Ik heb een bestelling van de 2e levering bij Wehkamp staan, bij mijn bestelling (tab waar je de leverdatum kan zien) staat nu: na 5 weken. Ik zou heel blij zijn als ik hem 23 december zou ontvangenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:11:
[...]
Nee juist niet, die van Wehkamp ga ik morgen pas bestellen dus komt als het goed is als laatst (23 december).
De andere twee heb ik veel eerder.
Verwijderd
Als je bij de tweede levering zit, heb je je PS4 sowieso in de kerstvakantie.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:12:
[...]
Ik heb een bestelling van de 2e levering bij Wehkamp staan, bij mijn bestelling (tab waar je de leverdatum kan zien) staat nu: na 5 weken. Ik zou heel blij zijn als ik hem 23 december zou ontvangen
Annuleren en 60 euro pakkenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:12:
[...]
Ik heb een bestelling van de 2e levering bij Wehkamp staan, bij mijn bestelling (tab waar je de leverdatum kan zien) staat nu: na 5 weken. Ik zou heel blij zijn als ik hem 23 december zou ontvangen
Verwijderd
ja klopt maar zit jij dan ook nog bij de 2e levering?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:13:
[...]
Als je bij de tweede levering zit, heb je je PS4 sowieso in de kerstvakantie.
Verwijderd
Ja, tweede levering is nog niet uitverkocht (bij Wehkamp).Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:14:
[...]
ja klopt maar zit jij dan ook nog bij de 2e levering?
hoe weet je dat?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:14:
[...]
Ja, tweede levering is nog niet uitverkocht (bij Wehkamp).
Verwijderd
hilarisch... ik heb mijn ps4 op 25 augustus besteld en zat dus net bij de 2e leveringVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:14:
[...]
Ja, tweede levering is nog niet uitverkocht (bij Wehkamp).
Verwijderd
dus je weet ook al dat de 2e levering voor kerst wordt geleverd? Blijf alsjeblieft actief op dit forum aangezien er de laatste dagen zelden nuttige comments zijn geweest
Weet iemand dan al zeker of je de AH-bonnen wel voor consoles e.d. 'mag' gebruiken?
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Heb de algemene voorwaarden hebben doorgelezen (ja dat doe ik altijd voor een aankoop van zo'n bedrag).C0nscious schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:18:
Weet iemand dan al zeker of je de AH-bonnen wel voor consoles e.d. 'mag' gebruiken?
Het is toegestaan om ze uit te geven aan console's, dus alles wat in de webshop staat.
Yup reeds nagevraagd:C0nscious schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:18:
Geachte heer, mevrouw XXXX,
De bestelling voor de playstation 4 kunt u inderdaad plaatsen met de ontvangen cadeaubonnen.
Met vriendelijke groet,
M V
Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
Thanks voor de info!
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Verwijderd
Maar meneer met zijn bronnen bij Wehkamp, wat kan je vertellen over 2e levering en misschien een exacte datum?
Dag mevrouw AH,
Ik wilde graag voor 425 euro aan cadeaubonnen. Het liefst zo groot mogelijke bedragen per bon...
Zie me morgen al staan
Ik wilde graag voor 425 euro aan cadeaubonnen. Het liefst zo groot mogelijke bedragen per bon...
Zie me morgen al staan
Verwijderd
Als je bij de tweede levering zit kun je je console binnen nu en 24 dagen verwachten, dus tot max 25 december.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:21:
Maar meneer met zijn bronnen bij Wehkamp, wat kan je vertellen over 2e levering en misschien een exacte datum?
Als je bij de derde levering zit (andere winkels) kun je je console tussen januari en midden-februari verwachten.
Verwijderd
Levertijd bij Centralpoint staat ondertussen op 22 december, EN de prijzen zijn omhoog gegaan. Blij dat ik hem snel bij de Intertoys heb kunnen bestellen, maar ik moet nog wel m'n geld terug krijgen van CP...
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 22:24 ]
Verwijderd
Haha, hier dacht ik nou ookal aan.mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:22:
Dag mevrouw AH,
Zie me morgen al staan
Ik denk niet dat ze genoeg hebben trouwens, of wel?
Want, dat zijn toch die kaartjes die naast de kassa hangen.
Verwijderd
Heel erg bedankt dit valt me nog mee, beter dan de 5 weken die Wehkamp nu vermeldt op zijn siteVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:23:
[...]
Als je bij de tweede levering zit kun je je console binnen nu en 24 dagen verwachten, dus tot max 25 december.
Als je bij de derde levering zit (andere winkels) kun je je console tussen januari en midden-februari verwachten.
Verwijderd
Ik las hier net ergens wat over korting bij Wehkamp oid?
Niet gedacht dat ik de PS4 al zo vroeg zou willen, maar ben toch overtuigd. Bij welke winkel is de kans groot dat je nog bij de tweede levering zit?
Niet gedacht dat ik de PS4 al zo vroeg zou willen, maar ben toch overtuigd. Bij welke winkel is de kans groot dat je nog bij de tweede levering zit?
Verwijderd
Wehkamp + je kan een korting krijgen d.m.v. kortingkaarten AHVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:25:
Ik las hier net ergens wat over korting bij Wehkamp oid?
Grootste kaart is 100 euro. Heb nog geen idee. Neem toch aan dat die dingen nu in de bonus zijn men er rekening mee heeft gehouden dat meer mensen van die kaarten willen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:24:
[...]
Haha, hier dacht ik nou ookal aan.
Ik denk niet dat ze genoeg hebben trouwens, of wel?
Want, dat zijn toch die kaartjes die naast de kassa hangen.
Verwijderd
Ja maar ze hebben echt geen kaarten van 100 euro hangen, die kunnen zo gestolen worden.mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:26:
[...]
Grootste kaart is 100 euro. Heb nog geen idee. Neem toch aan dat die dingen nu in de bonus zijn men er rekening mee heeft gehouden dat meer mensen van die kaarten willen.
Maximaal 15 euro, dus heb ongeveer 27 kaarten nodig, LOL.
worden die kaarten niet opgewaardeerd tot 150 euro per kaart
Ik ben ook benieuwd wat de max is per kaart.
Verwijderd
Wehkamp geeft aan iedereen nu door dat als je bestelnummer eindigt op ''304'' dat je dan bij de tweede levering zit. Dat gaven ze eerst niet aan maar nu opeens wel... Raar
Je moet vragen om € 500 aan cadeaubonnen, je hoeft dan maar € 425 af te rekenen.mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:22:
Dag mevrouw AH,
Zie me morgen al staan
Nog beter is het als je om € 509,95 aan cadeaubonnen vraagt, dan heb je de verzendkosten ook meteen gedekt
Verwijderd
Haha klopt ik heb in augustus besteld maar wel met 304 nummerVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:32:
Wehkamp geeft aan iedereen nu door dat als je bestelnummer eindigt op ''304'' dat je dan bij de tweede levering zit. Dat gaven ze eerst niet aan maar nu opeens wel... Raar
Verwijderd
Ja dan zit jij zeker bij de tweede leveringVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:34:
[...]
Haha klopt ik heb in augustus besteld maar wel met 304 nummer
Verwijderd
Bedankt, hoe werken die kortingskaarten? Ik winkel zelf nooit bij de AH en ik neem aan dat het werkt met een bepaald spaarsysteem?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:26:
[...]
Wehkamp + je kan een korting krijgen d.m.v. kortingkaarten AH
Verwijderd
had Wehkamp ook voor de release mogen melden...Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:35:
[...]
Ja dan zit jij zeker bij de tweede levering
Verwijderd
Jij kan er nu vanuit gaan dat je een werkende PS4 heb.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:36:
[...]
had Wehkamp ook voor de release mogen melden...
Eentje uit Japan
Verwijderd
zeker een goede vriend van mij stuurde mij een w'app 'ben thuis nu lekker playstation misbruiken, jaloers?' even later stuurde hij 'die tering playstation werkt niet godverdomme' hij krijgt heb pas 20 december terug met een kans dat hij weer kapot gaat. Toch waren maar 0,4% van alle playstations defect bij releaseVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:39:
[...]
Jij kan er nu vanuit gaan dat je een werkende PS4 heb.
Eentje uit Japan.
Lees dit topic eens en je weet wat je morgen te doen staatVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:35:
[...]
Bedankt, hoe werken die kortingskaarten? Ik winkel zelf nooit bij de AH en ik neem aan dat het werkt met een bepaald spaarsysteem?
PS4 kost 399 - 9,95 verzenden = 408,95 totaal - 15% = 355,61
24 x 15 euro bonnen = 360 euro
Dus ik moet 24 bonnen kopen toch?
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Zal ik dan ook maar bestellen bij wehkamp!
En betalen met acceptgiro. Deze word dan tog meegegeven bij de ps4.
En betalen met acceptgiro. Deze word dan tog meegegeven bij de ps4.
Je maakt ergens een fout. Je moet (408,95 * 0,85) betalen, maar je hebt nog steeds het aantal kortingsbonnen nodig dat de totale waarde van 408,95 oplevert. Dus (408,95 / 15) = 28 bonnen. Dit kost je dan (28 * (15*0,85)) = 357 euro.ken schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:47:
Je houdt dan een tegoed over van 357 - (408,95 * 0.85) = 9,39 euro.
De goedkoopste optie
Je zou ook 27 kortingsbonnen kunnen kopen. Dit komt neer op (27 * 15) = 405 euro. Je moet nu nog wel 3,95 extra betalen om alle verzendkosten te dekken en je houdt geen tegoed meer over. (27 * 12,75) = 344,25. Tel de verzendkosten erbij op is (344,25 + 3,95) = 348,20 euro wat je moet betalen voor een kale ps4.
[ Voor 30% gewijzigd door Bloodhatch op 01-12-2013 23:00 ]
Heb een Playstation 4 met bestelnr xxx-xx304 (10 sept 2013 besteld).
Dat is een gegarandeerde tweede levering.
Nu heb ik ook meteen sinds 29 nov 2013, de dag dat de Killzone bundel (Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam) op de website beschikbaar kwam besteld.
Deze heeft bestelnr xxx-xx-945.
Benieuwd welke eerst wordt geleverd!
Dat is een gegarandeerde tweede levering.
Nu heb ik ook meteen sinds 29 nov 2013, de dag dat de Killzone bundel (Playstation 4 500GB + Killzone - Shadow Fall + 2 DS4 controllers + Eye cam) op de website beschikbaar kwam besteld.
Deze heeft bestelnr xxx-xx-945.
Benieuwd welke eerst wordt geleverd!
Jammer van die absurd hoge verzendkosten bij Wehkamp trouwens.
Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van € 508.95 vooruit te betalen. Betaal je direct met iDEAL, dan wordt de bestelling na afronding direct gereed gemaakt voor verzending.
Dit krijg ik te zien op Wehkamp.
Ik heb geen zin om hem nu al te betalen en hem pas in februari ofzo te krijgen.
Verwijderd
precies en dan zul je zien dat ze voor de kerst nog bij BS op de plank liggenRudyBre schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:59:
Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van € 508.95 vooruit te betalen. Betaal je direct met iDEAL, dan wordt de bestelling na afronding direct gereed gemaakt voor verzending.
Gebruik maken van acceptgiro ipv iDeal betaling? Of op rekening, geen idee of dat meteen de eerste keer kan zonder aanbetaling though.RudyBre schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:59:
Verwijderd
Denk dat ik met een Mega bundel + Ghost wel wat tijd ga doden de komende paar maanden.
(2 controllers, PS Eye, Killzone, Ghost) en nog een Tritton headset van mijn PS3!
BAM HEB ER ZIN IN.
(2 controllers, PS Eye, Killzone, Ghost) en nog een Tritton headset van mijn PS3!
BAM HEB ER ZIN IN.
Nice, vorige week besteld en heb ook 304 op het einde:DVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:32:
Enkel die bonnen lijkt me ook wel interessant, maar heb nu al bestelt met acceptgiro.......als ik een nieuwe bestelling plaats met die bonnen krijg ik hem past met de kerst 2014 gok ik
Dat vooral zou me doen twijfelen ja. Zeker met de laatste week van dit topic heb je bij kans last-minute meer mazzel dan nu braaf wachten op de lijst voor de tweede batch eens een keer komt met kerst.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:00:
[...]
precies en dan zul je zien dat ze voor de kerst nog bij BS op de plank liggen
Ik ben vrijdag na me stage naar de intertoys en bartsmit geweest.
Naar mijn idee had ik er een ps4 kunnen bemachtigen als ik er als eerste aan de deur stond.
Volgens mij hebben ze daar niks met pre orders gedaan.
Naar mijn idee had ik er een ps4 kunnen bemachtigen als ik er als eerste aan de deur stond.
Volgens mij hebben ze daar niks met pre orders gedaan.
Je kan gewoon een nieuwe bestellen met de bonnen, en dan die nieuwe annuleren, je bonnen worden dan opgenomen in je account als tegoed, en na het einde van de maand worden de tegoed tegenover de bestellingen afgetrokkenRKorenberg schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:04:
[...]
Nice, vorige week besteld en heb ook 304 op het einde:D
Enkel die bonnen lijkt me ook wel interessant, maar heb nu al bestelt met acceptgiro.......als ik een nieuwe bestelling plaats met die bonnen krijg ik hem past met de kerst 2014 gok ik
PSN/XBL: DarkTaufu
Deze actie ziet er leuk en interessant uit, maar wat nu als Wehkamp uiteindelijk géén bundels meer krijgt? Webshops annuleren soms vrij gemakkelijk een bestelling, zie ook de problemen bij Dixons / BAS groep. Dan zit je opeens met 500 euro aan bonnen die je binnen 2 jaar op moet maken?Tjiwa schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:09:
[...]
Je kan gewoon een nieuwe bestellen met de bonnen, en dan die nieuwe annuleren, je bonnen worden dan opgenomen in je account als tegoed, en na het einde van de maand worden de tegoed tegenover de bestellingen afgetrokken
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dan heb je een reden om je bonnen terug te vragen in geld, omdat je eigenlijk een koop hebt overeengekomen wat ze niet kunnen leveren. OF... je bestelt een xbox oneRoyeboi schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:12:
[...]
Deze actie ziet er leuk en interessant uit, maar wat nu als Wehkamp uiteindelijk géén bundels meer krijgt? Webshops annuleren soms vrij gemakkelijk een bestelling, zie ook de problemen bij Dixons / BAS groep. Dan zit je opeens met 500 euro aan bonnen die je binnen 2 jaar op moet maken?
Edit: je tegoed blijft altijd geldig.
[ Voor 4% gewijzigd door Tjiwa op 01-12-2013 23:14 ]
PSN/XBL: DarkTaufu
Leuk die Wehkamp korting, maar hoeveel kortingsbonnen kun je per bestelling gebruiken. Ik neem aan 1??
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Nee, ze zijn stapelbaar.Jer0entjeh88 schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:14:
Leuk die Wehkamp korting, maar hoeveel kortingsbonnen kun je per bestelling gebruiken. Ik neem aan 1??
Maar ik lees echter niet dat de cadeaubonnen onbeperkt houdbaar zijn...
Integendeel, de houdbaarheid staat op de bon zelf als ik het goed lees.
http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KBG
Hier spreekt iemand over een houdbaarheid tot 1-1-2016: Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% korting
Mocht het onbeperkt houdbaar zijn, dan ja is het best interessant. Maar ik betwijfel of Wehkamp zeker is van haar komende voorraad bundels. Het is niet zo dat ze even aan Sony kunnen vragen om nog een paar Killzone Megabundels te creëren, op is op. Geen enkele webshop noemde echt harde aantallen bij de 1e levering, en dat zal niet anders zijn bij de tweede.
[ Voor 34% gewijzigd door Royeboi op 01-12-2013 23:19 ]
Verwijderd
Houdbaarheid van de bon is maximaal 2 jaar.Royeboi schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:16:
[...]
Nee, ze zijn stapelbaar.
Maar ik lees echter niet dat de cadeaubonnen onbeperkt houdbaar zijn...
Integendeel, de houdbaarheid staat op de bon zelf als ik het goed lees.
http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/Informatie.aspx?IHC=KBG
Tegoed op je account heeft een unlimited tijd.
Volgens mij hoef je geen veelvoud van 15 euro bonnen te kopen hoor, je kunt gewoon zo'n kaartje nemen en de kassamiep kan dan het gewenste bedrag op dat kaartje opwaarderen. Zo staat het ook op de AH website.ken schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:47:
Mogelijk wel een maximum van 100 of 150 euro per kaart. Bij de Mediamarkt kaartjes is het maximum 150 euro per kaart.
Oke mooi, dit weet je 100% zeker? Of linkje naar info?
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Zie ook dit topic: Albert Heijn diverse cadeaukaarten 15% kortingJer0entjeh88 schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:19:
[...]
Oke mooi, dit weet je 100% zeker? Of linkje naar info?
Verwijderd
Ik heb 29 november bij Wehkamp de kale PS4 besteld met bestelnummer dat eindigt op 304, lijkt me toch onwaarschijnlijk dat ik dan nog bij de 2e levering zit omdat ik hem pas 2 dagen geleden besteld heb..
Achja heb toch nog een paar bestellingen van verschillende bundels lopen bij:
Saturn
Media Markt
Consoleshop
MyCom
Dixons
Bart Smit
alle Intertoys filialen in Friesland
Nedgame
Bol.com
en dan nog een mega bundel en een Killzone normale bundel bij Wehkamp.
Niet geschoten is altijd mis..
Achja heb toch nog een paar bestellingen van verschillende bundels lopen bij:
Saturn
Media Markt
Consoleshop
MyCom
Dixons
Bart Smit
alle Intertoys filialen in Friesland
Nedgame
Bol.com
en dan nog een mega bundel en een Killzone normale bundel bij Wehkamp.
Niet geschoten is altijd mis..
Verwijderd
@tareqnull of hoe je het ook spelt (te lui om na te kijken)
Hoe weet je dat de 2e levering zo vroeg is? Weet je dan ook of ik bij Wehkamp dan nog bij de 2e levering zit? Besteld op 29 november en toch nog bestelnummer eindigend op 304, beetje vaag vind ik aangezien ik de bestelling 2 dagen geleden heb geplaatst.
Hoe weet je dat de 2e levering zo vroeg is? Weet je dan ook of ik bij Wehkamp dan nog bij de 2e levering zit? Besteld op 29 november en toch nog bestelnummer eindigend op 304, beetje vaag vind ik aangezien ik de bestelling 2 dagen geleden heb geplaatst.
Verwijderd
Jep, jij zit ook gewoon bij de tweede levering.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:31:
@tareqnull of hoe je het ook spelt (te lui om na te kijken)
Voor hen die de megabundel willen bestellen zoals ik heb net even snel wat berekeningen gedaan.
Te betalen aan de kassa bij AH
Optie #1: 433,50 euro
Optie #2: 420,75 euro
Optie #1
Restant tegoed bij wehkamp: 1,05 euro
Totaal bedrag ps4: 432,61
Totaal effectief bedrag: 433,66 (als de 1,05 euro komt te vervallen zonder er gebruik van te maken)
Optie #2
Restand tegoed: -
Tekort: 13,95 euro
Totaal bedrag ps4: 434,70
Optie #1 t.o.v. Optie #2 = 2,09 euro winst.
Indien geen gebruik gemaakt wordt van restant tegoed bij optie #1
Optie #1 t.o.v. Optie #2 = 1,04 euro winst.
Rendement is dus
Optie #1: 13,30% korting
Optie #2: 12,89% korting
Conclusie: ga voor optie #1
Dus niet 15% zoals iedereen denkt.
Optie #1
Totaal effectief bedrag: 433,66 (als de 1,05 euro komt te vervallen zonder er gebruik van te maken)
Optie #2
Rendement is dus
[ Voor 33% gewijzigd door Bloodhatch op 01-12-2013 23:45 ]
Verwijderd
Kun je dat met 100% zekerheid zeggen? En hoe kom jij aan die informatie trouwens?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:32:
[...]
Jep, jij zit ook gewoon bij de tweede levering.
Sorry dat ik zo opdringerig ben haha maar door die PS4 stroomt het adrenaline 100x zo vaak door mijn bloed heen.
Verwijderd
Ja, dat kan ik met 300% zekerheid zeggen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:33:
[...]
Kun je dat met 100% zekerheid zeggen? En hoe kom jij aan die informatie trouwens?
Sorry dat ik zo opdringerig ben haha maar door die PS4 stroomt het adrenaline 100x zo vaak door mijn bloed heen.
Anders zou ik dat overigens niet doen.
Neem de astro a40 dan heb je pas surround sound ...Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:04:
Denk dat ik met een Mega bundel + Ghost wel wat tijd ga doden de komende paar maanden.
BAM HEB ER ZIN IN.
Je kunt gewoon 150 euro op je Wehkamp kaart zetten toch... dus hoezo dan zovaak x15?Bloodhatch schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:32:
Voor hen die de megabundel willen bestellen zoals ik heb net even snel wat berekeningen gedaan.
Optie #1
Optie #2
Rendement is dus
Edit: ik zie dat je je berekening hebt aangepast.
[ Voor 3% gewijzigd door Royeboi op 02-12-2013 00:08 ]
Verwijderd
http://shop-go.nl/index.p...uct/product&product_id=58
Kwam hier langs op google. Hij stond als advertentie op google en weet niet of dat zekerheid biedt maar ik ga morgen ff bellen en kijken of ze mijn vertrouwen kunnen winnen
Kwam hier langs op google. Hij stond als advertentie op google en weet niet of dat zekerheid biedt maar ik ga morgen ff bellen en kijken of ze mijn vertrouwen kunnen winnen
Al verschillende posts op dit forum, en andere fora's om daar NIET te bestellen. Oplichting enzo.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:10:
NEEEVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:10:
Is hier in dit topic uitgebreid besproken!
Je kunt zelf ook wat experimenteren he.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:10:
Zo heb ik bijvoorbeeld getest of de voorraadcontrole werkt. Deze werkt (zie onderaan in de afbeelding).
Nu geloof ik niet dat zij 9910 ps4's op voorraad hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Bloodhatch op 02-12-2013 00:24 ]
Ik heb een uur terug ook nog een bestelling geplaatst bij Wehkamp, met als eindcijfers 304.
omfg dat mensen het alleen al overwegen zeg....Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:10:
39
Vanavond PS4 opgehaald bij een collega!!
Zijn broertje had liever de xbox one gewild, dus ging deze weer de deur uit. Met PS plus voor een jaar lang!
Op het moment BF4, CoD Ghost en Killzone aan het downloaden/installeren!
Zijn broertje had liever de xbox one gewild, dus ging deze weer de deur uit. Met PS plus voor een jaar lang!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Verwijderd
Bed tijd jonguh!ScreamGT schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:10:
Vanavond PS4 opgehaald bij een collega!!![]()
Verwijderd
Ik vind het echt raar dat 304 maar 2e levering blijft, het kan toch niet dat er zoveel mensen bij de 2e levering zitten?ryderb schreef op maandag 02 december 2013 @ 00:56:
Ik heb een uur terug ook nog een bestelling geplaatst bij Wehkamp, met als eindcijfers 304.
Verwijderd
Weten ze dan al wat ze binnen zullen krijgen om te bepalen wie er nou wel of niet bij de 2e levering hoort?Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:24:
[...]
Ik vind het echt raar dat 304 maar 2e levering blijft, het kan toch niet dat er zoveel mensen bij de 2e levering zitten?
Inderdaad, alle 'nieuwe bestellingen zijn op dit moment gewoon gecodeerd naar bestelnr xxx-xx-304.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:25:
[...]
Weten ze dan al wat ze binnen zullen krijgen om te bepalen wie er nou wel of niet bij de 2e levering hoort?
Zodra Wehkamp weet hoeveel ze er binnen krijgen wordt er eerst geleverd aan de mensen die de eerste levering hebben gemist (de oudere bestellingen), dan pas de overige 'nieuwe' bestellingen.
Althans, daar ga ik toch wel van uit.
Is het al definitief bekend op wleke datum de 2de levering komt?
In mijn optiek zijn er 4 groepen:
1. De echte die-hard fans die hoe dan ook een launch exemplaar willen hebben (early adopters)
2. Gamers die op het laatste moment toch graag door hype gevoelens zo'n console willen bemachtigen
3. Die-hard fans die zich vermaken met PS3 spellen als GTA en gewoon wachten tot er een betere line-up is
4. Gewone meute / families die zo'n ding willen hebben
De huidige vraag piek icm lage voorraden en dus zorgt voor schaarste wordt veroorzaakt door groep 1 en 2.
Groep 1 heeft al maanden geleden zijn reservering gemaakt en is voor een groot deel nu voorzien. Groep 2 is voor een deel opeens toch voorzien door het "out-of-the-blue"/persoonlijke link "fuck-up" icm grote aanbod vanuit Bart Smit en Intertoys (in enkele gevallen helaas wel ten nadele van een groep 1 deelnemer).
Groep 3 zal pas in Q2 2014 het optimale koopmoment ervaren als er betere games op stapel staan en de eerste eventuele aanwezige kinderziektes zijn opgelost.
Groep 4 zal door het niet ervaren van een hype of zelfs niet wetend dat er PS4 uit is (er zijn immers geen winkelvoorraden). Dit is tevens een groep die zo'n aanschaf niet snel zal doen dmv een reservering en is dit een groep die dit eerder cadeau geeft aan anderen. Aangezien sinterklaas hier meer wordt gevierd dan kerst en 5 december al deze week is, zal de vraag vanuit deze groep niet heel groot zijn. Daarbij zal een deel van deze groep, bv ouders, nu eerder voor zo'n afgeprijsde PS3 of Xbox bundel gaan.
Het knelt momenteel voornamelijk nog voor een deel van groep 2 en een klein deel groep 1 (de deelnemers in dit topic) die naarstig op zoek zijn naar een exemplaar maar last hebben van een productiecapaciteit die niet aan de vraag kan voldoen.
Deze productie factor zal echter een minimale rol spelen als groep 3 en 4 hun ideale koopmoment ervaren aangezien vraag en aanbod kan beter zullen aansluiten en er meer sprake is van een gespreide vraag over een langere periode. Door de hype die momenteel door iedereen z'n bloedbanen giert, met als gevolg de vele reacties en geruchten ontstaat er een gevoel dat levering 2 wederom niet aan de vraag kan voldoen en er schaarste is.
De huidige kippen in het kippenhok maken zoveel lawaai en tumult dat het lijkt alsof het hele hok vol staat. Ik denk echter dat scheefgroei tussen vraag en aanbod (levering 2) wel meevalt en de meeste vanuit de volgende levering gewoon een PS4 onder de TV hebben staan. Kijk ook even naar de snelheid van dit topic, het gaat beduidend langzamer dan voorheen.
Zeau, nu tijd voor een bakkie koffie en de start van de werkdag
1. De echte die-hard fans die hoe dan ook een launch exemplaar willen hebben (early adopters)
2. Gamers die op het laatste moment toch graag door hype gevoelens zo'n console willen bemachtigen
3. Die-hard fans die zich vermaken met PS3 spellen als GTA en gewoon wachten tot er een betere line-up is
De huidige vraag piek icm lage voorraden en dus zorgt voor schaarste wordt veroorzaakt door groep 1 en 2.
Groep 1 heeft al maanden geleden zijn reservering gemaakt en is voor een groot deel nu voorzien. Groep 2 is voor een deel opeens toch voorzien door het "out-of-the-blue"/persoonlijke link "fuck-up" icm grote aanbod vanuit Bart Smit en Intertoys (in enkele gevallen helaas wel ten nadele van een groep 1 deelnemer).
Groep 3 zal pas in Q2 2014 het optimale koopmoment ervaren als er betere games op stapel staan en de eerste eventuele aanwezige kinderziektes zijn opgelost.
Groep 4 zal door het niet ervaren van een hype of zelfs niet wetend dat er PS4 uit is (er zijn immers geen winkelvoorraden). Dit is tevens een groep die zo'n aanschaf niet snel zal doen dmv een reservering en is dit een groep die dit eerder cadeau geeft aan anderen. Aangezien sinterklaas hier meer wordt gevierd dan kerst en 5 december al deze week is, zal de vraag vanuit deze groep niet heel groot zijn. Daarbij zal een deel van deze groep, bv ouders, nu eerder voor zo'n afgeprijsde PS3 of Xbox bundel gaan.
Het knelt momenteel voornamelijk nog voor een deel van groep 2 en een klein deel groep 1 (de deelnemers in dit topic) die naarstig op zoek zijn naar een exemplaar maar last hebben van een productiecapaciteit die niet aan de vraag kan voldoen.
Deze productie factor zal echter een minimale rol spelen als groep 3 en 4 hun ideale koopmoment ervaren aangezien vraag en aanbod kan beter zullen aansluiten en er meer sprake is van een gespreide vraag over een langere periode. Door de hype die momenteel door iedereen z'n bloedbanen giert, met als gevolg de vele reacties en geruchten ontstaat er een gevoel dat levering 2 wederom niet aan de vraag kan voldoen en er schaarste is.
De huidige kippen in het kippenhok maken zoveel lawaai en tumult dat het lijkt alsof het hele hok vol staat. Ik denk echter dat scheefgroei tussen vraag en aanbod (levering 2) wel meevalt en de meeste vanuit de volgende levering gewoon een PS4 onder de TV hebben staan. Kijk ook even naar de snelheid van dit topic, het gaat beduidend langzamer dan voorheen.
Zeau, nu tijd voor een bakkie koffie en de start van de werkdag
[ Voor 3% gewijzigd door Katseviool op 02-12-2013 08:20 ]
Verwijderd
Is het een slim idee om te bestellen via amazon.de?
Er staat nu blijkbaar als je via je creditcard betaald 30 euro korting krijgt
Zwischensumme: € 405,70
Gutschrift auf Karte: - € 30,00
Sie zahlen: € 375,70
En nog iets over 1 maand of 2 maanden levertijd.
Dat is geen aanbieding. Je moet dan verplicht een nieuwe Amazon.de VISA kaart aanschaffen, en dan krijg je eenmalig €30,00 korting op een aankoop naar keuze. Dat is al jaren zo bij Amazon. Ik hoef iig geen VISA kaart van Amazon te hebben.Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:26:
Is het een slim idee om te bestellen via amazon.de?
Verwijderd
Nou Sony, geef nou informatie wanneer de 2e levering komt zou godverdomme wel tijd worden!
Verwijderd
Ik zag het ook al ja, toch goed om dat te vermelden.DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:32:
Ik zie dat ze de disclaimer in het roze boven/onder ook hebben aangepast ivm scamsites :-)
Verwijderd
Okee dus het geldt niet voor elke willekeurige visacard.Royeboi schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:29:
[...]
Dat is geen aanbieding. Je moet dan verplicht een nieuwe Amazon.de VISA kaart aanschaffen, en dan krijg je eenmalig €30,00 korting op een aankoop naar keuze. Dat is al jaren zo bij Amazon. Ik hoef iig geen VISA kaart van Amazon te hebben.
Hij moet persé van amazon zijn?
Ik heb zelf mastercard
kan het nog niet geloven dat ik gewoon een mail krijg van mycom waarin ze doodleuk zetten januari krijgt u uw playstation 4 .......
Verwijderd
Ja idd ik twijfel omdat dat ding uit duitsland moet komen etc..DarkElement schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:29:
Goede prijs maar volgens mij krijg je een gelijkwaardige korting bij Wehkamp icm Albert Heijn (met ongeveer dezelfde levertermijn) en dan weet je zeker dat je geen gedoe hebt met DLC met de NL/DE combi.
(zie pagina of 2 terug)
liever bij een nederlands bedrijf.
2de levering komt over een paar dagen, maar die kun je niet kopen het word alleen geleverd aan preorders!
Verwijderd
En welk bedrijf is dat dan die ze gaat leveren over paar dagen?Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:47:
2de levering komt over een paar dagen, maar die kun je niet kopen het word alleen geleverd aan preorders!
En hoe weet je dat?Jay47 schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:47:
Afgelopen vrijdag dus mijn PS4 opgehaald bij de MM. Net zoon taferelen als in Duitsland. Iedereen als een idioot onder die hekken door en sprinten naar de game-afdeling. Ik naar de eerste beste meneer toe met A4tjes in zijn hand direct bij de ingang. Ik zeg waar moet ik mijn pre-order ophalen. Hier zegtie bij mij. Alle 40 personen die voor me naar binnen stormde stonden daarna als laatste in de rij haha. Ik liep als eerste met een PS4 naar buiten.
Mensen die niet gepre-orderd hadden rende als een malloot om eventuele losse ps4's te halen. Hier werd tegen gezegd dat ze waarschijnlijk 11 december aan de beurt waren omdat ze dan een nieuwe levering verwachtte.
Mensen die niet gepre-orderd hadden rende als een malloot om eventuele losse ps4's te halen. Hier werd tegen gezegd dat ze waarschijnlijk 11 december aan de beurt waren omdat ze dan een nieuwe levering verwachtte.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik ben op dit moment een ritje Duitsland aan het overwegen, echter schat ik mijn kansen zeer beperkt in. ook in Duitsland.......
Maargoed..... mochten ze hem daar hebben dan neem ik er ook zo veel mogelijk mee;) om aan jullie te verkopen tegen woekerprijzen:D
Maargoed..... mochten ze hem daar hebben dan neem ik er ook zo veel mogelijk mee;) om aan jullie te verkopen tegen woekerprijzen:D
[ Voor 34% gewijzigd door BekSide op 02-12-2013 08:59 ]
Ik woon aan de grens, heb een aantal vestigingen en bedrijven gebeld, ze zijn hier ook niet verkrijgbaar in de losse verkoop....BekSide schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:58:
Ik ben op dit moment een ritje Duitsland aan het overwegen, echter schat ik mijn kansen zeer beperkt in. ook in Duitsland.......
Ik heb een PS4 via Amazon.de en die is gewoon prima. Ook geleverd met launch, dus geen reden om huiverig te zijn om daar te bestellen. Prima verpakt in een super stevige doos. De PS4 doos was minder gehavend dan mijn Intertoys exemplaar.
PSN: Sluuz
En nu?Katseviool schreef op maandag 02 december 2013 @ 08:18:
In mijn optiek zijn er 4 groepen:
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Verwijderd
Net even een chatsessie gedaan met Amazon Duitsland
ChatChat beendenSie sind nun mit Marcel Gast von Amazon.de verbunden.
Ich:Lieferzeit playstation 49:12:51
Ich:?9:12:51
Marcel Gast:Guten Morgen. Herzlich willkommen im Live-Chat von Amazon.de. 9:12:58
Ich:Guten morgen9:13:11
Ich:Was ist Lieferzeit playstation 4?9:13:17
Marcel Gast:Wenn Sie die Playstation 4 heute bestellen, dann erhalten Sie diese im Januar 2014.9:13:45
Ich:Haben Sie auch nach Niederlande versenden?9:13:54
Marcel Gast:Ja, wir versenden die auch in die Niederlande.9:14:14
Ich:Okee marcel Danke9:14:20
Ich:Guten Morgen9:14:24
Marcel Gast:Sehr gerne Maroune.9:15:01
Marcel Gast:Ich bedanke mich für den netten Chat und wünsche einen schönen Tag.9:15:01
Marcel Gast von Amazon.de ist onlineSichere Verbindung.
Marcel Gast:Guten Morgen. Herzlich willkommen im Live-Chat von Amazon.de. 9:12:58
Marcel Gast:Wenn Sie die Playstation 4 heute bestellen, dann erhalten Sie diese im Januar 2014.9:13:45
Marcel Gast:Ich bedanke mich für den netten Chat und wünsche einen schönen Tag.9:15:01
Volgens mij is dat de levertijd voor de kale versie. De megabundel is vanaf 23 Dec leverbaar, die zou je dus net na Kerst binnen moeten hebben. Zie http://www.amazon.de/Play.../dp/B00EYZW58W/ref=sr_1_1
Sorry ik moest lachen om je duitsVerwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:15:
Net even een chatsessie gedaan met Amazon Duitsland
Inderdaad. Ik vind een volledig bedrag vooruit betalen ook gevaarlijk. Ik weet de liquiditeit van de winkel niet en als die dus omvalt ben je je poen kwijt.RudyBre schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:59:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot