als niemand hier had gepost was het + 10000AMARONE schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:58:
Al verkoopcijfers bekend?
Verwijderd
Klopt en dus is dat de 28e en niet de 24e zoals jij zegt.WinterX schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:57:
[...]
Ja maar de nieuw levertijd is voor 3de levering :-)
Maar het kan natuurlijk best zo zijn dat de vooraad niet verder reikt dan mensen die hem tot oktober hebben besteld en dan zit je dus ook in de 3e levering.
Verwijderd
Hey ik had bol.com maar even gebeld voor de levertijd en zo'n chinees vrouwtje van de klantenservice zei dat IEDEREEN uiterlijk maandag een mailtje krijg met info of je bij de tweede levering zit of niet. Dus nog niks is zeker ookal heb je voor de levertijd verandering besteld!
Verwijderd
Precies en dat staat ook in de mail die je hierover hebt ontvangen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:03:
Hey ik had bol.com maar even gebeld voor de levertijd en zo'n chinees vrouwtje van de klantenservice zei dat IEDEREEN uiterlijk maandag een mailtje krijg met info of je bij de tweede levering zit of niet. Dus nog niks is zeker ookal heb je voor de levertijd verandering besteld!
Oh ik ben heel benieuwd dan naar maandagVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:03:
Verwijderd
Thanks TjRuben, ik heb nog nooit van hun een mailtje ontvangen hiervoor. Hopen dat het dit keer wel goed gaat. Wat de leverdatum is van de 2e levering is natuurlijk nog niet bekend.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:03:
Verwijderd
ja ik ookDarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:05:
[...]
Oh ik ben heel benieuwd dan naar maandag
Shit happens maar Sony heeft gezegd "genoeg ps4 op voorraad voor de kerst periode".Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:02:
[...]
Klopt en dus is dat de 28e en niet de 24e zoals jij zegt.
Maar het kan natuurlijk best zo zijn dat de vooraad niet verder reikt dan mensen die hem tot oktober hebben besteld en dan zit je dus ook in de 3e levering.
Verwijderd
Zet dat maar uit je hoofd.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:09:
Gauw met de 2e levering komen dan! Voor 5 december maybe?
Ik wil nu spelen!!! Uuf ben vrij deze zaterdag en nix te doen. Vanaf volgende week elke dag oo werk tot januari. Geen tijd dan voor ps4 ;-(
Verwijderd
Wil je even bij je berichten kijken?WinterX schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:12:
Ik wil nu spelen!!! Uuf ben vrij deze zaterdag en nix te doen. Vanaf volgende week elke dag oo werk tot januari. Geen tijd dan voor ps4 ;-(
Verwijderd
Ben lief geweest dit jaar, zou wel stom zijn dan van sinterklaas…Tenzij die ZWARTE pieten dit jaar niet meewerken dat begrijp ik het.
Verwijderd
Oke.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:14:
[...]
Ben lief geweest dit jaar, zou wel stom zijn dan van sinterklaas…Tenzij die ZWARTE pieten dit jaar niet meewerken dat begrijp ik het.
Sowieso raar 2e levering.....
Hebben ze geld over daar? Opslag kost ook geld.
Gewoon continue ps4's verschepen naar de retailers....
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_avokeDxQdw]
lol, geen wonder dat er zoveel PS4's kapot zijn
lol, geen wonder dat er zoveel PS4's kapot zijn
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Idd, en waarom te kort… als ze geld willen maken moeten ze toch juist er alles aan doen om ze zo snel mogelijk te verkopen want straks bedenk ik me nogSinned123 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:27:
[...]
Sowieso raar 2e levering.....
Hebben ze geld over daar? Opslag kost ook geld.
Gewoon continue ps4's verschepen naar de retailers....
Sta zelf voor 2e ingeschreven bij bs voor een bundel.Denk dat die voor kerst al beschikbaar zal zijn,zou mooi zijn op 4-5 december al denk dat het net te vroeg is.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
Even klein beetje off-topic, maar toch wel een aardig nieuwtje.
De PS4 is al gehacked:
https://twitter.com/Reckz0r/status/406797735203856386
http://t.co/husNk3U9Xs
http://pastebin.com/QDeRQiMY
De PS4 is al gehacked:
Ik vertrouw dat voor geen zak die files, als je wilt weten hoe het er qua hacks voor staat kan je beter wololo.net volgen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:34:
Even klein beetje off-topic, maar toch wel een aardig nieuwtje.
De PS4 is al gehacked:
"Buy an Apple, Microsoft, LG, Samsung, Nintendo..but don't buy a Sony." - George Hotz.
What an idiot.
What an idiot.
Verwijderd
Ik weet het ook niet - schijnt wel een gerenomeerde hacker te zijn anders.DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:36:
[...]
Ik vertrouw dat voor geen zak die files, als je wilt weten hoe het er qua hacks voor staat kan je beter wololo.net volgen.
In de komende uren/dagen zal er vast meer over bekend worden.
***IMPORTANT***** - You need the DAY ONE Update to jailbreak the PS4, otherwise these files will be considered unrecognizable.
Kan niet :-)
Kan niet :-)
[ Voor 5% gewijzigd door WinterX op 30-11-2013 20:40 ]
Voor de mensen die mensen die hem nog niet hebben besteld een meevaller. Als je geen haast hebt kun je de PS4 voor €340 kopen. AH heeft komende week 15% korting op Wehkamp kadobonnen in de bonus. aanbieding
Verwijderd
Huh ik snap dit niet?siemo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:41:
Voor de mensen die mensen die hem nog niet hebben besteld een meevaller. Als je geen haast hebt kun je de PS4 voor €340 kopen. AH heeft komende week 15% korting op Wehkamp kadobonnen in de bonus. aanbieding
Verwijderd
Ik vind het naast prachtig toch ook een beetje eng. Geduld is een schone zaak, maar wie raad het bij voorbaat af?DarkElement schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:36:
[...]
Ik vertrouw dat voor geen zak die files, als je wilt weten hoe het er qua hacks voor staat kan je beter wololo.net volgen.
je koopt voor 340 euro aan bonnen die een waarde van 400 vertegenwoordigen.
15% korting van 400 is 60 euro. 400 -60 euro is..... 340 euro.... Wat begrijp je niet?
[ Voor 6% gewijzigd door Fietsbel op 30-11-2013 20:44 ]
39
Verwijderd
Heb je alle bonnen gekocht, krijg je een melding, deze kunnen helaas niet gebruikt worden voor de PS4. F*cked
Verwijderd
Geduld al vanaf eind augustus… ik ben het wachten en het geduld hebben zat!Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:43:
[...]
Ik vind het naast prachtig toch ook een beetje eng. Geduld is een schone zaak, maar wie raad het bij voorbaat af?
Hoe heb jij je ingeschreven dan?Amaze86 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:31:
Sta zelf voor 2e ingeschreven bij bs voor een bundel.Denk dat die voor kerst al beschikbaar zal zijn,zou mooi zijn op 4-5 december al denk dat het net te vroeg is.
Zat zelf net ook al te zoeken, maar zie alleen de normale ps4 staan, nog geen bundels.
Wil graag de megabundel
Ik denk dat het best werkt als een je nieuwe order aanmaakt bij wehkamp.Heb zelf pre-order bij wehkamp staan voor 2e levering. zit te twijfelen opnieuw te bestellen met 15% korting van de ah bonus.
Hoe doe je die korting?siemo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:46:
Ik denk dat het best werkt als een je nieuwe order aanmaakt bij wehkamp.Heb zelf pre-order bij wehkamp staan voor 2e levering. zit te twijfelen opnieuw te bestellen met 15% korting van de ah bonus.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Zou me niet verbazen als hij na de feestdagen of medio maart naar de €365,00 gaat om de intro van de XBOX One nog wat extra dwars te zitten.
Waarbonnen aanschaffen bij AH. Bestellen bij wehkamp en bij betalen de waardebon codes invoeren. Je koopt een waarde van 400€ voor €340 in de bonusaanbieding. Weet niet hoe het zit met de 2e levering. Zij geven zelf aan dat het > 5 weken gaat duren.
Schulden? Hoe kom je daar bij..Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:50:
Ik denk dat de reden dat Sony zo traag is omdat ze echt gigantische schulden hebben..
Verwijderd
Indicatie hè.siemo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:50:
[...]
Waarbonnen aanschaffen bij AH. Bestellen bij wehkamp en bij betalen de waardebon codes invoeren. Je koopt een waarde van 400€ voor €340 in de bonusaanbieding. Weet niet hoe het zit met de 2e levering. Zij geven zelf aan dat het > 5 weken gaat duren.
Heb mailtje gestuurd naar de Wehkamp klantenservice voor de zekerheid.
Mocht iemand dit gaan testen... hoor graag de uitkomst.
Mocht iemand dit gaan testen... hoor graag de uitkomst.
Folder met nieuwe bonusaanbieding heb je wrs vandaag gekregen. kun je zelf kijken pagina25.
[ Voor 87% gewijzigd door siemo op 30-11-2013 20:54 ]
Verwijderd
http://www.telegraaf.nl/d...zwaar_in_problemen__.html
Kredietbeoordelaars omschrijfen Sony als rommel...
Wat bedoeld je?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:50:
Ik denk dat de reden dat Sony zo traag is omdat ze echt gigantische schulden hebben..
tis de Telegraaf... Moet ik nog meer zeggen?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:57:
But.. Correct me if i'm wrong..
Verwijderd
Waarom? Bij een productie van 2 miljoen stuks per maand is dat 70.000 consoles per dag ofwel bijna iedere seconde moet er een playstation 4 van de band rollen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:56:
[...]
Ik vind het nogal raar met die leveringen. Hier moet wel iets achter zitten (vind ik).
Ik vind het niet zo raar dat er dan bij een massale vraag door de consument dan leveringsproblemen ontstaan. Het is heus niet zo dat Sony al een jaar bezig is om een volle productierun te draaien en daarbij voetbalvelden vol met consoles moet opslaan in een warehouse.
Bij intertoys nog te bestellen geloof ik.
Verwijderd
Dan krijg je de melding dat deze zijn uitverkocht. Helaas.TieuwFast schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:01:
Bij intertoys nog te bestellen geloof ik.
ik geloof niet in dit aantal. 70k per dag? Wanneer de productie begonnen? Hoeveel in Europa uitverkocht?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
[...]
Waarom? Bij een productie van 2 miljoen stuks per maand is dat 70.000 consoles per dag ofwel bijna iedere seconde moet er een playstation 4 van de band rollen.
Ik vind het niet zo raar dat er dan bij een massale vraag door de consument dan leveringsproblemen ontstaan. Het is heus niet zo dat Sony al een jaar bezig is om een volle productierun te draaien en daarbij voetbalvelden vol met consoles moet opslaan in een warehouse.
Verwijderd
Dan nog steeds 2 miljard schuld.WinterX schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:05:
[...]
ik geloof niet in dit aantal. 70k per dag? Wanneer de productie begonnen? Hoeveel in Europa uitverkocht?
Verwijderd
Sony zegt van de PS3 dat ze er 80 miljoen van hebben verkocht in 6 jaar tijd.WinterX schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:05:
[...]
ik geloof niet in dit aantal. 70k per dag? Wanneer de productie begonnen? Hoeveel in Europa uitverkocht?
Dat zijn 13,3 miljoen consoles per jaar - 1,1 miljoen consoles per maand -> is bij 6 dagen en 20 uur de fabriek open iets van 45.000 consoles per dag.
De meeste consoles zullen verkocht worden in de eerste 2 jaar na de release en dus zal er in die periode dubbel zo hard geproduceerd worden. Vandaar dus dat ik denk dat je moet denken aan 70.000 consoles per dag.
Overigens is het bij de meeste electronica producten zo dat de productie ongeveer 3 maanden voor launch start. Sony zou nu dus ongeveer 3 tot 4 miljoen consoles moeten hebben gemaakt.
Verwijderd
Dat denk ik niet want ze verwachten begin maart pas de grens van 4 miljoen verkochte exemplaren te bereiken.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:10:
[...]
Sony zegt van de PS3 dat ze er 80 miljoen van hebben verkocht in 6 jaar tijd.
Dat zijn 13,3 miljoen consoles per jaar - 1,1 miljoen consoles per maand -> is bij 6 dagen en 20 uur de fabriek open iets van 45.000 consoles per dag.
De meeste consoles zullen verkocht worden in de eerste 2 jaar na de release en dus zal er in die periode dubbel zo hard geproduceerd worden. Vandaar dus dat ik denk dat je moet denken aan 70.000 consoles per dag.
Overigens is het bij de meeste electronica producten zo dat de productie ongeveer 3 maanden voor launch start. Sony zou nu dus ongeveer 3 tot 4 miljoen consoles moeten hebben gemaakt.
Verwijderd
Dan klopt mijn berekening redelijk, want op launch zijn er 1 miljoen exemplaren verkocht.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:12:
[...]
Dat denk ik niet want ze verwachten begin maart pas de grens van 4 miljoen verkochte exemplaren te bereiken.
Tot maart duurt nog 3 maanden. Bij een productie van 1,1 miljoen stuks per maand kom je dus uit op 4 miljoen.
Verwijderd
Sony zal waarschijnlijk eerst de productie van de ps4 voor de Amerikaanse en Azie markt gestart zijn. Daarna de Europese maar ze kunnen niet wachten met release tot er genoeg Europese zijn. Dus ja dan ontstaat er een tijdelijk tekort in Europa
Ok maar ps4 is outsourced en is door Foxcon gemaakt. Ps3 was alleen door Sony gemaakt in Japan denk ik. In Japan heb jij zeker beter QC dan in China. Dus geloof ik niet in 70k. Te veel...Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:10:
[...]
Sony zegt van de PS3 dat ze er 80 miljoen van hebben verkocht in 6 jaar tijd.
Verwijderd
In Azie wordt hij toch pas in februari gelaunched?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:15:
Sony zal waarschijnlijk eerst de productie van de ps4 voor de Amerikaanse en Azie markt gestart zijn. Daarna de Europese maar ze kunnen niet wachten met release tot er genoeg Europese zijn. Dus ja dan ontstaat er een tijdelijk tekort in Europa
Europa en de US lopen nu redelijk gelijk. In de US worden de meeste cadeaus gekocht rondom thanksgiving en niet net voor kerst zoals dat hier in Europa het geval is.
Januari kan dus gebruikt worden om de pre-orders in de US en Europa een beetje in te lopen.
Bedenk wel dat Azie geen kerst viert of in ieder geval in veel mindere mate dan hier in het Westen.
'Jezus' speelt geen rol in hun cultuur (boedhisme).
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 21:21 ]
Financiële sectie van Telegraaf is dik in orde hoor. Ga maar eens zoeken op Moody's en Sony. Overigens gaat het om een waarschuwing, nog niet definitief. Met deze verkopen van de PS4 zou ik me overigens geen zorgen maken. Vlak voor de lancering van een nieuwe console zijn de verliezen op zijn hoogst. Nu is het oogsten voor Sony.angerblub schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
[...]
tis de Telegraaf... Moet ik nog meer zeggen?
Beetje laat, maar toch nog even melden: Had het niet verwacht, maar de BS-link werkte gewoon prima
. Donderdag besteld, vrijdag(avond) opgehaald, zaterdagochtend uitgepakt en alles geïnstalleerd
.
Wilde geen pre-order plaatsen wegens m'n eigen achterdocht: Heb (te) weinig vertrouwen in de webshops om überhaupt maanden van te voren een bestelling te plaatsen, laat staan erop te vertrouwen dat je dan precies op de juiste dag krijgt wat je wilt.... Hoopte dus al die tijd dat ik wel een console kon bemachtigen op de dag zelf, maar die hoop vervloog steeds meer naar mate de tijd verstreek. Toen ik die link naar BS zag (vrij laat: donderdag-ochtend pas) heb ik nogmaals een paar keer getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar gekozen voor bestellen + ophalen, en uiteindelijk dus geen spijt van gehad
.
Hoe het kan: Geen idee, maar Bart Smit:
Hopelijk zijn er geen pre-orders van bs achtergebleven
Wilde geen pre-order plaatsen wegens m'n eigen achterdocht: Heb (te) weinig vertrouwen in de webshops om überhaupt maanden van te voren een bestelling te plaatsen, laat staan erop te vertrouwen dat je dan precies op de juiste dag krijgt wat je wilt.... Hoopte dus al die tijd dat ik wel een console kon bemachtigen op de dag zelf, maar die hoop vervloog steeds meer naar mate de tijd verstreek. Toen ik die link naar BS zag (vrij laat: donderdag-ochtend pas) heb ik nogmaals een paar keer getwijfeld, maar uiteindelijk toch maar gekozen voor bestellen + ophalen, en uiteindelijk dus geen spijt van gehad
Hoe het kan: Geen idee, maar Bart Smit:
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Http://ap.ign.com/en/news...sia-launch-date-announcedVerwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:16:
[...]
In Azie wordt hij toch pas in februari gelaunched?
Europa en de US lopen nu redelijk gelijk. In de US worden de meeste cadeaus gekocht rondom thanksgiving en niet net voor kerst zoals dat hier in Europa het geval is.
Januari kan dus gebruikt worden om de pre-orders in de US en Europa een beetje in te lopen.
Bedenk wel dat Azie geen kerst viert of in ieder geval in veel mindere mate dan hier in het Westen.
'Jezus' speelt geen rol in hun cultuur (boedhisme).
En ook in grote delen van Azië zijn de grote winkelcentra in kerststemming. Heb het zelf in bijvoorbeeld Bangkok gezien.
Rare is, ik heb begin nov gereserveerd bij Bart Smit. Ik heb ook helaas geen mailtje mogen ontvangen. Helaas dat ze in vrije verkoop gingen. Alleen snap dan niet waarom je moet reserveren.
Verwijderd
Heel veel mensen hebben achter het net gevist door dat achterlijke systeem van Bart Smit; waarbij doormiddel van een stompzinnig linkje mensen die niet eens preorder hadden staan wel een PS4 uitgeleverd hebben gekregen, terwijl ze daar eigenlijk niet eens recht op hadden. Een reservering van een paar maanden had dus totaal geen waarde.
Verwijderd
En preorder is wel anders dan een reservering.
Zo staat er in de reservering mail van Bartsmit duidelijk: Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!
Een fatsoenlijke preorder is of de volle mep vooruit betalen of een aan betaling van 50 euro oid.
Zo staat er in de reservering mail van Bartsmit duidelijk: Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!
Een fatsoenlijke preorder is of de volle mep vooruit betalen of een aan betaling van 50 euro oid.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2013 23:35 ]
Daar heb je misschien gelijk in. Maar waarom zou je eigenlijk dan willen reserveren?Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:34:
Ik heb trouwens wel de playstation 4. Via Wehkamp nog kunnen kopen. ook via vrij verkoop. Maar vind het gewoon raar hoe sommige winkels het doen;)
[ Voor 14% gewijzigd door nemesls op 01-12-2013 00:01 ]
Misschien hebben ze ervan geleerd. Ik moet zeggen hulde voor game mania, zijn vanaf het begin duidelijk geweest. Had ook keurig mijn exemplaar op de 29ste.Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:34:
Ik ben nu heerlijk gebruik aan het maken van mijn 'niet verdiende' Playstation 4.
Verwijderd
Goed bezig, mooie faalactie van BSKloep schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:08:
Ik ben nu heerlijk gebruik aan het maken van mijn 'niet verdiende' Playstation 4.
Faalactie? Mwah, ik vond het eigenlijk best geniaal.
Niet alleen bartsmit maar ook intertoys, ik heb hierdoor gewoon een extra kale ps4 en een killzone 499 bundel op de kop weten te tikken. Al vergeven aan vrienden.... Maar ze hebben ernstig lopen slapen daar
Verwijderd
Als de mensen gewoon hadden betaald of een aanbetaling was de console waarschijnlijk gewoon geleverd.
Verwijderd
zo vandaag ps4 binnen van intertoys
vrijdag ochtend besteld bij intertoys, megabundel
meteen een 1TB hdd erin gedaan, gaat erg makkelijk moet ik zeggen.
Denk je dat ze morgen nog ergens te vinden zijn in een winkel? Mijn broertje wil er graag 1 kopen en we gaan toch sinterklaas inkopen doenVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:27:
zo vandaag ps4 binnen van intertoys
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:30:
denk dat het nu toch echt niet meer te krijgen is in de winkel
Ik denk dat hij wilt bevestigen wat jij zegt
Ik zou mij sowieso geen zorgen maken om Sony aangezien zij qua tv's en mobieltjes de weg wel omhoog gevonden hebben en ook de PS4 een flink succes gaat worden, komt echt wel goed.Supremo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 22:41:
[...]
Financiële sectie van Telegraaf is dik in orde hoor. Ga maar eens zoeken op Moody's en Sony. Overigens gaat het om een waarschuwing, nog niet definitief. Met deze verkopen van de PS4 zou ik me overigens geen zorgen maken. Vlak voor de lancering van een nieuwe console zijn de verliezen op zijn hoogst. Nu is het oogsten voor Sony.
Ik hou van dat merk, kijk dat design godverdomme
Precies, het is nu gewoon afwachten tot de 2e levering.
Goh een Amerikaanse credietbeoordeler die een Japans bedrijf als junk afboekt. Wie heeft er nog vertrouwen in die bedrijven?angerblub schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
[...]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Precies. Ik zie het als compensatie. De winkel waar ik de pre-order had staan kreeg geen eerste levering. "Mijn" PS4 lag gewoon bij de Bart SmitKloep schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:20:
[...]
Faalactie? Mwah, ik vond het eigenlijk best geniaal.
Ik vind het zelf onbegrijpelijk dat dit zo lang moet duren. Het is al raar dat het een dag langer moet duren. Als het meer dan drie dagen duurt, wat voor een meerwaarde heeft een Kiala punt dan t.o.v. 2x de TNT bezorger voor een dichte deur laten staan en hem op de derde dag bij het TNT afhaalpunt op te halen. Ik snap het niet zo goed. Maar goed, ik laat het wel door de TNT bezorgen volgende keer. Kiala heeft wat mij betreft geen bestaansrecht.raishel70 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 16:27:
[...]
Goed gedaan! Belachelijk dat het allemaal zolang duurt! Ik ga maandag ook maar met sony bellen om te kijken of er iets uit te halen valt!!!
Ja ik ook! Alleen had ik geen pre-order staan voor een eerste levering.ksborg schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:17:
[...]
Precies. Ik zie het als compensatie. De winkel waar ik de pre-order had staan kreeg geen eerste levering. "Mijn" PS4 lag gewoon bij de Bart Smit
Dont hate the player, hate the game!Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 23:27:
Heel veel mensen hebben achter het net gevist door dat achterlijke systeem van Bart Smit; waarbij doormiddel van een stompzinnig linkje mensen die niet eens preorder hadden staan wel een PS4 uitgeleverd hebben gekregen, terwijl ze daar eigenlijk niet eens recht op hadden. Een reservering van een paar maanden had dus totaal geen waarde.
Mee eens. Het vreemde is dat Sony wel een mail stuurt vrijdagochtend dat de PS4 donderdag naar mijn Kiala punt is verstuurd, dan verwacht je dat die er vrijdag of zaterdag wel is. Helaas werkt die Kiala track&trace code uit de mail van Sony nog niet eens op dit moment. Zeer benieuwd waar dat ding nu uithangt.Robkazoe schreef op zondag 01 december 2013 @ 01:26:
[...]
Ik vind het zelf onbegrijpelijk dat dit zo lang moet duren. Het is al raar dat het een dag langer moet duren. Als het meer dan drie dagen duurt, wat voor een meerwaarde heeft een Kiala punt dan t.o.v. 2x de TNT bezorger voor een dichte deur laten staan en hem op de derde dag bij het TNT afhaalpunt op te halen. Ik snap het niet zo goed. Maar goed, ik laat het wel door de TNT bezorgen volgende keer. Kiala heeft wat mij betreft geen bestaansrecht.
Ik zie er nu 3. Ik heb geen idee hoeveel Bol heeft uitgeleverd, maar ik zie geen reden voor paniek.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 07:01:
Op Bol.com staan nu heel veel reviews van mensen met een kapotte PS4.
Slecht nieuws dus.
En ook op T.net blijft het tot nu toe vrij rustig over defecten.
Die PS4-hack is toch niet zo betrouwbaar als sommigen hier vermoedden: http://wololo.net/2013/12...t-sets-the-scene-on-fire/
Is er nog actie / reclame op games?
Feit blijft dat Sony in zwaar weer zit door zware concurrentie in de consumentenelektronica en crisis. Hun Playstation brand is zo'n beetje 't enige wat nog enigzins loopt.angerblub schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:59:
[...]
Uhm.. En de verzekeringen__Tripps__ schreef op zondag 01 december 2013 @ 08:15:
[...]
Feit blijft dat Sony in zwaar weer zit door zware concurrentie in de consumentenelektronica en crisis. Hun Playstation brand is zo'n beetje 't enige wat nog enigzins loopt.
http://mobiel.nu.nl/tech/...n-gadgets-meer-maken.html
Ik weet niet meer wie het gisteren vroeg maar controllers/camera's hebben ze op saturn.nl weer op voorraad, vandaag besteld voor 22:00 is morgen in huis.
http://www.saturn.nl/mcs/...78,817069.html?langId=-11
http://www.saturn.nl/mcs/...78,817052.html?langId=-11
http://www.saturn.nl/mcs/...78,817069.html?langId=-11
http://www.saturn.nl/mcs/...78,817052.html?langId=-11
Zijn er mensen die ervaring hebben met onderstaande 'webshop' ?
http://www.veldmanwinkel....ystation-4-console--.html
Lijkt behoorlijk op een oplichting..
Meneer in kwestie geeft via mail aan dat deze "beperkt leverbaar zijn"
Is hier al vaker genoemd, is hoogstwaarschijnlijk idd oplichterij. Thuiswinkel keurmerk bestaat ook niet dacht ik, kan het zo snel even niet checken.
Trap ook niet in hollandoutletgames.nl en shop-go.nl.
[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 01-12-2013 09:08 ]
Verwijderd
http://www.veldmanwinkel....der/images/slide-1-11.jpglassauw22 schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:06:
Zijn er mensen die ervaring hebben met onderstaande 'webshop' ?
http://www.thuiswinkel.org/cms/showpage.aspx?id=96
Kortom, oplichter.
Verwijderd
begrijp nooit hoe mensen opgelicht worden, eerste wat je doet is: beslist.nl of tweakers.net qua prijs zoeken, reviews bekijken, 5000+ op trustpilot oid, akkoord. geen? thuiswaarborg checken, bestaat niet? dan maar voor 3 tientjes duurder elders bestellenDarkElement schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:07:
Is hier al vaker genoemd, is hoogstwaarschijnlijk idd oplichterij. Thuiswinkel keurmerk bestaat ook niet dacht ik, kan het zo snel even niet checken.
Precies, gewoon geduldig afwachten op de tweede levering
Enig idee wanneer die tweede levering plaats vind?
Ik krijg iniedergeval allemaal wilde verhalen te horen dat a.s dinsdag de MM landelijk PS4's los te koop zullen aanbieden in de winkel zelf.
EDIT:
Dit is ook wel hilarisch: V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadowfall
Ik krijg iniedergeval allemaal wilde verhalen te horen dat a.s dinsdag de MM landelijk PS4's los te koop zullen aanbieden in de winkel zelf.
EDIT:
Dit is ook wel hilarisch: V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 + Killzone Shadowfall
[ Voor 32% gewijzigd door ScreamGT op 01-12-2013 09:26 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot
Wat willen we zien:
- Posts met statussen voor een winkel, bijvoorbeeld dat winkel Y nu levert. Echter, de zoveelste melding dat de levertijd niet duidelijk is, is niet nodig.
- Updates vanuit Sony dat er weer leveringen aan komen.
Wat willen we niet zien:
- Geen vragen/opmerkingen over je eigen bestelling. Ik ken niemand die helderziend is. Daarnaast is er ook een zoekfunctie om achter recente updates van je winkel te komen.
- Geen offtopic reactie's. Niet "leuk" reageren. Hou het gewoon bij hetgeen we hiervoor komen, namelijk levertijden, verkooppunten en prijzen.
- Geen slowchat. Daarvoor hebben we IRC
Slowchat mag hier (IRC), ook daar moet je je gedragen.
Als er weer een offtopic/slowchat discussie los barst, gaat het topic preventief tijdelijk op slot