Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update bestelling:

Inmiddels al een tracknummertje van Saturn in mijnpakket (levering morgen), echter nog geen verzendbevestiging per mail.

Edit: dus blijkbaar niet via brievenbuspost! Je moet ook tekenen zie ik net.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:25
Dat betalen met cadeaubonnen om cadeaubonnen te kopen is mij ook gelukt. Bij zuidplein, ging met mn zusje nog een keer maar langs

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Musta schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:41:
Dat betalen met cadeaubonnen om cadeaubonnen te kopen is mij ook gelukt. Bij zuidplein, ging met mn zusje nog een keer maar langs
Dan wordt de PS4 wel erg aantrekkelijk. Als je die stunt 1x kan doen met 3 mensen (6 bonnen) dan heb je voor 240,- euro maar liefst 375,- euro tegoed. ;) 265,- eurie voor een kale PS4 dus, en aangezien de PS4 uitverkocht is kan je net zo goed op een volgende actie wachten waarbij je de PS4 helemaal voor een prikkie kan ophalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:36:
Update bestelling:

Inmiddels al een tracknummertje van Saturn in mijnpakket (levering morgen), echter nog geen verzendbevestiging per mail.

Edit: dus blijkbaar niet via brievenbuspost! Je moet ook tekenen zie ik net.
is dat alleen mogelijk als je je geregistreerd had ?
Ik heb meteen besteld zonder registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, mijnpakket is overigens geen touw aan vast te knopen. Soms verschijnen de pakketjes wel, soms niet, dus hoeft niet perse aan Saturn te liggen.
Hopelijk worden de verzendbevestigingen vanavond nog gemaild aan iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Zane11 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:50:
[...]

Dan wordt de PS4 wel erg aantrekkelijk. Als je die stunt 1x kan doen met 3 mensen (6 bonnen) dan heb je voor 240,- euro maar liefst 375,- euro tegoed. ;) 265,- eurie voor een kale PS4 dus, en aangezien de PS4 uitverkocht is kan je net zo goed op een volgende actie wachten waarbij je de PS4 helemaal voor een prikkie kan ophalen. :P
Ik heb nu voor €240 in totaal €360 tegoed. Als ik dit vanochtend had geweten had ik t ook zo gedaan, die €240 heb ik vanochtend voor ik naar uni ging uitgegeven. Online was ik te laat, aangezien ze binnen een uur uitverkocht waren. Meisje achter kassa net dacht dat ik 4 bonnen wou in plaats van ermee betalen. Ze was een beetje overdonderd toen ik zei dat ik ermee wou betalen :P Heb 3x bonnen gehaald die ik met de eerdere bonnen heb betaald

[ Voor 15% gewijzigd door Musta op 03-12-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Zo, wat een rit!
Vannacht tot 12:30 afgewacht op de kaarten, moest supervroeg op vannochtend. Natuurlijk ging de actie op het mooie tijdstip van 1uur in en binnen 30?min uitverkocht. Vannochtend Saturn Utrecht gebeld om voorraad van PS4 games te checken. Deze hadden nog wel wat liggen, maar konden geen Cadeaukaarten apart leggen net als PS4 games. Zucht!

In de middag nog eens gebeld en toen hadden ze nog kaarten. Moest werken tot 5 en zou dan even moeten bellen, dan kon ze ze wel ineens voor 30min reserveren. Uiteindelijk bleek de actie in de winkel te zijn 'verlengd' en waren ze gewoon ruim op voorraad.
Spellen bleken alleen uiterkocht. Wilde uiteraard wel gebruik maken van de 3=2 + cadeabon actie.
Ik kon niet alvast de spellen betalen en ophalen als deze weer binnenkwamen. Na wat uitleg uiteindelijk andere speller gekocht met zelfde waarde en vervolgens een bestelling gedaan voor de 3 games die ik wil.

Uiteindelijk mag ik de spellen die ik nu heb omruilen zodra de nieuwe levering is. Gelukkig!

Ennnn.. nog 2 extra kaarten weten te bemachtigen via een andere medewerker. Deze gebruik ik zelf niet, dus zet ik straks wel op V&A met een kleine fietsvergoeding voor mijn 15km van vandaag :p

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 17:21

Wekkie

Yeah

Verwijderd schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 17:54:
Geen idee, mijnpakket is overigens geen touw aan vast te knopen. Soms verschijnen de pakketjes wel, soms niet, dus hoeft niet perse aan Saturn te liggen.
Hopelijk worden de verzendbevestigingen vanavond nog gemaild aan iedereen.
Ik heb de afgelopen week twee keer wat online bij Saturn besteld en beide keren kwam de verzendbevestiging met track & trace zo rond een uur of 3 's nachts. Als je order bij je account op verzonden staat zal die mail dus vanzelf wel een keer binnenkomen :)

Wel briljant dat de 'money glitch' door enkelen succesvol is uitgevoerd. Lifehacks!

[ Voor 6% gewijzigd door Wekkie op 03-12-2013 19:18 ]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:14
Net mails gekregen van alle bestelde kaarten eens kijken of ik voor alle apart moet tekenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Cyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:19:
Net mails gekregen van alle bestelde kaarten eens kijken of ik voor alle apart moet tekenen :D
Meh, ik heb er nog maar 1, nu maar hopen dat de rest nog volgt of zal alles bij elkaar inzitten? Gewicht 560g. Dat is wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis nog 2 trackcodes, elke bestelling aparte trackcode :P

Terugdenkend klopt het wel denk ik, de laatste 2 bestellingen had ik een half uur later geplaatst, zal zo wel binnenkomen :P

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Nostordici schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:24:
[...]

Meh, ik heb er nog maar 1, nu maar hopen dat de rest nog volgt of zal alles bij elkaar inzitten? Gewicht 560g. Dat is wel behoorlijk.
Ieder pakket is bij mij 560g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
Cyclonic schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:26:
[...]

Ieder pakket is bij mij 560g.
Afwachten dan maar :)
Wel spannend! Gelukkig is er een handtekening vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:38
Hah de pakketjes zijn verzonden :p

Uhmm 7 x 2 stuks O-) (Voor een iPhone 5S :p)

Couldn't resist...
Sorry voor de mensen die te laat waren :p

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Ik heb nog niks ontvangen.
Ik had pas op 1:50 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atoombom schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 19:30:
Ik heb nog niks ontvangen.
Ik had pas op 1:50 besteld.
Dan klopt het, de orders van rond 1:20 heb ik al verzendbevestigingen gekregen. De laatste 2 orders van 1:45 heb ik nog niet gekregen, komt zo wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thonar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-11-2024
Staat bij jullie het huisnummer/postcode wel goed weergeven op de site van postnl ( bij het track&trace nummer ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 21:48

dlmh

Lo-Fi

Zojuist met z'n 3-en bij The Wall (Utrecht) in totaal 7 stuks kunnen halen, dus ze zijn er nog gewoon!

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingetje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-05 16:39
Kan je bij the wall de kadobon truc doen? In Amsterdam mag ik niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Ik heb inmiddels 3 (gelukkig niet 2!) t&t codes ontvangen. Nog lang niet allemaal dus...

[ Voor 15% gewijzigd door SureshR op 03-12-2013 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fezoj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-06 12:42
Heb mijn 11 sets van 2 binnen een half uur besteld. De tijd tussen bestellen is niet de tijd van verzending van t&t codes.

Heb op één account 7 sets van 2 besteld. Van deze 7 zijn er nog 3 met de status: in bestelling, bezorging 3-5 dagen; in behandeling.

De andere 4 (naar ik aanneem de verzonden kaartjes) hebben de status: op voorraad, direct leverbaar; in behandeling.

Zat nog even te kijken naar aantallen kaarten / bestel-snelheid. Viel me mee!
Als ik kijk naar de bestelnummers... begonnen rond de 50252300 en geëindigd rond nummer 50252500. Dat is dus rond de 200 bestellingen in de tijd van rond 01:05 - 01:30.

Ervan uitgaande dat het voornamelijk de kaarten waren... 200x2x40 = rond de 16.000€ in 25 minuten.

Zeggen wat je denkt is zilver, weten wat het uitwerkt is goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
Mijn laatste bestelling die ik deed eindigt op 2525, ik ben benieuwd, met 4 kaarten heb ik geen iPad Air ;) Maar ik kan me wel herinneren dat er stond levertijd: 3-5 dagen. Iemand anders ook zoiets gezien? Mja wie weet vannacht nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 19:58
Bedankt voor de tips hier. Ben vandaag ook even op pad gegaan en ingeslagen.

In Zaandam en Heerhugowaard kun je ze in ieder geval betalen met een cadeaubon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
De laatste t&t code die ik heb gehad is van ordernummer om en nabij de 2450. Van de volgende, welke om en nabij de 2475 zit heb ik geen t&t code gehad. Ik denk dat ze morgen verder gaan met verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als ik zou willen kan ik nu de killzone bundel van €439 voor €320 bestellen. Vanochtend twee stuks in Grunn gehaald, met beide betaald voor twee in Amersfoort en 20 over gehouden. Vervolgens met de twee in Amersfoort er twee betaald in Amsterdam en weer 20 overgehouden. Dus netto voor 80 euro aan geld vier kaarten (2x50 en 2x20 restant) met 140 euro waarde teruggekregen. Dat naast 3x80 euro online voor zes kaarten met 300 euro waarde, maakt het geduldig wachten op een opvolger van de PS4 + Killzone game bundel (geef mij maar Watch_Dogs en een PS4 bundel) de moeite van het reizen wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 23:48
10 pakketjes onderweg, dat kan toch niet uit saturn 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door rayvonrk op 03-12-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Joosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:21:
Als ik zou willen kan ik nu de killzone bundel van €439 voor €320 bestellen. Vanochtend twee stuks in Grunn gehaald, met beide betaald voor twee in Amersfoort en 20 over gehouden. Vervolgens met de twee in Amersfoort er twee betaald in Amsterdam en weer 20 overgehouden. Dus netto voor 80 euro aan geld vier kaarten (2x50 en 2x20 restant) met 140 euro waarde teruggekregen. Dat naast 3x80 euro online voor zes kaarten met 300 euro waarde, maakt het geduldig wachten op een opvolger van de PS4 + Killzone game bundel (geef mij maar Watch_Dogs en een PS4 bundel) de moeite van het reizen wel waard :)
_O- Je hebt het nog echt gedaan ook, die trip. Nou geniet ervan, van het resultaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Joosie200 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:21:
Gratis OV neem ik aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Swoosh schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:38:
[...]

_O- Je hebt het nog echt gedaan ook, die trip. Nou geniet ervan, van het resultaat :9
Tuurlijk, omdat het kan en ik voor €120 voordeel best wat moeite wil doen en tijd kwijt zijn die ik anders toch zinloos zou besteden aan soggen achter de pc. Dat ik dan moet wachten neem ik voor lief, nu mijn favoriete PS4 titels toch zijn verschoven naar volgend jaar (Driveclub en Watch_dogs)
Uiteraard, anders woog het voordeel niet op tegen betaalde brandstof/verzekering of duur treinkaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Ik heb nog steeds geen track en trace ontvangen.
Iemand anders hetzelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn laatste 2 orders heb ik ook nog geen tracknummers ontvangen, vrees dat ze deze morgen pas verwerken. Ach, komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

Gommpie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 13:45:
Saturn Nieuwegein max 2 per klant.

Echter heb ik nog wel een soort van money glitch kunnen uitvoeren.
1. Voor 40 euro 50 euro kaart gekocht.
2. Met de kaart een andere kaart gekocht. ( hier heb ik 50+10)
3. Iemand anders voor mij naar binnen gegaan om met de kaart een nieuwe kaart te kopen.

Hierna wilden ze het niet meer doen.
Eindstand: 40 euro betaald, 70 euro tegoed.
Ik kon het niet laten...
Heb een vriend in de middag er nog 2 laten halen.
En ik ben zelf net voor sluitingstijd nog even langs geweest met de hoop dat er andere mensen achter de kassa stonden.

Definitieve eindstand : 160 betaald, 230 tegoed. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_man
  • Laatst online: 28-11-2020
Ik ging met mijn neefje van 7 jaar maar de meisje achter de kassa zag dat als een soort van valsspelen en wilde me niet 4 kaarten verkopen.

Ik zei het is 2 per persoon niet 2 per persoon boven de 18 jaar.

Toen zei ze sorry meneer ik doe wat mij opgedragen wordt, u kunt bij de servicebalie vragen.

Dus ik pakte nog 4 kaarten en ging naar de servicebalie en daar deden ze ook moeilijk, ze beweren dat iemand onder de 18 niet mag kopen en wettelijke bullshit en zo.

Ze weten niet eens hoe het wettelijk werkt, als er een volwassene bij is dan mag een minderjarige juist wel kopen.

Toen was er een aardige dame die wel wilde instaan voor de 2 extra kaarten dus uiteindelijk nog 6 kaarten gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om met de kaarten in de winkel te betalen? Heb gisteren 3 kaarten in de winkel gekocht. Was max 2 per persoon maar we waren met 2 personen. Vervolgens willen we een product kopen en daarvoor 3 kaarten gebruiken en dit werd niet geaccepteerd. Volgens de medewerksters mag je er ook maar 2 per product gebruiken. Ik zie het nergens in de voorwaarden staan. Vandaag maar een ander filiaal proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

^ ik heb gisteren met 6 kaarten afgerekend in de winkel. Was geen probleem. A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 13:38
Bianca schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:10:
Is het iemand al gelukt om met de kaarten in de winkel te betalen? Heb gisteren 3 kaarten in de winkel gekocht. Was max 2 per persoon maar we waren met 2 personen. Vervolgens willen we een product kopen en daarvoor 3 kaarten gebruiken en dit werd niet geaccepteerd. Volgens de medewerksters mag je er ook maar 2 per product gebruiken. Ik zie het nergens in de voorwaarden staan. Vandaag maar een ander filiaal proberen.
Oei, hier was ik al bang voor.. Hopelijk was het eenmalig. Welke vestiging?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
De vestiging in Spijkenisse weigerde gisteravond. Ben in ieder geval blij te lezen dat het bij Philflow ergens anders wel lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Nog meer mensen waar er nog geen verzendbevestiging is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Robbert_jan schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:57:
Ik heb nog geen bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Bianca schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:49:
De vestiging in Spijkenisse weigerde gisteravond. Ben in ieder geval blij te lezen dat het bij Philflow ergens anders wel lukte.
Lijkt me echt onzin. Kan je het product dat je wilt niet gewoon via de webshop kopen anders, is toch gratis verzending. Maar nergens staat dat dit een 'speciale cadeaukaart' is met speciale afwijkende voorwaarden bij het inwisselen dus dat filiaal verzint maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
Bianca schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:49:
Doorgaans weten vloermedewerkers zelf niet eens wat de voorwaarden van een dergelijke actie zijn. Ik zou hun oordeel dan ook met een korreltje zout nemen. Tenzij ze dat kunnen aantonen. Maar iets vertelt mij dat ze dat niet hebben gedaan.
Ik wacht ook nog op de verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 13:38
Ik had twee bonnetjes besteld via de webshop gisteren. Ze zijn net afgeleverd en ik heb ze al gebruikt in de webshop. Werkte prima. :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op woensdag 04 december 2013 @ 07:10:
Grootste onzin van die medewerkster (vrouwelijk zeker?), de kabonnen zijn gewoon stapelbaar, staat ook expliciet in de voorwaarden. Volgens mij ziet zij het verschil ook niet tussen de voorwaarden van kadokaarten aankopen en verzilveren 8)7
Naam van de medewerkster noteren en doorgeven aan het hoofdkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als zoiets gebeurt zou ik gewoon even vragen naar haar leidinggevende. Die zal het wel snappen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
  • Laatst online: 05-09 20:13
Hier t zelfde.. "op voorraad, direct leverbaar; in behandeling" Naja ga het toch pas over een aantal maanden gebruiken. Gelukkig heb ik gisteren nog een aantal kunnen halen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Swoosh schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:07:
[...]

Lijkt me echt onzin. Kan je het product dat je wilt niet gewoon via de webshop kopen anders, is toch gratis verzending. Maar nergens staat dat dit een 'speciale cadeaukaart' is met speciale afwijkende voorwaarden bij het inwisselen dus dat filiaal verzint maar wat.
Ik ben daar ook weg gegaan omdat ik dacht dat ik dan wel via internet zou bestellen. Alleen nu is het product niet op voorraad via de site. Daarnaast lees ik dat je via de site niet gedeeltelijk met bonnen en gedeeltelijk met geld kan betalen dus het zou erg fijn zijn als het in de winkel lukt. Ik ga straks naar een ander filiaal em daar ga ik dan wel moeilijk doen als ze het niet accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
Bij mij zijn er net twee pakketjes aangekomen, echter zouden er nog een paar moeten komen, hier heb ik wel een orderbevestiging van, maar nog geen verzendbevestiging. Echter stond er gisteren op de site dat er 3-5 werkdagen voor stond, dus we wachten nog even af. Uitverkocht zou onzin zijn, aangezien je die kaarten nu ook nog overal kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Heb ze net allemaal binnen gekregen, was maar 1 handtekening nodig bij de postbode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
Cyclonic schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:28:
Heb ze net allemaal binnen gekregen, was maar 1 handtekening nodig bij de postbode :D
Hoeveel had je er besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
20 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
En je laatste ordernummer was om en nabij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
In de eind 4xx reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook binnen! Nog 4 te gaan, die krijg ik later wel.
Nu allemaal even openkrassen om het saldo te controleren, je weet maar nooit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:50:
Hier ook binnen! Nog 4 te gaan, die krijg ik later wel.
Nu allemaal even openkrassen om het saldo te controleren, je weet maar nooit >:)
Ik heb nog lang niet alles bevestigd en binnen gehad. Pas een klein deel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saldo checker site ligt plat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:58
Werkt inmiddels weer.

Wat worden die kaarten trouwens gemakzuchtig verzonden. Als je ze uit de doos zou pikken, dan heb je in principe €50,- in je handen. Geen activatie code per mail, gewoon niets ter bescherming tegen diefstal.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens, 1 klein doosje is al 100 euro waard...
Vorige keer met die openingsactie van 5 euro kreeg je wel een activatiemail, bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 22:56
Zit er ook een limiet op hoeveel bonnen je gebruikt in de webshop? Iemand in het begin van het topic zei 5 maar klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TieuwFast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11-2024
Wat is er mis met Saturn?
Ik bestel gister een game om half 6 waarbij staat voor 22.00 bestelt morgen in huis. Vandaag niks ontvangen en ook geen verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Nog een update: heb bij het filiaal in Rotterdam wel 1 product met 3 bonnen kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:05:
Nog een update: heb bij het filiaal in Rotterdam wel 1 product met 3 bonnen kunnen betalen.
Niet meer dan logisch... dat max. 2 per verzilveren is }:O
Mijn collega heeft ze vandaag laten bezorgen op werk en meteen verzilverd in Amsterdam voor een Mac, 200 euro korting :+
Ik wacht nog even op een goeie korting op korting actie !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
TieuwFast schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:52:
Ik bestel gister een game om half 6 waarbij staat voor 22.00 bestelt morgen in huis. Vandaag niks ontvangen en ook geen verzendbevestiging.
Hier ook nog steeds geen verzendsbevestiging van de kaarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
TieuwFast schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:52:
Gelukkig ben ik niet de enige.

Ik heb 4 kaarten besteld op dinsdag.

Tot nu toe nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TieuwFast
atoombom schreef op woensdag 04 december 2013 @ 17:52:
[...]

Gelukkig ben ik niet de enige.

Ik heb 4 kaarten besteld op dinsdag.

Tot nu toe nog niks gehoord.
Opmerkelijk, tot op heden nog steeds geen verzendbevestiging.
Zeer slechte zaak zeker wanneer het morgen 5 december is en er meer mensen zijn die ''snel'' even willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_man
  • Laatst online: 28-11-2020
Ik heb ook nog helemaal niks gekregen.

Ongelooflijk dat zo een groot bedrijf zo slecht te werk kan gaan.

Je weet dat er een stormloop zal komen op die kaartjes en dat je veel werk daar aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ik kon de kaarten vandaag gewoon netjes ophalen bij Saturn. Heb voor afhalen in de winkel gekozen. Wel bizar dat ze in een doosje van 5 bij 20 zitten. Ze zullen het wel druk hebben met alle bestellingen van de dinsdag deal en reguliere bestellingen. Geduld is een schone zaak. ;-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie Nederlanders zijn best grappig, wachten op een korting met korting... Cadeaubons betalen met cadeaubons.
Niet slecht!! :-)
Hier in België moet ik er niet eens naar kijken. MM en Saturn hebben hier filialen {Saturn wordt hier wel mediamarkt binnenkort) maar niet eens een online shop. En de prijzen die ze hier hanteren zijn dan ook nog eens veel duurder dan in Nederland. (Behalve games en andere media dat is ongeveer gelijk).
Mediamarkt zou hun managers hier een schop onder de kont moeten geven want zo lopen ze heel wat inkomsten mis me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TieuwFast
nu staat er bij de ps4 games opeens ''voor 16.00 besteld over een maand nog niet in huis.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Kan je max. 2 passen gebruiken bij een online bestelling, of maakt dat niet uit?

[ Voor 5% gewijzigd door C0nscious op 05-12-2013 11:44 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
C0nscious schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:44:
Kan je max. 2 passen gebruiken bij een online bestelling, of maakt dat niet uit?
Online kun je meer dan 2 passen gebruiken, volgens mij is t maximum 5 online. In de winkel mag het aantal passen niks uitmaken.

Verder al iemand een verzendbevestiging ontvangen? Ik heb nu alleen maar de orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
Ik heb m'n 4 kaarten gister ontvangen, no problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ze nog gebruikt in de Mediamarkt webshop? Het was me niet duidelijk of dat nu mogelijk was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Tot heden nog steeds niks gehoord !! pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TieuwFast
IK heb inmiddels reactie op mijn ticket hoor:

Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.

Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 13 december bij ons in het magazijn verwacht.

Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.

Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.

Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team

Uiteraard direct geannuleerd, wat een kolder de klant wordt hier gewoon glashard voorgelogen met de levertijden. Dit is als leverancier volgens mij ook nog is strafbaar. Ik ben vast niet de enige die even snel dacht een game voor sinterklaas aan te schaffen.

Ik hoop dat ik me geld wel snel terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:53
TieuwFast schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:50:
IK heb inmiddels reactie op mijn ticket hoor:

Geachte meneer,

Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.

Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 13 december bij ons in het magazijn verwacht.

Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.

Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.

Onze excuses voor de vertraging.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Saturn team

Uiteraard direct geannuleerd, wat een kolder de klant wordt hier gewoon glashard voorgelogen met de levertijden. Dit is als leverancier volgens mij ook nog is strafbaar. Ik ben vast niet de enige die even snel dacht een game voor sinterklaas aan te schaffen.

Ik hoop dat ik me geld wel snel terug krijgt.
Wat lullig! Hoeveel had je er besteld? Misschien dat ze daar een controle op hebben uitgevoerd en dit als excuus gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
Waar gaat dit over? Een game of dat de cadeaukaart pas vanaf 13 december geleverd kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:53
Ik neem aan de cadeaukaart, daar gaat het hier over toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TieuwFast
Nee het gaat hier om 1 game cod ghosts ps4. Waar overigens nog steeds bij staat voor 16.00 besteld morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
Zet dat graag hier neer: [aanbieding] Saturn 3 halen = 2 betalen, games, cds, blurays

Dit topic gaat over de cadeau kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:02
Ook nog niks ontvangen. Heb tot nu toe alleen de orderbevestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriendijkstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:21:
Heeft iemand ze nog gebruikt in de Mediamarkt webshop? Het was me niet duidelijk of dat nu mogelijk was...
Wel geprobeerd, maar dat was geen succes. Het kan waarschijnlijk wel, máár:

- Je kunt slechts één kaart opgeven om mee te betalen.
- Het orderbedrag moet in één keer met de kaart betaald worden, combineren met andere betaalopties kan niet.
- Je kunt wel afhalen in de winkel, maar je moet online betalen.
- Je betaalt volgens mij €0,50 handling fee, die je dus ook met de kaart moet betalen.

Je kunt dus slechts een product kopen dat minder kost dan 50 euro, of minder dan 150 euro wanneer je meer op je kaart laat zetten.

Mediamarkt/Saturn hebben wat mij betreft een wat achterhaalde infrastructuur. Zo zou ik een harde schijf willen kopen die wél op de website staat (maar dat lukt dus niet om bovenstaande redenen 8)7 ), maar in de winkel niet meer te krijgen is. Als klap op de vuurpijl is de 'nieuwe' versie van de schijf, die wel op voorraad is, €13 duurder maar hardwarematig identiek aan de 'oude'; alleen het doosje is anders. Helaas mogen ze die niet voor de prijs van de oude verkopen.

Dat gezegd hebbende, zolang je gewoon wat in de winkel koopt dat op voorraad is heb je natuurlijk nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb vanochtend de verzendbevestiging ontvangen en ze worden dan wel weer meteen vandaag bezorgd. Maar beter laat dan nooit ;) Ik heb de bestelling rond 1u35 dinsdags weten af te ronden dus ze hebben gewoon de tijd nodig om de vloedgolf aan bestellingen te verwerken wat ook niet zo vreemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niwde
  • Laatst online: 05-09 20:13
Had ook zo rond half 2 de bestelling afgerond en idd heb eindelijk een verzendbevestiging binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
Als het goed is krijg ik vanavond mijn kaarten bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
Hier ook mijn verzendbevestiging voor 2 pakketjes. Dan moeten er volgende week nog 2 bezorgd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

3 van de 5 staan op verzonden (naar mijn Saturn filiaal)
01:45 bestelling :9

Update: staan nu allemaal op verzonden, nu nog zien dat de mevroi van de lokale Saturn nie moelluk gaat doen :o

[ Voor 58% gewijzigd door NightHawk4 op 06-12-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
Ik heb inmiddels ook weer een sloot aan verzendbevestigingen binnen. Moeten er nog een stuk of 2 komen, maar dat moet wel goedkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
jurriendijkstra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:46:
[...]

Wel geprobeerd, maar dat was geen succes. Het kan waarschijnlijk wel, máár:

- Je kunt slechts één kaart opgeven om mee te betalen.
- Het orderbedrag moet in één keer met de kaart betaald worden, combineren met andere betaalopties kan niet.
- Je kunt wel afhalen in de winkel, maar je moet online betalen.
- Je betaalt volgens mij €0,50 handling fee, die je dus ook met de kaart moet betalen.
Bedankt voor de post.

Ik vroeg me al of hoe het zat met de webshop van MediaMarkt (MM). Ik had zelf al de voorwaarden doorgenomen maar ik wist nog niet of je nu meerdere kaarten tegelijk kon gebruiken bij de MM webshop . Het antwoord is dus nee.
Als je ze wilt besteden bij MM moet je wel naar de winkel en hopen dat ze bepaalde onderdelen (bv. harddisks) in hun assortiment hebben want anders heb je pech. Wat dan rest is maar wachten en hopen dat er in de toekomst wel iets leuks langs komt. In de tussentijd liggen die bonnen stof te verzamelen.

En dat is precies de bedoeling.

Zo zie je maar dat je voorzichtig moet zijn met cadeaubonnen. Eenmaal in je bezit zit je er aan vast.

Wie waren er trouwens bij toen de actie live ging op de website? Ik heb zo het idee dat het "foutje" van 500€ per cadeaubon bij de start helemaal geen foutje was maar een manier om wat bots even een hak te zetten.
http://i.imgur.com/bIEbvWU.jpg

Zelf geen bonnen gekocht overigens. Maar ik moest er wel om lachen toen het verscheen. :D

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er waren nog genoeg mensen bij toen de correcte prijs erbij stond, was omstreeks 1:00 en binnen een uur uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
SureshR schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:38:
Ik heb inmiddels ook weer een sloot aan verzendbevestigingen binnen. Moeten er nog een stuk of 2 komen, maar dat moet wel goedkomen...
Mijn laatste komt morgen binnen, daar kreeg ik later een 'uw bestelling is vertraagd' mailtje van. Zal met jouw laatste twee ook zo zijn gok ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:05:
Er waren nog genoeg mensen bij toen de correcte prijs erbij stond, was omstreeks 1:00 en binnen een uur uitverkocht.
Ik was toen al naar bed. Maar het is voor die reden dat ik denk dat het een soort maatregel was tegen bots.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Nu online
Zojuist een verzendbevestiging ontvangen van mijn laatste vier bestelde cadeaukaarten. Zijn ze vanaf morgen toch allemaal aangekomen, dat wordt een leuke korting op een iPad Air d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 06-12-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

NightHawk4 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:37:
3 van de 5 staan op verzonden (naar mijn Saturn filiaal)
01:45 bestelling :9

Update: staan nu allemaal op verzonden, nu nog zien dat de mevroi van de lokale Saturn nie moelluk gaat doen :o
Per ongeluk toch eentje naar mijn huisadres laten versturen, die is binnen, nu nog de afhaalbevestiging voor in mijn Saturn filiaal :9

Wel apart dat 2 cadeaukaarten in een redelijk groot doosje verstuurd worden, dat kost ze ook wel weer een paar euri :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
Net de cadeaukaarten ingeruild bij de Mediamarkt . 'S morgens even gebeld naar de Media Markt of dit kon en volgens de mevrouw aan de telefoon mocht het gewoon. Meisje aan de kassa zei eerst dat ze niks deden met de Saturn bonnen, maar nadat ze naar een paar collega's had gebeld probeerde ze het toch en werkte het prima. In totaal 14 bonnen tegelijk ingeleverd. Wat resulteerde in een lange bon,Lange rij en een leuke korting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
nico445 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:01: Net de cadeaukaarten ingeruild bij de Mediamarkt . 'S morgens even gebeld naar de Media Markt of dit kon en volgens de mevrouw aan de telefoon mocht het gewoon. Meisje aan de kassa zei eerst dat ze niks deden met de Saturn bonnen, maar nadat ze naar een paar collega's had gebeld probeerde ze het toch en werkte het prima. In totaal 14 bonnen tegelijk ingeleverd. Wat resulteerde in een lange bon,Lange rij en een leuke korting :P
Bij Welke media markt is t gelukt?

[ Voor 90% gewijzigd door Musta op 07-12-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
Musta schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:34:
[...]

Bij Welke media markt is t gelukt?
Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiclover2005
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-07 11:48
De cadeaukaarten actie is nog steeds te bestellen, zojuist nog gedaan. Ze zijn te vinden onder speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

musiclover2005 schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:45:
De cadeaukaarten actie is nog steeds te bestellen, zojuist nog gedaan. Ze zijn te vinden onder speelgoed.
Inderdaad, had de eerste keer gemist, maar nu wel gelukt :-)
Laten we hopen dat het geen foutje o.i.d is, want wel raar dat het eerst binnen een uur uitverkocht is en nu gewoon zomaar op de site staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

FlyEragon schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:47:
[...]

Inderdaad, had de eerste keer gemist, maar nu wel gelukt :-)
Laten we hopen dat het geen foutje o.i.d is, want wel raar dat het eerst binnen een uur uitverkocht is en nu gewoon zomaar op de site staat :)
Foutje beroepen wordt sowieso lastig voor ze, staat gewoon op de website voor een reeele prijs.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste