Ik heb 'm wel gewoon op acceptgiro besteld bij Wehkamp maar ben ook al jarenlang klant daar.SniperEye schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:35:
[...]
Inderdaad. Ik vind een volledig bedrag vooruit betalen ook gevaarlijk. Ik weet de liquiditeit van de winkel niet en als die dus omvalt ben je je poen kwijt.
Verwijderd
nie slecht voor een mocro
maar goed was gewoon google translator
ik typte eerst in het engels toen gaven ze steeds met een bericht aan dat ze geen engels spraken.
Wel raar voor zo'n bedrijf.
Maar goed ik dacht wil toch ff een antwoord!! Hahaha
Verwijderd
Ja maar ik weet in iedergeval waar ik aan toe ben. Bedankt voor het navragenDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:39:
Had een zooitje retailers gevraagd om meer info wat betreft 2de leveringen en alle berichten zijn zo'n beetje hetzelfde:
[afbeelding]
Verwijderd
Vandaag kan er weer verzonden worden door Bol.com.
Ik heb geen bewijs maar alleen maar hoop.
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:43:
Vandaag kan er weer verzonden worden door Bol.com.
Verwijderd
Coolblue vind ik echt de beste webshop met de beste service.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:46:
[...]
Coolblue verzend tegenwoordig ook al op zondag.
Dan maak je nog meer kans.
Ik ben dan muzikant dus voor mij gaat Bax-shop voor, maar wat betreft algemen webshops moet ik ook kiezen voor Coolblue idd. :-)Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:46:
[...]
Coolblue vind ik echt de beste webshop met de beste service.
Verwijderd
Klopt , je kunt daar ook veel sneller zien of iets verzonden is.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:46:
[...]
Coolblue vind ik echt de beste webshop met de beste service.
Verwijderd
Ik heb toevallig vorige week voor het eerst Fruity loops besteld daar.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:47:
[...]
Ik ben dan muzikant dus voor mij gaat Bax-shop voor, maar wat betreft algemen webshops moet ik ook kiezen voor Coolblue idd. :-)
Verwijderd
Dat is echt een goede service ja, alhoewel ze dat ook bij BCC zeggen maar dat zijn de grootste ratten ooit.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:50:
Geweldige zaak, ik had ooit een setje monitor speakers op het oog, en omdat het bij de concurrent 20 euro goedkoper was deden zij dat ook!
Verwijderd
Ik heb nog een pre-order staan bij de lokale Intertoys (in een gehucht), maar ik denk dat de Wehkamp eerder kan leveren. Zo maar even bestellen dus..
Voordeel van Wehkamp is dat je achteraf kunt betalen
Ik heb echt enorme mazzel gehad dit weekeind. Niks gepreordered met de gedachte; ik loop wel gewoon de MediaMarkt in op vrijdagmiddag/avond en pak er eentje mee (normaal hebben ze hier niet zo'n grote opkomst). Maar helaas, alles uitverkocht. Toch wel even balen.
Zaterdag nog even de stad in geweest voor wat sinterklaasinkopen. We stonden bij de kassa en mijn vrouw vraagt aan de kassamuts of ze toevallig nog PS4's hebben op voorraad. Nee, natuurlijk niet. de komende maanden kreeg je echt niks als je nog niet gepreordered had.
Tegelijkertijd sta ik bij een andere balie met de verkoper te praten waar net iemand zijn PS4 komt ophalen. Heb je toevallig nog over? vraag ik.. "Welke wil je? De bundel of de losse PS4?" antwoord hij
Hij had nog 1 losse PS4.. hij had echt net alle preorders nog een keer gebeld dat hij klaar lag en 1 iemand kwam hem niet ophalen (had pas over een maand geld gaf hij aan
) En in plaats van al die andere pre-orders gunde hij het mij schijnbaar
Dus had ik toch nog onverwachts een PS4
Een vroeg kerstwonder zullen we maar zeggen
Zaterdag nog even de stad in geweest voor wat sinterklaasinkopen. We stonden bij de kassa en mijn vrouw vraagt aan de kassamuts of ze toevallig nog PS4's hebben op voorraad. Nee, natuurlijk niet. de komende maanden kreeg je echt niks als je nog niet gepreordered had.
Tegelijkertijd sta ik bij een andere balie met de verkoper te praten waar net iemand zijn PS4 komt ophalen. Heb je toevallig nog over? vraag ik.. "Welke wil je? De bundel of de losse PS4?" antwoord hij
Hij had nog 1 losse PS4.. hij had echt net alle preorders nog een keer gebeld dat hij klaar lag en 1 iemand kwam hem niet ophalen (had pas over een maand geld gaf hij aan
Dus had ik toch nog onverwachts een PS4
This space is occupied
als ik wil bestellen wij wehkamp, moet ik meteen volledige bedrag betalen via ideal...
die optie van acceptgiro kan ik niet kiezen
Verwijderd
Dan ben je pas net klant of je hebt in het verleden te laat betaald.cORT3X schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:56:
als ik wil bestellen wij wehkamp, moet ik meteen volledige bedrag betalen via ideal...
You sir are one lucky bastardCollaborator schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:55:
Ik heb echt enorme mazzel gehad dit weekeind. Niks gepreordered met de gedachte; ik loop wel gewoon de MediaMarkt in op vrijdagmiddag/avond en pak er eentje mee (normaal hebben ze hier niet zo'n grote opkomst). Maar helaas, alles uitverkocht. Toch wel even balen.
Tegelijkertijd sta ik bij een andere balie met de verkoper te praten waar net iemand zijn PS4 komt ophalen. Heb je toevallig nog over? vraag ik.. "Welke wil je? De bundel of de losse PS4?" antwoord hij![]()
Hij had nog 1 losse PS4.. hij had echt net alle preorders nog een keer gebeld dat hij klaar lag en 1 iemand kwam hem niet ophalen (had pas over een maand geld gaf hij aan) En in plaats van al die andere pre-orders gunde hij het mij schijnbaar
![]()
Dus had ik toch nog onverwachts een PS4Een vroeg kerstwonder zullen we maar zeggen
Verwijderd
Kan ik bij de Wehkamp ook gewoon de bestelling annuleren als de Intertoys toch eerder blijkt te zijn en het geld wel terugkrijgen natuurlijk?
Verwijderd
Ja dat kan ik heb ook gewoon bij een stuk of 10 winkels bestel en wacht gewoon af bij welke ik 'm als eerste krijg en dan annuleer ik 'm.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:58:
Kan ik bij de Wehkamp ook gewoon de bestelling annuleren als de Intertoys toch eerder blijkt te zijn en het geld wel terugkrijgen natuurlijk?
Hoe heb je dat financieel gedaan? Overal met acceptgiro? Of gewoon bij de helft aanbetaald, kan me niet voorstellen dat dat bij allemaal maarzo kosteloos kanVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:58:
[...]
Ja dat kan ik heb ook gewoon bij een stuk of 10 winkels bestel en wacht gewoon af bij welke ik 'm als eerste krijg en dan annuleer ik 'm.
Verwijderd
Onder rembours. ;-)DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:00:
[...]
Hoe heb je dat financieel gedaan? Overal met acceptgiro? Of gewoon bij de helft aanbetaald, kan me niet voorstellen dat dat bij allemaal maarzo kosteloos kan
Raar Intertoys meldde mij vanochtend nog dat ze er nog niets over weten, en kameraad die er werkt weet ook van niks.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:01:
[...]
BS en Intertoys, MM ook trouwens, en daarna komt een levering nog voor kerst!
Intertoys hier zei tegen een bekende van me zaterdag over dat ergens deze week nieuwe kwamen, en niet perse voor preorders dus ik ga daar vanmiddag even langsDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:03:
[...]
Raar Intertoys meldde mij vanochtend nog dat ze er nog niets over weten, en kameraad die er werkt weet ook van niks.
de laatste keer dat ik iets besteld heb ik gewoon aardig lang geleden.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:57:
[...]
Dan ben je pas net klant of je hebt in het verleden te laat betaald.
maar toen gewoon op tijd betaald hoor.
Nou nog geen stap verder met mijn PS4 die vrijdag met PostNL geleverd zou worden.
-Vrijdag oorspronkelijke levering 17:00-20:30 (2 uurtjes eerder van mijn werk naar huis)
Niks geleverd (ook geen briefje in de brievenbus)
-Zaterdag 2e levering 12:30-14:30
Gebeld met postnl zij kunnen niet aangeven waarom het pakket niet geleverd is en dat maandag mijn pakket weer opnieuw de sortering in gaat en uiteindelijk dinsdag geleverd gaat worden.
-Maandag: De app en de website van postnl zijn onduidelijk. Er staat nu dat het pakket bij het postkantoor geleverd word vandaag. Het probleem is dat er nog steeds staat dat het pakket bij postnl is en niet eens in het sorteerproces is of met de chauffeur mee is. Ik heb gebeld met de klantenservice en die kunnen mij nog steeds niet aangeven waarom het pakket niet afgeleverd is vorige week.
Ik ben er echt een beetje klaar mee, ik heb ook al een klacht ingediend.
-Vrijdag oorspronkelijke levering 17:00-20:30 (2 uurtjes eerder van mijn werk naar huis)
Gebeld met postnl zij kunnen niet aangeven waarom het pakket niet geleverd is en dat maandag mijn pakket weer opnieuw de sortering in gaat en uiteindelijk dinsdag geleverd gaat worden.
-Maandag: De app en de website van postnl zijn onduidelijk. Er staat nu dat het pakket bij het postkantoor geleverd word vandaag. Het probleem is dat er nog steeds staat dat het pakket bij postnl is en niet eens in het sorteerproces is of met de chauffeur mee is. Ik heb gebeld met de klantenservice en die kunnen mij nog steeds niet aangeven waarom het pakket niet afgeleverd is vorige week.
Ik heb zoeits ooit gehad met mijn tv, die bleek toen achteraf foetsie.Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:09:
Nou nog geen stap verder met mijn PS4 die vrijdag met PostNL geleverd zou worden.
Ik kreeg toen een brief die ik moest invullen dat hij niet geleverd was en kreeg mijn geld terug.
Welcome to the League of Draven
Dit komt van een medewerker van Intertoys hier in het dorp.Of er moet vanochtend misschien nieuws zijn geweest, maar zaterdag was er nog niks bekend en niks intern doorgestuurd.. Daarnaast is het meestal dat er toch aantal weken tussen leveringen zitten en meestal niet een paar dagen/week er tussen. Denk dat de kans klein is dat er deze week wat komt, maar hoop het natuurlijk wel! Liggen op het moment alleen wel een aantal tientallen reserveringen..
Ik kan bij wehkamp met acceptgiro betalen ben nu aan het twijfelen of ik hem net zo snel geleverd krijg als je met iDeal betaald.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Maar is dit niet vestigings afhankelijk? Ik denk dat grote steden eerst een voorraad krijgen.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:13:
[...]
Dit komt van een medewerker van Intertoys hier in het dorp.
MM zei dat er tussen 7 en 20 dec zeker een paar ladingen komen!
Als je bij bartsmit.nl reserveert voor de nieuwe lading, gaan ze je dan alsnog bellen als je naar een bundel wilt overgaan? Want dat kan ik niet selecteren bij bartsmit. En bij Intertoys.nl kan ik ook niet voor een mega-bundel reserveren
Heb even een stuk of 10 willekeurige vestigingen in NL getwitterd hierover, ik hoop voor 12:00 wat te horen.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:17:
[...]
Maar is dit niet vestigings afhankelijk? Ik denk dat grote steden eerst een voorraad krijgen.
MM zei dat er tussen 7 en 20 dec zeker een paar ladingen komen!
Cool ik benieuwd, ik hoor het wel van jeDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:20:
[...]
Heb even een stuk of 10 willekeurige vestigingen in NL getwitterd hierover, ik hoop voor 12:00 wat te horen.
Niet zo gek, beiden horen bij Blokker holding dus zal wel hetzelfde werken.theduke1989 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:19:
Als je bij bartsmit.nl reserveert voor de nieuwe lading, gaan ze je dan alsnog bellen als je naar een bundel wilt overgaan? Want dat kan ik niet selecteren bij bartsmit. En bij Intertoys.nl kan ik ook niet voor een mega-bundel reserveren
Net bij Wehkamp toch maar eentje besteld met acceptgiro, bestelnummer 945 op het eind.
Is het ergens anders nog mogelijk om met acceptgiro te betalen? Heb geen zin om vooruit te moeten betalen namelijk
En anders is het maar wachten of ze rond de kerst in de winkels liggen..
Is het ergens anders nog mogelijk om met acceptgiro te betalen? Heb geen zin om vooruit te moeten betalen namelijk
Nou vergis je niet, ik heb een tijdje zitten volgen, bartsmit leverde op de website geen bundels, dus uit eindelijk werd je toch gebeld? en bij intertoys stonden er 3 versies ervan waarvan 2 bundels. Dus blijkbaar werkt het toch net wat anders....DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:21:
[...]
Niet zo gek, beiden horen bij Blokker holding dus zal wel hetzelfde werken.
Verwijderd
Dat kan heel goed kloppen TNT bezorgd geen pakjes op maandag.Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:09:
Het probleem is dat er nog steeds staat dat het pakket bij postnl is en niet eens in het sorteerproces is of met de chauffeur mee is. Ik heb gebeld met de klantenservice en die kunnen mij nog steeds niet aangeven waarom het pakket niet afgeleverd is vorige week.
Dus morgen is de eerstvolgende kans dat hij wordt afgeleverd.
2e pogingen doen ze wel op maandag als die op zaterdag om wat voor reden dan ook is mislukt:Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:25:
[...]
Dat kan heel goed kloppen TNT bezorgd geen pakjes op maandag.
Dus morgen is de eerstvolgende kans dat hij wordt afgeleverd.
http://www.postnl.nl/voor...-versturen/postbezorging/
Verwijderd
GVD, vrijdag bundel bij bart smit besteld, stond er heel het weekend 'bestelling wordt ingepakt', Nu ineenkeer wordt het geannuleerd!!
Dat was te verwachten. Bart Smit had op donderdagmiddag al niks meer....Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:27:
GVD, vrijdag bundel bij bart smit besteld, stond er heel het weekend 'bestelling wordt ingepakt', Nu ineenkeer wordt het geannuleerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik de 29e ook gedaan, toen opeens die mega bundel op de website stond. Had voorheen een "kale" gepreordered. Maar met zo'n pack ben je toch een stuk voordeliger uit.law_93 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:22:
Net bij Wehkamp toch maar eentje besteld met acceptgiro, bestelnummer 945 op het eind.
Zal helaas nog wel even duren voor hij er is, want staat een levertijd van 5+ weken bij mij.
Tevens wel hetzelfde bestelnummer.
Nu staat de levertijd wel op 5 weken.law_93 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:22:
Ook besteld en IDD 304 op het einde.
[ Voor 4% gewijzigd door Wackmack op 02-12-2013 10:32 ]
Maakt echt niet uit, gaat op nummer. Mijn acceptgiro bestelling is vrijdag gewoon binnen gekomen.Amaze86 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:15:
Ik kan bij wehkamp met acceptgiro betalen ben nu aan het twijfelen of ik hem net zo snel geleverd krijg als je met iDeal betaald.
Oja overal uitverkochtVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:37:
Wie weet waar je de bundel kan bestellen ps4 plus extra controller camera en killzone?
[ Voor 16% gewijzigd door FlyEragon op 02-12-2013 10:40 ]
Verwijderd
Voor zover ik nu weet gaat het om de volgende levering, die van nu zijn ECHT op.
Iemand die weet wanneer de volgende levering komt? Ik dacht te lezen 6 december?
Iemand die weet wanneer de volgende levering komt? Ik dacht te lezen 6 december?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2013 10:40 ]
Zo, na een aantal jaar inactief weer eens ingelogd op mijn account. Gebruikersnaam is helaas uit een tijdperk 2000. Maar kan hem nergens aanpassen?!
Ik zit al heel het weekend dit topic in de gaten te houden, hopen op een link waar ik kan bestellen. Nadat ik gister de actie van de Wehkamp/AH voorbij zag komen maar besloten om hiervoor te kiezen. Dan maar even wachten, het is tenslotte mijn eigen schuld hem niet te pre-orderen.
Vanmorgen vroeg 5 cadeaukaarten t.w.v. €100,- gekocht bij de AH. Na wat problemen met het activeren van de kaarten is het mij alsnog gelukt.
Ik heb de premium bundel van €499,- besteld. In totaal heb ik hier €433,95 voor moeten betalen ivm verzendkosten. Verzending staat zoals al zo vaak aangegeven op +/- 5 weken. Mijn eindcijfers zijn dan ook 945. Ik verwacht niet dat ik bij de tweede levering zit. We houden het in de gaten.
Ik zit al heel het weekend dit topic in de gaten te houden, hopen op een link waar ik kan bestellen. Nadat ik gister de actie van de Wehkamp/AH voorbij zag komen maar besloten om hiervoor te kiezen. Dan maar even wachten, het is tenslotte mijn eigen schuld hem niet te pre-orderen.
Vanmorgen vroeg 5 cadeaukaarten t.w.v. €100,- gekocht bij de AH. Na wat problemen met het activeren van de kaarten is het mij alsnog gelukt.
Ik heb de premium bundel van €499,- besteld. In totaal heb ik hier €433,95 voor moeten betalen ivm verzendkosten. Verzending staat zoals al zo vaak aangegeven op +/- 5 weken. Mijn eindcijfers zijn dan ook 945. Ik verwacht niet dat ik bij de tweede levering zit. We houden het in de gaten.
Ondertussen is de levertijd van mijn pre-order bij Amazon.es verandert naar dinsdag 9:30-11:30. We zullen zien!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Heeft iemand een pre order van de 2de lading over die hij aan een mede tweaker wil doneren?
Hier ook, maar wel voor normale prijsbartburg schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:48:
Heeft iemand een pre order van de 2de lading over die hij aan een mede tweaker wil doneren?
Mensen, check V&A. V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadow Fall Zwart (Pre-order)
Verwijderd
945, opmerkelijk. Ik heb ook net besteld bij Wehkamp en mijn eindcijfers zijn 304. Zeker weten dat het niks met een betaalwijze te maken heeft? Ik heb namelijk met iDeal betaald.Gielusz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:43:
Zo, na een aantal jaar inactief weer eens ingelogd op mijn account. Gebruikersnaam is helaas uit een tijdperk 2000. Maar kan hem nergens aanpassen?!
Er staat er ook 1 in V&A voor 700 euro... Dat is toch bijna asociaal
This is a Rapture reminder..
Je kunt dus bij het afrekenen bij Wehkamp meerdere codes invoeren?Gielusz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:43:
Vind het ook een erg hoge vraagprijs maar ze moeten het zelf weten, niemand dwing de kopers de overeenkomst aan te gaan toch?Sssquirrel schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:53:
[...]
Er staat er ook 1 in V&A voor 700 euro... Dat is toch bijna asociaal
Welke heb je besteld? Ik de bundel van 499! (met acceptgiro dus)Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:53:
[...]
945, opmerkelijk. Ik heb ook net besteld bij Wehkamp en mijn eindcijfers zijn 304. Zeker weten dat het niks met een betaalwijze te maken heeft? Ik heb namelijk met iDeal betaald.
Nee tuurlijk. Moet iedereen uiteraard ook zelf wetenDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:53:
[...]
Vind het ook een erg hoge vraagprijs maar ze moeten het zelf weten, niemand dwing de kopers de overeenkomst aan te gaan toch?
This is a Rapture reminder..
Ik wil best onderhandelen over de prijs hoor
Maar als niemand zich aanbiedt, dan cancel ik hem gewoon.
Bij coolblue zijn ze nog verkrijgbaar:bartburg schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:48:
http://www.consoleshop.be...n-4-500-gb-2e-lading.html
Ik heb de overige €8,95 verzendkosten met iDeal betaald. Toch wel vreemd dat ik geen 304 heb dan... Ik heb overigens gekozen om hem af te halen bij een DHL punt, misschien dat dit ermee te maken heeft?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:53:
[...]
945, opmerkelijk. Ik heb ook net besteld bij Wehkamp en mijn eindcijfers zijn 304. Zeker weten dat het niks met een betaalwijze te maken heeft? Ik heb namelijk met iDeal betaald.
Ja geen probleem!BamSlam_ schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:53:
[...]
Je kunt dus bij het afrekenen bij Wehkamp meerdere codes invoeren?
[ Voor 7% gewijzigd door GvdBerg op 02-12-2013 11:01 ]
Update: Status op de site is zojuist veranderd in: Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL.Kupauw schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:09:
Ik houd hoop.
hey,
ik kwam deze site tegen, er staat dat het op voorraad is..anders even bellen?
http://shop-go.nl/index.p...uct&path=63&product_id=58
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
hmmmmmm ff kijken, leverdatum 31-12Puttermansz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:59:
[...]
Bij coolblue zijn ze nog verkrijgbaar:
[ Voor 7% gewijzigd door Jay47 op 02-12-2013 11:02 ]
Stond al eerder hier in de tread dat dit fake ispiqueno11 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:00:
hey,
Ik zou hem wel eventueel willen overnemen, alleen voor een acceptabele prijs zo eventueel rond 449-500 euro. Maarja, er zullen wss genoeg andere zijn die er er wel 550-600 voor willen geven. Dat vind ik zelf weer teveel van het goede.....steffex schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:56:
[...]
Ik wil best onderhandelen over de prijs hoor
Maar als niemand zich aanbiedt, dan cancel ik hem gewoon.
Verwijderd
Nee niet doen, deze site is al 100 keer langsgekomen. Zijn scammers.piqueno11 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:00:
hey,
okeVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:01:
[...]
Nee niet doen, deze site is al 100 keer langsgekomen. Zijn scammers.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Dit staat onderaan de pagina:
Levertijd volgende lading nog onbekend
Helaas, de eerste lading is al op. Wil je jouw exemplaar alsnog reserveren? Pre-order er dan alvast eentje van de eerstvolgende lading. Let wel: het is nog onbekend wanneer we deze kunnen uitleveren. Hecht dus niet al te veel waarde aan de op deze pagina vermelde releasedatum.
Tsja, ze zijn nog verkrijgbaar. Ze weten zelf alleen nog niet hoeveel ze binnenkrijgen. Dan kun je dus wel een bestelling plaatsen omdat het technisch mogelijk is om bij CoolBlue te bestellen, maar het geeft niet aan dat ze voldoende voorraad hebben voor een tweede levering. Houdt daar dus wel rekening mee!Puttermansz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:59:
[...]
Bij coolblue zijn ze nog verkrijgbaar:
Ik heb de mijne daar gepre-ordered eind september. Hopelijk komt dit goed dan!Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:04:
[...]
Tsja, ze zijn nog verkrijgbaar. Ze weten zelf alleen nog niet hoeveel ze binnenkrijgen. Dan kun je dus wel een bestelling plaatsen omdat het technisch mogelijk is om bij CoolBlue te bestellen, maar het geeft niet aan dat ze voldoende voorraad hebben voor een tweede levering. Houdt daar dus wel rekening mee!
is het uberhaudt nog wel slim om nu nog te preorderen. Ik bedoel mensen van de eerste lading hebben nog hun order staan. En dan nog de 2e lading pre orders. En dan nog van afgelopen dagen. Ik denk dat dat geen nut meer heeft nu..
How are you doing?
Verwijderd
Gielusz schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:59:
[...]
Ik heb de overige €8,95 verzendkosten met iDeal betaald. Toch wel vreemd dat ik geen 304 heb dan... Ik heb overigens gekozen om hem af te halen bij een DHL punt, misschien dat dit ermee te maken heeft?
[...]
Ja geen probleem!
Ik heb de kale PS4, dat zou het wel verschil wel maken.law_93 schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:54:
[...]
Welke heb je besteld? Ik de bundel van 499! (met acceptgiro dus)
Nou, blijkbaar is mijn 'verzonden' PS4 van Sony.nl foetsiekazuka schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:28:
[...]
Mee eens. Het vreemde is dat Sony wel een mail stuurt vrijdagochtend dat de PS4 donderdag naar mijn Kiala punt is verstuurd, dan verwacht je dat die er vrijdag of zaterdag wel is. Helaas werkt die Kiala track&trace code uit de mail van Sony nog niet eens op dit moment. Zeer benieuwd waar dat ding nu uithangt.
Donderdagnacht een mail gehad van Sony dat ie naar mijn Kiala afhaalpunt verstuurd is maar de track&trace code werkt nu nog steeds niet. Vanochtend antwoord van Kiala dat die hele order bij hun onbekend is...
Dadelijk maar weer eens bellen met Sony.
Hoe zit t eigenlijk met de controllers? Zijn die ook uitverkocht of zou ik naar MM Eindhoven kunnen gaan en er daar 1 oppikken? Heb nog geen ps4 maar de controllers kun je naar het schijnt toch op de pc aansluiten...
Controllers kan je op saturn.nl nog bestellen! :-)mikeb106 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:11:
Hoe zit t eigenlijk met de controllers? Zijn die ook uitverkocht of zou ik naar MM Eindhoven kunnen gaan en er daar 1 oppikken? Heb nog geen ps4 maar de controllers kun je naar het schijnt toch op de pc aansluiten...
http://www.zavvi.nl/ps4-a...-controller/10818060.htmlmikeb106 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:11:
53.35
Ik denk dat het pre-orderen van een kale PS4 nog wel zin heeft, die pakketten blijven beschikbaar.stftweaker schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:09:
is het uberhaudt nog wel slim om nu nog te preorderen. Ik bedoel mensen van de eerste lading hebben nog hun order staan. En dan nog de 2e lading pre orders. En dan nog van afgelopen dagen. Ik denk dat dat geen nut meer heeft nu..
Echter zullen er niet een onbeperkte hoeveelheid 'Killzone' en 'Megabundel' pakketten gemaakt blijven worden. Op een gegeven moment komen de Watch Dogs en Driveclub bundels in zicht in het eerste kwartaal van 2014. Als een webshop, waaronder Coolblue, nog geen idee heeft van het aantal voorraden dat ze nog binnen gaan krijgen van bundels voor een tweede levering, dan zou ik daar eerlijk gezegd ook geen pre-order meer plaatsen. De afgelopen dagen zullen daar flink wat pre-orders geplaatst zijn.
Het kan natuurlijk nooit kwaad om een bestelling te plaatsen en af te wachten, maar ik denk dat je meer kans maakt om nu winkels langs te gaan in kleinere gemeentes. Winkels die toevallig nog met niet-opgehaalde pre-orders zijn blijven zitten. Zoals het succesverhaal van iemand een paar posts hierboven, zo'n mazzeltje moet je net hebben. Een winkelier die jou een achtergebleven pre-order gunt
Nice! Ik ken die winkel niet, betrouwbaar?
Jazeker, vrij grote shop. Leveren al jaren aan Nederland. Vooral voor BluRay boxsets zijn ze vaak de goedkoopste. Alhoewel het met Saturn dan maar 1,50 scheelt, ik geloof dat PS4 controllers daar €55,- zijn? Zavvi heeft vaak wel een lange levertijd.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:14:
[...]
Verwijderd
Zo zit ik net ook te kijken.. Leuk prijsje, direct leverbaar. Alleen ken ik deze shop nietDarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:14:
[...]
Verwijderd
Zavvi kun je gewoon vertrouwen. Veel ps3 spellen en een keer een controller gekocht. Levertijd meestal tussen de 1 en 2 weken.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:15:
[...]
Zo zit ik net ook te kijken.. Leuk prijsje, direct leverbaar. Alleen ken ik deze shop niet
Shopreview Zavvi: http://tweakers.net/shopreview/8434/zavvi/shopreviews/Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:15:
[...]
Zo zit ik net ook te kijken.. Leuk prijsje, direct leverbaar. Alleen ken ik deze shop niet
Super betrouwbaar, ik koop al mijn games daar, ze zijn in 99% keer goedkoper dan winkels hier in NL.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:14:
[...]
Ze leveren vanuit Engeland, 95% van mijn games heb ik hier gekocht.
Maar de PS4 is hier wel duurder, bestel geen apparaten op zavvi van je krijgt een engels stekker, tenzij ze duidelijk zeggen dat het NL is, maarja je kan ook een omvormer of stekker kopen
Zavvi heeft wel leuke prijzen:
PS4: New Sony PlayStation 4 - Includes Killzone Shadow Fall + Camera + Extra DualShock 4 Controller
€1239,99
PS4: New Sony PlayStation 4 - Includes Killzone Shadow Fall + Camera + Extra DualShock 4 Controller
€1239,99
Ja, voor PS4 hardware zijn ze niet de beste keuze op het moment. Die zijn trouwens allemaal al uitverkocht. Maar voor games & accessoires zijn ze vaak de goedkoopste, en in combinatie met gratis verzending als je de Nederlandse webwinkel van ze kiest, zijn ze erg aantrekkelijk.ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:20:
Zavvi heeft wel leuke prijzen:
€1239,99
Ik heb bij Zavvi vrijdag nog een controller gekocht. Toen waren ze maar € 49,58
Ik kon daarbij gratis verzending met tracking selecteren (DPD).
Als ik nu kijk is de verwachte leverdatum morgen.
(nu alleen nog mijn PS4 met BLOD terugkrijgen van Sony)
Ik kon daarbij gratis verzending met tracking selecteren (DPD).
Als ik nu kijk is de verwachte leverdatum morgen.
(nu alleen nog mijn PS4 met BLOD terugkrijgen van Sony)
http://www.yesasia.com/gl...354101-0-0-0-en/info.html
51,67
Komt wel later uit, maar zijn ook cheap, heb ook dingen hier bested.
Heb toen de PS3 uit kwam 2x Dualshock 3 gekocht voor voor 41 euro per st, want aangezien Sony toen geen Dualshock mocht leveren in Europa wegens een patentschending ofzo, Yesasia had toen volgens mij 1 van de eerste de Dualshock 3 beschikbaar
51,67
Heb toen de PS3 uit kwam 2x Dualshock 3 gekocht voor voor 41 euro per st, want aangezien Sony toen geen Dualshock mocht leveren in Europa wegens een patentschending ofzo, Yesasia had toen volgens mij 1 van de eerste de Dualshock 3 beschikbaar
Ik weet niet waar zij vandaan leveren (Azië lijkt me), maar dan heb je wel kans dat de douane nog even een graantje komt meepikken en je nog even belasting moet betalen over het aankoopbedrag (plus risico van inklaringskosten PostNL €12,50). Dit komt geregeld voor. Voor die €4,- goedkoper zou ik het er niet op wagen in ieder geval.Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:24:
http://www.yesasia.com/gl...354101-0-0-0-en/info.html
51,67
Zavvi lijkt op het plaatje bij BF4 de limited te leveren? Inclusief china rising..
Maar staat verder niks bij omschrijving.. Gokje waard?
Dat zou kunnen maar ik heb toen geluk gehad denk ikRoyeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:26:
[...]
Ik weet niet waar zij vandaan leveren (Azië lijkt me), maar dan heb je wel kans dat de douane nog even een graantje komt meepikken en je nog even belasting moet betalen over het aankoopbedrag (plus risico van inklaringskosten PostNL €12,50). Dit komt geregeld voor. Voor die €4,- goedkoper zou ik het er niet op wagen in ieder geval.
Wel ff kijken als je bested welke vesie je van de controller koopt, je namelijk Japans, Europees en Amerikaans
Mail ze gewoon, ze reageren vrij snel, maar plaatje wijst er wel op maar beschrijving niet. Misschien een foutje maar vraag het zou ik zeggen.ikzagjewel schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:27:
Zavvi lijkt op het plaatje bij BF4 de limited te leveren? Inclusief china rising..
Heb hem al bij Mycom ook gevonden! Scheelde maar € 1,50 en die beschrijving klopte welJay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:30:
[...]
Mail ze gewoon, ze reageren vrij snel, maar plaatje wijst er wel op maar beschrijving niet. Misschien een foutje maar vraag het zou ik zeggen.
Mijn pre-order van 2,5 maand geleden heb ik niet gekregen bij de Intertoys (winkel) door leverfouten. Ik heb die nog steeds staan en heb nu bij de MM en Wehkamp een pre-order gedaan voor de zekerheid en reserveringen bij BS en Intertoys online. Als ik hem nu nog misloop is er iets goed mis. Ik hoop deze week of komende week goed nieuw te krijgen over mijn eerste pre-order.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot