• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 15:18
mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:06:
[...]

Helaas is dat de bundel met 1 controller en geen camera :S Dus ''575'' is een te duur ;(
Kopen voor €575,- verkopen voor €700,- prima toch.

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Maar 575... ook niks over voor het neefje :)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:33
mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:10:
Maar 575... ook niks over voor het neefje :)
Als je het niet erg vind .... :P

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
Ik heb dr ook een gekocht voor 400 en verkocht voor 550. Kan ik mooi met die 'winst' een deel van de 500 euro bundel bekostigen als die beter beschikbaar komt. Ik heb het weliswaar netjes bij 1 exemplaar gehouden.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:45
TFDev schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:20:
Ik heb dr ook een gekocht voor 400 en verkocht voor 550. Kan ik mooi met die 'winst' een deel van de 500 euro bundel bekostigen als die beter beschikbaar komt. Ik heb het weliswaar netjes bij 1 exemplaar gehouden.
Had er zelf ook 1 over.. Kale ps4, verkocht voor 570 :p Is de mijne weer wat goedkoper :)

psn: HertogJack

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 23:13
HertogJack schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:39:
[...]

Had er zelf ook 1 over.. Kale ps4, verkocht voor 570 :p Is de mijne weer wat goedkoper :)
Ja, zo denk ik er nu dus ook over en bij zit er zelfs een spel bij ja! :P
Deze is dus over, omdat een vriend helaas op dit moment geen geld voor heeft, geld (PS4) uitlenen bij vrienden begin ik niet aan, dus nu op deze manier met wat winst proberen.

• RudyBre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-10-2025
Ik ken een paar medewerkers van de MM in roermond.
Daar word gezegd dat de volgende levering pas in februari is en dat dan ook gelijk alle pre orders voorzien kunnen worden.

• mindgem
RudyBre schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:43:
Ik ken een paar medewerkers van de MM in roermond.
Daar word gezegd dat de volgende levering pas in februari is en dat dan ook gelijk alle pre orders voorzien kunnen worden.
Hebben ze collectief afgesproken je voor de gek te houden :P

• RudyBre
  • Laatst online: 17-10-2025
mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:44:
[...]

Hebben ze collectief afgesproken je voor de gek te houden :P
haha nee lijkt me sterk.
1 iemand is de broer van een klasgenoot.
en 2 mede sporters!

Achja we zullen het zien.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-12-2025

FaceDown

Storende factor.

Wat maakt het uit dat je een paar maanden op zo'n ding moet wachten? We konden allemaal 10 jaar lang zonder PS4 en nou zou iedereen 'm meteen MOETEN hebben? Lachwekkend :D Ik koop 'm over een paar maanden wel voor 100 euro minder.

[ Voor 28% gewijzigd door FaceDown op 01-12-2013 19:52 ]

Groetjes, FaceDown.

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Omdat het een gehyped product is.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Verwijderd

FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:51:
Wat maakt het uit dat je een paar maanden op zo'n ding moet wachten? We konden allemaal 10 jaar lang zonder PS4 en nou zou iedereen 'm meteen MOETEN hebben? Lachwekkend :D Ik koop 'm over een paar maanden wel voor 100 euro minder.
Precies om die reden wil iedereen hem nu hebben. Juist omdat hij over een paar maanden 100 euro minder kost is het best zuur als je een pre-order net voor die tijd uitgeleverd krijgt. Om die reden heb ik hem liever ook nog voor de kerst. Bovendien kun je dan ook lekker in de vakantiedagen lekker spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 20:00 ]

Verwijderd

FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:51:
ding kost geen drol en zal cker het eerste jaar geen cent goedkoper worden.

• DarkElement
Geen drol? Ik vind dat ik nogal in de buidel moet tasten voor een PS4.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:15:
Hij verdient waarschijnlijk 400 euro per dag ;)

Groetjes, FaceDown.

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Dat klopt. Maar veel geld staat niet gelijk aan duur. Voor een nieuwe console is 399 een zéér scherpe prijs.

• DarkElement
"Scherpe prijs" vind ik heel wat anders dan "Het kost geen drol", een zak chips kost geen drol.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ja dan heb je nog geen PSN+ en nog geen spellen, dus tel er minimaal 100 euro bij op dus start met 500 euro...

Verwijderd

Ik was van plan om morgen telefonisch me PS4 te bestellen via wehkamp, maar ik lees op aantal websites dat er staat dat de tweede levering al op is en Wehkamp geeft door via Twitter dat ze het niet weten... Ik word echt gek hier! Dit noem ik pas een dilemma

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-01 14:24
Waar lees je dat?

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:16:
"Scherpe prijs" vind ik heel wat anders dan "Het kost geen drol", een zak chips kost geen drol.
ok het is nog steeds veel geld,

voor de PS2 heb ik bij release 1250,- gulden (570 euro) betaald. dat icm 10 jaar inflatie was een flinke duit.
voor de PS3 heb ik 599 euro voor neer gelegd....

400 euro maakt mij blij. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 20:40 ]

Verwijderd

Ik denk dat dit wel duidelijk is?

http://www.techmania.nl/3...-zo-goed-als-uitverkocht/

Er zijn nog genoeg andere bronnen die dit melden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:41:
[...]

van elkaar quoten bedoel je?

• DarkElement
Er staat overal 'Waarschijnlijk', 'lijkt erop' en andere termen dus zij weten ook niets zeker.

• mindgem
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:41:
[...]

Is een nieuws artikel van 16 NOVEMBER

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
TFDev schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:20:
Mwa ik blijf het triest vinden dat mensen dat ding doorverkopen. Of je bent een gamer die het graag wil, of niet. Maar of je er nou 1 of 10 doorverkoopt, je blijft andere mensen bedonderen puur voor het geld, bah.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Il 2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:51:
[...]

Mwa ik blijf het triest vinden dat mensen dat ding doorverkopen. Of je bent een gamer die het graag wil, of niet. Maar of je er nou 1 of 10 doorverkoopt, je blijft andere mensen bedonderen puur voor het geld, bah.
Dus jij vindt dat alle handel gelijk staat aan mensen bedonderen? Aandelen-handel, auto-handel, kringloopwinkels, winkels in 2e hands kleding, allemaal om mensen te bedonderen?

Groetjes, FaceDown.

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 20:52:
[...]

Dus jij vindt dat alle handel gelijk staat aan mensen bedonderen? Aandelen-handel, auto-handel, kringloopwinkels, winkels in 2e hands kleding, allemaal om mensen te bedonderen?
Apart dat je die conclusie trekt. dat zeg ik helemaal niet. Als een nieuwe console uitkomt en jij koopt het puur om het door te verkopen terwijl er genoeg gamers zijn die de console puur willen om de nieuwe games op te spelen, dan vind ik het triest. Al die andere onderwerpen hebben hier helemaal niets mee te maken. En natuurlijk is het wat de gek ervoor geeft, en zijn de mensen die het kopen net zo slecht bezig, maar ik blijf het triest vinden.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 23:13
Il 2 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:02:
[...]

Apart dat je die conclusie trekt. dat zeg ik helemaal niet. Als een nieuwe console uitkomt en jij koopt het puur om het door te verkopen terwijl er genoeg gamers zijn die de console puur willen om de nieuwe games op te spelen, dan vind ik het triest. Al die andere onderwerpen hebben hier helemaal niets mee te maken. En natuurlijk is het wat de gek ervoor geeft, en zijn de mensen die het kopen net zo slecht bezig, maar ik blijf het triest vinden.
Triest vind ik het niet, triest is een Angorakonijn, waarbij de haren er uitgetrokken worden voor de wol, triest is een Chinese arbeider die (meer dan) 12 uren werkt aan jouw PS4 voor een mager loon, triest dat Sony er dan hier 400 euro voor vraagt, triest dat mensen dat ervoor over hebben, triest dat een vrije markt zo werkt. Kortom er zijn ergere dingen, ik kan me dus drukker maken om dat Angorakonijn en die Chinese fabrieksarbeiders dan een gamer.

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06:58
[...]

Ik zeg nomaals Don't hate the player hate the game.
Ga niet lopen huilen hier, waarschijnlijk omdat jij geen 1 hebt kunnen kopen.
Sorry maar mensen willen zelf meer voor betalen dus dat is hun keus, jij kan dat niet voor iemand anders bepalen!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

[...]

Je zou ook kunnen zeggen dat het de schuld van Sony is dat zij niet genoeg kunnen leveren om aan de vraag te voldoen.
Dit is simpelweg wat schaarste met een product doet. Ik zou ook wel graag een Van Gogh in mijn woonkamer hebben hangen. Echter schaarste jaagt de prijs dermate op dat deze voor mij niet te betalen is. Dan nog ga ik geen verwijten maken naar de aanbieders van Van Goghs omdat ik vind dat zij de schilderijen moeten leveren tegen de prijs van een stuk linnen en een paar potten verf. Dat zou vreemd zijn. In feite is dit niet anders.. Vind je het te duur, dan staat het je vrij niet te kopen. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die het bedrag er wel voor over hebben.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Te vertrouwen?
http://www.prijs-toppers....=product/category&path=63

Zou er nog 3 op stock hebben...

• Kloep
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-04-2024
Nee...

De link naar kieskeurig.nl stuurt je naar de beoordelingspagina van update.nl toe.

• DarkElement
Domein is vandaag geregistreerd en design ziet er rommelig uit alsof het snel ff in 1 dag is gemaakt.

Verwijderd

En de algemene voorwaarden komen van deze site af:
http://velzart.nl/sites/v...Voorwaarden_Consument.pdf

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01 17:38
Triest zijn gefrustreerde gamers die naast de pot hebben gepist terwijl dat niet nodig was en dan gaan huilen omdat mensen ze voor dikke bedragen (door)verkopen. ik had zelfs iemand op marktplaats die er een mailtje aan waagde om me dit te vertellen:

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/zu0214.png

prachtig toch ! hoe gefrustreerd ben je dan.

ik heb 2 exemplaren besteld in juni bij 2 verschillende bedrijven (vooral voor de zekerheid dat ik er 1 zou hebben bij launch) bij de nachtlaunch mijn eigen exemplaar opgehaald en op vrijdag de ander doorverkocht en van de winst wat spellen gehaald ;)

Verwijderd

Kloep schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:15:
[...]

Nee...

De link naar kieskeurig.nl stuurt je naar de beoordelingspagina van update.nl toe.
Ja via mail zei hij mij ook dat ze volgende shop hebben:

Hallo, Update.nl, Afrekenen.nl, Afrekenpunt.nl, Merkenshops. eu, Merkenshops.nl, Merkenshops.com Met vriendeijke groet, Reinoud

Ik vind het allemaal een beetje wazig maar ik wil uiteraard doodgraag een ps4 hebben.
Onder rembours verzenden was geen probleem.

Geeft mij dat een bepaalde zekerheid, onder rembours of niet?

(ben namelijk een Belg... 8)7 )

• DarkElement
Domeinnaam prijs-toppers.nl
Status actief
Houder Jan Ubach
Administratieve contactpersoon info@topelektro.nl
Registrar Metaregistrar
Jaagpad 20
2802AZ GOUDA
Nederland
Technische contactpersonen hostmaster@mijndomein.nl
DNSSEC ja
Domeinnaamservers ns1.metaregistrar.nl
ns2.metaregistrar.nl
Datum registratie 2013-12-01
Datum laatste wijziging 2013-12-01
Administratie door NL Domain Registry

• Kloep
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:18:
[...]

Hallo, Update.nl, Afrekenen.nl, Afrekenpunt.nl, Merkenshops. eu, Merkenshops.nl, Merkenshops.com Met vriendeijke groet, Reinoud

Ik vind het allemaal een beetje wazig maar ik wil uiteraard doodgraag een ps4 hebben.

Ja, het is erg makkelijk zeggen dat je andere website's beheert. Ik kan nu ook zeggen dat ik bol.com beheer, en dat ik daarom te vertrouwen ben.

En dat je belg bent is irrelevant, toch? :p

Verwijderd

Kloep schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:20:
[...]

Ja, het is erg makkelijk zeggen dat je andere website's beheert. Ik kan nu ook zeggen dat ik bol.com beheer, en dat ik daarom te vertrouwen ben.

En dat je belg bent is irrelevant, toch? :p
Wat ik daarmee wou zeggen is dat, bij ons onder rembours NAUWELIJK tot niet gebruikt wordt...

• mindgem
Donnie Darko schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:18:
Triest zijn gefrustreerde gamers die naast de pot hebben gepist terwijl dat niet nodig was en dan gaan huilen omdat mensen ze voor dikke bedragen (door)verkopen. ik had zelfs iemand op marktplaats die er een mailtje aan waagde om me dit te vertellen:

[afbeelding]

prachtig toch ! hoe gefrustreerd ben je dan.

ik heb 2 exemplaren besteld in juni bij 2 verschillende bedrijven (vooral voor de zekerheid dat ik er 1 zou hebben bij launch) bij de nachtlaunch mijn eigen exemplaar opgehaald en op vrijdag de ander doorverkocht en van de winst wat spellen gehaald ;)
Je bent goed op weg. Volgens mij was er een film gemaakt over één persoon die zijn naam graag in de geschiedenis wilde behouden... Iets met een paard en een stad met hoge muren enzo

• Kloep
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:21:
[...]

Wat ik daarmee wou zeggen is dat, bij ons onder rembours NAUWELIJK tot niet gebruikt wordt...
A ok. Nou goed, rembours wordt hier ook amper gebruikt. Maar je betaald natuurlijk wel pas aan de bezorger, dus je zal in ieder geval geen geld kwijtraken. Maar ik zou wel als ik jouw was het pakket openmaken en kijken of alles het doet voordat je betaald en het pakket accepteert.

[ Voor 30% gewijzigd door Kloep op 01-12-2013 21:24 ]

• FR-VAK-R
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:18:
[...]

Als er maar een klein beetje twijfel is zou ik al niet bestellen, en via rembours moet je ook niet doen je mag pas in de doos kijken als je betaald hebt dus er kan gewoon troep in zitten!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:31:
[...]

Het lijkt mij juist handig dat er wel websites worden genoemd die je vrijwel direct onder de noemer 'scam' kunt plaatsen. Zolang diegene die de link plaatst dat er ook direct bij vermeld. Dan weet iedereen gelijk dat je hier een risico loopt. Wil je dan toch kopen, dan ben je in ieder geval gewaarschuwd geweest.
mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:27:
Tweakers vragen hier naar de betrouwbaarheid van shops.
Andere tweakers proberen hierover te adviseren.

Net als jij jouw mening hebt, is mijn mening dat hierin geen bezwaar zit.
Sorry maar dit heeft echt niets meer te maken met het controleren om betrouwbaarheid.

De bovengenoemde webshop schreeuwt gewoon 'SCAM' in elke hoek van de site. Gaan we nu alle oplichtingssites stuk voor stuk hier noemen? Ik zie hier echt de meerwaarde niet van in.

Houdt het lekker bij Bart Smit, Amazon, Bol, MyCom/Basgroup etc. Ik herhaal het nog maar een keer; ELKE kleine, onbekende webshop dat er zo uitziet, zonder keurmerk, zonder enig teken van bekendheid, is een scam en riekt naar oplichting. Het is nu eenmaal zou dat deze als paddestoelen de grond uit worden gestampt. Maar om vervolgens een link te plaatsen, en er dan rustig onder te zetten: ''Te vertrouwen?'', terwijl iedereen het antwoord eigenlijk al weet.... ik snap eerlijk gezegd niet wat dit soort posts hier doen.

Ik snap uiteraard dat het allemaal goed bedoeld is hoor, maar op deze manier krijgen we de komende drie dagen een lijst met 100 websites waarvan we al weten dat deze nep zijn, en dit topic hiermee wel een beetje vervuilen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• DarkElement
Kloep schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:24:
[...]

A ok. Nou goed, rembours wordt hier ook amper gebruikt. Maar je betaald natuurlijk wel pas aan de bezorger, dus je zal in ieder geval geen geld kwijtraken. Maar ik zou wel als ik jouw was het pakket openmaken en kijken of alles het doet voordat je betaald en het pakket accepteert.
En dat laatste gaat dus nooit gebeuren, geen postbode die jou dat pakket laat openmaken zonder te betalen en te tekenen.

• Kloep
DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:25:
[...]

En dat laatste gaat dus nooit gebeuren, geen postbode die jou dat pakket laat openmaken zonder te betalen en te tekenen.
Jawel hoor, ik heb dat al eens gehad. :)

• mindgem
Royeboi schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:24:
[...]

[...]

[...]

Sorry maar dit heeft echt niets meer te maken met het controleren om betrouwbaarheid.

De bovengenoemde webshop schreeuwt gewoon 'SCAM' in elke hoek van de site. Gaan we nu alle oplichtingssites stuk voor stuk hier noemen? Ik zie hier echt de meerwaarde niet van in.

Houdt het lekker bij Bart Smit, Amazon, Bol, MyCom/Basgroup etc. Ik herhaal het nog maar een keer; ELKE kleine, onbekende webshop dat er zo uitziet, zonder keurmerk, zonder enig teken van bekendheid, is een scam en riekt naar oplichting. Het is nu eenmaal zou dat deze als paddestoelen de grond uit worden gestampt. Maar om vervolgens een link te plaatsen, en er dan rustig onder te zetten: ''Te vertrouwen?'', terwijl iedereen het antwoord eigenlijk al weet.... ik snap eerlijk gezegd niet wat dit soort posts hier doen.

Ik snap uiteraard dat het allemaal goed bedoeld is hoor, maar op deze manier krijgen we de komende drie dagen een lijst met 100 websites waarvan we al weten dat deze nep zijn, en dit topic hiermee wel een beetje vervuilen.
Dit topic gaat over VERKOOPPUNTEN!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-01 20:36

PBP

Erg betrouwbaar ja. Gewoon het logo van update.nl gejat. Mensen die hem hebben en wanhopig op zoek gaan op vage sites. Vooral niet doen, wacht gewoon hoe moeilijk dat ook is :/

• FR-VAK-R
  • Laatst online: 17-12-2021
''Toch kan rembours voor de ontvanger zeer riskant zijn. Hij mag pas kennisnemen van de inhoud van de verpakking als hij de zending geaccepteerd heeft en het gebeurt wel eens dat een malafide verkoper een waardeloos artikel levert voor een hoge prijs.''

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Yea right

Uw aankoop kan niet worden voltooid
Foutmelding
Deze transactie kan niet worden verwerkt omdat er een probleem is opgetreden met het e-mailadres dat door de verkoper is opgegeven bij PayPal. Neem contact op met de verkoper om het probleem op te lossen. Als deze betaling betrekking heeft op een aanbieding op eBay, kunt u contact opnemen met de verkoper via de link "Vraag het de verkoper" op de betreffende pagina. Als u beschikt over het juiste e-mailadres, kunt u betalen via www.paypal.com.

Verwijderd

PBP schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:26:
Erg betrouwbaar ja. Gewoon het logo van update.nl gejat. Mensen die hem hebben en wanhopig op zoek gaan op vage sites. Vooral niet doen, wacht gewoon hoe moeilijk dat ook is :/
Inderdaad, waarschijnlijk als ik er zelf 1 had zou ik nu ook luid en duidelijk roepen SCAM.
Achja ik ga gewoon wachten tot hij in de mediamarkt/BS/GM ligt en hem dan gewoon halen.
Ik ga hem wel gewoon laten opsturen en gewoon doen alsof ik niets heb besteld.
Altijd tof SCAMMERS pesten. :D

• DarkElement
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:31:
[...]

Inderdaad, waarschijnlijk als ik er zelf 1 had zou ik nu ook luid en duidelijk roepen SCAM.
Achja ik ga gewoon wachten tot hij in de mediamarkt/BS/GM ligt en hem dan gewoon halen.
Ik ga hem wel gewoon laten opsturen en gewoon doen alsof ik niets heb besteld.
Altijd tof SCAMMERS pesten. :D
Als ze hem opsturen is het toch ook geen scam.

Verwijderd

Anyway, dikke merci voor de vele snelle reactie.

You guys ROCK!! ;)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12-2025
mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:26:
[...]

Dit topic gaat over VERKOOPPUNTEN!
Ah, dus gaan we maar brainless door met het posten van websites waarvan je op voorhand al kunt zeggen dat het om oplichting gaat? Ik denk dat je mijn punt niet snapt, maar goed.

Voor mij gaat het over VERKOOPPUNTEN die ertoe doen, dat wil zeggen levertijden vanuit Wehkamp, bol, Amazon buitenland, import, etc. Stuk interessanter. Intussen is het meer een 'spot de scammer' geworden. Ik begrijp dat voorkomen beter is, maar het topic gaat nu wel zijn doel voorbij meen ik. Of zijn degene die de scamlinks hier constant plaatsen, zo desperate dat we maar bij allerlei vage onbekende sites een bestelling gaan plaatsen? Sluit gewoon netjes achteraan de rij bij Wehkamp en accepteer het feit gewoon maar dat je te laat bent met pre-orderen. Het lijkt mij echt veel nuttiger om je te richten op de levertijden van de betrouwbare, gevestigde orde.

Ben het overigens eens met de poster hierboven, dat je die scammers maar niet gek genoeg kunt krijgen. Het leven flink zuur maken, al zullen er altijd wat lompe en onvoorzichtige mensen zijn die hier toch geld aan uitgeven.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:32:
[...]

Waarom niet je weet pas wat er in het pakje zit nadat je het geld hebt overgemaakt...

Verwijderd

Royeboi schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:32:
[...]

Ah, dus gaan we maar brainless door met het posten van websites waarvan je op voorhand al kunt zeggen dat het om oplichting gaat? Ik denk dat je mijn punt niet snapt, maar goed.

Voor mij gaat het over VERKOOPPUNTEN die ertoe doen, dat wil zeggen levertijden vanuit Wehkamp, bol, Amazon buitenland, import, etc. Stuk interessanter. Intussen is het meer een 'spot de scammer' geworden. Ik begrijp dat voorkomen beter is, maar het topic gaat nu wel zijn doel voorbij meen ik. Of zijn degene die de scamlinks hier constant plaatsen, zo desperate dat we maar bij allerlei vage onbekende sites een bestelling gaan plaatsen? Sluit gewoon netjes achteraan de rij bij Wehkamp en accepteer het feit gewoon maar dat je te laat bent met pre-orderen. Het lijkt mij echt veel nuttiger om je te richten op de levertijden van de betrouwbare, gevestigde orde.

Ben het overigens eens met de poster hierboven, dat je die scammers maar niet gek genoeg kunt krijgen. Het leven flink zuur maken, al zullen er altijd wat lompe en onvoorzichtige mensen zijn die hier toch geld aan uitgeven.
Zullen we er allemaal eentje bestellen?

Het ging trouwens op dit zoekertje op 2dehands.be
http://www.2dehands.be/co...qq=playstation+4&start=35

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:32:
[...]

Ik zag een keer hier een topic op tweakers, dat ging over iemand die een PS3 had gekocht van iemand via ebay dacht ik of iig via een bepaalde site. Toen die eenmaal z'n pakketje had en had geopend zaten er alleen maar maiskolven in :P

Dus ja, ze kunnen wel lekker iets opsturen, maar of het gene er in zit wat je verwacht is nog de vraag dan :P

Link topic ervan

• DarkElement
falcon123 schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:36:
[...]

Ik zag een keer hier een topic op tweakers, dat ging over iemand die een PS3 had gekocht van iemand via ebay dacht ik of iig via een bepaalde site. Toen die eenmaal z'n pakketje had en had geopend zaten er alleen maar maiskolven in :P

Dus ja, ze kunnen wel lekker iets opsturen, maar of het gene er in zit wat je verwacht is nog de vraag dan :P

Link topic ervan
:D hoe kom je erop

• mindgem
En voor mij gaat dit topic over alle PS4 verkooppunten. Maar ik heb niet de illusie (en de wil) dat de bepalen

• mindgem
Yup dat je er nog een PS1 in stopt slaat nog ergens op, maar maiskolven....

Verwijderd

Oopsie, en toen was prijs-toppers.nl down.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:45:
Oopsie, en toen was prijs-toppers.nl down.
Zo zeg das nu eens jammer. :+

Verwijderd

Ohja boy's,

Al die fake webshop's zijn wel snel in elkaar geflatst, gewoon standaard template behouden, enkel logo verandert.
Ze gebruiken www.opencart.com.

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01 17:38
mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:23:
[...]

Je bent goed op weg. Volgens mij was er een film gemaakt over één persoon die zijn naam graag in de geschiedenis wilde behouden... Iets met een paard en een stad met hoge muren enzo
que? 8)7

Verwijderd

Wehkamp zegt dat ik mijn ps4 van de 2e levering na 5 weken ontvang kan dit korter zijn of niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:53:
Wehkamp zegt dat ik mijn ps4 van de 2e levering na 5 weken ontvang kan dit korter zijn of niet?
Nee, 5 weken klopt niet.
Je krijgt je PS4 volgend jaar oktober ;).

• mindgem

Verwijderd

:+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:53:
Dat moest je aan hun vragen? En ik weet zeker dat ze gaan zeggen dat ze er geen antwoord voor hebben.. Maar hoe heb je contact met ze genomen ze zijn vandaag niet bereikbaar via telefoon?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:54:
[...]

Nee, 5 weken klopt niet.
Je krijgt je PS4 volgend jaar oktober ;).
Met wehkamp zou dat niet zo suprising zijn, die hebben maanden volgehouden dat ik mijn ps4 op release zou krijgen 8)7

• DarkElement
[...]

Dat moest je aan hun vragen? En ik weet zeker dat ze gaan zeggen dat ze er geen antwoord voor hebben.. Maar hoe heb je contact met ze genomen ze zijn vandaag niet bereikbaar via telefoon?
Ik vermoed Twitter, daar heb ik vandaag ook antwoord van ze gehad op vragen.

Verwijderd

[...]

staat in mijn bestellingen

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:55:
[...]

Ik vermoed Twitter, daar heb ik vandaag ook antwoord van ze gehad op vragen.
Ik vermoed via de post, daar heb ik vandaag ook antwoord van ze gehad op vragen. }:O

• DarkElement
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:56:
[...]

Ik vermoed via de post, daar heb ik vandaag ook antwoord van ze gehad op vragen. }:O
O

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:56:
[...]

en wat was het slechte nieuws?? :?

Verwijderd

Nee maar dat is niet zeker? Ze denken dat het ''5 weken'' gaat duren, maar als ik jou was zou ik ook morgen even bellen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:57:
[...]

Nee maar dat is niet zeker? Ze denken dat het ''5 weken'' gaat duren, maar als ik jou was zou ik ook morgen even bellen...
zal ik doen, bedankt

• mindgem
K en post het hier dan ook ff. Weten we het allemaal :)

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:58:
[...]

haha zal ik doen :P

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:58:
[...]

hebben zoveel mensen hier dan bij Wehkamp besteld dan?

• mindgem
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:59:
[...]

hebben zoveel mensen hier dan bij Wehkamp besteld dan?
Misschien wel, misschien niet.
Ik ga er morgen bestellen :)

Verwijderd

Er is feest in de tent, er wordt gefeest in de tent.
Gooi allemaal jullie handen weg! *O* oOo *O*

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:00:
[...]

Ja ben ook van plan om morgen te bestellen bij Wehkamp

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:00:
[...]

Zou ik niet bij Wehkamp doen, bel zo veel mogelijk aanbieders en kijk of je mischien bij een 2e levering geplaatst kan worden. Als je bij Wehkamp besteld krijg je hem wanneer de ps5 al bijna uit is

• mindgem
Heb geen haast. Maar vind de korting interessant

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:02:
Ik heb wel haast!! :P

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:02:
Jij gaat ook doen aan dat cadeabon actie 15%?

• mindgem
Yup. bundel 499 kost dan 425
En wie weet kan ik over een week of 5 de bundel nog omzetten naar een andere game dan KZ

[ Voor 61% gewijzigd door mindgem op 01-12-2013 22:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:03:
[...]

Jij gaat ook doen aan dat cadeabon actie 15%?
Dat is een flinke korting op 400€, zou ik zeker doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:04:
[...]

Dat is een flinke korting op 400€, zou ik zeker doen
Heb momenteel 2 orders lopen bij verschillende winkels.

M'n eerste PS4 krijg ik aankomende vrijdag.
Tweede PS4 (tweede levering) dus geen idee lol.

Morgen maar eens cadeaubonnen inkopen voor de derde.
Winst haal je er sowieso uit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:05:
[...]

Heb momenteel 2 orders lopen bij verschillende winkels.

M'n eerste PS4 krijg ik aankomende vrijdag.
Tweede PS4 (tweede levering) dus geen idee lol.

Morgen maar eens cadeaubonnen inkopen voor de derde.
Winst haal je er sowieso uit.
Van welke aanbieder krijg je hem vrijdag dan? Van wat ik heb gehoord is 2e levering tussen vrijdag en 25 december

• mindgem
Beter nog -> Wat ga je met die tweede doen? Medetweakers hier wachten nog op hun eerste PS4 :P

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:07:
Beter nog -> Wat ga je met die tweede doen? Medetweakers hier wachten nog op hun eerste PS4 :P
:Y :Y klopt

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:07:
Die van Wehkamp hou ik denk wel zelf, geduld wordt beloond haha.
Andere twee denk ik voor de verkoop????

NEE geen 700, gewoon 500 :*).

• mindgem
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:06:
[...]

Van welke aanbieder krijg je hem vrijdag dan? Van wat ik heb gehoord is 2e levering tussen vrijdag en 25 december
En de derde met winst verkopen wordt lastig. Hij gaat je 340 kosten. Tegen de tijd dat je hem hebt kun je hem ook in de winkel halen voor 400 lijkt me. En heb je bundels met controllers enz.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:08:
[...]

Die van Wehkamp hou ik denk wel zelf, geduld wordt beloond haha.
Andere twee denk ik voor de verkoop????

NEE geen 700, gewoon 500 :*).
Dus als ik het goed begrijp, die jij vrijdag krijgt is van Wehkamp? Zo ja, wanneer heb je die besteld?

Verwijderd

mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:09:
[...]

En de derde met winst verkopen wordt lastig. Hij gaat je 340 kosten. Tegen de tijd dat je hem hebt kun je hem ook in de winkel halen voor 400 lijkt me. En heb je bundels met controllers enz.
hij wilde die houden volgens mij

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:10:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, die jij vrijdag krijgt is van Wehkamp? Zo ja, wanneer heb je die besteld?
Nee juist niet, die van Wehkamp ga ik morgen pas bestellen dus komt als het goed is als laatst (23 december).
De andere twee heb ik veel eerder.

• mindgem
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 22:10:
[...]

hij wilde die houden volgens mij
Ja posts net door elkaar
Pagina: 1 ... 114 ... 145 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.

Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC

Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.

Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot