Nach is naar.DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:17:
bis betekent tot. nach = na, ab = op/vanaf
Nach is na. Zu is naar.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 14:43 ]
Nee ik heb ze vandaag nog getwitterd maar kreeg als antwoord: "@darkelement1987 Daar hebben we op dit moment nog geen informatie over helaas. ^BS"Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:42:
Iets bekend over de tweede levering van Wehkamp
Verwijderd
Balen ik heb al op 25 augustus besteld en ze hebben de hele tijd beweerd dat ik mijn PS op release date zou krijgenDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:44:
[...]
Nee ik heb ze vandaag nog getwitterd maar kreeg als antwoord: "@darkelement1987 Daar hebben we op dit moment nog geen informatie over helaas. ^BS"
(handig.... google translate
Dan klopt het ja, maar is in een ander zinsverband.
Nach gebruik je als naar als je naar geografische plekken enzo gaatDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:53:
[...]
Dan klopt het ja, maar is in een ander zinsverband.
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4
http://www.electronicstop...y-playstation-4/sony-ps4/
Website registratie is van vandaag... Lol
Tevens al misbruik gemeld bij Tweakers bij de v&a gedeelte.
Druipt er vanaf dat dit één grote scam site is...
Lol en in dit bosje, runt die persoon z'n webshop: Google maps bosje
[ Voor 42% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2013 16:02 ]
Verwijderd
Maar niet voor Europa. De meeste van die multimediadiensten als Hulu zijn hier niet eens beschikbaar en het kan ook nog wel een flink aantal jaren duren voordat ze hier zijn, als ze al komen. Met Netflix schijnt het namelijk hier ook geen storm te lopen....Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:26:
[...]
Klopt, en dus een hoop meer mogelijkheden heeft.
Net besteldfalcon123 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:48:
Weer een nieuwe scamsite en op v&a
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4
http://www.electronicstop...y-playstation-4/sony-ps4/
Website registratie is van vandaag... LolAls je hier in trapt....
Tevens al misbruik gemeld bij Tweakers bij de v&a gedeelte.
Druipt er vanaf dat dit één grote scam site is...
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik ook
[ Voor 40% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2013 16:02 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Yellowneck schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:03:
Net m'n PS4 verkocht, toch geen tijd om te gamen. Maar nu ik em verkocht heb wil ik em nog harder, dus laat maar komen die tweede lading
Zag order nummer 111 staan..... dikke kans dus dat ze al zeer veel centjes hebben binnengeharkt.....
100 stuksBekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:06:
heb ook 100 stuks besteld via de site.
Zag order nummer 111 staan..... dikke kans dus dat ze al zeer veel centjes hebben binnengeharkt.....
Deze site is echt wel de slechtste van allemaalBekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:06:
heb ook 100 stuks besteld via de site.
Gewoon random info invoeren bij die creditcard gebeuren en geen beveiligde pagina bij betaling...
Als je hier echt serieus intrapt... bij deze website, tja dan is het toch ook echt je eigen dikke schuld... want, dan ben je sorry als ik het zeg, maar wel echt dom
Vraag me af of ze wel geld binnenharken of alleen straks veel creditcard gegevens hebben en daarmee dan diverse aankopen doen ofzo....
Je kon er ook gewoon 999999999999999999999x bestellen
[ Voor 18% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2013 16:12 ]
Zo hé, jij hebt veel centjes!
[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2013 16:14 ]
Waarschijnlijk gemisbruikt hij gewoon de credit card gegevens van de eerste 100 echte bestellingenfalcon123 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:15:
Hahaha briljant dit! Ik ben benieuwd wat die gast nu denkt hahahah!
[ Voor 44% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 16:20 ]
Dat is tegenwoordig toch allemaal verzekerd wanneer je met een credicard betaald enz. of heb ik dat nou verkeerd?Maxow schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:18:
[...]
Waarschijnlijk gemisbruikt hij gewoon de credit card gegevens van de eerste 100 echte bestellingen
Nu de update installeren en dan gamen maar.
Damn you!Metalkai schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:20:
Net mijn PS4 opgehaald bij Gamemania, meteen Assassin's Creed 4 er bij genomen. Ook maar een PS+ lidmaatschap erbij genomen voor €39, dus ik zit voorlopig wel goed.
Nu de update installeren en dan gamen maar.
Ik ben ondertussen hard opzoek naar een PS4
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Koop er gewoon ééntje bij electronica stop johScreamGT schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:22:
[...]
Damn you!
Ik ben ondertussen hard opzoek naar een PS4
Wat wil je nog meer, beter ga je het niet krijgenDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:23:
Ja je hoeft niet eens te betalen.
ik keek net bij bol.com of er al meer bekend was over mijn levering en daar vond ik dit.
In 2013 ontvangen wij nog een tweede levering PlayStation 4 consoles. Helaas weten wij op dit moment nog niet hoeveel PS4’s wij gaan ontvangen en wanneer deze worden uitgeleverd. Zodra de informatie rondom de tweede levering bekend is brengen wij iedereen netjes per email op de hoogte. Alle klanten die helaas buiten de tweede levering vallen worden ook per email geïnformeerd.
DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:35:
Dat is al zo'n 20 keer voorbij gekomen maar evengoed bedankt.
Verwijderd
Ze doen alsof je er een kunt krijgen uit de restpartij - natuurlijk jongens
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het zal mij niet verbazen als er as week nog een aantal betaalde preorders worden uitgeleverd.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:13:
morgen of overmorgen volgens sony site krijg ik ps4 binnen, eens zien off ze het ook waar maken.
http://www.opgeletopinter...c=15583.new;topicseen#new
Gaat over shop-go.nl
Een van de eigenaren reageert mee in dit forum
Zijn helaas wel weer mensen die hebben gekocht.
Welkom bij de club haha! Nog even geduld hebben, that's allVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:15:
Mijn wehkamp bestelling 2e levering staat nu op meer dan 5 weken... Totaal eerlijk dat mensen die op donderdag een ps4 hebben besteld wel geleverd kregen op release en ik bestel hem in augustus en ontvang mijn ps4 in 2014.....![]()
![]()
![]()
[ Voor 95% gewijzigd door The_Bash op 01-12-2013 17:23 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Hahahaha die reacties van die eigenaar ook ik lig echt krom hier.mindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:19:
Check mijn topic op:
http://www.opgeletopinter...c=15583.new;topicseen#new
Gaat over shop-go.nl
Een van de eigenaren reageert mee in dit forum![]()
Zijn helaas wel weer mensen die hebben gekocht.
Mhaw zo'n topic werkt dus wel.DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:24:
[...]
Hahahaha die reacties van die eigenaar ook ik lig echt krom hier.
Heeft iemand nog meer van die vage shops dan dus daar posten!
Bij mij staat de levering ook op 2 of 3 december.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:13:
morgen of overmorgen volgens sony site krijg ik ps4 binnen, eens zien off ze het ook waar maken.
Ik ga er overigens niet vanuit na de mail van afgelopen donderdag.
Misschien bij de volgende levering (ongeveer 5 december voor de meeste winkels) weer.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoe kom je hierbij?dvdkiwi schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:31:
[...](ongeveer 5 december voor de meeste winkels) .
Maarjah ach, ben in ieder geval niet de enige
Verschillende winkels meldden vrijdag dat ze de week erop een nieuwe lading verwachten.
Niet 100% zeker he, dus pin me er niet op vast
Welke winkels waren dat dandvdkiwi schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:39:
[...]
Verschillende winkels meldden vrijdag dat ze de week erop een nieuwe lading verwachten.
Doen we weldvdkiwi schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:39:
[...]
*pinned*dvdkiwi schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:39:
[...]
Srsly though, welke winkels dan eh?
Vrijdag ben ik alle speelgoedwinkels hier in de buurt langsgegaan.
Welke winkels wat zeiden weet ik ook niet meer, ik zie het wel als ze binnen komen
Een was in ieder geval Bart Smit.
Die zei ook dat alle exemplaren waarschijnlijk al vergeven gaan worden aan pre-orders die al op de lijst stonden.
met preorders bedoel je "in de winkel een aanbetaling gedaan" neem ik aan ??dvdkiwi schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:44:
Kruisverhoor much?![]()
Vrijdag ben ik alle speelgoedwinkels hier in de buurt langsgegaan.
Welke winkels wat zeiden weet ik ook niet meer, ik zie het wel als ze binnen komen![]()
Een was in ieder geval Bart Smit.
Die zei ook dat alle exemplaren waarschijnlijk al vergeven gaan worden aan pre-orders die al op de lijst stonden.
Die naam ook echt : Sabri Dzhengiz.
Vast zo'n vieze belastingtrekker die nog een extra zakcentje wil hebben naast zijn wietteelt.
Zoveel mogelijk zwart natuurlijk.
Geen idee, ik werk niet bij de BSdarksoul1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:51:
[...]
met preorders bedoel je "in de winkel een aanbetaling gedaan" neem ik aan ??
[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious? op 01-12-2013 18:02 ]
Lees niet dat je hem er direct bij krijgt of een tegoedbondennisvdweg schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:02:
Bij Woonsquare een gratis Platstation 4 bij je aankoop!
Levertijd op die banken daar is 16 weken, dus je krijgt hem direct bij je bankstelmindgem schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:03:
[...]
Lees niet dat je hem er direct bij krijgt of een tegoedbon
Na 16 weken!
Haha meesterlijkdarkstyle25 schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:09:
[...]
Levertijd op die banken daar is 16 weken, dus je krijgt hem direct bij je bankstel
Na 16 weken!
Heeft één van jullie nog een PS4 over in de buurt van Breda (+\-30KM) stuur mij een pm
't Was toch één per medetweaker? Ik zoek mijn eerste nogMiTM schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:11:
Ik ben inmiddels voorzien van een PS4 door een medetweaker. Echt bedanktNu heeft mijn broer bij mij ook even kunnen kijken naar de PS4, en natuurlijk meteen hooked. Dus wil er ook één..
Heeft één van jullie nog een PS4 over in de buurt van Breda (+\-30KM) stuur mij een pm
Verwijderd
Je kan het altijd vragenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:19:
[...]
Wie niet - iedereen die er nog geen heeft wil er wel een.
[ Voor 15% gewijzigd door Mvandenberg91 op 01-12-2013 18:22 ]
Ze gaan gelijk naar de mensen die een preorder geplaatst hebben.
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen; het feit dat deze zogenaamde eigenaar mensen op probeert te lichten met een zeer zwakke site, of het feit dat er blijkbaar mensen zijn die daar in trappen.DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:27:
Kom op zeg dat gelul over een stagair op zondag en later een buurtgenoot, ik geloof er geen ene reet van.
Overigens keur ik het absoluut af dat hier op Tweakers überhaupt aandacht wordt geschonken aan dit soort sites, en ben ik van mening dat het verboden zou moeten worden om vage / nieuwe webshops hier te gaan melden in het forum. Dat is vragen om moeilijkheden. Er zijn 0,0 kleine of startende webshops die daadwerkelijk een voorraad PS4's hebben liggen en deze eerlijk verkopen.
Het is in mijn optiek dan ook totaal onverantwoord om hier maar website links te blijven plaatsen van dit soort vage, amateuristisch gebouwde sites.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Andere tweakers proberen hierover te adviseren.
Net als jij jouw mening hebt, is mijn mening dat hierin geen bezwaar zit.
Verwijderd
Het lijkt mij juist handig dat er wel websites worden genoemd die je vrijwel direct onder de noemer 'scam' kunt plaatsen. Zolang diegene die de link plaatst dat er ook direct bij vermeld. Dan weet iedereen gelijk dat je hier een risico loopt. Wil je dan toch kopen, dan ben je in ieder geval gewaarschuwd geweest.Royeboi schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:23:
[...]
Ik weet niet waar ik harder om moet lachen; het feit dat deze zogenaamde eigenaar mensen op probeert te lichten met een zeer zwakke site, of het feit dat er blijkbaar mensen zijn die daar in trappen.
Overigens keur ik het absoluut af dat hier op Tweakers überhaupt aandacht wordt geschonken aan dit soort sites, en ben ik van mening dat het verboden zou moeten worden om vage / nieuwe webshops hier te gaan melden in het forum. Dat is vragen om moeilijkheden. Er zijn 0,0 kleine of startende webshops die daadwerkelijk een voorraad PS4's hebben liggen en deze eerlijk verkopen.
Het is in mijn optiek dan ook totaal onverantwoord om hier maar website links te blijven plaatsen van dit soort vage, amateuristisch gebouwde sites.
Ik zoek er met spoed nog eentje voor 5 december (sinterklaas)Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:16:
Ik ook, heeft iemand er nog 1tje over? Omgeving Enschede, oldenzaal, haaksbergen en voor een normale prijs
Maar niet dat iemand hem heeft hoor, ik zoek al twee dagen lang... Nou wil ik mijn neefje even verblijden met sinterklaar, maar om nou 700-800 euro te betalen.. nee.
600 dan?mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:53:
[...]
Ik zoek er met spoed nog eentje voor 5 december (sinterklaas)
Maar niet dat iemand hem heeft hoor, ik zoek al twee dagen lang... Nou wil ik mijn neefje even verblijden met sinterklaar, maar om nou 700-800 euro te betalen.. nee.
Ah goed om te horen dat alles werkt. Nog veel plezier ermee!MiTM schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:11:
Ik ben inmiddels voorzien van een PS4 door een medetweaker. Echt bedanktNu heeft mijn broer bij mij ook even kunnen kijken naar de PS4, en natuurlijk meteen hooked. Dus wil er ook één..
Mijn "neefje" wil er ook nog wel een ja...mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:53:
[...]
Ik zoek er met spoed nog eentje voor 5 december (sinterklaas)
Je hoeft het ook niet te geloven hoorVerstekbakker schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:00:
[...]
Mijn "neefje" wil er ook nog wel een ja...
wie heeft jou verteld dat ik de enige ben die het bedrag betaald?ryderb schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:04:
Welke 23-jarige geeft zijn neefje nou een cadeau van 400-600 euro op sinterklaas?
Op V&A staat een bundel voor 560 geloof ik. Ong 10 min geleden gepost maar ik vind hem te duur.
[ Voor 12% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 19:05 ]
Helaas is dat de bundel met 1 controller en geen cameraDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:05:
[...]
Op V&A staat een bundel voor 560 geloof ik. Ong 10 min geleden gepost maar ik vind hem te duur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot