Voor 91% gewijzigd door Perkouw op 03-12-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*, hier hebben we de TR knop voor.

[ Voor 89% gewijzigd door Perkouw op 03-12-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
Das niet duur een vriendin voor 5 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

crazytaxi819 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:03:
Das niet duur een vriendin voor 5 euro ;)
Maar daar is de kwaliteit dan ook naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Laatst online: 12-08 20:29
Ik heb er inmiddels 8, vriendin is met moeder en kind daarheen gegaan, gaat zo nog een keertje om het te proberen. Ze geven op zuidplein ECHT maar 2 kaarten pp mee. Vanochtend was het een ander verhaal maar er is vanaf het hoofdkantoor elke vestiging verteld hierop te letten.

Ik ga ze bewaren voor de eerstvolgende kortingsactie, is weer een mooie korting erbovenop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Maar goed, in de winkels zijn er dus zat en nog nergens door 'de actie-voorraad' heen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Ik vind het stom dat ze er online niks bij doen qua voorraad :(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HxsScorch
  • Laatst online: 12-08 20:29
Swoosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:07:
Maar goed, in de winkels zijn er dus zat en nog nergens door 'de actie-voorraad' heen blijkbaar.
Niet bepaald, bij de winkel waar ik er inmiddels 8 heb kunnen scoren was de voorraad beperkt en liggen er nog maar een kleine 50 kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:00
Voor de geïnteresseerden: bij de satun in Venlo geldt GEEN maximum. Zojuist 25 kaarten gescoord voor €1000. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:05:
Voor de geïnteresseerden: bij de satun in Venlo geldt GEEN maximum. Zojuist 25 kaarten gescoord voor €1000. :)
250 euro voordeel d:)b
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste