Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
quote:
jurriendijkstra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:46:
[...]

Wel geprobeerd, maar dat was geen succes. Het kan waarschijnlijk wel, máár:

- Je kunt slechts één kaart opgeven om mee te betalen.
- Het orderbedrag moet in één keer met de kaart betaald worden, combineren met andere betaalopties kan niet.
- Je kunt wel afhalen in de winkel, maar je moet online betalen.
- Je betaalt volgens mij €0,50 handling fee, die je dus ook met de kaart moet betalen.

Dit verhaal hierboven begrijp ik niet helemaal...ik heb in verleden eerder cadeaukaarten gehad van MediaMarkt en toen was het zo dat je gewoon een x aantal (onbeperkt?) bonnen kon gebruiken in de webshop en het resterende bedrag met ideal kon betalen. Zijn er mensen die ervaren hebben dat dit nu anders is? Eén kaart opgeven om mee te betalen lijkt me sowiezo onzin. Die handling fee is overigens wel nieuw voor mij hoewel je het ook zou kunnen lezen als een bedrag wat je betaalt bij (normale) aanschaf van een cadeaukaart en niet bij de besteding.

Any thoughts?

Overigens al weer uitverkocht.

"Het product dat u aan uw winkelmandje toe wil voegen is momenteel niet beschikbaar"

[ Voor 5% gewijzigd door melk0r op 08-12-2013 13:09 ]

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Toch een aantal kunnen kopen maar nu uitverkocht!

@musiclover2005, bedankt voor het melden! :)

[ Voor 33% gewijzigd door CVar op 08-12-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfieldtjuh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:31
Was net bij de optie afrekenen en toen verdwenen ze:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:27
Heb er net ook een paar kunnen kopen en met de oude kaarten afrekenen is ook gelukt. Nu zijn ze uitverkocht zie ik + shopkorting eroverheen

[ Voor 24% gewijzigd door Musta op 08-12-2013 13:26 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriendijkstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
melk0r schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:57:

Dit verhaal hierboven begrijp ik niet helemaal...ik heb in verleden eerder cadeaukaarten gehad van MediaMarkt en toen was het zo dat je gewoon een x aantal (onbeperkt?) bonnen kon gebruiken in de webshop en het resterende bedrag met ideal kon betalen. Zijn er mensen die ervaren hebben dat dit nu anders is? Eén kaart opgeven om mee te betalen lijkt me sowiezo onzin. Die handling fee is overigens wel nieuw voor mij hoewel je het ook zou kunnen lezen als een bedrag wat je betaalt bij (normale) aanschaf van een cadeaukaart en niet bij de besteding.

Any thoughts?
Ik vind het zelf ook raar. Toch is het zo:
Hoe gebruik ik de cadeaukaart in de webshop van Media Markt?
Wilt u de cadeaukaart in onze Webshop gebruiken, dan kunt u in de betaalmodule aangeven welke betaalwijze u wenst. In onze Webshop is het helaas nog niet mogelijk om meerdere betaalmethoden te selecteren. U kunt dus enkel het bedrag op uw cadeaukaart besteden bij aankoop van een artikel.
Moet ik extra betalen voor de "gepersonaliseerde cadeaukaart"?
De prijs bestaat bij een standaard cadeaukaart uit EUR 0,50 verwerkingkosten. Mocht u een blablabla...

[ Voor 8% gewijzigd door jurriendijkstra op 08-12-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Laatst online: 05-09 14:50
Mja..die tekst moet je anders lezen...ze bedoelen dat je bijvoorbeeld niet 10 euro van de 50 euro kan besteden (en 40 kan bewaren) en de rest kan bij betalen..je moet EERST het volledige bedrag op de kaart opmaken, vervolgens kun je een nieuwe kaart gebruiken of bij betalen via een ander betaalmiddel.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
musiclover2005 schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:45:
De cadeaukaarten actie is nog steeds te bestellen, zojuist nog gedaan. Ze zijn te vinden onder speelgoed.
Dankjewel! Zojuist in alle rust weer een aantal kunnen bestellen. Uiteindelijk ben ik maar gestopt met bestellen ondanks dat ze voor het oprapen lagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Gewoon met je oude Saturn kaarten de nieuwe kopen 10 euro winst per card :D Jammer dat ze weer uitverkocht zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Cyclonic schreef op zondag 08 december 2013 @ 17:27:
Gewoon met je oude Saturn kaarten de nieuwe kopen 10 euro winst per card :D Jammer dat ze weer uitverkocht zijn :p
Guess who did that ;)
Had het al ontdekt, maar wilde eerlijk gezegd geen slapende honden wakker maken, voordat ik een orderbevestiging zou krijgen, die zijn er nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Yup hier ook, bevestigingen ook binnen gelukkig

[ Voor 50% gewijzigd door Musta op 08-12-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag al mijn Saturn kadokaarten ingewisseld voor MM kadokaarten.
Vind de voorraad en aanbiedingen bij de Media Markt toch net iets beter, heb ik straks in een willekeurige MM geen gezeik met inwisselen van de Saturn kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:03:
Vandaag al mijn Saturn kadokaarten ingewisseld voor MM kadokaarten.
Vind de voorraad en aanbiedingen bij de Media Markt toch net iets beter, heb ik straks in een willekeurige MM geen gezeik met inwisselen van de Saturn kaarten.
Hoe en waar heb je dat gedaan? Bedoel welk filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bij de Media Markt, deden ze niet moeilijk over, alleen het scannen van de verschillende kaarten kostte even tijd, maar dan heb je ook wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
MM accepteert gewoon Saturnkaarten, dus omruilen is verspilde energie voor de winkel en jezelf.
Vandaag heb ik Amsterdam(Arena) bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thethe2010 schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:17:
MM accepteert gewoon Saturnkaarten, dus omruilen is verspilde energie voor de winkel en jezelf.
Vandaag heb ik Amsterdam(Arena) bezocht.
Als je even het topic doorleest zijn niet alle ervaringen met de MM zo helaas. En ben gelukkig nog niet zo verwend of lui dat ik energie verspil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:19:
[...]

Als je even het topic doorleest zijn niet alle ervaringen met de MM zo helaas. En ben gelukkig nog niet zo verwend of lui dat ik energie verspil :P
Ach beide zijn redelijkerwijs voor mij in de buurt, in het ergste geval fiets ik 25 mins naar de Saturn en wijs ik naar de MediaMarkt, "Daar is dit deze prijs. Dat wil ik ook."

Heb ook mijn bevestigingen van vanmiddag gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:17:
Gewoon bij de Media Markt, deden ze niet moeilijk over, alleen het scannen van de verschillende kaarten kostte even tijd, maar dan heb je ook wat ;)
Oh makkelijk dan, zal ik ook eens proberen als ze binnen zijn. Bij welke MM heb jij t gedaan? Vraag me af of ze t in Rotterdam centrum of Alexandrium het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsgreen schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:34:
[...]

Ach beide zijn redelijkerwijs voor mij in de buurt, in het ergste geval fiets ik 25 mins naar de Saturn en wijs ik naar de MediaMarkt, "Daar is dit deze prijs. Dat wil ik ook."

Heb ook mijn bevestigingen van vanmiddag gekregen :)
Dat gedoe heb ik straks dus geen zin in of zo'n onwetende die dan een horde collega's of de filiaalmanager erbij moet halen om te bevestigen dat het gewoon mag... kleine moeite om ze nu al om te wisselen, meeste werk doet de kassiere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
Media Markt Breda accepteert de Saturn Kaarten ook! Vandaag nagevraagd.

Nu wachten op de iPhone 5S...

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_jan
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
Net zonder problemen een iPad Air gekocht, kassameisje was wel wat terughoudend mbt het aantal cadeaukaarten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
De bezorger was wss te druk met gloednieuwe PS4's bezorgen een week na de launch op vrijdag :+ Laatste twee van vorige week zijn dus nog niet binnen. Wel slim om gisteren er opnieuw van gebruik te maken :P Ik moest uitgerekend gisteren weer net offline zijn, is toch leuk meegenomen die korting op korting op korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:44
Vandaag nog rondje duitsland geweest, Saturn Gelsenkirchen en Saturn Dusseldorf aan de Konigallee accepteren ook de nederlandse kadokaart, echter helaas geen zwarte iPhone 5s :/

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Van het kastje naar de muur lopen...

• Nostordici
Iemand al een verzendbevestiging mogen ontvangen van de extra bestelling van afgelopen zaterdag-zondag? Er stond bij mij 2-3 werkdagen, geloof ik. Benieuwd of er al geleverd is aan iemand in dit topic.

• Musta
Nee nog niks, bij mij was 3-5 dagen en er staat nog in behandeling

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Hier ook hetzelfde, heb toch geen haast mee dus komt wel een keertje vanzelf.

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:17
Bij mij stond er voor 22:00 uur besteld, morgen geleverd maar tot op heden ook nog geen verzendbevestiging.

[ Voor 13% gewijzigd door Jolly_Jumper op 12-12-2013 10:10 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wie heeft er succesvol met de bonnen van Saturn bij de Mediamarkt Arena kunnen betalen? Want ik probeerde dat zojuist, bij de kassa scande ze de kaart ook. Maar de kassa gaf als foutmelding een onbekend cadeaunummer aan. Als dit zo hoort, hoe kreeg je ze dan zover dat ze de Saturn kaart accepteren?

Nevermind, alleen de webshop geeft dus geen probleem. Via de foursquare newbie incheck actie heb ik namelijk een Killzone megabundel gereserveerd, waarbij ik de aanbetaling wou doen via de Saturn kaart. Dat werd hem dus niet, maar ach toch €25 korting bij ophalen ooit. En dan maar zien of het toch nog wordt geaccepteerd.

[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 12-12-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Iemand al wat gehoord over de kaarten? Staat nog steeds hetzelfde bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik heb een x aantal bestellingen, bij een aantal staat er "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.". Dit zullen waarschijnlijk de bestellingen zijn die als eerste geplaatst zijn zaterdagavond. Bij andere van later op de avond staat er nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Jolly_Jumper schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:41:
Ik heb een x aantal bestellingen, bij een aantal staat er "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.". Dit zullen waarschijnlijk de bestellingen zijn die als eerste geplaatst zijn zaterdagavond. Bij andere van later op de avond staat er nog niks.
Oh dat is in ieder geval al positief, bij mij staat er:

op voorraad, direct leverbaar; in behandeling..... Direct leverbaar, yeah right :p Maar ik ga er vanuit dat ze volgende week binnen komen, cadeaukaarten kunnen zover ik weet nooit echt uitverkocht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Kleine update: bij maar liefst één van m'n x aantal bestellingen staat de status nu op "Bestelling verzonden naar magazijn". Voor iets dat volgens de site gewoon voorradig is heeft dat wel erg lang geduurd, alhoewel het nu natuurlijk ook maar weer de vraag is hoe lang het duurt voordat het in huis is. De Saturn webshop zal in het vervolg waarschijnlijk wel de laatste plaats zijn waar ik dingen aanschaf, aangezien de "Vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis" bij de artikelen voor 0,0% klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Zaterdag een monitor (23") voor mijn ouders besteld. Maandag bezorgd! Het kan dus wel. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Waarschijnlijk moeten/moesten de cadeaukaarten bijgedrukt worden ofzo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Jolly_Jumper schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:29:
Kleine update: bij maar liefst één van m'n x aantal bestellingen staat de status nu op "Bestelling verzonden naar magazijn". Voor iets dat volgens de site gewoon voorradig is heeft dat wel erg lang geduurd, alhoewel het nu natuurlijk ook maar weer de vraag is hoe lang het duurt voordat het in huis is. De Saturn webshop zal in het vervolg waarschijnlijk wel de laatste plaats zijn waar ik dingen aanschaf, aangezien de "Vóór 22:00 uur besteld, morgen in huis" bij de artikelen voor 0,0% klopt.
Ik heb hier nog geen verandering, maar heeft geen haast voorlopig. Hoop wel dat t niet eeuwig zal duren en dat t deze week wel afgerond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Jolly_Jumper schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:29:
Goed om te lezen dat er al 1 paar opgestuurd zal worden. We wachten geduldig af :)

Verder laatst een LotR blu ray bundel besteld op zondag, maandag binnen, dus het kan inderdaad wel :)

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Heb ineens een extra Saturn afschrijving op m'n creditcard vandaag terwijl mijn order al een week geleden betaald is, wth.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Met de klantenservice gebeld, na 10 min in de wacht gezet te zijn zou het aan mijn bank liggen en zou ik hen moeten contacteren om te zien of dit klopt aangezien zij dit niet in hun 'systemen' kunnen zien. Right.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Musta
Vraag me nu wel af hoe lang t gaat duren met de cadeaukaarten.. Is t dan echt zo'n chaos daar

het iemand al wat ontvangen? Jolly,je had als status verzonden naar magazijn, nog wat gehoord?

[ Voor 34% gewijzigd door Musta op 19-12-2013 20:46 ]

• Jolly_Jumper
De statussen bleven de hele tijd wisselen, van "verzonden naar magazijn" en dan weer naar "voorbereiden voor verzenden". Ik heb zojuist weer gekeken en 6 van de 7 bestellingen (ik spreek dan even over één van de accounts) staat op verzonden :). Ik heb echter nog geen mail ontvangen dat het verzonden is en in "Mijnpakket" staat ook nog niks. Ze zullen dus wellicht éénder deze dagen aankomen.

• Musta
Toevallig verzendbevestiging gehad van de 4 + 2 die ik kan ophalen in de winkel. Nu nogde andere 2 bekijken

Yup hier ook alles, in totaal €240 betaald voor €440 aan kaartjes. Me happy

[ Voor 26% gewijzigd door Musta op 19-12-2013 23:20 ]

• Nostordici
Die van mij zijn allemaal verzonden!!! :D
Helemaal blij, ik heb 3 kaartjes van 50 euro gratis, you do the math ;)
Uiteraard ook 20% korting op de kaartjes haha :D

*O* :)F *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Nostordici op 19-12-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Yes! De mijne zijn ook verzonden :)

Ben benieuwd of ze alles per 2 verpakken of in een doos :)

iig een lekkere stapel kaarten als het goed is :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
itsgreen schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:14:
Yes! De mijne zijn ook verzonden :)

Ben benieuwd of ze alles per 2 verpakken of in een doos :)

iig een lekkere stapel kaarten als het goed is :) *O*
Je gaat allemaal losse doosjes ontvangen als het goed is :P
Zo was het de vorige keer ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:09:
Helemaal blij, ik heb 3 kaartjes van 50 euro gratis, you do the math ;)

*O* :)F *O*
How?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Korting op korting :D Nu nog wachten op een btw actie dan is het helemaal feest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Inderdaad, ik had voor 600 euro aan kaarten gekocht voor 20% korting op een iPad Air, maar eerst had ik toen ik de aanbieding weer zag, nieuwe kaarten gekocht, dus krijg nu voor 750 euro (3 gratis) aan kaarten voor maar 480 euro :) Apple heeft nog nooit zoveel korting gegeven hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-08 11:32
Is het nou mogelijk om deze kaarten in te leveren bij een Duitse MM/Saturn? Wil dan best een xdoos halen over de grens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
€750 tegoed / €50 = 15 kaarten

15 kaarten met €10 korting per kaart is €150 korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Daan87423 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:21:
Is het nou mogelijk om deze kaarten in te leveren bij een Duitse MM/Saturn? Wil dan best een xdoos halen over de grens..
Ja dat kan, heb ik vorig jaar ook gedaan, wel van tevoren even melden aan de info balie, anders kan het zijn dat mevrouw aan de kassa moeilijk gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Heb hier alles ontvangen, en nog een paar ophalen in de winkel. Moet wel op mailtje daarvoor wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Hier ook alles binnen...

Bezorger was blij dat ik er was, als ik er vandaag en morgen niet was moest hij een half uur formulieren invullen omdat het allemaal losse pakjes zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
Vandaag een Note 8 gehaald met LPG(van Dixons) bij MM(Arena)
Van 319,- naar 209,- (ecxl. thuiskopie)
Ze speelden dat ze bijna een rot beroerte kregen.
Maar niet verteld dat er met een cadeaukaart van Saturn betaald word.
Anders zouden ze nog voor de show gaan stuiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
thethe2010 schreef op maandag 23 december 2013 @ 17:35:
Hah lekker 160 euro dan :D En als je ook nog eens korting op korting hebt gekocht dan voor 120 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Kan me wel indenken dat daar veel geld achter aan gaat.. marge op tablets is echt belabberd..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat het in z'n werking met de laagste prijsgarantie? Maakt de vloermedewerker meteen een nieuwe factuur of wordt je doorverwezen naar de servicebalie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
Vloermedewerker had bezwaar en moest van mij naar zijn chef.
Kon de factuur van dixons overleggen (die gaat uiteraard retour)
Chef zegt"Ïk ga niet mee met de prijs"
Ik zeg"Oke, zet maar even op papier dat je niet mee wil", waarna er een overlegje plaats vond van vier personen. Kostte me een kwartiertje in totaal en wat ergernis en geduld.
Factuur werd gemaakt en ik was zo blij als een kind ;-)

MM(Arena) was vandaag uitverkocht met de note 8.0 na mij.
Elders proberen lijkt mij O-)

[ Voor 10% gewijzigd door thethe2010 op 23-12-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Ik heb hier afg. zaterdag ook de kaartjes ontvangen, 30 stuks wel te verstaan. In tegenstelling tot wat eerder in dit topic geroepen werd, kan je meer dan 5 kaartjes gebruiken voor een bestelling en de rest voldoen per iDeal of credit card. Ik heb zojuist nl. een Canon objectief besteld en daarbij 14 kaartjes gebruikt en 19 euro betaald via iDeal. Effectief komt het uit op 560 + 19 = 579 euro - 70 cashback van Canon is 509 euro >:). Zo'n 200 euro goedkoper dan de laagste PW-prijs O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:06
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:26:
Ik heb hier afg. zaterdag ook de kaartjes ontvangen, 30 stuks wel te verstaan. In tegenstelling tot wat eerder in dit topic geroepen werd, kan je meer dan 5 kaartjes gebruiken voor een bestelling en de rest voldoen per iDeal of credit card. Ik heb zojuist nl. een Canon objectief besteld en daarbij 14 kaartjes gebruikt en 19 euro betaald via iDeal. Effectief komt het uit op 560 + 19 = 579 euro - 70 cashback van Canon is 509 euro >:). Zo'n 200 euro goedkoper dan de laagste PW-prijs O-).
Dat had je nu juist NIET moeten doen.

Technisch is het inderdaad mogelijk om in dit geval 19 cadeaubonnen bij een bestelling in te voeren. Waarschijnlijk krijg je wel een bevestiging van de mail, maar zul je niet veel later ook een automatische afwijzing krijgen. In verband met de vele cadeaukaarten wordt je order afgewezen met als rede mogelijk fraude.

Vervolgens mag je zelf via de klantenservice gaan regelen dat je voor de afgewezen order nieuwe cadeaukaarten krijgt thuisbezorgd. Dat kan wel twee weken duren. In de tussentijd kun je niets, want de oude cadeaukaarten zijn niet meer geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Waarom zou dit eigenlijk een vorm van fraude zijn? Er staat volgens mij nergens vermeld dat je niet met meerdere kaarten kan/mag bestellen. Bovendien heb ik al de "officiële" bevestigingsmail gehad van de order (naast de standaardmail die je gelijk na de bestelling krijgt). De status van m'n order is ook al gewijzigd van "Aangemaakt" naar:

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/895Screen_Shot_2013_12_24.png

Maar goed, we zullen zien hoe het afloopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Jolly_Jumper op 24-12-2013 17:20 . Reden: foto werkte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die het best krom vind dat er online een zogenaamde limiet op het aantal cadeaukaarten per bestelling zit? Op kortingscodes begrijp ik, maar cadeaukaarten? In de winkel kan je ze ook gewoon onbeperkt inleveren. Om het meteen als fraude af te doen lijkt me ook nogal overdreven, je betaalt gewoon voor de cadeaukaarten (ok, met legale korting dan). Ze kunnen hooguit vragen om een bewijsje/fotootje van de fysieke cadeaukaarten te tonen als je er 100+ inlevert, maar zelfs dat doen ze niet gauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
De zogenaamde limiet is dus waarschijnlijk onzin, heb vandaag m'n bestelde lens binnengekregen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:19:
Waarom zou dit eigenlijk een vorm van fraude zijn? Er staat volgens mij nergens vermeld dat je niet met meerdere kaarten kan/mag bestellen. Bovendien heb ik al de "officiële" bevestigingsmail gehad van de order (naast de standaardmail die je gelijk na de bestelling krijgt). De status van m'n order is ook al gewijzigd van "Aangemaakt" naar:

[afbeelding]

Maar goed, we zullen zien hoe het afloopt.
Jawel, bij de actie stond duidelijk dat je maar twee cadeaukaarten per persoon mocht bestellen. Beetje sneu als je dan net gaat doen alsof het 100% legaal is wat je doet.. je balanseert gewoon op het randje van wat wel/niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:50:
[...]

Jawel, bij de actie stond duidelijk dat je maar twee cadeaukaarten per persoon mocht bestellen. Beetje sneu als je dan net gaat doen alsof het 100% legaal is wat je doet.. je balanseert gewoon op het randje van wat wel/niet mag.
Als je even goed leest heeft hij het over het het verzilveren van de cadeaukaarten. Dat is toch net iets anders dan bestellen van de cadeaukaarten van de afgelopen actie. Bovendien zijn er zat mensen die de cadeaukaarten gewoon in de winkel kopen en cadeau krijgen (zoals het woord al zegt), en meer dan 2. Die mogen dan opeens wel meer dan 2 verzilveren in de webshop? Lariekoek dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Klopt helemaal:
Jolly_Jumper schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 17:19:
Er staat volgens mij nergens vermeld dat je niet met meerdere kaarten kan/mag bestellen.
Bovendien zou dat ook een rare constructie zijn, stel dat ze op een andere manier zouden zijn verkregen dan via de Dinsdag dagdeal. Dus ja LuPo, mijn manier van aankopen van de objectief is 100% legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:25:
[...]

Bovendien zijn er zat mensen die de cadeaukaarten gewoon in de winkel kopen en cadeau krijgen (zoals het woord al zegt), en meer dan 2. Die mogen dan opeens wel meer dan 2 verzilveren in de webshop? Lariekoek dus!
Als jij nou ook even goed leest. :) Ik geef alleen maar aan dat meer dan 2 cadeaukaarten bestellen volgens de actievoorwaarden van deze actie niet mocht. Ik zie niet in hoe jouw bovenstaande quote hier ook maar iets mee te maken heeft. :?

Edit:
Jolly_Jumper schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:14:
Klopt helemaal:

[...]

Bovendien zou dat ook een rare constructie zijn, stel dat ze op een andere manier zouden zijn verkregen dan via de Dinsdag dagdeal. Dus ja LuPo, mijn manier van aankopen van de objectief is 100% legaal.
De aankoop an sich wel, de manier waarop je ze gekregen hebt overduidelijk niet. Maar dat wil er blijkbaar niet in. ;w

[ Voor 30% gewijzigd door LuPo op 30-12-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
Dat wil er wel in, maar TweakersOnly had het over het feit dat betalen met meerdere cadeaukaarten aangezien zou worden als fraude en dat blijkt dus niet het geval te zijn (zou ook complete onzin zijn). En dat jij dan opeens komt met het verhaal hoe de kaarten verkregen zijn, heeft niets te maken met hetgeen waar zowel TweakersOnly als ik het over hebben. Wij hebben het puur over het bestelproces en betalen met de cadeaukaarten. Of ik de kaarten nou gekregen heb, gekocht heb via de Dinsdag dagdeal of gestolen heb uit de lokale Saturn maakt in dit geval geen worst uit :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:06
Om even hierop in te haken:

ik heb in eerste instantie via de saturn website een ipad air besteld en betaald met 16 cadeaubonnen van 50 euro. Deze order is automatisch afgewezen met als reden het hoge aantal cadeaubonnen dat gebruikt werd.

Volgens klantenservice mogen er max 5 cadeaubonnen gebruikt worden online, maar blijkbaar staat het systeem meer bonnen toe. Uiteindelijk heb ik net voor kerst 6 nieuwe cadeaubonnen retour per post gekregen, 5 bonnen van €150 en een bon met het restant. Heeft wel bijna drie weken geduurd. :(

Daarom afgelopen zaterdag maar bij de lokale mediamarkt ipad gehaald, de saturn cadeaubonnen werden zonder problemen geaccepteerd.

Samengevat: je kunt dus per online bestelling > 5 cadeaubonnen gebruiken, maar er is een risico dat de order wordt afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lupo, je moet even duidelijker zijn in je verwijzingen. Wat bedoel je met actievoorwaarden van deze actie? Welke actie? Als je doelt op de kortingsactie van cadeaukaarten, dan kom je er nogal laat mee. Daar is al pagina's lang over gediscussieerd. Of je nou sneu vindt of niet, boeit denk ik weinig mensen meer. Om die hele morele discussie nou weer uit de sloot te halen... :?
We praten hier al een tijdje over het verzilveren van cadeaukaarten, dat heeft helemaal niks met die actie van paar weken geleden te maken. Wat ik wil zeggen is dat het raar is dat je online opeens een limiet hebt en in de winkel gewoon gerust met 100 cadeaukaarten kan afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Idd ik heb mijn ps4 ook met 8 cadeaubonnen betaald... No problemo
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste