• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-11 14:55

Pubbert

random gestoord

mikeb106 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:11:
Hoe zit t eigenlijk met de controllers? Zijn die ook uitverkocht of zou ik naar MM Eindhoven kunnen gaan en er daar 1 oppikken? Heb nog geen ps4 maar de controllers kun je naar het schijnt toch op de pc aansluiten...
Saturn in Venlo had er nog genoeg liggen zaterdag.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
700 euro inderdaad in de VenA eigenlijk zou dat H*#&$ bedrijf van een mycom het verschil moeten betalen !!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:28
MyCom is mij veel te onduidelijk, toen ik mijn XL bundel bestelde zou ik hem de 23e van december geleverd krijgen. Maar na veel lezen en MyCom-facebook pagina in de gaten houden, ben ik bang dat ik pas vanuit MyCom in 2014 een PS4 geleverd krijg.

Waar denken jullie de meeste kans te hebben op een PS4 voor de kerst. BartSmit/Intertoys, of toch MM of Wehkamp?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 14:48
Niemand lijkt het te weten, bestel hem ergens en ga duimen. Topic lijkt beetje over wat begrijpelijk is. Vorige week had je honderden reacties per uur.

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:03
Volgens mij is er inderdaad nergens duidelijkheid over. De 'grote' winkels hebben het voornamelijk over bestellingen die niet in de eerste lading geleverd konden worden. Deze reserveringen/orders krijgen natuurlijk sowieso voorrang.. de vraag is alleen of ze meer PS4's binnen krijgen dan orders.

Het is gewoon een gok waar hem te bestellen. Coolblue geeft nadrukkelijk '2e lading' aan, welke volgens hun gepland staat op 31-12.

Ik denk dat ik hem ook maar gewoon ergens ga bestellen en dan hopen!

Signature

• ikzagjewel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11 17:29
BlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:03:
MyCom is mij veel te onduidelijk, toen ik mijn XL bundel bestelde zou ik hem de 23e van december geleverd krijgen. Maar na veel lezen en MyCom-facebook pagina in de gaten houden, ben ik bang dat ik pas vanuit MyCom in 2014 een PS4 geleverd krijg.

Waar denken jullie de meeste kans te hebben op een PS4 voor de kerst. BartSmit/Intertoys, of toch MM of Wehkamp?
Ik heb afgelopen weekend contact gehad met MyCom.. Ze kunnen niet vertellen heoveel bundels ze krijgen geleverd!

Enige wat ik weet is dat er 3 dagen geleden in totaal ongeveer 1100 bestellingen van de XL bundel waren, er gemiddeld 15 per dag bijkwamen, er op 5 november enorm veel zijn besteld, en ik op 18 november ongeveer op de helft zit (550e)!

En als je erbij zou zitten, dat er genoeg leveringen zijn, je het tussen 15 en 25 december zou krijgen

[ Voor 5% gewijzigd door ikzagjewel op 02-12-2013 12:10 ]

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-11 10:18
Over de zogenaamde voorraad die deze week bij Intertoys moest komen, ik heb van de stuk of 10 filialen die ik willekeurig heb getwitterd net van 1 antwoord gehad, filiaal Emmeloord zegt:

"dan weet tweakers meer als mij. Voor als nog bij mij niet bekend"

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 12:11 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

thnx :)

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Tweede levering zal naar verluidt plaatsvinden op 11 december...

Ga er maar vanuit dat het grootste gedeelte van deze batch naar de al reeds geplaatste pre-orders zal gaan...

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:28
ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:10:
[...]

Ik heb afgelopen weekend contact gehad met MyCom.. Ze kunnen niet vertellen hoeveel bundels ze krijgen geleverd!

Enige wat ik weet is dat er 3 dagen geleden in totaal ongeveer 1100 bestellingen van de XL bundel waren, er gemiddeld 15 per dag bijkwamen, er op 5 november enorm veel zijn besteld, en ik op 18 november ongeveer op de helft zit (550e)!

En als je erbij zou zitten, dat er genoeg leveringen zijn, je het tussen 15 en 25 december zou krijgen
Ik heb mijn bundel op de 22e van november besteld. Dus ik zou nr. 600 zijn. Ik heb nog niemand gehoord die een PS4 van MyCom heeft gekregen, en de kans lijkt mij vrij klein dat ze tussen nu en de kerst 600 bundels geleverd krijgen. Levertijd van mijn bestelling staat nog steeds op 23-12, dus ik stuur vandaag nog even een mailtje die kant op en dan zie ik het wel.

Graag zou ik ook bij Coolblue willen bestellen, topwebsite, alleen hebben ze geen bundels :(

• Wackmack
Aeque schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:13:

Ga er maar vanuit dat het grootste gedeelte van deze batch naar de al reeds geplaatste pre-orders zal gaan...
Bron? Lees te veel woorden zoals naar verluidt, misschien, gok ik, denk ik.

• DarkElement
Aeque schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:13:

En nu luidt weer de vraag: Hoe kom je hierbij?

Vind het toch raar dat als mensen met bronnen bij Intertoys en MM komen en dat als ik navraag doe bij iemand die er zelf werkt en tevens het hoofdkantoor twitter + 10 filialen ik dan het tegenovergestelde te horen krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 12:18 ]

• ikzagjewel
Ja ze hebben wel losse ps4 geleverd, maar te weinig..

Meneer zei dat ze 1.5 dag van te voren van Sony te horen hebben gekregen de levering minder zou zijn (apart, volgens mij heeft elk bedrijf zijn pre orders tot een bepaalde datum kunnen garanderen)..

Bundels hebben ze er nog 0 van binnengekregen, in tegenstelling tot andere bedrijven (ToysXL, Wehkamp, BS etc)!

Ik heb er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat MyCom ze daadwerkelijk tussen 15 - 25 gaat leveren

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Yay eindelijk te console binnen :D nu ben ik alleen nog op zoek naar die gratis 14 dagen ps+. Is dat een code die in de doos moet zitten of is dat automatisch als ik inlog?

Verwijderd

Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:18:
Yay eindelijk te console binnen :D nu ben ik alleen nog op zoek naar die gratis 14 dagen ps+. Is dat een code die in de doos moet zitten of is dat automatisch als ik inlog?
Deze kan je vinden in de PS store, je dient hiervoor wel een creditcard nodig te hebben..

• ikzagjewel
Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:18:
Kun je activeren met credit card :) Bij sony je betaal gegevens doorvoeren en dan krijg je 14 dagen gratis (en zullen zij daarna verder gaan met afschrijven denk ik) ..

Correct me if I'm wrong, heb dit gehoord :P

• Aeque

Aeque

Versteegrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:16:
[...]

Bron? Lees te veel woorden zoals naar verluidt, misschien, gok ik, denk ik.
Dat snap ik, kan er alleen niet veel over kwijt. Al willen sommige mensen van Sony zelf op hun eigen feestjes nog wel eens loslippig zijn. :)

• ikzagjewel
Aeque schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:21:
[...]

Dat snap ik, kan er alleen niet veel over kwijt. Al willen sommige mensen van Sony zelf op hun eigen feestjes nog wel eens loslippig zijn. :)
En waarom zouden ze dit niet naar buiten brengen dan? Laten ze liever de klanten maar onwetende? Rare manier van omgaan met je klanten imo.

• Aeque

Aeque

ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:23:
[...]

En waarom zouden ze dit niet naar buiten brengen dan? Laten ze liever de klanten maar onwetende? Rare manier van omgaan met je klanten imo.
Dat is gewoon een kwestie van indekken. Er kan nog van alles gebeuren. Dit is hetzelfde als de onduidelijkheid vanuit Sony over de uiteindelijke aantallen bij de retailers, dit is 2,5 week van te voren echt duidelijk gemaakt.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-11 13:53
BlackthunderAwf schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:14:
[...]

Ik heb mijn bundel op de 22e van november besteld. Dus ik zou nr. 600 zijn. Ik heb nog niemand gehoord die een PS4 van MyCom heeft gekregen, en de kans lijkt mij vrij klein dat ze tussen nu en de kerst 600 bundels geleverd krijgen. Levertijd van mijn bestelling staat nog steeds op 23-12, dus ik stuur vandaag nog even een mailtje die kant op en dan zie ik het wel.

Graag zou ik ook bij Coolblue willen bestellen, topwebsite, alleen hebben ze geen bundels :(
Ik heb de Megabundle op 5-11-2013 besteld bij MyCom. Leverdatum staat op 6-12-2013. Al betwijfel ik dat ten zeerste. Heb ze hierover gemaild, maar nog geen reactie mogen ontvangen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Nou ik kan die 14 dagen niet activeren. Misschien heeft het te maken met dat sony het inwisselen van codes momenteel heeft uitgeschakeld.

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-10 16:48
Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:34:
Nou ik kan die 14 dagen niet activeren. Misschien heeft het te maken met dat sony het inwisselen van codes momenteel heeft uitgeschakeld.
Klopt, is uitgeschakeld

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22

greatgonzo

schit-te-rend!

Misschien een tip om de aanschaf van de PS4 goedkoper te maken:
Ik hoorde vanmorgen een actie op de radio (ik meen van Saturn, maar die kan ik op hun site niet terug vinden)
€50 cadeaubon halen, €40 betalen.

Voor de PS4 heb je dan dus 8 bonnen nodig, scheelt je weer €80op de aanschaf!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:03
greatgonzo schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:37:
Misschien een tip om de aanschaf van de PS4 goedkoper te maken:
Ik hoorde vanmorgen een actie op de radio (ik meen van Saturn, maar die kan ik op hun site niet terug vinden)
€50 cadeaubon halen, €40 betalen.

Voor de PS4 heb je dan dus 8 bonnen nodig, scheelt je weer €80op de aanschaf!
Meer info!

[Dinsdag dagdeal] Saturn cadeaukaart

Signature

Verwijderd

Waar zou ik nou het meest kans nog maken op een PS4 (eigenlijk meerdere?)
Ik ben de enige uit mijn vriendengroep die een PS4 heeft.

2 maten van me hebben een pre order uitstaan (next level en mycom), beide nog niks ontvangen (1 staat bij next level zelfs op de 5e plek)
Daarnaast heb ik nog een stuk of 3 vrienden die zo stom zijn geweest niet te pre orderen...

Wordt het een onmogelijke opgaaf wat te fixen op korte termijn of niet?

• Jay47
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:49:
Waar zou ik nou het meest kans nog maken op een PS4 (eigenlijk meerdere?)
Ik ben de enige uit mijn vriendengroep die een PS4 heeft.

2 maten van me hebben een pre order uitstaan (next level en mycom), beide nog niks ontvangen (1 staat bij next level zelfs op de 5e plek)
Daarnaast heb ik nog een stuk of 3 vrienden die zo stom zijn geweest niet te pre orderen...

Wordt het een onmogelijke opgaaf wat te fixen op korte termijn of niet?
Dat word 2014 voor jullie denk ik, tenzij je meer ervoor wilt dokken ;)

• DarkElement
Las op Twitter dat bol.com nog een massamail heeft gestuurd wat betreft de 2de levering, heeft iemand deze mail gehad, en wat stond hierin?

-edit'-

reactie bol: ging over 1e levering.

[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 13:01 ]

• bartburg
op een ander forum gelezen dat mediamarkt in Arnhem er nog genoeg zou hebben dit lijkt me natuurlijk sterk maar als ik in de buurt zou wonen zou ik toch ff een gokje wagen!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Zo, de bestelling bij de wehkamp is gedaan. Voor 433.5 euro een killzone megabundel. Nu lekker wachten! :(

• DarkElement
bartburg schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:58:
op een ander forum gelezen dat mediamarkt in Arnhem er nog genoeg zou hebben dit lijkt me natuurlijk sterk maar als ik in de buurt zou wonen zou ik toch ff een gokje wagen!
Zij spreken dit zelf tegen per 30 november, en gisteren hadden ze koopavond, dus zelfs ALS ze op voorraad waren zaterdag waren ze gisteren wel op.

https://twitter.com/Media...status/406736857792520192

[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 13:04 ]

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:54:
Las op Twitter dat bol.com nog een massamail heeft gestuurd wat betreft de 2de levering, heeft iemand deze mail gehad, en wat stond hierin?

-edit'-

Stond alleen in dat ze zo snel mogelijk contact opnemen wanneer bekend is wanneer en wie er een levering krijgen uit de 2e lading.

Verwijderd

DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 12:54:

-edit'-

Alweer niet ontvangen! 3 september al besteld! Stelletje amateurs gewoon he!

• Jay47
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:08:
[...]

Alweer niet ontvangen! 3 september al besteld! Stelletje amateurs gewoon he!
Euhm dat ligt aan je zelf toch?

Verwijderd

Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:09:
[...]

Euhm dat ligt aan je zelf toch?
Dat denk ik niet, ze zouden iedereen mailen zowel bij de 1e als 2de levering. Niet iedereen had een mail ontvangen en ze gaven aan dat er iets bij hun was mis gegaan.

• DarkElement
Playstation Nederland verwacht zeer snel te kunnen leveren, de vraag is alleen hoe snel 'zeer snel' is in hun ogen:

https://twitter.com/PlayStationNL/status/407482086019563520

Verwijderd

Iemand die hem terug heeft moeten sturen naar Sony enig idee hoe lang het duurt voordat je een vervangend exemplaar in huis hebt?

Ze vertelde mij aan de telefoon 10-15 dagen.. :(

Kan niet meer wachten :P

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-10 15:14
De poolse facebook pagina van playstation heeft volgens mij ook gemeld dat dat 6 december een nieuwe levering komt voor europa. Dat is hier al een keer voorbij gekomen maar misschien leuk voor mensen die het gemist hebben.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:15:
Iemand die hem terug heeft moeten sturen naar Sony enig idee hoe lang het duurt voordat je een vervangend exemplaar in huis hebt?

waarom terug sturen? welk deel werkte niet meer? :'(

• bartburg
DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:14:
Playstation Nederland verwacht zeer snel te kunnen leveren, de vraag is alleen hoe snel 'zeer snel' is in hun ogen:

https://twitter.com/PlayStationNL/status/407482086019563520
wat wel intressant is wat nu op dit moment de vraag is hoeveel van die ps4 moeten er worden gemaakt om de eerste storm verzadigd te krijgen?

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 09:35

Nohead

PSN ID: Nohead

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:15:

Vanochtend ook met Sony gesproken 10 a 15 werkdagen is normale doorlooptijd. Voor de PS4 gaan ze het allemaal een stuk vlotter afhandelen.

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11 22:32
bartburg schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:19:
[...]

wat wel intressant is wat nu op dit moment de vraag is hoeveel van die ps4 moeten er worden gemaakt om de eerste storm verzadigd te krijgen?
Ik denk dat je in aantallen moet denken van 5000-10000 nog wel, ik weet niet hoeveel er verkocht zijn de laatste dagen.. iemand die cijfers heeft?

• Wackmack
Is er al iets bekend over de grote van de 2e levering? Lijkt me dat dit een stuk minder is dan de eerste levering?

• ikzagjewel
Waarom stuurt bol nog een massamail over de eerste levering? Hebben zij ook niet aan alle pre orders behorende tot de 'day-one' kunnen uitleveren?

• Wackmack
Ben echt dom geweest omdat ik vorige week de PS4 in mijn winkelmandje had van BS. Hopelijk is Wehkamp een beetje snel maar zal eerder 2014 dan 2013 worden.

• DarkElement
Versteegrob schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:30:
Ben echt dom geweest omdat ik vorige week de PS4 in mijn winkelmandje had van BS. Hopelijk is Wehkamp een beetje snel maar zal eerder 2014 dan 2013 worden.
Same here, vrijdags, had gekozen voor acceptgiro wat later werd geweigerd omdat het mijn 1e bestelling was en je dan maar tot 200 euro kan schijnbaar, later is mijn order gannuleert en dus vergeven :(

Hoppa PS4 voor 348,5 bij de wehkamp >:) Wachten vind ik niet erg want wilde hem eigenlijk toch pas over half jaar halen

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-11 13:53
arnoutzw schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:32:
Hoppa PS4 voor 348,5 bij de wehkamp >:) Wachten vind ik niet erg want wilde hem eigenlijk toch pas over half jaar halen
Voor de mensen die er geen haast bij hebben, omdat ze bijvoorbeeld toch nog niet de games erbij hebben die ze willen of willen wachten tot er een grotere line-up is, is het inderdaad het slimst om bij Wehkamp i.c.m. met de 15% cadeaubonkorting van de Albert Heijn te bestellen.

Laat je wel weten zodra hij binnen is? Vind ik zelf wel leuk om te zien hoe snel Wehkamp uiteindelijk levert.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

arnoutzw schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:32:
Heb je via iDeal betaald? Zo ja, wat zijn jouw laatste drie bestelnummers?

Verwijderd

1 random persoon zegt dat ze bij wehkamp kijken naar de laatste 3 cijfers van een ordernummer: Everybody loses their minds.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:41:
1 random persoon zegt dat ze bij wehkamp kijken naar de laatste 3 cijfers van een ordernummer: Everybody loses their minds.
Niemand verliest hier zijn "mind", ik ben gewoon benieuwd naar de theorie..

• DarkElement
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:42:
[...]

Niemand verliest hier zijn "mind", ik ben gewoon benieuwd naar de theorie..
Ik zag ook reactie op twitter van Wehkamp waarin ze deze 'theorie' bevestigden.

https://twitter.com/wehkamp/status/407138898784292864

[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 02-12-2013 13:45 ]

• FlyEragon
  • Laatst online: 10-11 11:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:38:
[...]

Voor de mensen die er geen haast bij hebben, omdat ze bijvoorbeeld toch nog niet de games erbij hebben die ze willen of willen wachten tot er een grotere line-up is, is het inderdaad het slimst om bij Wehkamp i.c.m. met de 15% cadeaubonkorting van de Albert Heijn te bestellen.

Laat je wel weten zodra hij binnen is? Vind ik zelf wel leuk om te zien hoe snel Wehkamp uiteindelijk levert.
Volgens mij zijn de Saturn cadeaubonnen van morgen toch interessanter ? 20% korting

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:41:
Zei je wat jongen? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/sfhybvdyr/wehkamp.png

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:06
Sorry, Saturn cadeaubonnen met 20% korting?

Verwijderd

Toch vind ik het opmerkelijk, want dat zou betekenen dat ze ook precies weten hoeveel PS4's zij binnen krijgen tijdens de tweede levering.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-10 15:14
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:49:
[...]

Toch vind ik het opmerkelijk, want dat zou betekenen dat ze ook precies weten hoeveel PS4's zij binnen krijgen tijdens de tweede levering.
Precies, dat dacht ik ook al. Vreemd verhaal

• bartburg
In het Verenigd Koninkrijk is de PlayStation 4 op 48 uur tijd meer dan 250.000 keer over de toonbank gegaan
van de site gamed.nl

hoeveel zal nederland er gekregen hebben kan ik nergens vinden maar ik vermoed een stuk minder

Verwijderd

Mijn ordernummer bij wehkamp eindigt ook op 304, alleen staat er bij afleverdatum meer dan 5 weken.

• Wackmack
Dan hoop dat er mensen een order hebben met 305, dan is het eerder te geloven.
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
[...]

Mijn ordernummer bij wehkamp eindigt ook op 304, alleen staat er bij afleverdatum meer dan 5 weken.
Ook nadat je besteld hebt?

[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 02-12-2013 13:54 ]

• law_93
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-11 22:07
Toch wel apart, vanmiddag zowel een bundel als een kale PS4 besteld bij wehkamp. De bundel had de eindcijfers 945 en de kale PS4 304. Lijkt wel de Staatsloterij zo haha :P

• bartburg
black friday is gewonnen door de xbox one dit lijkt mede te komen door de schaarste van de ps4.
misschien dat microsoft dan toch niet zo dom is door eerst in america te launchen en te zorgen dat er daar genoeg in de winkel liggen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:52:
[...]

Dat zetten ze omdat ze niet exact weten wanneer het word geleverd..

• Wackmack
Dit kunnen ze wel zeggen maar geloof er weinig van.
Hopelijk is het waar :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:18:
[...]

waarom terug sturen? welk deel werkte niet meer? :'(
Strepen in beeld, vast lopen en na een tijdje alleen de knipperende blauwe led.. 8)7

Verder ontzettend goed geholpen door Sony!

Mediamarkt vertelde me: succes met je kapotte ps4 en zoek het maar uit! |:(

Verwijderd

Heb zonet gevraagd aan Coolblue wat ik kan verwachten. Ik kan hem wel gewoon bestellen, maar het is niet zeker dat ik er 1 krijg. Terwijl bij de omschrijving duidelijk 2de lading staat, wat ze dus net zo goed weg kunnen halen. Zijn er toch te weinig PS4, dan ben ik altijd vrij om de order te annuleren. Dit wist ik ook allemaal wel, maar ik wil zekerheid, heb geen zin om tot jan of feb te wachten.

• DarkElement
Op de pagina van Facebook kan je je schoen zetten voor 365 dagen PS Plus, heb zelf ook maar meegedaan :9

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/q71/s720x720/1451370_578918888847744_1101347197_n.jpg

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 16:41
Na meer dan 10 jaar geen console gehad te hebben toch de order geplaatst voor een PS4.

Ben maar gelijk voor de hele bundel gegaan incl Killzone, 2 controllers en de camera. 425€ op Wehkamp, nice! Geen haast, ik geloof ook nooit dat hij geleverd wordt voor 2014.

M3P 24'

• Wackmack
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:01:
Heb zonet gevraagd aan Coolblue wat ik kan verwachten. Ik kan hem wel gewoon bestellen, maar het is niet zeker dat ik er 1 krijg. Terwijl bij de omschrijving duidelijk 2de lading staat, wat ze dus net zo goed weg kunnen halen. Zijn er toch te weinig PS4, dan ben ik altijd vrij om de order te annuleren. Dit wist ik ook allemaal wel, maar ik wil zekerheid, heb geen zin om tot jan of feb te wachten.
Tja dit wil iedereen wel maar het is blijkbaar nog niet duidelijk hoeveel orders er komen bij de 2e levering.

• ikzagjewel
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:01:
..maar ik wil zekerheid, heb geen zin om tot jan of feb te wachten.
Deze gedachte deel je met veel mensen, alleen niemand kan er wat aan veranderen 8)7

Verwijderd

Nog nieuws over BOL.com?

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11 22:32
ga allemaal maar mooi bestellen bij wehkamp!
ik wacht wel op intertoys/bartsmit :P
des te meer daar overblijven :)

• Wackmack
angerblub schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:05:
ga allemaal maar mooi bestellen bij wehkamp!
ik wacht wel op intertoys/bartsmit :P
des te meer daar overblijven :)
Denk dat veel mensen bij beide hebben besteld. Zelf sta ik op de reservelijst van BS en besteld bij wehkamp.

• Jakehh
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 10:25
Vissa66 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:04:
Na meer dan 10 jaar geen console gehad te hebben toch de order geplaatst voor een PS4.

Ben maar gelijk voor de hele bundel gegaan incl Killzone, 2 controllers en de camera. 425€ op Wehkamp, nice! Geen haast, ik geloof ook nooit dat hij geleverd wordt voor 2014.
hoe heb je dat voor 425 euro geregeld? kortingsbonnen of..? :*)

• GvdBerg
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-04 23:07
Jakehh schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:07:
[...]

hoe heb je dat voor 425 euro geregeld? kortingsbonnen of..? :*)
Cadeaukaarten bij de Albert Heijn met 15% korting! :-)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Raikkonen_WC schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:01:
[...]

Stond al eerder hier in de tread dat dit fake is
Kan een modje misschien een warning plaatsen over deze winkels?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:00
Ik heb mijn PS4 te koop gezet op marktplaats omdat ik toch wacht op destiny dus kan ik liever nu een ander laten spelen.

Resultaat 2 dagen later: 4 politieauto's en 7-8 agenten met een grote bek een loos machtsvertoon met huiszoekingsbevel op zoek naar een grote partij gestolen PS4's 'naar aanleiding van een anonieme tip'. De idiootste opmerkingen moeten aanhoren, mijn ouders laten beledigen etc. Had het dolgraag op youtube gezet maar heb nog geen camera's in huis hangen..

(Nee, nooit in aanraking geweest met justitie, van redelijke verdenking was mijn inziens geen sprake dus waarom er een ovj zijn handtekening op dat huiszoekingsbevel heeft gezet is mij een raadsel.)

Aanleiding was waarschijnlijk het volgende: Er komt iemand de PS4 ophalen, die vraagt om de bon, ik zeg ja die heb ik digitaal per mail (mediamarkt online bestelling van begin augustus). Kerel is paar seconden stil, en geeft aan dat hij zich 'er niet goed bij voelt'.

Als je autoruitje word ingetikt hoor je nooit meer iets, word je broertje met geweld op straat beroofd, krijg je een paar weken later een geautomatiseerde brief dat ze niks hebben kunnen doen. Belt er iemand dat er 'misschien gestolen playstations in woning X zijn' komen ze met een swat team langs.

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:13:
Ik heb mijn PS4 te koop gezet op marktplaats omdat ik toch wacht op destiny dus kan ik liever nu een ander laten spelen.

Resultaat 2 dagen later: 4 politieauto's en 7-8 agenten met een grote bek een loos machtsvertoon met huiszoekingsbevel op zoek naar een grote partij gestolen PS4's 'naar aanleiding van een anonieme tip'. De idiootste opmerkingen moeten aanhoren, mijn ouders laten beledigen etc. Had het dolgraag op youtube gezet maar heb nog geen camera's in huis hangen..

(Nee, nooit in aanraking geweest met justitie, van redelijke verdenking was mijn inziens geen sprake dus waarom er een ovj zijn handtekening op dat huiszoekingsbevel heeft gezet is mij een raadsel.)

Aanleiding was waarschijnlijk het volgende: Er komt iemand de PS4 ophalen, die vraagt om de bon, ik zeg ja die heb ik digitaal per mail (mediamarkt online bestelling van begin augustus). Kerel is paar seconden stil, en geeft aan dat hij zich 'er niet goed bij voelt'.

Als je autoruitje word ingetikt hoor je nooit meer iets, word je broertje met geweld op straat beroofd, krijg je een paar weken later een geautomatiseerde brief dat ze niks hebben kunnen doen. Belt er iemand dat er 'misschien gestolen playstations in woning X zijn' komen ze met een swat team langs.
LOL! Jij grote boef die je bent! :-)

• ikzagjewel
Lol, geweldig verhaal _/-\o_

• FlyEragon
  • Laatst online: 10-11 11:46

FlyEragon

Alien Monkeys

Misschien had die ovj ook achter het net gevist bij Bart Smit, en dacht bij jou even langs te shoppen :P

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Resultaat 2 dagen later: 4 politieauto's en 7-8 agenten met een grote bek een loos machtsvertoon met huiszoekingsbevel op zoek naar een grote partij gestolen PS4's 'naar aanleiding van een anonieme tip'.
Lekker dan :/ Daar sta je met je goede gedrag, iets wat je volkomen legaal gekocht heb en eigenaar van bent door te verkopen, krijg je dat op je dak :X Degene die langs kwam, was die al x jaar op marktplaats actief of iemand met een activiteit van 1 dag/1 maand? Hoe haal je het in je hoofd een verkoper aan te geven terwijl menig aanbod op marktplaats gewoon legaal gekocht is en ik nergens berichten heb gelezen dat er PS4's van de vrachtwagen gevallen zijn of dat zoals met AC ooit, een complete zending gekaapt werd. 8)7

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:23

Holy shit, dit is toch schandalig? Is er niets dat je kunt doen? Dit kan toch gewoon niet. |:(

• mike7990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-02 00:51
Iemand nog interesse in een PS4 ? Ik verkoop hem voor 650€. Woon in zuid limburg.

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Hebben ze je PS4 in beslag genomen? Ik zie de politieagentjes al lekker gamen op kantoor.

• TWeaKLeGeND
Ja ik ben dus ook heel benieuwd of er uberhaubt PS4's vermist zijn of dat ze gewoon een luie dag hadden.

De koper heeft contact opgenomen per telefoon, ik heb zijn nummer nog wel maarja :-/ Half uur later is er iemand anders langsgeweest die nu wel met plezier zijn PS4 gebruikt.

Ze waren uiterst grof en onbeschoft, misschien dat ik een blog artikel schrijf met details. Ik ben bijvoorbeeld ook gelicencieerd schutter, en mijn luchtdruk wapens lagen in de woonkamer. Schreeuwt er een agent naar boven : WAPENS IN HUIS!! andere komt naar beneden rennen, GEWELDIG haha. 'Waar zijn je papieren!?!?' Uh.. ik heb een KNSA pasje..? HOEVEEL WAPENS MAG JE HEBBEN!? uhh.. onbeperkt.. miljoen als ik dat wil. OH JA!??! Ja..

[ Voor 43% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 02-12-2013 14:23 ]

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:06
mike7990 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:19:
Iemand nog interesse in een PS4 ? Ik verkoop hem voor 650€. Woon in zuid limburg.
Wauw wat een winst

• Wackmack
Doe is ff normaal, 250 winst pakken, doei, ban aub.

• DarkElement

Sorry maar hahahaha wat een verhaal, dat je dit moest meemaken man :D

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik bied niet meer dan 300 euro, voor zo'n tweedehands ding.

[ Voor 25% gewijzigd door JackL89 op 02-12-2013 14:23 ]

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-10 13:36
Ik hoop dat je er heel lang mee blijft zitten voor zo'n belachelijke bedragen....
JackL89 schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:23:
[...]

Ik bied niet meer dan 300 euro, voor zo'n tweedehands ding.
Zoveel :P

[ Voor 26% gewijzigd door Raikkonen_WC op 02-12-2013 14:24 ]

• TWeaKLeGeND
Nee ze hadden allerlei opmerking over dat ik wel veel spullen heb, en dat spullen geld kosten: Ja DUH ik neem aan dat je als je ook geld ontvangt voor het 'werk' dat je nu doet? En mijn spullen zijn mijn zaak. Heb je een redelijke verdenking dan zie ik je wel weer, maar alles wat hier ligt kan ik je zo facturen voor tonen. (die facturen wilden ze verder niet zien ofzo.. ) opmerkingen over dat er postnl bonnen op tafel lagen dat ik 'dus heel veel handel'. *zucht* dat mijn vader als hoofdbewoner moet weten wat zijn (volwassen) zoons allemaal doen. (ja meneer de agent, alsof jij precies weet of je vrouw nu wel of niet met een ander in bed ligt terwijl jij werkt, ja mijn vader werkt dus ook.)

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:23
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:25:
Nee ze hadden allerlei opmerking over dat ik wel veel spullen heb, en dat spullen geld kosten: Ja DUH ik neem aan dat je als je ook geld ontvangt voor het 'werk' dat je nu doet? En mijn spullen zijn mijn zaak. Heb je een redelijke verdenking dan zie ik je wel weer, maar alles wat hier ligt kan ik je zo facturen voor tonen. (die facturen wilden ze verder niet zien ofzo.. ) opmerkingen over dat er postnl bonnen op tafel lagen dat ik 'dus heel veel handel'. *zucht* dat mijn vader als hoofdbewoner moet weten wat zijn (volwassen) zoons allemaal doen. (ja meneer de agent, alsof jij precies weet of je vrouw nu wel of niet met een ander in bed ligt terwijl jij werkt, ja mijn vader werkt dus ook.)
Ik vind dit echt een belabberd slecht verhaal van de politie. Hoezo gaan ze op basis van 1 telefoontje van een boze koper een fucking huiszoeking doen? Dat slaat toch nergens op?

• robero50
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 11:51
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:25:
Wat een gasten zeg wel een Geweldig _/-\o_ verhaal om te lezen!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:07
Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:38:
[...]

Iemand een linkje naar deze aanbieding van AH/Wehkamp?

• TWeaKLeGeND
Gaat wel beetje offtopic zo, maar een ieder die me tips kan geven m.b.t. hier een klacht voor indienen, graag een DM!

• DarkElement
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:29:
Gaat wel beetje offtopic zo, maar een ieder die me tips kan geven m.b.t. hier een klacht voor indienen, graag een DM!
http://www.politie.nl/melden/klachtformulier.html

Kan je in ieder geval een klacht indienen over de manier waarop de agenten met je omgingen.

Verwijderd

Ik heb mijn PS4 te koop gezet op marktplaats...

Resultaat 2 dagen later: 4 politieauto's en 7-8 agenten met een grote bek een loos machtsvertoon met huiszoekingsbevel op zoek naar een grote partij gestolen PS4's 'naar aanleiding van een anonieme tip'. De idiootste opmerkingen moeten aanhoren, mijn ouders laten beledigen etc.
ROFL - Dat krijg je er nu van als je 700 euro vraagt voor een PS4 - Scam :+

Overigens geef ik die jongen groot gelijk - waarom zou jij die factuur niet willen afstaan?
Voor hem is het zijn garantiebewijs! O-)

• Wackmack
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:30:
[...]

ROFL - Dat krijg je er nu van als je 700 euro vraagt voor een PS4 - Scam :+

Overigens geef ik die jongen groot gelijk - waarom zou jij die factuur niet willen afstaan?
Voor hem is het zijn garantiebewijs! O-)
Wie zegt dat hij hem niet wil afstaan?

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22

Waarom gaf je gewoon niet even een kopietje van de factuur dan? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11 11:30
Afgelopen vrijdag mijn kapotte ps4 afgeleverd bij bs. Vandaag al een telefoontje dat er een nieuwe bundel ligt te wachten. Is toch snel gegaan! Net vandaag mijn controller op de post gedaan voor een RMA. De trigger zit vast ("veel voorkomend probleem bij veel spelen). Heb er zo'n 15 uur fifa mee gespeeld en toen begon de ellende

• TWeaKLeGeND
Ik vroeg die kerel meteen om zijn email adres zodat ik pdfje van mediamarkt kon doorsturen, mijn advertentie was dan ook incl bon van mediamarkt :P De politie heb ik meerdere malen aangegeven dat ik van alles facturen heb, maar ze zijn er geen enkele keer op in gegaan en hebben ook niet om facturen gevraagd.

Ik denk dat later vandaag toch maar ff blogartikeltje schrijf, daar kunnen we hier verder over lullen :D
Pagina: 1 ... 117 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot