die verhalen komen zeker uit het wilde (wilde) westenScreamGT schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:24:
Enig idee wanneer die tweede levering plaats vind?
Ik krijg iniedergeval allemaal wilde verhalen te horen dat a.s dinsdag de MM landelijk PS4's los te koop zullen aanbieden in de winkel zelf.
Verwijderd
Even gePMed dat ik hoop dattie aan zn deur overvallen wordtScreamGT schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:24:
Dit is ook wel hilarisch: V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadowfall
€ 700, in de bijstand of wa?
Ze wisten mij bij de MM te vertellen, dat ie in Febrari waarschiinlijk pas in de losse verkoop gaat aldaar, tot die tijd alleen maar pre ordersScreamGT schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:24:
Ik krijg iniedergeval allemaal wilde verhalen te horen dat a.s dinsdag de MM landelijk PS4's los te koop zullen aanbieden in de winkel zelf.
EDIT:
Dit is ook wel hilarisch: V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadowfall
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAScreamGT schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:24:
EDIT:
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
[ Voor 131% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 10:20 . Reden: verpakking alleen voor 400 8)7 ]
Iemand vertellen dat je hoopt dat hij overvallen wordt is nog erger dan wat hij doet imho...Eriko1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:02:
[...]
Ze wisten mij bij de MM te vertellen, dat ie in Febrari waarschiinlijk pas in de losse verkoop gaat aldaar, tot die tijd alleen maar pre orders
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ben het hiermee eens. Overal is de melding dat die playstations niet meer aan te komen zijn, dus dan is die prijs toch gewoon correct? €700,- dat is wat men ervoor over heeft om nu te gamen.sanderander schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:18:
[...]
Iemand vertellen dat je hoopt dat hij overvallen wordt is nog erger dan wat hij doet imho...
Het is geen spelcomputer meer maar een belegging, in 2009 kocht je een Bitcoin voor €0,20 en nu betaal je er €840,-
MARKTWERKING!
Welkom in de grote mensen wereld jongens!
Verwijderd
Jij straks bitcoins kopen, over 2 weken barst die bubbel, en dan huilie huilie a lá icesave?BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:24:
[...]
Ben het hiermee eens. Overal is de melding dat die playstations niet meer aan te komen zijn, dus dan is die prijs toch gewoon correct? €700,- dat is wat men ervoor over heeft om nu te gamen.
Het is geen spelcomputer meer maar een belegging, in 2009 kocht je een Bitcoin voor €0,20 en nu betaal je er €840,-
MARKTWERKING!
En dan weer bij de overheid,weer de belastingbetaler zoals altijd.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:26:
[...]
Jij straks bitcoins kopen, over 2 weken barst die bubbel, en dan huilie huilie a lá icesave?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
....... Het is een voorbeeld, ik heb mijn bitcoins al lang en breed in bezit gehad en verkocht (wel te vroeg)Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:26:
[...]
Jij straks bitcoins kopen, over 2 weken barst die bubbel, en dan huilie huilie a lá icesave?
Echter kan ik 0,0 begrip opbrengen voor jou ''ik hoop dat hij overvallen zal worden'' . je bent echt een idioot.
Verwijderd
Hoe kun je bitcoins nu vergelijken met een PlaystationBekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:24:
[...]
Ben het hiermee eens. Overal is de melding dat die playstations niet meer aan te komen zijn, dus dan is die prijs toch gewoon correct? €700,- dat is wat men ervoor over heeft om nu te gamen.
MARKTWERKING!
Een Playstation een belegging - Natuurlijk joh....
Totaal verkeerde vergelijking.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 10:35 ]
Nou ik wil ermee aangeven dat op dit moment een playstation in mijn ogen geen Spelcomputer is maar een belegging. het is een product met een onderliggende waarde die bepaald wordt door de markt.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:34:
[...]
Hoe kun je bitcoins nu vergelijken met een Playstation![]()
Totaal verkeerde vergelijking.
En aangezien er een beperkt aantal van is zoals Bitcoins/Goud/ is de waarde op dit moment hoog.
Wanneer ik morgen een grote Goud ader ontdekt wordt en de goudvoorraad in de wereld verdubbeld in 1 dag. daalt de goud prijs met 50%.
Zelfde geldt voor de playstation, wanneer er een levering komt van 5 miljoen stuks. is hij niks meer waard (niet meer dan de winkelprijs iig.)
Nou inderdaad ,wat een bizarre reactie van Possimpible !BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:30:
[...]
....... Het is een voorbeeld, ik heb mijn bitcoins al lang en breed in bezit gehad en verkocht (wel te vroeg)
Echter kan ik 0,0 begrip opbrengen voor jou ''ik hoop dat hij overvallen zal worden'' . je bent echt een idioot.
Verwijderd
Of als iemand hem wilt verkopen, graag
[ Voor 10% gewijzigd door Wackmack op 01-12-2013 10:51 ]
voor zover ik weet kun je niks bestellen bij BS en Intertoys alleen reseveren,dus je krijgt bericht wanneer ze weer hebben,en dan is het OP=OP,dus als je te laat bent Pech = PechVersteegrob schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:49:
Wil de ps4 vandaag bestellen zodat ik hopelijk bij de 2e levering zit. Welke winkels adviseren jullie? Intertoys of Bart Smit? Ben twee weken vrij eind december dus dan zou k hem graag hebben.
Of als iemand hem wilt verkopen, graag
Verwijderd
Haha, hoezo? Beetje PS4's kopen, meerdere pre-orderen en vervolgens blij voor € 700 verkopen? Karma is a bitch zeg ik altijd, hoop dat 't nog zo blijkt te zijn ook. Dit is toch gewoon triest? Vroeger kon je nog fatsoenlijk zo'n ding kopen, maar nu hamstert iedereen in de hoop er iets aan te verdienen. Heb liever dat Sony die marge pakt.MaXeRs schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:39:
[...]
Nou inderdaad ,wat een bizarre reactie van Possimpible !
Hoe kan je hier nou over Karma spreken. Je stelt hier een paar regels terug dat je het een overvaller liever gunt een Playstation te bemachtigen dan dat die jongen op het forum €250,- winst pakt.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:03:
[...]
Haha, hoezo? Beetje PS4's kopen, meerdere pre-orderen en vervolgens blij voor € 700 verkopen? Karma is a bitch zeg ik altijd, hoop dat 't nog zo blijkt te zijn ook. Dit is toch gewoon triest? Vroeger kon je nog fatsoenlijk zo'n ding kopen, maar nu hamstert iedereen in de hoop er iets aan te verdienen. Heb liever dat Sony die marge pakt.
Hij doet toch niks wat niet mag! Als iemand besluit die Playstation te kopen voor €700,- is dit toch zijn vrije keuze geweest.
Maargoed, ik zit nog steeds op een nieuwe bestellink te wachten!:(
Dan kan ik hem ook te koop zetten voor €750,- denk ik
Verwijderd
Hij mag het doen, maar ik vind het triest om te zien hoe al die bijstandfiguren hier geld aan verdienen.BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:09:
[...]
Hoe kan je hier nou over Karma spreken. Je stelt hier een paar regels terug dat je het een overvaller liever gunt een Playstation te bemachtigen dan dat die jongen op het forum €250,- winst pakt.
Hij doet toch niks wat niet mag! Als iemand besluit die Playstation te kopen voor €700,- is dit toch zijn vrije keuze geweest.
Maargoed, ik zit nog steeds op een nieuwe bestellink te wachten!:(
Dan kan ik hem ook te koop zetten voor €750,- denk ik
Ach, randapparatuur is grofweg € 3000, dus dan kan die paar honderd extra er voor die PS4 ook wel vanaf?
maandag gelijk maar effe bellen
Ik hoop dat Bijstandfiguren hier iets aan verdienen, dat betekent dat ze slim genoeg zijn een handeltje op te zetten dat ze wellicht uit de bijstand kunnen en wij niet meer voor ze betalen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:13:
[...]
Hij mag het doen, maar ik vind het triest om te zien hoe al die bijstandfiguren hier geld aan verdienen.
Ach, randapparatuur is grofweg € 3000, dus dan kan die paar honderd extra er voor die PS4 ook wel vanaf?
Echter denk ik dat er weinig bijstand figuren zijn die €400,-+ kunnen betalen voor een playstation.
Maargoed, ik denk dat u nog een beetje wereldvreemd bent.
Aangezien u zo neerbuigend praat over ''bijstandfiguren'' mag ik aannemen dat u er financieel een stuk beter voorstaat wat betekent dat €250,- extra aftikken geen enkel probleem is toch?
+
Veel vraag, weinig aanbod = hoge prijzen. Mede met dank aan de gelimiteerde fabricage van nieuwe exemplaren (er kunnen maar x PS4's van de band rollen) en het feit dat menigeen vanaf launch er een wil hebben door de marketing/next gen is vanaf nu begonnen idee. Dat kun je flauw/[/insert woord naar keuze] vinden maar het is momenteel wat de gek er voor geeft voor een handjevol aan voorraad. Als je zoiets 3x niets vind, dan koop je hem toch pas bij de tweede/derde/vierde batch voor 400 euro?
Wat wel terecht frustrerend is voor sommigen: dat je door ketens als Intertoys/BS/Wehkamp last minute een bestelling kan plaatsen die eerder uitgeleverd is dan wanneer je keurig maanden daarvoor al een bestelling had staan bij Intertoys/BS/Wehkamp.
Verwijderd
Bullshit ouwe.... Er is een groot verschil tussen een hype willen maken (keep the hype alive) en een leverings tekort hebben. Het laatste daar is nu sprake van. Als je dat nu niet in de gaten heb weet ik het ook niet meer.WinterX schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:19:
Ik denk er is genoeg consoles op magazijn maar Sony wil een grote HYPE maken. Het is marketing jongens, Apple doet het ook.
Grote ketens die niet genoeg (of helemaal niet) genoeg geleverd hebben gekregen (Saturn, MM, Dixons.MyCom, Bart Smit/Intertoys [Blokker Holding]).
En jij hebt het over marketing... lol
Verwijderd
Sony maakt verlies op iedere verkochtte Playstation, dus ze moeten het hebben van de extra games + accesoires.
Nu verkopen ze die niet omdat niemand de Playstation zelf heeft.
Wat ik verwacht is dat Sony heeft gedacht, Nederland klein land, kleine markt, geen concurrentie van de Xbox, die hoeven er maar een paar te hebben.
http://www.dumpert.nl/med...aunch_in_deutschland.html
Dit word gespeculeerd, hier zeker van zijn kan niet. Er word gezegd de productie op $332 staat. Vorige week was het $399.-. Veel winst/verlies zal het iniedergeval niet zijn.BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:35:
Zou niet weten waarom Sony dit zou doen..... kost ze enkel geld en zieltjes.
Sony maakt verlies op iedere verkochtte Playstation, dus ze moeten het hebben van de extra games + accesoires.
Wat ik verwacht is dat Sony heeft gedacht, Nederland klein land, kleine markt, geen concurrentie van de Xbox, die hoeven er maar een paar te hebben.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ok, Ik hoor de productie prijs dan iedere keer langskomen, maar over de marge van de verkopende winkel hoor ik niks..... iemand enig idee wat een Playsation voor een Bartsmit kost aan inkoop? want dat is uiteindelijk het geld dat Sony ervoor vangt, niet de €399,- consumentenprijs.ScreamGT schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:40:
[...]
Dit word gespeculeerd, hier zeker van zijn kan niet. Er word gezegd de productie op $332 staat. Vorige week was het $399.-. Veel winst/verlies zal het iniedergeval niet zijn.
Verwijderd
Is dat Sony probleem of Nederlandse winkels? Apple heeft dat ook gedaan met 5S. Het was niet bereikbaar en veel meer menschen willen hem hebben.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:31:
[...]
Bullshit ouwe.... Er is een groot verschil tussen een hype willen maken (keep the hype alive) en een leverings tekort hebben. Het laatste daar is nu sprake van. Als je dat nu niet in de gaten heb weet ik het ook niet meer.
Grote ketens die niet genoeg (of helemaal niet) genoeg geleverd hebben gekregen (Saturn, MM, Dixons.MyCom, Bart Smit/Intertoys [Blokker Holding]).
Xbox is geen console. Misschien een multimedia player met 50 hz pal regio probleem maar niet console. Dus niemand hem kopen. Plus andere EU landen moeten tot 2014 jaar wachten. Is dat goed?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:35:
Ik geloof ook in de hype tactiek van Sony maar de 2e en 3e levering komt nu wel dichter bij de release date van de Xbox en misschien dat er mensen op die console gaan overstappen om die reden.
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 12:32 ]
oh ja? Na de Amerikaanse release heb ik gelezen "Sony gets 90 $ from each sold Ps4". En nu verlies?BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:35:
Met een grote boog omheen lopen. Er zijn momenteel ontzettend veel profiteurs die hier een slaatje uit proberen te slaan. Gewoon niet doen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:47:
mensen, hoe legit is playstation-4.nl?
http://playstation-4.nl/
hier wordt 20 Dember vermeld voor de release
http://webshop.playstation-4.nl/categorie/console/
hier de uitleg over hoe Pre-oder werkt
http://playstation-4.nl/pre-order-playstation-4/
echter de werkelijke webshop is de 29e online gekomen.
http://playstation-4.nl/b...hop-playstation-4-online/
waar heb je dat gehoordVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:42:
Is het een idee om een Playstation 4 uit België te halen? Ik hoorde van een nieuwe levering over een paar dagen en minder vraag dan in ons kikkerlandje. Ik heb mijn PS (tot mijn grote spijt) besteld bij Wehkamp en ik verwacht niet dat ik mijn PS dit jaar nog kan gebruiken.
haha alsof Sony denkt: nee laten we geen geld verdienen door ze te verkopen, maar laten we geld uitgeven door er honderden/duizenden in een magazijn op te slaanVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:31:
[...]
Bullshit ouwe.... Er is een groot verschil tussen een hype willen maken (keep the hype alive) en een leverings tekort hebben. Het laatste daar is nu sprake van. Als je dat nu niet in de gaten heb weet ik het ook niet meer.
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Nee, allang niet meer.jakz schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:16:
weet iemand of saturn nog de 3 halen 2 ebtalen actie heeft? Dit is wel heel aantrekkelijk voor de ps4 games.
maandag gelijk maar effe bellen
Gratis reclame? Als iedereen gewoon de mediamarkt in kan lopen en de playstation van de stapel kan trekken komt dat niet in het nieuws. Pas wanneer men 's nachts om 12 uur voor de winkel ligt en vervolgens zijn medemens de kop in rost voor zo'n ding wordt het nieuwswaardig. Degene die hem wil hebben koopt hem toch wel, alleen moet een weekje of twee langer wachten. Omdat de Xbox er toch niet is kan dit makkelijk. Heus voordat de X-box er is ligt de PS4 in iedere winkel.BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:35:
WinterX schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:45:
[...]
Xbox is geen console. Misschien een multimedia player met 50 hz pal regio probleem maar niet console. Dus niemand hem kopen. Plus andere EU landen moeten tot 2014 jaar wachten. Is dat goed?
Fanboys
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Het is simpelweg een feit dat het meer een multimedia systeem is dan de PS4
Klopt, en dus een hoop meer mogelijkheden heeft.Nipje schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:17:
[...]
Het is simpelweg een feit dat het meer een multimedia systeem is dan de PS4
Tomorrow is not today!
Kunnen mensen aub stoppen met het plaatsen van shady links van "particuliere bendes" ?Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:47:
mensen, hoe legit is playstation-4.nl?
http://foute link!!!
hier wordt 20 Dember vermeld voor de release
http:/ foute link!!!
hier de uitleg over hoe Pre-oder werkt
http://playstation-4.nl/pre-order-playstation-4/
echter de werkelijke webshop is de 29e online gekomen.
http://playstation-4.nl/b...hop-playstation-4-online/
In principe maak je gratis reclame voor hen, er hoeft maar één iemand in te trappen en zij hebben de winst al te pakken. Het is maar goed dat tweakers elke keer waarschuwen, maar niet iedereen kijkt verder dan zijn neus lang is.
Verder ben ik het oneens met die moraalridders achter hun pc dat particulieren geen PS4's mogen verkopen met winst, het is hier zover ik weet geen communistische land. Iedereen mag dit voor zichzelf weten, het is hier een vrij land, anders verhuis je maar naar China!
Zo laag praten over bijstandsmensen vind ik helemaal erg, die mensen kopen echt niet zomaar een PS4 hoor, ik zou het ze eventueel wel gunnen. Mijn tip, houdt het hier netjes op het forum en maak aub geen kromme vergelijkingen met bevolkingsgroepen of mensen die het niet zo breed hebben. Dat er zulke vergelijkingen worden gemaakt, geeft aan dat sommige tweakers erg intolerant zijn!
gebruikloos mogelijkheden.Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:26:
[...]
Klopt, en dus een hoop meer mogelijkheden heeft.
Iedereen moet voor zichzelf bepalen welke functionaliteiten belangrijk zijn en op basis daarvan gewoon een console aanschaffen. Het zijn beide mooie machines.
mijn excuses danNipje schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:31:
Laten we de PS4 vs Xbox One discussie nou niet gaan starten hier.
Iedereen moet voor zichzelf bepalen welke functionaliteiten belangrijk zijn en op basis daarvan gewoon een console aanschaffen. Het zijn beide mooie machines.
Behalve goed gamen, wat natuurlijk wel belangrijk is voor een gameconsole.Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:26:
[...]
Klopt, en dus een hoop meer mogelijkheden heeft.
Verwijderd
Maar de url wel gewoon requotenNostordici schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:29:
[...]
Kunnen mensen aub stoppen met het plaatsen van shady links van "particuliere bendes" ?
In principe maak je gratis reclame voor hen, er hoeft maar één iemand in te trappen en zij hebben de winst al te pakken. Het is maar goed dat tweakers elke keer waarschuwen, maar niet iedereen kijkt verder dan zijn neus lang is.
Verwijderd
Laat ik het erop houden dat mijn PS4 € 399 was, en mijn TV (gamekamer) grofweg 5 keer zoveelBekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:18:
[...]
Ik hoop dat Bijstandfiguren hier iets aan verdienen, dat betekent dat ze slim genoeg zijn een handeltje op te zetten dat ze wellicht uit de bijstand kunnen en wij niet meer voor ze betalen.
Echter denk ik dat er weinig bijstand figuren zijn die €400,-+ kunnen betalen voor een playstation.
Maargoed, ik denk dat u nog een beetje wereldvreemd bent.
Aangezien u zo neerbuigend praat over ''bijstandfiguren'' mag ik aannemen dat u er financieel een stuk beter voorstaat wat betekent dat €250,- extra aftikken geen enkel probleem is toch?
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadow Fall ( veiling tot zondag 12:00)
Ik gun het die mensen al niet, die 5 playstations kopen en vervolgens het dubbele ervoor krijgen
Precies dit, en nog een week de veiling laten lopen ook. Ik krijg ook een mega bundel op 20-12, zal ik alvast een veiling starten?mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:49:
Ik mag hopen dat degene die dit heeft geboden een grap maakt.....
V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadow Fall ( veiling tot zondag 12:00)
Ik gun het die mensen al niet, die 5 playstations kopen en vervolgens het dubbele ervoor krijgen
Doe maar! Vraag er 900 voorrolandos582 schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:51:
[...]
Precies dit, en nog een week de veiling laten lopen ook. Ik krijg ook een mega bundel op 20-12, zal ik alvast een veiling starten?
Edit: er is zojuist 9.996,66 geboden! Iemand die er nog meer voor overheeft ?
Ik zit te twijfelen om er 10.000,- euro voor te geven... dat of nog even 3 weken wachten. Hmmm moeilijk!
[ Voor 41% gewijzigd door mprkooij op 01-12-2013 12:57 ]
Geldig t/m 8 december
[ Voor 19% gewijzigd door King Dingeling op 01-12-2013 12:55 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Grappige opmerking. Als je 2 maanden geleden bitcoins had gekocht ipv je PS4 ge-pre-ordered, dan had je nu een kleine 5000 euro gehad. Had je 11 PS4's kunnen kopen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:26:
[...]
Groetjes, FaceDown.
Als. Je zegt het goed, als.FaceDown schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:55:
[...]
Grappige opmerking. Als je 2 maanden geleden bitcoins had gekocht ipv je PS4 ge-pre-ordered, dan had je nu een kleine 5000 euro gehad. Had je 11 PS4's kunnen kopen.
Nou ja.. ik heb dat toevallig gedaan. Exacte aankoopbedrag en tijdstip laat ik in het midden uiteraard.
Groetjes, FaceDown.
http://www.gamestop.de/StoreLocator/Search?productId=28896
Ik weet niet hoe actueel dit is maar volgens de Gamestop.de website hebben hun in het grootste deel van Duitsland gewoon PS4's in de winkel liggen. Lijkt me vrij sterk toch?
Waar zie je dat precies staan dat ze dat hebbenMinoeske schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:01:
Wat maken jullie hier van?
Ik weet niet hoe actueel dit is maar volgens de Gamestop.de website hebben hun in het grootste deel van Duitsland gewoon PS4's in de winkel liggen. Lijkt me vrij sterk toch?
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 13:05 ]
Morgen even belllen/mailen naar de winkel dan weet je het zeker.Minoeske schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:01:
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Ik weet niet hoe het zit als je hem in Duitsland koopt, moet je je DLC's en games dan ook in duitsland kopen of werkt het zo niet? En hoe zit het met reparatie?
Volgens mij staat daarboven 3. LIEFERUNG. weet niet of dit zo is maar wellicht dat dit betekent dat de 3e levering te reserveren is.Minoeske schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:01:
Ah dat zal het dan inderdaad wel zijn.BekSide schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:04:
[...]
Volgens mij staat daarboven 3. LIEFERUNG. weet niet of dit zo is maar wellicht dat dit betekent dat de 3e levering te reserveren is.
Als je op een filiaal klikt (ik klik dan op die van Bocholt) dan staat er dat ie "Verfügbar" is. (nu leverbaar dus) ga ze morgen maar ff bellen want dat is vlakbij :-)
Achtung: Die PlayStation 4 ist in allen Filialen bereits ausverkauft!
Leider können wir für Bestellungen ab 01.10.2013 keine Lieferung vor Weihnachten mehr zusichern. Auslieferung der 3. Lieferung erfolgt bis Ende Januar 2014.
Alle Bestellungen vom 05.08.2013 bis 30.09.2013werden bis spätestens 24.12.2013 ausgeliefert.
Alle Bestellungen vor dem 04.08.2013 werden zum offiziellen Release am 29.11.2013 ausgeliefert.
Dus reken op een PS4 in Duitsland !!EIND Januari!!
Wordt die €700,- toch wel erg aantrekkelijk:P
[ Voor 97% gewijzigd door BekSide op 01-12-2013 13:11 ]
Verwijderd
WTF, heb Dixons per e-mail om uitleg gevraagd, maar klantenservice is op zondag niet actief.
Als ik een Ps4 bijvoorbeeld in Duitsland koop bij de Mediamarkt?
Zitten er dan restricties op als ik hem in Nederland gebruik?
Verwijderd
Nee als het goed is niet. Regio vrij.mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:22:
Jongens,
En de reparatie? Wordt dat gewoon door elke MM gedaan of alleen die van Duitsland?
[ Voor 43% gewijzigd door mprkooij op 01-12-2013 13:28 ]
Net gebeld met Saturn Amsterdam, ze gaven aan dat als je nu een reservering maakt dat deze in ongeveer 4 weken wordt geleverd.BlackthunderAwf schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:48:
[...]
Op de site van MyCom wordt ook de leverdatum 23 december genoemd, maar ik heb mijn twijfels. Want ik heb nog helemaal niks van hun gehoord. Helaas.
Verwijderd
Ik neem aan dat je gewoon de taal kan instellen ja.mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:27:
En ik kan de PS4 dus ook gewoon in het Nederlands zetten?
En de reparatie? Wordt dat gewoon door elke MM gedaan of alleen die van Duitsland?
ik zie hier 2014 staan: http://www.mycom.nl/gamin...station-4/consoles?var0=2Katseviool schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:27:
[...]
Net gebeld met Saturn Amsterdam, ze gaven aan dat als je nu een reservering maakt dat deze in ongeveer 4 weken wordt geleverd.
Gister was het nog december......DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:33:
[...]
ik zie hier 2014 staan: http://www.mycom.nl/gamin...station-4/consoles?var0=2
Ja dat is MyCom (andere retail groep) en geen officiële launch retailer van Sony.DarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:33:
[...]
ik zie hier 2014 staan: http://www.mycom.nl/gamin...station-4/consoles?var0=2
[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 01-12-2013 13:38 ]
Waar vind je dat? Online kan ik er zo snel niks over vinden...King Dingeling schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:54:
Nog steeds bij de saturn 3 games halen 2 betalen!
Geldig t/m 8 december
Verwijderd
Heb je vandaag nog de status van je Dixons order gecontroleerd?Amaze86 schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:43:
Mijn order van dixons staat er nog,ah maak me geen zorgen bs komt ook snel met tweede levering en intertoys ook.Op hun kan je teminste rekenen
Omzetten naar NL zal geen probleem zijn, denk dat je sowieso een regio en taalkeuze instelling moet doen ongeacht waar je het ding koopt.mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:27:
En ik kan de PS4 dus ook gewoon in het Nederlands zetten?
Voor reparatie moet je altijd terug naar het filiaal waar je de aankoop gedaan hebt.
Bij Gamestop lijken ze ze idd gewoon in de winkel te hebben.
Handig aangezien Aken hier om de hoek ligt.
Er staat wel bij 3e levering, beetje vaag.
[ Voor 3% gewijzigd door rvrbtcpt op 01-12-2013 13:55 ]
Alleen je kan geen NL DLC gebruiken dan.mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:22:
Jongens,
Hoe het zit met garantie, weet ik niet precies.
Zal hiermee wel vergelijkbaar zijn:
http://www.pu.nl/artikelen/feature/xbox-one-import-faq/
Wat bedoel je met je kan geen NL DLC gebruiken?falcon123 schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:55:
[...]
Alleen je kan geen NL DLC gebruiken dan.
Hoe het zit met garantie, weet ik niet precies.
Zal hiermee wel vergelijkbaar zijn:
http://www.pu.nl/artikelen/feature/xbox-one-import-faq/
Een DLC koop je toch gewoon in de store van sony? Bijvoorbeeld een Call of Duty DLC?
Miss. heb ik wel wat fout ja. Ik zat met die xbox in m'n gedachte daar heb je uiteraard nog geen NL account en als je daarvan gebruikt wilt maken moet je perse een buitenlands account aanmaken en daar dan je games op registreren. Als die xbox dan ook eindelijk uit is in NL en je hebt al games uit buitenland gehaald dan kan je dat niet combineren met NL DLC.mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:56:
[...]
Wat bedoel je met je kan geen NL DLC gebruiken?
Een DLC koop je toch gewoon in de store van sony? Bijvoorbeeld een Call of Duty DLC?
Maar bij PS4 kan je volgens mij gewoon een NL account aanmaken.
Dus het enige nadeel is dan zover ik weet, bij garantie moet hij terug naar duitsland... I guess..
Ja is niet z'n heel groot nadeel voor mij.falcon123 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:01:
[...]
Miss. heb ik wel wat fout ja. Ik zat met die xbox in m'n gedachte daar heb je uiteraard nog geen NL account en als je daarvan gebruikt wilt maken moet je perse een buitenlands account aanmaken en daar dan je games op registreren. Als die xbox dan ook eindelijk uit is in NL en je hebt al games uit buitenland gehaald dan kan je dat niet combineren met NL DLC.
Maar als bij PS4 kan je volgens mij gewoon een NL account aanmaken.
Dus het enige nadeel is dan zover ik weet, bij garantie moet ik terug naar duitsland... I guess..
En als ik hem uit de doos haal en ik krijg een BLOD dan kan ik hem toch ook opsturen naar Sony?
Dat weet ik dus niet precies... Of het Europese garantie is of gebonden per land is...mprkooij schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:02:
[...]
Ja is niet z'n heel groot nadeel voor mij.
En als ik hem uit de doos haal en ik krijg een BLOD dan kan ik hem toch ook opsturen naar Sony?
Maar voor MM is het wel per land gebonden volgens mij....
We probeerde dat toen in het Nexus 5 topic ook uit te zoeken en daar bleek dat je geen garantie kan claimen in NL van een duitse MM.
[ Voor 21% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2013 14:07 ]
Als je al PS+ hebt, zijn weer aantal nieuwe games bij gekomenDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:05:
Zojuist mijn Vita weer gefikstweer wat te doen tot de PS4 komt, en kan ik fijn remote playen. whoehoe
Ja dat is wel balen, maar daarom heb ik ook PS+ die slaat tevens je savegames op in de cloudDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:07:
Alleen is tijdens de operatie wel mn 16gb kaartje gesneuveld (waar al mn saves en games dus opstonden)
Games kan ik gelukkig opnieuw downloaden maar al mn saves kan ik naar zwaaien.
Kan je automatisch laten doen, is wel handig!
Link info
[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 01-12-2013 14:11 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Sebastiaan92 op 01-12-2013 14:18 ]
psn: t-zakje
bij "Wichtige Information!"
wat ik er uit begrijp is dat bestellingen na 1-10-2013(1 oktober) worden geleverd na eind januari 2014Achtung: Die PlayStation 4 ist in allen Filialen bereits ausverkauft!
Leider können wir für Bestellungen ab 01.10.2013 keine Lieferung vor Weihnachten mehr zusichern. Auslieferung der 3. Lieferung erfolgt bis Ende Januar 2014.
Alle Bestellungen vom 05.08.2013 bis 30.09.2013werden bis spätestens 24.12.2013 ausgeliefert.
Alle Bestellungen vor dem 04.08.2013 werden zum offiziellen Release am 29.11.2013 ausgeliefert.
dus ik denk dat er iets niet klopt met de voorraden van de "zoek product in een van onze winkels"
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 14:17 ]
Zoals eerder aangegeven, klopt wel, het betreft hier de 3e levering waarschijnlijk!darksoul1 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:17:
qoute van gamestop.de
bij "Wichtige Information!"
[...]
wat ik er uit begrijp is dat bestellingen na 1-10-2013(1 oktober) worden geleverd na eind januari 2014
dus ik denk dat er iets niet klopt met de voorraden van de "zoek product in een van onze winkels"
Zie boven in de balk: 3.Lieferung
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot